ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین‌ لباسشویی

جهت دریافت خدمات تعمیر انواع ماشین لباسشویی در تهران و سایر شهرها می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت نمایید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی به منزل شما انجام خواهد شد.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی
مشاهده سایر برندها

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی

مجموعه کاراباما بیش از یک دهه مورد اعتماد مشتریانی بوده است که به خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز داشته‌اند. این مجموعه فوریت خرابی ماشین لباسشویی را به خوبی درک می‌کند. از این رو، با گروه پرشماری از تکنسین‌های آموزش دیده در زمینه انواع مدل‌ها و برندهای ماشین لباسشویی خدمات خود را با کیفیتی کم نظیر و در زمانی کوتاه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مشکل دستگاه‌تان هر چه باشد، مجموعه کاراباما در کنارتان است تا در اسرع وقت به تکنسین‌های ماهر و توانمند دسترسی داشته باشید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین لباسشویی کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات لباسشویی در تهران و سایر شهرها

اگر ساکن تهران و حومه هستید، می‌توانید برای تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی روی کاراباما حساب کنید. به دلیل ضرورت تعمیرات لوازم خانگی در زمانی کوتاه، این مجموعه تلاش می‌کند خدمات مورد نیاز شما را در همان روز ثبت درخواست ارائه دهد.

امروزه لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم هر خانه‌ای است. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در آن، زندگی روزمره ما دچار اختلال می‌شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی‌های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی چون ال جی، سامسونگ و بوش می‌روند. اما حتی بهترین برندها نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر دستگاه‌تان خراب شده اجازه ندهید لباس‌های کثیف روی هم تلنبار شوند و بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.

مرکز تخصصی کاراباما دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل های ماشین لباسشویی از جمله ال جی، سامسونگ، آاگ، کنوود، بوش، کندی و … است. تکنسین‌های این مجموعه آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات  دیده اند و با تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه آشنایی کافی دارند. از این رو برای تعمیرات دستگاه شما انتخابی مطمئن محسوب می‌شوند.

تعمیر یا تعویض، کدام یک به صرفه است؟

رعایت نکات مراقبتی و مراجعه به مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی در زمان بروز خرابی، قطعا به کارکرد بهینه لباسشویی و همینطور افزایش عمر مفید آن کمک خواهد کرد. با این حال، ممکن است در مقطعی از زمان لباسشویی شما دائم دچار خرابی شود و مجبور باشید در بازه‌های زمانی متفاوت برای تعمیر آن هزینه کنید. در چنی نشرایطی توصیه می‌شود دستگاه خود را با یک دستگاه نو جایگزین کنید تا هم خیال‌تان راحت شود و هم دائم بابت تعمیر لباسشویی هزینه نکنید.

سرویس ماشین لباسشویی اهمیت دارد

سرویس لباسشویی از جمله خدماتی است که توصیه می‌شود برای افزایش طول عمر دستگاه‌تان طی یک زمان بندی مشخص انجام دهید. در واقع، با سرویس لباسشویی متوجه هر گونه ایراد جزئی که برای دستگاه‌تان پیش آمده خواهید شد و به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام خواهید کرد. مهم‌تر اینکه، رسیدگی به موقع به خرابی‌های کوچک، شما را متحمل پرداخت هزینه‌های هنگفت نخواهد کرد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

برخی از مشکلات پیش آمده برای ماشین لباسشویی ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن بربیایید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالاست. برخی از مشکلات متداول لباسشویی که توسط مرکز کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • نشت آب
  • صدای غیرطبیعی
  • عدم تخلیه آب
  • آبگیری نکردن
  • برق داشتن بدنه
  • خراب شدن لاستیک دور درب
  • نچرخیدن دیگ

 علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟

نچرخیدن دیگ لباسشویی از آن دست خرابی‌های آزاردهنده و استرس‌زاست که گاهی می‌تواند علت ساده‌ای مثل نامتعادل بودن لباس‌ها در دیگ با بیش از اندازه پر کردن دیگ داشته باشد. با این حال مواردی چون خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی پمپ تخلیه و آسیب دیدن تسمه‌ها برخی از علل جدی نچرخیدن دیگه لباسشویی هستند. در میان علل جدی نچرخیدن دیگه لباسشویی خرابی موتور بدترین احتمال است. برای تعمیر هر یک از این موارد از جمله تعمیر موتور لباسشویی لازم است از یک مرکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید.

عیب یابی و رفع علت تخلیه نشدن لباسشویی

تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی می‌تواند به شدت آزاردهنده باشد. این مشکل دلایل مختلفی دارد که در ادامه به برخی از موارد مهم و راه‌حل‌های احتمالی این مشکل پرداخته‌ایم:

یکی از علل اصلی تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، مسدود شدن پمپ تخلیه است. اگر پمپ تخلیه مسدود شود، آب نمی‌تواند به درستی از ماشین خارج شود. در برخی موارد، خرابی پمپ تخلیه می‌تواند عامل اصلی تخلیه نشدن آب باشد. اگر پمپ خراب شود، امکان تخلیه آب به درستی وجود نخواهد داشت و باید پمپ را تعویض کرد.

همچنین، گرفتگی در محل خروج آب از لباسشویی نیز می‌تواند باعث بروز این مشکل شود. برای رفع این مشکل، لوله‌ها و مسیرهای آب باید به دقت بررسی و پاکسازی شوند. گرفتکی فیلتر لباسشویی، خرابی شیر برقی و ایراد پیدا کردن برد یا تایمر از جمله عوامل تخلیه نشدن آب لباسشویی هستند. لازم است برای این موارد از جمله تعمیر شیر برقی لباسشویی یا برد و تایمر از یک تکنسین کمک بگیرید.

نکته حائز اهمیت اینکه عدم تخلیه آب لباسشویی می‌تواند دلیل ساده‌ای چون استفاده اشتباه از مواد شوینده داشته باشد.

عیب یابی دلایل شروع به کار نکردن لباسشویی

یکی از اصلی‌ترین دلایل اینکه لباسشویی شروع به کار نمی‌کند، خرابی موتور است. اگر علت این مشکل خرابی موتور باشد احتمالا نوعی صدای وز وز از موتو به گوش خواهد رسید. تعمیر موتور ماشین لباسشویی را حتما به یک مرکز مجاز تعمیرات بسپارید تا اوضاع دستگاه‌تان بدتر نشود.

خرابی چرخ دنده لباسشویی دیگر دلیل شروع به کار نکردن لباسشویی است. در این حالت دستگاه روشن است اما شروع به کار نمی‌کند. یک تکنسین ماهر با بررسی دستگاه به راحتی می‌تواند این مشکل را تشخیص دهد و اقدامات لازم را برای برطرف کردن آن انجام دهد.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی

خرابی موتور ماشین لباسشویی هم یک هزینه حسابی برای‌تان می‌تراشد و هم یک دردسر بزرگ است. در صورتی که دیگ لباسشویی نمی‌چرخد، لباس‌ها خشک نمی‌شوند، لباسشویی در حین کار کردن ناگهان خاموش می‌شود یا بوی سوختگی از دستگاه به مشام‌تان می‌رسد، باید در پی اقدام فوری باشید چرا که اینها برخی از نشانه‌های خراب شدن موتور هستند.
واقعیت این است که تعمیر موتور ماشین لباسشویی مهارت زیادی می‌خواهد. از این رو ابدا به تکنسین‌هایی که آموزش ندیده‌اند مراجعه نکنید. توصیه می‌شود برای تعمیر موتور لباسشویی از یک مرکز مجاز کمک بگیرید. تکنسینی که به خوبی آموزش دیده باشد می‌تواند با عیب یابی دقیق موتور، آن را به خوبی تعمیر کند. به این ترتیب تا مدت‌ها بعد از تعمیر موتور دستگاه‌تان قابل استفاده خواهد بود.

تعمیر دیگ ماشین لباسشویی

برخی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی دیگ لباسشویی و نیاز به تعمیر این قطعه پراهمیت به شرح زیر است:

  • نچرخیدن دیگ
  • خشک نشدن لباس‌ها
  • سوراخ شدن دیگ لباسشویی
  • سر و صدای زیاد

نکته‌ بسیار مهم اینکه با تجربه هر یک از این نشانه‌ها در اسرع وقت از یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید. ممکن است ایراد دیگ شستشو جزئی باشد و به راحتی و با هزینه کم برطرف شود.

توصیه می‌شود برای جلوگیری از خراب شدن دیگ شستشوی ماشین لباسشویی از تراز بودن دستگاه روی زمین اطمینان حاصل کنید. همچنین دقت کنید که نباید دیگ شستشو را بیش از اندازه پر کنید یا اقلام سنگین که هنگام چرخش دیگ به آن ضربه وارد می‌کنند را با لباسشویی بشویید.

تعمیر برد اصلی ماشین لباسشویی

شاید بتوان گفت که برد ماشین لباسشویی نقش مغز این دستگاه را دارد. برد لباسشویی دستورهای صادر شده را تحت کنترل دارد و در واقع اجرای همه فرامین لباسشویی بر عهده این قطعه مهم است.

برد، خود قسمت‌های مختلفی دارد که تکنسین باید با بررسی همه اجزاء ایراد رخ داده را پیدا و نسبت به تعمیر برد لباسشویی اقدام کند. مهم است که به موقع خرابی و ایراد برد تشخیص داده شده و برطرف شود چرا که عدم رسیدگی به موقع به این قطعه منجر به بروز آسیب جدی در لباسشویی خواهد شد.

توصیه می‌شود تعمیر برد ماشین لباسشویی را به یک تکنسین ماهر و کاربلد بسپارید تا خیال‌تان راحت باشد که بعد از تعمیر آن دستگاه به درستی کار خواهد کرد. تعمیر این قطعه از حساسیت بالایی برخوردار است و سپردن آن به تکنسینی که آموزش ندیده است، احتمالا با نتایج مطلوبی همراه نخواهد بود.

تعمیر برد دیسپلی ماشین لباسشویی

در صورتی که صفحه نمایش لباسشویی خاموش شده و روشن نمی‌شود، اعداد روی آن به درستی دیده نمی‌شوند یا دکمه‌های صفجه نمایش کار نمی‌کنند، برد دیسپلی آسیب دیده است و لازم است از یک مرکز تعمیرات برای تعمیر برد دیسپلی لباسشویی کمک بگیرید.

تعمیرکار ماهر لباسشویی

تعمیرکاری که تجربه کافی دارد، آموزش دیده است و از شناخت قابل قبولی نسبت به سیستم ماشین لباسشویی برخوردار است، هم مانع صرف هزینه‌های هنگفت توسط شما خواهد شد و هم با اقدام درست به افزایش طول عمر مفید دستگاه‌تان کمک خواهد کرد.

از این رو، مجموعه تخصصی کاراباما همواره تلاش کرده است فیلترهایی را برای شروع همکاری با تکنسین و تعمیرکار لباسشویی مد نظر داشته باشد و با هدف حفظ کیفیت خدمات همیشه به این فیلترها پایبند بوده است.

نصب ماشین لباسشویی، توسط تکنسین‌‌های ماهر

نصب لباسشویی مستلزم مهارت و داشتن شناخت کافی نسبت به دستگاه است. ممکن است تصور کنید که نصب پروسه‌ای ساده و آسان است و هر کسی می‌تواند آن را انجام بدهد. با این حال، هر خطای کوچکی در حین نصب دستگاه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به خرابی‌های کوچک و بزرگ و در نهایت آسیب دیدن دستگاه منجر شود.
از این رو توصیه می‌شود، نصب ماشین لباسشویی خود را به یک فرد آموزش دیده و ماهر بسپارید تا متحمل هزینه‌های بی مورد نشوید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی بسته به ایراد دستگاه شما و قابل تعمیر بودن یا نبودن قطعه معیوب متغیر است. از این رو اعلام هزینه قطعی تعمیرات، قبل از کارشناسی دستگاه توسط تکنسین، مقدور نخواهد بود.

با این حال، امکانِ این وجود دارد که مبلغ حدودی خدمات مورد نظرتان در زمان هماهنگی جهت اعزام تکنسین اعلام شود. پس از پایان پروسه تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه، مبلغ اعلام شده توسط تکنسین را که مطابق با تعرفه اتحادیه است، پرداخت خواهید کرد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی در منزل

امکان تعمیر لباسشویی در منزل با توجه به حضور تکنسین‌های کاراباما در قسمت‌های مختلف شهر و نزدیکی محل زندگی‌ شما، حتی در روز ثبت درخواست هم فراهم است. در واقع، تعمیر لباسشویی در محل، به دلیل حفظ آرامش خانواده و تسریع در ارائه خدمات همواره اولویت مجموعه تخصصی کاراباما بوده است.

از مزایای دریافت خدمات تعمیرات در محل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش هزینه تعمیرات
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه برای نگهداری دستگاه در تعمیرگاه
  • حذف احتمال آسیب دیدن ماشین لباسشویی در حین جابجایی
  • تعمیر دستگاه در زمانی کوتاه

مرکز مجاز تعمیر لباسشویی کاراباما

تعمیر انواع لباسشویی اعم از درب از بالا، درب از جلو، دوقلو و لباسشویی درب فضایی، سال‌هاست که در میان خدمات گسترده کاراباما قرار دارد. این مرکز با هدف قرار دادن آرامش دارندگان تمامی‌ مدل‌های ماشین لباسشویی، خدمات تعمیر خود را به تمامی‌مدل‌های این دستگاه گسترش داده‌است. این امر با توجه به حضور تکنسین‌هایی که در زمینه‌ تعمیر برندها و مدل‌های متفاوت از لباسشویی مهارت دارند، محقق شده است.

پروسه عیب یابی دقیق دستگاه شما توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما، با کیفیتی کم نظیر و دقت قابل توجه انجام خواهد شد. تکنسینی که برای تعمیر دستگاه‌تان اعزام می‌شود در زمینه برند و نوع دستگاه شما تخصص دارد. به این ترتیب که برای تعمیر لباسشویی دوقلو، تکنسین متخصص همین نوع و برای تعمیر لباسشویی درب از بالا متخصص تعمیر همین نوع از دستگاه اعزام می‌شود.

از مهم‌ترین مزایای دریافت خدمات از مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه گارانتی 180 روزه تعمیرات
  • تعمیر لباسشویی در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت در صورت تعویض
  • قیمت منصفانه
  • اعزام تکنسین‌های متخصص همان برند

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات است

تعمیر قطعات ماشین لباسشویی همواره اولویت مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما بوده است. تمامی تکنسین‌های این مرکز، با اولویت قرار دادن رفاه حال مشتریان، تلاش می‌کنند قطعه معیوب دستگاه شما را به دقت تعمیر و دستگاه‌تان را راه اندازی کنند. اما در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، تعویض قطعه با یک قطعه اصلی و اورجینال، تنها گزینه تکنسین خواهد بود.

برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی کاراباما تعمیر یا در صورت لزوم تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • لاستیک دور درب
  • قفل لباسشویی
  • خازن
  • ترموستات
  • المنت حرارتی
  • پمپ تخلیه
  • شیربرقی

کاراباما کدام برندهای لباسشویی را تعمیر می‌کند؟

مهم نیست دستگاه شما چه برند، مدل و ظرفیتی دارد. کاراباما تمامی‌برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر می‌کند. از جمله برندهای ماشین لباسشویی که توسط مرکز تخصصی کاراباما تعمیر می‌شود عبارتند از:

  • سامسونگ
  • ال جی
  • بوش
  • کنوود
  • آاگ
  • کندی
  • کرال
  • حایر
  • پاکشوما
  • ایندزیت
  • آبسال

مراجعه به مراکز معتبر خدمات لوازم خانگی، در زمان بروز خرابی لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. در واقع، همواره باید ماشین لباسشویی خود را به مراکزی بسپارید که تکنسین‌های آشنا به سیستم برند دستگاه‌ شما دارند.

به این ترتیب نه تنها دستگاه شما به درستی عیب یابی می‌شود و زمان زیادی را از دست نخواهید داد، بلکه تعمیر و راه اندازی مجدد نیز به خوبی صورت خواهد گرفت. کاراباما از تکنسین‌های متخصص در زمینه دستگاه و برندهای متفاوت برخوردار است. از این رو خدمات مورد نظرتان را با کیفیت مطلوبی دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال تعمیرکار لباسشویی در نزدیکی خود هستید، همین حالا با ما تماس گرفته یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

ضمانت 180 روزه تعمیر لباسشویی، از خدمات ارزنده کاراباما

تمامی ‌خدمات تعمیرات مجموعه کاراباما از جمله تعمیر ماشین لباسشویی با ضمانت 6 ماهه همراه هستند. به این ترتیب که اگر پس از تعمیر و راه اندازی دستگاه شما، مشکل برطرف شده توسط تکنسین کاراباما بازگشت، تکنسین دیگری به منزل شما اعزام شده و دستگاه بار دیگر بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام وقت بخیر ماشین به هنگام دور تند و خشک کن حرکت می‌کند و صدای بدی می‌دهد مارک کنوود میباشد

محمد علیپور
7 دی 1402

    علت ممکن است یکی از موارد زیر باشد:
    فرسودگی کوپلینگ موتور دستگاه
    خرابی کلاچ
    کهنگی تسمه
    آسیب‌دیدگی یا مسدود شدن پمپ تخلیه
    خرابی گیربکس
    از کار رفتادن ضربه‌گیرهای دستگاه
    باز زیاد ماشین لباسشویی

    فائزه کریمی
    9 دی 1402

با سلام و عرض خسته نباشید ، میخواستم بسیار سپاسگزاری و قدردانی خود را از خدمات خوب و عالی و با کیفیت شما را اعلام کنم

سید محسن جعفری
25 آذر 1402

اگر ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند، ممکن است به دلیل انسداد در لوله تخلیه، مشکل در پمپ تخلیه، شیلنگ تخلیه بلند یا مشکل در سیستم تخلیه داخلی باشد.

فائزه کریمی
12 مهر 1402

باسلام ماشین لباسشویی ما حایر
وتقریبا سه ماهه وقتی روشن میکنم خیلی صداش زیاده مخصوصا موقع خشک کردن ..مشکل احتمالا از بلبرینگ هست

حسین ابراهیمی
2 تیر 1402

سلام جناب لباسشوی ما زمان خشک کردن خوب خشک نمی کنند وصدا هم میدهد

علی فلاحپور
30 اردیبهشت 1402

درب ماشین لباسشویی بعد اتمام کار باز نمیشود مدل آبسال 538

امیر خلج
15 بهمن 1401

با سلام
لباسشویی ماجناب ۱۵ودقیقه اول خوبه
بعد به حدی صدا میده که مجبور میشیم خاموشش کنیم
چکار کنیم؟

پروانه بازگیر
7 بهمن 1401

سلام وقت بخیر لباسشویی 10کیلو دارم مشکل تاخو یا تاکو داره مارک ال جی زده ولی ال جی نیست از بانه خریدم
کل مشهد رو گشتم نبود و تعمیر نمیشه
اگه راه میافته راهنمایی کنین

حسین شجاعی
2 بهمن 1401

باسلام ماشین لباسشویی( اسنوا)بعدازاتمام مراحل شستشوعلامت قفل روی صفحه هنوزروشن مانده وقفل دربازنمیشه(بعدازیک ساعت وقفه دوباره ازبرق کشیدم وزدم بازم قفله)لطفا کمکم کنیدممنون میشم

مریم غلامی
16 دی 1401

سلام
لباس شویی الجی دیگش قار قار زیاد دارد

شبابی
24 آذر 1401

سلام روزتون به خیر لباسشویی ادواش سامسونگ دارم یه مشکلی داره اینه که بعد از اتمام برنامه به جای خاموش شدن میره رو برنامه خشک کن ۱۵ دقیقه تا اینکه خودم خاموش کنم

سمیه احمدی
30 بهمن 1400

سلام دوست عزیز
شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
ما در کنارتون هستیم

نسیم اسلام پور
26 تیر 1400

سلام لباسشویی سامسونگ مدل Q1495s درعین کار تکان شدید خورد و ایستاد خطا tE1 میدهد راهنمایی فرمایید

حداد
16 اردیبهشت 1400

سلام خدمت عزیزان، لباسشویی آبسال ۵ کیلویی داریم که موقع روشن کردن و زدن کلید استارت ماشین روشن نشد، هیچ بو یا دودی از طرف ماشین مشاهده نکردیم و ماشین بطور ناگهانی خاموش شد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

زینب مهینی
23 آبان 1399

سلام وقتتون بخیر
لباسشویی سامسونگ ۷کیلویی دارم.. مدتی هست ارور SUd می ده
میتونید راهنماییم کنید؟

شیرین موسوی
31 تیر 1399

لاستیک دور ماشین پاره شد اب میریزه بیرون

سکینه بهرامی
26 خرداد 1399

    سلام، احتمالا لاستیک دور درب لباسشویی شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

    کارشناس 4: جعفری
    27 خرداد 1399

      سلام .لباسشویی ازمایش 2003دارم موقع خشک کردن لباس تکان زیاد میخورد ولی اگر بدون لباس روی خشک کن باشد .تکان کمتری میخورد .علت چیست،؟تشکر

      ابراهیم سلیمیان
      30 خرداد 1399

      باسلام ماشین لباسشویی مدل utex در کلیه برنامه ها به مرحله خشک کردن که میرسد برنامه را به پایان مرساند… ولی درحالت جداگانه که فقط برنامه خشک کردن را به آن می دهیم خشک میکند لطفا راهنمایی کنید ممنون…

      محمد آدینه
      31 مرداد 1399

با سلام ماشین لباسشویی ال جی داریم جدیدا مایع نرم کننده وارد ماشین نمیشه و بعد شستشو هنوز در ظرف قرار داره ولی پودر و اینها استفاده شده علت چیست؟

علی پازوکی
17 فروردین 1399

آقایون مهندس سلام گرم من از خطه ترکمن صحرا.ممنون بابت راهنمایی توی سایتتون من بدون مراجعه به تعمیرکار تونستم با نوشته های شما لباسشویی خودم را دوباره راه اندازی کنم.ممنون خدا اجرتان دهد و هر چی خواست به خانواده شما بدهد

یوسف میرزا علی
5 فروردین 1399

    با سلام ماشین لباسشویی ال جی داریم جدیدا مایع نرم کننده وارد ماشین نمیشه و بعد شستشو هنوز در ظرف قرار داره ولی پودر و اینها استفاده شده علت چیست؟

    علی پازوکی
    17 فروردین 1399

      سلام لباسشویی آزمایش مدل قدیمی آبگیری میکند به اندازه ولی کارنمکند روی تخلیه وخشک کن که میزارم هم تخلیه بادورتندبه پایان میرسد لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

      مجید
      30 مهر 1399

    خسته نباشید بنده سرویس کار لباسشویی و یخچال و لوازم گازسوز و برودتی هستم و دارای پروانه کسب می باشم و میخواستم برای ثبت نام در سایت اقدام کنم..لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر….

    محسن نعمتی
    28 بهمن 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس