ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک (MAGIC)

به منظور برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی مجیک، کافیست درخواست آنلاین خورد را ثبت کنید یا با تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ظرفشویی مجیک

سال‌هاست که انواع ماشین‌های ظرفشویی رومیزی یا ایستاده برند مجیک راه خود را به آشپزخانه‌های ایرانی باز کرده‌اند. با توجه به ظرافت‌ها و پیچیدگی‌های لوازم خانگی امروز، همواره توصیه می‌شود که خدمات مرتبط با آنها را از مراکز معتبر دارای تکنسین‌های آموزش دیده دریافت نمایید تا متحمل خسارات بی‌مورد نشوید. مجموعه کاراباما، تمامی خدمات ماشین ظرفشویی این برند، از نصب و سرویس گرفته تا عیب یابی و تعمیر را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مرکز، از دانش فنی قابل توجه و تجربه زیادی برخوردارند و می‌توانند ظرفشویی شما را به راحتی عیب یابی و به طور اصولی تعمیر کنند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی مجیک

1. تمیز نشدن ظروف پس از اتمام شستشو

یکی از مشکلات متداول ماشین ظرفشویی، تمیز نشدن کامل ظروف پس از پایان شستشو است. استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده یا کم بودن مقدار مواد شوینده از اصلی‌ترین دلایل تمیز نشدن ظروف هستند. توصیه می‌شوند پس از چند بار استفاده از ماشین ظرفشویی، مخزن مواد شوینده را تمیز کنید تا رسوب نگیرد. ناگفته نماند، ایراد پمپ و بازوی آبپاش نیز می‌تواند باعث تمیز نشدن ظرروف در ظرفشویی مجیک باشد.

2. روشن نشدن ظرفشویی مجیک

روشن نشدن ظرفشویی می‌تواند به دلیل ساده‌ای مثل نبود جریان برق رخ داده باشد. به همین دلیل پیش از آنکه درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید، با چک کردن پریز، کنتور و دوشاخه از وجود جریان برق مطمئن شوید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است بسته نشدن درب عامل روشن نشدن ظرفشویی باشد.

3. کدر شدن ظروف در ظرفشویی مجیک

این مشکل در بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی رخ می‌دهد و نشانه وجود هیچ ایراد و مشکلی در دستگاه نیست. سختی آب می‌تواند عامل کدر شدن ظروف پس از شستشو باشد. توصیه می‌شود قبل از قرار دادن ظروف شیشه‌ای در ماشین ظرفشویی آنها را آبکشی کنید. به این ترتیب احتمال کدر شدن ظروف کاهش می‌یابد.

4. طولانی شدن سیکل شستشو در ماشین ظرفشویی مجیک

این مشکل در بسیاری موارد به دلیل اشتباه کاربر رخ می‌دهد. مثلا در صورتی که دمای آب را خیلی بالا انتخاب کرده باشید، سیکل شستشو طولانی‌تر خواهد بود. با این حال، خرابی ترموستات یا تایمر ظرفشویی نیز می‌تواند عامل طولانی شدن سیکل شستشو باشد.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی مجیک خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. نشتی آب از ظرفشویی مجیک

در بسیاری موراد نشتی آب از ماشین ظرفشویی به دلیل تراز نبودن دستگاه، خراب بودن پمپ تخلیه، وجود نشتی شیلنگ تخلیه یا شیلنگ ورود آب و همین طور پارگی و فرسودگی لاستیک دور درب رخ می‌دهد. ناگفته نماند، استفاده از مواد شوینده نامناسب یا استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده نیز می‌تواند عامل نشتی باشد.

6. بسته نشدن درب ظرفشویی

بسته نشدن درب، از مشکلات متداول بسیاری از برندهای ماشین ظرفشویی است. بسته نشدن درب ظرفشویی می‌تواند ناشی از تراز نبودن دستگاه باشد. همچنین تمیز نبودن و ایراد داشتن لاستیک دور درب و حتی چیدمان نامناسب یکی از ظروف داخل ظرفشویی می‌تواند مانع بسته شدن درب شود.

7. تخلیه نشدن آب ظرفشویی مجیک

تخلیه نشدن آب ظرفشویی  در بسیاری موارد به دلیل مشکلات پمپ و سلونوئید تخلیه اتفاق می‌افتد. انسداد لوله خروجی آب نیز می‌تواند یک عامل عدم تخلیه آب از ماشین ظرفشویی باشد. بهتر است برای رفع این مشکل از یک تکنسین کمک بگیرید.

8. خاموش نشدن ماشین ظرفشویی

خاموش نشدن ماشین ظرفشویی معمولا به دلیل وجود ایراد در سنسور نشتی است. در صورتی که سنسور تشخیص رطوبت در داخل دستگاه بدهد، مانع خاموش شدن دستگاه شده، سبب می‌شود که عمل تخلیه بارها تکرار شود. توصیه می‌شود از یک تکنسین ماهر برای رفع این مشکل کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی مجیک

ماشین ظرفشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی مجیک

سال‌هاست که ماشین ظرفشویی در خانه‌های ایرانی جای خود را پیدا کرده است، به ویژه در میان خانواده‌هایی که مشغله زیادی دارند. تصور زندگی امروز بدون ماشین ظرفشویی برای برخی خانواده‌‌ها تقریبا غیرممکن است. طبیعی است که همسو با افزایش طرفداران ماشین ظرفشویی، نیاز به خدمات آن نیز افزایش پیدا کرده است.

مرکز مجاز و مرکزی تعمیرات کاراباما با درک این نیاز و با هدف رفع چالش‌های حاصل از خرابی ظرفشویی، بیش از یک دهه است که خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک را با برخورداری از تکنسین‌های متخصص دستگاه و برند ارائه می‌دهد.

کاراباما کدام مشکلات ظرفشویی مجیک (Magic) را برطرف می‌کند؟

مشکل دستگاه شما هر چه که باشد می‌توانید به توانایی تعمیرکار ظرفشویی مجیک که به منزل شما اعزام می‌شود، اعتماد کنید. واقعیت این است که تکنسین‌های ماشین ظرفشویی در کاراباما آموزش کافی در زمینه تعمیر این دستگاه دیده‌اند و در عیب یابی و تعمیر آن تبحر زیادی دارند. برخی از مشکلات متداول ظرفشویی عبارتند از:

  • مشکلات روشن و خاموش شدن دستگاه
  • انتخاب نشدن برنامه ها یا تنظیمات
  • آبگیری نکردن ظرفشویی یا آبگیری بیش از حد
  • تخلیه نکردن آبهای کثیف
  • مسدود شدن، نچرخیدن و یا معیوب شدن بازوهای آبپاش
  • گرم نشدن آب
  • بهم خوردن تنظیمات سختی آب و سایر تنظیمات

در کاراباما، اولویت با تعمیر قطعه است

زمان بروز خرابی در ماشین ظرفشویی و به طور کلی تمامی لوازم الکترونیکی، هزینه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هاست. کاراباما با درک شرایط اقتصادی خانواده‌ها و با هدف ممانعت از مصرف‌گرایی، در تمامی خدمات خود اولویت را بر تعمیر قطعه قرار داده‌است.

از این رو تکنسین اعزامی به منزل شما، ابتدا برای تعمیر قطعات ظرفشویی مجیک تلاش خواهد کرد. از سویی، گاه ممکن است تکنسین بعد از بررسی قطعه متوجه شود که تعمیر آن کاری بیهوده است و مشکل مجددا تکرار خواهد شد.

در این صورت، منطقی به نظر می‌رسد که برای صرفه جویی در هزینه‌های پرداختی قطعه را تعویض کنید. برخی از قطعات ماشین ظرفشویی مجیک که در کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند عبارتند از برد، پمپ، هیتر، تسمه‌ها، بازوها، فیلترها، سنسورها، سوئیچ‌ها و … .

ضمانت تعمیرات، خدمتی با هدف آسودگی خاطر خانواده‌ها

بله. تعمیرات باکیفیت باید دستگاه را به حدی برساند که دیگر تا مدت‌ها مشکلی در استفاده از آن نداشته باشید. کاراباما با همین دید به استخدام تکنسین‌های خود پرداخته است.

در واقع تمامی تکنسین‌ها و تعمیرکاران این مجموعه از یک سری فیلترهای فنی عبور می‌کنند و تنها پس از تایید دانش فنی‌شان است که فرصت همکاری با این مرکزی تخصصی را پیدا می‌کنند.

با این حال، باید در نظر داشته باشیم که در هر پروسه‌ای از جمله پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی، احتمال خطا وجود دارد. مرکز تخصصی کاراباما با در نظر گرفتن این احتمال خطاست که ضمانت تعمیرات ظرفشویی مجیک را ارائه می‌دهد

. جلب رضایت صد در صدی مشتریان، هدف این مرکز است و گارانتی 6 ماهه تعمیرات یکی از بارزترین نمودهای این هدف است.

کدام مدل‌ها از ظرفشویی مجیک در کاراباما تعمیر می‌شوند؟

تمامی مدل‌های ظرفشویی این برند اعم از رومیزی و مبله یا ایستاده، صرف نظر از قدیمی یا جدید بودن‌شان توسط تکنسین‌های کاراباما سرویس و تعمیر می‌شوند. این مرکز با تکیه بر تجربه و دانش گسترده تعمیرکاران مجیک، هر گونه مشکل پیش آمده برای دستگاه شما را برطرف می‌کند.

در صورتی که مدت گارانتی یا خدمات پس از فروش ظرفشویی مجیک شما به پایان رسیده، می‌توانید روی تخصص تکنسین‌های کاراباما، و خدمات باکیفیت و فوری این مرکز حساب کنید.

هزینه تعمیرات ظرفشویی دوو

هزینه‌ای که برای تعمیر ماشین ظرفشویی‌تان به تکنسین پرداخت می‌کنید، بر اساس نرخ اتحادیه تعیین شده و به طور کامل تحت نظارت مجموعه قرار دارد. تکنسین پیش از مراجعه، هزینه تعمیر ظرفشویی مجیک در منزل را به طور حدودی اعلام خواهد کرد. با این حال دقت کنید که احتمال تغییر رقم وجود دارد چرا که موارد زیر بر تعیین هزینه تعمیرات اثرگذار است:

  • شدت خرابی دستگاه‌تان چقدر است
  • آیا قطعه معیوب باید تعویض شود یا قابل تعمیر است
  • قطعه‌ای که قرار است تعویض شود، چقدر قیمت دارد

این احتمال نیز وجود دارد که مشکل دستگاه شما جدی نباشد و ایرادی که رخ داد تنها در اثر یک خطای انسانی باشد. از این رو توصیه می‌شود صبوری کنید تا تکنسین دستگاه شما را بررسی کرده و بعد نظر خود را اعلام کند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 الی 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 الی 120.000
3اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 الی 120.000
4اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 الی 180.000
5اجرت تعویض موتور ظرفشویی رومیزی500.000 الی 600.000
6اجرت تعویض موتور ظرفشویی 12 نفره به بالا420.000 الی 520.000
7اجرت تعویض المنت180.000 الی 220.000
8اجرت نصب و آموزش ظرفشویی200.000 الی 250.000
9اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 الی 480.000
10اجرت باز و بسته کردن موتور ظرفشویی و تعویض بلبرینگ با جنس700.000 الی 1.000.000
11اجرت تعویض مخزن نمک ظرفشویی عادی (در منزل)450.000 الی 600.000
12اجرت تعویض برد ظرفشویی350.000 الی 450.000

تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک در تهران

در صورتی که ساکن شمال تهران، شرق تهران، جنوب یا غرب تهران هستید و ماشین ظرفشویی مجیک دارید، می‌توانید از خدمات کاراباما در زمانی کوتاه بهره‌مند شوید.

این مرکز تخصصی که بیش از یک دهه پیش، فعالیت خود را در تهران و حومه آغاز کرد، تلاش کرده است خدماتی ارائه دهد که کیفیتی فراتر از نمایندگی ظرفشویی مجیک داشته باشد.

تمامی مراحل ارائه خدمات سرویس یا تعمیر، از زمان ثت درخواست شما به صورت کاملا حرفه‌ای و مرتب صورت خواهد گرفت. به علاوه معمولا نیازی به انتقال ظرفشویی به تعمیرگاه وجود ندارد و تکنسین در منزل‌تان مشکل را برطرف خواهد کرد.

کدام یک از مناطق کشور تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند؟

در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیرات تخصصی کاراباما در شهرستان‌های مشهد، شیراز و اراک، استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان، گیلان، و همین‌طور جزیره کیش ارائه می‌شود.

در صورتی که ساکن یکی از مناطق هستید به خدمات تعمیر ظرفشویی مجیک نیاز دارید می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت کنید.

ما در کاراباما یک اعتقاد راسخ داریم و آن اینکه، تمامی خانواده‌های ایرانی در جای جای ایران باید به خدمات باکیفیت و فوری دسترسی داشته باشند.

بر اساس همین باور است که افزایش گستره فعالیت‌ها، در برنامه توسعه این مرکز قرار دارد و مفتخریم اعلام کنیم که به زودی مناطق دیگری از کشور نیز تحت پوشش خدمات کاراباما قرار خواهند گرفت.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ظرفشویی مجیک
خرابی یکی ازچرخهای انتهایی سبدشستشو

پورآذری
16 فروردین 1401

با سلام وخسته نباشید ماشین ظرفشویی مدل۲۱۵۵مجیک errorf5 میده احتمالا المنتش سوخته هزینه قطعه اصلی با تعویض چقدر میشه؟

محسن حسینی
14 اسفند 1400

ماشین ظرفشویی رومیزی مدل بامبو دارم روشن کردم تخلیه نکرد یا ؟ تمام آشپزخانه رو اب برداشت لطفا پیگیری نمایید

سارا بابایی
3 اسفند 1400

سلام شما در بوشهر هم تعمیرات ارایه میدهید لطفا شماره تعمیر کار رو بام ارسال نمایید
تشکر

م٫گیاهچی
1 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

خرابی ماشین ظرفشویی دادن ارور f3

سمیرابیدقی
25 اسفند 1399

سلام خسته نباشید
هزینه تعویض پمپ ماشین ظرفشویی رو میزی مجیک مدلDW-1652s چقدر است. با سپاس

ذاکری
21 دی 1399

یدک سبد ماشین ظرفشویی مجیک دربازار موجود قیمتش چند؟دچار زنگ زدگی شده یکی از میله های سبد جدا شده

یکتا کلهر
22 فروردین 1399

    سلام سبد ماشین ظرفشویی ۸نفره مجیک موجودی دارید قیمت لطفا

    خاتمی
    20 خرداد 1399

سلام چندین بار است که پس از شستشو، وقتی درب ماشین را باز میکنم اطراف ماشین و ظرفها خیس هستند با وجود اینکه پس از مدت مشخص درب را باز میکنم. در ضمن یک مخزن آب زیر سبد وجود دارد که پس از اتمام متوجه میشم که بیرون پریده (حدود دو سانت) که با دست به سر جای اصلی هدایت میکنم.
آبا ممکن است خشک نکردن مربوط به همان باشد؟

سهیلا قوامیان
8 آبان 1398

سلام و روز بخیر.من دو سال و نیم ماشین ظرفشویی مجیک دارم .فقط سال اول خوب بود.خوب نمیشوره.بعنی بعد شستشو باز مجبورم با دست بشورم.بوی بدی موقعی که کار شستشو تموم میشه میده.ظروف شیشه ای و چینی کدر تحویلم میده.تو شهر ما هم ظاهرا نمایندگی ماشین ظرفشویی مجیک ندارن.لطفا اگه میشه منو راهنمایی کنید.یا نمایندگی خدمات ظرفشویی مجیک خوزستان شهرستان بهبهان آدرسش واسم بزارین.ممنون میشم

فاطمه بهبهانی
17 آذر 1397

    سلام،شما پودر ماشین ظرفشویی تون رو عوض کنید،همیشه قرص فینیش استفاده کنید،امتحان کنید مشکلتون حتما حل میشه،مجیک بهترین ما ظرفشویی هست که من دیدم

    عزتی
    2 فروردین 1399

      سلام وقتتون بخیر
      ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی تهیه کردم. امکانش هست که تخلیه را به لوله وصل کنم؟ چون شکل ظاهری تخلیه داخل سینک مناسب نیست. ممنون میشم راهنمایی کنین

      فرهادی
      19 آبان 1399

    سلام سبد ماشین ظرفشویی مجیک پیدا کردید ؟سبد ماشین ظرفشویی ما هم خراب شده لطفاً راهنمایی کنید

    محمد هادیزاده
    14 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      17 خرداد 1400

عرض سلام وخسته نباشی
سینی ماشین ظرفشویی مجیک 8 نفره ما خراب شده و غیر قابل مصرفه 4ماهه به نمایندگی ظرفشویی مجیک شهرستان بیعانه دادیم تا برای ما تهیه کنند ولی نتوانسته اند
لطفا راهنمایی کنید چگونه تهیه بکنیم
ممنون از زحماتتان

پیمان جعفرزاده
24 مهر 1397

سلام.ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی من ماه قبل خطای f3داد و یک صدائی شبیه اتصال برق از زیر دستگاه شنیده میشد…که مجبور شدیم به نمایندگی خدمات ظرفشویی مجیک در شهرستان دستگاه بودنشون بدیم..طبق نظر تعمیرکار ایراد از پنل برد بود و نه از موتور که تعویض محل حدود ۳۰۰ برای ما هزینه داشت اما در کمتر از چند بار استفاده مجدد مشکل برگشته یعنی صدای زیر دستگاه و خطای f3…لطفا راهنمایی کنید چون من در شهرستان بجنورد خراسان شمالی هستم

جواد میری
11 مهر 1397

سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی من میزنه F1 لطفا میشه راهنمایی کنید

بهروز روستایی
28 اردیبهشت 1397

    زیر درب ماشین ظرفشویی من یک قطعه داره که شکسته پیدا میشه؟مدل3310

    امیرحسین کتابی
    16 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

    ماشین مجیک ما هم تا میخواد شستشو رو انجام بده f1 میزنه اولش یکی دو بار میزد و بعد خوب میشد الان دیگه به کل f1 میزنده سرویس کار ها هم نگاه کردن نتیجه گرفتن برد مادرشه ایا بردش موجوده

    شهر یار برجی
    19 اردیبهشت 1401

سلام
من میخوام از تعمیرکارتون تشکر کنم خیلی مودب و مخصوصا حرفه ای بود من دوست داشتم خیلی زود کار منو انجام داد

زهرا
26 بهمن 1396

سلام خسته نباشید ماشین ظرفشویی امروز بعد چند دقیقه قطع میشه رو صفحه میزنهF3 شلنگ تخلیه آب چک کردم ولی تو چند بار شستوشو تکرار شد.مشکل از کجا میتونه باشه؟

رزاقی
12 دی 1396

    سلام ماشین ظرفشویی من ارور H4می زنه علت چیه؟

    سمیرا صفری
    28 اسفند 1399

سلام ۴ سال ماشین ظرفشویی مجیک داریم واقعا عالیه از مارک های هایر بوش و ال جی واقعا سرتره خدمات پس از فروش ظرفشویی مجیک هم عالیه

هدیه عبطان
24 آذر 1396

سلام و خسته نباشید
من حدود 5 ساله که ماشین ظرفشویی مجیک دارم و خیلی هم راضی هستم. اطرافیان همه ماشین LG و بوش دارن که اصلا راضی نیستند و خیلی هم گران خریدن.
امروز برای اولین بار به این مشکل برخوردم که در اواسط شست و شو خودبه خود روی صفحه مانیتور حروف FS میاد و وقتی در رو باز میکنم ظرفها کاملا خیس هستند. ممکنه بفرمایید مشکل از کجاست؟
با تشکر فراوان

نظری
24 اردیبهشت 1396

    ظرفشوئی ۱+۹ مجیک دارم که کار نمی کند

    سبده مهشید موسوی
    29 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین ظرفشویی مجیک رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      3 مهر 1400

      سلام. ببخشید امروز همون اولی که ماشین و روشن کردیم یه صدایی داد و دود کرد ما زود خاموش کردیم و از برق کشیدیم.

      مریم رحیمی
      12 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مهر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس