ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر لوازم خانگی ایندزیت (INDESIT)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی ایندزیت، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی‌ جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر لوازم خانگی ایندزیت
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

شرکت ایندزیت که در سال 1975 در ایتالیا تاسیس شد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی در اروپا و جهان است. لوازم خانگی ایندزیت در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار هستند، امری که با توجه به کیفیت محصولات این برند عجیب به نظر نمی‌رسد. در تولید محصولات این برند فناوری روز به کار رفته است و از این رو نصب و تعمیرات آنها مستلزم داشتن دانش فنی مناسبی است. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، سال‌هاست که انواع خدمات برند ایندزیت را با برخورداری از تکنسین‌های ماهر ارائه می‌دهد. در صورتی که نیاز به نصب، سرویس یا تعمیر هر یک از لوازم خانگی این برند را داشتید، می‌توانید با خیال راحت فرم ثبت درخواست را پر کنید یا با ما تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم در زمانی کوتاه صورت بگیرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی ایندزیت، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

نصب سرویس و تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولد لوازم خانگی، ایندزیت (INDESIT) است که محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است. لوازم خانگی این برند کیفیت فوق العاده ای دارند و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار داده اند. اما خراب شدن و وجود نقص فنی در قطعات لوازم خانگی این برند نیز دور از انتظار نخواهد بود.

از طرفی چون دسترسی به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ایندزیت دشوار و تا حدی غیرممکن است، شاید کاربران در انتخاب یک مرکز تخصصی برای تعمیر دستگاه خود دچار مشکل شوند.

نکته مهم اینکه، تعمیر لوازم خانگی خود را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید. در غیر این صورت ممکن است شاهد آسیب به سایر قطعات و همچنین کاهش عمر مفید دستگاه باشید. مرکز تخصصی کاراباما دارای تکنسین های آموزش دیده و ماهر در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی است.

در صورتی که به خدمات لوازم خانگی این برند نیاز دارید، می‌توانید درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

ارائه خدمات تعمیر، همراه با ضمانت 180 روزه

خدمات پس از فروش در کاراباما، ضمانت 6 ماهه خدمات است. کلیه خدماتی که از مرکز تخصصی کاراباما دریافت می‌کنید، گارانتی 180 روزه دارد و اگر در طی مدت گارانتی مجدد ایراد دستگاه شما تکرار شد، می‌توانید با مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی کاراباما تماس بگیرید تا دستگاه شما بدون دریافت هیچگونه اضافی مجدد تعمیر شود. همچنین اگر قطعه ای از دستگاه تعویض شود، کلیه قطعات جایگزین شده اورجینال و باکیفیت خواهد بود.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی انتخابی ایده آل برای تعمیر لوازم خانگی شما محسوب می‌شوند. علاوه بر این، مجموعه کاراباما تلاش می‌کند کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی ایندزیت را باکیفیتی بالا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد.

تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

به دلیل کاهش هزینه‌های تعمیرات و رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های ماهر کاراباما در ابتدا تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. با این حال، اگر قطعه موردنظر سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال صورت می‌گیرد.

برخی از قطعات لوازم خانگی ایندزیت که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شوند عبارتند از:

  • موتور ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • برد اصلی لباسشویی
  • میکروسوئیچ درب لباسشویی
  • دیگ و درام لباسشویی
  • پمپ تخلیه ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت را به تکنسین ماهر بسپارید

یکی از خدمات مرکز کاراباما نصب، سرویس و تعمیرات انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی ایندزیت است. اگر بازوی آبپاش خراب شده است، ظرفشویی عملکرد درستی ندارد و ظروف به خوبی تمیز نمی‌شوند، ظروف در ماشین ظرفشویی خشک نمی‌شود یا دستگاه نشتی دارد، باید سریعا برای تعمیر دستگاه‌تان اقدام کنید.

از جمله خدماتی که توسط مرکز کاراباما برای تعمیرات، نصب و سرویس ماشین ظرفشویی انجام می‌شود عبارتند از:

  • نصب ماشین ظرفشویی به صورت اصولی و مطابق دستورالعمل‌های ایمنی (انتخاب محل مناسب برای نصب، تست دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن)
  • سرویس ظرفشویی (تمیز کردن پمپ تخیله، بازوی آبپاش، فیلتر و …)
  • بررسی قطعات اصلی و تعمیر آنها در صورت نیاز (هنگام سرویس ماشین ظرفشویی)
  • تعمیر بدون نقص دستگاه
  • تعویض قطعات (پمپ تخلیه، موتور و …)

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی

باتوجه به پیچیدگی قطعات ماشین ظرفشویی توصیه می‌شود برای تعمیر آن حتما از تکنسین‌های واجد شرایط در زمینه تعمیرات کمک بگیرید. مرکز تخصصی کاراباما امکان تعمیر ماشین لباسشویی شما را در زمانی کوتاه فراهم خواهد کرد. نگران ایرادات ماشین لباسشویی نباشید، تمامی مشکلات توسط کاراباما برطرف خواهد شد.

برخی از مشکلات متداول لباسشویی که توسط کاراباما رفع می‌شود عبارتند از:

  • تخلیه نشدن آب ظرفشویی
  • وجود لکه و کثیفی روی ظروف
  • خشک نشدن ظروف
  • نچرخیدن بازوی آبپاش
  • باز نشدن محفظه قرص ظرفشویی
  • باز نشدن درب ظرفشویی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی ایندزیت

هزینه دقیق تعمیرات لوازم خانگی پس از بررسی و عیب یابی دستگاه توسط تکنسین متخصص اعلام می‌شود. لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان منصفانه و تحت نظارت کاراباما خواهد بود. از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی تعمیرات می‌توان به نوع دستگاه، شدت آسیب دیدگی، هزینه قطعات جایگزین شده و … اشاره کرد.

تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در تهران

به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات فوری به شما مشتریان ساکن تهران و حومه فراهم شده است. اگر ساکن شمال تهران، جنوب تهران، شرق تهران و غرب تهران هستید، کافیست درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

تعمیرات لوازم خانگی در محل

یکی از خدمات ارزنده کاراباما، تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در محل است. در این صورت علاوه بر اینکه هزینه‌های تعمیرات به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند، از آسیب به دستگاه نیز در حین جابجایی جلوگیری خواهد شد.

پس از ثبت درخواست تعمیرات، تعمیرکار لوازم خانگی با ابزار کامل به منزل و محل کار شما اعزام شده و اقدامات لازم برای تعمیرات یا تعویض قطعات را انجام خواهد داد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

تعمیر لباسشویی ایندوزیت

محسن ترکمنی
2 بهمن 1401

سلام . ماشین لباسشویی ما زمان که روی خشک کن است صدایی دارد مثل اینکه تسمه یابلبرینگی خشک باشد و با فشار میچرخد و صدار خور خور دارد

بهمن ترکاشوند
5 شهریور 1401

    سلام دوست عزیز
    این موضوع ممکن است طبیعی باشد. یعنی صدای طبیعی ماشین لباسشویی باشد. تراز بودن ماشین لباسشویی را چک کنید. در صورتی که همچنان صدای مزاحم وجود داشت، بهتر است با کارشناسان متخصص تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    6 شهریور 1401

شماره های لباسشوییم پاک شده راهی داره ؟

مینورضایی
16 مرداد 1401

سلام …من نوشهر هستم و یخچال فریزر مارک ایندزیت دارم …متاسفانه خراب شده ..لطفا شماره نمایندگی نوشهر یا چالوس رو برام بفرستین …ممنون

محمد آشتیانی
31 خرداد 1401

سلام با عرض پوزش این پیام رو برای سایت مشهد سرویس میخواستم بنویسم اشتباها برای شما نوشتم لینک و اشتباه اومدم.

زهرا لعل گلی
10 اردیبهشت 1401

ماشین لباسشوعی ابندزیت قطعه داخل درام که ۱۲ سوراخه است ولباس راجابجا می کند شکسته لطفا

محسن مرادی نژاد
25 اسفند 1400

با سلام
درخواست تعمیرات ماشین لباسشوئی و ظرفشوئی

قلی پور
14 بهمن 1400

سلام وقت بخیر
آیا شما تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت رو در کرج انجام میدید؟

رحيمي راد
23 شهریور 1399

    سلام دوست گرامی، شما می توانید درخواست تعمیرات لباسشویی ایندزیت خود را از طریق تماس و یا پر کردن فرم به صورت آنلاین ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    23 شهریور 1399

      سلام روزیتان بخیر ماشین لباس شویی درست کار نمی کند یک دقیقه کار می کند۵ دقیقه از کار می افتاد لطفا راهنمایم کنید

      مقدم
      4 تیر 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس