ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر تلویزیون سامسونگ

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ از اواخر دهه 1970 تولید و وارد بازار شدند. در حالی که اولین تلویزیون‌های این برند به عنوان دستگاه‌هایی ارزان قیمت دیده می‌شدند، محصولات سال‌های اخیر آن به لحاظ کیفیت و فناوری در سطح بسیار بالایی قرار دارند. با توجه به اضافه شدن اینترنت به تلویزیون و هوشمند شدن این دستگاه، عاقلانه به نظر می‌رسد که خدمات مرتبط با آن را به افرادی بسپارید که دانش فنی دارند و از شناخت کافی نسبت به فناوری جدید تلویزیون‌ها برخوردارند. تکنسین‌های مجموعه کاراباما تخصص کافی برای تعمیر انواع تلویزیون دارند و می‌تواند به طور اصولی دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. این مجموعه طی ده سال گذشته در ارائه خدمات فوری و باکیفیت در زمینه تلویزیون‌های سامسونگ پیشگام بوده است.

نصب و تعمیرات تلویزیون سامسونگ

انتخاب کاراباما برای تعمیر تلویزیون سامسونگ شما

سامسونگ یکی از برندهای خارجی باکیفیت در تولید لوازم خانگی و برقی، بخصوص انواع مختلف تلویزیون های LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره است. با وجود کیفیت و کارایی بالای محصولات سامسونگ، بروز مشکل و خرابی در تلویزیون های سامسونگ که از جمله لوازم پرمصرف خانواده است، رایج بوده و اتفاق میوفتد. در چنین مواقعی مهمترین کار مراجعه به تعمیرکار متخصص سامسونگ برای رسیدگی به دستگاه است. کاراباما با بیش از صدها متخصص مجرب تلویزیون سامسونگ، می تواند در همان روز یا فردای آن به منزل شما آمده و با تعمیر اصولی تلویزیون سامسونگ تان، مجددا اعضای خانواده را برای تماشای سریال محبوب تان دور هم جمع نماید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ شما صرف نظر از نوع و مدل آن

تلویزیون سامسونگ شما یکی از حساس ترین و ظریف ترین لوازم برقی خانه شماست. هر گونه تنش الکتریکی و یا نیرو و ضربه فیزیکی وارد شده به آن می تواند موجب ایراد در قطعه و یا مدارات داخلی تلویزیون شده و به بروز مشکلات مختلفی بیانجامد. ساختار داخلی پیچیده و تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون های سامسونگ نیز سبب شده که تنها متخصصین دوره دیده سامسونگ امکان انجام کار و تعمیرات آن را داشته باشند.

از جمله خدمات کاراباما نصب و تعمیر تلویزیون توسط متخصصین باتجربه و حرفه ایست که با استفاده از تجهیزات تخصصی پیشرفته و به روز در کارگاه تخصصی تلویزیون ما به ارائه خدمات و رفع تضمینی هر گونه مشکل پیش آمده برای تلویزیون سامسونگ شما می پردازند. البته دردسرهای نقل و انتقال تلویزیون را نیز از شما سلب کرده ایم و تمامی موارد توسط تکنسین ما و بدون هزینه انجام می شود.

بسیاری از افراد نگران خسارات وارده به دستگاه خود از طرف تعمیرکاران تازه وارد هستند. کاراباما متعهد است که تنها از تکنسین های باتجربه ای که بیش از هزاران تعمیرات تلویزیون سامسونگ را در کارنامه خود دارند، استفاده نموده و علاوه بر آن با بیمه دستگاه در طول تعمیرات، تمامی نگرانی های شما را برطرف می سازد. همچنین، به تمامی خدمات انجام شده گارانتی معتبر تا چندین ماه پس از انجام خدمات نیز تعلق می گیرد.

مشکلات متداول تلویزیون سامسونگ کدام است؟

برخی از مشکلات رایج تلویزیون های سامسونگ:

  • تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا قطع شده است
  • پورت های HDMI و USB تلویزیون از کار افتاده است
  • تصویر وضوح ندارد و تار است
  • رنگ های تلویزیون قاطی می شوند
  • خطوط سفید در تصویر مشاهده می شود
  • تلویزیون اصلا روشن نمی شود یا خیلی کند روشن می شود
  • تصاویر کش می آیند یا جمع می شوند

اگر هر یک از موارد بالا و یا ایرادات دیگری را در تلویزیون سامسونگ خود مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر آن اقدام نمایید تا مشکل شما تشدید نشود. متخصصین سامسونگ ما با تجربه و دانش تخصصی به روز خود قادر به رفع اصولی تمامی مشکلات تلویزیون های سامسونگ، صرف نظر از مدل و نوع آن هستند.

کاراباما متخصص تعمیر لوازم خانگی در محل شما

یکی از خدماتی که توسط مرکز تخصصی کاراباما به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود، راه‌اندازی و نصب تلویزیون سامسونگ است. توجه داشته باشید، برای جلوگیری از هر گونه صدمه مالی و جانی، شخصا اقدام به نصب دستگاه نکنید و حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما دارای تجربه کافی بوده و می‌توانند تلویزیون شما را با رعایت کامل دستورالعمل‌های ایمنی نصب کنند.

برخی از مواردی که هنگام نصب تلویزیون سامسونگ توسط تکنسین‌های متخصص کاراباما انجام می‌شود، عبارتند از:

  • نصب تلویزیون سامسونگ روی دیوار
  • توجه به ابعاد استاندارد کیت‌های نصب تلویزیون روی دیوار
  • مرتب کردن کابل‌های دستگاه
  • پوشاندن درگاه‌ها با درپوش پایانه
  • توجه به فاصله مناسب بین تلویزیون و دیوار برای هواگیری مناسب
  • اتصال اصولی تلویزیون به پایه
  • بررسی اقلام همراه با تلویزیون

حمل و جابجایی تلویزیون را حتما به افراد دارای تخصص در زمینه نصب تلویزیون سامسونگ بسپارید تا به صفحه نمایش آن فشار مستقیم وارد نشود. زیرا آسیب به صفحه نمایش تلویزیون، شما را متحمل صرف هزینه‌های سنگین خواهد کرد.

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ نیازمند تخصص و مهارت است

تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ نیازمند تخصص و مهارت است و به دلیل ظرافیت این قطعه، باید خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض صفحه نمایش را به تکنسین‌های مجرب بسپارید. در صورت شکستگی پنل، آسیب شدید به ماژول و وارد شدن اجسام خارجی به آن معمولا امکان تعمیر پنل وجود ندارد. هزینه تعویض پنل نیز بسیار زیاد است و از نظر اقتصادی اصلا به صرفه نخواهد بود. در صورت وارد شدن آسیب جدی به صفحه نمایش تلویزیون، توصیه می‌شود به جای تعویض پنل برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

کاراباما سال‌هاست که تمامی خدمات تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ را به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌دهد و در صورتی که امکان تعمیر پنل وجود داشته باشد، آن را بدون نقص تعمیر می‌کنند.

تعمیر صفحه LCD تلویزیون سامسونگ با کاراباما امکان پذیر است

یکی از حساس‌ترین قطعات تلویزیون سامسونگ، صفحه ال سی دی است که در صورت شکستگی، آب خوردگی یا برخورد اجسام خارجی به آن، عملکرد تلویزیون شما با مشکل جدی روبرو می‌شود. با توجه به حساسیت این قطعه، می‌بایست تعمیر صفحه LCD تلویزیون سامسونگ را فقط به افراد واجد شرایط و دارای تجربه بسپارید.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما دارای دانش و تجربه کافی در زمینه تعمیر صفحه ال سی دی تلویزیون سامسونگ هستند و می‌توانند دستگاه شما را بدون نقص تعمیر کنند. تکنسین‌های کاراباما ابتدا میزان آسیب به صفحه نمایش را بررسی می‌کنند و در صورتی که میزان آسیب دیدگی جزئی باشد، اقدام به تعمیر آن می‌کنند. توجه داشته باشید، اگر صفحه نمایش تلویزیون شما شکسته باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعویض پنل شکسته نیز مستلزم هزینه بسیار زیادی خواهد بود. از این رو خرید یک دستگاه جدید بسیار مقرون به صرفه تر از پرداخت هزینه برای تعویض پنل است.

تعمیر صفحه LED تلویزیون سامسونگ توسط متخصصین کاراباما

تعمیر ال ای دی تلویزیون سامسونگ یکی از حساس‌ترین خدمات است که اگر توسط افراد آموزش دیده انجام نشود، ممکن است باعث بروز آسیب جدی‌تر به تلویزیون شما شود. از این رو توصیه می‌شود برای تعمیر صفحه LED تلویزیون سامسونگ حتما از تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید.

تکنسین‌های کاراباما، از اطلاعات کافی برخوردارند و سال‌هاست که در زمینه تعمیر صفحه ال ای دی تلویزیون سامسونگ باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه می‌دهند. با توجه به حساسیت و ظرافت صفحه LED تلویزیون، اگر میزان آسیب دیدگی به این قطعه جزئی باشد، توسط تعمیرکار کاراباما به صورت کاملا تخصصی تعمیر می‌شود. گاهی میزان آب خوردگی و شکستگی پنل به حدی است که امکان تعمیر آن وجود ندارد. همچنین با توجه به هزینه چند برابری تعویض صفحه LED ، بهتر است به جای تعویض، برای خرید یک تلویزیون جدید اقدام کنید.

تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ در سریع‌ترین زمان

از اصلی‌ترین قطعات تلویزیون سامسونگ، بک لایت است که ممکن است به دلیل بالا بودن میزان روشنایی تصویر، استفاده از قطعات بی‌کیفیت یا استفاده از تلویزیون برای ساعت‌های طولانی، دچار آسیب و سوختگی شود. در صورت خرابی بک لایت، عملکرد دستگاه با مشکل روبرو می‌شود. در این حالت تصویر تلویزیون قطع و وصل می‌شود، تصویر سیاه می‌شود یا لکه‌های تیره روی تصویر ایجاد نمایان خواهد شد.

مجموعه کاراباما با برخورداری از تکنسین‌های متخصص که شناخت خوبی نسبت به قطعات اصلی تلویزیون سامسونگ از جمله بک لایت، مین برد و پنل دارند، تمامی خدمات مربوط به تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

تعمیر کنترل هوشمند تلویزیون سامسونگ

اگر کنترل هوشمند تلویزیون سامسونگ کار نمی‌کند، ممکن است باتری‌های ریموت تمام شده باشد که با تعویض باتری‌ها، این مشکل به راحتی برطرف خواهد شد. گاهی هم به دلیل جفت نبودن ریموت با تلویزیون یا وجود مانع بین کنترل و دستگاه، کنترل کار نمی‌کند. اگر با بررسی موارد فوق همچنان ریموت کنترل عملکرد درستی نداشت، ممکن است در اثر ضربه یا افتادن روی زمین دچار آسیب شده باشد. در این حالت تکنسین کنترل را باز کرده و پس از بررسی دقیق آن را تعمیر می‌کند. . اما اگر شدت ضربه زیاد باشد و امکان تعمیر وجود نداشته باشد باید برای خرید یک کنترل هوشمند جدید اقدام کنید.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون سامسونگ را تعمیر می کند؟

اولویت تکنسین‌های کاراباما در درجه اول، تعمیر اصولی و بدون نقص تلویزیون سامسونگ است. تنها در صورتی که امکان تعمیرات وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد گرفت. تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ، برد پاور، مین برد، آی سی برد پاور، خازن و … برخی از قطعاتی است که توسط تکنسین‌های این مجموعه تعمیر می‌شود.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ که توسط تکنسین‌های مجرب کاراباما انجام می‌شود عبارتند از:

  • تلویزیون سامسونگ روشن نمی‌شود.
  • تلویزیون سامسونگ ناگهانی خاموش می‌شود.
  • بک لایت تلویزیون سوخته است.
  • پنل تلویزیون سامسونگ دچار آب خوردگی شده است.
  • تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر ندارد.
  • دستگاه پرش تصویر دارد.
  • تلویزیون در حالت استندبای می‌ماند.
  • روی صفحه تلویزیون لکه های تیره مشاهده می‌شود.
  • تلویزیون دیر روشن می‌شود.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

به منظور تعمیر تلویزیون در سریع‌ترین زمان ممکن و کاهش هزینه‌های مربوط به حمل و نقل تلویزیون و همچنین جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه هنگام جابجایی، کلیه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل و منزل شما انجام می‌شود. تنها در صورتی که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل یا محل کار وجود نداشته باشد، دستگاه به تعمیرگاه منتقل خواد شد.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ به عوامل مختلفی از جمله مدل و نوع تلویزیون، میزان خرابی دستگاه، نوع خرابی، هزینه تعویض قطعه و … بستگی دارد و پس از بررسی توسط تکنسین اعلام خواهد شد. کلیه هزینه‌های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تحت نظارت اتحادیه تعیین می‌شود. پیش از انجام کار حدود قیمت تعمیرات به شما اعلام می‌شود و تمامی هزینه‌ها پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

کاراباما پیشرو در ارائه کیفیتی فراتر از نمایندگی

همانطور که می‌دانید، در صورت ایجاد مشکل برای تلویزیون باید از یک مرکز معتبر کمک بگیرید تا به دستگاه شما صدمه‌ای وارد نشود. اما در سال‌های اخیر با توجه به شرایط کشور ما، دسترسی به نمایندگی برندهای متفاوت از جمله سامسونگ امری دشوار است. از این رو بهترین گزینه مراجعه به مراکزی است که تمامی تسهیلات لازم را برای رضایت مشتری فراهم نموده‌اند. خوشبختانه مجموعه کاراباما در تمام سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است خدماتِ مطلوبِ دارندگان تمامی برندها را ارائه دهد. تکنسین‌های مجموعه کاراباما از دانش کافی برخوردارند و دارای سال‌ها تجربه کار عملی در زمینه تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون سامسونگ هستند.

آیا نمایندگی تعمیرات سامسونگ در ایران شعبه دارد؟

در سال‌های گذشته امکان امکان دسترسی به نمایندگی برندهای مختلف از جمله سامسونگ وجود داشت اما اخیرا با توجه به شرایط پیش آمده، معمولا امکان دسترسی به نمایندگی به آسانی امکان پذیر نخواهد بود. در چنین شرایطی برای دریافت خدمات مربوط به نصب و تعمیر تلویزیون باید از مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی کمک بگیرید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما به صورت تخصصی انتخاب می‌شوند و کلیه خدمات را باکیفیتی بسیار بالا و چه بسا بهتر از نمایندگی به شما ارائه می‌دهند.

آیا تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کاراباما شامل گارانتی می‌شود؟

کلیه خدمات ارائه شده توسط مرکز تخصصی کاراباما با گارانتی 180 روزه ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجددا تلویزیون شما دچار همان ایراد شد، تکنسین دیگری اعزام می‌شود و بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به تعمیر دستگاه شما می‌کند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون سامسونگ

1. رفع ایراد خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ

خاموش و روشن شدن تلویزیون‌های LED این برند شایع است و غالبا به دلیل خرابی برد اصلی تلویزیون رخ می‌دهد. برای برطرف کردن این مشکل حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

2. عیب یابی دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ

معمولا تلویزیون‌های LCD دچار این مشکل می‌شوند. علت اصلی دیر روشن شدن تلویزیون ایراد پیدا کردن بخش پاور برد دستگاه است. این مشکل در ابتدا به این صورت است که تلویزیون بعد از چند بار چشمک زدن چراغ استندبای، روشن می‌شود. اما بعد از گذشت مدتی، برد اصلی تلویزیون آسیب دیده و دستگاه دیگر روشن نمی‌شود.

3. تعمیر مشکل هاله سیاه روی صفحه تلویزیون سامسونگ

خاموش و روشن شدن صفحه تلویزیون و بعد به وجود آمدن هاله سیاه روی آن ناشی از ایراد بک لایت است. این مشکل در نهایت با تعویض بک لایت به طور کامل، برطرف می‌شود.

4.عیب یابی دوتایی شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

در بسیاری موارد دوتایی شدن تصویر یا در واقع دو نیم شدن تصویر به دلیل وجود مشکل در برد تصویر است. برد از دو بخش تشکیل شده است . زمانی که یکی از این دو بخش دچار مشکل شود، تفاوتی در تصویر دو طرف صفحه تلویزیون ایجاد می‌شود.

تعمیر تخصصی تلویزیون سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. تعمیر قطع شدن تصویر تلویزیون سامسونگ

قطع شدن تصویر می‌تواند در هر برندی از این دستگاه رخ بدهد. این مشکل در غالب موارد به دلیل خرابی برد تیکان تلویزیون است. زمانی که این مشکل رخ می‌دهد، نور زمینه وجود دارد. قطع شدن تصویر در تلویزیون‌های LCD به وفور دیده می‌شود.

6. رفع ایراد قطع شدن تصویر تلویزیون بعد از چند ثانیه

در صورتی که تلویزیون شما روشن می‌شود و بعد از چند ثانیه تصویر آن قطع می‌شود، به احتمال زیاد برد بک لایت و ال‌ای‌دی‌های داخل پنل که نور بک لایت را تولید می‌کنند، دچار ایراد و خرابی شده‌اند.

7. تلویزیون سامسونگ در حالت استند بای مانده است

در صورتی که تلویزیون شما در حالت استند بای باقی مانده و از این حالت خارج نمی‌شود، پیش از هر چیزی باید برد پاور مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که مشکلی در این قطعه وجود نداشت، مین برد دستگاه باید بررسی شود.

8. تلویزیون سامسونگ تصویر ندارد اما صدا دارد

این مشکل غالبا در تلویزیون‌های ال‌ای‌دی سامسونگ رخ می‌دهد. اگر تلویزیون شما صدا دارد اما تصویر ندارد، به احتمال زیاد بک لایت آن دچار شکل شده است. خرابی بک لایت در تلویزیون‌های LED نسبتا شایع است.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

درود
چراغ پاور چشمک می‌زند تلوزیون روشن بعد چند ثانیه خاموش می‌شود مجددا این حرکت تکرار می‌شود ممنون از پاسخ شما

بهزاد ازمون
28 دی 1402

    ممکن است علت این مشکلات متنوع باشد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که منبع برق و کابل برق به درستی متصل شده باشند. سپس تنظیمات انرژی تلویزیون را بررسی کنید و اگر امکان دسترسی به گزینه‌های به‌روزرسانی یا بازنشانی نرم‌افزار وجود دارد، این اقدامات را امتحان کنید. اگر مشکل ادامه داشته باشد، بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید.

    فائزه کریمی
    30 دی 1402

سلام تلویزیون سامسونگ صدا داره تصویر نداره ۵۰اینچ می خواستم بدونم تعمیر اون چقدر هزینه داره ممنون

لیلا خداوردی
17 آذر 1402

    مشکل تلویزیون شما احتمالا به دلیل اتصال نادرست کابل یا تنظیمات نادرست تلویزیون است. باید اتصال کابل‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که تلویزیون به ورودی صحیح متصل شده باشد. اگر این مراحل مشکل را حل نکردند، ممکن است نیاز به مراجعه به متخصص یا پشتیبانی فنی داشته باشید.

    فائزه کریمی
    18 آذر 1402

چرا تلوزیون سامسونگ را که روشن میکنم صدا داره ولی تصویر نداره ممنون میشم علت خرابی وهزینه تعمیر رو مشخص کنید

زهره قاسمی
8 آذر 1402

    این مشکل به منزله ایراد بک لایت تلویزیون است که می‌بایست توسط متخصص بررسی و برطرف شود. اگر چراغ پاور دستگاه روشن است و تصویر تاریک است، به کمک چراغ قوه روی صفحه نور بتابانید و ببینید که تصویر کمرنگی دیده می‌شود یا خیر. اگر دیده نشد، برد مدار پنل خراب شده و باید تعویض شود. اگر تصویر به کمرنگی دیده شده، ایراد از بک لایت است.

    فائزه کریمی
    18 آذر 1402

باسلام علت سفید شدن صفحه ال سی دی .تصویری کمی پیداست ولی درکل صفحه سفید شده. راه حلی هستش برای تعمییر

فرشاد خلج
11 آبان 1402

    احتمالاً مشکل در سخت‌افزار یا نرم‌افزار دستگاه وجود دارد و نیاز به تعمیر تخصصی است. برای رفع مشکل بهتر است با تعمیرکار تلویزیون تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    17 آبان 1402

سلام یک خط افقی بالای صفحه تلویزیون آمده باید چه کار کنم

مهدی ملکی
23 مهر 1402

    خط افقی بالای صفحه تلویزیون معمولاً ناشی از مشکلات سخت‌افزاری یا تنظیمات تلویزیون است و باید به دقت بررسی شود. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی نظیر اشکال در برد، کابل‌ها یا تنظیمات تلویزیون رخ دهد.

    فائزه کریمی
    17 آبان 1402

سلام بدلیل نوسان برق تلویزیون روشن نمیشود
لطفاً راهنمایی بفرمایید

محسن محمدی
13 مهر 1402

    سلام برای جلوگیری از نوسانات جریان برق بهتر است از یک محافظ استفاده کنید.

    فائزه کریمی
    19 مهر 1402

من یک دستگاه سامسونگ ۴۲اینچ LED خریدم فکر میکنم صفحه تصویرش به هنگام جابجای ضربه خورده روشن که میکنم صدا داره کانال عوض میشه ولی تصویر نداره ممنون میشم علت خرابی وهزینه تعمیر رو مشخص کنید

سعید کاشانی
19 شهریور 1402

سلام تصویر تلوزیون هست ولی تاریکه صفحش دیده میشه مشکل چیه سامسونگ 43

مهدی
16 شهریور 1402

    مطمئن شوید که تنظیمات نورپردازی (کنتراست، روشنایی، وضوح، و… ) تلویزیون به درستی تنظیم شده باشند. ممکن است تغییرات در این تنظیمات به تصویر کمک کند. اگر منبع ورودی (مثل دستگاه پخش DVD یا کنسول بازی) مشکل دارد یا به درستی خروجی تصویر نمی‌دهد، تصویر تاریک می‌شود. از درستی عملکرد منبع ورودی اطمینان حاصل کنید

    فائزه کریمی
    18 شهریور 1402

سلام چطورموبایلمو به تلویزیون وصل کنم تتنظیمات تلویزیون رو بلد نیستم

خانم کاظمی
10 تیر 1402

با سلام تلویزیون ما ال ای دی
سامسونگ که الان مدت دوهفته است که این مشکل رو پیدا کرده است که زمانی که فیلم می‌بینیم به اندازه پلک زدن تصویر میره در عرض دو ثانیه بر میگرده ولی الان یه کمی زمانش بیشتر شده بمدت ۴ یا ۵ ثانیه شده میخواستم ببینم علت این مشکل چیه ممنون از لطف شما

موسی تازیک
6 تیر 1402

سلام خسته نباشید ،تلویزیون من تصویر داره ولی صداش قطع میشه

راحله ایزدپرست
28 اردیبهشت 1402

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ هم دستگاه ضربه خورده رو تعمیر نمیکنه؟ گارانتی ندارم

شهین ترابی
1 اسفند 1401

    با سلام. متاسفانه الان چند ساله که نمایندگی های رسمی برندهای غیر ایرانی داخل ایران فعالیتی ندارند.

    یاسمن یگانه
    1 اسفند 1401

سلام وقت بخیر تلویزیون من 49 اینچ فول اچ دی میباشد که گوشه صفحه اش سمت راست پایین شکسته آیا میشه صفحه ال ای دی تلویزیون را تعویض کرد لطفا پاسخ بدید تا اگر شدنی هست از کاراباما درخواست تعمیرکار کنم با تشکر.

پیمان رضانیا
22 بهمن 1401

سلام خسته نباشید تلویزیون سامسونگ ۴۳ صدادار تصویر داره اما واضح نیست

سیف الا رضایی
20 بهمن 1401

تلوزیون پلاسما .برق رفت اومد روشن نشد فقط چراغش تند تند چشمک میزنه بدون اینک روشن بشه مانیتور

جب زاده
20 بهمن 1401

زمانیکه از طریق محافظ برق تلوزیون رو قطع میکنیم . زمان روشن شدن تصویر بدون صدا میاد دوباره باید ریست کرد و صدا میاد سری U8

عباس پوراصغر
18 بهمن 1401

سلام وقتتون بخیر یک دستگاه ۴۸ اینچ سامسونگ k4 دارم یک ضربه نقطه ایی خورده ولی بعد سه روز سیاه شده آیا قابل تعمیر هست وهزینه اش چقدره یا اگه نیست شما خریددارید؟ممنون ازشما

اسداله شهنواز
16 بهمن 1401

سلام خسته نباشید تلویزیون ما صدا داره ولی تصویر نداره آیا تعمیر میشه

جواد سیف الهی
14 بهمن 1401

با سلام تلویزیون ما سری ۸ سامسونگ هوشمند است که قابلیت های زیادی دارد .
ولی شبکه HD و شبکه 4K را نمی گیره یا مثل سایر تلویزیون ها به فیلیمو و تلوبیون و … وصل نمیشه …
یعنی این همه آپشن و دوربین و … که داره در مقابل سایر تلویزیون ها هیچی نداره..
راهی هست ما هم از این امکانات داشته باشیم ؟
سپاسگزارم

فرشته کریمی
12 بهمن 1401

پایین تلوزیون دوتا حاله نور خط مانند افتاده
قابل تعمیره؟

ماهان نمایشی
3 بهمن 1401

باسلام خسته نباشید مارک سامسونگ ۳۲ ال سی دی اینج اقا خاستم دوشاخ از پریز برق بکشم خوبخود یدفعه یه جرقه خورد دوباره دوشاخ تلوزیون زدم پریز دیدم تلوزیون تصویر نمیاره دیگه درست نشد میتونین چه مشکلی داره راهنماییم بکنین ممنونتون میشم

رقیه کشاورز
2 بهمن 1401

خود به خودصفحه تلویزیون تاریک شد نشون میده ولی انگار نورشو خیلی خیلی کم کردن

معصومه غلامی
1 بهمن 1401

سلام و خسته نباشید خدمت شما یه راهنمایی کنید.من تلویزیون ۴۸اینچ سامسونگ دارم که به علت ضربه یک طرف دستگاه سیاه شده آیا این تلویزیون قابل تعمیر هست واگر هم هست هزینه اش چقدر میشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

محمود جان بزرگی
28 دی 1401

سلام .سامسونگ ۴۸ اینج دارم ولی متاسفانه گوشه تصویر سیاه شده ..وتصویر نمیاد مشکلش کجاست..گلستان مزاحم میشم

احمد
28 دی 1401

تلویزیون LCD دارم تصویر داره ولی صدا نه.

محمد اخلاقی
27 دی 1401

تصویر صفحه اصلی بالا پایین میشود

امین ابراهیمیان
25 دی 1401

تلوزیونی دارم تو مسیر کل صفحه ضربه خورده و خورد شده آیا قابل تعمیر است یا نه و اصلا ارزش تعمیر داره؟

عبدالعزیز پولاد
24 دی 1401

سلام وقت بخیر چند روزه دیگه گوشی ب تی وی وصل نمیشه چیکار کنم

کریمی
19 دی 1401

سلام
من یک دستگاه تلویزیون سری 6 مدل LA40B470C4Sدارم
میخاستم ببینم پایه این نوع ال سی دی رو چجوری میتونم پیدا کنم?
در حال حاضر روی استند نصب شده
با تشکر

اکبر گلستان
14 دی 1401

سلام صحفه تلوزیون ضربه خورد وترک ورداشته صدامیاد همه کانالاش هستن ولی تصویر نداره ممنون میشم هزینه ی تعمیرشم بگین مرسی

صمدولیزاده
10 دی 1401

تلویزیون سامسونگ ضربه خورده و آل سی دی شکسته

سهیلا قدیری
3 دی 1401

قیمت ال ای دی تصویر سامسونگ سری 5 چنده

مرتضی حسینی
2 دی 1401

تلویزیون وقتی روشن می کنیم در تایمت ۲ تا ۳ ساعت صحفه سیاه می شده صدا قطع می شه برای چند ثانیه ولی ب دفعات ممنون می شم راهنمایی کنید.

سحر عسکری
28 آذر 1401

نصب تلویزیون

مرتضی افشار
27 آذر 1401

تلویزیون ما 65 اینچ سامسونگ است
دیشب چیزی پرتاب شد خورد به صفحه تلویزیون حالا متاسفانه یتکه به عرض 20 سانت به ارتفای قد صفحه بدون تصویر است تلویزیون روشن میشود اما ان یک تکه را نشان نمی دهد

اجمد طالب زاده
26 آذر 1401

صفحه تلویزیون ضربه خورده پنل ال ای دی ۴۰ اینچ سامسون‌گ نیازدارم.موجود دارید.

علی آذری
23 آذر 1401

تلویزیون پشت سر هم میخواد روشن بشه ولی خاموش مشه

پرویزرستگار
12 مهر 1401

سیاه شدن تصویر

بهرام صادقی
26 شهریور 1401

    سلام خسته نباشید تلویزیون ۴۰ اینچ قسمت بالا ی صفحه تارشد ولی الان تصویر نمیاد فقط صدا میاد

    امیری
    26 آذر 1401

شیشه تلویزیون ال ای دی.ضربه خورد روشن هست نشون میده گوشه سمت راستش ترک خوده

مازیار قدرت بیگی
26 مرداد 1401

تلویزیون یکهو دیگه روشن نشد.

سادات رسول
24 مرداد 1401

سلام وقت بخیر تلویزیون ما سامسونگ ۴۶
روشن میکنیم خاموش میشه

ثریا ابراهیمی
22 مرداد 1401

    سلام
    کاربر گرامی، شما می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید

    فرهاد محمدی
    24 مرداد 1401

کنترل اصلی بعد چندماه خراب شده

محمد طهماسبی
15 مرداد 1401

تلویزیون روشن نمیشه

امید رنجبر
14 مرداد 1401

تلویزیون ماکم رنگ و تار شده است کیفیت تصویربسارپایین مایل به سیاه سفید

نرگس حیدری
11 مرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    این مشکل باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود. شما می توانید در صورت نیاز با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    12 مرداد 1401

سلام خسته نباشید تلویزیون سامسونگ ضربه کوچک خورده خط سفیدی روی صفحه میاد

عبداله کریمی
4 مرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست خود، می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید. یا با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    5 مرداد 1401

باندش خش خش میکنه فکر کنم ترکیده

علی آذری
3 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیرات می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید

    فرهاد محمدی
    3 مرداد 1401

سلام من یه تلویزیون سامسونگ دارم که حدود 10 سال پیس خریدم الان صدای تلویزیون قطع شده از کابل HDMI هم استفاده کردم بازم صدا قطع میشه لطف راهنمایی کنید

حسین شفیعی
30 تیر 1401

سلام خسته نباشید تیوی ماسامسونگ ۵۰ است صدا دارد تصویر خیلی ضعیف شده است ال ای دی می خواد

حسین اسماعیلی
28 تیر 1401

نصب تلویزیون روی دیوار

ساناز موسوی
26 تیر 1401

    وقت بخیر
    جهت ثبت درخواست خود، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    2 مرداد 1401

یک دستگاه تلویزیون سامسونگ ۵۲ اینچ دارم که در حال پخش برنامه بدون دلیل خاموش شد و دیگه روشن نمیشه لطفاً با تعمیرکار جهت مراجعه و تعمیر تلویزیون سامسونگ هماهنگی لازم صورت پذیرد

غلام رضا احمدی
20 تیر 1401

سلام تلویزیون ۴۳ دارم ک داشت کار میکرد ناگهانی صدای جرقه مانندی داد و صفحه کامل رفت. الان صدا داره ولی تصویر نمیاد

علیرضا طالب زاده
20 تیر 1401

صفحه ال سی دی تلویزیون سامسونگ خمیده ۴۹ اینچ ، ضربه خورده و روشنایی صفحه ازبین رفته است.صفحه ال سی دی موجود هست که تعویض شود؟

اشکان کاظمی
12 تیر 1401

تعمیر تلویزیون

میترا ترابی
6 تیر 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    برای ثبت درخواست تعمیر، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    14 تیر 1401

سلام خسته نباشین..تلویزیون ما چند هفته بود که چند خط دکی صفه ی تلویزیونمون بود وامروز متسفانه کلن صفه اش رنگی رنگی شد وغاطی شد.توروخدا میتونید واسع درست کنید پول نداریم بگیریم خواهش میکنم هرچه زودتر بیایین واسه مادریت کنید سه تا بچه کوچیک دارم که اثلن بدون تلویزیون نمیمونن

حسن اسکندری
28 خرداد 1401

    وقت بخیر
    کاربر گرامی لطفا با شماره تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید. متخصصین ما در اسرع وقت به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

صفحه نمایش تلویزیون خط خطی شده

احمدبزله
27 خرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    لطفا جهت ثبت درخواست خود، با شماره تلفن 02158406 تماس بگیرید. متخصصین کاراباما به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

باسلام خدمت کارشناسان محترم بنده هفت سال پیش تلویزیون فول hdخریداری لاکن اکنون تعدای از شبکه هاراروی HD دریافت نداریم میخواستم بدانم علت چیست

هوشنگ خسروی
22 خرداد 1401

موقع اسباب کشی ضربه خورده وروی صفحه چند خط افتاده صداش خوبه فقط تصویرش خط پیداکرده

رضا تقدیسی
30 فروردین 1401

مشکل تلویزیون لامپ تصویر فکر کنم باشه

سحر علیپور
28 فروردین 1401

یک دستگاه تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ از بانه خریداری کردم نیاز به راه اندازی دارد لطفا مراودت فرمایید

اسمعیل زندی
19 فروردین 1401

خرابی تلوزیون

اصغر عارفی منش
11 اسفند 1400

    وقت بخیر
    دوست عزیز جهت اعزام تکنسین به محل، لطفا با شماره تلفن 02158406 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

لطفا ادرس نمایندگی شهر قم

جابر خادمی
3 اسفند 1400

    سلام
    آقای خادمی عزیز، در حال حاضر کاراباما فقط در 4 استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان خدمات ارائه می‌دهد.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

درحالت نور روش صفحه دایره های سفید رنگ به تعداد ظاهر میشه .

خسرو البرز
2 اسفند 1400

ضربه خوردن تلو ریون ال سی دی سامسونگ

ولی الله احمدی
27 بهمن 1400

    وقت بخیر
    لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره 02158406 تماس بگیرید. کاراباما در اسرع وقت تکنسین متناسب با مشکل شما به محل اعزام خواهد کرد.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

سلام ببخشید گاید تلویزیون ما کار نمیکنه میشه بفرمایید چطور برنامه ریزى کنم

رويا اديبى
24 بهمن 1400

سلام تلوزیونLcd۲۹ اینچ یک مرتبه رنگ ازش پرید و تصویر کدر شد صدا مشکلی ندارد ،بفرمائید چه کار باید بکنم و حدود قیمت رو بفرمائید ممنونم

مجید نوروز کراتی
24 بهمن 1400

تصویر تلویزیون قطع وصل میشه

سلمان گرایلو
23 بهمن 1400

سلام تلویزیون ۴۹ اینچ سامسونگ مشکل پیداکرده

علامعلی حسنزاده
23 بهمن 1400

    سلام روز بخیر
    آقای حسن زاده گرامی، لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

سلام تلویزیون دوتا ترک خوردع کنترل پرت شدع تو شیشه اش صدا داره کم زیاد و کانال عوض میشه ولی تصویر نیست میخاستم بدونم درست میشه یانه؟! سامسونگ 51اینچ هست لطفا اگه میشه درست کنم بهم خبرشو بدین

سرگزی
22 بهمن 1400

سلام…من میخواهم مدیریت از راه دور را فعال کنم…. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

خضرجمادی
16 بهمن 1400

اطلاعات برنامه های کانالها را روی هیچ کانالی نمی نویسد روی هر کانالی میزنیم می نویسد….‌اطلاعات موجود نیست

ابراهیم جعفری
13 بهمن 1400

سلام با تشکر سه ماه تلویزیون سام خریدم الان یک ماه تلویزیون غاتی میکنه مکس میکند خاموش میکنیم بعد روشن می کنیم دروست میشه ایراد را برای ما برطرف کنید لطفن ۰

ستارامینی
10 بهمن 1400

    وقت بخیر
    دوست عزیز جهت اعزام تکنسین به محل، لطفا با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

تلویزیون ما چراغ برقش روشن میشه ولی نه تصویر داره نه صدا یه هو اینجوری شد

حبیب شعبان زاده
7 بهمن 1400

سلام تلویزیون سامسونگ قدیمی ۳۴ اینچ ما اخیرا پس از روشن شدن یک دفعه خاموش شد و چراغ پاورش هم خاموش شد وکلا برق تلویزیون کاملا قطع شده نیاز به یک تعمیر کار ماهر در منزل دارم . متشکرم

مهدی رحیمی
2 بهمن 1400

محافظ صفحه تلویزیون خانوادگی ۴۹ اینچ LED می خواستم . قیمت ، هزینه نصب و مراحل انجام کار

سعید صادقی
29 دی 1400

سلام آب خورده تصویرسیاه فقط دوتاخط عمودی داره

رضاغلامی
26 دی 1400

ضربه به ال ای دی خورده و تصویر نیمه نشان میده

جلیل کوهی
24 دی 1400

سلام چند وقتی کنترل تلوزیون خراب شده شرکت تعمیرات کنترل انجام میده

کریم تاتار
17 دی 1400

    سلام کریم عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر کنترل تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام ببخشید تلویزیون چندتا خط رنگی روی صفحه نمایش افتاده

محمد گلگو
15 دی 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

باسلام تلویزیون سامسونگ سه بعدی ۴۲ اینچ که بعد ۷ سال استفاده تصویر سایه سیاهی انداخته

نمایندگی سامسونگ

بیژن سلیمانی
15 دی 1400

    سلام بیژن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

پس ازروشن نمودن چنددقیقه بعد خاموش شد ودیگر روشن نشد

بهرام احمدی
14 دی 1400

تلویزیون سامسونگ صدای آن مشگل دارد

نمایندگی سامسونگ

اسماعیل رنجبر
12 دی 1400

    سلام اسماعیل عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

متاسفانه یک ظربه به گوشه قسمت عضی تلوزیون خورد که باعث چند خط افقی و عمودی شد

داریوش توکل
12 دی 1400

    سلام داریوش عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام تلویزیون ما جای فلش که فیلم ببینیم خوب کار نمیکنم

فاطمه احمدوند
2 دی 1400

    سلام فاطمه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سینمای خانوادگی ما تی وی اشکالی ندارد ولی دستگاه ویدیو که دی وی دی با آن می بینیم خیلی دیر باز می‌شود یا اصلا باز نمیکنه .ممنون می‌شویم با ما تماس بگیرید.

طلعت نیکبخت
27 آذر 1400

    سلام طلعت عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر سینمای خانوادگی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام تلویزن ما۴۰اینچ هستش سامسونگ هستش مشکلش روشن خاموش میشه همین جورم نشان میادولی الان میزنم برق سف نمیارفقط همین صداخاموش شدنش میادمیشه مشکل شوبه مابگین ممنون میشم وقیمت تعمیرشو

نمایندگی سامسونگ

فراهی
21 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 آذر 1400

سلام تلویزیون یه دفعه تصویرش رفت لطفا تماس بگیرید ممنونم

سمیه مختاری نژاد
18 آذر 1400

    سلام سمیه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

تلویزیون 49اینچ سامسونگ اسفندسال ۹۹ خریدم باضمانت سام سرویس الان میخوا اونا نصب کنم لطفا” همکاری فرمایید اصفهان

نمایندگی سامسونگ

حدادی
17 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

سلام تلویزیون سامسونگ مدل tu7000 55 اینچ رو چنو وقته خریداری کردم ولی به علت یه ضربه خیلی کوچک در لبه سمت چپ اندازه سر سوزن ضربه مشخص میشه و بعد دو روز تصویر کلا رفت و فقط گاهی صدا داره لطف کنید راهنمایی برای تعمیر

نمایندگی سامسونگ

صادق رحمانی
13 آذر 1400

    سلام صادق عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام ایا تلوزیون به روز رسانی میشود

ماهان
12 آذر 1400

سلام بابک هستم، میخواستم از شما کمک بگیرم، من در شهر کنگان استان بوشهر هستم تلوزیونمون صفحه ش سیاه شده صدا داره چراغش هم چشمک میزنه خواهش می کنم راهنمایی کنید مشکل از کجاست

بابک احمدزادگان
8 آذر 1400

برای تعمیرتلویزیونی که ضربه کوچک خورده است

علی تیموری
8 آذر 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام ال ای دی ۳۲اینچ دارم زمستون پارسال خونه گرم و سرد شد و تلویزیون
نصف صفحه تار شد

نمایندگی سامسونگ

سید ظهیر حسینی
5 آذر 1400

    سلام سید ظهیر عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام تلویزیون ال ای دی من چند وقتی خط های آبی رنگ روی صفحه اش افتاده میخواستم ببینم مشکلش از چی ؟

نمایندگی سامسونگ

نوری
30 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

تلویزیون 55 ledروشن نمیشود

علیرضا یا ی
30 آبان 1400

    سلام علیرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

وقتی تلویزیون را باکنترل یا دستی روشن میکنیم چراغ قرمز روشن و خاموش میشود وصدایی که قبل از امدن تصویر هم میاید وجود داره ولی روشن نمیشه خاموش هم نمیشه

مینا حیدری
27 آبان 1400

    سلام مینای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

سلام تلوزیون ما صدا داره تصویر نداره هزینه تعمیرش زیاده چیکار کنیم

پریوش جودت
24 آبان 1400

تلویزیون احتیاج به تعمیردارد. و4سالکه خریداری شده. گارانتیم نداره

مجیدکاظمی
8 آبان 1400

    سلام مجید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام تلویزیون مدتی است که خودش خاموش میشود دوباره روشن میشود

کاظم پرهیزکار
7 آبان 1400

خرلبی کنترل تلویزیون سامسونگ

اسماعیل اصغری
6 آبان 1400

شکسته شدن ال ای دی

محمدصادق ابراهیمی
4 آبان 1400

سلام تلویزیون سامسونگ دارم روشن نمیشود چراغ پایین روشن
نمایندگی سامسونگ

مرتضی کیوان
3 آبان 1400

    سلام مرتضی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام ۴۶اینچ ال ای دی سامسونگ ۵ ساله کار میکنه امروز که روشن کردم نصف صفحه از پایین به بالا دودی رنگ شده و زیر نویس به راحتی دبده نمبشود مشکل چیست؟ متشکر میشم جواب دهید

خسرو فراهانی
3 آبان 1400

    سلام خسرو عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ال ای دی سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام تلوزیون ما صدا داره تصویر نداره چیکار باید کرد؟

زهراامین زاده
27 مهر 1400

    سلام زهرای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    28 مهر 1400

باسلام .تلوزیون بخاطر ضرب خوردگی .یک سمت بصورت عمودی خطهای سیاو سفید است ایا قابل تعمیر است ؟ ساکن خراسان شمالی هستیم ولی اگر قابل تعمیراست ما دستگاه را به تهران ارسال میکنیم .سامسونگ ۵۵منهنی است

علی اکبر قویدل
22 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون در تهران رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

بک گراند تلویزیون از کار افتاده زمانیکه روشن میشود ۲ثانیه بعد خاموش میشود

علیرضا محمودیان
21 مهر 1400

    سلام علیرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

تی وی افتاد روی دخترم روشن شد

مریم کمریی
17 مهر 1400

سلام خسته نباشید
تلویزیون بنده مدل la46f81bx هست.
تو تصویر مشکی مشکل داره و نقطه های قرمز نشون میده. همچنین بعضی وقت ها تصویر گیر میکنه که با یه ضربه راه میفته.
مشکل از چیه و آیا شما امکان تعمیر اون رو دارین؟

سجاد نوتاش
14 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

سلام تلویزیون ما ۴۸ اینچ سامسونگ روشن بود داشتم کانل عوض میکردم که تصویر قطع شد ولی صدا دارد

عباس عسکرپور
5 مهر 1400

سلام تلویزون led تصویر رو با زمینه قرمز
پخش میکنه ایا قابل تعمیر هست اگر هست حدودا چقدر هزینه داره

سعید متین پور
4 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

صفحه تلویزیون 5قسمت لکه افتاده

محمد حبیبی مشفق
4 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

نصب و راه اندازی تلویزیون سامسونگ مدل LA32R81 BX/HAC
تلویزیون نو نمیباشد
یک عدد Remote control نیز مورد نیاز است

احمد صمیمی
3 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

سلام من یک تلویزیون ۳۰اینچ دارم که اتصالی کرده گفتم ببینم درست میشه

ازادبهرامی
29 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

سلام
من حدود سال1391 یک عدد تلوزیون هوشمند سامسونگ uaes55 700 خریدم اوایل براحتی به اینترنت وصل می شد اما دو سه سال است نمی توانم از اینترنت تلوزیون استفاده کنم آیا باید سیستم عامل آن را ارتقاء داده شود . آیا کارشناسان شما این کار را انجام می دهند و آیا روشی وجود دارد که بتوانم نسخه ارتقاء یافته را از شرکت شما گرفته و خودم آن را ارتقاء بدهم. لطف می کنید راهنمایی نمایید در صورتی که کارشناس شما حضورا می بایست این کار را انجام دهد هزینه آن را اعلام نمایید. باتشکر

نمایندگی سامسونگ

سید حسین طباطبایی فرد
3 شهریور 1400

    سلام سید حسین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    4 شهریور 1400

تلوزیون صداداره تصویرنداره

علی رضارشیدی
29 مرداد 1400

    سلام علی رضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام یه ماه که این تلویزیون گرفتم یکی دو بار روشن کردم صدا نداشت و دیشب روشن کردم هم صدا نداشت و رنگش صورتی شد

امید سجادی
29 مرداد 1400

    سلام امید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام میشه راهنمایی کنید چطوری میتونم صدا کامل بخش کنم رو باندها

امین مهدی پور
24 مرداد 1400

سلام روز بخیر صفحه تلوزیون ما شکسته شده کلا دیگه بدرد نمیخوره..می خواستم ببینم شما صفحه شیشه ای هم دارید عوض کنید.مدلش هم سامسونگ 49k 5100

مجید ترکاشوند
22 مرداد 1400

    سلام مجید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    23 مرداد 1400

سلام جناب در مورد صفحه ال ای دی تلویزیون سامسونگ ۴۹ اینچ فول اچ دی میخواستم قیمت بگیرم صفحه تلویزیون ما شکسته جواب درست به ما نمیدید چه دلیل داره پیام دادید نمی صرفه من یک هفته این تلویزیون خریدم قیمت بدید ممنون میشم

نعمت الله سلیمانی بابرصاد
14 مرداد 1400

تلویزبون سامسونگ دارم روشن نمیشه
نمایندگی سامسونگ
نمایندگی تلویزیون سامسونگ

فرشته تاجدین زاده
13 مرداد 1400

    سلام فرشته عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 مرداد 1400

تلویزیون در صفحه گوشه ها لکه سیاه دارد
گفتم جهت تعمیر چه کاری انجام دهم
ممنون میشوم

حمید شهنوازی
5 مرداد 1400

    سلام حمید شهنوازی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیونتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    5 مرداد 1400

با سلام و خسته نباشید تلویزیون من led سامسونگ الان مدتی زیاد دچار پارازیت میشه بعد دو ساعت که روشن میشه محل جا آنتن عوض کردیم در جایی بلند نصب کردیم ولی مشکل حل نشده و آنتن هیچ مشکلی ندارد لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

خلود طوسی زاده
4 مرداد 1400

    سلام خلود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیونتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    5 مرداد 1400

چگونه خط ایجاد شده بروی صفحه تلوزیون رو از بین ببریم؟

فاطمه صادقی
22 تیر 1400

تلویزیون ما خود بخود ی نقطه ی مشکی اومده گوشه تصویر بزرگترم میشه

فرشته افشار
20 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 تیر 1400

تلویزیون من خاموش میشود

محمدرضاغیاثی
20 تیر 1400

سلام خسته نباشید تلوزون روشن میشه ولی صحفه نشون نمیده

رضا اعلایی
19 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

تصویر و صدا ندارد

مسعود فیضیان
13 تیر 1400

سلام تلوزیون سامسونگ ما خراب شده و دو رنگ شده لطفا با من تماس بگیرید.

رويا سيناپور
6 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

تلویزیون ال ای دی ۴۶ اینچ سام سونگ کانالهای ایران را بر نمی کند نه اچ تی خونه آنالوگ

رشید منفرد
5 تیر 1400

با عرض سلام صفحه نمایش تلویزیون ما ضربه خورده باید تعویض بشه هزینه تعمیر حدودا چند در میاد۴۸اینچ ممنون

امین
5 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام پایین صفحه تابالاسیاه شده

صفری
30 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

      بایه ضربه که بهش خورده یه مستطیل سیاه افتاده وسط تلویزیون مدلش سامسونگ ۴۹ فورکی هست

      سبحان عباسی
      14 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

باسلام بچم باابپاش اب ریخته روی تلویزیون الان ازسمت راست تاریک نشون میده سام سرویس نصبش کرده بانه ای هم هست

لیلا خلیلی
29 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام وقت بخیر
تلویزیون 49اینچ سامسونگ که روی میز نصب شده میخوام نصبش کنم رو دیوار ایا امکان دارد و هزینه نصب ان، چه قدر است شماره نمایندگی که تلویزیون رانصب، کرد گم کردم
ممنون

زینب مرادی
26 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام یک بنر عمودی روی Tv طاهر میشود
با عنوان full hd
Mirroring
Tv share
این بنر نمیرود و از یک سمت به سمت دیگر میرود

مهتای سیدی
14 اردیبهشت 1400

سلام تلویزیون ما سامسونگ 42اسمارت است از دیشب مانند یک نوار از راست به چپ تلویزیون دروسط سایه افتاده وکمی از قسمت‌های دیگه تیره تر شده.

داود خزایی
5 اردیبهشت 1400

ال ای دی سامسونگ .از پشت تلوزییون دود در اومد خاموش شد

مصطفی وظیفه شناس
26 فروردین 1400

سلام تلویزیون ۲۹ اینچ سامسونگ crt خاموش روشن میشه و یک خط افقی وسط صفحه و تصویر ندارد تعمیر میکنید

امیرمحمدیان
27 بهمن 1399

سلام تلویزون led ساموسنگ ۴۹ هستش کارت گارانتی هم تاریخش گذاشته میخواستم بببینم هزینه تعویض led چقدر هستش

مهردادپیرسرا
27 بهمن 1399

سلام Tv سامسونگ خرید ۷ سال پیش ۳ ماهی هست که صدای بانداش نویز داره و صدا مفهوم نیست

صدیقه داودی نیا
26 بهمن 1399

سلام.سامسونگ ال ای دی 40 اینچ سری 5 دارم گوشه راست پایین در اثر ضربه شکسته و صفحه رفته دگ روشن میکنی چیزی نشون نمیده صفحه اش خورد شده گوشش کلا-هزینه چقدر درمیاد که ببینیم ارزش داره تعمیر بشه؟

مسعود حسینی
25 بهمن 1399

سلام
شهر اصفهان هستم.
تلویزیون led samsung ابتدا دچار مثلث گوشه بالای صفحه تیره شد و سپس کلا تلویزیون روشن نمی شود. و چراغ پاور روشن خاموش میشود.
با تشکر.

اصغر رضوان
17 بهمن 1399

با سلام وخسته نباشید خدمت شما تلوزیون سامسونگ ال سیدی دارم مدل ۴۰ اینج گوشه صفحه ب اندازه توپ مشکی شده ی خط پایین صفحه افتاده

فاطمه حسینی
14 بهمن 1399

    تلویزیون۴۶ ال سی دی که در اثر بر خورد توپ کوچک در صفحه نمایش چند نقطه سفید ظاهر شده که به مرور بزرگ می‌شود ایا تعمیر میشود

    سعیدپارسا
    14 بهمن 1399

سلام تلویزیون ال ای دی سامسونگ فکر کنم ۴۰ یا ۴۲ اینچ است نصف سمت پایین سایه شده

علی حبیبی
25 دی 1399

سلام مدل تلویزیون ماLA46088BX/HAC
است در اثر نوسان برق تلویزیون ما روشن نمیشه احتمالآ برد ش سوخته هزینه اش چقدر میشه

زهره مجد
14 دی 1399

سلام روز بخیر
تلویزیون ال ای دی 40 اینچ سامسونگ مدل 40H6360
جای USBخراب شده است

منصور رحیمی
12 دی 1399

سلام
تلوزیون ما سه چهار روزی است که بالای صفحه سیاه نشون میده…

نیازآذری
4 دی 1399

    با سلام. دوست عزیز جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ خود لطفا با شماره 02154584 تماس گرفته و یا فرم آنلاین موجود در این صفحه را تکمیل کنید تا درخواست شما ثبت و به آن رسیدگی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    6 دی 1399

با سلام خدمت شما. پنل تلویزیون 32 اینچ.سامسونگ مدل اف 4590 لازم دارم،ممنون میشم انجامش بدید.

محمد کامران
29 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز لطفا با تکمیل فرم آنلاین تعمیرات و یا تماس با 02154584 درخواست تعمیر پنل تلویزیون سامسونگ خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    29 آذر 1399

سلام تلویزیون منو بچم کشید افتاد روش وقاب دورش شکست و دیگه تلویزیون روشن نشد میشه لطفا راهنمایی کنید

محمدامدادی
24 آذر 1399

تلویزیون LED سامسونگ ۳۲ اینچ ما به صفحه اش ضربه خورده و شکسته. هزینه تعمیر آن چقدر میشه؟

حسین خدارحمی
12 آذر 1399

    سلام تلوزیون ۵۰ اینچ 4k دارم صفحش ضرب خورده تعمیر میشه؟

    محمدرضا شعبانی
    27 آذر 1399

تلویزیون من سامسونگ ۴۰ اینچه چند روزی میشه که خود به خود تصویرش میره فقط صدا داره خاموش و روشن که میکنیم تصویر برمیگرده تا نیم ساعت که دوباره همین سیکل تکرار میشه

احمد کولیوند
30 آبان 1399

سلام. من تلوزیونم ال سی دی شکسته چه کنم. میشه بگید تعمیر میشه؟ یا چقدر مبلغ تعمیر هست؟

حسین قهرمانی
19 آبان 1399

سلام تلویزیونم صدا داره ولی تصویر نداره صفحه کلا سیاه است

مریم اسماعیل زاده
17 آبان 1399

سلام، خسته نباشید. تلویزیون ۴۳ سری C سامسونگ دارم. متاسفانه یک هفته ای گوشه پایین سمت چپ تاریک شده بود، الان کلا تصویر نیست ولی صدا هست. میخاستم هزینه تعمیر رو کلا بدونم؟ممنون

مهدی برنجی
9 آبان 1399

تلویزیون سامسونگ۴۳اینچ دارم سه روز پیش یک دفعه خاموش شد وچراغ جلو شروع به چشمک زدن کرد، بردم نمایندگی اظهارکرد بردوپنل مشکل دارد، هزینه بردوپنل رامی خواستم بدانم، دوم اگرتعمیر شدتضمینی خواهد بود. لطفا جواب دهید.

صائب مجتهدزاده
22 مهر 1399

سلام
تلویزیون در جابجایی اسیب دیده و کار نمیکنه

پریسا
14 مرداد 1399

باسلام وعرض خسته نباشید
بنده تلویزیون منزلم مدل 32اینج هست
از دیشب یدفعه تصویر رفت و فقط صداداره.ممنون میشم راهنماییم کنید

فرهادصالحی
13 مرداد 1399

سلام من ال ای دی سامسونگ دارم صفحه تصویرکم کم داره سیاه میشه

حبیب رخشانی
23 تیر 1399

تلویزیون ال ای دی ما با کنترل روشن وخاموش نمیشه اصلا کنترل کار نمی کنه فقط کنترل اصلی سامسونگ این ور وصدا شو زیاد میکنه اونم روشن وخاموش نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید

بهزاد پشم فروش
14 تیر 1399

    تلویزیون سامسونگ ضربه خورده صدا میاد تصویر شطرنجی است لطفا جواب بدید فوری

    محمد علی اکبزی
    14 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

تلویزیون ال ای دی ما با کنترل روشن وخاموش نمیشه اصلا کنترل کار نمی کنه فقط کنترل اصلی سامسونگ این ور وصدا شو زیاد میکنه اونم روشن وخاموش نمیکنه ممنون میشم راهنماییم کنید

بهزاد پشم فروش
14 تیر 1399

سلام. تلویزیون lcd قدیمی سامسونگ ۳۲ اینچ است و کانال ها تغییر نمی کنه و صدا کم و زیاد نمیشه

زهرا سروری
29 خرداد 1399

سلام من تلوزیون 51 پلاسما دارم ضربه خورد شیشه اش شکسته تصویرش رفته کلا ایا درست میشه؟

حسن قدیمی
26 خرداد 1399

سلام تلویزیون شامسونگ 40 اینچ دارم صبح که روشن کردیم کل پایین صفحتا نصفه سیاه شده ولی نشون میده علت چی میتونه باشه

بهروز محمدی
16 خرداد 1399

سلام تلویزیون ما صدا دارد اما تصویر ندارد هزینه تعمیر ان چقدر است؟

لیلا بابائی
26 اردیبهشت 1399

باعرض سلام وخسته نباشید تلویزیون سامسونگ مدل ks9995 و55 اینچ منحنی دارم که چندروزی هست بعدازچنددقیقه که تلویزیون راروشن میکنم تصویرآن شروع به پریدن میکند خواستم ببینم مشکلش چیه البته نمایندگی سوال کردم میگه ازپنلشه باید به وسیله دستگاه تعمیربشه بادست نمیشه این کارروانجام داد

جمشید پیشاهنگ
25 اردیبهشت 1399

سلام تلویزیون من ۴۶ اینچ مدل ua46f6450am هستش و مدل گوشیم هم GALEXYJ72016هیچ جوره باهیچ نرم افزاری به تلویزیون وصل نمیشه میشه کمکم کنید ممنون

الناز غلامرضایی
24 اردیبهشت 1399

سلام کنترل تلوزیون ما اسیب دیده ؟ جزو گارانتی محسوب میشه؟

نگین باقری
15 اردیبهشت 1399

سلام مدتی است دستگاه ما(تلویزیون ) شوره رنگ از بالا به پایین داشته لازم به تعمیر است بفرمایید

علی کاظمی
11 اردیبهشت 1399

تعمیر ال ای دی سامسونگ

فاطمه شریف زاده
10 اردیبهشت 1399

سلام ببخشید من تلویزیون ua65j6490aw هستمی خواستم روش اندروید نصب کنم .
سوال چگونه اندروید روی تلویزیونم نصب کنم؟

امیرحسین اقاکثیری
4 اردیبهشت 1399

سلام بچه من به تلویزیون ضربه زده و ال سی دیش شکسته چون گرونه نمیتونیم یه تلویزیون جدید بخریم لطفا راهنماییم کنید ممنون

زینب فتح الهی
26 فروردین 1399

بچه ام خط کش استیل به صفحه تلوزیون زده که چند جا به صورت نقطه نقطه ظاهرشده خواهش میکنم خیلی نگرانم با این اوضاع گرانی

فاطمه قربانی
25 فروردین 1399

سلام تلوزیون چهلو شیش سری 5 ال ای دی بعد از امروز که نصف پاینش یه سایه افتاده تصویر داره ولی پونزده سانت پایین تلوزیون سایه افتاده این چه مشکلی داره و تعمیرش چقدر هزینه داره

امید لکزایی
11 فروردین 1399

تعمیر ال سی دی سامسونگ که بردش مشکل داره حدودا چقدر هزینه می بره؟

حمزه کریمی
9 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، سوال شما خیلی کلی است. برای بررسی دقیق این موضوع بهتر است درخواست تعمیر ال سی دی سامسونگ خود را ثبت نمایید تا با حضور کارشناس مربوطه در محل، دستگاه شما به صورت دقیق عیب یابی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    9 فروردین 1399

      ال ای دی …. تصویر ندارد ولی صدا دارد … هزینه تعمیرش چقدر میشه؟

      قاسم سربازی
      11 اردیبهشت 1399

سلام تلویزیون من دیروز خود به خود دو بار خاموش روشن شد. الان دیگه کلا روشن نمیشه. هنوز گارانتیش تموم نشده. من تازه به تهران اومدم آدرس یا شماره نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران رو لطفا برام بفرستین ممنون می شم

مصطفی حیدری
8 فروردین 1399

اگر تلویزیون جدید خریده باشیم باید به نمایندگی نصب تلویزیون سامسونگ زنگ بزنیم؟ اخه نصب تلویزیون که چیز خاصی نداره! یعنی اگه خودمون روشن کنیم از گارانتی سامسونگ خارج میشه؟؟؟

امیر زاده
8 فروردین 1399

    سلام. به تنظیمات مخفی تلویزیون سامسونگ رفتم و کشور را تغییر دادم و لیست کانال ها به هم ریخت گزینه lcn هم ندارد full hd غیر هوشمند است

    عباس غلامی
    19 فروردین 1399

سلام من تازه خونم رو جا به جا کردم می خوام تلویزیونم رو به دیوار نصب کنم. لطفا آدرس یا شماره نمایندگی نصب تلویزیون سامسونگ کرج رو لطفا برام می فرستین؟

محمد رضا کیانفر
8 فروردین 1399

تلویزیون من ۳۲سامسونک ای سی دی ساخت مالزی است چند روز است که رنگش یه کم قرمز شده لطفا راهنمایی کنید چه کار کنم

یعقوب عباسپور
22 اسفند 1398

تلویزیون سامسونگ فول اچ دی مدل la40a55op1r هست.
ال سی دی (صفحه نمایش) بدلیل ضربه ترک برداشته .
یکی از پایه های hdmi هم شکسته و باعث اختلال در پخش تصویر میشه
قیمت صفحه نمایش و پایه hdmi و هزینه تعمیرش چقدر میشه .
لطفا راهنمایی بفرمایید .
باتشکر

محمود رضا عادلی
16 اسفند 1398

    سلام تلوزیون LCD 32چراغ پاورش کنترل و میزنی برای روشن کردن چشمک میزنه ولی روشن نمیشه..علت و هزینه رو بگید ممنون میشم

    مسعود
    24 اسفند 1398

      سلام دوست گرامی، بدون بازدید دستگاه امکان عیب یابی دقیق و اعلام هزینه وجود ندارد. لطفا برای بررسی دقیق درخواست تعمیر lcd سامسونگ خودتون رو ثبت کنید تا خیلی زود نزدیک ترین متخصص تعمیر lcd سامسونگ را به محل شما اعزام کنیم.

      کارشناس 4: جعفری
      16 فروردین 1399

    با سلام تلویزیون سامسونگ به خودی خود میره رو نمایش تی وی بعد چندثانیه رو ماهواره همینطور بعد چند ثانیه روی pcبدون اینکه دست به کنترل بزنیم

    مژده سلطانی
    28 اسفند 1398

سلام…تلویزیون ما شکسته آیا قابل تعمیر است؟

غزل سنایی
14 اسفند 1398

جهت نصب تلویزیون سامسونگ روی دیوار بجز پایه ها نیاز به ابزار خاصی هست؟

یونس حسینی
11 اسفند 1398

    سلام.تلوزیون ما ال سی دی ۴۳ اینچه.صدای تلوزیون قطع وصل میشه.الان چند روزه دیگه کامل قطع شده کرج هستیم. حالا برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج باید چکار کنم؟
    .

    اکبر احمدی
    15 اسفند 1398

    سلام من می خوام تلویزیونم رو به دیوار نصب کنم اما اندازش بزرگه و نمیدونم که دیوار مقاومت لازم رو داره یا نه؟ اگر از نمایندگی نصب تلویزیون سامسونگ بخوام بیان برای بررسی، ایا باید هزینه ای بپردازم؟ هنوز 6 ماه از گارانتی تلویزیون سامسونگ من باقی مونده

    رسول سامری
    8 فروردین 1399

با سلام و احترام
تلویزیون من تنظیم کانالهاش بهم ریخته و فقط چند کانال را میتوان دید ، با توجه به اینکه کنترل تلویزیون خیلی خلاصه شده و نمیتوانم کانال یابی مجدد را پیدا کنم خواهشمندم یک کارشناس با من تماس بگیرد و راهنمایی لازم را در اختیار من قرار دهد
با تشکر فراوان

معصومه احدی
4 اسفند 1398

سلام تلویزیون من led سامسونگ ua40f6350am میباشد چندروزیه که تصویر از وسط به سمت بالا تیره شده خواستم ببینم هزینه آن چقدر میباشد

کیوان سهرابی
1 بهمن 1398

سلام وقتتون بخیر تلویزیون سامسونگ ما حدود ۲هفته است که زیرنویس درمورد اینترنت شبکه های اینترنتی میاره روی نمایشگر باید چه کاری انجام بدم که نیاااد ممنون

میترا عیسوند
25 دی 1398

سلام هزینه تعمیر led سامسونگ که تقریبا بالای صفحه یه خط سیاه ظاهر شده خواستم ببینم چقدر میشه . ممنون

صادق تیموری
22 دی 1398

باسلام میخواستم ببینم ال سی دی تلوزیون منحنی ۴۹ اینج تعویض میکنید قیمتش چقدر میشه

علی خلیلی
9 دی 1398

    سلام، تلویزیون 43 اینچ پلاسما سامسونگ داریم، اول تصویرش بطور کامل رفت و فقط صدا داشت، اما الان صداش هم کامل قطع شده و
    روشن نمی شه، هزینه تقریبی تعمیرش چقدر می شه؟

    محمدرضا توکلی
    5 اسفند 1398

      سلام کسی پنل تلویزیون سامسونگ 52پلاسما سراغ داره

      شهریار ثقفی
      12 اسفند 1398

      سلام خسته نباشید با عرض پوزش تلویزیون ما سامسونگ هست صفحه نمایشش یه خط افقی افتاده میخواستم بدونم نمیشه کاری کرد؟

      پوریا نظرطلب
      21 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

    باسلام
    تلویزیون من LED ۴۸اینج سامسونگ می باشد یک نوارسیاه یک سوم صفحه راگرفته باتماس باتعمیرکار متفرقه اعلام کرده کوف آن بایدتعمیر یاتعوبض شود
    به نظرشما درست است هزینه تعمیر ورفع نقص چقدر است بیگدلی ازکرج باتشکر

    محمد علی بیگدلی
    31 مرداد 1400

      سلام محمدعلی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      2 شهریور 1400

سلام من تلوزیون ال ای دی ۳۷اینچ دارم که رنگ قاطی میکنه و ایا تعمییر میشه و اگر قابل تعمیر هست حدود هزینه رو میخام بدونم ارزش داره برای تعمیر تلویزیون سامسونگ اقدام کنم یا نه.متشکرم

محسن
6 دی 1398

سلام چطور میتونم ۲ تا هدفون بیسیم به تلوزیون نصب کنم
مدل تلوزیونua43k6960aw
باتشکر

محسن رحمانی
29 آذر 1398

سلام من یه تلویزیون سامسونگ ۴۶ اینچ سمارت دارم تقریباً دو روزی میشه صفحه کاملا سیاهه و هیچی دیده نمیشه ولی صدا میده همه چیز خوبه بجز تصویر
ممنون میشم راهنمایی کنین

Sohail nazem
26 آذر 1398

سلام تلویزیون ما یهویی بدون هیچ اتفاقی نیمه پایینش تیره شده اگه گارانتی داشته باشه و به نمایندگی تلویزیون سامسونگ در تهران زنگ بزنم آیا باید بازم هزینه بدم؟

زهراجلال آبادی
25 آذر 1398

    سلام ، فقط قسمت سوکت USB شکسته شده و نیاز به تعویض است ، از چه موقع شروع به فعالیت میکنید و هزینه تعویض آن قطعه USB چند میشود ؟ سامسونگ PS43F4950AM

    غفاری
    10 فروردین 1399

    سلام تلویزیون ماLcdسال۸۸خریدیم حدود۱سال بود که رنگش تغییرکرده بود ازدیروزتصویرمثل فیلم نگاتیو شده وهیج چیز واضح نیست ممنون میشم اگر راهنمایی فرمایید

    احمد نفیسی
    6 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      8 خرداد 1400

سلام من تلویزیون ال ی دی سامسونگ سری 55اینچ دارم ک کنترلش خیلی زود باطری تموم میکرد بعد از چند روز ک تقریبا دو روز ی باطری تموم میکرد ک یکدفعه دیگه کار نکرد حالا هر جا پیگیر هستم کنترل بدست نمیارم لطفاً راهنمایی کنید

عایرضا
17 آذر 1398

منم ال ای دی سامسونگ خریدم، یدفه وسط تصویرش رنگین کمانی شد. لطفا هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کرج رو بفرمایید ببینم چقد میشه. ممنون میشم

مریم حاج محمد صادق
10 آبان 1398

سلام تلویزیون سامسونگ ۸۹۸۰دارم جدیداً دو تا خط کم رنگ بنفش روش افتاده آیا نیاز به تعویض پنل داره و اگه داره هزینش چقدره میشه تلویزیون ۵۵اینچه

صیاد رمضانی
3 شهریور 1398

سلام ، هزینه تعمیر ال ای دی سامسونگ 47 اینچ که نیاز به تعویض بک لایت داره چقدر میشه؟

محمدرضا رمضاني
27 مرداد 1398

    سلام
    Tv 48 سامسونگ اینچ منحنى صفحهش ضربه خورده نصف صفحه سیاه شده تعویضش چقدر أب میخوره

    فرهاد
    15 آذر 1398

      سلام ، در اسباب کشی تلویزیون سامسونگ چهل اینچ ما از کار افتاده ،گفته شده ال سی ضربه دیده ، لطفا برای تعمیر آن راهنمایی کنید .

      حمیرا ضرغامپور
      1 دی 1399

      با سلام خدمت شما من ال ای دی 48سامسونگ دارم یه هاله سیاه روی صفحه اش افتاده ،لطفا بفرمائید قابل تعمیر هست هزینه تعمیر چقدر میشود با تشکر

      محمد رضا خالقی پ
      18 دی 1399

    سلام
    هزینه تعویض بک لایت. ال ای دی سامسونگ 49 اینچ سری Joiii چقدر هست؟
    ممنون میشم پاسخ دهید

    محمد صادقی
    11 اسفند 1398

سلام ببخشید من تلوزیون خونم سامسونگ هست و کنترل اون خیلی خوب بود ولی امروز دیگه کانال عوض نمیکنه و فقط نورش چشمک میزنه و کانال های 5 و 55 رو میگیره و قبلا یه ضربه خورده بوده و کنترل واشد و بردم درست کردم علتش میتونه اون ضربه باشه یا تمامی باتریه آها راستی من داشتم با دخترم فیلم میدیدم که یهو دستم به کانال 5 خورد لطفا هرچی زود تر جوابمو بدبد من نگارانم

باران
25 تیر 1398

سلام
خسته نباشید
به دلیل برخورد شی خارجی با صفحه نمایش تلویزیون 40 اینچ سامسونگ ال سی دی دچار شکستگی شده است. میخواستم ببینم هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کرج چقدر میشه؟
با تشکر

احسان هیدی
7 خرداد 1398

سلام قیمت پنل تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ چنده؟ سپاس گذارم

سید مصطفي فانی
21 شهریور 1397

    با سلام خدمت شما
    میخواستم بگم تلویزیون خونه چند ماهی بود که خود به خود خاموش و روشن می شد. زنگ زدیم به شرکت تلویزیونو بردن و برد پاورشو تعویض کردن و بردمین رو تعمیر کردن و یک میلیون و سیصد هزار تومن هم هزینش شد. ولی هنوزم خاموش روشن میشه خود به خود الان باید چیکار کنم؟

    زهره حسین مردی
    25 دی 1398

ببخشید وسط تلویزون ما چند خط رنگی افتاده هم عمودی هم افقی میشه لطفا بگید من باید چی کار کنم یک سال کم تره خریدیمش 4 میلیون و 500 قیمتشه

ایلیا برخوری مهنی
14 مرداد 1397

    یه نوار تیره رنگ خیلی هم تبیره نیست قسمت پایین تصویر به وجود امده است

    وحید قاسمی
    10 اسفند 1398

      ال سی دی ۵۰ اینچ سامسونگ شکسته قابل درست شدن هست

      سپیده ممبینی
      27 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

    سلام دوست گرامی
    اگر تلویزیون شما دارای گارانتی هست پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. در غیر این صورت می توانید در هینجا درهواست تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را ثبت کنید تا به مشکل شما رسیدگی کنیم.

    کارشناس 4: جعفری
    8 فروردین 1399

سلام من ی ال سی دی ۴۲ اینچ دارم ی لکه های تاریک توش پیدا شده..
درست میشه قربان ؟؟
و خرجش چقدر هست؟؟
ممنون..

مرتضی شفیع
22 تیر 1397

    آیا مین بردهای دو مدل 40 اینچ سامسونگ ال ای دی به همه میخورد.
    یعنی با هم قابل تعویض می‌باشند.

    مهدی سجادی
    25 مهر 1398

      سلام lcd سامسونگ دارم که باید هر بار برای رشن کردن ۲۰ تا ۳۰ بار پاور رو بزنم تا روشن بشه حالا که روشن میشه یا صدا زیاد میشه یا کم یا از حالت av به کامپیوتر میره و برمیگرده یا منو شروع میکنه تنضیمات رو تغیر میده که بعد ۵ دقیقه خوب میشه میشه لطف کنید بگید ایراد چیه و هزینش واسه تعمیر چقدر میشه

      Rahman
      18 اردیبهشت 1399

      سلام وقتتون بخیر تلویزیون سامسونگ ۴۳اینچ مدل ps43f4950am
      هنگاه روشن بودن خود به خود خاموش میشه علت چیه بیشتر شب این اتفاق بیفته تقریبا ۱ساعت که روشنه ولی در طول روز مدت زمان بیشتری روشنه ولی خاموش نمیشه علت چیه

      سمیرا کریمی
      30 تیر 1399

      سلام خسته نباشید ما سال ۹۷ سامسونگ منحنی 55 اینچ مدل UA55M6975AK را خریداری کردیم و زیاد روشن نبود بدون اینکه ضربه ای بخوره خود به خود صفحه ابی تیره شده و صدا دارد تصویر ندارد و گفتن پنل خرابه و هزینه خیلی زیادی دارد و دربازار هم نیس چیکار کنیم ما؟؟؟!!!!! لطفا راهنمایی کنید

      ریحانه رضایی
      7 آذر 1399

      صفحه ی تلوزیونم یه نقطه ی کوچیک رنگ بنفش افتاده میخواستم تا بیشتر نشده تعمیر کنم

      سید غنی هاشمی
      4 آبان 1399

    امروز تلویزیون را روشن کردیم بعد از یک الی دقیقه خاموش شد
    مجدد روشن کردیم همه چیز صدا و تصویر اوکی بود ولی باز بع یک الی دو دقیقه خاموش شد
    میخواستم راهنمایی کنید ایرادش چی هست باید چکار کنیم

    موسی الرضا شادنام
    15 اسفند 1398

    سلام حدوددوماه تلوزیون ال ای دی ۴۲ اینچم صفه اش سیاه شده فقط صدا داره میشه بگیدقیمت درست کردنش چقدرمیشه

    عادل محبی
    22 اردیبهشت 1399

سلام خسته نباشیدلطف میکنید به سوال من پاسخ بدید(بک لایت را از کجا متوان تهیه کرد)

مجید
18 فروردین 1397

    سلام، بنده تلویزیون ۵۵ دارم سری ۷ هست تازگی بروزرسانی کردم ۱۵۵۰ می بشه… متاسفانه قبلا با گوشی یا لب تاپ و تبلت با تلویزیون اتصال میشود. حال دیگه هیچ دستگاهی رو نمی شناسه… لطفا راهنمایی کنید.
    سپاسگزارم 🙏

    نصیری
    16 اسفند 1398

    سلام من تلویزیون سامسونگ 40 اینچ مدل UAF6450 دارم. شبکه های دیجیتال رو میگیره ولی شبکه های جدید که از DVB T2 پشتیبانی میکنه رو نمیگیره. چکار باید بکنم؟

    مجید علی پور
    27 فروردین 1399

      سلام. وقت بخیر. من lcd سامسونگ دارم. چند ماهی هستش که چندتا خط عمودی سفید سمت راست صفحه ایجاد شده. میشه راهنمایی کنید که قابل تعمیر هست؟ و هزینه اش چقدر میشه؟

      مجتبی معیری
      18 خرداد 1399

سلام من چند ماه که تلویزیون 49 اینچ فورکی منحنی سامسونگ خریدم ده ساعتم جمعا ازش استفاده نکردم ولی یکدفعه یه نوار سیاه افتاد وسطش با وجوده اینکه در دوره گارانتی هستش شرکت سام گفت خودتون ضربه زدید شامل گارانتی نمیشه در صورتی که اصلا ضربه ای در کار نبود در هر صورت من مجبور به تعویض پنل تلویزیون به هزینه خودم هستم میخواستم ببینم شما پنل اینجور تلویزیونها رو دارید عوض کنید و اگر ندارید من باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

محسن ستخر
10 فروردین 1397

    سلام.چند ماهی است تلویزیون LED سامسونگ ۴۶ اینچ ما از بالا به وسط صفحه نمایش هاله تیره به وجود آمده.هزینه رفع این مشکل چقدر هستش؟

    مجید سعیدی
    2 اسفند 1398

      باسلام
      چند وقتی میشه که تلویزیون فقط صدا داره و تصویر نشون نمی ده.دیشب بعد از چند ماه روشن کردم تصویر اومد ولی بعد که دوباره خاموش کردم و خواستم روشن کنم باز همون مشکل بوجود اومد و تصویر نداره فقط صدا داره.
      ممنون میشم راهنماییم کنید.

      حسن کلاکی
      9 اسفند 1398

      من یک تلوزیون 32 ال سی دی دارم که صفحش ضربه خورده و یک ترک کوچیک بود اما الان کشیده شده بالا و صفحه سیاه شده الان میخوام ببینم درست میشه

      انسیه آهنین جان
      29 مرداد 1399

      ال ای دی بار
      یا بهتر بگم بک لایت خراب شده و باید تعویض بشه.

      عادل جودی
      30 مهر 1399

      ال سی دی ۳۲ صفحه نمایش تصویرواظع نیست

      جمشید گرانی
      19 شهریور 1401

      تلوزیون سامسونگ 49 اینچ ال ای دی خریده بودم چند وقت پیش بچم با چنگال بهش ضربه زده و خطهای عمودی رنگی افتاده توش. قابل تعمیر هست… سپاس

      وحید رحمانی
      22 شهریور 1399

      سلام، تلوزیونم سمت چپ بالاش ضربه خورده و دوتا نقطه روشن کوچیک افتاده ایا نیاز به تعویض کامل بک لایت؟

      غزاله
      24 دی 1399

      سلام بعد از قطع برق تلویزیون ما دیگه روشن نمیشه چکار باید بکنیم

      زهره مهدوی
      1 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

      با سلام
      ال سی دی سامسونگ سری ۵ کریستال دیزاین ۴۰ اینچ ما بر اثر ضربه شکسته و بردش سالمه. هزینه ال سب دی اون چقدره؟ آیا ال سی دی دست دومش گیر میاد / تعمیرگاه مجاز سامسونگ

      رامین طهماسبی
      6 مرداد 1400

      با سلام
      یه تلویزیون ۴۳ اینچ داریم که بچه از روی زیر تی وی انداختش پایین الان صفحه اش سوراخ شده خیلی گشتیم ولی پیدا نکردیم که تعمیر بشه
      آیا از شما کاری بر می آید؟ برای تعمیر

      sohieb
      24 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      بله، شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      25 شهریور 1400

      باسلام خدمت شما با عرض معذرت تلویزیون ما ایراد پیدا کرده ی نقطه سفید ایجاد شده و هیچگونه ضربه ای وارد تلویزیون نشده ولی نمی‌دونم ایرادش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🙏

      نیکزاد
      9 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      9 خرداد 1400

      هفته پیش تلویزیون من ۳ مرتبه در روزهای مختلف خودبخود خاموش میشود و بعد از چند دقیقه مجددا روشن میشود.
      خواستم علت را بدونم. ممنون

      عمادی
      3 مرداد 1400

      سلام جناب عمادی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای بررسی و تعمیر تلویزیونتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      5 مرداد 1400

      تلویزیون السیدی پلامای من پنلش شکسته

      رضا ابراهیمی
      10 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      10 مهر 1400

      با سلام
      بر اثر کشیدن گیر سر بر روی صفحه تلویزیون سامسونگ، خراشهای بر روی صفحه ایجاد شده است. تلویزیون بدون مشکل کار می کند ولی خراش ها بر روی صفحه مشهودند. میخواستم نظر کارشناس مجترم تان را بدانم. مدل دستگاه:

      محمدرضا ساکیان
      14 مهر 1400

      سلام تلویزیون ۲۹اینچ سامسونگ موقع روشن نمودن با یک صدا خاموش شد قبلا چند روزی صدای گوچکی از داخل شنیده میشد

      اکبر ایلدرم
      11 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

      تلویزیون سامسونگ وسط تلویزیون بطور افقی وبه اندازه ۵انگشت روز بروز تیره ترمیشود

      احمدکفاشیان
      31 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

      سلام تلویزیون اینجانب مسکل صدا داره و صداش قطع و وصل میشه
      ادرس استان البرز شهرستان چهارباغ شهرک طاووسیه

      جهانگير اريان پور
      14 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      15 تیر 1400

      تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ رنگ قاطی کرده بعضی رنگ ها به سیاهی می زند
      نمایندگی سامسونگ

      مهدی قدیری
      13 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

      روشن نشدن تلویزیون آلای دی42اینچ

      نادر بهتویی
      13 مهر 1400

      سلام وقت بخیر
      منم همین مشکل شما را دارم یه هاله سیاه مشکی گرادینت مانند، بالایه صفحه LED ظاهر شده.

      محمد ساحل
      28 اسفند 1398

      سلام . چراغ قرمز تلویزون من روشنه اما خودش روشن میشه مدلش سری 5

      عرشیا یوسف زاده
      2 اردیبهشت 1399

      سلام خسته نباشی وقتی پشت تلویزیون فلش نصب میکنیم دستگاه ان را تشخیص نمی دهدو پیام لطفا usbرامتصل کنید می دهد به نظر شما مشکل ازدرگاه اتصال است یا فلشها ویروسیند?لطفا به این درخواست ما رسیدگی شود

      حسن پورایاض
      18 اردیبهشت 1400

      سمت راست تلویزبون سیاه شده و هیچ تصویری نمایش نمیده

      مصی افشار
      15 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

      سلام، من تلویزیون سامسونگ مدل UA55D8880YM دارم، مدتی است که در سمت راست صفحه دو تا خط عمودی مشاهده شده است. لطفا راهنمائی کنید که چیکار باید بکنم. متشکرم

      محمود محسنی
      21 اردیبهشت 1399

      سلام
      عرض ارادت ممکنه راهنمایی کنید من جهت تعمیرات سینما خانواده مدل ht-f5556k/HCکجا مراجعه کنم؟ غرب تهران ساکنم. ممنون

      محمد. ص
      4 مرداد 1399

      سلام تلوزیون من برق ها قطع شد وقتی برق اومد قسمت نصف بالا تلوزیون پرش زیادی داره

      خلج
      12 تیر 1400

      سلام من تلویزیون سامسونگ مدل UAF6450 دارم چندروزی قسمتی از صفحه تلویزیون سیاه شده بودبعد ازخاموش روشن شدن تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد لطفا راهنمایی فرمائید

      اسماعيل شاهين
      2 اردیبهشت 1399

      سلام در پایین ال سی دی یه خط افتاده وخونه خونه است ویه جایی در آخر خط هم به صورت کلون می باشد اول می خوام ببینم قابل رفعه اگه هست هزینه اون چقدره؟ ممنون

      محمد عبدالهی
      19 مرداد 1399

      تلویزیون ماازمدلهای قدیمی سامسونگه،مدتیه که رنگ تصویرش آبی شده ویه سایه سفیدهم درکناررنگ آبی درتصویردیده میشه،میخواستم ببینم مشکلش چیه وقابل تعمیرهست یانه؟فکرمیکنم ازلامپ تصویرش باشه،ممنون میشم راهنمایی بفرماییدقابل تعمیرهست یاخیر؟منزل مسکونی ماتهران خیابان پاسدارانه

      رضاهاشمی
      13 تیر 1399

      با سلام تلویزیون سامسنگ مدل 46f5000 دارم پنلش شکسته موجود دارین اگه ندارین از کجا میتونم تهیه کنم با قیمت مناسب

      احسان قاسمي
      20 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

      سلام،تلوزیون ما الی ای دی سامسونگ ۴۲ اینچه چند روزیه که وقتی روشنش میکنم واسه خودش هی خاموش و روشن میشه پشت سر هم ،فقط لوگویه اولیه میادواین خاموش و روشن فقط تکرار میشه
      میخواستم بدونم هزینه تعمیرش چقدر میشه؟
      لطف کنین پاسخگو باشین ممنون میشم

      محمد تقی زاده
      12 شهریور 1399

      سلام
      تلوزیون ما ال سی دیش آسیب دیده. ضربه خورده و صفحه ترک برداشته.
      52 اینچ هس.
      صدا میاد ولی تصویر نداره

      مهران صالحی
      25 مهر 1399

      سلام وقتتون بخیر ببخشید کنترل تلویزیون سامسونگ مدل ua49n6950ak موجود دارین

      مسعود نهال پرور
      27 مهر 1399

      تلویزیون سامسونگ مدل اینچru7300 ، 55 که پنلش در یک نقطه ضرب دیده و تصویر پخش میکنه
      فکر کنم نیاز داره پنلش تعویض بشه ممنونم اگه راهنمایی نمایید.

      مجتبی رستم نیا
      6 دی 1399

      کنترل تلویزیون کار نمیکند چکار کنم

      وحیدمحمدی
      6 بهمن 1399

      تلوزیون سامسونگ ۴۹اینج پنل شکسته
      نمایندگی سامسونگ

      ایرج کیانی
      18 مهر 1400

      سلام ایرج عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      19 مهر 1400

    با سلام، موقع تماشای فیلم از فیلیمو ناخوداگاه تصویر زوم میشود و مشکل رفع نمیشود، احتمالا مشکل از نرم افزار اسمارت تلویزیون میباشد،لطفا راهنمایی بفرمایید.

    بهنام دیانی
    2 فروردین 1399

    سلام و خدا قوت. وقت تان بخیر و نیکی. تلویزیونم پایه ضربدری که پایه اصلی تلویزیون میباشد. پایه اش شکسته و روی میز وای نمیسته. مدل تلویزیونم: ساسمونگ سایز 40 اینچ مدل H6390 هست.
    لطفا اگر شما پایه یدکی دارید و موجود هست. زودتر بهم خبر بدید. ممنون میشم ازتون. خداوند خیرتان دهد و رونق و برکت بدهد در کسب و کارتان انشاءالله .

    محمد حیدری
    30 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی، ما تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ هستیم که در حوزه سرویس و تعمیرات تلویزیون سامسونگ فعالیت می کنیم و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

      کارشناس 4: جعفری
      31 فروردین 1399

      درخواست یک ال سی دی برای تلوزیون سامسونگ

      محمدرضا صیادی
      7 اردیبهشت 1399

      سلام اگر پنل تلوزیون سامسونگ ال ای دی ۵۵ اینچ مدل ۷۹۶۰ فور کی، شکسته باشد (شکستگی شدید) ، پنل قابل تعویض هست؟ موجود هست؟ در صورت مثبت هزینه پنل و نصب آن چقدر است؟ باتشکر

      قوام سلیمانی
      7 خرداد 1399

      سلام
      لطفا هزینه تعمیر و یا تعویض بک لایت تلوزیون 48 و یا 49 اینچ سامسونگ چقدر است؟
      ممنون

      مصطفی آروین
      25 آذر 1399

    با سلام
    لطفا بفرمائید در نوشهر این سرویس را دارید اگر راهنمایی کنید موجب امتنان خواهد شد .ضمنا دستگاه تلویزیون LCD سامسونگ و مشکل دیر روشن شدن است
    با تشکر

    علی نژا
    24 خرداد 1399

    باتشکر فراوان ازپرسنل محترم شرکت کارباما .تلویزیون منزل مادرم پنل لامپ تصویرش سوخته بود و دراین شرایط کرونا وبا داشتن کهولت سن ،مادرمن به هیچ عنوان نمیتونه از خونه خارج بشه ورفت و آمدی هم نداره و تنها دلخوشی و سرگرمیش تماشای تلویزیون بود که اونم سوخته بود .وقتی با این شرکت تماس گرفتم خواهش کردم توی اولویت بزارن دیشب درخواست رو پر کردم صبح ساعت ۱۰ از شرکت تشریف آوردن تلویزیون رو بردن و ساعت ۵ بعد از ظهر قطعه خراب رو تعویض کردن و تلویزیون رو آوردن.بسیار ممنون و سپاسگزارم که یکروزه مشکل مارو حل کردند.خدمات و سرویس این شرکت را برای لوازمتون به همه توصیه میکنم.،،🙏

    جهانیان
    26 تیر 1399

      سلام دوست گرامی، خوشحالیم که مشکل شما برطرف شده و از نظر دلگرم کننده شما سپاس گذاریم.

      کارشناس 4: جعفری
      28 تیر 1399

    با سلام و احترام
    من از سال 96 یک تلویزیون سامسونگ دارم با مدل SAMSUNG LED Full HD 55K5890

    الان چند روزی است که در ابتدای روشن کردن تلویزیون چند بار خودبخود روشن و خاموش می شود
    ولی پس از چند دقیقه که کار کرد دیگر خاموش نشده و به کارکرد خود بدون مشکل ادامه می دهد
    و تا پایان دیر وقت شب همچنان بدون مشکل است
    می خواستم ببینم اشکال کار در کجاست؟
    امکان تعمیر وجود دارد؟
    و امکان انجام کار در منزل هست یا نه؟
    و احیانا هزینه تقریبی آن چقدر است؟
    با سپاس فراوان

    فرهاد
    6 آبان 1399

      با سلام
      احتمال خرابی چندین قطعه وجود داره. بهترین کار بازدید تلویزیون شما توسط یه تعمیرکار تلویزیون سامسونگ ماهره. بله قابل تعمیره و اگر با کاراباما تماس بگیرید با هزینه منصفانه تو خونه خودتون کار انجام میشه.

      کارشناس5: شعبانی
      6 آبان 1399

      سلام یک ال آدی سامسونگ 49 گوشه سمته چپش ضربه خورده روشن میشه صدا هم داره ولی یک خط سیاه میره بالا وپایین درست میشه کرد یا نه

      سیدمحمدبطحایی
      15 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400

    تلویزیون سامسونگ روی صفحه چند تا خط افتاده فکر کنم.کمی بالای صفحه شکسته نیاز به تعمیر دارد

    علی اکبری
    5 اسفند 1399

    سلام تلوزیون صفحه منحنی به صورت ناگهانی روی میز شیشه ای شکسته و وسط تلوزیون شکسته و صفحه خاموش شده یا تعمیر میشه

    محسن احمدی
    12 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

    تلویزیون سامسونگ LA46F81BXدیر روشن میشود، بارها با تصاویر مخدوش و برفکی روشن و خاموش میشود تا کاملاً روشن شود، لطفا هزینه و محل تعمیر اعلام گردد

    انصاری
    13 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      17 خرداد 1400

    سلام
    تلویزیون ما led ۴۲ اینچ است و حدود چهار روزی است که بالای صفحه تلویزیون یکم رنگ آن تیره شده میخواستم بدونیم مشکل آن چیست ممنون

    محمد صوفیانی
    14 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      15 تیر 1400

    تلویزیون ۵۵ سامسونگ صدا دارد و تصویر ندارد.

    اشتری
    17 شهریور 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس