ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر کولر گازی

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران و سایر شهرها، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت نمایید یا با ما تماس بگیرید تا در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین به منزل یا محل کار شما صورت بگیرد. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

خدمات تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی

مجموعه تخصصی کاراباما با برخورداری از تکنسین‌هایی که در زمینه عیب یابی و تعمیر انواع کولر گازی به خوبی آموزش دیده‌اند، خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد. اولویت تکنسین‌های این مجموعه تعمیر قطعه معیوب کولر گازی است اما در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه قابل تعمیر نباشد، تهیه قطعات اورجینال به کمک ما انجام و مطابق با استاندارد روی دستگاه شما نصب خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات کولر گازی کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

خدمات تعمیرات کولر گازی در تهران و سایر شهرها

در سال‌های اخیر، کولر گازی عضو جدید و پرطرفداری برای تامین هوای مطلوب در فضاهای داخلی بوده است. برای غالب آدم‌ها کولرگازی تنها با هدف تامین هوای خنک اهمیت دارد و برای برخی دیگر از جمله افراد سالمند موضوع سلامتی مطرح است. به هر دلیلی که از کولرگازی استفاده می‌کنید، این دستگاه زمانی که در سطح بهینه کار کند، عالی است.

اما زمانی که با مشکل مواجه می‌شود، هم آرامش و هم صورت حساب برق مصرفی‌تان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل وجود یک مرکز تخصصی نصب و تعمیر کولر گازی که از تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده در زمینه همین دستگاه برخوردار باشد، اهمیت زیادی دارد.

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، طی بیش از یک دهه گذشته در زمینه نصب و سرویس اسپلیت و همین طور تعمیر انواع برندهای کولرگازی فعالیت کرده است.

در صورتی که به هر یک از این خدمات نیاز دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید. هدف این مجموعه، در کنار کیفیت، سرعت بالا در ارائه خدمات است.

مهم‌ترین علائم خرابی کولر گازی

برخی از رایج‌ترین علائم یکه نشان می‌دهند کولرگازی شما دچار ایراد و خرابی شده است، عبارتند از:

  • تولید باد گرم به جای باد سرد
  • خرابی و مشکلات ترموستات
  • ایجاد صدای عجیب و بلند از دستگاه
  • عدم تولید سرمایش و گرمایش به صورت یکنواخت

تعمیر مشکل خنک نکردن اسپلیت

برخی از دلایل احتمالی خنک نکردن اسپلیت عبارتند از:

  1. کثیف شدن فیلترهای هوا
  2. انسداد دریچه‌های دستگاه
  3. کاهش حجم گاز مبرد
  4. کثیف شدن واحد کندانسور

چطور بفهمیم که به یک کولرگازی جدید نیاز داریم؟

در صورتی که این سوال برای‌تان پیش آمده که آیا وقت خرید یک کولرگازی جدید رسیده یا نه، احتمالا چندان از عملکرد کولر فعلی‌تان راضی نیستید! اما اگر به دنبال دلایل بیشتری برای خرید یک کولرگازی جدید و تایید آنچه در ذهن دارید، هستید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  • بالا رفتن رقم روی قبض برق: اگر  هزینه‌ای که بابت برق می‌پردازید به طور ناگهانی رشد زیادی داشته است، این احتمال وجود دارد که کولر گازی عامل افزایش برق مصرفی شماست.
  • تجمع رطوبت و نشت مکرر در اطراف دستگاه: به طور کلی این دستگاه گاهی رطوبت ایجاد می‌کند. با این حال کولری که سالم است و به درستی کار می‌کند، می‌تواند رطوبت را کنترل کند. در صورتی که شاهد رطوبت و نشتی دائم از کولر گازی خود هستید، وقت آن رسیده که به دنبال خرید یک دستگاه جدید باشید.
  • بوی بد: یک کولر سالم نباید بوی بدی ایجاد کند. در صورتی که در کنار سایر علائم، متوحه بوی کپک یا سوختگی و دود از دستگاه‌تان هستید، شاید وقت آن رسیده باشید که یک اسپلیت خریداری کنید.
  • وجود مشکل در جریان هوا: در صورتی که جریان هوای کولر شما کاهش پیدا کرده یا اصلا جریان ندارد، بهتر است با یک تکنسین ماهر مشورت کنیم. احتمالا، خرید یک کولر جدیدی منطقی‌ترین تصمیم ممکن است!

تعمیرات خرابی انواع کولر گازی

هر نوع کولر گازی که داشته باشید و خرابی و ایراد آن هر چه که باشد، تکنسین‌های متخصص کاراباما قادرند به راحتی دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنند. تکنسنینی که جهت سرویس یا تعمیر کولر گازی شما به منزل‌تان اعزام می‌شود در زمینه همین دستگاه تخصص دارد و در واقع تعمیرکار کولر گازی است. از این رو می‌تونید اطمینان داشته باشید که دستگاه شما به طور کاملا اصولی تعمیر و مجددا راه اندازی می‌شود.

تعمیرات کولر گازی پنجره ای

تعمیر کولرگازی پنجره ای در منزل و محل کار شما توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما ارائه می‌شود. کاربران این نوع دستگاه می‌توانند تخصصی‌ترین خدمات از نصب و سرویس گرفته تا تعمیر انواع کولر گازی پنجره ای را از این مرکز دریافت نمایند.

دانش فنی و تجربه کافی تکنسین‌های این مرکز مزیتی غیر قابل اجتناب است که در نهایت به رضایت مشتریان ختم می‌شود. در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، نیاز به شارژ دارد، اتومات نمی‌شود، فن آن ایراد پیدا کرده یا هر مشکل دیگری دارد، با حضور تکنسین‌های کاراباما به راحتی عیب یابی شده، پروسه تعمیر و راه اندازی مجدد آن نیز به صورتی کاملا حرفه‌ای انجام خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پرتابل

تعمیر کولر گازی پرتابل توسط مجموعه کاراباما به صورت کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. نکته مهم در تعمیر نوع پرتابل کولر این است که باید توسط افراد آموزش دیده و کاملا ماهر انجام شود. خوشبختانه تکنسین‌های کاراباما از تجربه و تخصص کافی برای تعمیر دستگاه شما برخوردارند و به بهترین شکل ممکن آن را تعمیر و مجددا راه اندازی می‌کنند.

در صورتی که کولر پرتابل شما روشن نمی‌شود، دیر روشن می‌شود، خنک نمی‌کند، بوی بدی از آن به مشمام می‌رسد یا میزان باد پرتابی آن کم است، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا تکنسین متخصص به منزل یا محل کار شما اعزام شود.

تعمیر کولر گازی ایستاده

تعمیر کولرگازی ایستاده تفاوت چندان زیادی با تعمیر کولر دیواری ندارد، با این حال فرایند تعمیر آن از پیچیدگی و حساسیت‌هایی برخوردار است. بنابراین توصیه می‌شود که تعمیر این نوع اسپلیت و به طور کلی تمامی خدمات مرتبط با آن را به یک فرد ماهر بسپارید.

خوشبختانه تعمیر کولر ایستاده از جمله خدمات مجموعه کاراباما در بیش از ده سال گذشته بوده و این مرکز همواره باکیفیت‌ترین خدمات را به کاربران این دستگاه ارائه داده است. چنانچه حتما می‌دانید، با مراجعه به مراکز معتبر نه تنها دستگاه‌تان توان دوباره ای خواهد یافت، بلکه در آینده متحمل پرداخت هزینه‌های بی مورد ناشی از اشتباهات افراد ناشی نخواهید شد.

تعمیر کولر گازی در منزل

تعمیر کولر گازی در منزل، اولویت مرکز تخصصی کاراباماست و مشکل دستگاه شما هر چه که باشد، تکنسین آن را در منزل یا محل کارتان برطرف می‌کند. کولرگازی از دو پنل خارجی و داخلی تشکیل شده است و هرگونه خرابی آن به یکی از این دو پنل بستگی دارد.

تکنسینی که به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کند، بعد از انجام پروسه عیب یابی، پنلی را که دچار خرابی شده است تعمیر می‌کند.

توصیه می‌شود که در صورت مشاهده کوچک ترین خرابی در دستگاه خود، از یک مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کمک بگیرید. رسیدگی به موقع، از جدی شدن مشکل جلوگیری کرده، شما را متحمل پرداخت هزینه گزاف بابت تعمیرات نخواهد کرد.

تعمیر کولر گازی، از خدمات مجموعه تخصصی کاراباما

5 علامت هشدار دهنده تعمیر کولر گازی

تعمیر اسپلیت از جمله کارهای دشوار است که توصیه می‌شود توسط یک فرد با تجربه که شناخت کافی نسبت به پیچیدگی‌های این دستگاه دارد، انجام شود چرا که کوچک‌ترین  اشتباه در پروسه تعمیر کولر گازی می‌تواند سبب بدتر شدن مشکل موجود شود و در عین حال هزینه تعمیرات آتی را جهت رفع اصولی مشکلات دستگاه افزایش دهد.

ضمانت تعمیرات اسپلیت توسط کاراباما چگونه است؟

تمامی خدماتی که از کاراباما دریافت می‌کنید، دارای ضمانت تعمیر 6 ماهه هستند. زمانی که کولرگازی شما توسط تکنسین کاراباما تعمیر می‌شود، اطلاعات تماس شما و خدماتی که دریافت کرده‌اید در سیستم ثبت خواهد شد.

در صورتی که مشکل دستگاه شما طی مدت 180 روز از زمان تعمیر مجددا بروز کرد، تکنسین دیگری به منزل یا محل کار شما اعزام شده، مشکل دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه برطرف خواهد کرد.

آیا کاراباما تمامی مشکلات کولر گازی شما را رفع می‌کند؟

بله. مشکل دستگاه شما هر چه که باشد، تکنسین‌های تعمیرکار کولر گازی در مجموعه کاراباما قادر به رفع آن هستند. چنانچه پیشتر گفتیم، تعمیرکاران کاراباما همگی در زمینه تعمیر کولرگازی برندهای مختلف آموزش دیده اند.

بنابراین پروسه عیب یابی و تعمیر کولر شما طی زمان کوتاهی صورت گرفته، آرامش و هوای مطلوب به فضای خانه‌تان باز خواهد گشت.

در صورتی که کولرگازی شما خنک نمی‌کند، آبریزی دارد، روشن نمی‌شود یا ناگهان خاموش می‌شود، می‌توانید با مجموعه کاراباما تماس بگیرید. هماهنگی‌ها جهت رفع مشکل کولرگازی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و مطابق با برنامه زمانی شما صورت خواهد گرفت. به علاوه خدماتی که برای کولر گازی خود از کاراباما دریافت می کنید کیفیتی همسان با نمایندگی دارد.

آیا کاراباما قطعات اسپلیت را تعمیر می‌کند؟

اولویت مجموعه کاراباما همواره تعمیر قطعه معیوب بوده است. این امر به ویژه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود و قیمت بالای قطعات اهمیت زیادی دارد. با این حال، اگر تعمیرکار کولرگازی نظر به تعویض قطعه معیوب داشته باشد، کاراباما قطعه مورد نظر را تامین خواهد کرد.

لازم به ذکر است تمامی قطعاتی که مجموعه در اختیار تکنسین قرار می‌دهد، از جمله ترموستات، ترمیستور، کمپرسور، اواپراتور، فیلتر هوا، فن و موتور فن، برد الکترونیکی یا هر قطعه دیگری که کولرگازی شما نیاز دارد، ارجینال هستند.

کاراباما کدام برندهای کولرگازی را تعمیر می‌کند؟

تمامی برندهای مطرح اسپلیت توسط تکنسین‌های کاراباما تعمیر می‌شوند. برندهای کولرگازی ال جی، سامسونگ، جنرال، اجنرال، تراست، هایسنس، گری، میتسوبیشی، توشیبا، تی سی ال، هیتاچی و بوش در مجموعه تخصصی کاراباما می‌توانند خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی را دریافت کنند. به منظور برخورداری از خدمات این مجموعه می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید.

قطعات و مشکلات کولر گازی شما که کاراباما تعمیر می کند

مشکلات این دستگاه متنوع و بسیارند و دلایل متفاوتی دارند. مانند:

  • خنک نکردن
  • روشن نشدن دستگاه
  • از کار افتادن کمپرسور و روشن نشدن آن
  • خاموش شدن ناگهانی کولر
  • داغ کردن کمپرسور و توقف آن
  • کار نکردن فن کولر
  • آبریزش و چکه کردن پنل داخلی

در صورت بروز هر یک از مشکلات بالا در دستگاه شما، سریعا باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید تا از تشدید مشکل جلوگیری نمایید. نگران نباشید، هر مشکلی که برای کولر گازی شما پیش آمده و موجب شده تا از کارکرد صحیح آن بی بهره بمانید، به صورت تضمینی توسط متخصصین مجرب ما قابل رفع است.

تمامی مدل های کولر از جمله اسپلیت، داکت اسپلیت، ایستاده، پنجره ای، سقفی و غیره در هر ظرفیتی که باشد توسط متخصصین ما تعمیر و سرویس خواهد شد. در شرایط اقتصادی کنونی، برخلاف بسیاری که در همان ابتدای کار با تعویض قطعات دستگاه سعی در حل مشکل دارند، هزینه های تعمیر لوازم خانگی شما را افزایش نداده و به فکر جیب شما هم هستیم.

به کمک دانش، تجربه و مهارت بالای متخصصین خود، اولویت کار با تعمیر قطعات اصلی شماست و تنها در صورت عدم امکان تعمیر قطعه کولرتان، آن را با نسخه ارجینال تهیه شده از مراکز مجاز عوض می کنیم. برخی از قعطاتی که تعمیر یا تعویض می شوند، عبارتند از:

  • ترموستات
  • ترمیستور
  • کمپرسور
  • اواپراتور
  • فیلتر هوا
  • فن و موتور فن
  • برد الکترونیکی

اگر دستگاه شما دچار مشکل شده و قطعه مورد نظر در بازار موجود نیست، با کاراباما تماس گرفته و از کمک متخصصین ما بهره مند شوید تا شاید نیازی به خرید قطعه نبوده و تعمیر آن توسط متخصص برند دستگاه خودتان امکان پذیر باشد.

جدول انتخاب کولر گازی بر اساس متراژ

برای انتخاب کولر مناسب باید به چندین عامل توجه نمائید. یکی از عوامل مهم در انتخاب دستگاه، متراژ سطح بنا است. جدول زیر بر اساس متراژ برای یک شهر معتدل آورده شده است.

طبیعتا انتخاب یک اسپلیت با ظرفیت مناسب میتواند منجر به کاهش فشار به دستگاه و جلوگیری از خرابی آن شود. با انتخاب ظرفیت مناسب می توانید از صرف هزینه سنگین برای تعمیر کولر گازی جلوگیری کنید.

مساحت (متر مربع) ظرفیت کولر (btu/n):

  • 9000: 12 تا 20 متر مربع
  • 12000: 20 تا 30 متر مربع
  • 18000: 30 تا 45 متر مربع
  • 24000: 45 تا 60 متر مربع
  • 30000: 60 تا 75 متر مربع
  • 36000: 75 تا 90 متر مربع
  • 48000: 90 تا 120 متر مربع

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام وخسته نباشید
کولرگازی 24000 هزار جنرال گلد ارور EC میده میشه لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر

منوچهر صفری
16 شهریور 1402

سلام با عرض خدمت جناب عالی اسپلت ۱۸ هزار است نصب کردم ولی موقع روشن که میشه مشکلش هم باد گرم سرده قاطی کرده

محمد رحیمی
3 بهمن 1401

کولر گازی کلا اصلا روشن نمیشه پارسال نرسان برق داشتیم یادم برق میرفت میامد چراغش روشن میشود ک با کنترل خاموش میکردیم ولی امسال اصلا روشن نمیشه

مرتضی بزرگ
21 خرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    این مورد باید توسط تکنسین بررسی شود. شما می‌توانید با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید. متخصصین کاراباما به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید کولر گازی ما جنرال 24000 هست الان چند وقته که از زیر پنل نشتی آب داره یه بار کارشناس اومد درست کرد الان دوباره بازم همون مشکلو داره میخواستم ببینم قیمت قاب خالی چنده خیلی ممنون

حسین خزایی
4 خرداد 1401

در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد، تنها سرویس کولر می باشد، که تمایل دارم قبل از روشن شدن بررسی مجدد سالانه و سرویس کولرصورت گیرد. با اشکر

عیسی کریمی
27 اردیبهشت 1401

    سلام
    کاربر گرامی لطفا درخواست خود را از طریق تماس تلفنی که در پایین صفحه سایت موجود است، و یا تکمیل فرم موجود در صفحه اصلی ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سرویس کولر ال جی
juldv ;,gv hcd
sv,ds ;,gv hcd

شهین شیرافراد
27 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    لطفا درخواست خود را از طریق تماس با کاراباما، شماره (02158406) و یا تکمیل فرم موجود در وبسایت ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام خیلی راضی بودم

مرضیه فراهانی
21 مرداد 1400

    سلام مرضیه عزیز
    خیلی خوشحالیم که براتون مفید بوده
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم

    نسیم اسلام پور
    23 مرداد 1400

برای کولر گازی 24000اینورتر هایسنس حداقل ولتاژ قابل استفاده چند هست؟

عباس اینانلو
13 تیر 1400

کولر پنجره ایی نیاز به تعمیردارد
کولر اسپلیت نیاز به سرویس

هاشم جوری
5 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

درود. اسپیلت هیتاچی 18000 معمولی دارم که چراغی روی پنل روشن شده که درکاتالوگ نوشته شده فیلترلامپ . چه باید کنم؟ اگربایدتعویض شود که لطفاهمکارانتان مراجعه کنند. واگرباید تمیز شود لطفا بفرمایید چگونه. واصولا کجاقراردارد. تشکر

عفت رفاه طلب
16 مرداد 1399

سلام.نقشه مسیر سیم کشی کولر گازی اینورتر دار(موتوریخچال دار)از ورودی برق به کلید ودینام مدلاوجنرال۲۴۰۰۰ .ممنون

جواداکبری
7 تیر 1399

    روشن نشدن کولر

    رامین لیقوانی
    29 خرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس