ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی اجنرال (OGENERAL)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر گازی اجنرال، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت یا با ما تماس بگیرید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیرات کولرگازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی اجنرال

مرکز تخصصی کاراباما، با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر کولر گازی اجنرال، امکان تعمیر دستگاه شما را به صورت اصولی و در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهد کرد. تکنسین‌های این مرکز، علاوه بر تجربه، از شناخت کافی نسبت به فناوری پیچیده کولر گازی این برند برخوردارند و می‌توانند خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی بالا ارائه دهند. علاوه بر آن، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان نصب، سرویس و تعمیر دستگاه شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. ارائه خدمات فوری و باکیفیت اولویت اصلی کاراباما است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی اجنرال، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی اجنرال

1.کولر گازی اجنرال روشن نمی‌شود

اگر دستگاه شما روشن نمی‌شود، ابتدا از وصل بودن جریان برق آن مطمئن شوید. گاهی ممکن است وجود نقص فنی در ترموستات، برد اصلی، کمپرسور و خازن علت این مشکل باشد که باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود.

2.کولر گازی اجنرال سرمایش کافی ندارد

خنک نکردن کولر گازی و عدم سرمایشی کافی آن عمدتا به دلیل کمبود گاز، کثیف بودن فیلترها، خراب شدن سنسورها و کمپرسور، سوختن فن و وجود مشکل در فن رخ می‌دهد. با سرویس منظم و دوره‌ای، شارژ گاز و شستشوی فیلترها مانع از بروز این مشکل خواهید شد.

3.کولر گازی اجنرال نشتی آب دارد

اگر دستگاه‌تان نشتی آب دارد ممکن است فیلترهای آن کثیف شده باشد، لوله درین بسته باشد یا شیب مناسبی نداشته باشد یا گاز مبرد کم باشد. گاهی خرابی پمپ تخلیه، عایق نبودن لوله‌های یونیت و یخ زدگی اواپراتور می‌تواند علت نشتی آب باشد که باید توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

4.کولر گازی اجنرال ناگهانی خاموش می‌شود

در صورتی که کولر گازی ناگهانی خاموش می‌شود، ممکن است برق ورودی دستگاه دچار مشکل شده باشد. قبل از ثبت درخواست از وصل بودن جریان برق مطمئن شوید. گاهی خرابی برخی از قطعات از جمله کمپرسور، برد، ترموستات و رله استارت موجب خاموش شدن دستگاه می‌شود که باید توسط تکنسین چک شود.

تعمیر تخصصی کولر گازی اجنرال خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.کولر گازی اجنرال نشتی گاز دارد

نشت گاز غالبا به نصب نادرست دستگاه و فرسودگی آن مربوط می‌شود. در صورت خرابی کویل‌های اواپراتور و وجود نقص فنی در لوله‌های خنک کننده نیز شاهد نشت گاز خواهیم بود. برای رفع این مشکل و جلوگیری از آسیب جدی به کولر گازی سریعا از یک تکنسین کمک بگیرید.

6.لوله‌های کولر گازی اجنرال یخ می‌زند

در صورت یخ زدن لوله‌ها دستگاه، در گام اول باید گاز کولر گازی بررسی و در صورت اتمام برای شارژ آن اقدام شود. اگر فیلترهای دستگاه کثیف باشد یا فن داخلی اواپراتور خراب شده باشد نیز شاهد بروز این مشکل خواهیم بود.

7.کولر گازی اجنرال صدای غیرطبیعی می‌دهد

تولید صدای غیرطبیعی به دلایل مختلفی از جمله کمبود گاز، کثیف بودن فیلترها، معیوب شدن بلبرینگ فن، داغ شدن بیش از حد کندانسور و محکم نبودن قطعات داخلی رخ می‌دهد. برای رفع این مشکل باید دستگاه شما توسط تکنسین عیب یابی شود.

8.ریموت کنترل کولر گازی اجنرال کار نمی‌کند

ساده‌ترین دلیل کار نکردن ریموت کنترل به تمام شدن باتری آن مربوط می‌شود که با تعویض باتری، این مشکل به راحتی برطرف خواهد شد. گاهی ممکن است به دلیل خرابی برد و چشمی گیرنده دستگاه، ریموت کنترل کار نکند. در اینصورت باید توسط تکنسین بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدهای خطا یا ارورهای کولر گازی اجنرال

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال

برند اجنرال (O GENERAL) یکی از برترین‌ برندهای کولر گازی‌ست که رضایت مشتریان زیادی را در کشور ما به دست آورده است. با افزایش استفاده از این برند کولر گازی در خانه‌ها، دسترسی به مرکزی که خدمات تخصصی این برند را ارائه می‌دهد اهمیت زیادی یافته است.

خوشبختانه، کاراباما از همان ابتدای فعالیت خود، نسبت به استخدام تکنسین‌هایی که متخصص در زمینه تعمیر کولرگازی اجنرال هستند اقدام کرده و خدمات این دستگاه را در سطح بالایی از کیفیت ارائه داده است. با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن این مرکز تخصصی می‌توانید، در زمانی کوتاه خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید.

نصب کولر گازی اجنرال

نصب کولر گازی اجنرال از جمله کارهای تخصصی است که باید توسط تکنسین آموزش دیده انجام شود زیرا در صورتی که پروسه نصب و راه‌اندازی کولرگازی به درستی انجام نشود، ممکن است دستگاه شما با مشکلات زیر روبرو شود:

  • اگر محل نصب دستگاه درست نباشد، گردش هوا به خوبی صورت نگرفته و باعث کاهش عملکرد کولر گازی می‌شود.
  • در صورتی که اطراف یونیت خارجی کولر گازی فضای کافی وجود نداشته نباشد، مجرای هوای ورودی کندانسور محدود شده و باعث داغ شدن بیش از حد کندانسور، خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه و کاهش کارایی کولر گازی می‌شود.
  • اگر قطعات و اجزای مختلف کولر گازی اجنرال، به درستی در جای خود تعبیه نشده باشند سر و صدای ناهنجار از دستگاه ایجاد خواهد شد.

با وجود موارد بالا، منطقی به نظر می‌رسد که برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه و صرف هزینه برای تعمیر کولر گازی اجنرال، نصب آن را به یک تکنسین آموزش دیده بسپارید.

کاراباما، متخصص در تعمیرات کولرگازی اجنرال

تعمیرکار کولر گازی اجنرال با عیب یابی دستگاه و تعمیر آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از بروز آسیب جدی به دستگاه جلوگیری می‌کند و نیازی به پرداخت هزینه سنگین برای تعویض قطعات کولر گازی نخواهد بود. برخی از رایج‌ترین مشکلات کولر گازی به قرار زیر هستند:

  • پنل کولر گازی یخ می‌زند: اگر گاز کولر گازی کم شده باشد، مسیر لوله‌ها مسدود شده باشد، اواپراتور، کندانسور و سنسور خارجی دستگاه خراب شده باشد، شاهد یخ زدن پنل کولر گازی خواهید بود که باید علت اصلی آن توسط تکنسین متخصص تشخیص داده شده و برطرف شود.
  • کولر گازی اجنرال به طور ناگهانی خاموش می‌شود: اگر کمپرسور یا خازن دستگاه سوخته باشد، ترموستات دچار مشکل شده باشد، پنل خارجی دستگاه در مکان نامناسب نصب شده باشد، برد الکترونیکی خراب شده باشد و … دستگاه به صورت ناگهانی خاموش می‌شود. برای رفع این مشکل و جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه، لازم است از یک مرکز معتبر تعمیر کولر گازی اجنرال کمک بگیرید.
  • باد کولر گازی گرم است و خنک نمی‌کند: در صورتی که فیلتر هوای کولر گازی کثیف باشد، گاز دستگاه تمام شده باشد، ترموستات کولر گازی تنظیم نباشد و کمپرسور یا برد دستگاه خراب شده باشد، می‌توانید شاهد بروز این مشکل باشید که لازم است توسط تکنسین آموزش دیده بررسی و به صورت اصولی برطرف شود.

سرویس کولر گازی، اهمیت زیادی برای کارکرد بهینه آن دارد

سرویس دوره‌ای هر دستگاهی به صورت منظم، علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه، به بهبود عملکرد آن و کاهش مصرف برق نیز کمک بسیاری می‌کند.

برخی از مواردی که هنگام سرویس کولر گازی اجنرال توسط تکنسین انجام می‌شود:

  • بررسی فیلترهای کولرگازی (شستشو یا تعویض فیلتر در صورت نیاز)
  • تمیزکردن کویل‌ها
  • بررسی و تنظیم ترموستات دستگاه
  • بررسی گاز کولر گازی و شارژ گاز دستگاه در صورت نیاز
  • تمیز کردن پنل و کندانسور کولر گازی

سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران

با حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر، امکان سرویس و تعمیر کولر گازی اجنرال در تهران با کیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان فراهم شده است. در صورتی که گاز کولر گازی نیاز به شارژ دارد، برد دستگاه باید تعویض شود، کمپرسور کولر گازی باید تعمیر شود و …. می‌توانید از مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی کاراباما کمک بگیرید. تمامی تکنسین‌های کاراباما در حوزه تعمیر کولر گازی به خوبی آموزش دیده اند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را در مدت کوتاهی به انجام برسانند.

آیا تعمیرات کولر گازی شامل ضمانت می‌شود؟

تمامی خدمات و تعمیرات کاراباما، با ضمانت 6 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر بعد از تعمیر، تا مدت 180 روز مجددا دستگاه شما با مشکل روبرو شد، دستگاه شما را به طور رایگان تعمیر خواهیم کرد. ضمانت تعمیر کولر گازی اجنرال، خدمتی ارزنده از کاراباماست که با هدف آسودگی خاطر خانواده‌ها ارائه می‌شود.

تعمیر کولر گازی اجنرال در منزل

تعمیر کولر گازی اجنرال در منزل یا محل کار، از جمله خدماتی است که توسط مرکز کاراباما در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در واقع این اولویت کاراباماست که خدمات تعمیر را در منزل ارائه دهد و دستگاه شما را به تعمیرگاه تخصصی کولر گازی منتقل نمی‌کند. با تشخیص به موقع ایرادات جزئی، مشکلات دستگاه برطرف شده و اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض قطعات انجام می‌شود. برای اعزام تکنسین تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

اولویت کاراباما تعمیر قطعات است

مشکلاتی که در انواع کولر گازی اجنرال رخ می‌دهند، متفاوت بوده و می‌توانند علل مختلفی داشته باشند. برخی از آنها ممکن است به سادگی تغییر تنظیمات ریموت کنترل کولر گازی شما حل شده و برخی دیگر نیز به تعمیر قطعات کولر گازی اجنرال توسط تکنسین ماهر نیاز داشته باشند.

اگر کولر گازی شما نشتی داشته و کمبود گاز دارد، هوای گرم پرتاب می کند، سر و صدای عجیب و بلندی دارد، فن آن کار نمی کند، کمپرسور آن از کار افتاده است یا آبریزش دارد، قطعا به کمک یک متخصص کولر گازی نیازمند هستید.

متخصصین تعمیرات کولر گازی اجنرال در کاراباما قادر به رفع تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما در کمترین زمان ممکن هستند. ما با اولویت قرار دادن تعمیر قطعات کولر به فکر هزینه‌های شما نیز هستیم و تنها در صورتی که قطعه معیوب و غیر قابل تعمیر باشد، برای تعویض آن با قطعات ارجینال اقدام می‌کنیم. برخی از قطعات کولر گازی اجنرال که توسط متخصص ما تعمیر یا تعویض می شوند عبارتند از:

  • برد کنترل اصلی
  • برد کنترل دما
  • برد رله
  • ترموستات
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • ترمیستور
  • اورلود
  • و…

نگران تعمیر دستگاه خود نباشید، صرف نظر از ظرفیت، مدل و مشکل دستگاه شما تمامی کولر گازی های اجنرال توسط متخصصین تعمیر کولر گازی مجرب ما پشتیبانی می شوند.

کاراباما تمام مشکلات کولر گازی اجنرال شما را رفع می کند؟

کولر گازی اجنرال روشن نمی‌شود، نشتی آب دارد، باد گرم تولید می‌کند، به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، هنگام روشن شدن دستگاه از پنل خارجی کولرگازی صدای ضربه شنیده می‌شود، از پنل آب چکه می‌کند و …. می‌توانید از مرکز تعمیر کولر گازی کاراباما راهنمایی بگیرید.

کدام مدل‌های کولر گازی اجنرال توسط کاراباما تعمیر می‌شود؟

برای نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های کولر گازی اجنرال، می‌توانید با مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید یا درخواست آنلاین خود را ثبت کنید.

برندهای کولر گازی اجنرال که توسط مرکز کاراباما تعمیر می‌شود:

  •  مدل ASGS30LFCA
  • مدل ASGA24UNWA
  •  مدل ASGA 36
  •  مدل ASGA12UNWA
  •  مدل ASGA30FUTA
  •  مدل ASGS24LFCA
  •  مدل ASGS12LFCA
  •  مدل ASGA36JCC
  •  مدل ASGA18UNWA
  •  مدل ASGG12JLCA
  • مدل ASGA36FETA-P
  •  مدل ASGC30RWT
  •  مدل ASGS18LFCA
  •  مدل ASGA18LF

خدمات کولرگازی در کدام استان‌های کشور ارائه می‌شود؟

دسترسی به مراکزی که خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی را در سطح تخصصی ارائه بدهند، حق هر خانواده‌ای در کشورمان است. از ابتدا همین باور بوده که باعث شده افزایش خدمات به اقصی نقاط ایران در برنامه توسعه کاراباما قرار داشته باشد.

در حال حاضر خدمات سرویس و تعمیرات کولر گازی اجنرال در استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان، اصفهان و … ارائه می‌شود. با این حال، دیری نخواهد پایید که سایر استان‌های کشور نیز از خدمات باکیفیت این مرکز برخوردار شوند.

در هر نقطه‌ای از این استان‌ها که ساکن هستید می‌توانید با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز، خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. به ویژه اگر مدت گارانتی یا خدمات پس از فروش کولر اجنرال شما تمام شده است و نیاز به مرکزی دارید که این خدمات را باکیفیت‌تر از نمایندگی اجنرال ارائه دهد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نصب کولر

فرح بخش
18 مرداد 1401

    وقت بخیر
    برای ثبت سفارش تعمیر می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

تعمیردرمحل دا رید موتورکولرم سوخت است مدل 24000مباشد

ناصرقاسمی
2 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست تعمیر، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید. متخصصین کاراباما به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    2 مرداد 1401

سرویس ، پر کردن گاز

علیرضافاتحی
27 تیر 1401

    عصر بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست خود، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    2 مرداد 1401

کولر اجنرال ۱۸۰۰۰ سرد و گرم ۱-. دیسیپلین نشان نمی‌دهد، ۲- نصب و راه اندازی .

علی محمودی
12 تیر 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    برای ثبت درخواست نصب و راه اندازی، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    14 تیر 1401

کولر گازی ا جنرال خریداری شده متاسفانه نمایندگی نصب نداریم شما می توانی شماره تلفن یا کمکی بکنید . از استان قزوین شهرستان تاکستان

علی طاهرخانی
31 خرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    متاسفانه در حال حاضر کاراباما فقط در چهار استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان خدمات ارائه می‌دهد.

    فرهاد محمدی
    14 تیر 1401

سلام کولرم اجنراله برد کولرم هنگ کرده خودکار روشن میشه خاموش میشه گرم میشه سرد میشه دوباره هی خاموش و روشن میشه قاطی کرده چکار باید کرد؟

سیاوش کاملی
22 مرداد 1400

    سلام سیاوش عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر کولر گازی اجنرال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    23 مرداد 1400

سرویس کولر اوجنرال ۱۲ سال که نصب شده هیچگونه برسی نشده خنک کندگیش کم شد دورش کم شده نیاز به یک سرویس گاز دارد

سعید شهسواری
10 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

کولر گازی ما تازه نصب کردیم خنک نمی کنه

بهرام قاسمی
27 فروردین 1400

سلام.
میخواستم بپرسم دلیل خنک نبودن باد کولر گازی چی هست؟
در ضمن میخواستم یگم شما عاااالی هستید (:

نفس
26 شهریور 1399

اگر گاز نشتی داشته باشد و نیاز به شارژ مجدد باشد ، آیا شامل گارانتی خواهد بود؟

سالار ارجمند
29 تیر 1399

سلام هزینه جابه جایی و نصب کولر گازی اجنرال چقدر میشه حدودا؟

یاسر
15 فروردین 1399

سلام وقت بخیر آدرس یا شماره نمایندگی کولر گازی اجنرال در تهران رو لطفا برام بفرستین

رضا زارع
11 فروردین 1399

سلام من یک کولر گازی اجنرال 30هزار دارم که ارور e4 میداد تعمیرکار نمایندگی کولر گازی جنرال دستگاه چک کرد گفت مشکل از برد هستش و میگه نیاز به پوروگرام داره و برنامه رو نداره

محسن پاک گهر
26 مرداد 1398

سلام خسته نباشید قیمت برد کولر گازی اجنرال پنچره ای چقدره؟ چطور از نمایندگی کولر گازی اجنرال می تونم تهیه کنم؟

مجتبی حسین پور
29 خرداد 1398

سلام. من یک کولر اجنرال دو تیکه 36هزار دارم که وقتی که روشن میکنم چراغ قرمز رنگ 5بار روشن و خاموش میشه و چراغ زرد یکسره روشن و خاموش میشود مشکل چیست؟ ممنون.

کیوان دریانورد
22 شهریور 1397

ضمن تشکر از راهنمایی سایت شما
لطفا میتونین بهترین راه تشخیص کولر گازی اجنرال کم مصرف اصلی با بدل و یا تقلبی در هنگام خرید چیست؟

محمدی
15 مرداد 1397

سلام.من تازگی یک کولر اجنرال ۲۴۰۰۰ با گارانتی نمایندگی کولر گازی اجنرال گرفتم اما مشخصات برچسب روی پنل و کمپرسور مدل را ۳۰۰۰۰ نشون میده.از کجا باید بفهمم که این کولری که خریدم تقلبی نباشه. در ضمن وزن کمپرسور هم به نظر خودم خیلی سبک هستش حدودا ۲۵ تا ۳۰ کیلو. لطفا راهنماییم کنید

Javad
9 مرداد 1397

سلام،من یه کولر گازی اوجنرال اینورتر 30000 چهار پنله دارم پنل هاش کار میکنن ولی موتور کار نمیکنه تعمیرکار آوردیم گفتن بردش سوخته، میخواستم بدونم برد این کولر پیدا میشه یا نه ممنون از راهنمایتون

داود سوخانی
31 تیر 1397

سلام وقت بخیر اسپلیت اجنرال موتور بزرگ دارم که بلیور اواپراتور خاموش ولی کمپرسور روشن مشکل از کجاست ممنون

اسماعیل پورحسین
18 خرداد 1397

سلام من یک عدد ماژول برد کولر گازی اوجنرال دوتیکه ۳۶۰۰۰ هزار لازم دارم باید از کجا تهیه کنم

مرادی
5 اردیبهشت 1397

    سلام
    وقت بخیر، جهت تهیه قطعه مورد نظرتون باید به نمایندگی کولر گازی اجنرال مراجعه کنید.

    بابایی
    30 اردیبهشت 1399

با سلام
من در مورد 6 تا Led کولر گازی اوجنرال میخواستم بدونم در کولر 36 هزار نشانگر چه مشکلی هستن

سیدحبیب موسوی
7 خرداد 1396

سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز
من یه کولر اسپلیت اجنرال 36 هزار دارم مدل قدیم و چراغ تایمر جلوی پنل زرد رنگ، خود به خود روشن میشه و کولر خاموش میشه. لطفا راهنمایی کنید عیب از کجاست؟ من خودم تعمیرکار کولر گازی اجنرال هستم و همه چیز رو چک کردم مثل گاز و…

علی فرخ منش
6 اردیبهشت 1396

    سلام یه کولر سی هزار اوجنرال چند ماه پیش خریدم، که خونه ام تکمیل شد ببرم نصب کنم، دیروز بردم نصب کرد نصاب برام، ولی کولر با کنترل کار نمیکنه یعنی کنترل سالمه، با دوربین موبایل امتحان کردم، کولرم با دکمه پاور خودش روشن میشه، ولی با کنترل کار نمیکنه، یعنی کنترل اشتباه بهم دادن یا چشم پنل مشکل داره

    مجتبی جعفری
    26 خرداد 1399

درود و خسته نباشید
من یه کولر ۳۶۰۰۰ دیواری اجنرال دارم که یکی از فن های اون سوخته. در اهواز زندگی میکنم و حداکثر دمای این روزها 32 درجه است آیا مشکلی نداره تا تعمیر یا تهیه فنی که خراب شده کولر رو با یه فن روشن کنم؟
اگر با یه فن روشن کنم و مشکلی پیش بیاد آیا چراغ پنل آلارم میدهد تا قبل از بروز مشکل برای بورد آن را خاموش کنم؟

پیمان منصوری
19 فروردین 1396

    سلام
    نخیر امکان استفاده کولر گازی با یک فن وجود ندارد چون تکمیل شدن سیکل سرمایی کولر گازی شما وابسته به کارکرد این دو فن است و در صورت استفاده به این صورت امکان اسیب رسیدن به اسپیلت شما بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام خسته نباشید، مدتی است شیل جلوی کولر گازی دیواری من شکسته شده است، و متاسفانه به نمایندگی کولر گازی اجنرال در تهران مراجعه کردم ولی نتیجه ای حاصل نشد، میخواستم بدونم میتونید بنده رو راهنمایی کنید که در تهران کجا میشه پیدا کرد؟

اریا
23 اسفند 1395

    سلام
    متاسفانه به دلیل وارداتی بودن این محصولات قطعات و لوزام یدکی بسیار کمیاب بوده ولی باید به مراکز فروش لوازم یدکی کولر گازی مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

سلام کولر گازی اوجنرال 30000 دارم که دمای زیر صفر گرم نمیکنه. آیا امکانش هست موتورش تعویض بشه و بجای اسکورال موتور اینورتر بزاریم؟

محمد جمالی
30 مهر 1395

    سلام
    دوست عزیز سوال شما بسیار کلی است که جواب دادن به آن امکان پذیر نیست. برای حل شدن مشکل حتما با نمایندگی کولر گازی ogeneral در محل زندگیتان تماس بگیرید تا مشکل برطرف شود یا اگر اطلاعات فنی دارید علائم بیشتری را ذکر کنید تا کمکتان کنیم

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 آبان 1395

      سلام چندساله کولر گازی راسرویس نکرده ام میخواهم سرویس کنم آیا فیلتر هم لازم داره

      علی باقری
      4 اردیبهشت 1400

    با سلام من در کیش منزل دارم و هر چند ماه یکبار به جزیره میام کولرم اجنرال هست و تازه گاز زدم بعد از چند ماه گاز کولر کم میشود

    فریبا پاینده
    31 تیر 1399

سلام
ما دو هفته اس که کولر اجنرال خریدیم اما ازش بخار میاد و آب میچکه. از طرف نمایندگی کولر گازی اجنرال اومدن و عوضش کردن ولی کولر جدید هم همین مشکل رو داره
آیا تمام کولرهای اجنرال این مشکل رو دارن؟

محمدی
10 شهریور 1395

    سلام
    باید با نمایندگی کولر گازی اجنرال شهر یا شهرستان خودتون تماس بگیرید تا مشکل رو برطرف کنن این کولر باید کاملا چک بشه

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 شهریور 1395

      با سلام
      کولر گاز اجنرال دارم که احساس میکنم با توجه به اندازه موتر پرتاب باد آن کم و محوطه حال را خنک نمیکند و برای سرویس میخواستم تکنسین بفرستید .
      با سپاس

      درخشان دیلمی
      9 خرداد 1399

      سلام دوست گرامی، برای اعزام تکنسین سرویس کولر گازی اجنرال حتما باید درخواست خود را از طریق تماس و یا فرم به صورت آنلاین ثبت نمایید.

      کارشناس 4: جعفری
      10 خرداد 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس