ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر لوازم خانگی سام (SAM)

به منظور برخورداری خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی سام، می‌توانید فرم آنلاین را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌ جهت ارائه خدمات، در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیرات لوازم خانگی سام
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات سام

در سال‌های گذشته لوازم خانگی سام نیز تحت پوشش خدمات مرکز تخصصی کاراباما قرار داشته‌اند. این مرکز برای ارائه خدمات خود از تکنسین‌های متخصص دستگاه و برند برخوردار است. در واقع کاراباما به این ترتیب تلاش کرده پروسه عیب یابی را کوتاه کند و در عین حال کیفیت خدمات خود را تا جایی که امکان دارد بالا ببرد. گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیر نیز به همراه تمامی خدمات لوازم خانگی سام به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی سام، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

سرویس و تعمیر لوازم خانگی سام

سال‌هاست که مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما خدمات تعمیر، نصب و سرویس محصولات سام را ارائه می‌دهد. ما به تأمین خدمات با کیفیت و تخصصی در زمینه تعمیرات و نصب انواع محصولات سام متعهد هستیم. تیم ما از تکنسین‌های با تجربه و آموزش دیده‌ای تشکیل شده که با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، می‌کوشند خدمات مورد نظر مشتریان را در حد مطلوب آنها ارائه دهند.

خدمات ما شامل تعمیرات تخصصی و سرویس دوره‌ای محصولات سام می‌شود. تیم ما توانایی رفع اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری را دارد و در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و مطابق استانداردهای تولید استفاده می‌کند.

علاوه بر تعمیرات، ما در نصب محصولات سام نیز تجربه و تخصص داریم. تیم ما با رعایت دقیق دستورالعمل‌های تولید کننده و با استفاده از روش‌های به روز، پروسه نصب محصولات را انجام می‌دهد. هدف ما حصول اطمینان از عملکرد بهینه محصولات سام در منزل شماست، امری که با نصب صحیح ارتباط مستقیم دارد.

همچنین، در تمام این سال‌ها ما تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات سریع و به موقع در محل به مار بسته‌ایم. آیا نیاز به تعمیر فوری دارید؟ بیشترین تلاش را می‌کنیم تا تیم فنی کاراباما در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای حل مشکل شما انجام دهد.

ارائه خدمات تخصصی ساید بای ساید سام (SAM)

ساید بای ساید برند سام در میان پرطرفدارترین محصولات این برند قرار دارد. به همین نسبت متقاضیان نصب، تعمیر و سرویس آن نیز زیاد است. از این رو خدمات ساید بای ساید سام همواره یکی از اصلی‌ترین خدمات کاراباما بوده است.

تکنسین‌های ما مجهز به دانش فنی و تجربه لازم برای رفع اشکال و تعمیر یخچال ساید سام هستند. آنها با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای و قطعات اصلی، به سرعت مشکل را تشخیص داده و راه حل مناسب را پیشنهاد می‌دهند.

تکنسین‌های ما هنگام انجام پروسه تعمیر، به بررسی کلیه جزئیات یخچال از جمله سیستم یخسازی، سیستم خنک کننده، سیستم کنترل دما و قسمت‌های الکترونیکی می‌پردازند. آنها همچنین از نرم‌افزارهای تشخیص خطا و دستگاه‌های تست استفاده می‌کنند تا به طور دقیق ایراد دستگاه را شناسایی کرده و آن را برطرف کنند.

عملکرد صحیح یخچال سام در حفظ تازگی و کیفیت مواد غذایی بسیار مهم است. به همین دلیل است که غالب تکنسین‌های حرفه‌ای و باتجربه سرویس ساید بای ساید را توصیه می‌کنند. سرویس ساید را می‌توانید مطابق با یک زمان بندی منظم مناسب برای دستگاه خودتان انجام بدهید.

خدمات تخصصی لباسشویی سام را از کاراباما بخواهید

دریافت خدمات تعمیر لباسشویی سام از مراکزی که تکنسین‌های متخصص و دارای تجربه این برند را دارند، به شما کمک می‌کند تا از عملکرد بهینه و بی‌عیب و نقص دستگاه لباسشویی خود لذت ببرید و خیال‌تان راحت باشد که بعد از انجام تعمیر تا مدت‌ها دستگاه عملکردی بهینه خواهد داشت. به ویژه که تکنسین‌های وارد با ارائه نظرات تخصصی در همان ابتدای کار مانع صرف هزینه بیهوده خواهند شد.

در واقع تکنسینی که تجربه کافی دارد می‌تواند همان ابتدا به شما بگوید که اصلا انجام تعمیر کمک کننده است یا نه. این احتمال وجود دارد که انجام تعمیر و مقاومت در برابر خرید یک دستگاه جدید تنها و تنها خرج روی دست خانواده‌تان بگذارد. کاراباما با به کارگیری تکنسین‌های آموزش دیده و باتجربه بهترین تشخیص را در مورد دستگاه شما ارائه می‌دهد.

تعمیرات تخصصی تلویزیون: رفع اشکالات فنی به کمک تکنسین‌های متخصص

اولین قدم در تعمیر تلویزیون، تشخیص درست مشکل است، امری که سرعت و دقت انجام آن با تجربه و آموزش بهینه می‌شود. تکنسین‌های ما با تجربه و دانش فنی بالا، می‌توانند به سرعت مشکلات را تشخیص داده و آن را برطرف کنند.

تکنسین‌های تلویزیون سام با داشتن دانش فنی و آگاهی کامل در مورد تلویزیون‌های این برند و به کمک ابزارهای تخصصی و تجهیزات پیشرفته، قادرند به شکلی سریع و دقیق، دستگاه را عیب یابی کنند و با استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت، آن را به حالت عادی بازگردانند.

تعمیرات تخصصی ظرفشویی سام، در کاراباما

با گذشت زمان و استفاده مکرر، ماشین ظرفشویی ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شود و در چنین شرایطی تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی توسط تکنسین متخصص اقدامی مهم و حیاتی برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش عمر این دستگاه است. در کاراباما تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی توسط تکنسین‌های ماهر و متخصصی انجام می‌شود که با استفاده از دانش فنی و تجربه خود، قادر به تشخیصدرست مشکلات و رفع آنها هستند.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی شامل بررسی و تشخیص دقیق علت مشکل، تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده، تنظیم و تعمیر سیستم‌های الکتریکی و مکانیکی، تمیز کردن و سرویس‌دهی به بخش‌های داخلی و خارجی ماشین ظرفشویی، و همچنین تست کارکرد صحیح دستگاه پس از تعمیر می‌شود.

ضمانت کیفیت: گارانتی 6 ماهه تعمیرات

در شرایطی که مراکز ریز و درشت زیادی در مناطق مختلف تهران و سایر استان‌ها مشغول به فعالیت هستند و از آنجایی که دسترسی به نمایندگی‌ها عملا برای بسیاری از برندها میسر نیست، خرابی لوازم خانگی در کشور ما گاهی یک معظل بزرگ است. توصیه می‌شود در زمان بروز خرابی هر یک از اقلام لوازم خانگی به مراکزی مراجعه کنید که:

  • تکنسین آموزش دیده متخصص برند داشته باشند
  • خدمات مورد نظرتان را در اسرع وقت ارائه دهند (با توجه به فوریتی که بعضی تعمیرات دارند)
  • خدمات خود را گارانتی کنند


کاراباما در کنار دو مورد اول گارانتی خدمات را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در واقع ما تمام تلاش خود را به کار می‌‌بندیم که خدمات مطلوب و تخصصی را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهیم. با این حال و با وجود اینکه تمامی اقدامات لازم برای کسب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد، باز هم گارانتی را به عنوان جنبه‌ای مهم از خدمات خود فراموش نکرده‌ایم.

بر اساس گارانتی 6 ماهه کاراباما، شما این حق را دارید که اگر طی 6 ماه از راه اندازی مجدد دستگاه‌تان، مشکل را مجددا در آن مشاهده کردید از خدمات رایگان تعمیرات بهره‌مند شوید. تمامی خدمات تعمیر لوازم خانگی سام به همراه یک گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شوند.

هزینه تعمیرات مطابق با نرخ اعلامی اتحادیه است

با توجه به این هر دستگاهی در شرایط خاص خود به سر می‌برد، اطلاع از هزینه تعمیر پیش از بررسی دستگاه منطقی به نظر نمی‌رسد. حتی بعد از بررسی و قبل از آنکه تکنسین عملا کار روی دستگاه را شروع کند، باز هم نمی‌توان هزینه دقیق را اعلام کرد. ممکن است تکنسین بعد از باز کردن دستگاه متوجه شود که یک قطعه ابدا قابل استفاده نیست و باید جایگزین شود. در مقابل این احتمال هم وجود دارد که خرابی دستگاه جدی نباشد.

در هر صورت خوب است به تشخیص تکنسین اعتماد کنید تا متحمل هزینه بیهوده در آینده نشوید. دیگر نکته شایان توجه این است که فهرست هزینه‌ای که در اختیار تکنسین قرار داده می‌شود بر اساس نرخی که اتحادیه اعلام کرده تعیین شده است و هیچ تکنسینی خارج از چهارچوب اعلام هزینه نخواهد کرد. به علاوه، ما در کاراباما نظارت کافی بر مبالغ دریافتی توسط تکنسین داریم.

ارائه خدمات تخصصی سام در 10 استان کشور

ساکنین استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، مرکزی، فارس و همینطور جزیره کیش در حال حاضر از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سام در کاراباما بهره‌مند می‌شوند. در صورتی که به دنبال نمایندگی سام هستید می‌توانید درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن این مرکز ثبت کنید. در هر دو صورت طی زمان کوتاهی هماهنگی انجام شده و می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

خدمات تخصصی لوازم خانگی سام در تهران

چنانچه پیشتر گفتیم سرعت عمل یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کاراباماست. برای اینکه خانواده‌ها از خدمات فوری بهره‌مند شوند، تکنسین‌های کاراباما در مناطق و محله‌های استان تهران و حومه شهر تهران حضور دارند و بلافاصله بعد از ثبت درخواست شما با تکنسین متخصص دستگاه و برند شما که منطقه شما را تحت پوشش دارد هماهنگ می‌شود تا در زمانی کوتاه به درخواست شما رسیدگی شود.

در هر نقطه‌ای از تهران که ساکن هستید درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی بمانید. ما تلاش می‌کنیم بدون فوت وقت انجام خدمات مورد نظرتان را در منزل یا در کارگاه روی دست بگیریم.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس