ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

قطعا کولر گازی جنرال و اجنرال دو کولر نام آشنا برای همه ما هستند که وقتی قصد خرید کولر گازی داریم، نام این برندها به ذهن ما می‌رسد. اما خیلی از افراد هستند که به خاطر نزدیک بودن نام این دو برند گمان می‌کنند شاید این دو برند یکی هستند و تفاوتی بین کولر گازی جنرال و اجنرال وجود ندارد. اما در وقع این تصور درست نیست و تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر کشور سازنده، کیفیت، قیمت، کارایی و غیره زیاد بوده و هر یک ویژگی‌های خود را دارند.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

در این مقاله قصد داریم به فرق کولرگازی جنرال و اجنرال بپردازیم و ویژگی‌های هر یک را بیان کنیم تا در صورتی که قصد خرید کولر گازی را دارید آگاهانه‌تر انتخاب کنید و فریب افراد سود جویی که قصد به اشتباه انداختن شما و فروش کولر تقلبی و بی کیفیت به جای کولر اصل و باکیفیت به شما را دارند، نخورید.

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

در ادامه این مطلب به تفاوت کولر گازی اجنرال و جنرال می پردازیم تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری هنگام خرید داشته باشید.

1. تفاوت از نظر کیفیت ساخت

تفاوت از نظر کیفیت ساخت

کولر گازی اجنرال ساخت کمپانی فوجیتسو کشور ژاپن است و از نظر کیفیت ساخت و مرغوبیت جنس بدنه جزء کولرهای بسیار خوب محسوب می‌شود.

در صورتی که کولر گازی جنرال محصول کشور چین بوده و لذا از نظر کیفیت قابل مقایسه با کولر گازی اجنرال نیست.

لازم به ذکر است که در سیستم کولر گازی اجنرال از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است در صورتی که کولر گازی جنرال فاقد این تکنولوژی است.

بنابراین چنان چه هنگام خربد کولر گازی، فروشنده به شما کولر گازی جنرال مجهز به ایتورتر را معرفی کرد، باید به صحت گفته‌های او شک کنید!

  • یکی دیگر از تفاوت های کولر گازی جنرال و اجنرال، کیفیت موتور این کولرهاست.
  • موتور کولر گازی اجنرال بسیار باکیفیت و پرقدرت بوده و از ویژگی سیکل تغییر حالت برای محافظت بیشتر از موتور در مقابل یخ زدگی استفاده می کند، در صورتی که موتور کولر گازی جنرال از کیفیت پایین تری برخوردار بوده و چنین قابلیتی را نیز ندارد.
تعمیر تخصصی کولر گازی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

2. تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال از نظر کیفیت عملکرد

از نظر قدرت پرتاب باد و میزان سرمایش و گرمایش باید گفت که کولر گازی اجنرال بسیار پرقدرت‌تر بوده و دارای ویژگی توربو در پرتاب باد است که باعث می‌شود میزان پرتاب باد چندبرابر حالت عادی باشد در صورتی که کولر گازی جنرال فاقد چنین قابلیتی است.

تفاوت از نظر عملکردتوضیحات
میزان تولید صداکولر گازی اجنرال جز کم صداترین کولر گازی ها محسوب می‌شود در صورتی که کولر جنرال این ویژگی را ندارد و به نسبت هنگام کار صدای زیادی ایجاد می‌کند.
نوع گاز مصرفی در کولر گازی های اجنرال از گاز R410 استفاده می‌شود در حالی که استفاده از این گاز در کولر گازی جنرال قدمت چندانی ندارد و بسیاری از کولرهای تولیدی این برند از گاز R22 استفاده می‌کنند که این گاز با محیط زیست سازگار نبوده و در حال حاضر دیگر کولرگازی‌ها استفاده نمی‌شود.

3. تفاوت از نظر قیمت

از نظر قیمت نیز با توجه به میزان تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال و برتری کولر اجنرال، کاملا منطقی است که هزینه خرید کولر گازی اجنرال بیشتر از کولر گازی جنرال باشد.

اما باید مواظب فروشنده های غیرمعتبر باشید که یک کولر گازی تقلبی را به جای کولر اصل به شما نفروشند. بنابراین هنگام خرید کولر حتما به یک فروشگاه و فروشنده معتبر مراجعه کنید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

به طور کلی با توجه به توضیحاتی که در خصوص تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال مطرح کردیم، مشخص است که کولر گازی اجنرال چه از نظر کیفت ساخت و چه از نظر عملکرد بسیار برتر از کولر گازی جنرال است و هر چند که ممکن است هزینه بیشتری هنگام خرید کولر گازی اجنرال بپردازید، اما این هزینه در مقابل کیفیت برتر این کولر قابل چشم پوشی است.

سوالات متداول
1کولر گازی اجنرال ساخت کدام کشور است؟
2کولر گازی جنرال ساخت کجاست؟
3از نظر کیفیت عملکرد کولر گازی جنرال بهتر است یا اجنرال؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام ایا کولر گازی سوپر جنرال موتور بزرگ بخرم از لحاظ پرتاب باد و خنکی خوبه یا نه در فروشگاههای لوازم خانگی بصورت قسطی یا اوولی دارن یا گری یاجنرال حالا مرا راهنمایی کنید چون میخوام بصورت اقساط بخرم ممنون

محمودبخشی
22 تیر 1401

اسپیلت 30 هزار پارس برودت دارم بسیار پر مصرف و کم سرما است میخواستم کمپرسورش را با کمپرسور خوبی عوض کنم

معین فر علی
10 تیر 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    برای ثبت درخواست خود می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    21 تیر 1401

با درود.
شما در صفحه “چطور کولر گازی اینورتر (کم مصرف) اصل را از اینورتر تقلبی تشخیص دهیم” ذکر کردید که “تمام مدل های اصل کولر اجنرال موجود در بازار ایران، بدون اینورتر هستند.” اما در اینجا فرمودید که “لازم به ذکر است که در سیستم کولر گازی اجنرال از تکنولوژی اینورتر استفاده شده است” !
قضیه این تناقض چیست!؟

سروش
1 اسفند 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس