ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سایر شهرها توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما، کافیست درخواست خود به صورت آنلاین ثبت نمایید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. لازم به ذکر است در این مرکز، نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون

انواع مختلفی از تلویزیون وجود دارد و هر یک متد تعمیر خاص خود را می‌طلبد. کاراباما بیش از یک دهه است که خدمات تعمیر تلویزیون را ارائه می‌دهد و در این زمینه تجربیات ارزشمندی کسب کرده است. این مجموعه با برخورداری از تکنسین‌های ماهر در زمینه تعمیر انواع تلویزیون، کیفیت مورد نظر مشتریان را در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. کاراباما همچنین، جهت حفظ رضایت مشتریان، تلاش می‌کند همراستا با تغییر تکنولوژی تلویزیون‌های جدید، دانش و مهارت تکنسین‌ها را نیز به روز نگه دارد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات تلویزیون کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات تلویزیون در تهران و سایر شهرها

اگر ساکن تهران هستید و به خدمات پس از فروش تلویزیون دسترسی ندارید، می‌توانید تعمیر دستگاه خود را به کاراباما بسپارید. تکنسین های کاراباما در سراسر شهر حضور دارند و امکان تعمیر دستگاه شما را در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهند کرد.

تلویزیون دستگاهی حساس است که برای تعمیر آن باید از افراد متخصص در زمینه تعمیرات کمک بگیرید. تعمیر غیر اصولی دستگاه علاوه بر اینکه باعث آسیب به قطعات اصلی می شود، هزینه های تعمیرات را نیز به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

اگر به نمایندگی تعمیرات تلویزیون دسترسی ندارید می توانید خدمات تعمیر این دستگاه را از کاراباما دریافت کنید. تکنسین های کاراباما آموزش های لازم را در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های این دستگاه دیده‌اند و می‌توانند پس از عیب یابی، ایرادات آن را برطرف کنند.

برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون در تعمیرگاه مخصوص این دستگاه، می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

  • توجه داشته باشید، اگر ال سی دی تلویزیون شما شکسته باشد یا ضربه شدید خورده باشد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

هزینه تعمیرات تلویزیون چطور محاسبه می‌ شود؟

هزینه تعمیرات تلویزیون به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان آسیب دیدگی، مدل دستگاه، هزینه قطعه (در صورت تعویض آن)، کیفیت قطعات، نوع خرابی و … بستگی دارد. پس از ثبت درخواست اینترنتی در سایت یا تماس با کاراباما، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام می‌شود.

قبل از اعزام تکنسین به منزل و محل کار، حدود قیمت به شما اعلام می‌شود و تمامی هزینه‌ها پس از انجام کار از شما دریافت خواهد شد.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون را تعمیر می کند؟

با توجه به اینکه هزینه تعمیر قطعات تلویزیون نسبت به هزینه تعویض قطعات کمتر است، اولویت کاراباما در ابتدا تعمیر قطعه است. اگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد گرفت.

برای جلوگیری از بروز آسیب جدی به تلویزیون از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. به دلیل احتمال شوک الکتریکی و آتش سوزی، هرگز شخصا اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

در صورت وارد شدن ضربه به دستگاه، ورود اجسام خارجی به داخل آن، انتشار دود یا بوی غیرعادی از آن، سریعا دوشاخه دستگاه را از پریز بیرون بکشید و با یک مرکز تعمیرات مجاز تماس بگیرید.

آیا تعمیر پنل تلویزیون امکان پذیر است؟

شاید بتوان گفت که پنل مهم‌ترین قسمت تلویزیون است و آسیب دیدن آن متاسفانه در همه موارد قابل حل نیست. در واقع در بسیاری موارد توصیه می‌شود که به جای تعمیر پنل تلویزیون، این دستگاه را کنار بگذارید و یک دستگاه نو خریداری کنید. اما در صورتی که پنل تلویزیون آب خوردگی داشته باشد، قابل تعمیر است و فقط لازم است از یک تکنسین ماهر و آموزش دیده برای این کار کمک بگیرید. در مقابل پنلی که دچار شکستگی شده است، معمولا تعمیر نمی‌شود.

تعمیر برد تیکان تلویزیون

در تلویزیون‌های ال سی دی و ال ای دی، برد تیکان یکی از مهم‌ترین قطعات است. در واقع این قطعه مسئولیت تبدیل سیگنا‌ل‌های دریافتی به تصاویر قابل درک را بر عهده دارد. از این رو کاملا قابل تصور است که خرابی این قطعه چه نتیجه‌ای را به بار می‌آورد.

در صورتی که تصویر تلویزیون‌تان به طور ناگهانی قطع یا به دو قسمت تقسیم شود، خطوط سیاه و سفید یا رنگی روی نمایشگر دیده شود، رنگ‌ها به هم بخورند، صفحه نمایش سفید شود یا …. احتمالا برد تیکان ایراد پیدا کرده است.

لازم به ذکر است که برای تعمیر برد تیکان تلویزیون حضور یک تکنسین آموزش دیده و ماهر ضرورت دارد. این احتمال هم وجود دارد که تکنسین بعد از بررسی دستگاه به این نتیجه برسد که تعمیر کارساز نیست و برد تیکان باید تعویض شود.

تعمیرات مین برد تلویزیون به کمک تکنسین‌های ماهر

پردازش اطلاعات و همچنین ایجاد دستورات به قسمت‌های مختلف تلویزیون کار مین برد است. این برد در واقع یکی از اصلی‌ترین بردهای تلویزیون تلقی می‌شود و خرابی یا ایراد پیدا کردن آن می‌تواند با نشانه‌های زیر همراه باشد:

  • چراغ پاور چشمک می‌زند
  • تلویزیون هنگ می‌کند
  • لوگو نمایش داده شده و بعد دستگاه خاموش می‌شود
  • خطوط رنگی روی نمایشگر دیده می‌شود
  • بعد از خاموش شدن دستگاه تلویزیون ریست شده و همه کانال‌ها حذف می‌شوند

چنانچه احتمالا می‌دانید، تعمیر مین برد تلویزیون مستلزم دانش فنی کافی و تجربه بالای تکنسین است. تکنسینی که تجربه کافی دارد و به خوبی آموزش دیده است، تشخیص درستی نیز خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که مشکل تلویزیون شما با تعمیر برد برطرف نشود و تعویض تنها راه موجود باشد. در این صورت صرف هزینه برای تعمیر مین برد منطقی به نظر نمی‌رسد. با کمک گرفتن از مراکز تخصصی تعمیرات، قطعا تکنسین ماهری به منزل شما اعزام خواهد شد.

تعمیر صفحه LCD تلویزیون

یکی از حساس‌ترین خدمات تعمیرات تلویزیون، تعمیر صفحه LCD است که باید توسط تکنسین‌های آموزش دیده و واجد شرایط صورت بگیرد، تا دستگاه متحمل خسارت و هزینه بیشتر نشود.

نکته مهم آنکه، ابتدا باید میزان آسیب به صفحه نمایش توسط تکنسین بررسی و معلوم شود که آیا امکان تعمیر صفحه نمایش وجود دارد یا شدت آسیب دیدگی زیاد است و نمی‌توان آن را تعمیر کرد.

تعمیر صفحه LCD یکی از خدماتی است که توسط تکنسین‌های کاراباما باکیفیتی بالا و دقت قابل توجه انجام خواهد شد. تلاش تکنسین‌های مجموعه، ارائه خدمات باکیفیت و تعمیر صفحه LCD دستگاه شما به بهترین شکل ممکن است.

تعمیر صفحه LED تلویزیون

تلاش مجموعه کاراباما همواره رضایت مشتریان و ارائه خدمات باکیفیت و فوری به آنها بوده است. تکنسین‌های این مجموعه از دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر صفحه LED تلویزیون برخوردارند و اگر امکان تعمیر صفحه LED شما وجود داشته باشد، آن را بدون نقص تعمیر می‌کنند.

LED اساسی‌ترین بخش تلویزیون است که در صورت آسیب یا شکستگی، عملکرد دستگاه به طور کلی مختل می‌شود. در صورتی که شدت آسیب دیدگی به صفحه نمایش زیاد باشد، LED آن شکسته باشد یا میزان آبخوردگی زیاد باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد.

توجه داشته باشید، در صورت شکستگی ال ای دی بهتر است به جای صرف هزینه برای تعویض صفحه نمایش، برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید. زیرا از نظر اقتصادی و هزینه بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

برخی از خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون که توسط مرکز تخصصی کاراباما انجام می‌شود:

  • دیر روشن شدن دستگاه: از مهم‌ترین دلایل دیر روشن شدن، خرابی برد پاور و مین برد است. برخی مواقع ممکن است وجود مشکل در منبع تغذیه علت بروز این مشکل باشد. اگر تلویزیون شما دیر روشن می‌شود باید قطعات اصلی دستگاه توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.
  • خاموش شدن ناگهانی: ساده‌ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی، نوسانات جریان برق و فعال بودن تایمر خاموشی است. گاهی به دلیل خرابی سی پی یو، آی سی برد یا مین برد، تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می‌شود. در این صورت می‌بایست دستگاه توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.
  • ماندن تلویزیون در حالت استندبای: اگر دستگاه شما در حالت استندبای می‌ماند، باید پاور و مین برد توسط تکنسین متخصص بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.
  • قطع شدن تصویر چند ثانیه پس از روشن شدن: اگر این مشکل را تجربه می‌کنید، باید برد بک لایت توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرید.
  • قطع شدن تصویر: قطع شدن تصویر به دلایل مختلفی از جمله معیوب شدن بک لایت، خرابی برد پاور رخ می‌دهد. در صورت قطع شدن پیاپی تصویر بهتر است یک تکنسین متخصص آن را عیب یابی کند.
  • پرش تصویر: یکی از مشکلات متداولی که ممکن است برای تلویزیون شما به وجود آید، پرش تصویر است. برای رفع این مشکل باید پنل دستگاه توسط تکنسین بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.
  • سیاه شدن صفحه نمایش: سوختگی پیکسل، وجود مشکل در پنل و خرابی بک لایت از مهم‌ترین دلایل سیاه شدن صفحه نمایش است. در صورت خرابی هریک از این قطعات باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید تا قطعات را به صورت تخصصی بررسی کند.

خدمات تعمیرات تلویزیون با گارانتی

کلیه خدمات مربوط به تعمیر تلویزیون در کاراباما با ضمانت 180 روزه ارائه می‌شوند. در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه‌تان مجددا با همان مشکل مواجه شد، کاراباما آن را بار دیگر و بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد کرد.

بدون شک می‌توان لقب پرکاربردترین وسیله الکترونیک در منزل را به تلویزیون اهدا کرد که همین امر احتمال بروز ایراد و خرابی آن را افزایش می‌دهد. اما در زمان بروز ایراد و خرابی، تعمیر دستگاه توسط کارشناسان ماهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای دریافت خدمات تعمیرات در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی در مرکز تخصصی کاراباما ثبت کنید.

کاراباما، چه برندهایی از تلویزیون را تعمیر می کند؟

مجموعه کاراباما برای هر برند تلویزیون یک تیم تخصصی تشکیل داده است که تکنسین‌های آن از جدیدترین روش‌های تعمیر محصولات این برندها مطلع هستند و بهترین خدمات تعمیر را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه می‌کنند. برخی از برندهایی که توسط تعمیرکار تلویزیون کاراباما تعمیر می شود عبارتند از:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • سونی
  • ایکس ویژن
  • پاناسونیک
  • توشیبا
  • دوو
  • شارپ
  • فیلیپس
  • هایسنس
  • اسنوا

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام آیا تلویزیون برند اسنوا هم تعمیر می نماید

توانا مهر علی
29 شهریور 1402

    سلام بله با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    29 شهریور 1402

سلام تلوزیون دو و تصور رفته ولی صدا داره

سید مهدی طلایی
26 شهریور 1402

سلام تلویزیون دوو مشکل تصور کامل رفته و صفحه نمایش تلویزیون سیاه کامل اما صدای پخش می‌کنه

ابراهیم سلیمانی
6 دی 1401

خوبه سریع رسیدگی کردن اومدن ولی برای تحویل نمیشه گفت خوبه چون مدت بیشتری از اون تایمی که گفته بودن شد

حمیدرضا ترک دهنو
15 تیر 1401

سلام تلویزیون من ال جی ۵۵ اینچ هست.و بک لایت احتمالا آسیب دیده. و تصویر تلویزیون نیمی سیاه هست.

حمید صامت پناه
6 خرداد 1401

پنل شکسته ال ای دی تریدی

حسین زرشگی
24 فروردین 1401

با سلام و خسته نباشید . تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی ما دیگه روشن نمیشه. فقط صدا داره. البته محل زندگی ما رشت هستش و متاسفانه اینجا نمایندگی تعمیرات تلویزیون شیائومی وجود نداره. آیا از همکاران شما نمایندگی در رشت هست که قادر به ارائه کمک به ما باشه؟

گلزاده
16 فروردین 1401

بادرودیکدستگاه تلویزیون۶۵فیلیپس دارم نیازبمین بردباشماره پارت715RLPCB0000000303Aدارد ایاموجوددارید

خسروطهوری
28 بهمن 1400

سلام تلوزیون من چانگهانگ۵۰اینچ هست یکماه استفاده کردم یهوی خاموش شده هیچ چراقی هم روشن نمیشه میخوام ببینم مشکلش چی هست

فخرالدین موسوی
25 آبان 1400

سلام. خسته نباشید. رو صفحه تلویزیون ال ای دی یک نقطه ابی رنگ ایجاد شده که باید نزدیک تلویزیون وبه دقت بررسی کنی تا دیده بشه. به نظر شما این نقطه در همین حد می مونه یا به مرور زمان ببیشتر می شه ودردسر ایجاد می کنه اگر بیشتر می شه، حداکثر تا چه مدت زمانی خودشو نشون می ده؟ نمایندگی حاضر به تعویض پنل هست ایا بفرستم برا تعویص یا نه موردی نداره؟ ممنونم

مریم
28 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

      سلام .آ دابتورتلویزیون سونی مدل 43اینچ k800cسوخته مشخصات آ دابتورسوخته 19/5vو5/2Aمی باشد متاسفانه این نوع آ دابتوردربازار یافت نشده ومجبور شدم آ دابتور جدید بامشخصات 19/5vو6/2Aبا همان برندسونی خریداری کنم آ یا بایک واحد آ مپر بیشتر آ سیبی به دستگاه وارد میشود ممنونم از شما

      ابوالفضل قاسمی
      25 مرداد 1401

سلام،من تلویزیون ال جی 4973 خریدم ایا کارشناسان شما ارتقا و اپدیت سیستم تلویزیون انجام میدهند؟

احمدروحی
1 بهمن 1399

یک نصف لیوان آب به ال سی دی تلویزیون در حال روشن پاشیده شده که آن را خاموش کردیم یک ساعت بعد که روشن کردیم عادی بود بعد از گذشت نیم ساعت متوجه دو خط عمود در صفحه شدیم و آن را تا 6 ساعت بعد روشن نکردیم ولی وقتی روشن کردیم باز همان حالت بود آیا بیشتر می شود لطفا صادقانه راهنمایی بفرمایید

ابراهیم امانی
27 آذر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس