ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی

جهت استفاده از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی در تهران و سایر استانها می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، کارشناسان ما برای انجام هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی

با وجود تاثیر بسیار زیادی که ماشین ظرفشویی در زندگی امروز دارد، غالب آدم‌ها متوجه حضور آن نیستند تا زمانی که این دستگاه با مشکل مواجه شود! بله، در چشم بر هم زدنی کل آشپزخانه مملو از ظروف کثیف می‌شود. در چنین شرایطی آنچه اهمیت زیادی دارد، حضور یک تکنسین متخصص است که در همان اولین مراجعه مشکل دستگاه‌تان را رفع کند. تکنسین‌های کاراباما آموزش دیده و برای تعمیر انواع مدل‌ها و برندهای ماشین ظرفشویی تخصص و تجربه کافی دارند. به علاوه، دانش تکنسین‌های این مجموعه با هدف کسب رضایت همیشگی مشتریان و هم‌راستا با تغییر فناوری به کار رفته در ماشین‌های ظرفشویی به روز می‌شود. بنابراین، مشکل دستگاه شما هر چه که باشد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شود.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ماشین ظرفشویی کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات ظرفشویی در تهران و سایر شهرها

در زندگی مدرن امروز، ماشین ظرفشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شود، به ویژه برای خانواده‌هایی که مشغله فراوانی دارند و حذف پروسه شستشو و خشک کردن ظروف، روال زندگی را برای‌شان آسان‌تر کرده است. خرابی این دستگاه به معنای بیشتر شدن کارهای آشپزخانه است و آسایش افراد خانواده را از بین می‌برد.

متاسفانه خرابی ظرفشویی و هیچ یک از لوازم خانگی دیگر قابل اجتناب نیست. آنچه اهمیت زیادی در این میان دارد، مراجعه به مراکزی است که تکنسین‌های ماهرِ آشنا به سیستم پیچیده ظرفشویی دارند. در غیر این صورت، احتمال عدم تشخیص درست ایراد ظرفشویی و حتی جدی شدن مشکلی که احتمالا چندان هم مهم نبوده، وجود دارد.

از این رو توصیه ما همواره مراجعه به مراکزی است که هم تکنسین‌های ماهری دارند و هم با استفاده از ضمانت خدمات سعی در ارائه بالاترین کیفیتِ تعمیر و نصب، و کسب رضایت حداکثری مشتری دارند.

خدمات ماشین ظرفشویی در کاراباما

چنانچه می‌دانید نصب غیر اصولی تمامی دستگاه‌ها، در دراز مدت می‌تواند علت نقص کارکرد و برخی خرابی‌ها باشد. به همین دلیل همواره توصیه می‌شود جهت پیشگیری از خرابی‌ها نصب ماشین ظرفشویی را به مراکز معتبر بسپارید و با خیال راحت از دستگاه‌تان استفاده کنید.

نصب انواع لوازم خانگی در میان خدمات گسترده کاراباما طی 11 سال گذشته بوده است. اگر به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اید و تمایل دارید دستگاه‌تان به طور اصولی نصب شود، می‌توانید از خدمات کاراباما استفاده کنید.

تعمیر تمامی برندهای ظرفشویی، دیگر خدمت کاراباماست که با به کارگیری تکنسین‌هایی که تجربه و دانش فنی کافی دارند و پیش از همکاری با کاراباما از فیلترهای تخصصی عبور کرده اند، میسر شده است. در صورتی که ظرفشویی شما مشکل تخلیه آب دارد، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند، نشتی دارد، ظروف در آن خشک نمی‌شوند و هر خرابی و ایراد دیگری دارد، کافیست نسبت به ثبت درخواست خود در وبسایت کاراباما یا از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

هماهنگی‌های لازم در مدت کوتاهی صورت خواهد گرفت، چرا که سرعت عمل یکی از اولویت‌های کاراباما در ارائه خدمات است. به علاوه، برای کسب رضایت کامل مشتریان، تمامی خدمات تعمیر ظرفشویی با 6 ماه گارانتی ارائه می‌شود. در صورتی که طی مدت گارانتی، ایراد برطرف شده توسط تکنسین کاراباما باز هم رخ داد، دستگاه شما به طور رایگان تعمیر خواهد شد.

خدمات کاراباما به اینجا ختم نمی‌شود. سرویس ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از خدماتی که هم توسط تکنسین‌ها توصیه می‌شود و هم عامل بسیار موثری برای حفظ کارکرد بهینه دستگاه شماست، در میان خدمات کاراباما قرار دارد. طی پروسه سرویس ظرفشویی، تکنسین دستگاه شما را به دقت برررسی کرده، ایرادات جزئی را در صورت وجود، برطرف می‌کند. به این ترتیب در آینده متحمل هزینه هنگفت تعمیرات نخواهید شد. به علاوه، دستگاه شما کارکرد بهینه خواهد داشت.

تعمیر موتور ماشین ظرفشویی

نیازی به گفتن نیست که موتور ماشین ظرفشویی اصلی‌ترین قطعه این دستگاه است و هر گونه ایراد و خرابی آن اتفاقی به شدت نگران کننده به نظر می‌رسد. این قطعه مهم ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله استفاده بی‌وقفه ار دستگاه، نفوذ گرد و غبار به داخل آن، عدم رسیدگی به طور طی یک زمان‌بندی مشخص و نواسانات شدید جریان برق خراب شود.

همچنین، نشت آب به سیم پیچ موتور، خراب شدن کاسه نمد موتور و گیر کردن اشیاء سخت در موتور عواملی هستند که می‌توانند به سوختن موتور منجر شوند. برای جلوگیری از این مشکلات، نگهداری منظم و تعمیرات به موقع روی ماشین ظرفشویی بسیار حیاتی است.

برای تعمیر موتور ماشین ظرفشویی لازم است که پیش از هر کاری این قطعه توسط یک تکنسین آموزش دیده و ماهر عیب یابی شده و به دقت بررسی شود. به این ترتیب می‌توان بهترین رویکرد را برای تعمیر آن روی دست گرفت. یک تکنسین ماهر ابتدا سیم پیچی موتور و بعد قطعات آن را به دقت بررسی می‌کند و با تعمیر یا تعویض موارد ضروری موتور را مجددا راه اندازی می‌کند.

به هر دلیلی که موتور ماشین ظرفشویی شما دچار آسیب یا خرابی شده باشد، تکنسین‌های کاراباما می‌توانند آن را به خوبی تعمیر کنند. تعمیر موتور ماشین ظرفشویی کاری دشوار است و تخصص بالایی را ایجاب می‌کند. خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما از مهارت بالایی برخوردارند و به دلیل آموزش‌های تخصصی که دیده‌اند، موتور دستگاه شما را به خوبی تعمیر خواهند کرد.

رفع ایراد و تعویض پمپ تخلیه

تعمیر پمپ ماشین ظرفشویی از آن دست خدمات پرتقاضاست. کارکرد این قطعه تخلیه آب کثیف از دستگاه است و عملکرد درست آن تاثیر زیادی بر کارکرد درست و بهینه ماشین ظرفشویی دارد. در صورتی که پمپ تخلیه دچار خرابی شود آب ظرفشویی خارج نمی‌شود یا دستگاه در حین کار ناگهان متوقف می‌شود. به همین دلیل بررسی گاه به گاه آن و رفع ایرادات احتمالی‌اش اهمیت زیادی دارد.

در صورتی که پمپ تخلیه ظرفشویی شما دچار ایراد شده، توصیه می‌شود از یک مرکز تخصصی تعمیرات برای بررسی و عیب یابی آن کمک بگیرید. در صورتی که تعمیر پمپ به تشخیص تکنسین امکان‌پذیر بود، نسبت به تعمیر آن اقدام خواهد کرد و اگر تعویض تنها راه حل ممکن بود، چاره‌ای جز این کار وجود ندارد.

آیا تعمیر برد ماشین ظرفشویی ممکن است؟

برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی در واقع مانند مغز این دستگاه است. تمام عملکردهای ماشین ظرفشویی بر اساس فرمان‌هایی است که برد ارسال می‌کند. از این رو خرابی این قطعه قطعا مشکل بزرگی است. اما اینکه آیا تعمیر برد امکان پذیر است یا نه، بستگی به شدت خرابی و در عین حال مهارت تکنسین دارد. اگر تکنسین آموزش دیده و ماهر باشد می‌تواند برد ظرفشویی را تعمیر کند.

شاید بتوان گفت که خرابی برد الکترونیکی می‌تواند با از کار افتادن این دستگاه و بروز اختلالات مختلف برابر باشد. در صورتی که ماشین ظرفشویی شما:

  • قبل از اتمام چرخه شستشو خاموش می‌شود
  • مدام ارور می‌دهد
  • روشن نمی‌شود
  • تخلیه آب را انجام نمی‌دهد

و برخی موارد دیگر، احتمالا برد دستگاه‌تان آسیب دیده و دچار ایراد شده و باید توسط یک تکنسین ماهر مورد بررسی قرار بگیرد.

برای تکنسین‌های کاراباما تعمیر برد و اساسا تمامی قطعات دیگر اولویت است و با توجه به مهارتی که دارند، در رفع ایرادات برد ظرفشویی بسیار خبره هستند. تعویض برد تنها زمانی انجام می‌شود که تعمیر آن به هیچ وجه ممکن نباشد.

کاراباما چه برندهایی را تعمیر می کند؟

کاراباما، با درک چالش‌های ناشی از خرابی ظرفشویی و با هدف بازگرداندن آرامش به خانواده‌ها، خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی را به دارندگان تمامی برندهای این دستگاه ارائه می‌دهد. نکته حائز اهمیت اینکه تکنسین‌های اعزامی جهت تعمیر ظرفشویی شما، دارای تخصص در زمینه برندِ دستگاه‌تان هستند. در صورتی که برند دستگاه شما ال جی است، تعمیرکار ماشین ظرفشویی همین برند به منزل شما اعزام خواهد شد.

خدمات کاراباما شامل برندهای ال جی، سامسونگ، بوش، ایندزیت، حایر، دوو، زیرووات، زیمنس، مدیا، ویرپول، آاگ و بسیاری از دیگر برندهای مورد استفاده در خانه‌های ایرانی می‌شود. با پر کردن فرم آنلاین در وبسایت کاراباما یا تماس تلفنی، می‌توانید در زمانی کوتاه از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

مزایای تعمیر ماشین ظرفشویی توسط کاراباما

برخورداری از تعمیرکاران ماهرِ تمامی برندها، مهم‌ترین مزیت کاراباماست که سبب می‌شود در همان اولین مراجعه مشکل دستگاه شما به خوبی برطرف شود. در واقع این مجموعه کوشیده است با جذب تکنسین‌های ماهر و تعیین فیلترهای فنی مناسب، از طولانی شدن پروسه تعمیر ظرفشویی و نارضایتی مشتریان پیشگیری کند. با این حال، چنانچه خطا در هر کاری اجتناب ناپذیر است، این مجموعه خدمات تعمیر ظرفشویی را با 6 ماه گارانتی ارائه می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت دستگاه‌تان را به کاراباما بسپارید و مطمئن باشید که این مجموعه تا کسب رضایت کامل‌تان در کنار شماست.

سرعت عمل بالا در ارائه خدمات تعمیر ظرفشویی، دیگر مزیت قابل توجه کاراباماست که با توجه به حضور گسترده تکنسین‌ها و تعمیرکاران در تمامی نقاط شهرهای تحت پوشش، عملی شده است. در هر نقطه‌ای از تهران، البرز، اصفهان و گیلان که باشید، در مدت کوتاهی پس از ثبت درخواست می‌توانید از خدمات کاراباما بهره‌مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در منزل و محل شما

اولویت کاراباما، تعمیر ظرفشویی در منزل و محل شماست. این امر با توجه به چالش‌های مرتبط با نقل و انتقال لوازم خانگی ضروری تلقی می‌شود. از این رو مشکل دستگاه شما هر چه که باشد، تعمیرکار ظرفشویی پس از انجام هماهنگی‌های لازم و با همراه داشتن لوازم فنی و قطعات لازم، به منزل شما مراجعه کرده، دستگاه‌تان را تعمیر می‌کند. پروسه تعمیرات تنها در صورتی در تعمیرگاه ماشین ظرفشویی انجام می‌شود که امکان تعمیر آن در منزل میسر نباشد.

هزینه تعمیرات در کاراباما

اعلام هزینه تعمیرات ظرفشویی به صورت قطعی، قبل از مراجعه تعمیرکار ماشین ظرفشویی امکان‌پذیر نیست. این احتمال وجود دارد که دستگاه شما در اثر یک خطای ساده متوقف شده یا کارایی لازم را ندارد و تعمیرکار با یک یا چند اقدام، مشکل را برطرف کند و هزینه‌ای بابت تعمیر دریافت نکند. از سوی دیگر، این امکان نیز وجود دارد که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه یا تعمیرات سنگین داشته باشد. از این رو قبل از بررسی و عیب یابی دستگاه، اعلام هزینه تعمیر، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال، تکنسین با توجه به صحبت‌های شما و حدس نوع خرابی دستگاه ممکن است قیمت حدودی را به شما اعلام کند.

علاوه بر هزینه تعمیرات ظرفشویی، هزینه‌ای نیز بابت ایاب و ذهاب از طرف تکنسین دریافت خواهد شد که در واقع جزو هزینه‌های ثابت خدمات نصب و تعمیرات است.

نرخ خدمات تعمیر انواع ماشین ظرفشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 الی 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 الی 120.000
3اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 الی 120.000
4اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 الی 180.000
5اجرت تعویض موتور ظرفشویی رومیزی500.000 الی 600.000
6اجرت تعویض موتور ظرفشویی 12 نفره به بالا420.000 الی 520.000
7اجرت تعویض المنت180.000 الی 220.000
8اجرت نصب و آموزش ظرفشویی200.000 الی 250.000
9اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 الی 480.000
10اجرت باز و بسته کردن موتور ظرفشویی و تعویض بلبرینگ با جنس700.000 الی 1.000.000
11اجرت تعویض مخزن نمک ظرفشویی عادی (در منزل)450.000 الی 600.000
12اجرت تعویض برد ظرفشویی350.000 الی 450.000

گارانتی تعمیرات، وجه تمایز کاراباما

تمامی خدمات تعمیرات ظرفشویی که از کاراباما دریافت می‌کنید، با 6 ماه گارانتی همراه هستند، به این ترتیب که تعمیرکار ظرفشویی به منزل شما مراجعه کرده و دستگاه شما را تعمیر می‌کند. در صورتی که ایراد برطرف شده توسط تکنسین کاراباما باز هم رخ داد، دستگاه شما بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد شد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با ضمانت خدمات تعمیر خود به مدت 6 ماه، تا کسب رضایت کامل مشتریان در کنارشان می‌ماند.

تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی

تعویض قطعات ظرفشویی هزینه زیادی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. از این رو یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاراباما همواره تعمیر قطعات به جای تعویض بوده است. این امر با توجه به اینکه کاراباما از همان ابتدا نسبت به جذب تکنسین‌ها و تعمیرکاران ظرفشویی سخت گیری‌هایی دارد و هر ساله دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند، میسر شده است. در واقع تکنسین‌ها و تعمیرکاران کاراباما دانش فنی کافی و تجربه بالایی برای تعمیر قطعات ظرفشویی دارند و تنها در صورتی اقدام به تعویض آن می‌کنند که تعمیر به هیچ وجه امکان پذیر نباشد. این مجموعه در صورت تمایل شما، قطعات اصل را نیز برای استفاده در دستگاه شما، در اختیار تکنسین قرار می‌دهد. برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعویض می‌شوند، به قرار زیر هستند:

  • نوار لاستیکی دور درب
  • پمپ تخلیه
  • فیلتر پمپ
  • بازوهای آب پاش
  • شیر برقی ورودی آب
  • المنت هیتر
  • قفل درب

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ارور E4ماشین ظرفشویی مدیا

امید شوقی
21 آذر 1401

با سلام
لطفا جهت تعمیر دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس تماس حاصل بفرمایید.
باتشکر

شرکت کاله
27 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    کاربر گرامی شما می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن (02158406) و یا تکمیل فرم در وبسایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام ماشین ظرفشویی من الگانس هست وتایم ش خراب شده و تمیز نمیشوره و توی ظرفها سفیده و خودم باید قطعش کنم علت چیست لطفاً جواب بدید ممنونم

مریم لطفی
14 فروردین 1401

سلام ماشین ظرفشویی اسنوا نصب

ناشناس
21 اسفند 1400

    وقت بخیر
    جهت ثبت درخواست نصب، لطفا تماس بگیرید. یا اینکه فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

تعمیر ماشین ظرف شویی

اعظم رفیعی
17 اسفند 1400

    سلام
    جهت ارسال تکنسین به محل، لطفا درخواست خود را از طریق تماس تلفنی (شماره تلفن موجود در پایین سایت) و یا تکمیل فرم وبسایت ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

درب ماشین ظرفشویی نگه نمیدارد فنرش خراب شده

ناشناس
1 اسفند 1400

مشکل در کارکرد لباسشویی

محسن حسن نژاد
26 بهمن 1400

    سلام
    جهت اعزام متخصص به محل لطفا تماس بگیرید. یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل و ارسال نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام از ابتدای شیلنگ تحلیل حتی وقتی ماشین ظرفشوئی خاموش می‌باشد آب نشد میکند
هورا

ناشناس
18 بهمن 1400

سلام از همکاری شما ممنونم ولی بهتر است پس از دریافت هزینه فاکتور رسمی با درج خدمات داده شده تحویل مشتری شود

ناشناس
9 بهمن 1400

سلام ظرفشویی پاکنیشت آلمانی که سیکل شستشو را شروع نمیکند عیبش چیست؟؟؟

حسین مهدیپور
26 دی 1400

سلام
ماشین لباس شویی زانوسی روشن نمیشه بردش خرابه ایا میشه بردش بفرستم جهت تعمیر یا تعویص

براتعلی جدیدی
17 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

    سلام خسته نباشیدظرفشویی زانوسی داریم که خرابه چند بار تعمیر کار بردیم میگن ال سی دیش یا بردش خرابه وپیدا نمیشه لطفا راهنمایی کنید از خرم اباد لرستان پیام دادم ایا نمایندگی در خرم اباد دارید ممنون اگه پاسخ بدید

    شهناز باباخانی
    2 خرداد 1401

سلام وقت بخیر
در مورد نمک ماشین ظرفشویی سوال داشتم، وقتی میخواستم نمک داخل محفظه بریزم آب داخلش بود و سر ریز شد، میخواستم بدونم این طبیعیه که آب داخل مخزن نمک باشه؟ و این که چند وقت یکبار و به چه میزان باید نمک بریزم تو مخزن؟

شهلا حسيني
9 مرداد 1399

    سلام، وجود آب در داخل مخزن نمک، طبیعی است، برای پر کردن نمک مقداری از آب نمک داخل مخزن را با یک اسفنج یا دستمال خارج کرده و نمک داخل مخزن بریزید، بعد از بسته درب هم یک برنامه پیش شستشو کوتاه مدت بزارید کار کنه تا هم آب نمک باقیمانده در سینگ ظرفشویی شسته بشه،وهم فیلتر مخزن نمک احیا شده برای شستشوی بعدی آماده باشه. زمان پر کردن مخزننمک بستگی به تعداد استفاده از ظرفشویی داره، معمولا اکثر ظرفشویی ها یم چراغ مخصوص در روی صفحه نمایشگر دارند که در صورت اتمام نمک چراغ مخزن نمک روی نمایشگر روشن میشه در اکثر ظرفشویی ها شبیه دو فلش بر عکس است.

    خدمات فنی مهندسی صفری
    1 اسفند 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس