ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15دقیقه جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو یکی از محصولات بسیار پرکاربرد این برند است که به دلیل کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد و در صورت نگهداری صحیح و سرویس منظم، می‌تواند تا سال‌ها برای شما کار کند. اما هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با مشکل روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. به دلیل پیچیدگی فناوری و حساسیت قطعات لباسشویی، توصیه می‌شود هرگز تعمیرات دستگاه خود را به افراد غیرحرفه‌ای نسپارید. چرا که ممکن است علاوه بر آسیب به دستگاه، شما را متحمل صرف هزینه اضافی برای تعمیرات کند. مجموعه کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی، امکان تعمیر دستگاه شما را باکیفیتی بالا فراهم کرده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سرویس و تعمیر لباسشویی دوو (همراه با جدول هزینه‌ها)

اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین دوو در کاراباما با نصب لباسشویی بر طبق اصول استاندارد آن می توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. سرویس لباسشویی با عیب یابی دقیق توسط تکنسین ما، مشکلات و ایرادات جزئی لباسشویی شما را رفع و به عمر مفید آن می افزاید.

همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده و لباسها را به خوبی نمی شوید، خدمات تعمیر لباسشویی دوو مختص شماست. بیش از صدها تعمیرات لباسشویی توسط متخصصین مجرب کاراباما به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست.

بدون نگرانی بابت تعمیر ماشین لباسشویی خود، درخواست‌تان را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید. کیفیت خدمات را با گارانتی معتبر حتی پس از ارائه خدمات تجربه کنید به خصوص اگر به نمایندگی دوو دسترسی ندارید و سلامت دستگاه‌تان برای‌تان اهمیت زیادی دارد.

چرا سرویس لباسشویی ضرورت دارد؟

جهت افزایش طول عمر لباسشویی، کارکرد بهتر و صرفه‌جویی در هزینه‌های بلندمدت از کارشناسان کاراباما برای سرویس ماشین لباسشویی (در دوره‌های سالانه) کمک بگیرید. با این عمل، از سلامت دستگاه آگاه می‌شوید.

سپس در صورت نیاز، تکنسین‌ها به تعمیرات لباسشویی دوو می‌پردازند و مشکلات کوچک دستگاه را در همان لحظه برطرف می‌کنند. بدین ترتیب احتمال بروز خرابی‌های اساسی در آینده کاهش می‌یابد.

خدماتی که هنگام سرویس لباسشویی توسط کاراباما ارائه می‌شود عبارت اند از:

  • بررسی و تمیز کردن پمپ تخلیه
  • بررسی شیلنگ لباسشویی و اتصالات آن
  • بررسی لاستیک دور درب و تعویض آن در صورت خرابی
  • سرویس موتور، پمپ، هیدروستات

نصب ماشین لباسشویی

پس از خرید دستگاهی تازه، حتما از کارشناس‌های معتبر برای نصب کمک بگیرید. راه اندازی اولیه و بررسی دستگاه در ابتدا، به دانش فنی و تجربه نیاز دارد. چرا که در صورت وجود کوچک‌ترین ایراد یا انجام اقدامی اشتباه، مشکلاتی جدی و پرهزینه پدید می‌آیند و شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر لباسشویی دوو می‌کند.

بنابراین توصیه می‌شود که نصب را به کمک یک تکنسین متخصص انجام بدهید. در شرایطی که به نمایندگی دوو دسترسی ندارید ایده آل این است که از یک مرکز تخصصی که خدمات خود را گارانتی می‌کند، کمک بگیرید.

تعمیر قطعات لباسشویی، اولویت‌ تکنسین‌ های کاراباماست

تعویض قطعه‌های لباسشویی معمولا پرهزینه است. به همین دلیل کارشناسان کاراباما تا جای ممکن تلاش می‌کنند به تعمیر قطعات این دستگاه بپردازند و مشکلات ایجاد شده را با کمترین هزینه برطرف کنند.

اگرچه در برخی مواقع، قطعات طول عمر مفید خود را کرده یا تعمیر آنها پیچیده و زمان‌بر است که در این صورت تعویض آنها توصیه می‌شود.

خرابی هر یک از قطعات لباسشویی می تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات لباسشویی که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می شوند:

  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  •  دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  •  تایمر
  •  برد الکترونیکی

تعمیر لباسشویی دوو در محل

از آنجایی که لباسشویی وزن بالایی دارد و انتقال آن به تعمیرگاه آن دشوار است، مرکز تخصصی کاراباما خدمات تعمیر لباسشویی را در محل ارائه می‌دهد. در واقع، کاراباما تکنسین‌هایی در سراسر شهر دارد و آنها می‌توانند در همان روزی که درخواست خود را ثبت کرده‌اید، برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو در منزل شما حضور یابند.

تعمیرکار تخصصی ماشین لباسشویی

هنگام انتخاب تعمیرکار لباسشویی به چه نکاتی دقت می‌کنید؟ در کاراباما تمامی تکنسین‌های تعمیر لباسشویی، آزمون ورودی و مهارت سنجی را گذرانده‌اند. آنها به‌طور میانگین ۱۱ سال تجربه کار دارند و هرسال با شرکت در دوره‌های جدید، دانش خود را گسترش می‌دهند.

همچنین در نظر داشته باشید که مرکز تعمیرات کاراباما با ارائه ضمانت‌نامه، مسئولیت خدمات تعمیر لباسشویی دوو را برعهده می‌گیرد.

خدمات پس از فروش لباسشویی دوو

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی دوو به دلایل خرابی دستگاه مرتبط است چراکه برطرف کردن هر مشکل به قطعات، ابزارها و زمانِ متفاوتی نیاز دارد. با این حال کارشناسان کاراباما می‌توانند باتوجه به علائم و عیب یابی لباسشویی، نرخ حدودی را بیان کنند.

اما هزینه دقیق تعمیر لباسشویی، تنها پس از اتمام کار مشخص می‌شود. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر پس از اتمام کار دریافت می‌شود.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1402

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

مناطق تحت پوشش کاراباما کدام است؟

برخی مواقع ممکن است امکان دسترسی به یک مرکز معتبر که کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی را ارائه دهد دشوار به نظر برسد. باتوجه به شرایط فعلی، امکان دسترسی به نمایندگی لباسشویی دوو نیز وجود ندارد. در این صورت بهتر است خدمات موردنظر را از مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی دوو دریافت کنید.

اگر ساکن استان‌های البرز، تهران، گیلان، قم، اصفهان و جزیره کیش هستید، برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی می‌توانید درخواست اینترنتی خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در تهران

کاراباما سال‌های زیادی به عرضه خدمات نصب، تعمیر و سرویس لباسشویی در تهران پرداخته است. در صورتی که به دنبال شماره نمایندگی لباسشویی دوو هستید،  می‌توانید با ثبت درخواست آنلاین یا تماس با شماره تلفن شرکت، از تخصص برترین تکنسین‌های کاراباما بهره‌مند شوید.

چنانچه می‌دانید نمایندگی دوو در تهران و سایر شهرها وجود ندارد. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما در تهران به کمک تکنسین‌های متخصص دستگاه و برند، سرعت عمل بالا و گارانتی می‌کوشد بهترین شکل از خدمات را در اختیار شما قرار دهد.

کاراباما کدام مشکلات لباسشویی را رفع می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی دوو در کاراباما قابل رفع هستتند و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های این برند پذیرفته می شود. این مشکلات که برخی از آنها شایع‌ترند در اینجا ذکر شده اند:

  • نچرخیدن دیگ لباسشویی
  • نشتی یا آبریزش لباسشویی
  • لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
  • جمع شدن آب در لباسشویی
  • عمل نکردن دکمه های لباسشویی
  • متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی

کاراباما دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لباسشویی دوو است و بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می دهد. به منظور کاهش هزینه ها، اولویت کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی قطعات است. تنها در صورتی که امکان تعمیرات نباشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت انجام خواهد گرفت.

در ضمن، تمامی خدمات ارائه شده توسط کاراباما دارای 180 روز گارانتی است. بدین صورت که اگر تا شش ماه مجدد ایراد دستگاه شما بازگشت، تکنسین دیگری اعزام شده و بدون دریافت هزینه مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف خواهد کرد.

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو

1.روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو

اگر برق دستگاه قطع شده باشد، درب آن به طور کامل بسته نشده باشد یا قطعات داخلی آن خراب شده باشند، ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود. پیش از ثبت درخواست، برق دستگاه را بررسی کنید و از وصل بودن آن مطمئن شوید. اگر همچنان لباسشویی روشن نشد، از یک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

2.وارد نشدن آب به محفظه‌ شستشوی ماشین لباسشویی دوو

وارد نشدن آب به محفظه ماشین لباسشویی، می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله کافی نبودن فشار آب، گرفتگی لوله‌ها، گرفتگی محفظه مواد شوینده، مسدود بودن فیلترهای ورودی آب و … بستگی داشته باشد. برای رفع این مشکل می‌توانید با یک مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

3.نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی دوو

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی غالبا به دو دلیل رخ می‌دهد: اول اینکه، ممکن است حجم لباس‌های دیگ نامتعادل باشد. (اگر حجم لباس‌ها خیلی بیشتر یا کمتر از ظرفیت لباسشویی باشد، دیگ لباسشویی نمی‌چرخد.) دوم اینکه، ممکن است به خاطر خرابی یا شکستن بلبرینگ‌ها، این مشکل به وجود آمده باشد. با بررسی‌های تخصصی‌تر توسط تکنسین ماشین لباسشویی، این مشکل برطرف خواهد شد.

4.کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی دوو

اگر دور تند ماشین لباسشویی کار نکند، امکان آبکشی صحیح و خشک کردن لباس‌ها به طور کامل وجود نخواهد داشت. نوسانات برق، تنظیم نبودن برنامه خشک کن، گرفتگی شیلنگ تخلیه آب، انسداد پمپ تخلیه، خرابی موتور و ایراد در برد الکترونیکی، می‌توانند برخی از علل بروز این مشکل باشند که باید توسط تکنسین برطرف شوند.

تعمیر تخصصی لباسشویی دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.گرم نشدن آب ماشین لباسشویی دوو

خرابی هیتر اصلی‌ترین دلیل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی است. اگر پایه‌های هیتر گرم نشود، المنت نمی‌تواند شروع به کار کند و در نتیجه آب لباسشویی گرم نخواهد شد. در صورت خرابی هیدروستات، ترموستات، تایمر، معیوب بودن شیلنگ آب گرم، شاهد گرم نشدن آب لباسشویی خواهیم بود که باید توسط تکنسین ماهر بررسی شود.

6.نشت آب از ماشین لباسشویی دوو

پارگی، پوسیدگی یا انسداد شیلنگ‌های دستگاه می‌تواند باعث نشت آب از ماشین لباسشویی شود. گاهی هم ممکن است خرابی پمپ، معیوب بودن بلبرینگ، فرسودگی لاستیک دور درب و خرابی محفظه مواد شوینده علت نشتی آب از دستگاه باشد که می‌بایست توسط تکنسین متخصص برطرف شود.

7.سر و صدای زیاد و لرزش ماشین لباسشویی دوو

از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند باعث ایجاد سر و صدای زیاد و لرزش این دستگاه شود می‌توان به وجود اجسام خارجی در دیگ، پرکردن دیگ بیشتر از ظرفیت دستگاه، خرابی پمپ و کمک فنر اشاره کرد. قبل از ثبت درخواست، حجم لباس‌ها و ظرفیت دستگاه را بررسی کرده و مجدد دستگاه را روشن کنید. در صورتی که هنوز این مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

8.بوی بد ماشین لباسشویی دوو

باقی ماندن لباس‌ها دورن دستگاه پس از شستشو، خشک نکردن لاستیک دور درب، تمیز نکردن فیلتر، بستن درب دستگاه بلافاصله پس از اتمام شستشو و کثیفی محفظه پودر می‌توانند باعث ایجاد بوی بد ماشین لباسشویی شوند. برای رفع بوی بد، دستگاه را به طور منظم تمیز کرده و از آب گرم و مواد شوینده مناسب استفاده کنید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

علت تمیز نشستن لباسشویی دوو؟

لیلا گلی
22 دی 1402

لرزش بی اندازه لباسشویی بالرزش گیریم درست نشد

خانم سهپوندی
10 تیر 1402

با سلام و درود. آیا نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو هم مثل ال جی و سامسونگ فعالیتی در ایران ندارد؟

فاطمی میرزایی
2 اسفند 1401

هنگام شستشو صدا نسبت به قبل زیادشده وگاهی درجاکارمی کنه ودقیقه شما کم نمیشه

علی فریدمنش
16 بهمن 1401

اموزش تعمیر لوازم خانگی هم دارید؟

صادق جوکار
24 آذر 1401

سلام واشر در ماشین لباس شویی در رفته

فرشید رسولی
14 شهریور 1401

    سلام کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیر، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    15 شهریور 1401

لباسشویی در حین کار روی دقیقه ۱۳ گیرمیکنه وقفل میشه

افسانه شورکیان
7 اسفند 1400

باسلام تعمیر ماشین لباسشویی دوو استان فارس شهرستان ارسنجان روستای جمال آباد

محی الدین خادمی
29 بهمن 1400

لباسشویی ام درست خشک نمیکه ارور میده وایمیسته

فاطمه خسروانیان
19 بهمن 1400

یریمو80 ایابرنامه خشک کن تنها رو داره
نه ابکشی میخوام نه شستشو

رضا عضدی
7 آذر 1400

لباسشویی دوو ما ارور ال ای میدهد و قابت میماند ،خاموشش میکنیم دوباره کار میکنه بعضی وقتام کار نمیکنه

نوروز عبدلی
6 آذر 1400

    سلام نوروز عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

پیام خود را اینجا بنویسیدماشین لباسشویی ما دووهست ارورLEمیدهخانومم هز نمایندگی تعمییر کا خواست برد ومیکروسوییچ برد اول که واسه ایهب ودهاب مبلغ 180هزار تومان درخواست کرد وبردو میکرو سوییچ و برد برای تعمییر من تعمییر کار سخت افزار تلفن همراه هستم بخاطر تجربه که دارم میدون اگع
ه قطعه ای مثل خازت
ن و ترانزیستور و بقیه نباید ماشین روشن بشه ایراد به تشخیص من نر افزاریه مپنون میشم راهنمایی کنید ایا درست تشخیص دادم ونیبت به قیمت که تعمییر کتر داده ارز ۳۵۰تا ۱۲۰۰منطقیه
منشکدم

farza
4 خرداد 1400

سلام یه لباسشویی تمام اتوماتیک طرح قدیمی دارم دربش خراب شده خواستم بدونم امکانش هست برام درب رو تعویض کنید

فرخنده نعیمی
4 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواستتون رو جهت ارسال کارشناسان حرفه ای برای حل مشکلتون ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

با سلام لباسشویی دوو بنده ۳ هفته ست که به خاطر error E8 در قسمت های برنامه قابل استفاده نیست

طاهره سادات بنی هاشمی
10 اردیبهشت 1400

سلام ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود درصورتی که چند روز قبل لباسها رو خوب شسته و آبکشی کزده است

شوکت سلیمانی
28 بهمن 1399

سلام وقت بخیر، لباسشویی ما زمان خشک کردن لباس یه مقدار لرزشش زیاد شده لطفا راهنمایی کنید که نیاز به تعمیر داره یا خیر ممنون

مرتضی سرایی
11 آذر 1399

سلام خسته نباشید
سوالم در مورد لباسشویی دوو مدل پریمو ۸۳ هستش ایا wifi داره یا خیر

احسان
20 اردیبهشت 1399

سلام و خسته نباشید لطفا شماره نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی دوو در کرج را ارسال فرمایید. با تشکر

مریدی
10 فروردین 1399

سلام مدتیه که برنامه شستشو لباسشویی ما خیلی طولانی تر از زمانی میشه که نشون میده. آدرس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران رو میفرتین تا برای تعمیر لباسشوییم اقدام کنم. ممنونم

میثم صالحی
10 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، برای تعمیر لباسشویی دوو خود نیازی به مراجعه حضوری ندارید. شما می توانید به راحتی همین جا درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی دوو خود را ثبت کنید تا فورا به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    10 فروردین 1399

      سلام خسته نباشید لباسشویی من ابریزش داره اول فک کردم شلنگش سوراخ شده ولی پشتشو دیدم ب شلنگ ربطی نداشت و ظاهرا هم چیزی معلوم نبود داخل خیلی کم اب میاد علتش چی هست و چکارکنم ممنون

      رمضانی
      22 فروردین 1399

      ماشین لباس شوی صدای زیادی داره

      فاطمه استانیا
      22 تیر 1400

      سلام لباس شویی کار می کنه ولی وقتی ب ۱۱ دقیقه ک میرسه گیر می کنه تایمش فقط لباس رو میشورع انگار ک درجا میزنه خشک نمی کنه تایمشم ن کم میشه ن زیاد کلا خاموشش می کنیم بعد دوبارع روشن می کنیم اونم بعد از یک روز تا دوبارع درست کار کنه

      محدثه نوری
      4 مهر 1400

      باسلام لباسشویی ما دوو هست دوتا از پایه هاش خراب شده و ماشین ثابت نیست موقع کار،، ممنون میشم راهنمایی کنید از کجا می تونیم تهیه کنیم باتشکر

      عظیم ساعی
      15 مهر 1400

    لباسشویی در موقع خشکن دور تند نمیره و بعضا ارور میده و کلمه es میاد . چکار کنم . محل سکونتم نظرآباد کرج هست

    سعید واعظی
    10 فروردین 1399

      سلام خسته نباشید لباسشویی ما نشتی وابریزش داره داخل خیلی کم اب میاد خودم حدس زدم ک شلنگش سوراخ شده ولی وقتی پشتش دیدم ربطی ب شلنگ نداشت و ظاهرا چیزی معلوم نبود وهز داخل بود ک ریزش داشت چکار باسد بکنم ممنون

      رمضانی
      22 فروردین 1399

      سلام لباسشویی من بعضی موقع لباسهای مشکی که میشوره بعد از خشک شدن همه جاش سفیدک میبنده یا پودر ماشین روی لباس می مونه باید چکار کنم؟

      باقری
      18 بهمن 1399

    سلام احترام لباسشویی دووروشن میکنیم گردونه داخل نمیچرخه چه با لباس چه بدون لباس، ولی آب تخلیه میشه-

    سیدرضامحمدیان ثابت
    11 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

      سلام چند مدتیه از لباسشوی.استفاده میکنیم.نشت آب از جا پودری داری یم. لطف کنی ی راهنمایی بکنی .ممنون میشم.
      نمایندگی دوو

      یونس جمشیدی
      11 مرداد 1400

      سلام یونس عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی دوو رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      12 مرداد 1400

سلام خسته نباشید لباسشویی خطای e2 نمایش میده . لطفا یه راه حلی برای تعمیر لباسشویی دوو می خام

ازاد احمدی
12 اسفند 1398

    سلام خسته نباشید
    لباسشویی هیچ مشکل فنی نداره اما تو اسباب کشی یه ضربه خورده الان صدای تراکتور میده نگه میدارمش صداش میفته حتی یه فیلم ازش گرفتم کامل مشخصه منظورم چیه

    مصطفی ترکاشوند
    13 اسفند 1398

    خرابی موتور

    حمزه حسنی
    2 مهر 1399

    سلام احترام لباسشویی دوو دارم وقتی روشن میکنم صدای تق تق خیلی زیاد ایجاد می‌کنه

    مسعودالبرزی
    23 بهمن 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس