ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس (GPLUS)

جهت دریافت خدمات نصب و تعمیر انواع تلویزیون جی پلاس می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در این مرکز تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

تعمیر تلویزیون جی پلاس
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون جی پلاس

یکی از محصولات فوق العاده باکیفیت برند جی پلاس، تلویزیون است که در اندازه و مدل‌های گوناگونی تولید شده است. تلویزیون های جی پلاس به دلیل کیفیت بالا، امکانات زیاد و طول عمر بالا طرفداران زیادی دارند. نکته مهم اینکه در صورت خرابی و وجود مشکل در تلویزیون، عیب یابی و تعمیر آن را به تکنسین متخصص بسپارید. مرکز تخصصی کاراباما دارای تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های تلویزیون جی پلاس است و در زمانی کوتاه امکان تعمیر دستگاه شما را فراهم خواهد کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون جی پلاس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون جی پلاس

1. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

خاموش شدن ناگهانی در بسیاری مواقع به دلیل نوسانات برق رخ می‌دهد. برای پیشگیری از این مشکل باید از اتصال مستقیم دوشاخه به پریز پرهیز کنید. عامل دیگر خاموش شدن ناگهانی تلویزیون استفاده از فلش ویروسی است. اتصال فلش‌های ویروسی به دستگاه باعث از کار افتاده قطعات داخلی دستگاه می‌شوند.

2. هنگ کردن و خاموش شدن تلویزیون

در صورتی که دستگاه شما ناگهان هنگ می‌کند و خاموش می‌شود احتمالا مین برد دستگاه خراب شده است. لازم به ذکر است که این قطعه را می‌توان تعمیر کرد و نیازی به تعویض آن نیست. توصیه می‌شود برای تعمیر این قطعه سریعا اقدام کنید.

3. تصویر نداشتن تلویزیون جی پلاس در حالت HDMI

برای برطرف کردن این مشکل دستگاه را ریست نرم‌افزاری کنید. در مرحله بعد نسبت به اتصالات دستگاه اطمینان حاصل کنید. اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد، باید از یک تکنسین کمک بگیرید. استفاده از کابل‌های HDMI نامرغوب یکی از علل قطع تصویر یا حتی خاموشی ناگهانی دستگاه می‌شود.

4. پاک شدن کانال‌های تلویزیون

پاک شدن کانال‌ها به دلیل بروز مشکل در آی سی حافظه مین برد است که حتما باید تعویض شود. در صورتی که این قطعه را تعمیر نکنید ممکن است مشکلات دیگری برای تلویزیون‌تان پیش بیاید.

تعمیر تخصصی تلویزیون جی پلاس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

5. کم نور شدن صفحه تلویزیون جی پلاس

کم شدن نور صفحه یکی از مشکلات شایع تلویزیون است. زمانی که با این مشکل مواجه شدید، پیش از هر کاری بررسی کنید که تنظیمات اصلی دستگاه به هم نریخته باشد. زمانی که از این مورد مطمئن شدید، می‌توانید درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. توصیه می‌شود در این مورد خودتان دست به کار نشوید.

6. ویروسی شدن تلویزیون‌های هوشمند جی پلاس

نکته مهم در مورد تلویزیون های هوشمند  این است که ممکن است ویروسی شود. برای برطرف کردن این مشکل پیش از هر کاری تمام تنظیمات دستگاه را ریست کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد، بهتر است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

7. ریست شدن ناگهانی تلویزیون‌

ریست شدن ناگهانی به این معناست که منبع تغذیه یا برد پاور خراب شده است. برای برطرف شدن این مشکل باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید تا برد پاور را برای شما تعمیر کند.

8. خاموش و روشن شدن تلویزیون

این مشکل در همه برندهای تلویزیون رایج است. در این حالت دستگاه تصویر ندارد اما صدا همچنان پخش می‌شود. ممکن است این مشکل در اثر مشکلات بک لایت است اما تشخیص علت اصلی بروز این مشکل کار آسانی نیست و نلازم است تکنسین دستگاه را بررسی کند.

مشاهده سایر مشکلات رایج

نصب و تعمیرات تخصصی تلویزیون جی پلاس

نصب و تعمیر تلویزیون امری تخصصی است و باید برای جلوگیری از آسیب به دستگاه، حتما توسط تکنسین متخصص و دارای تجربه انجام شود. بنابراین هرگز شخصا اقدام به نصب یا باز کردن پنل تلویزیون برای تعمیرات نکنید. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های ماهر، امکان نصب و تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون جی پلاس را برای مشتریان ساکن تهران، البرز، قم، اصفهان، اراک و … فراهم کرده است.

اگر در نزدیکی محل زندگی شما شرایط دسترسی به نمایندگی تعمیرات جی پلاس وجود ندارد، می‌توانید خدمات موردنظرتان را باکیفیتی بسیار بالا از مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دریافت کنید. برای ثبت درخواست کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

نصب تلویزیون را به تکنسین متخصص بسپارید!

برخی از افراد تصور می کنند نصب و راه اندازی تلویزیون ساده بوده و خودشان می توانند دستگاه را نصب کنند. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و ممکن است به تلویزیون شما آسیب جدی وارد کند. یکی از خدماتی که توسط مرکز تخصصی کاراباما انجام می‌شود، نصب تلویزیون به صورت اصولی است.

اگر نیاز به دریافت خدمات نصب تلویزیون دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. تکنسین‌های متخصص کاراباما با تجهیزات لازم به منزل اعزام شده و با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی اقدام به نصب تلویزیون خواهند کرد.

خدمات پس از فروش تعمیرات تلویزیون جی پلاس

تکنسین‌های کاراباما دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های تلویزیون هستند و دانش کافی در زمینه برند تلویزیون جی پلاس دارند. با این حال، به منظور اطمینان خاطر مشتریان از دریافت خدمات باکیفیت، تعمیرات در کاراباما با ارائه گارانتی 180 روزه همراه است.

یعنی اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات، مجدد ایراد دستگاه تکرار شود، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی اقدام به رفع مشکل خواهد کرد.

کاراباما کدام مشکلات تلویزیون را برطرف می کند؟

برخی از مشکلات متداول تلویزیون که توسط تعمیرکار تلویزیون جی پلاس کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • ماندن تلویزیون در حالت استندبای
  • هنگ کردن تلویزیون
  • ایجاد خطوط عمودی و افقی روی تلویزیون
  • پرش تصویر
  • عدم اتصال تلویزیون به وای فای

توجه داشته باشید، اگر صفحه نمایش تلویزیون دچار ضربه یا آبخوردگی زیاد شده باشد، به دلیل آسیب به قطعات اصلی امکان تعمیر آن وجود ندارد.

اگر تلویزیون از بلندی افتاده است یا ضربه شدید به آن وارد شده است نیز شرایط تعمیر آن وجود ندارد. از طرفی به دلیل هزینه بالای تعویض قطعات آسیب دیده، اینکار هم از نظر اقتصادی به صرفه نخواهد بود. بهترین اقدام خرید یک تلویزیون جدید است!

هزینه تعمیر تلویزیون جی پلاس چگونه است؟

تا قبل از بررسی تلویزیون توسط تکنسین نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای تعمیرات اعلام کرد. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت نهایی تعمیر تلویزیون می‌توان به مدل دستگاه، شدت آسیب دیدگی، هزینه تعویض قطعه و … اشاره کرد.

مراحل دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون از کاراباما

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما یکی از بهترین مراکز ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به تعمیرات در کشور است که تکنسین‌های آن به صورت میانگین از 11 سال تجربه کار عملی در زمینه تعمیرات برخوردار هستند.

  • برای دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون جی پلاس، ابتدا به صورت تلفنی یا آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.
  • پس از ثبت درخواست، کارشناسان مجموعه برای هماهنگی با شما تماس می‌گیرند.
  • تکنسین انتخاب شده در اولین فرصت با شما تماس گرفته و روز و ساعت حضور به منظور ارائه خدمات را هماهنگ می‌کند.
  • شما می‌توانید پس از انجام تعمیرات، هزینه را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس