ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس (GPLUS)

جهت برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید تا در مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما صورت بگیرد.

تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر جی پلاس

شرکت گلدیران که نماینده برند جی پلاس است، با تولید محصولات متنوع و باکیفیت و همچنین ارائه خدمات نوین، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و سهم نسبتا خوبی را در بازار کسب کند. یکی از ویژگی‌های بارز لوازم خانگی جی پلاس، بهینه بودن انرژی آنهاست. بیشتر محصولات این برند به گونه‌ای طراحی شده‌اند که انرژی کمتری مصرف می‌کنند و در عین حال عملکرد بهینه‌ای را ارائه می دهند. نکته مهمی که باید همواره به آن توجه داشته باشید، این است که در صورت خرابی و وجود مشکل در لوازم خانگی جی پلاس، رفع مشکل را به مراکز معتبر بسپارید. کاراباما، به طور تخصصی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس را ارائه می‌دهد. تمامی این خدمات توسط متخصصینی با میانگین 11 سال تجربه و همراهِ 6 ماه گارانتی ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید با خاطری آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی جی پلاس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3مدت زمان گارانتی خدمات کاراباما چه قدر و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی جی پلاس

لوازم خانگی جی پلاس مجموعه‌ای از لوازم خانگی باکیفیت هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زندگی شما را راحت‌تر کنند، کیفیت بالایی دارند و به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. این لوازم توسط جی پلاس، برند پیشرو در صنعت لوازم خانگی تولید می‌شود. این شرکت سال‌هاست که لوازم خانگی درجه یک تولید می کند و محصولات آن به دلیل دوام، کارایی و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند.

اما هر دستگاهی ممکن است به دلایلی از جمله استفاده نادرست، بروز نقص فنی در قطعات و … عملکرد درستی نداشته باشد و مجبور باشید برای تعمیر آن اقدام کنید. نکته مهم این است که، برای تعمیر اصولی دستگاه و جلوگیری از آسیب به سایر قطعات آن، می بایست برای تعمیرات از مراکز معتبر و مطمئن کمک بگیرید.

تعمیر لوازم خانگی جی پلاس توسط افرادی که تخصص و مهارت کافی در این زمینه ندارد، حتی ممکن است موجب از کار افتادن دستگاه و آسیب کلی به آن شود.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، دارای میانگین 11 سال تجربه درخشان در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل های لوازم خانگی است. در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس از کاراباما، می توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم آنلاین را تکمیل کنید.

تعمیر لوازم خانگی با ضمانت 6 ماهه

یکی از خدمات ارزنده کاراباما، تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس با ارائه گارانتی 6 ماهه است. کلیه خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، باکیفیت بوده و توسط تکنسین های متخصص انجام می شود. تعمیرکارانی که به منزل و محل کار شما اعزام می شوند، دانش و تخصص کافی در زمینه همان برند را دارند.

با این حال، خدمات کاراباما دارای 180 روز گارانتی است و در صورتی که در طی این مدت مجدد ایراد دستگاه شما تکرار شود، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ایراد پیش آمده را بدون دریافت هزینه اضافی (به صورت کاملا رایگان) برطرف کند.

تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس را به کاراباما بسپارید!

یکی از محصولات باکیفیت و پرطرفدار برند جی پلاس، ماشین لباسشویی است. به دلیل حساسیت و پیچیدگی قطعات این دستگاه، لازم است تعمیر و نصب آن را به تکنسین متخصص بسپارید.

ماشین لباسشویی شما هر ایرادی که داشته باشد، توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی جی پلاس کاراباما عیب یابی شده و مشکل آن به صورت کاملا اصولی برطرف خواهد شد.

برخی از مشکلات رایج لباسشویی جی پلاس که توسط تکنسین‌های کاراباما رفع می‌شود:

  • نشت آب از لباسشویی
  • سر و صدای غیرطبیعی
  • عدم تخلیه آب
  • بیش از حد پر شدن آب
  • خرابی شیربرقی

تعمیر تلویزیون جی پلاس توسط تکنسین متخصص کاراباما

تلویزیون دستگاهی حساس است و تعمیرات آن باید توسط افرادی انجام شود که مهارت کافی در این زمینه داشته باشند. در غیراینصورت ممکن است قطعات اصلی مانند مین برد آسیب ببیند و نه تنها شما را مجبور به صرف هزینه برای تعمیرات کند، بلکه به دلیل زیاد بودن شدت آسیب دیدگی، شما را مجبور به خرید یک دستگاه جدید کند.

اگر تلویزیون جی پلاس شما را روشن نمی‌شود، به صورت ناگهانی خاموش می شود، خطوط عمودی و افقی روی صفحه آن مشاهده می شود و …. می‌توانید برای رفع مشکلات با کاراباما تماس بگیرید.

چرا دریافت خدمات تعمیرات از کاراباما؟

مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات است و با برخورداری از تکنسین‌های متخصص و باتجربه، فردی مطمئن و قابل اعتماد برای تعمیر لوازم خانگی جی پلاس شما محسوب می‌شود.

مزایای دریافت خدمات از کاراباما:

  • اعزام فوری تکنسین
  • ارائه خدمات تعمیرات همراه با گارانتی 6 ماهه
  • اعزام تکنسین متخصص همان برند
  • تعمیر اصولی قطعات به جای تعویض (تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا شرایط تعمیر آن نباشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه انجام می‌شود.)
  • استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال

هزینه تعمیرات لوازم خانگی جی پلاس (Gplus)

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به موارد گوناگونی بستگی دارد و نمی‌توان قبل از بررسی دقیق دستگاه توسط تعمیرکار لوازم خانگی جی پلاس، قیمت دقیقی را تعیین کرد. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت عبارت است از:

  • نوع دستگاه (ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و …)
  • مدل دستگاه
  • هزینه تعویض قطعه
  • قیمت قطعه ای که جایگزین قطعه فرسوده شده است.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جی پلاس

گاهی ممکن است در نزدیکی محل زندگی شما امکان دسترسی به خدمات پس از فروش لوازم خانگی جی پلاس وجود نداشته باشد. در این شرایط بهترین راه دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. اگر نیاز به تعمیرات لوازم خانگی Gplus دارید، کافیست با ما تماس بگیرید یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

 

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس