ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت (INDESIT)

برای دریافت خدمات سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی ایندزیت

توصیه می‌شود کلیه خدمات سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت توسط تکنسین متخصص و آموزش دیده انجام شود. در غیر این صورت احتمال خرابی دستگاه و تشدید مشکل آن وجود دارد. تکنسین‌های مجموعه کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع مدل‌های ظرفشویی ایندزیت امکان ارائه خدمات به شما را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم می‌کنند. به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان خدمت رسانی در همان روز ثبت درخواست هم فراهم است. هدف کاراباما، ارائه خدمات فوری و باکیفیت به مشتریان است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ایندزیت

1.کار نکردن ظرفشویی ایندزیت

اگر درب به درستی بسته نشده باشد یا تنظیمات دستگاه درست نباشد دستگاه شروع به کار نمی‌کند. برای رفع مشکل، از وصل بودن برق و فعال نبودن قفل کودک مطمئن شوید. همچنین بررسی کنید دوشاخه به درستی در پریز قرار گرفته باشد.

2.خشک نشدن ظروف در ظرفشویی ایندزیت

تنظیمات نادرست برنامه شستشو، کم بودن مایع جلادهنده و چیدمان نامنظم ظروف، اصلی‌ترین دلایل خشک نشدن ظروف است. گاهی ایراد در ترموستات و خرابی المنت باعث این مشکل می‌شود که باید توسط تکنسین بررسی شود.

3.متوقف شدن ظرفشویی اندزیت حین کار

اگر جریان برق و جریان آب قطع شود، شاهد متوقف شدن دستگاه حین کار خواهید بود. وجود نقص فنی در برخی قطعات مانند المنت حرارتی، برد اصلی، فیوز حرارتی و موتور دستگاه نیز موجب از کار افتادن ظرفشویی می‌شود.

4.صدای زیاد ظرفشویی ایندزیت

یکی از دلایل صدای زیاد، چیدمان نادرست و گیر کردن بازوی آبپاش به ظروف است. برخی مواقع، خرابی پمپ تخلیه و بازوی آبپاش باعث سر و صدای زیاد می‌شود که باید توسط تکنسین چک شود.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی ایندزیت خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.بوی بد ظرفشویی ایندزیت

علت اصلی بوی بد، باقی ماندن ذرات مواد غذایی درون فیلتر و تمیز نکردن طولانی مدت دستگاه است. با شستشوی فیلتر، تمیز کردن دیواره‌های آن و لاستیک دور درب، مانع ایجاد بوی بد خواهید شد.

6.لکه‌های سفید روی ظروف پس از شستشو در ظرفشویی ایندزیت

برخی علل وجود لکه‌های سفید روی ظروف عبارتند از: استفاده از ماده شوینده نامرغوب، تنظیمات نادرست برنامه، کمبود مایع جلادهنده، املاح زیاد آب، آب سخت. با تمیز کردن فضای داخلی دستگاه، استفاده از نمک و جلادهنده و چیدمان درست ظروف می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

7.نشت آب از ظرفشویی ایندزیت

در صورتی که شیلنگ تخلیه پاره شده باشد، واشرهای دور درب فرسوده باشد، فیلتر یا پمپ تخلیه مسدود باشد شاهد نشت آب خواهیم بود. برای رفع نشتی آب باید شیلنگ تخلیه و فیلتر بررسی و در صورت خرابی تعویض گردد.

8.حل نشدن ماده شوینده در ظرفشویی ایندزیت

انسداد محفظه مواد شوینده، تنظیمات نادرست برنامه شستشو، گیر کردن بازوهای آبپاش به ظروف و استفاده از مواد شوینده بی‌کیفیت از دلایل اصلی حل نشدن ماده شوینده و قرص است.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی ایندزیت

ماشین ظرفشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت

شستن دستی ظروف کثیف، برای بسیاری از آدم‌ها کاری خسته کننده و ناخوشایند است. به خصوص اگر تعداد افراد خانواده شما زیاد و این کار هر روزتان باشد. به همین خاطر ماشین ظرفشویی برای بسیاری از افراد از اهمیت بالایی برخوردار است و آسایش و رفاه را برای آنها فراهم می کند.

ماشین ظرفشویی ایندزیت (INDESIT) یکی از برندهای باکیفیت و محبوب در بازار است که البته از خطا و مشکل مصون نیست. طبیعتا در هنگام خرابی دستگاه و یا کارکرد آن به صورتی که نتیجه دلخواه شستشو را حاصل نکند، این آسایش و رفاه از بین رفته و اعصاب خوردی و ناراحتی بر جای خواهد گذاشت.

کاراباما به کمک متخصصین مجرب خود برای رفع هرچه سریعتر دردسرهای شما با ماشین ظرفشویی ایندزیت تان و بازگرداندن رفاه به خانه های شما آماده خدمت رسانیست. کافیست درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت نمایید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

خدمات کاراباما برای ظرفشویی ایندزیت

ماشین‌های ظرفشویی ایندزیت کیفیت بالایی دارند. به طور کلی برای برند با کیفیتی مثل INDESIT، سرویس و تعمیر ظرفشویی را نباید به هر تعمیرکاری سپرد و قطعا باید به تعمیرگاه مجاز و یا مرکز تعمیر ظرفشویی حرفه‌ای سپرد. به این دلیل که هم مشکل به صورت اصولی و مطابق استاندارد همان دستگاه حل شود، هم اینکه از بروز مشکلات دیگر و یا تکرار مشکل قبلی جلوگیری شود؛ که در نهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بپردازید.

کاراباما با بیش از سال‌‌ها تجربه موفق در زمینه تعمیر ظرفشویی ایندزیت در انواع مختلف، خدمات نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در محل مورد نظر شما ارائه می‌دهد و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه کاراباما نیست. مهم نیست چه مدل و ظرفیتی از این دستگاه را استفاده می‌کنید، متخصصین ما تمامی مدل‌ها را با دقتی بالا تعمیر می‌کنند، همان چیزی که از نمایندگی ایندزیت توقع دارید!

مشکلاتی که به تکرار توسط تکنسین‌ها رفع می‌شوند

مشکلات رایج ظرفشویی ایندزیت به یک یا دو مورد محدود نمی‌شود و موارد زیادی وجود دارد که ممکن است تجربه کنید. با این حال تعمیر و رفع همه خرابی‌ها کاملا ممکن و شدنی است.

هر مشکلی که برای ظرفشویی ایندزیت شما پیش آمده باشد، توسط متخصصین مجرب کاراباما در سریع‌ترین زمان قابل تعمیر است. برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه به قرار زیر است:

  • انتشار بوی بد
  • عدم شروع به کار دستگاه
  • صدای زیاد
  • نشت آب
  • خشک نشدن ظروف

تعمیر قطعه، اولین راهکار تکنسین‌های کاراباماست

نظر به گرانی قطعات و با توجه به شرایط اقتصادی خانواده‌ها، اولویت متخصصین کاراباما با تعمیر قطعات ظرفشویی ایندزیت است. برخی از قطعاتی که متخصصین ما تعمیر یا تعویض می‌کنند، عبارتند از:

  • برد الکترونیکی
  • دکمه ها و کلیدهای دستگاه
  • پمپ تخلیه
  • شناور
  • تسمه ها و فیلترها
  • بازوهای آبپاش
  • شیر برقی

ضمانت تعمیرات، جهت آسودگی خاطر شما

دغدغه‌ی بسیاری از مشتریان این است که آیا تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت، تخصص لازم را برای تعمیر دستگاهشان دارد؟ یا اینکه پس از تعمیر، دستگاه دوباره دچار همان مشکل نشود. کاراباما، برای تضمین کیفیت خدمات تعمیر و عملکرد تکنسین‌های خود، به شما مشتریان گرامی ضمانت تعمیر ظرفشویی را به عنوان خدمات پس از فروش خود ارائه می‌دهد.

این ضمانت یا گارانتی به این صورت است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر، دستگاه شما مجددا دچار همان عیب شد، کاراباما آن را به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد کرد. با این گارانتی، دیگر نیازی به نگرانی در مورد کیفیت عملکرد تعمیرکاران کاراباما وجود نخواهد داشت.

تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت در تهران

برای تعمیر دستگاه‌تان، به جای اینکه زمان خود را در ترافیک تهران هدر بدهید، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی درخواست خدمات را پر کنید و منتظر تماس ما بمانید. متخصصین ما در مدت بسیار کوتاهی پس از تماس شما، با هماهنگی خودتان به منزل یا محل مورد نظر شما مراجعه کرده و دستگاهتان را عیب‌یابی و تعمیر خواهند کرد.

در هر نقطه‌ای از استان تهران باشید (شرق، شمال، جنوب، غرب و حتی حومه)، نزدیک‌ترین تعمیرکار ظرفشویی ایندزیت به محل شما آمده مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد. از نمایندگی ایندزیت آسودگی خاطر به هنگام بروز خرابی می‌خواهید؟ فراتر از این را با کاراباما تجربه خواهید کرد.

هزینه تعمیرات در کاراباما مطابق با نرخ اتحادیه است

تمامی مبالغی که از سوی تکنسین به شما اعلام می‌شود بر اساس همان نرخی است که از سوی اتحادیه تعیین شده است و توسط خود مجموعه به دقت پیگیری می‌شود. در صورتی که تمایل دارید قبل از مراجعه تکنسین هزینه تعمیر ظرفشویی ایندزیت را بدانید، باید بگوییم که چنین چیزی عملا میسر نیست.

قبل از عیب یابی دستگاه نمی‌توان مبلغی قطعی را برای هزینه تعمیرات اعلام نمود. با این حال تکنسین ممکن است بر اساس گفته های شکا یک رقم حدودی را اعلام کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

اگه از نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت شکایتی داشته باشیم، به کی باید بگیم؟

کیوان جعفری
14 اسفند 1401

شما نمایندگی تو سعر اراک هم دارید .اگر از نمایتدگیهاتون راضی نباشیم به کجا شکایت کنیم .

هلیا کریم پور
21 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    خیر، ما در اراک نمایندگی نداریم و در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها هستید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    22 شهریور 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس