ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس (GPLUS)

عیب یابی سریع و ارائه خدمات باکیفیت تعمیرات، هدف ما در مجموعه کاراباماست. کافیست درخواست خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید تا در مدت کمتر از 15 دقیقه هماهنگی جهت اعزام تکنسین صورت بگیرد.

تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی های برند جی پلاس از کیفیت خوبی برخوردارند و دارای امکانات متعددی هستند و یک انتخاب عالی برای شما محسوب می‌شوند. اما هر دستگاهی ممکن است با گذشت زمان یا حتی به دلیل استفاده نادرست افراد و عدم نگهداری صحیح، دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. مرکز تخصصی کاراباما کلیه خدمات مربوط به تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی جی پلاس را باکیفیتی بالا به شما ارائه می‌دهد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی جی پلاس

1. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی می‌تواند مسدود شدن پمپ تخلیه با یک شی خارجی، خراب شدن پمپ تخلیه لباسشویی یا مسدود شدن فیلتر تخلیه باشد. برای رفع مشکل بهتر است فیلتر تخلیه را تمیز کنید. در صورتی که مشکل رفع نشد لازم است دستگاه توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود.

2. کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی

این مشکل غالبا ناشی از عدم تخلیه آب یا ریختن حجم زیادی از لباس یا اقلام سنگین داخل ماشین لباسشویی است.

3. لرزش زیاد ماشین لباسشویی جی پلاس

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی می‌تواند ناشی از تراز نبودن محل نصب دستگاه باشد. بار بیش از اندازه نیز باعث لرزش می‌شود. خرابی پایه‌های دستگاه یا کمک فنر از دیگر دلایل لرزش زیاد ماشین لباسشویی هستند.

4. نشتی ماشین لباسشویی

پارگی لاستیک دور درب لباسشویی، شکستگی دیگ ماشین لباسشویی، پارگی اتصالاتی همچون خرطومی زیر دیگ یا شلنگ تخلیه، شل بودن شلنگ ورودی آب یا شلنگ تخلیه از ناحیه شیر یا ماشین لباسشویی از جمله عوامل نشتی ماشین لباسشویی هستند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی جی پلاس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نشتی مخزن پودر ماشین لباسشویی

نشتی آب از مخزن پودر ماشین لباسشویی می تواند به دلیل ریختن پودر بیش از اندازه داخل مخزن یا خرابی مخزن پودر باشد.

6. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ممکن است در اثر عوامل مختلفی رخ بدهد، مثلا ممکن است تسمه ماشین لباسشویی از جای خود درآمده یا پاره شده یا موتور دستگاه یا برد الکترونیکی آسیب دیده باشد. همچنین ممکن است دو شاخه برق به پریز متصل نباشد، شیر آب باز نباشد یا حتی درب ماشین لباسشویی بسته نشده باشد.

7. حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی

استفاده از مقدار زیادی مواد شوینده یا به کار بردن مواد شوینده نامرغوب، دمای نامناسب آب، استفاده از مواد شوینده در زمان نامناسب و حتی کثیف بودن محفظه پودر می‌توانند برخی از علل حل نشدن مواد شوینده داخل ماشین لباسشویی باشند. ببرای رفع این مشکل توصیه می‌شود از آب گرم استفاده کنید. همچنین باید شوینده را در شروع کار لباسشویی داخل محفظه بریزید تا فرصت کافی برای حل شدن داشته باشد.

8. برق داشتن بدن لباسشویی جی پلاس

اگر بدنه لباسشویی برق داشته باشد احتمالا سیستم برق کشی اتصال دارد یا خازن پارازیت گیر دارای نشت برق است. حتی این احتمال وجود دارد که موتور دستگاه سوخته باشد. به منظور رفع مشکل برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر، نصب و سرویس ماشین لباسشویی جی پلاس

اگر ماشین لباسشویی شما عملکرد درستی ندارد، لباس‌ها را به خوبی نمی‌شوید، در حین کار سر و صدای زیادی دارد، آبگیری نمی‌کند یا حین کار خاموش می‌شود، لازم است برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. در زمان بروز مشکل برای ماشین لباسشویی، آنچه بیشتر اهمیت دارد، دریافت خدمات فوری تعمیرات است تا به سایر قطعات آسیب جدی وارد نشود.

مرکز تخصصی کاراباما امکان ارائه خدمات فوری و باکیفیت را برای مشتریان خود فراهم کرده است شما می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. تعمیرکار ماشین لباسشویی جی پلاس، با تجهیزات و ابزار لازم به منزل اعزام شده و مشکل دستگاه را به صورت اصولی برطرف خواهد کرد.

ضرورت سرویس دوره ای ماشین لباسشویی

یکی از اقداماتی که موجب افزایش عمر مفید ماشین لباسشویی و همچنین جلوگیری از صرف هزینه‌های هنگفت برای تعمیرات می شود، سرویس منظم و دوره ای دستگاه است.

هنگام سرویس ماشین لباسشویی، ایرادات جزئی دستگاه در زمان مناسب شناسایی و برطرف می‌شود. از این رو می‌توانید از وارد شدن آسیب جدی به قطعات اصلی تا حدی جلوگیری کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی جی پلاس به همراه گارانتی

کلیه تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی جی پلاس دیده‌اند و پس از عیب یابی دقیق، مشکل دستگاه را به صورت کاملا اصولی برطرف می‌کنند. به منظور اطمینان خاطر مشتریان، خدمات تعمیرات در کاراباما با ضمانت نامه 180 روزه ارائه می‌شود.

بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه برطرف کند.

کاراباما کدام مشکلات ماشین لباسشویی را برطرف می کند؟

نگران نباشید! تکنسین های کاراباما تمامی مشکلات دستگاه شما را برطرف می کنند. لازم به ذکر است، اولویت تعمیرکار لباسشویی جی پلاس تعمیر اصولی و بدون نقص قطعه است. تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا میزان آسیب به آن زیاد باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات باکیفیت انجام می‌شود.

اگر به نمایندگی جی پلاس و خدمات پس از فروش لباسشویی جی پلاس دسترسی ندارید، می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم آنلاین را تکمیل کنید.

برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی جی پلاس که توسط کاراباما برطرف می‌شود:

  • روشن نشدن لباسشویی
  • عدم آبگیری
  • شروع نشدن چرخه شستشو
  • کارنکردن دکمه ها
  • باز نشدن درب
  • خرابی قطعات اصلی مانند برد، موتور، پمپ تخلیه و …

هزینه تعمیرات لباسشویی جی پلاس چگونه محاسبه می شود؟

هزینه دقیق تعمیرات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی، باید پس از بررسی دقیق دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام شود. از آنجایی که اعلام هزینه دقیق به موارد گوناگونی از جمله مدل دستگاه، نوع خرابی، هزینه قطعه آسیب دیده و … بستگی دارد، تا قبل از عیب یابی دقیق نمی‌توان هزینه مشخصی را اعلام کرد.

مزایای دریافت خدمات از مرکز مجاز تعمیرات لباسشویی کاراباما

کلیه خدمات کاراباما در زمانی کوتاه و کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌شود. این مرکز خدمات خود را با ضمانت نامه 6 ماهه ارائه می‌دهد، تکنسین‌هایی که برای تعمیرات اعزام می‌شوند، متخصص همان برند هستند، هزینه‌های دریافتی از مشتریان منصفانه و تحت نظارت کاراباما خواهد بود.

کاراباما امکان ارائه خدمات به مشتریان را در همان روز ثبت درخواست فراهم می‌کند. پس از ثبت درخواست تعمیرات به صورت اینترنتی یا تلفنی، هماهنگی برای اعزام تکنسین در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد گرفت.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس