ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سام (SAM)

جهت دریافت تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی سام، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

تعمیرات ماشین لباسشویی سام
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی سام

کاراباما با هدف پوشش دادن تمامی دستگاه‌ها و برندهایی که خانواده‌های ایرانی در منزل دارند، سال‌هاست که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی سام را ارائه می‌دهد. خدمات این دستگاه به کمک تکنسین‌هایی ارائه می‌شود که گذشته از تجربه بالا، آموزش دیده هم هستند و می‌توانند به درستی ایراد دستگاه را پیدا کنند و نسبت به رفع آن درست‌ترین اقدام را روی دست بگیرند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی سام، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سام

۱. ماشین لباسشویی سام آبگیری نمی‌کند

در صورتی که لباسشویی شما آبگیری نمی‌کند این احتمال وجود دارد که درب آن درست بسته نشده باشد. همچنین ممکن است شیر برقی دستگاه خراب شده باشد و به همین دلیل آب وارد دستگاه نمی‌شود. توصیه می‌شود جهت رفع این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

۲. ماشین لباسشویی آبگیری می‌کند، اما متوقف نمی‌شود

در صورتی که پروسه آبگیری متوقف نمی‌شود ممکن است سوئیچ فشار ایراد پیدا کرده باشد. این سوئیچ میزان مناسب سطح آب را تعیین می‌کند و اگر خراب باشد، آب دستگاه بیش از اندازه شده و ممکن است سرریز شود.

۳. لباسشویی سام در حین کار متوقف می‌شود

متوقف شدن دستگاه در حین کار می‌تواند به دلیل خرابی میکروسوئیچ درب، زبانه قفل درب، شیر ورودی آب، برد کنترل اصلی یا تایمر لباسشویی رخ بدهد. هزینه تعویض این قطعات بالاست، بنابراین اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر آنها است.

۴. ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود

روشن نشدن لباسشویی می‌تواند به دلیل ساده‌ای مثل عدم وجود جریان برق رخ داده باشد. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر خود حتما پریز و دوشاخه را بررسی کنید. همچنین ممکن است موتور دستگاه داغ کرده باشد. در صورتی که از وجود جریان برق مطمئن شدید و موتور خنک شد، اما دستگاه همچنان روشن نشد تکنسین باید آن را عیب یابی و مشکل را برطرف کند.

تعمیر تخصصی لباسشویی سام خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. ماشین لباسشویی سر و صدای زیادی دارد

سر و صدای زیاد می‌تواند در اثر یک مشکل جدی باشد. این احتمال وجود دارد که پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد یا یک جسم خارجی در شیلنگ تخلیه گیر کرده باشد. وجود مشکل در بالشتک موتور، تسمه و کمک فنرها نیز می‌تواند علت سر و صدی زیاد این دستگاه باشد.

۶. لباسشویی لرزش زیادی دارد

تکان و لرزش زیاد می‌تواند به دلیل ساده‌ای چون تراز نبودن دستگاه، به هم ریخته بودن لباس‌ها در دیگ شستشو یا تنظیم نبودن پایه‌ها باشد. توصیه می‌شود پیش از ثبت درخواست تعمیر در کاراباما، این موارد را بررسی کنید. در صورتی که لرزش دستگاه‌تان برطرف نشد، تکنسین باید آن را عیب یابی کند. ممکن است تسمه یا فنرها و کمک‌فنرها ایرادی پیدا کرده باشند.

۷. لباسشویی سام نشتی دارد

نشت آب می‌تواند در اثر ایراد شیلنگ تخلیه، شیلنگ ورودی آب، لاستیک دور درب و پمپ تخلیه رخ بدهد. تکنسین ابتدا همه این قسمت‌ها را بررسی خواهد کرد و در صورتی که پارگی یا آسیب خیلی شدید باشد، ممکن است قطعه معیوب را تعویض کند. بد نیست بدانید که استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا استفاده از شوینده‌های نامناسب می‌تواند منجر به کف زیاد و درنهایت نشت آب شود.

۸. دیگ شستشوی لباسشویی نمی‌چرخد

نچرخیدن دیگ شستشو می‌تواند در اثر بیش از اندازه بودن حجم لباس‌ها باشد. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر حتما این مورد را بررسی کنید. خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب، پمپ تخلیه، موتور و تسمه‌ها نیز می‌‌تواند عامل نچرخیدن دیگ شستشو باشد. این موارد باید توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

مشاهده سایر پرسش های متداول
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سام (همراه با جدول هزینه‌ها)

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما سال‌هاست که به عنوان یک سرویس دهنده حرفه ای در زمینه نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سام فعالیت می‌کند.

در مورد خدمات نصب باید بگوییم که تیم ما لباسشویی شما را به شکل صحیح و کاملا مطابق با استانداردهای دستگاه نصب می‌کند چنانچه می‌دانید هر گونه خطا در پروسه نصب می‌تواند به مشکلات ریز و درشت در آینده منجر شود بنابراین اگر به تازگی نقل مکان کرده اید یا به نمایندگی لباسشویی سام دسترسی ندارید توصیه می‌شود خدمات نصب را از یک مرکز قابل اعتماد دریافت کنید.

علاوه بر نصب، تیم ما در ارائه سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات لازم برای ماشین لباسشویی سام هم متخصص است. ما از قطعات اصلی و باکیفیت برای تعمیرات استفاده می‌کنیم و به طور دقیق و سریع مشکلات فنی را تشخیص و رفع می‌کنیم.

ایرادات برطرف شده توسط تیم ما شامل مشکلات قسمت‌های مکانیکی و الکترونیکی لباسشویی، مشکلات در عملکرد دستگاه، ایراد پمپ آب و بسیاری دیگر می‌شود. تیم تعمیر و خدمات کاراباما در تلاش است تا ماشین لباسشویی شما را به حالت اصلی و عملکرد بهینه بازگرداند.

سرویس دوره‌ای، اقدامی جهت حفظ عملکرد بهینه دستگاه

اگر از آن دسته آدم‌ها هستید که مراقبت از لوازم خانگی و طول عمر آنها برای‌تان اهمیت دارد، باید بگوییم که هیچ اقدامی به اندازه سرویس دوره‌ای به دردتان نمی‌خورد.

دستگاه‌ها و سیستم‌ها در طول زمان و به دلیل استفاده مداوم، ممکن است دچار ایراد شوند یا عملکرد مناسبی نداشته باشند. سرویس دوره‌ای به عنوان یک روش مراقبتی پیشگیرانه، مشکلات را شناسایی و رفع می‌کند و همچنین عملکرد دستگاه را در سطح مطلوب حفظ می‌کند.

در فرآیند سرویس دوره‌ای، تکنسین‌های ماهر بررسی‌های لازم را روی دستگاه انجام می‌دهند. این فرایند شامل بررسی عملکرد دستگاه، بررسی قطعات و قسمت‌های مختلف، تعویض قطعات فرسوده یا آسیب‌دیده، انجام مجدد تنظیمات و به روز رسانی نرم‌افزار، تمیز کردن دستگاه و سایر فعالیت‌های مناسب به تشخیص تکنسین است.

مزایای سرویس دوره‌ای لباسشویی به شرح زیر است:

  • حفظ عملکرد بهینه: سرویس دوره‌ای باعث می‌شود که دستگاه به طور مداوم در حالت بهینه عمل کند و عمر مفید آن افزایش بیابد.
  • پیشگیری از خرابی: با انجام سرویس دوره‌ای منظم، مشکلات کوچک دستگاه شناسایی شده و پیش از آنکه جدی شوند برطرف می‌شوند.

رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی سام

مشکلی که به طور ناگهانی برای لباسشویی شما رخ می‌دهد و برای‌تان تازگی دارد بارها و بارها توسط تکنسین‌های باتجربه کاراباما برطرف شده است. به همین دلیل است که به یک بررسی کوتاه پی به مشکل می‌برند و به درستی آن را برطرف می‌کنند. برخی از پرتکرارترین مشکلات لباسشویی سام و به طور کلی تمامی برندها به شرح زیر است:

  • نشت آب: یکی از مشکلات رایج لباسشویی، نشت آب از لوله‌ها یا محل اتصالات است. این ممکن است به دلیل وجود مشکل در لوله‌ها، نصب نادرست و برخی مشکلات ساده یا جدی دیگر باشد.
  • عدم ورود آب به دستگاه: اگر آب به درستی وارد دیگ شستشو نمی‌شود، ممکن است مشکلی در سیستم آب رسانی وجود داشته باشد. این مشکل می‌تواند به دلیل خرابی لوله‌ها، ترک خوردن شیلنگ‌ها، انسداد شیلنگ‌ها و … باشد.
  • لرزش و صدای زیاد: اگر لباسشویی در حین چرخه شستشو لرزش زیادی دارد و صداهای غیرعادی تولید می‌کند، ممکن است پایه‌ها به درستی نصب نشده یا ضعیف باشند، لباس‌ها نامتعادل در دیگ شستشو قرار گرفته باشند یا برخی قطعات درونی دستگاه خراب شده باشند.
  • تمیز نشدن لباس‌ها: اگر لباس‌ها به درستی شسته نمی‌شوند و لکه‌ یا کثیفی‌ها حذف نمی‌شوند، ممکن است عواملی چون استفاده از مقدار ناکافی مواد شوینده، انتخاب برنامه نامناسب برای نوع پارچه، انسداد فیلتر و حتی خرابی برخی قطعات می‌توانند ایجادکننده این مشکل باشند.
  • بوی نامطبوع لباسشویی: افراد زیادی از این مشکل لباسشویی شکایت می‌کنند در حالی که با انجام نظافت دستگاه به طور مرتب کاملا قابل پیشگیری است.

در صورتی که هر یک اتز موارد الا را تجرب کردید و با انجام اقدامات پیشنهاد شده مشکل برطرف نشد، برای جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی سام کمک بگیرید.

در کاراباما، قطعات معیوب تعمیر می‌شوند

دستور کار تکنسین‌های کاراباما همواره بررسی دقیق قطعه معیوب و تعمیر قطعات لباسشویی سام در صورت امکان بوده است. تکنسین‌های این مرکز با استفاده از تجربه و تخصص خود، قطعات معیوب را با دقت بررسی و تحلیل می‌کنند.

سپس با روی دست گرفتن اقدام لازم، قطعات را به حالت عملکردی مناسب و استاندارد بازمی‌گردانند. هدف ما این است که قطعات تعمیر شده به شرایط اولیه خود بازگردانده شوند و به طور کامل قابل استفاده باشند. به این ترتیب هزینه تعمیرات نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

در مقابل این احتمال هم وجود دارد که قطعه اصلا قابل استفاده نباشد و تعمیر آن صرفا یک راه حل موقتی برای دستگاه باشد. استفاده از قطعاتی که به هر دلیلی دچار عیب و ایراد جدی شده‌اند، می‌تواند مشکلات جدی برای مشتریان به وجود آورد.

این مشکلات می‌توانند شامل عملکرد نامناسب، خرابی زودرس، و کاهش کارایی و عملکرد سیستم باشند. در چنین شرایطی، تعمیر قطعات معیوب یک راهکار کارآمد و پایدار به نظر نمی‌رسد. توصیه می‌شود به تشخیص تکنسین اعتماد کنید.

 

  • موتور
  • پمپ آب
  • پمپ تخلیه
  • شیربرقی
  • المنت
  • میکروسوئیچ درب
  • هیدروستات
  • تایمر
  • لاستیک دور درب
  • تسمه
  • بلبرینگ

ارائه خدمات تعمیر در منزل و محل شما

تعمیر لباسشویی در منزل اولویت ماست و به جز در موارد خاص دستگاه به تعمیرگاه لباسشویی منتقل نمی‌شود. در هر نقطه‌ای از استان‌های تحت پوشش کاراباما که هستید، با پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن این مرکز هماهنگی‌ها انجام شده و تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی سام به منزل شما اعزام خواهد شد. کاراباما تمام تلاش خود را می‌کند تا خدمات مورد نظرتان را بدون دردسر و زحمت دریافت کنید.

هزینه تعمیرات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه

کاراباما فهرست هزینه تعمیرات تمامی دستگاه‌ها و برندها را بر اساس نرخی که اتحادیه هر سال اعلام می‌کند تدوین و آماده کرده است. این فهرست تنها مرجع تکنسین‌هاست و هیچ تعمیرکاری خارج از این مبالغ از شما دریافت نخواهد کرد.
همچنین در صورتی که به دنبال هزینه تعمیر لباسشویی سام هستید، باید بگوییم که هزینه نهایی تنها پس از تعمیر قابل اعلام است. البته پیش از شروع پروسه تعمیر نیز تکنسین می‌تواند با عیب یابی دستگاه رقم حدودی را به شما اعلام کند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سام سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

ارائه خدمات تخصصی لباسشویی سام در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما به کمک تکنسین‌های متخصص لباسشویی سام (SAM) آماده است تا خدمات مورد نظر شما را در هر نقطه‌ای از تهران که هستید ارائه دهد. ساکنین شمال، جنوب، شرق، غرب و حومه تهران می‌توانند با یک تماس یا از طریق پر کردن فرم آنلاین، از خدمات فوری کاراباما بهره‌مند شوند.

6 ماه گارانتی تعمیرات، تضمینی بر کیفیت خدمات ماست

به کمک گارانتی 6 ماهه خیال‌تان راحت خواهد بود که اگر در این مدت مشکل ستگاه‌تان تکرار شود، این حق را دارید که با کاراباما تماس بگیرید و درخواست تعمیر بدهید. در این صورت دستگاه شما را بار دیگر به طور رایگان تعمیر خواهیم کرد.

ناگفته نماند که کاراباما برای پیشگیری از بروز مجدد مشکل تمام اقدامات لازم از به کارگیری قطعات باکیفیت گرفته تا آموزش تکنسین‌ها را انجام می‌دهد. به همین دلیل بسیار بعید به نظر می‌رسد که دستگاه‌تان دچار ایراد شود.

کاراباما، پیشرو در ارائه کیفیت رقابتی در خدمات برند سام

کاراباما در تمامی سال‌های فعالیت خود تلاش کرده است که خدمات خود را از همه جوانب بهینه کند. این مرکز به مرور سرعت ارائه خدمات را افزایش داده، در گزینش تکنسین‌ها سخت‌گیرانه عمل کرده، گارانتی را با هدف آسودگی خاطر مشتریان به خدمات خود اضافه کرده، برای تمامی دستگاه‌ها و برندها تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده را گردآوری کرده است و خدمات خود را به 10 استان کشور گسترش داده است.

در شرایطی که دسترسی به نمایندگی لباسشویی سام و اساسا نمایندگی غالب برندها در کشور ما امری به غایت دشوار است، حضور مراکزی چون کاراباما می‌تواند خیال خانواده‌ها را تا حد زیادی راحت کند. ما تلاش کرده‌ایم که در شکل ارائه خدمات خود تمامی نیازهای مشتریان را مد نظر داشته باشیم به حدی که عدم حضور نمایندگی ابدا احساس نشود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس