ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود (KENWOOD)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی کنوود، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین  انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی کنوود

برند کنوود (KENWOOD) یکی از برندهای باکیفیت و پرطرفدار در بازارهای ایران و جهان است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. ماشین ظرفشویی کنوود از فناوری پیشرفته‌ای برخوردار بوده و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد بنابراین توصیه می‌شود برای نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما از تجربه و دانش کافی در زمینه تمامی خدمات ظرفشویی برخودارند و می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه تعمیر کنند. به علاوه، با حضور تکنسین‌های متخصص کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات به شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیتی بالا فراهم خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود

1. روشن نشدن ماشین ظرفشویی کنوود

اگر دستگاه‌تان روشن نمی‌شود قبل از ثبت درخواست، از اتصال برق دستگاه مطمئن شوید. خرابی فیوز حرارتی، چفت نشدن درب، خرابی میکروسوئیچ و معیوب شدن تایمر نیز می‌تواند علت روشن نشدن دستگاه باشد.

2.آبگیری نکردن ظرفشویی کنوود

عدم شروع مرحله آبگیری می‌تواند به علت خرابی شناور و شیربرقی، انسداد یا پارگی شیلنگ آب و معیوب بودن تایمر و برد الکترونیکی رخ بدهد. در این حالت باید دستگاه شما توسط یک تکنسین ماهر بررسی شود.

3. چکه کردن آب از ظرفشویی کنوود

چکه کردن آب از این دستگاه می‌تواند به علت شل شدن بست‌ها، فرسودگی شیلنگ‌ها، خرابی نوار دور درب و بازوی آبپاش رخ بدهد. برای رفع این مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

4. سر و صدای زیاد ظرفشویی کنوود

اصلی‌ترین دلیل سر و صدای زیاد، چیدمان نادرست و برخورد بازوی آبپاش به ظروف است. قبل از ثبت درخواست، از چیدمان درست ظروف مطمئن شوید. اگر مشکل پابرجا بود، پمپ تخلیه، یاتاقان و بازوی آبپاش باید توسط تکنسین بررسی شود.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. بوی بد ظرفشویی کنوود

یکی از رایج‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی، انتشار بوی بد در دستگاه است. توصیه می‌شود، بعد از هر بار شستشو دیواره‌های دستگاه و لاستیک دور درب را خشک کنید. با تمیز کردن فیلتر کف دستگاه در فواصل زمانی منظم نیز می‌توانید مانع ایجاد بوی نامطبوع در آن شوید.

6. بسته نشدن درب ظرفشویی کنوود

اگر درب دستگاه بسته نمی‌شود، قبل از ثبت درخواست از چیدمان درست ظروف در دستگاه مطمئن شوید. چنانچه مشکل پا برجا بود، بازوها، فنر، لولا، قفل و لاستیک دور درب باید توسط تکنسین بررسی شود.

7. لک شدن ظروف در ظرفشویی کنوود

علت اصلی لک شدن ظروف می‌تواند تنظیمات نادرست برنامه شستشو، استفاده بیش از حد از مواد شوینده و عدم استفاده از جلادهنده باشد. توصیه می‌شود از جلادهنده و مواد شوینده باکیفیت (به مقدار مناسب) استفاده کنید.

8.گرم نشدن آب در ظرفشویی کنوود

اختلال در قطعه ترموفیوز، تایمر، سیستم المنت حرارتی و ترموستات می‌تواند علت گرم نشدن آب باشد. در صورتی که المنت یا ترموستات سوخته باشد باید توسط تکنسین متخصص تعویض شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی کنوود

ماشین ظرفشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود

یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه لوازم خانگی، که با تولید محصولات باکیفیت و متنوع توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند، کنوود (KENWOOD) است. ظرفشویی‌های کنوود از قابلیت‌ها و امکانات زیادی برخوردارند و به فناوری پیشرفته مجهز شده اند.

به همین دلیل توصیه می‌شود در صورت خرابی و وجود مشکل در ماشین ظرفشویی، خدمات مربوطه را صرفا از مراکز معتبر دریافت کنید و تعمیر آن را به افراد غیر حرفه ای نسپارید. تعمیرات غیراصولی علاوه بر آسیب به قطعات ممکن است موجب از کار افتادن کلی دستگاه نیز شود.

اگر به نمایندگی تعمیر ظرفشویی کنوود دسترسی ندارید می‌توانید برای نصب، سرویس و تعمیرات ظرفشویی خود از خدمات باکیفیت کاراباما استفاده کنید. برای دریافت خدمات تعمیرات می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم اینترنتی یا تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنند.

ارائه خدمات تعمیر در محل

تعمیرات در محل اولویت کاراباماست و تنها در موارد نادر ممکن است دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود. یکی از خدمات مرکز کاراباما، تعمیر ظرفشویی کنوود در محل است. پس از اینکه درخواست تعمیرات خود را ثبت کردید، تعمیرکار ظرفشویی کنوود با به همراه داشتن تمامی تجهیزات لازم به منزل‌تان اعزام شده و دستگاه را تعمیر خواهد کرد. (در صورتی که قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد نیز، اقدامات لازم برای تعویض قطعات در محل انجام خواهد شد.)

تعمیر قطعات، اولین اقدام تکنسین‌ها

به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات و رفاه حال مشتریان، اولویت تعمیرکار ظرفشویی کنوود، تعمیر قطعات است به گونه‌ای که دستگاه تا مدت‌ها به کارکرد بدون نقص خود ادامه بدهد. تنها در شرایطی که شدت آسیب به قطعه زیاد باشد یا قطعه سوخته باشد تکنسین اقدام به تعویض آن خواهد نمود.

در ضمن تمامی قطعات جایگزین شده مرغوب و باکیفیت خواهد بود. برخی از قطعات ظرفشویی که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شود عبارتند از:

  • پمپ تخلیه
  • فیلتر
  • موتور
  • قفل درب
  • ترمیستور
  • میکروسوئیچ
  • برد نمایشگر
  • سنسور نشتی آب
  • تایمر
  • هیتر

چرا مرکز تخصصی تعمیر ظرفشویی کنوود کاراباما

مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات و برخورداری از تکنسین‌های متخصص و ماهر امکان تعمیر دستگاه شما را در زمانی کوتاه فراهم خواهد کرد. این مرکز تخصصی تمامی خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌دهد.

از دیگر مزایای دریافت خدمات از مرکز کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنسین اعزامی به منزل شما مهارت کافی در زمینه تعمیرات انواع دستگاه‌ها دارد و متخصص برند دستگاه شماست.
  • به منظور پیشگیری از آسیب به سایر قطعات، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی الامکان همان روز ثبت درخواست) فراهم خواهد شد.
  • هزینه‌های اعلامی به مشتریان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و مورد نظارت مجموعه هستند.
  • تعمیرات با گارانتی 180 روزه همراه هستند.
  • تمامی خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات در محل انجام می‌شود.

هزینه خدمات کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است

مبلغ دقیق تعمیرات لوازم خانگی پس از عیب یابی دستگاه توسط تکنسین اعلام می‌شود. از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تعمیرات می‌توان به شدت خرابی دستگاه، مدل آن، قیمت قطعه معیوب شده و … بستگی دارد. به همین دلیل است که اعلام هزینه تعمیر ظرفشویی کنوود یا هر دستگاه دیگری قبل از مراجعه تکنسین به منزل شما میسر نیست.

لازم به ذکر است، در کاراباما تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان بر اساس همان نرخی است که توسط اتحادیه تعیین شده و به طور کامل توسط مجموعه مورد نظارت قرار دارد.

مشکلاتی که به تکرار توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند

دستگاه شما هر ایرادی که داشته باشد توسط تکنسین متخصص کاراباما برطرف می‌شود. برخی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود که توسط کاراباما برطرف می شود عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی
  • خراب شدن بازوی آبپاش
  • عدم تخلیه آب و باقی ماندن آب کف دستگاه
  • خشک نشدن ظروف
  • تمیز نشدن ظروف
  • کار نکردن دکمه های دستگاه

خدمات تعمیر ظرفشویی کنوود در تهران

کاراباما مرجعی است که در صورت بروز هر گونه خرابی برای دستگاه‌تان می‌توانید با خیال راحت به آن مراجعه کنید و در کنار دریافت خدمات باکیفیت، سرعت و نظم را به خوبی تجربه کنید. انتظاری که از نمایندگی لباسشویی کنوود دارید، در این مرکز تخصصی در سطحی بالاتر تجربه خواهید کرد.

اگر ساکن غرب تهران، شرق تهران، شمال تهران و جنوب تهران هستید، می توانید برای تعمیرات ماشین ظرفشویی کنوود روی کاراباما حساب کنید. به دلیل حضور تکنسین ها در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر در همان روز ثبت درخواست برای شما فراهم خواهد شد.

خدمات پس از فروش ظرفشویی کنوود

بابت دریافت خدمات تعمیرات از کاراباما نگرانی وجود ندارد. این مجموعه به منظور اطمینان خاطر مشتریان تمامی خدمات خود را با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهد. در واقع خدمات پس از فروش کاراباما در قالب یک گارانتی 6 ماهه یا 180 روزه ارائه می‌شود.

در صورتی که پس از دریافت خدمات دستگاه شما دچار همان مشکل شد، تکنسین کاراباما به منزل شما اعزام شده و بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافی مجدد ایراد پیش آمده را برطرف خواهد کرد.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس