ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر تلویزیون سونی (SONY)

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های تلویزیون سونی، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند. در این مرکز نصب تلویزیون و تعمیرات دستگاه‌های شکسته یا ضربه خورده انجام نمی‌شود.

تعمیر تلویزیون سونی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سونی

لوازم صوتی و تصویری برند سونی در میان بهترین‌های بازارهای جهانی قرار دارند. تلویزیون‌های این برند، همواره به عنوان محصولی دارای فناوری به روز و کیفیت بالا در کشور ما شناخته شده است و طرفداران بیشماری دارد. به دلیل فناوری پیشرفته به کار رفته در تلویزیون‌های این برند و ظرافتی که دارند، توصیه می‌شود خدمات تعمیر آنها را از مراکز مجاز دارای تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده دریافت کنید. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، با برخورداری از تکنسین‌هایی که شناخت کامل نسبت فناوری تلویزیون‌های سونی دارند، طی ده سال گذشته باکیفیت‌ترین خدمات تعمیر را ارائه داده است. عیب یابی و تعمیر تلویزیون شما در زمانی کوتاه و با کیفیتی کم نظیر انجام خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر تلویزیون سونی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج تلویزیون سونی

1. خاموش و روشن شدن تلویزیون سونی

یکی از مشکلات شایعی که در بسیاری از برندهای تلویزیون رخ می‌دهد، خاموش و روشن شدن ناگهانی است. برخی از دلایل خاموش و روشن شدن تلویزیون عبارتند از: خرابی مین برد، از کار افتادن آی سی پاور یا مدار استند بای، پایین بودن کیفیت کابل‌ها و ویروسی شدن تلویزیون. برای عیب یابی تلویزیون خود بهتر است از یک تکنسی

ن کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید

2. روشن نشدن تلویزیون سونی

در صورتی که با این مشکل روبرو شده‌اید، بهتر است پیش از ثبت درخواست خود دستگاه را با دکمه خاموش روشن روی آن و همینطور کنترل به دقت امتحان کنید. همینطور بهتر است یک بار برق را قطع و وصل کنید و کابل‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که جریان برق وجود دارد. اگر باز هم تلویزیون روشن نشد احتمالا مین برد یا پ

اور از کار افتاده یا سوخته است.

بیشتر بخوانید

3. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سونی

یکی از مشکلات متداول تلویزیون خاموش شدن ناگهانی است که بدون فشردن دکمه پاور اتفاق می‌افتد. بروز ایراد در مین برد، به کار بردن کابل HDMI نامناسب و نامرغوب، ویروسی بودن فلش مموری که به تلویزیون وصل کرده‌اید، خرابی آی سی برد پاور و نوسان برق از جمله دلایل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هستند.

4. سه بار چشمک زدن تلویزیون سونی

سه بار چشمک زدن تلویزیون معمولا در اثر خراب شدن برد پاور یا مین برد رخ می‌دهد. در صورتی که چنین مشکلی را تجربه کردید و ادامه یافت، حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی تلویزیون سونی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. چهار بار چشمک زدن چراغ تلویزیون

در صورتی که چراغ جلوی تلویزیون 4 بار چشمک می‌زند احتمالا مین برد و برد درایور بک لایت دچار ایراد شده‌اند. زمان بروز این مشکل در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه اقدام کنید تا سایر قسمت‌های تلویزیون با مشکل روبرو نشوند.

6. قطع شدن صدای تلویزیون سونی

قطع شدن صدا از رایج‌ترین مشکلات تلویزیون است. زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد تصویر هیچ مشکلی ندارد و شما فقط صدایی نمی‌شنوید. توصیه می‌کنیم قبل از ثبت درخواست خود حتما همه اتصالات را بررسی کنید. وجود مشکل در سیم‌ها می‌تواند عامل قطع صدای تلویزیون باشد. در صورتی که مشکل برطرف نشد از یک تکنسین کمک بگیری

د.

بیشتر بخوانید

7. وجود لکه‌های رنگ در تصویر تلویزیون سونی

وجود لکه‌های رنگی در تلویزیون در غالب موارد به دلیل کارکرد مداوم دستگاه رخ می‌دهد. توصیه می‌شود گاهی به تلویزیون خود استراحت بدهید و هرگز آن را به صورت مداوم استفاده نکنید. این مشکل در بسیاری موارد با تعمیر یا تعویض پنل برطرف می‌شود.

8. پنج بار چشمک زدن تلویزیون سونی

5 بار چشمک زدن تلویزیون CRT  به دلیل ضعیف شدن تفنگ‌های الکترونیکی دستگاه هستند که هر کدام وظیفه تولید یکی از رنگ‌های اصلی تصویر را بر عهده دارند.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیر تخصصی تلویزیون سونی

یکی از برندهای معتبر و باکیفیت بازار، تلویزیون سونی است. اما داستن این برند در خانه تضمین نمی‌کند که شما هرکز با مشکلات این دستگاه مواجه نخواهید شد.

خرابی تلویزیون به دلیل فشار یا ضربه وارده به صفحه نمایش، تنش های الکتریکی که موجب سوخته شدن قطعات یا مدارهای دستگاه شده و عوامل دیگر، ممکن است اتفاق بیفتد.

طبیعتا ارزش بالای تلویزیون و جلوگیری از خسارات بیشتر به واسطه تشدید مشکل، شما را هرچه سریع‌تر به انتخاب متخصصی برای تعمیر تلویزیون سونی وا می‌دارد. در صورتی که به دنبال نمایندگی تلویزیون سونی تهران و شهرهای دیگر هستید، کاراباما متخصصین متعدد و تعمیرگاه مجهزی دارد و برای کمک به شما آماده خدمت رسانی است.

چرا خدمات پس از فروش کاراباما؟

ما ارزش زمان و دستگاه شما را می دانیم. بنابراین در سریعترین زمان برای تعمیر تلویزیون سونی آماده هستیم. سایر مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون کاراباما عبارت به صورت زیر است:

  • تمامی نقل و انتقالات دستگاه شما به کارگاه تخصصی و تعمیرگاه، در صورت نیاز به اینکار، توسط تکنسین و بدون هزینه انجام شده و بیمه معتبر شرکت در طول تعمیرات دستگاه خیال شما را آسوده خواهد کرد.
  • گارانتی تعلق گرفته به خدمات انجام شده، تضمینی بر کیفیت کار متخصصین حاذق و باتجربه سونی در مجموعه کاراباماست.
  • جهت ارائه خدمات تعمیر تلویزیون، تسلط بر تکنولوژی های به کار رفته در ساخت این محصولات و اطلاع از ساختار و اجزای مدل های جدید سونی لازمه کار است که متخصصین کاراباما را بهترین و اصلح ترین فرد برای رسیدگی به دستگاه شما می نماید.

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی توسط کاراباما

اگر به دلیل خرابی بک لایت تصویر، پاور، پنل یا برد الکترونیکی، مشکلاتی مانند وضوح کم، نور کم، رنگ های بهم ریخته، تاخیر در روشن شدن، بهم ریختن تنظیمات و غیره را تجربه می کنید و لذت تماشای فیلم و سریال محبوب تان از شما سلب شده است، نگران نباشید.

متخصصین ما با تجربه هزاران تعمیر موفق انواع تلویزیون های سونی، قادر به رفع تضمینی مشکل دستگاه شما هستند و لذت تماشای دست جمعی برنامه ها را به شما باز خواهند گرداند.

نگران جدید یا قدیمی بودن مدل دستگاه خود نباشید. متخصصین تعمیر تلویزیون سونی در کاراباما تمامی مدل‌ها از جمله:

  • ال سی دی
  • ال ای دی
  • اولد
  • کیولد
  • پلاسما

را در انواع سایزها از 30 تا 80 اینچ پشتیبانی می کنند.

خدمات پس از فروش سونی

تعمیر پنل تلویزیون سونی (SONY)

پنل از مهم‌ترین قطعات تلویزیون است که اگر به درستی نگهداری نشود، شما را متحمل صرف هزینه‌های سنگین برای تعمیر یا تعویض خواهد کرد. اگر دستگاه‌تان صدا دارد ولی تصویر ندارد، خطوط عمودی روی صفحه نمایش وجود دارد، قسمتی از تصویر تیره شده است یا رنگ تصاویر غیرعادی است، ممکن است پنل دچار مشکل شده باشد.

در این صورت لازم است سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید. با توجه به حساسیت و پیچیدگی این قطعه، حتما از یک تکنسین متخصص برای تعمیر پنل تلویزیون کمک بگیرید.

  • در صورت شکستگی با برخورد اشیای فیزیکی با پنل، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. چون هزینه تعویض پنل بسیار زیاد است، بهتر است به جای تعویض، اقدام به خرید یک تلویزیون جدید کنید.

تعمیر صفحه LCD تلویزیون سونی

یکی از حساس ترین قطعات تلویزیون صفحه نمایش آن است که در صورت خرابی، عملکرد دستگاه شما با مشکل روبرو می شود. از این رو لازم است برای تعمیر صفحه LCD حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید تا آسیب جدی تری به این قطعه وارد نشود.

توجه داشته باشید، در صورتی که صفحه نمایش ال سی دی شکسته باشد یا در اثر برخورد ضربه آسیب دیده باشد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. در چنین شرایطی، با توجه به هزینه بسیار بالای تعویض صفحه LCD، بهتر است برای خرید یک دستگاه جدید هزینه کنید.

گاهی ممکن است صفحه ال سی دی دچار آب‌خوردگی شده باشد یا در اثر برخورد مایعات خراب شده باشد، در این حالت باید ال سی دی تلویزیون توسط تکنسین بررسی شود و در صورتی که امکان تعمیر وجود داشته باشد، صفحه نمایش را تعمیر نماید.

تکنسین‌های مجموعه کاراباما از تجربه کافی در زمینه تعمیر تلویزیون سونی و صفحه ال‌سی‌دی برخوردارند و می‌توانند آن را بدون نقص تعمیر کنند.

تعمیر صفحه LED تلویزیون سامسونگ

با توجه به حساسیت و ظرافت صفحه ال ای دی، توصیه می‌شود تعمیر این قطعه را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید تا آسیب جدی تری به آن وارد نشود. در صورت وارد شدن ضربه شدید به صفحه LED یا شکستگی پنل، چون ماژور اصلی آسیب می بیند، امکان تعمیر صفحه LED وجود ندارد.

به دلیل هزینه چند برابری تعویض ال ای دی نسبت به خرید یک دستگاه جدید، بهتر است به جای تعویض آن، اقدام به خرید یک دستگاه نو کنید.

برخی مواقع ممکن است در اثر نفوذ مایعات و آبخوردگی پنل، برد تیکان و فلت دچار آسیب شود. در صورت بروز چنین مشکلاتی می‌توانید از یک تکنسین تعمیر تلویزیون سونی کمک بگیرید تا دستگاه شما را بررسی و تعمیر کند.

به دلیل تکنولوژیِ ساخت پیشرفته‌ای که صفحه نمایش ال ای دی دارد، تعمیر این قطعه را حتما به تکنسین‌های مجرب و آموزش دیده بسپارید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر صفحه LED تلویزیون هستند و می‌توانند آن را به صورت اصولی تعمیر کنند.

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

در صورت استفاده از قطعات بی کیفیت، روشن بودن تلویزیون برای مدت طولانی و بالا بودن ولتاژ هنگام روشن شدن دستگاه، برخی از مواردی است که می‌تواند موجب خرابی بک لایت شود. در این حالت تصویر قطع و وصل می‌شود، لکه‌های سیاه روی تصویر نمایان می‌شود یا ممکن است تلویزیون چند دقیقه پس از روشن شدن، به طور ناگهانی خاموش شود.

به طور کلی در صورت خرابی و معیوب شدن بک لایت، در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می‌شود و باید برای تعمیر بک لایت اقدام کنید. در صورتی که بک لایت سوخته باشد، امکان تعمیر آن وجود ندارد و تنها راه، تعویض بک لایت است.

تکنسین‌های کاراباما از دانش کافی نسبت به قطعات اصلی تلویزیون از جمله بک لایت برخوردارند و می توانند آن را بدون نقص تعمیر کنند. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت انجام خواهد گرفت.

تعمیر کنترل تلویزیون سونی

اگر ریموت کنترل تلویزیون کار نمی‌کند، ابتدا از سالم بودن باتری‌ها، نبود مانع میان تلویزیون و ریموت کنترل و فاصله مناسب کنترل از دستگاه مطمئن شوید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، می‌توانید از یک تکنسین کمک بگیرید تا قطعات درونی کنترل را بررسی کند.

گاهی ممکن است ریموت کنترل در اثر ضربه شدید آسیب دیده باشد و امکان تعمیر آن نباشد. در این حالت باید برای خرید یک کنترل از راه دور جدید اقدام کنید.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

کاراباما خدمات تعمیرات تلویزیون را به شهروندان ساکن تهران و حومه باکیفیتی بالا ارائه می دهد. تکنسین های کاراباما به دلیل حضور در سراسر شهر، امکان تعمیر دستگاه شما در زمانی کوتاه فراهم خواهند کرد. برای ثبت درخواست کافیست فرم آنلاین را تکمیل کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

آیا کاراباما قطعات تلویزیون را تعمیر می کند؟

اولویت تکنسین‌های کاراباما، تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. تنها در صورتی که قطعه سوخته باشد یا امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، اقدامات لازم برای تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت انجام خواهد گرفت. برخی از قطعات تلویزیون که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شوند عبارت اند از:

  • برد اصلی
  • آی سی
  • بک لایت
  • برد تیکان
  • برد پاور
  • برد تغذیه

خدمات تعمیر تلویزیون که توسط مرکز کاراباما انجام می‌شود:

  • تلویزیون روشن نمی‌شود: اگر جریان برق وجود دارد و همچنان دستگاه روشن نمی‌شود، ممکن است مین برد یا پاور خراب شده باشد. برای رفع مشکل باید قطعات اصلی توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.
  • تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می‌شود: از مهم‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی، خرابی آی سی برد است. در اینصورت باید این قطعه توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.
  • صفحه نمایش تاریک است و صدایی ندارد: اگر تلویزیون صدا و تصویر ندارد، ابتدا از اتصال آنتن و سالم بودن پریز برق مطمئن شوید. اگر مشکل برطرف نشد، باید دستگاه توسط تکنسین عیب یابی شود.
  • در تصویر لکه‌های رنگی دیده می‌شود: شایع‌ترین دلیل وجود لکه در تصویر، استفاده طولانی مدت از دستگاه است. همچنین در صورت وجود خرابی در پنل نیز ممکن است این مشکل رخ بدهد. برای رفع آن باید پنل توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.
  • تصویر دوتایی می شود: یکی از علائم خرابی پنل، دوتایی شدن تصویر است. با کمک یک تکنسین متخصص این مشکل برطرف خواهد شد.

اگر تصویر پرش دارد، تصویر قطع و وصل می شود، هنگ می کند، کانال ها پاک می شوند یا در حالت استندبای باقی می‌ماند، باید برای تعمیرات تلویزیون از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی

برای هزینه تعمیر تلویزیون سونی و هر دستگاه دیگری نمی‌توان قیمت دقیقی اعلام کرد. هزینه تعمیرات به عوامل مختلفی بستگی دارد و براساس مدل و نوع دستگاه، میزان آسیب دیدگی، نوع خرابی و هزینه قطعه تعویض شده تعیین می‌شود.

در مرکز تخصصی کاراباما تمامی هزینه‌های دریافتی منصفانه بوده و تحت نظارت این مجموعه خواهد بود و تمامی هزینه‌ها پس از پایان کار از شما دریافت می‌شود.

کاراباما پیشگام در ارائه خدماتی باکیفیت تر از نمایندگی

در صورت بروز هرگونه آسیب و خرابی تلویزیون توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات را منحصرا از مراکز معتبر دریافت کنید تا به آن آسیب جدی‌تری وارد نشود. در سال های اخیر و با توجه به شرایط فعلی، معمولا امکان دسترسی به نمایندگی تلویزیون سونی در تهران و سایر شهرها وجود ندارد.

بنابراین بهترین گزینه، مراجعه به مراکز معتبر تعمیرات است که تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان را ارائه دهد. مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین های متخصص در زمینه تعمیر انواع مدل های تلویزیون این برند، امکان تعمیر دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان و باکیفیتی بسیار بالاتر از نمایندگی، فراهم می‌کنند.

آیا نمایندگی تعمیرات سونی در ایران شعبه دارد؟

در سال های اخیر، امکان دسترسی به نمایندگی برندهای معتبر از جمله نمایندگی تلویزیون سونی در تهران و شهرستان‌های دیگر وجود ندارد. در این شرایط می توانید برای تعمیرات از یک مرکز معتبر کمک بگیرید.

کاراباما با دارا بودن تعمیرکاران متخصص، خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون سونی با گارانتی 180 روزه

کلیه خدمات ارائه شده در کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. یعنی اگر تا 6 ماه مجدد همان مشکل برای دستگاه شما پیش آمد، کاراباما به صورت رایگان اقدام به تعمیر تلویزیون سونی شما خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام تلویزیون سونی مدل 50w800cبنده از ناحیه مین برد دارای مشکل می باشد آیا قطعه آن یافت می شود

قادر رستمی
18 بهمن 1401

صفه ضربه خورده تصویر وصداندارد

احمدمقصودپیشه
5 دی 1401

سلام ال ای دی سونی آب داخلش رفته روشن کردیم یکم روشن بود کار میکرد بعد خاموش شد آب زیاد داخلش رفته

غلامرضا لطفی
26 آذر 1401

تلویزیون فلش رو پخش نمیکند و دستگاع دی وی دی هم پخش نمیکند…مدل Ex52….Led

معصومه فراهانی
22 آذر 1401

سلام من یک tvسونی قدیمی مدلwega-trinitron-21inchکه هنگام روشن کردنtvچراغLEDجلوtvبجای سبزشدن۵بار چشمک قرمزمیزندهرچندثانیه-وتصویرپایینtvبصورت افقی کامل به اندازه6cmیک نوارسیاه میافتد،وروی همین نوارسیاه هم بصورت افقی کامل به اندازه4cmپرش رنگین کمانی میافتدومابقی تصویرعادی میباشددرضمن پس از۱۰دقیق روشن کردنtvآن پرش رنگین کمانی افقی کمی بهترمیشود

مهدی
17 شهریور 1401

سلام من یک tvسونی قدیمی مدلwega-trinitron-21inchکه هنگام روشن کردنtvچراغLEDجلوtvبجای سبزشدن۵بار چشمک قرمزمیزندهرچندثانیه-وتصویرپایینtvبصورت افقی کامل به اندازه6cmیک نوارسیاه میافتد،وروی همین نوارسیاه هم بصورت افقی کامل به اندازه4cmپرش رنگین کمانی میافتدومابقی تصویرعادی میباشددرضمن پس از۱۰دقیق روشن کردنtvآن پرش رنگین کمانی افقی کمی بهترمیشود

مهدی میرافضلی
17 شهریور 1401

شکسته شدن بلندگو سینما خانواده

حسنلوی
15 شهریور 1401

سلام تلویزیون من در پایین صفحش لکه های سیاه افتاده وهمچنین خطهای رنگی عمودی الان شهرستانم استان خوزستان ایا تلویزیون به اصفهان منتقل کنم متخصصین شما تعمیراتش رو انجام میدهند لطفآ جواب بدید چکار کنم

ابوالحسنی
21 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیر در اصفهان و اطلاع از انجام تعمیر، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    22 مرداد 1401

با عرض سلام خسته نباشید تلویزیون سونی تصویر نداده

مریم محمدی
9 مرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    لطفا جهت ثبت درخواست تعمیر با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    12 مرداد 1401

تلویزیون در تصویرش یک حاله پیدا شده

محمد محمدیان
10 تیر 1401

سلام تلویزیون سونی ما یک روز دخترم یه فلش بهش زد بعدش صفحه سیاه و کلا خاموش شد میشه لطفا بگید مشکلش چیه ؟و باید چکار کنم به کجا مراجعه کنم

سارتر نظرپوریان
2 تیر 1401

سلام.وقتی که روشن میکنم بمدت ۲۰ دقیقه تصویر کمی پرش داره وبعدصاف میشه..وبعدصاف شدن کمی تصویرتیرس وصورت بازیگران کمی قرمزه..

رضا ورامینی
31 خرداد 1401

سونی ال سی دی دارم لامپ تصویرش سوخته

کامران کوشکی
24 اردیبهشت 1401

سلام، تلویزیون سونی ما تصویر ندارد ولی صدا دارد، ایرادش چیست و هزینه تعمیر آن چقدراست،،،،

افشین ضیائی
11 اردیبهشت 1401

سلام
تلویزیون سونی مدل KDL-40NX710 دارم کانال یابی دیجیتال آن پاک شده چگونه می تونم آنرا برگردونم

سلمان جعفری
10 اردیبهشت 1401

از شهر آمل تماس میگیرم سونی براویا با مشخصات ذیل :
دلیل شکستگی ال سی دی
model no : KDL-46cx520 , serial no: 2053383

محمدرضا مظلوم
27 فروردین 1401

سلام ببخشید صحفه تلویزیون ما شکسته یه صحفه لازم دارم سونی

دلپاک خسروی
24 فروردین 1401

سلام یه تلویزیون سونی داریم دوطرف سیاه کرده و صفحه سایه میندازه

منوچهردلقندی
17 فروردین 1401

سلام خسته نباشید.تلویزیون سونی مدل x9500h دارم مشکلم اینه که وقتی از توی مرورگر تلویزیون می خوام فایل دانلود کنم اجازه دانلود نمیده میخواستم بدونم چطور این مشکل رو باید حل کنم به طور مثال می خوام از سایت فیلیمو اپلیکیشن دانلود کنم اما روی گزینه دانلود که میزنم اصلا باز نمیکنه و اجازه دانلود کردن نمیده
مرورگر دیگه ای نصب کردم با اون هم به همین مشکل خوردم پیامی شبیه به مجوز منابع ناشناخته میده که در گوشی ها وجود داره و اجازه نمیده تا از من به جز گوگل پلی دانلود کنید
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

مسعود خوشبخت
17 فروردین 1401

با سلام خدمت دوستان بنده تلویزیون سونی دارم ولی کنترل اصلیش خراب شد و بنده چندین کنترل متفرقه گرفتم و بعد از مدتی خراب شد میخواستم راهنمایی کنید که از کجا باید اصل کنترل را تهیه کنم ممنون

عباس بهزادی کیا
17 فروردین 1401

لطفا شماره تلفن خودتان را بنویسید

سیمین معتمدی
7 فروردین 1401

یه شماره واتس اپ بدید من ارتباط بگیرم

موسوي
24 اسفند 1400

سینما خانگی دسگ را نمیخوانه یا درب را اپن میکنه

سیفاله فرحبخش
19 اسفند 1400

سلام لطفا تعمیرکار با من تماس بگیرد تا فیلم و عکس تلویزیون خود را ارسال کنم برآورد قیمت کند

سید علی عیسی بیگی
18 اسفند 1400

سلام لطفا تعمیرکار با من تماس بگیرد تا فیلم و عکس تلویزیون خود را ارسال کنم برآورد قیمت کند

سیدعلی عیسی بیگی
18 اسفند 1400

سلام و عرض ادب ….بعد جابجایی تلویزیون پورت hdmi کار نمی کند وفقط با کابل سه فیش کار میکند که کیفیت صدا و تصویر ندارد.

محمد جواد عابدینی
17 اسفند 1400

اگر تلویزیون شش بار چشمک قرمز بزند چکار باید کرد .
لطفا راهنمایی کنید

بهمن کریمی
14 اسفند 1400

سلام وقت بخیر یه دستگاه دی وی دی سه دیسک خور همراه ضبط صوت و رادیو مارک سونی دارم.عیب دستگاه اینه بعد از زدن ذکمه پاور و روشن شدن.،دستگاه درحالت pleas with می‌ماند و دیگر ادامه کار دستگاه انجام نمی‌گیرد وتا این مرحله رد نشه دستگاه شروع بکار نمی‌کند. لطفا راهنمایم کنید. مشکل دستگاه حل شه. لازم به ذکر است اگر از مرحله pleas with عبور کنه کلیه قسمت‌های دستگاه سالم بوده و شروع به کار میکند

رامین فریدونپور
10 اسفند 1400

باسلام پایین صفحه تلویزیون سه قسمت سیاه شده

فاطمه دینیان
5 اسفند 1400

چند سال پیش تلوزیون سونی خریدم الان قصد دادم به ویوار نصبش کنم
کمکم می کنید لطفا

هادی سعادت
2 اسفند 1400

آدرس وتلفن ثابت وهمراه کاراباما رو لطف کنید

محمدولی نقی زاده
30 بهمن 1400

    سلام کاربر عزیز
    همه موارد در قسمت پایین سایت وجود دارند. شماره تلفن 02154584

    فرهاد محمدی
    22 تیر 1401

سینما خانواده سی دی روبیرون نمیده گیرکرده

احمد مختاری
12 بهمن 1400

با عرض سلام
تلویزیون سونی بنده شبکه های تلویزیونی را نمایش نمی دهد.

حسن غفاری
9 بهمن 1400

سلام خسته نباشید. نرم افزار فیلمینو روی تلوزیون سونی 80j ۵۵ نصب نمیشه لطفا توضیح دهید چه کاری انجام دهم متشکرم.

رحیمی
8 بهمن 1400

با سلام تلویزیون سونی ۴۰اینچ براویا ما ضربه خورده و شیشه ی اون شکسته .صدای تلویزیون کامل مثل قبل میاد ، اما تصویر نداره میخواستم ببینم قابل تعمیر هست یا نه ؟ هزینه تقریبی اون چقدر میشه؟ با تشکر فراوان

شکری
5 بهمن 1400

سلام تلویزیون من امروز خاموش شد وروشن نمیشه

جعفر آزادفلاح
10 دی 1400

    سلام جعفر عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

باسلام بنده یک سینما خانگی دارم مدل ۸۷۰ کنترلشو میخواستم ممنون

نوروز علیزادع
8 دی 1400

تلویزیون ما ظربه دیده

محرم علی شهرامی نیکخوا
6 دی 1400

سلام. یک تلویزیون سونی مدل W80B پنجاه اینچ دارم که ال ای دی آن شکسته. هزینه تعویض پانل ال ای دی این مدل را چقدر میشه. با تشکر. از مشهد هستم.

مریم
3 دی 1400

سینما خانگی سونی نیاز به تنظیم دارد
تلویزیون هم سونی هست

شهبازی
11 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس سینما خانگی سونی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام حدود یک سال پیش برد تیکان تلویزیونم سوخت .سونی60اینچ مدل w600b.بعداز تعویض برد یکسال کارکرد ولی دوباره روشن که میکنی میره تو حالت استندبای و 5تا چشمک میزنه ولی اگه چندبار اینکاررو تکرار کنی(چندبار روشن خاموش کنی) روشن میشه و کارمیکنه.آیا میشه با عوض کردن دوتا خازن روی برد این مشکل حل بشه یا مثلا از dc به dc باشه ونخواد کل برد عوض کنم.

محمد
7 آذر 1400

سلام دوست عزیز من یک تلویزیون ال سی دی 32 سنی دارم متاسفانه بردش خراب شده ولی متاسفانه یک ماه میشه دارم دنبالش میگردم ولی گیرم نیومده لطفا کمک کنید

عبدالله صیادی
4 آذر 1400

    سلام عبدالله عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سونی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

کارنکردن پورت HDMI در تلویزیون ال سی دی سونی

بهادر نادری فام
30 آبان 1400

باتشکرازپیگیری وسرعت عمل درتعمیروسرویس تلویزیون توسط همکارانتان

طباطبائی
24 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحالیم که از خدمات ما رضایت داشتین.
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

سلام وقت بخیر تلویزیون ما نور پایین یکدفعه شروع کزد ب نور زدن سفید و سبز علت چیست

محسن ساده وند
19 آبان 1400

    سلام محسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 آبان 1400

سلام داداش خسته نباشید میخواستم بدونم هزینه برو تلویزیون سونی چقدر هستش. ممنونم

سید مهدی صفوی
24 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و در مورد هزینه هم سوال کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    28 مهر 1400

سلام
در گوشه سمت چپ تلویزیون ما یک خط مورب افتاده. آیا این صفحه صفحه اصلی است که خط افتاده، یا روکش داره که خط افتاده.
تلویزیون سونی 49اینچ مدل x75 h

محمد سلطان محمدی
21 مهر 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سونی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام
آیا امکان تعمیر پنل تلویزیون سونی مدل زیر وجود دارد؟
KDL-46HX925
ابتدا حالت زبرا شد و سپس کاملا خاموش شد

وجود دارد

علی رادمتد
14 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مهر 1400

تلویزیون ۶۵۰۰۰ سونی دارم و نیاز به تنظیمات داره برای وای فای و اینترنت

محمدرضا حیدرپوز
27 شهریور 1400

تلویزیون eror4057میده و به اینترنت وصل نمیشه و نمیتونیم به فیلیمو و نماوا وصل شیم

فرناز شجاعي
18 شهریور 1400

تلویزیون eror4057میده و به اینترنت وصل نمیشه و نمیتونیم به فیلیمو و نماوا وصل شیم

فرناز شجاعي
18 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 شهریور 1400

    سلام، من self check( عیب یاب) تلویزیون رو بالا اوردم یه عیب پیدا شد به اسم host_wdt با سه چشمک میخواسم بدونم این برای کدوم قسمته تلویزیون هستش و آیا مشکل ساز میشه یانه. ممنون

    ابراهیم جعفری
    31 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      3 مهر 1400

سلام صبح بخیر
صفحه تلویزیون سونی ۴٢ اینچ شکسته میخوام عوض بشه .خواهش میکنم زودتر اقدام شود
سپاس

رضا اكباتاني
17 مرداد 1400

    سلام رضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون سونی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مرداد 1400

سلام
تلویزیون سونی مدل x7500h 55 inch رو چند ماه هست خریدیم و کاملا سالم بود تا اینکه ناگهان حین کار خاموش شد و دیگه روشن نشد
اصفهان نماینده داربد که مشکل رو بررسی کنه؟

امید عزیزان
3 مرداد 1400

    سلام امید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای بررسی مشکل تلویزیونتون رو ثبت کنید.
    ما در اصفهان هم کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    5 مرداد 1400

سلام تلویزیون سونی ما مدلx8500
ولی به اینترنت وصل نمیشه

سحر حسن آور
17 تیر 1400

سلام پنل تلویزیون مدل ۴۹ اینچ برودتی شکسته متاسفانه نمایندگی میفرمایند بفکر تهیه یکدستگاه دیگر باشید خدمات پس از فروش و …. راه حل ما ایرانی ها یکی دیگر بخر

حسن زاده علیرضا
16 تیر 1400

جهت نصب نیازمند کارشناس هستم. تهران منیریه

میثم علی پور
30 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

اول تصویر تلویزیون رفت و بعد صداش هم رفت

نسرین بازوبندی
25 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام صفحه تلویزیون چند تا لکه به اندازه سکه دیده میشه

بهزاد خان زاده
11 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

با عرض سلام تلویزیون ما چند روزی هست خط هایی روی صفحه دید میشود

بهروز پرچم ازاد
10 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

برد تصویر تلویزیون 55اینچ سونی که سوخته رو میتونید برام ارسال کنید و هزینش چقدر میشه

آرسام اسدی
20 اسفند 1399

پیدا شدان خطوط افقی روی صفحه

شهناز جلیلی باذل
16 اسفند 1399

سلام خسته نباشین .من تلوزیوت 3D دارم اخرین سری که روشن کردم سه ماه پیش بود ولی الان که اومدم روشنش کنم اصلا برق داخلش نمیره لطفا راهنماییم میکنین

محمد رضا بادامچی
21 بهمن 1399

تلویزیون سونی ۵۵داریم که دربعضی ازمواقع صدادارد ولی تصویر ندارد

داریوش
20 بهمن 1399

باسلام.سونی ال ای دی 48 دارم .وقتی روشن است .خاموش میشه .ولی صدا داره .
اشکالش چیه .

نورنیاز ساری زاده
24 دی 1399

تلویزیون ۱۴ اینج قدیمی دارم صداش کم وزیاد نمیشه تهران هستم جنت اباد انجام میدین یاخیر

فاطمه ایلامی
18 دی 1399

    پایه تلویزیون تو اسباب کشی گم شده امکانش هست بگید پیدا میشه klv_40w400A

    مجید کیخا
    7 بهمن 1399

سلام
بلو ری پلیر و دی وی دی پلیر سونی رو هم تعمیر می‌کنید؟
با سپاس

علی رضا معصوم نژاد
9 دی 1399

سلام -من تلویزیون سونی دارم در محل کارم با مارک klv-46x450A متاسفانه یکباره تصویرش قطع شد و وقتی دگمه پاور رامیزنیم صدای تق روش شدن میاد وبعد از چن لحظه خاموش میشه -وچراغ پاور چشمک میزنه دلیل چیست ؟؟؟ راهنمایی بفرمایید – هزینه تعمیر را هم اعلام بفرمایید

علیرضا
8 دی 1399

سلام ببخشید وجود لکه هایی در ال سی دی که بر اثر ضربه به وجود اومده که دوتا هستن که به اندازه ی دوتا دایره ی به قطر ۴ سانت هستن تعمیر میشه؟ و قیمت لطفا

رضا رحیمی
27 آذر 1399

تلوزیون سونی من روشن میشه بعد از سی ثانیه خاموش میشه و دوباره روشن میشه .دلیلش چی میتونه باشه؟متشکرم

رضا
19 آذر 1399

سلام ‌. خسته نباشید علت روشن نشدن و هشدار ۶ مرتبه چراغ چشمک زن قرمز زیر لوگوی سونی چیست؟در ضمن عمر مفید بک لایت های سونی چند هزار ساعت میباشد.

خسرو دوادچی مطلق
23 آبان 1399

سلام تلویزیون من ال ای دی 46 اینچ سونی مدل براویا هست روش الکل ریخته شده و دوتا خط از پایین تا بالا افتاده و اینکه وقتی فلش مموری وصل میکنیم اکثر فیلم‌ها رو پلی نمیکنه البته مشکل فلش قبل از اینکه الکل روش ریخته بشه هم وجود داشت آیا قابل تعمیر هست یا خیر در ضمن ضربه نخورده… اگر قابل تعمیر هست لطفا هزینه حدودی رو بفرمایید…. یه مساله دیگه هم که داره دکمه های روی تلویزیون اشتباهی کار میکنه و این نشمل هم از قبل بود

سمیرا جوکار
6 آبان 1399

    با سلام.
    اینکه تلویزیون فلش رو نمیخونه ممکنه چندین عامل داشته باشه که یکیش به فرمت فایل ها برمیگرده. تلویزیون فقط بعضی فرمت های خاص رو پشتیبانی میکنه. برای تعمیر صفحه تلویزیون باید توسط متخصص تلویزیون سونی دستگاه شما بررسی بشه و در محل تخمین قیمت به شما داده بشه.

    کارشناس5: شعبانی
    6 آبان 1399

تلویزیون سونی ال سی دی پنلش آسیب دیده منتظر تماس شما هستم . باتشکر

سید عباس تسبیحی
4 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز برای ثبت سفارش تعمیر پنل تلویزیون سونی با شماره 02154584 تماس بگیرید و یا فرم آنلاین موجود در صفحه را تکمیل نمایید.

    کارشناس5: شعبانی
    7 آبان 1399

با سلام من یک تلویزیون سونی مدل KD_55X8500D دارم هر از گاهی این تلویزیوتن خود به خود خودش را ری استارت می کند ممکن است بفرمایید مشکل از کجا می باشد

هومان رحیمی
12 مهر 1399

سلام. تلویزیون سونی مدل KDL _ 50W800 C سه سال کار کرده که بعد از یک دقیقه از روشن شدن، خطهای عمودی روی صفحه می افته. میشه بفرمایید مشکلش چیه؟

امید
3 مهر 1399

سلام من ساکن شهرستان هستم و تلویزیون ال ای دی سونی 46 تعمیرگاه محلی گفت که تخته ای به اسم تخته x که سیستم مدار و فلت ها روی آن نصب هستند سوخته، آیا پیدا می شود که تعویض کرد؟ نمایندگی تلویزیون سونی در تهران پاسخگو هست تماس بگیرم؟

شریفی
21 تیر 1399

سلام
تلویزیون من سونی مدل kdl-w904a هست مشکلش اینه حدودا یک دقیقه روشن میشه بعد خاموش میشه دوباره برقش روقطع می کنم دوباره وصل که بشه باز یک دقیقه روشن میشه دوباره خاموش میشه

افشین رییسی
27 خرداد 1399

سلام
تلویزیون سونی kdl-w670a دارم که آداپتورش سوخت که قبلا یه صدایی ازش در میومد صوت میزد کم الان یه آداپتور نو مثل خودش گرفتم اینم باز یه صوت کوچیک میزنه ولی وقتی آداپتور خالی به برق میزنم صوت نمیزنه وقتی تلویزیون خاموشه و آداپتور به برق وصله صوت میزنه،
آیا این صوت زدن عادی هست یا نگران کنندست؟؟؟
ممنون میشم جواب بدین

مجید
19 خرداد 1399

عرض سلام من یکدستگاه تلویزیون سونی مدل Bravia KDL-50800B دارم که جهت اتصال تلفن همراه آیفون و لب تاب مختلف به تلویزیون از طریق Wifi شناخته میشه اما رمز پسوورد میخواد. لطفا راهنمایی بفر ماییید
ممنون از شما

عبدالمجید پشم فروش
25 اردیبهشت 1399

سلام یک دستگاه ضبط صوت دارم که هم هدش فکر کنم ضعیف شده وهم در جای CDباز نمیشه .یکدستگاه سینمای خانگی هم هست که CD رو پس میزنه

منصور رضوان
24 اردیبهشت 1399

سلام من دیشب گک تلوزیون رو روشن کردم تصویر ی حالت مایل به قهوه ای شده بود ولی وقتی دکمه live footbalرو زدم تصویر درست شد ولی وقتی دوباره تلوزیون خاموش روشن شد تصویرش همون حالت قهوهای داشت و باید دکمه live footbal بزنم تا درست بشه علت از چی میتونه باشه

امیرحسین دورانی
4 اردیبهشت 1399

با سلام
تلوزیون ما سونی 50 اینچ w800 هستش چند روزیه تصویر یهو رنگها قاطی میشه و تصویر سفید میشه ولی صدا دارد و بعد از چند بار روشن خاموش دوباره درست میشه میشه بپپرسم ایراد چیه و هزینه تعمیر چقدره ؟

مهدی سماوات
23 فروردین 1399

سلام ساکن کرج هستیم و کمتر از یک سال هست که از نمایندگی تلویزیون سونی در کرج تلویزیون 55 اینچ خریده بودیم. بچم اسباب بازیش رو به تلویزیون پرت کرد الان گوشه سمت چپش سیاه شده. خواهش می کنم بگین چکار میشه کرد آیا قابل تعمیره؟

سیمین حافظی
16 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، در صورتی که تلویزیون شما هنوز دارای گارانتی نمایندگی تلویزیون سونی در کرج است باید با خود نمایندگی سونی تماس بگیرید. در غیر این صورت می توانید درخواست تعمیر تلویزیون سونی خود را از طریق فرم آنلاین و یا از طریق تماس ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    16 فروردین 1399

    سلام مدل تلویزیون من 49x8300cهستش از دیروز وقتی روشن میشه علامت سونی و اندروید رو میاره بعد اپگرید اندروید رو میاره دوباره خاموش میشه صفحه بعد نمیره

    احمد عزیزی
    12 اردیبهشت 1399

      سلام من تلوزیون ۵۵ اینچ سونی دارم مدت دوهفته ای میشه که سمت راست تلوزیون نقطه ی سیاهی به اندازه خیلی کوچیک حدودا این اندازه》》 (▪) رو تصویر افتاده، نه ضربه خورده و نه جابجایی شده
      میشه علتش رو بگید و آیا قابل تعمیره
      خدا خیرتون بده منتظر جوابتون هستم

      حمزه جعفری
      9 آذر 1399

سلام به ادمین محترم برای راهنمایی تعمیر ال سی دی سونی پیام می دم.تلویزیون من تصویرش خاکستری شده مشکل چیه؟

علی مردانی
9 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی خیلی از مواقع این مشکل مربوط به برد تلویزیون است اما همیشه این طور نیست و نیاز به بررسی تخصصی کارشناس تعمیر ال سی دی سونی دارد.

    کارشناس 4: جعفری
    9 فروردین 1399

سلام تلویزیون من بردش خراب شده به نمایندگی تلویزیون سونی در تهران مراجعه کنم می تونم قطعات لازم رو تهیه کنم. خودم قبلا تعمیرکار تلویزیون بودم

پدرام احمدی
9 فروردین 1399

سلام میشه شماره نمایندگی تلویزیون سونی کرج یا تعمیرگاه مجاز سونی رو برام بفرستین لطفا

یونس چاچ
8 فروردین 1399

    با سلام و عرض ادب و احترام . تلویزیون سونی ۶۰ اینچ براویا چند سال قبل خریده ام صفحه آینه برای ارتباط با موبایل تامرحله کد pin هم میرود ولی تلویزیون با موبایل کانکت نمی شود از نمایندگی شهرستان سوال کردم یکی از مسئولین نصب تلویزیون گفتند مدل های قدیمی علی رغم داشتن صفحه آینه امکان بهره برداری ندارد لطفاً در صورت امکان راهنمایی فرمایید به چه صورت میتوان از صفحه آینه تلویزیون استفاده کرد با تشکر

    پور ادینه
    26 فروردین 1399

سلام
امروز تلویزیون تا ساعت یک روشن بود
بعد خود به خود خاموش شد

رویا بهرامی
7 فروردین 1399

سلام تلویزیون سونی من مدتیه که خطوط عمودی سیاه رنگ روی تصویر نشون میده. ما توی زهان نمایندگی سونی نداریم. میشه بگین برای تعمیر تلویزیون سونی باید چکار کنیم؟

شعیبی
5 فروردین 1399

سلام بالای تلویزیون یه نوار صورتی رنگ افتاده شماره نمایندگی سونی در تهران لطفا

امیر عباس عبادی
5 فروردین 1399

    سلام من تلویزیون سونی ۸۵اینچ دارم. که اندرویدهم داره. ولی بعضی وقتها بااینکه موبایل وکامپیوترم اینترنت ووای فای داره.در تلویزیون پیغام اینکه وای وافی داره ولی اینترنت نداره میاد.
    این مشگل همیشگی نیست. وگاها پیش میاد.
    ممنون میشم اطلاع دهید که چکارکنم.منتظرم

    محمدرضا حبیب اله زرگر
    31 فروردین 1399

    سلام و عرض ادب
    تلویزیون مدل kDL-50W800Cمدت دو روزه چراغ روشن خاموش ب صورت چشمک زن رنگ سبز کار میکنه میتونه برا دستگاه مشکل ایجاد کنه لطفا راهنمای کنید. ممنونم.

    علی رحیمی
    18 خرداد 1399

      سلام. من ال سی دی سونی مدل KD-43X8000G دارم که بعد از مدتی که از Wifi تلویزیون استفاده می‌کردم. یک دفعه بدون دلیل از کار افتاد و وصل نمیشه. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکر

      کمال آقایی
      2 مرداد 1399

تلوزیون سونی مدل ۴۰cx520 چراغ چک روشن خاموش میشود تعدادشان ۵تا میخواهم بدانم چقدر هزینه اش میشود

حامدرضازاده
27 اسفند 1398

    سلام وقتتون بخیر تلویزیون ما دو تا مشکل اساسی داره اول اینکه وقتی من فلش یا هارد بهش وصل میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته و حتی توی تنظیماتش هم گزینه ای با عنوان اتصال به یو اس بی نداره
    مشکل دوم هم اینه که به بلوتوث گوشی وصل میشه و مینویسه متصل است اما نه موزیک پخش میکنه نه هیچ چیزی که نشون بده گوشی واقعا بهش وصله
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    نیلوفر ابراهیمی
    17 فروردین 1399

      با سلام
      چراغ چشمک زن جلوی تی وی مدل KD55x8500C 6 بار چشمک میزند (قرمز رنگ) و خاموش میشود.مشکل چیست و چقدر هزینه دارد.

      حمید مرادی
      2 مرداد 1399

سلام تلویزیون سونی مدل kdl_46cx520 دارم امکان اتصال وای فا وجود دارد ؟

محسن طاهری
15 اسفند 1398

    با سلام
    من مدتی هست تلویزیون سونی x8500f گرفتم ۶۵ اینچ ، بعضا وقتی مدت زیادی تلویزیون خاموش بوده و روشن میکنم ، مدتی طول می کشه که نوشته android میاد روی صفحه ولی بالا نمیاد و خودش خاموش میشه ، در این حالت کنترل هم کار نمی کنه، و این کار مدام تکرار میشه تا وقتی که کلا سیم TV رو بیرون می کشم و دوباره میزنم به برق و درست میشه ،

    ارتین طهماسیان
    3 فروردین 1399

    تعمیر تلویزون سونی ۴۶x300a

    داود احمدابادی
    12 اسفند 1399

سلام.برای تست لامپ شلنگی را به تبدیل وصل کردم و به محافظ برقی که سیم تلویزیون به آن وصل بود زدم و لامپ شلنگی جرقه زد و سوخت و برق منزل قطع شد.فیوز بیرون آپارتمان را که پریده بود را وصل کردم و برق منزل وصل شد.اما تلویزیون متاسفانه روشن نمیشود. درحالیکه محافظ برق سالم است. درضمن ١دستگاه صوتی سونی مدل وی۴۴ هم به همان محافظ برق وصل بود که متاسفانه آن دستگاه هم روشن نمیشود.

محمد چرخي
12 اسفند 1398

    با عرض پوزش از ادمین محترم
    اگه تلویزیونت آداپتور خارجی داره
    شاید فیوزی که داخل کابل برق آداپتور هست سوخته اونو عوض کن ببین روشن میشه،
    برای من سوخته بود عوض کردم روشن شد

    مجید
    19 خرداد 1399

با سلام یه سینما خانواده داریم که مشکل داره قفل کرده باز نمیشه سی دیش امکان تعمیرش هست احتمالا برد دستگاه باشه

مصطفی محمودی کیا
12 اسفند 1398

سلام من بین ۳تا مدل سینما خانواده سونی گیر کردم کمک میخواستم.برای تلوزیون سونی میخواستم
مدل fz850 و مدل fz900 و مدل dz810
لطفا بگید کدوم رو تهیه کنم برایه تلوزیونم

Mahdi hadavand
7 اسفند 1398

    سلام خط افقی ال سی دی بابت چیه وعلت بوجود آمدن چیه

    اسماعیل حسنیان
    18 تیر 1399

سلام ال ای دی سونی دارم الان ۱ساله صفحه سیاه شده خطای رنگی وسفید روصغحه میاد خواهشا بگین چقدرهزینه برمیداره واینکه درست میشه

میلاداسلامی
12 بهمن 1398

سلام من یک تلویزیون 65 اینچ سونی خریدم. تا حالا روی میز بوده اما الان تصمیم گرفتیم روی دیوار نصبش کنیم. لطفا شماره نمایندگی نصب تلویزیون سونی رو بفرستین. ممنون

محمد جمالی
4 بهمن 1398

سلام من یک تلویزیون سونی Lcd model KLVدارم که یک خط عمودی در گوشه سمت راست ظاهر شده که درحال بیشتر شدنه لطفا راهنمایی بفرمایید۴۶اینچ براویا

حسن نوروزی
3 بهمن 1398

    سلام پنل دستگاه (صفحه نمایش )شکسته است و مدل اون سونیKLV-40w400A هست
    میخوام تعمیرش کنم

    مهران احدی
    7 فروردین 1399

سلام و عرض ادب روی تلویزیون سونی من مقدار کمی آب ریخت و با پارچه تمیزش کردم، منتها بعد اون اول یک خط سفید افتاد رو صفحه و بعد اون صفحه کامل سیاه شده و فقط صدا داره ، مشکلش چیه میشه عنوان کنید ؟؟

ابوالفضل
27 دی 1398

سلام خسته نباشید ببخشید تلویزیون سونی مدلex700یه قطعه ش به اسم بورد نیکان متاسفانه گیرمون نمیاد خواستم ببینم نمایندگی سونی شما این قطعه رو نداره

خسروانی
21 دی 1398

سلام من تلوزیون سونی مدل50w80c دارم سیستم عاملش خراب شد و هنگ کرد منم از سایتها سیستم عامل دانلود کردم و با رم به تلوزیون نصب کردم اما هیچکدوم درست کار نمیکن

ایمانقلی
2 دی 1398

سلام تلوزیون حالت هنگ گرفته خود به خود صداش میره بالا یا میره تو تنظیمات اصلا ثابت وای نمیسته میخواستم بدونم مشکل از چیشه …. ممنون میشم راهنمایی کنید …

امیررضا زند
2 دی 1398

سلام من سونی x7077f دارم..مرورگر اینترنت داره؟؟؟چطور میتونم سرچ کنم به سایتهای داخلی دسترسی داشته باشم؟؟؟؟

جعفری
15 آذر 1398

با عرض سلام و خسته نباشید
تلویزیون ما مدل KD-46R450A هستش ، هر چند وقت یکبار فقط شبکه‌ تماشا و شبکه ۳ اچ‌دی میپره ، الانم جدیداً فقط شبکه تماشا هم رنگاش قاتی شده هم تصویر چهارخونه میشه .
نمیدونم چرا این تلویزیون مشکلش فقط با همین دو شبکس ☹ تماشا و ۳ اچ‌دی

یاسر
5 آذر 1398

    سلام
    من ساکن کرج منطقه شاهین ویلا هستم و سونی 48 اینج ال سی دی دارم که یک قطعه نیاز دارد لطفا اگر امکان دارد تعمیر تلویزیون سونی در منزل ما انجام گیرد.

    علی عامری
    24 مهر 1399

سلام.
هزینه تعمیر تلویزیون سونی که نیاز به تعویض بک لایت داره چقدر هست حدودا؟ تلویزیون sony مدل kul_47R500R

علی معصومی
19 آبان 1398

    تلویزیون سونی kd-65x9000f دارم . مدتی هست بعد از قطع برق علی رغم کانکت بودن wifi اینترنت ندارد . با وصل کردن هم مشکل برطرف نمیشود . تا زمانی که تلویزیون کاملا ریست نشود مشکل حل نمیشود.

    رضا
    22 آبان 1399

سلام ادرس نمایندگی تلویزیون سونی در کرج کجاست دقیقا؟

محمد صادقی
19 آبان 1398

سلام
لطف میکنید راهنمایی کنید
کنترل تلویزیون مدتی هست دکمه پاورش کار نمیکنه از کجا باید کنترل اصلی رو بخریم

میرزایی
8 آبان 1398

    سلام من ساکن تهران هستم. آداپتور تلویزیونم سوخته 19.5 ولت 5.2 آمپر اگر بخواهم از نمایندگی تلویزیون سونی در تهران کمک بگیرم برایم می‌فرستید اگر می‌شود به ایمیلم پیام میدید ممنون

    محسن پایکاری
    29 بهمن 1398

سلام .خسته نباشین
اگه تلویزیون تو شهرستان خراب بشه چکار کنیم. ادرس یا شماره تلفن نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در شهرستان ها رو در سایتتون اضافه کنید یا اینکه بفرمایید نمایندگی تلویزیون سونی در تهران کمک میکنه لطفا

ح.ک
3 آبان 1398

سلام
واسه تلویزیون اندروید سونی باید آنتی ویروس نصب کنیم یا نه مهم نیست ؟

مدل : 55X8500D

Amir
11 مهر 1398

سلام خسته نباشید
ببخشید وفتی فلش رو وارد تلویزیون میکنم چیزی بالا نمیاد
و وقتی که میرم تو تو تنظیمات و وارد (فضای ذخیره سازی و بازنشانی) میشوم تو بخش حافظه جداشدنی مینویسه که درایو usb به طور ایمن خارج شد.
در صورتی که فلش داخل تلوزیونه
لطفا راهنمایی کنید
مدل تلویزیون
Sony 50w800c

محمد. محسنی
21 شهریور 1398

    منم مشکل اقای محسنی رو دارم فلش که میزنم باز نمیکنه

    سمیراافسریان
    11 مهر 1398

      باسلام
      من درخواست تعمیرکار تلویزیون سونی دارم. تلویزیون سونی 55 اینچ مدل x720 دارم که به علت آب خوردگی دچار خطوط عمودی در وسط صفحه شده

      اکبر شکرگزار
      21 اسفند 1398

      باسلام و خسته نباشید
      من یک موزیک پلیر مدل NWZ-B133F دارم
      روشن نمیشه
      خواستم بدونم قابل تعمیر هست ؟
      و اگر شما تعمیر نمیکنید ایا میشه یه تعمیرگاه تلویزیون سونی معتبر معرفی کنین؟

      سید مجتبی حسینی
      12 اردیبهشت 1399

      سلام خسته نباشید
      من ال سی دی مدلKDL_42W670A دارم، برای تنظیم کانال های HD از طریق تنظیم اتوماتیک و دستی اقدام کردم ولی فقط SD ها رو تنظیم میکنه و اصلا HD ها رو نمیاره مشکل از TV هست یا ایراد فنی داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

      حسن بهرامیان فرد
      15 آذر 1399

      سلام،
      یک ماه پیش یک سیستم صوتی سونی مدل V43D خریدم، از طریق بلوتوث با آیپاد که آهنگ پخش میکنم بعضی وقتها بصورت چند ثانیه ای آهنگ متوقف میشه و عبارت LVL MAX روی صفحه دیجیتالش ظاهر و مجدد شروع به پخش میکنه، علت این مکس کردنها چیه و چکار باید بکنم؟
      ممنون

      محمود شهبازي
      4 بهمن 1399

      آیا تعمیرکار تلویزیون سونی شما سینما خانواده سونی هم تعمیر میکند ؟ مدل HCD-DZ750K

      نعمتی
      24 آبان 1399

      با سلام. بله دوست گرامی، تعمیر سینمای خانگی سونی نیز در کاراباما ارائه می شود. با تماس و یا تکمیل فرم می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

      کارشناس5: شعبانی
      24 آبان 1399

      با عرض سلام و ادب خدمت شما و همکارانتان . از یک ساعت قبل تلوزیون روشن میشه ولی مرتب خاموش و روشن میشه .تلوزیون سونی باواریا فکر کنم ۴۰ اینچ با پایه فلزی

      اسداللله کدخدازاده
      16 آذر 1399

      باسلام تلویزیون سونی مدل kLV32V400A دارم بخاطر ضربه کودک گوشه بالای پنل شطرنجی شده میخواستم صفحه تعویض بشه.باتشکر

      علی صفیخانی
      17 بهمن 1399

      سلام.
      ال ای دی سونی ۵۵ اینچ دارم.
      مدتی است که فکر کنم به دلیل مشکل نرم افزاری وقتی روشن می کنیم فقط لوگو سونی روی تصویر میاد و می ره و عملا سیستم عامل تلویزیون بالا نمی اد و روشن نمیشه.
      مدل تلویزیون:
      KD-55X8500D

      عباسی
      2 آذر 1399

    سلام و عرض ادب
    احتراما روی صفحه ال سی دی بنده یک نوار ابی رنگ سمت راست و مقداری خطوط راه راه در سمت چپ تصویر ایجاد شده است لطفا در صورت امکان راهنمایی فرمایید.
    46v550A
    با سپاس

    وحید رحمانی
    14 آبان 1399

بالای صفحه تلویزیون یهویی یه سوراخ ریز افتاده چکار کنم محافظ صفحه بندازم بهتره یا کلا خراب شده باید تعمیر بشه
لطفا راهنمایی کنید

ه ج
24 مرداد 1398

    تلویزیون سونی مدل klv-40v550a روشن نمیشود احتمالا منبع تغذیه از کارافتاده هزینه تعمیر آن چقدر میشود ؟ زمان تعمیر رو با تعمیرکار تلویزیون سونی باید هماهنگ کنم یا شما ؟

    محمدعلی قاسمی وند
    11 اسفند 1398

    با سلام و عرض خسته نباشید.
    خطوط عمودی رنگی بر روی صفحه ظاهر شده که فکر می کنم به علت آب خوردگی پنل زیر صفحه باشه. در صورت امکان مدت زمان تعمیر و حدود هزینه رو اعلام می فرمایید؟

    م ک
    11 اسفند 1398

      سلام، ال ای دی سونی دارم و وقتی روشن هستش عملکردهاش قاطی میکنه،مثلا یکدفعه دادم زیاد میشه یا کم میشه و یا از تلویزیون به خروجی hdmi منتقل میشه.اگر میشه درخواست من رو برای تعمیر ال ای دی سونی ثبت کنید. ممنونم.

      داریوش رستمی
      5 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی اگر به تعمیر ال ای دی سونی نیاز دارید همینجا می توانید از طریق فرم به صورت آنلاین و یا از طریق تماس درخواست خود را ثبت نمایید

      کارشناس 4: جعفری
      9 فروردین 1399

      تلویزیون سونی ٣٢ اینچ ال ای دی دارم
      که صفحه توسط بچه ضربه دیده وتصویر خط وخطی شده اما صدا هست لطفا رهنمایی بفرمایید ممنون

      هوشنگ همتی
      20 مهر 1399

      سلام وقتی تلوزیون خاموش بوده پسرم باگردو زده به صفحه اش روشن کردم صدا داره تصویر نداره چکار باید کرد؟

      جلیل احمدی
      16 بهمن 1399

سلام.اگر تلویزیون شهرستان خراب شده باشد باید چکار کرد

غلامرضا
4 آبان 1397

    سلام دوست گرامی در حال حاضر به جز استان تهران فقط در استان گیلان و البرز (کرج و …)خدمات تعمیرات تلویزیون سونی داریم. در صورتی که در شهرستان دیگری زندگی می کنید باید با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی شهر خود تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    19 آبان 1398

      سلام خسته نباشید
      شما در محل، تلویزیون را تعمیر میکنید یا منتقل میشود؟ تعمیرگاه تلویزیون سونی شما کجاست؟

      حسن موسوی
      17 خرداد 1399

      سلام دوست گرامی، به مشکل تلویزیون شما بستگی دارد اما معمولا برای بررسی دقیق تر با دستگاه ها و تجهیزات لازم، تلویزیون به کارگاه منتقل می شود.

      کارشناس 4: جعفری
      18 خرداد 1399

      سلام از سر کار که برگشتم تلویزیون رو روشن کردم دیدم صفحه تلویزیون سفید شده. علتش چیه؟

      سید علی اکبر جمالیان
      17 آبان 1399

      با سلام. دوست عزیز میتونید علت سفید شدن صفحه رو در مقاله کاراباما بیابید.

      کارشناس5: شعبانی
      17 آبان 1399

      سلام شما سی دی من هم تعمیر میکنید

      خدیجه بیرانوند
      20 بهمن 1399

      سلام تلویزیون ما مشکل داره میخواستم باز دید شود فاز ۴ مهرشهر

      مقصود حمزه زاده
      1 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

      سلام خسته نباشید تلویزیون من سونی براویا مدلKDL-47w800A هست
      همه تنظیمات را مرور کردم و حتی کابل شبکه را نصب کردم اما اینترنت را ردیابی نمی‌کند مشکل از چیست

      ظفر اصانلو
      14 دی 1399

      دستگاه ماهواره سالمه اما تلویزیون کانال ماهواره وو نشون نمیده میگن شاید hdmiخراب شده،

      الهه وكيلي
      13 بهمن 1399

      سلام. خسته نباشید ، تلوزیون سونی روشن کردم ظاهرا بهم ریختگی تصویر دارد، یا بهتر بگم تداخل رنگ ها عمودی و افقی شدن تصاویر؛ لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم، آیا در سبزوار نماینده دارید ممنون میشم به من جواب بدهید.

      علیرضا احمدآبادی
      15 بهمن 1399

      تلویزیون سونی ما روشن و کار میکند ،ولی خطی روی آن افتاده و چند تا دایره کوچک دارد.

      مجید حیدری
      23 فروردین 1400

      سلام
      خداقوت
      من یه ضبط خانگی سونی آر وی ۲ دارم
      میخوام فلشخور بشه و بلوتوث براش نصب کنید
      امکان این کار هست

      فرهاد مهادی
      16 مهر 1400

      آداپتور تلویزیون سونی ام سوخته، به یک آداپتور جدید نیاز دارم ازکجا باید تهیه کنم؟ ممنونم بابت پاسخ گویی تون

      احمد احمدی
      11 شهریور 1400

      سلام تلوزیون ما سونی هستش روی صفحه قفل شده وفقط آرم سونی میاد به یک نفر نشونش دادیم گفت مشکل نرم افزار پیدا کرده شما میتونید درستش کنید؟

      محمود زمردی
      25 فروردین 1401

    گوشه بالای ال سی دی بر اثر ضربه ترک برداشته و تصویر کمی تیره و خط دار شده است

    مرتضی کبریایی
    23 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

      سلام تلویزیون روشن بود و بعد چندقیقه خاموش شد
      مدل :KD-55x8500D

      كريم حاصلى
      19 مرداد 1400

      سلام کریم عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر تلویزیون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      21 مرداد 1400

    سلام ال سی دی سونی ۱۰سالی هست دارم خط عمودی کوچبمی داشت مرورا کنی بزرگترشده اصویرهست مشکلی نداره فقط همین خطی که داره نشکلش هست خواستم درصورت کپ بودن هزینه ببینم براوردمبلغ هزینه تعمیررابفرماییدکه درصورت مطلوب بودن مزاحمت خدمتتان داشته باشیم متشکرم

    حمیدرضاخلیلی
    30 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      پیام شما جهت پیگیری به واحد مربوطه اطلاع داده شد.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

    برای تعمیر تلویزیون led پیام دادم

    الهه خالوند
    6 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      10 مهر 1400

      تلویزیون سونی ۴۰ اینچ وقتی روشن میکنم چراغ پاور چشمک میزنه و تصویر نمیاد

      جاویدی بهمن
      9 اسفند 1400

    سلام هزینه تعویض السیدی تلویزیون ۶۵ مدلx85f حدودا چقدره اگه بگین حدودا چقدره ممنون میشم

    جعفر علینیا
    12 اردیبهشت 1401

    تلوزیون ضربه خورده

    حسن شهنواز
    29 تیر 1401

      سلام دوست گرامی
      جهت ثبت درخواست تعمیر، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

      فرهاد محمدی
      2 مرداد 1401

    سلام وقت بخیر تلوزیون من برند سونی برندwk800
    چند روز روی صفحه نمایش آن رنگهای سبز وآبی و….پخش شده ونمایش آن با مشکل مواجهه لطفا کمک کنین اگر راهی هست درستش کنم

    مهدی شرافت
    30 شهریور 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس