ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون سام (SAM)

به منظور برخرداری خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون سام، درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی‌ جهت اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در این مرکز تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

تعمیر تلویزیون سام
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سام

با توجه به اضافه شدن اینترنت به تلویزیون و هوشمند شدن این دستگاه، عاقلانه به نظر می‌رسد که خدمات مرتبط با آن را از نصب و انجام تنظیمات گرفته تا تعمیر به افرادی بسپارید که آموزش فنی دیده اند و از شناخت کافی نسبت به فناوری جدید تلویزیون‌ها برخوردارند. تکنسین‌های مجموعه کاراباما تخصص کافی برای تعمیر انواع تلویزیون دارند و می‌تواند به درستی دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. این مجموعه طی ده سال گذشته در ارائه خدمات فوری و باکیفیت در زمینه تلویزیون‌های سام پیشگام بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون سام، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون سام

1. خاموش و روشن شدن تلویزیون سام

خاموش و روشن شدن تلویزیون‌های LED این برند شایع است و غالبا به دلیل خرابی برد اصلی تلویزیون رخ می‌دهد. برای برطرف کردن این مشکل حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

2. دیر روشن شدن تلویزیون سام

معمولا تلویزیون‌های LCD دچار این مشکل می‌شوند. علت اصلی دیر روشن شدن تلویزیون ایراد پیدا کردن بخش پاور برد دستگاه است. این مشکل در ابتدا به این صورت است که تلویزیون بعد از چند بار چشمک زدن چراغ استندبای، روشن می‌شود. اما بعد از گذشت مدتی، برد اصلی تلویزیون آسیب دیده و دستگاه دیگر روشن نمی‌شود.

3. هاله سیاه روی صفحه تلویزیون سام

خاموش و روشن شدن صفحه تلویزیون و بعد به وجود آمدن هاله سیاه روی آن ناشی از ایراد بک لایت است. این مشکل در نهایت با تعویض بک لایت به طور کامل، برطرف می‌شود.

4. دوتایی شدن تصویر

در بسیاری موارد دوتایی شدن تصویر یا در واقع دو نیم شدن تصویر به دلیل وجود مشکل در برد تصویر است. برد از دو بخش تشکیل شده است . زمانی که یکی از این دو بخش دچار مشکل شود، تفاوتی در تصویر دو طرف صفحه تلویزیون ایجاد می‌شود.

تعمیر تخصصی تلویزیون سام خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. قطع شدن تصویر

قطع شدن تصویر می‌تواند در هر برندی از این دستگاه رخ بدهد. این مشکل در غالب موارد به دلیل خرابی برد تیکان تلویزیون است. زمانی که این مشکل رخ می‌دهد، نور زمینه وجود دارد. قطع شدن تصویر در تلویزیون‌های LCD به وفور دیده می‌شود.

6. قطع شدن تصویر تلویزیون بعد از چند ثانیه

در صورتی که تلویزیون شما روشن می‌شود و بعد از چند ثانیه تصویر آن قطع می‌شود، به احتمال زیاد برد بک لایت و ال‌ای‌دی‌های داخل پنل که نور بک لایت را تولید می‌کنند، دچار ایراد و خرابی شده‌اند.

7. تلویزیون سام در حالت استند بای مانده است

در صورتی که تلویزیون شما در حالت استند بای باقی مانده و از این حالت خارج نمی‌شود، پیش از هر چیزی باید برد پاور مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که مشکلی در این قطعه وجود نداشت، مین برد دستگاه باید بررسی شود.

8. تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد

این مشکل غالبا در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی سام رخ می‌دهد. اگر تلویزیون شما صدا دارد اما تصویر ندارد، به احتمال زیاد بک لایت آن دچار شکل شده است. خرابی بک لایت در تلویزیون‌های LED نسبتا شایع است.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

کاراباما، متخصص در تعمیر انواع تلویزیون سام

در صورتی که به دنبال نمایندگی تلویزیون سام هستید و تا کنون موفق نبوده‌اید، کاراباما به همراه تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده خود کنارتان است تا هر سرویسی که نیاز دارید را در زمان و مکان مورد نظرتان دریافت کنید.
تیم تکنسین‌های کاراباما سال‌هاست که در ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تلویزیون سام فعالیت داشته‌اند و قطعا می‌توانند تجربه متفاوتی از خدمات لوازم خانگی را در اختیار شما قرار بدهند.

کدام مدل‌های تلویزیون سام توسط کاراباما تعمیر می‌شوند؟

تعمیرکار تلویزیون سام که روی دستگاه شما کار می‌کند، مهارت و تجربه کافی در زمینه تمامی مدل‌های نلویزیون سام دارد. از این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد. ما در کاراباما می‌دانیم که تعمیر تلویزیون کاری استکه پیچیدگی و ظرافت زیادی را به همراه دارد و بدون داشتن تخصص نمی‌توان به نتیجه مورد نظر رسید. از این رو کاراباما در استخدام تکنسین‌های متخصص تلویزیون فیلترهای سختگیرانه‌ای دارد و تنها پس از عبور از این فیلترهاست که تعمیرکارن به منزل مشتریان اعزام می‌شوند.

چه نکاتی در نصب تلویزیون اهمیت دارد؟

در نصب تلویزیون، توجه به چندین نکته اهمیت زیادی دارد. در زیر به برخی از این نکات اشاره کرده‌ایم:

  • انتخاب مکان مناسب: مهم است که تلویزیون را کجا نصب می‌کنید. باید مکانی را انتخاب کنید که برای تماشای تلویزیون مناسب باشد و افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین باید مطمئن شوید که دیوار انتخابی برق و اتصالات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • نوع نصب: بررسی نوع نصب مورد نیاز شما مهم است. آیا تلویزیون شما روی دیوار نصب خواهد شد یا روی میز قرار خواهد گرفت؟ بررسی این مورد قبل از شروع فرایند نصب بسیار مهم است.
  • بررسی اتصالات: بررسی اتصالات مورد نیاز برای تلویزیون از جمله ورودی‌ها و خروجی‌ها، پورت‌های HDMI، پورت USB و سایر اتصالات صوتی و تصویری مهم است. اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما از اتصالات مورد نیاز برای دستگاه‌های جانبی که می‌خواهید به آن متصل کنید پشتیبانی می‌کند.
  • عدم وجود منابع گرمایشی در نزدیکی تلویزیون: گرمای مستقیم یا غیرمستقیم می‌تواند تأثیر منفی روی عملکرد تلویزیون داشته باشد و باعث مشکلاتی مانند افت کیفیت تصویر، خرابی قطعات داخلی یا کاهش عمر مفید آن شود. بنابراین، تلویزیون باید فاصله کافی از منابع گرما مانند اجاق گاز، رادیاتورها، و سایر دستگاه‌های گرمایشی و حتی آفتاب داشته باشد.

تعمیر قطعات تلویزیون سام توسط تکنسین‌های اموزش دیده

چنانچه درباره سایر لوازم خانگی نیز صادق است، در مورد تعمیر تلویزیون سام، تعمیر قطعات برای تکنسین‌های کاراباما اولویت است. در واقع تکنسین تعمیر قطعه را به عنوان اولین راهکار بررسی می‌کند و تنها در شرایطی اقدام به تعویض می‌کند که تعمیر یک راه حل موقتی باشد.

این احتمال وجود دارد که قطعه تعمیر شود اما خیلی زود مجددا به مشکل بخورد و خرج دیگری روی دست‌تان بگذارد. برخی از قطعاتی که توسط تکنسین‌های متخصص کاراباما تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • برد پاور
  • مین برد
  • آی سی برد پاور
  • خازن

پرتکرارترین مشکلات تلویزیون سام

غالب تلویزیون‌ها از هر برندی که باشند دچار یک سری مشکلات ثابت می‌شوند. برخی از این مشکلات به شرح زیراست:

  • تلویزیون نه تصویر دارد و نه صدا: این یکی از مشکلات رایج تلویزیون است که می‌تواند به علت اتصال نادرست کابل‌ها، تنظیمات اشتباه صدا یا تصویر در منوی تلویزیون، خرابی کابل‌ها یا پورت‌های ورودی/خروجی، خرابی قطعه‌های داخلی تلویزیون و یا مشکلات دیگری باشد.
  • صفحه نمایش تنها یک تصویر سفید نشان می‌دهد: در این مورد، تلویزیون ممکن است در حالت طبیعی روشن شود و تصویری سفید و پرنور نمایش دهد. این مشکل معمولاً به علت تنظیمات نادرست روشنایی، خرابی بک‌لایت یا خرابی قطعه‌های دیگری که در فرآیند تولید تصویر شرکت دارند رخ می‌دهد.
  • صدا قطع و وصل می‌شود یا ناپایدار است: این مشکل معمولاً به علت کابل‌های صوتی نادرست یا خراب، پورت‌های صوتی خراب، تنظیمات نادرست صدا یا خرابی قطعه‌های داخلی تلویزیون رخ می‌دهد.

اینها تنها موارد محدودی از خرابی‌های رایج تلویزیون هستند. همیشه یادتان باشد، اقدام به موقع مانع جدی شدن مشکل دستگاه می‌شود. اگر هر یک از موارد بالا را تجربه کردید، درخواست خود را در کاراباما ثبت کنید تا تعمیرکار تلویزیون سام روی دستگاه‌تان کار کند و علت اصلی مشکل را پیدا کند.

کاراباما، ارائه‌دهنده خدمات تلویزیون سام در تهران

در هر نقطه‌ای از استان تهران که ساکن هستید، شرق، جنوب، غرب، شمال و حومه، با یک تماس می‌توانید خدماتی باکیفیت‌تر از خدمات نمایندگی دریافت کنید. کاراباما فعالیت‌های خود را از استان تهران شروع کرد و تا کنون 10 استان را تحت پوشش خود قرار داده است. ناگفته نماند، امکان ثبت درخواست از طریق فرم آنلاین موجود در وبسایت نیز وجود دارد.

هزینه تعمیر تلویزیون سام چقدر است؟

پاسخ به این سوال قبل از بررسی دستگاه توسط تکنسین امکان پذیر نیست. تکنسین می‌تواند با بررسی دستگاه قیمت حدودی را به شما بگوید اما این قیمت ممکن است بعد از تعمیر تغییر کند. با این حال می‌توانیم این نکته را بگوییم که قیمت اعلام شده از سوی تکنسین مطابق با فهرست هزینه‌های تعمیر کاراباماست که تماما بر اساس نرخ اتحادیه تدوین شده است. به علاوه هزینه ای که تعمیرکار تلویزیون سام از شما مطالبه می‌کند، تحت نظارت مستقیم کاراباما قرار دارد.

ضمانت کیفیت خدمات با ضمانت نامه 6 ماهه

مطابق با ضمانت نامه شش ماهه کاراباما که بعد از تعمیر دستگاه و راه اندازی و تست آن در سیستم برای شما ثبت خواهد شد، می‌توانید در صورت بروز مشکل با این مرکز تماس بگیرید و درخواست تعمیر بدون پرداخت هزینه را ثبت کنید. ما مسئولیت تمامی خدمات خود را بر عهده می‌گیریم و تا حصول اطمینان از کارکرد صحیح دستگاه در کنارتان خواهیم بود.

تعمیر پنل تلویزیون سام

تعمیر پنل تلویزیون نیازمند تخصص و مهارت است و به دلیل ظرافیت این قطعه، خدمات مربوط به آن را نمی‌توان به هر کسی سپرد. در صورت شکستگی پنل، آسیب شدید به ماژول و وارد شدن اجسام خارجی به آن معمولا امکان تعمیر پنل وجود ندارد.

هزینه تعویض پنل نیز بسیار زیاد است و از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نخواهد بود. در صورت وارد شدن آسیب جدی به صفحه نمایش تلویزیون، توصیه می‌شود به جای تعویض پنل برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

کاراباما سال‌هاست که تمامی خدمات تعمیر پنل تلویزیون سام را به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌دهد و در صورتی که امکان تعمیر پنل وجود داشته باشد، آن را بدون نقص تعمیر می‌کنند.

آیا تعمیر ال سی دی سام در کاراباما امکان پذیر است؟

یکی از حساس‌ترین قطعات تلویزیون، صفحه ال سی دی است که در صورت شکستگی، آب خوردگی یا برخورد اجسام خارجی به آن، عملکرد تلویزیون با مشکل جدی روبرو می‌شود. با توجه به حساسیت این قطعه، می‌بایست تعمیر ال سی دی سام را فقط به افراد واجد شرایط و دارای تجربه بسپارید.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما دارای دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر صفحه ال سی دی تلویزیون سام هستند و می‌توانند دستگاه شما را بدون نقص تعمیر کنند. مراحل انجام کار به این صورت است که تکنسین ابتدا میزان آسیب به صفحه نمایش را بررسی می‌کند و در صورتی که میزان آسیب دیدگی جزئی بود، اقدام به تعمیر آن می‌کند.

توجه داشته باشید، اگر صفحه نمایش تلویزیون شما شکسته باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعویض پنل شکسته نیز مستلزم هزینه بسیار زیادی خواهد بود. از این رو خرید یک دستگاه جدید بسیار مقرون به صرفه تر از پرداخت هزینه برای تعویض پنل است.

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون سام

در صورتی که کنترل تلویزیون‌تان کار نمی‌کند پیش از اقدام برای تعمیر آن باتری‌ها را چک کنید. همچنین ممکن است مانعی بین تلویزیون و کنترل قرار دارد که شما متوجهش نیستید. در صورتی که این موارد را چک کردید و مشکلی نبود، می‌توانید از یک تکنسین برای تعمیر آن کمک بگیرید. ممکن است تعمیر کنترل ممکن نباشد و لازم باشد یک کنترل جدید بخرید.

تعمیر صفحه LED تلویزیون

تعمیر ال ای دی تلویزیون سام توسط افراد آموزش دیده و باتجربه ممکن است اما اگر تلویزیون‌تان را به افرادی که تجربه کافی ندارند یا آموزش ندیده‌اند بسپارید ممکن است آسیب جدی‌تری به تلویزیون وارد شود. از این رو توصیه می‌شود برای تعمیر صفحه LED تلویزیون سام حتما از یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید.

خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما، در زمینه تعمیرات تلویزیون آموزش کافی دیده‌اند. لازم به ذکر است که تنها در صورتی که آسیب دیدگی صفحهLED تلویزیون کم باشد، تعمیر آن ممکن است. در واقع، گاهی میزان آب خوردگی و شکستگی پنل به حدی است که امکان تعمیر وجود ندارد. همچنین با توجه به هزینه بالای تعویض صفحه LED ، توصیه می‌شود به جای تعویض، برای خرید یک تلویزیون جدید اقدام کنید.

آیا تعمیر بک لایت تلویزیون ممکن است؟

بک لایت از اصلی‌ترین قطعات است که ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت از تلویزیون، دچار آسیب و سوختگی شود. در صورت خرابی بک لایت احتمالا تصویر تلویزیون قطع و وصل می‌شود، سیاه می‌شود یا ممکن است شاهد لکه‌های تیره روی تصویر باشید.

مجموعه کاراباما به کمک تکنسین‌های متخصص و باتجربه خود که شناخت خوبی نسبت به قطعات اصلی تلویزیون از جمله بک لایت دارند، خدمات مربوط به تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون سام را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام تلویزیون بعد از چند دقیقه کار کردن، تصویر ندارد و بجای آن کل صفحه یکرنگ و مدام تعویض میشود. قرنز،سبز،آبی،سفید،مشکی و …

سعید
29 آبان 1402

    تلویزیون شما احتمالا مشکل سخت‌افزاری دارد، ممکن است در قسمت‌های مرتبط با نمایش تصویر مانند پنل یا اتصالات مشکلی به وجود آمده باشد. بهتر است به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

    فائزه کریمی
    30 آبان 1402
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس