ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ (SAMSUNG)

جهت دریافت تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران و سایر شهرها، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ هم در بازارهای جهانی و هم در کشور ما کاربران و طرفداران زیادی دارد. برند سامسونگ به روزترین فناوری را در تولید تمامی محصولات خود از جمله لباسشویی به کار می‌گیرد. بنابراین توصیه می‌شود برای برطرف کردن مشکلات این دستگاه از تکنسین‌های آموزش دیده کمک بگیرید. در طول بیش از یک دهه گذشته، کاراباما نیز همراستا با پیشرفت‌ فناوری لوازم خانگی، تخصص تکنسین‌ها و به روز نگه داشتن دانش آنها را پایه و اساس تمامی خدمات خود قرار داده است. ارائه خدمات باکیفیت و فوری، و هزینه منصفانه در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ همواره هدف این مرکز بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

۱. تعمیر مشکل آبگیری نکردن لباسشویی سامسونگ

در صورتی که لباسشویی شما آبگیری نمی‌کند این احتمال وجود دارد که درب آن درست بسته نشده باشد. همچنین ممکن است شیر برقی دستگاه خراب شده باشد و به همین دلیل آب وارد دستگاه نمی‌شود. توصیه می‌شود جهت رفع این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

۲. ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری می‌کند، اما متوقف نمی‌شود

در صورتی که پروسه آبگیری متوقف نمی‌شود ممکن است سوئیچ فشار ایراد پیدا کرده باشد. این سوئیچ میزان مناسب سطح آب را تعیین می‌کند و اگر خراب باشد، آب دستگاه بیش از اندازه شده و ممکن است سرریز شود.

۳. تعمیر متوقف شدن لباسشویی سامسونگ در حین کار

متوقف شدن دستگاه در حین کار می‌تواند به دلیل خرابی میکروسوئیچ درب، زبانه قفل درب، شیر ورودی آب، برد کنترل اصلی یا تایمر لباسشویی رخ بدهد. هزینه تعویض این قطعات بالاست، بنابراین اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر آنها است.

۴. عیب یابی روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

روشن نشدن لباسشویی می‌تواند به دلیل ساده‌ای مثل عدم وجود جریان برق رخ داده باشد. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر خود حتما پریز و دوشاخه را بررسی کنید. همچنین ممکن است موتور دستگاه داغ کرده باشد. در صورتی که از وجود جریان برق مطمئن شدید و موتور خنک شد، اما دستگاه همچنان روشن نشد تکنسین باید آن را عیب یابی و مشکل را برطرف کند.

تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. برطرف کردن سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

سر و صدای زیاد می‌تواند در اثر یک مشکل جدی باشد. این احتمال وجود دارد که پمپ تخلیه دچار مشکل شده باشد یا یک جسم خارجی در شیلنگ تخلیه گیر کرده باشد. وجود مشکل در بالشتک موتور، تسمه و کمک فنرها نیز می‌تواند علت سر و صدی زیاد این دستگاه باشد.

۶. لباسشویی سامسونگ لرزش زیادی دارد

تکان و لرزش زیاد می‌تواند به دلیل ساده‌ای چون تراز نبودن دستگاه، به هم ریخته بودن لباس‌ها در دیگ شستشو یا تنظیم نبودن پایه‌ها باشد. توصیه می‌شود پیش از ثبت درخواست تعمیر در کاراباما، این موارد را بررسی کنید. در صورتی که لرزش دستگاه‌تان برطرف نشد، تکنسین باید آن را عیب یابی کند. ممکن است تسمه یا فنرها و کمک‌فنرها ایرادی پیدا کرده باشند.

۷. تعمیر نشتی آب لباسشویی سامسونگ

نشت آب می‌تواند در اثر ایراد شیلنگ تخلیه، شیلنگ ورودی آب، لاستیک دور درب و پمپ تخلیه رخ بدهد. تکنسین ابتدا همه این قسمت‌ها را بررسی خواهد کرد و در صورتی که پارگی یا آسیب خیلی شدید باشد، ممکن است قطعه معیوب را تعویض کند. بد نیست بدانید که استفاده بیش از حد از مواد شوینده یا استفاده از شوینده‌های نامناسب می‌تواند منجر به کف زیاد و درنهایت نشت آب شود.

۸. تعمیر نچرخیدن دیگ شستشوی لباسشویی سامسونگ

نچرخیدن دیگ شستشو می‌تواند در اثر بیش از اندازه بودن حجم لباس‌ها باشد. بنابراین پیش از ثبت درخواست تعمیر حتما این مورد را بررسی کنید. خرابی سوئیچ درب یا مجموعه قفل درب، پمپ تخلیه، موتور و تسمه‌ها نیز می‌‌تواند عامل نچرخیدن دیگ شستشو باشد. این موارد باید توسط یک تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین‌ لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
مشاهده کد خطاهای بیشتر
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران و سایر شهرها

برای تعمیر لباسشویی samsung در تهران می‌توانید از کاراباما کمک بگیرید! مرکز تخصصی کاراباما با صدها متخصص مجرب در سراسر تهران، آماده ارائه خدمات به ساکنین این استان است. به منظور رفاه حال مشتریان، امکان تعمیر دستگاه در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

به خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نیاز دارید؟ ما در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به درخواست شما و ارائه خدمات مورد نظرتان هستیم. برای برخورداری از خدمات کاراباما، در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین ثبت کنید.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن این مرکز جهت ثبت سفارش خود تماس بگیرید. مراجعه به مراکزی چون کاراباما به ویژه در شرایطی که به خدمات پس از فروش سامسونگ دسترسی ندارید، منطقی‌ترین تصمیم ممکن به نظر می‌رسد، چرا که هم خدمات حرفه‌ای همراه با ضمانت دریافت می‌کنید و هم نظارت بر هزینه‌های پرداختی‌تان وجود دارد. از نمایندگی لباسشویی سامسونگ چه انتظاری دارید؟

نصب و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ (SAMSUNG)

سرویس هر یک از اقلام لوازم خانگی، مهم‌ترین اقدام برای مراقبت از آنها است. این عمل می‌تواند طول عمر دستگاه را افزایش داده و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری نماید. لباسشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرویس لباسشویی به شکل منظم، تمامی عیب‌های دستگاه را آشکار می‌کند.

بدین ترتیب امکان تعمیر آنها پیش از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین تکنسین یا تعمیرکار لباسشویی سامسونگ با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… به کارکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند. کاراباما مجموعه‌ای از خدمات ارائه می‌دهد که در نمایندگی سامسونگ نیز نخواهید یافت.

برای نصب اصولی ماشین لباسشویی تنها از تکنسین‌های واجد شرایط کمک بگیرید. چرا که این کار به دانش و مهارت کافی جهت بررسی‌های اولیه نیاز دارد. اگر از همان ابتدا ایرادی در دستگاه شما رخ بدهد، می‌توانید به موقع اقدامات لازم را انجام بدهید. اما در صورتی که نصب دستگاه به درستی انجام نشود، ممکن است شما را متحمل صرف هزینه سنگین برای تعمیر لباسشویی سامسونگ کند.

تکنسین های کاراباما موارد زیر را هنگام نصب در نظر می‌گیرند:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب (سطح صاف، محکم، فاقد فرش، دور از نور مستقیم خورشید)
  • جدا کردن پیچ‌های حمل و نقل
  • تنظیم پایه‌های دستگاه
  • اتصال لوله آب و تخلیه
  • بررسی اتصالات الکتریکی

خدمات پس از فروش لباسشویی سامسونگ

تعمیر قطعات اولویت کاراباماست

بسیاری از قطعه‌های لباسشویی قابل تعمیر هستند. به همین دلیل متخصصین کاراباما نیز تعمیر قطعات را با هدف کم شدن هزینه‌های پرداختی اولویت اصلی خود قرار داده‌اند. با این حال، برخی اوقات خرید یک قطعه جدید به‌صرفه‌تر است.

این اتفاق می‌تواند به دلیل آسیب‌های شدیدی باشد که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی را افزایش داده‌ است. یا شاید قطعه مورد نظر، عمر مفید خود را کرده و تعمیر آن به دلیل خرابی‌های پیاپی، در بلندمدت صرفه اقتصادی نداشته باشد.

برخی از قطعاتی که به تشخیص تکنسین کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • موتور
  • پمپ آب
  • پمپ تخلیه
  • شیربرقی
  • المنت
  • میکروسوئیچ درب
  • هیدروستات
  • تایمر
  • لاستیک دور درب
  • تسمه
  • بلبرینگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در منزل

حتما می‌دانید که جابه‌جایی دستگاه‌های سنگین، دشوار و  پر هزینه است. اما کاراباما به دلیل داشتن شبکه‌ای از متخصصین ماهر، در سریع‌ترین زمان ممکن تکنسین‌های سامسونگ را به محل مورد نظر شما اعزام می‌کند و دستگاه شما برای تعمیرات به تعمیرگاه لباسشویی سامسونگ منتقل نخواهد شد. کارشناسان ما با اقداماتی همچون عیب یابی، تعمیر یا تعویض قطعه و… به برطرف کردن مشکلات این دستگاه در منزل می‌پردازند.

اعزام تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ

توصیه می‌شود هنگام انتخاب تعمیرکار لباسشویی سامسونگ دقت به خرج دهید و تنها از مراکزی که تکنسین‌های آموزش دیده دارند کمک بگیرید.

در کاراباما تعمیرکارهای تمامی لوازم خانگی به‌طور میانگین ۱۱ سال سابقه دارند و می‌توان گفت از لحاظ دانش فنی و میزان تجربه، در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته‌اند. برای اینکه حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها به منزل‌تان اعزام شوند، می‌توانید با با شماره تلفن شرکت تماس گرفته یا فرم آنلاین را پر کنید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

با توجه به خرابی‌های متنوعی که برای ماشین لباسشویی بسته به مدل‌های مختلف آن وجود دارد، برای اعلام هزینه دقیق تعمیرات لازم است تکنسین متخصص مجموعه پس از بررسی دستگاه، ایراد یا ایرادات آن را تشخیص دهد و سپس با توجه به خدمات مورد نیاز از جمله تعمیر قطعه یا تعویض آن، برای رفع مشکل به بهترین نحو، هزینه دقیق را اعلام کند. هدف کاراباما همواره جلب رضایت مشتریان بوده است به همین منظور تمامی هزینه‌های دریافتی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه هستند و توسط تیم ما مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهند گرفت.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

کاراباما در کدام مناطق خدمات تعمیرات را ارائه می دهد؟

از آنجایی که سامسونگ یک برند باکیفیت است، باید تعمیر یا تعویض قطعات آن را به مراکز حرفه‌ای بسپارید. چرا که استفاده از قطعات غیراصل و بی کیفیت یا کمبود دانش فنی، می‌تواند مشکلاتی پیچیده ایجاد کند و حتی در مواقعی دستگاه را به ‌طور کلی از کار بیندازد.

اگر ساکن استان‌های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، مازندران، البرز، تهران، گیلان، قم، اصفهان و جزیره کیش هستید، برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ می توانید روی کاراباما حساب کنید.

خدمات تعمیرات در کاراباما 180 روز گارانتی دارد

دریافت خدمات از کاراباما شامل ۱۸۰ روز گارانتی است. بدین صورت که اگر تا ۱۸۰ روز دستگاه شما دچار همان مشکل شد، شرکت مسئولیت بروز مجدد مشکل را بر عهده می‌گیرد و بار دیگر برای رفع خرابی دستگاه به صورت رایگان اقدام می‌کند.

کاراباما، پیشرو در ارائه کیفیتی فراتر از نمایندگی لباسشویی سامسونگ

با توجه به شرایط فعلی کشور، ممکن است امکان دسترسی به نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ اندکی دشوار باشد یا حتی امکان پذیر نباشد. در این حالت لازم است برای تعمیر دستگاه خود به مراکز معتبری مراجعه کنید تا ماشین لباسشویی شما را به به صورت اصولی تعمیر کند.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با دارا بودن بیش از 11 سال سابقه در زمینه تعمیر برندهای مطرح از جمله سامسونگ و همچنین تکنسین متخصص، کلیه خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی را با کیفیتی بالاتر از نمایندگی به شما ارائه خواهد داد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

تخلیه نکردن آب وخشک نکردن لرزش زیاد

مهدیه سلیمان زاده
31 فروردین 1403

    ممکن است مشکلاتی همچون عدم تخلیه آب یا لرزش زیاد ناشی از انسداد لوله‌های آب یا خرابی در قطعات داخلی یخچال باشند. ابتدا لوله‌ها و قسمت‌های آبی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ مشکلی وجود ندارد. سپس، فن‌ها و قطعات مکانیکی را بررسی کنید. اگر مشکل ادامه دارد، بهتر است با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    1 اردیبهشت 1403

در هنگام خشک کن صدا میده

فاطمه بابایی
22 مهر 1402

    ممکن است بار ماشین لباسشویی متعادل نباشد یا پایه‌های لباسشویی به‌درستی تراز نشده باشند.

    فائزه کریمی
    23 مهر 1402

لباسشویی ما زمان خشک کردن لرزش وصدای زیاد داره.

جوادکریمی
17 شهریور 1402

    این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عدم توازن بار، تراز نبودن پایه ها، لباس‌های خیس بیش از حد یا مشکلات در قطعات داخلی رخ دهد. همچنین مشکلات در موتور یا بلبرینگ‌ها هم می‌توانند به لرزش و صدای زیاد دستگاه منجر شوند

    فائزه کریمی
    18 شهریور 1402

لباسشویی لرزش و صدا دارد

مریم پرنده
27 تیر 1402

درب ماشین لباسشویی باز نمیشود

مهدی باقری
22 تیر 1402

سلام. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ رو میشناسید شما؟

رسول اسدی
2 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. امادر کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر شامل 6 ماه گارانتی است.

    یاسمن یگانه
    2 اسفند 1401

ماشین روشن نمیشود

سید مهدی نبویان
21 بهمن 1401

سلام روز بخیر. لباسشویی ما سامسونگ7 کیلو مدل j1250NSH . جدیدا انگار لنگی پیدا کرده که موقع چرخیدن مشخصه و صدا هنگام رسیدن به یه نقطه ایجاد میکنه. الان یک ماهه ازش استفاده نمیکنیم. خواستم ببینم تقریبا چقدر هزینه داره تا تعمیر بشه؟ درضمن ما ساکن شهریار هستیم

شهریار خیاطی
21 بهمن 1401

سلام. لباسشویی ما سامسونگ7 کیلو مدل j1250NSH . جدیدا انگار لنگی پیدا کرده که موقع چرخیدن مشخصه و صدا هنگام رسیدن به یه نقطه ایجاد میکنه. الان یک ماهه ازش استفاده نمیکنیم. خواستم ببینم تقریبا چقدر هزینه داره تا تعمیر بشه؟

شهریار خیاطی
21 بهمن 1401

از جا پودری آب نشکرده از زیر لباسشویی آب به بیرون ریخته میشود.

غلامرضا انصاری
17 بهمن 1401

سلام خسته نباشید
ماشین لباسشویی سامسونگ ،درحین کار درب ماشین رو با فشار باز کردن متاسفانه .درحال حاضر خطای te3 نمایشگر نمایش میدهد ،ماشین هم ابگیری نمیکند .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

محمد وزیریان
14 بهمن 1401

سلام لباسشویی من دووهستش که این حدود بیست روزه خشک نمیکنه و طی این مدت دوبار خشک کرده چون آب مخزن یا چی که پایین لباسشویی قرار داره رو خالی کردم خشک کرد ولی دوباره هم خشک نمیکنه تایمرش که میاد روی 16دقیقه ارور میزنم چه علی داره لطفا

قیاسی
12 بهمن 1401

سلام خسته نباشید لباسشویی سامسونگ داریم که باید بلبورینگ و لاستیک خراب شده و باید تعویض بشه لطف کنید هزینه تعمیرات و تعویض رو اعلام کنید. ممنون
اگر شفت هم خراب باشد جهت تعویض هزینه اش چقدر میشه؟؟؟

سميه ابراهيمي
8 بهمن 1401

سلام روز به خیر من ماشین لباسشویی سامسونگ دارم درشستسوی اخر در حال چرخش وتخلیه اب بود که صدای بلندی داد بعد ازچند روز مقدار کمی لباس داخلش ریختم موقع شستن با یه صدایی همراه است خیلی نگرانم لطفا علتش رو بگید؟

اعظم مافی
29 دی 1401

لاستیک دور لباسشویی اندازه بند انگشت کنده شده و موقع شستشو نشستی از در هست

فاطمه آزادی
29 دی 1401

سلام خسته نباشید
ماشین لباس شویی ما نزدیک شش سال هست که مثل ساعت کار میکنه ولی تازگیا درب کوچیک جلوی ماشین لباسشویی باز نمیشه اگر لطف کنید و علت رو بگید مچکر میشم و اینکه لخوام درب کوچیک رو عوض کنم میشه یا نه سپاس فراوان

فتح اللهی
25 دی 1401

سلام وقتون بخیرماشین لباسشویی سامسنگ دارم درحین لباس شستن وایستاددیگه نچرییدتخلیه میکنه آب هم پرمیکنه ولی نمیچرخه خواهش میکنم راهنمایی بکنید ممنونم

صدیقه اعتصام
13 دی 1401

سلام ماشین لباسشویی سامسونگ دارم حین کار کردن روی دقیقه۱۰ استوپ میکنه علتش چی میتونه باشه

علی سردارزاده
16 مهر 1401

سلام ماشین لباسشویی سامسونگ دارم مدتی هیت لباساای رنکی سفیدک میزنه علارغم اینکه با مایع میشورم و داخل لاستیک و محفطه هم جرم زدایی کردم جرم گیر هم ریختم

الی نیکخواه
25 مرداد 1401

باسلام صفحه نوری ماشین کم نور روشن شد بعد قطع شد الان که میزنیم به برق کلا صفحه روشن نمیشه ویه صدای ضعیف تق تق میده

جلال مهدوی
21 مرداد 1401

سلام ما وقتی لباسشوی روشن میکنیم بعد ۲دقیقه شروع به بوق زدن میکنه

محمد تقوی
20 مرداد 1401

لگن لباسشویی صدا میده و بسختی حرکت میکنه

نجف ابادی
17 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست گرامی
    این مشکل باید توسط تکنسین بررسی شود. در صورت نیاز با نمایندگی مجاز تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

    ماشین لباسشویی من خیلی سروصداداره وقتی لبتس می ریزم داخلش لگنش بدکارمیکنه

    مرجان خوشرفتار
    15 دی 1401

سلام از دیروز ماشین لباسشویی قفل شد و قفلش باز نمیشه

روح الله مشیری
17 مرداد 1401

خراب تخلیه اب لباسشوی سامسونگ

علي يميني
4 مرداد 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست تعمیر، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    4 مرداد 1401

بلبرینگ ماشین خراب است وصدا دارد لطفا حدود هزینه تعمیر را اعلام فرمایید

اریان خورشاهی
3 مرداد 1401

    سلام دوست گرامی
    جهت ثبت درخواست خود و اطلاع از حدود هزینه، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید. یا در وبسایت فرم ثبت درخواست را تکمیل کنید.

    فرهاد محمدی
    4 مرداد 1401

سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم برا لباسشویی چه جوری جرمگیر تهیه کنم

اسماعیل بابایی
2 مرداد 1401

لباسشویی ما نوار دورش مشکل داره باید عوض شه ‌میلیه در شکسته می‌افته اونم بایدعوض شه

محمد یوسفی
31 تیر 1401

بورد لباسشویی سامسونگ j1245vww

منوچهر کمالی
13 تیر 1401

لباسشویی خرابه

حسین خداپناه
10 تیر 1401

    وقت بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، با شماره تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید. متخصصین کاراباما در زمانی که شما تعیین کنید به محل اعزام خواهند شد

    فرهاد محمدی
    11 تیر 1401

ماشین سامسونگ ۶کیلویی داروشناسی کردن آب به بیرون می‌آید دفعه پیش حدود ۵سال پیش هم هنینجورشد که کسی آمد گفت پودر زیاد ریخته شده درهرصورت الان این مشکل رادارد

مهتاب مس چی
6 تیر 1401

ماشین لباس شوی تاره خریدم خیلی صدا داره جوری کل ساختمان میلرزه.جاشم تنظیم کردیم ولی بازنمیشه

مریم رضایی
23 خرداد 1401

لطفا جهت تعمیر لباسشوی

حبيب فهیمی
17 خرداد 1401

    وقت بخیر کابر گرامی
    لطفا جهت ارسال درخواست خود با شماره 02158406 تماس بگیرید. یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل کنید.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

باسلام و عرض ادب
لباسشویی ماسامسونگj1245/ 7kهست
موقع روشن کردن چراغهاطبق روال روشن میشه و اندازه یک استکان آب داخل دیگ ریخته شده وخطایی هم نشان نمیده ودرهمان حال میمونه طبق دستورالعمل های آموزشی شماورودی آب ولوله هاوشیربرقی هاراتست کردم ایرادی نداشت فیلترخروجی آب راکه تکه ای پارچه و مقداری پرزجمع شده بود کاملا تمیزکردم بازهم فرقی نکرده لذا خواهش میکنم بنده را راهنمایی بفرمائید.ضمنا اگرتست موتورلازم باشه برای تست موتورلباسشویی که ده فیشه هست کدام سیمهابهم وکدام سیمها به برق وصل میشه باکمال تشکر و احترام

حسن زاده
4 خرداد 1401

با سلام
ماشین لباسشویی سامسونگ دارای لرزش شدید در مرحله آبکشی وخشکشویی است و نیاز به بررسی دارد

زهره قاسمی پور
11 اسفند 1400

    وقت بخیر دوست عزیز
    جهت ثبت درخواست خود بهتر است با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید. و یا فرم ثبت درخواست را در وبسایت تکمیل نمایید.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

سرویس لباسشویی

امیر مقیسه
13 بهمن 1400

    کاربر گرامی، سلام.
    لطفا جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

سلام ماشین لباس شوی سامسونگ دارم موقع شستن خاموش مشیشود لطفا راهنمای کنید

کاظم علیزاده
8 بهمن 1400

شفت لباس شویی سامسونگ 12کلیویی

هدایتی
27 آذر 1400

یک سوال فنی نگهداری

نقی مرادی
27 آذر 1400

ماشین که خاموش هست آب داخلش جمع میشه ماشین لباس شوی ال جی

نمایندگی ال جی

بلوچی
4 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام و خسته نباشی ماشین لباسشوی درحال شستن بود،ی لحظه دیدم تایمر زمان رو ۱۵دقیقه ثابت مونده نه کم میشه نه زیاد خاموش کردم دوباره روشن کردم همچنین

اکرم فتح ابادی
28 آبان 1400

    سلام اکرم عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

سلام بزرگواران لباس شویی سامسونگ دارم درپایان شستشو قبل از خشک کردن مجددابگیری می‌کند لطفا اگر نیاز به تعمیر هست تشریف بیارید درغیر راهنمایی کنید تشکر
نمایندگی سامسونگ

علي انصاری
16 آبان 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

لباس شویی ۷کیلویی سامسونگ دارم که روشن نمیشه
نمایندگی سامسونگ

محمد علی مرندی
8 آبان 1400

    سلام محمدعلی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

با سلام میخاستم بدونم دلیل صدای زیاد دور تند لباسشویی نو و تازه خریداری شده و لرزش زیاد آن چیست،ممنون

Hamed Nahavan-di
8 آبان 1400

باسلام وخسته نباشید لباسشویی ما وسط کار یدفعه ازکار می افته وAEرونشون میده الان ۶ماهه که خاموشه الان نگاش کردم دیدم پر از آبه بنظرتون مشکلش چیه

مهنازقلعه خانی
30 مهر 1400

    سلام مهناز عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

تعمیر لباسشویی

کارخانه
13 مهر 1400

صدا زیاد داره . احتمالا بلبرینگ

حسین پادیان
6 مهر 1400

سلام برای تعمیرلباسشویی

سهیلا قزلباش
25 شهریور 1400

با سلام ،ضمن کار ماشین لباس شویی برق منطقه خاموش شد ،از آن زمان تا کنون ماشین لباسشویی درست کار نمی کند .لطفا در جهت رفع مشکل به ما یاری کنید .با تشکر شماره تلفن ثابت آپارتمان مسکونی ۴۴۶۶****

محمود جهانگیری ،
5 شهریور 1400

    سلام محمود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 شهریور 1400

لاستیک دور ماشین لباسشویی کنده شده

حنانه بیات
31 تیر 1400

خرابی لباسشویی باز نشدن درب لباسشویی

منیژه تیموری
30 تیر 1400

ماشین لباسشویی ما سامسونگ هست و خراب شده

ساسان مطلبی
29 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 تیر 1400

لباسشویم خیلی تکون میخوره

نرگس فرجام
22 تیر 1400

سلام.ماشین لباسشویی سامسونگ مادرم در شهرستان حین کار خاموش شده. تعمیر کار آورده اند و ایشان گفته که بردش خراب شده و برد ماشین را باز کرده و چون در شهرستان پیدا نکرده؛ برای من فرستاده اند تهران. آیا امکان تعمیر برد ماشین لباسشویی وجود دارد ؛ اگر واتس آپ دارید لطفا اعلام فرمایید تا عکس و مشخصات برد را برایتان ارسال نمایم. باتشکر

نعمت محسنی
19 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

از زیر درب لباس شویی آب بیرون میریزد امکان اینکه لاستیک خراب شده باشد

انسیه دیناروند
18 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

لباسشویی ما یک دفعه خاموش شده هیچ برقی در آن نیست.

اسماعیل داد خواه
27 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

ماشین لباسشویی اوتوماتیک دارم اول شروع به کار می کنه یکدفعه از کار می افته و بوق می زنه

مسعودیان
26 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

با سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی مدل j1220T دارم که موقع دور تند یا خشک کن صدای زیادی بهمراه لرزش داره علتش از چی می تونه باشه
ممنونم اگر پاسخ بفرمائید

محمدرضا پیامی فر
20 اسفند 1399

سلام لباسشویی ما ۲ سال خریدم الان نیاز به سرویس داره فکر کنم موقع خشک کردن صدای اضافه داره و بوی بدی می دهد لاستیک را با جرم‌ پاک‌کن تمیز کردم فایده نداره

نورویک وارتان پور
21 بهمن 1399

۱۰ روز پیش برای صدای ماشین لباسشویی زمان خشک شدن تشریف اوردن،امروز متوجه شدم باز همانطور هست،من معمولا کم استفاده میکنم،الان فقط یک دست ملحفه تخت بود،،چیز زیادی نریختم

پوران ضامن دوست
7 بهمن 1399

با سلام. خسته نباشید. شبتون بخیر. چند سالیست لباسشویی سامسونگ داریم. متأسفانه از همان ابتدا هنگام آبکشی دستگاه با سر و صدا شروع به حرکت میکند. لطفا راهنمایی فرموده تا مشکل از چیست؟

علی درچین
12 آذر 1399

باسلام و خسته نباشید
از زیر ماشین لباسشویی آب میریزد میخواستم بدونم هزینه تعمیر حدود چقدر میشود ممنون

مهدی کریمی
20 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز متاسفانه امکان اعلام قیمت بدین شکل وجود ندارد. ابتدا باید متخصص به منزل شما مراحعه نموده و دستگاه را بررسی و مشکل دقیق آن را مشخص نماید. در این مرحله اعلام قیمت به شما ممکن است و در صورت تمایل تعمیر لباسشویی تان به صورت گارانتی شده آغاز می گردد.

    کارشناس5: شعبانی
    24 آبان 1399

باعرض سلام وقتتون بخیر ببخشید لباسشویی سامسونگ 8کیلویی ecobubbleمازمان شستشوی لباس وسط کارهنگ میکنه وهرچی زورمیزنه نمی تونه لباسهاروبچرخونه میشه لطفا من راهنمایی کنین باکجاتماس بگیرم یاچیکارکنم 🙏🙏🙏

سهیلا محمدی
11 شهریور 1399

تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت

ابراهیم بلوکی
9 تیر 1399

سلام
ایا بعد از هر بار شستشو توسط ماشین لباسشویی دریچه تخلیه اب را باید باز کرد ؟ علت جمع شدن اب بعد از هر بار شستشو دلیل خرابی دارد ؟

نعیم
3 تیر 1399

    سلام دوست گرامی، مشکل لباسشویی شما احتمالا فنی است ممکن است پمپ تخلیه ایراد پیدا کرده باشد. شما می توانید برای بررسی و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    3 تیر 1399

سلام
درب لباسشویی مدل Q1490 در حین
کار باز و بسته می شود و اخیرا انتهایی کار را بدرستی انجام نمی دهد خوب خشک نمی کند

عظیم هادی
31 خرداد 1399

با سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی مدل A1065 دارم که موقع دور تند یا خشک کن صدای زیادی بهمراه لرزش داره علتش از چی می تونه باشه و آیا نیاز به تعویض قطعه دارد؟ممنون از پاسخگویی

جعفرزاده
25 خرداد 1399

لباسشویی سامسونگ 7 کیلویی هنگامی که استارت ماشین لباسشویی را فشار میدهم خطای EE2 میدهد لطفا رهنمایی کنید

محمد علی صنایعی
26 اردیبهشت 1399

    با سلام و سپاس از شما

    مدتی است که ماشین لباس‌شوئی ما در حین کار و یا از همان ابتدا پیغام door میدهد و دیگر به شست و شو ادامه نمی‌دهد.
    درب را چک کرده‌ام و کاملا بسته است.
    گاهی اوقات هم بدون مشکل تا آخر شست‌وشو کار می‌کند.
    ولی در این مدت در نود درصد اوقات این اشکال وجود دارد و کار نمی‌کند.

    بسیار ممنون می‌شم اگر راهنمایی بفرمائید.
    یا علی

    بابک سلطان‌زاده
    26 خرداد 1399

    با سلام و خسته نباشید ماشین لباسشویی مدل j1220T دارم که موقع دور تند یا خشک کن صدای زیادی بهمراه لرزش داره علتش از چی می تونه باشه
    ممنونم اگر پاسخ بفرمائید

    محمدرضا پیامی فر
    20 اسفند 1399

سلام من مدتیه که لباسشوییم صدا می ده بخصوص موقع دور تند صدای جیغ مانند میده. ممکنه بگین علت چیه؟ گارانتی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ مون هم 6 ماهی هست تموم شده
ممنون میشم راهنمایی کنید

رضا سقائی
17 اردیبهشت 1399

    سلام دوست گرامی به احتمال زیاد مشکل از بلبرینگ ماشین لباسشویی شما می باشد که باید تعویض شوند. اما برای عیب یابی دقیق حتما نیاز به بررسی تکنسین متخصص دارد. در صورتی که از اتمام گارانتی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ خود مطمئن هستید، می توانید درخواست خود را از طریق فرم آنلاین و یا تماس ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کنیم.

    کارشناس 4: جعفری
    17 اردیبهشت 1399

یه چکاپ کامل برای ماشین لباسشویی قدیمی مدل sensir Quick p1070. 1000 ماشین صدای بدی میدهد

اعرابی
14 اردیبهشت 1399

سلام ماشین لباسشویی وسط کار به حالت stop میشه اما چراغهای صفحه روشن میمونه وقتی دکمه start رو میزنم دوباره شروع به کار میکنه اما در طی یک شستشو چندبار اینطور میشه چکارباید بکنم

انا مهربان
27 فروردین 1399

سیستم شستشوی آب گرم دستگاه کار نمیکند

فاطمه نوری
21 فروردین 1399

    برای تعمیر باید بیاریم نمایندگی یا تشریف میارید منزل واینکه چجوری میشه تماس گرفت باهاتون؟؟

    ساراقدیمی
    8 اردیبهشت 1399

      سلام دوست گرامی، شما می توانید درخواست تعمیرات خود را از طریق فرم ثبت درخواست آنلاین و یا تماس با شماره ۵ رقمی ۵۴۵۸۴-۰۲۱ که درسایت نیز وجود دارد مطرح نمایید. همکاران ما با شما تماس می گیرند و پس از ثبت جزئیات درخواست شما، نزدیک ترین تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی سامسونگ را به محل شما اعزام می نمایند.

      کارشناس 4: جعفری
      9 اردیبهشت 1399

سلام ببخشید هزینه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ که برد اصلیش خراب شده چقدر میشه؟

سهیلا کاشانی
10 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، دستگاه شما باید بررسی شود که آیا برد قابل تعمیر است یا خیر. شما می توانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را ثبت کنید تا با اعزام کارشناس متخصص، دستگاه شما به طور دقیق عیب یابی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    10 فروردین 1399

سلام الان دو مرتبه هست که خشک کن لباسشویی لباس ها رو خوب خشک نمی کنه. یعنی لباس ها رو درمیاریم خیلی آب دارن. گارانتی نمایندگی لباسشویی سامسونگ هم نداریم. لطفا یه تعمیرکار برای ما بفرستین

رسول صادقی
6 فروردین 1399

سلام شماره نمایندگی لباسشویی سامسونگ در کرج رو لطفا میشه بفرستین به ایمیلم؟

زهرا سادات محبی
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، اگر نیاز به تعمیرات لباسشویی سامسونگ در کرج دارید و دستگاه شما گارانتی ندارد می توانید درخواست خود را در همین جا از طریق فرم آنلاین و یا تماس ثبت نمایید اما اگر دستگاه شما گارانتی سامسونگ دارد می توانید به دفترچه راهنما و کارت گارانتی خود مراجعه کنید و اطلاعات برقراری ارتباط را بیابید.

    کارشناس 4: جعفری
    11 فروردین 1399

سلام لباسشویی من موقع دور تند یک صدای جیغ مانندی میده که خیلی آزار دهنده هست. از شانس من حدود یک هفته هست که گارانتی نمایندگی لباسشویی سامسونگ دستگاهمون تموم شده. میشه لطفا راهنمایی کنید چکار باید بکنم؟ اگر هزینه اضافی بدم می تونن لااقل این یک مورد رو با گارانتی برام انجام بدن. تا حالا یک بار هم از گارانتی نماینگی لباسشویی سامسونگ استفاده نکرده بودم

امیر محمد سلطانی
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی در هر حال چه یک هفته و چه یک سال، مدت زمان گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است. ولی می توانید برای اطمینان بیشتر با خود نمایندگی لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    5 فروردین 1399

با عرض سلام
ماشین لباسشویی بنده با کد ارور sud مواجه شده عملیات خشک کردن را انجام نمیده.یکبار بدون لباس درحالت Eco عملیات کامل شد ولی با لباس انجام نمیشه.ممنون میشم در اسرع وقت به بنده جواب بدید. که اگر خودم نمی تونم درستش کنم با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در تهران تماس بگیرم.

با سپاس فراوان

محمدرضا شریفیان
1 فروردین 1399

سلام وقتتون بخیر. ماشین لباسشویی من مدل B1075T است. پس از روشن کردن، آبگیری کرده و شروع به چرخش میکند. پس از مدت 15 دقیقه آب داخل را از طریق لوله فاضلاب تخلیه میکند. ولی بعد از تخلیه کامل، بوق زده و ارور H2 میده. اگه ممکنه برای تعمیر لباسشویی سامسونگ راهنمایی کنید

مجید صفری
25 اسفند 1398

با سلام
از نمایندگی لباسشویی سامسونگ تشریف اوردن و فرمودن که تعمیر این لباسشویی کار ما نیست
لباسشویی بنده مارک سامسونگ هست
وقتی نمایندگی سامسونگ میگه تعمیر این لباسشویی کار ما نیست پس کار تعمیرکارای متفرقه هست ؟

معصومه هرمزي
17 اسفند 1398

سلا.ماشین لباسشویی سامسونگ ۶ کیلویی .بیشتر اوقات ابگیری خیلی طول میکشد و همچنین بلبرینگ کمی صدا دارد

مهین حسن زاده
9 اسفند 1398

    باسلام برای تعمیر لباسشویی سامسونگ ۶ کیلویی مدل B1075TS درهنگام شستشویی از درب و روی ماشین آب زیاد تمیز به بیرون ریخت

    پریسا جمشیدی
    15 اسفند 1398

با سلام لباسشویی موقعه خشک کردن کار نمیکنه و علامت E4 روی صفحه نمایشگر میفته

فریبرز صولتی
1 اسفند 1398

سلام لباسشویی سامسونگ مدل Q1256s. رو هر مدل شستشویی که میزارم اب وارد نمیشه احساس میکنم به سختی میچرخه. دلیلش چی هست ؟

نسرین صداقت
10 بهمن 1398

سلام . وقت بخیر ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1180D داریم امکان تعمیرات دارد هنوز ؟ و اینکه ایرادی که دارد آب میدهد میخواستم بدونم اگر ایراد رد متوجه شدید حدودٱ چقدر هزینه اش میشود ؟ ممنونم

علیان
30 آذر 1398

با سلام هزینه تعویض بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1278s چقدر میشود.با تشکر

نکو
29 آذر 1398

سلام، وقت بخیر، آقا راه تخلیه اضطراری لباسشویی چیه؟؟ تخلیه نمیکنه

سهیل
11 آذر 1398

سلام روز بخیر
من ماشین لباسشوییم ادواش 8 کیلویی هستش
ولی اصلا نمیتونم باهاش کار کنم
مثلا اصلا نمیدونم قابلیت اینو داره که لباس رو فقط آبکشی کنه و خشک کنه ؟
یا اینکه لباس رو آب بکشم بندازم توش چطوری باید بزنم روی خشک کن که فقط خشک کنه ؟

زهرا غنی آبادی
10 آذر 1398

سلام دیگ لباسشویی گیر میکنه و به سختی حرکت میکنه

خانمحمدی
26 آبان 1398

میخواستم بدونم شیشه شکسته ماشین لباسشویی قابل تعمیریا تعویضه و اگه تعمیر میشه هزینش چقدره؟

ندا حسین پور
28 مهر 1398

سلام مدل لباسشویی B1045A دارم چندبار اخیر موقع کار کردن درحالت شستشو توقف میکنە و الارم میدهد
2. درحین ابگیری نسبت به قبل مدت زمان بیشتری صرف میشود
لطفا راهنمایی کنید.

هیرش عرفانی
20 مهر 1398

B1075tسلام تیوپ دور درب این مدل رو دارین ارسال کنید شهرستان

حسین رنجبر
14 شهریور 1398

    سلام دوست گرامی
    متاسفانه خدمات فروش قطعه نداریم

    کارشناس 4: جعفری
    16 شهریور 1398

با سلام
ماشین لباسشویی سامسونگ وقت اب گیری از قسمت زیر دستگاه سمت راست به صورت قطره ای اب میریزه
میتونم دلیلش رو بگین و بفرماین اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج درخواست ثبت کنم چقدر زمان می بره که تعمیر بشه؟

مهدی زاهدی
29 مرداد 1398

سلام ببخشید میشه ادرس نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ رو در نجف اباد بفرستین؟ ممنون میشم

زهرا قربانی
27 مرداد 1398

سلام ماشین لباسشوئی w8080 دارم بعداز تخلیه آب کلی خطای 02 می دهد شلنگ تخلیه وپمپ تخلیه نظافت گردید ومشکلی ندارد پمپ تخلیه هم تعویض شد ولی همچنان خطا می دهد راه حلی کهتوسط خودم قابل انجام باشد وجود دارد درصورت امکان راهنمایی فرمائید

اكبر كارواني
31 تیر 1398

با سلام
لباسشویی H146 دارم که موقع شروع به کار بعد از حدود 5 الی 10 دقیقه شستشو متوقف میشه . هر موقع هم که متوقف میشه تلاش میکنه دیگ رو بچرخونه ولی نمیتونه ودیگ فقط یک تکون کوچیک میخوره . چند دقیقه pause میزنم و دوباره پلی میکنم چند دوری خوب میشه ولی دوباره …

آرش قربانی
29 تیر 1398

باسلام هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش که چفت وبلبرینگ کاسه نمددیگ آن شکسته باشد چقدر می شود؟

بینام
25 آذر 1397

سلام
اشکالی که در لباسشویی مدل ۱۲۸۲ سامسونگ
بوجود آمده این است که آبی که وارد میشود بلافاصله تخلیه میشود و عمل شستشو در هیچکدام از حالتها انجام نمیشود .
لطفا راهنمایی بفرمائید.
متشکرم .

حسین نجم آرا
6 آذر 1397

سلام وقت بخیر
مخزن آب ماشین لباسشویی مدل j1245vww سوراخ شده و نشتی آب داره
این قطعه رو دارین؟

حسینخانی
31 شهریور 1397

سلام ماشین لباسشویی ما سامسونگ هست از برکت قطع شدن برق دیگه روشن نمی شود ختی برق داخل برد نمی یاد تا روشن شه علت چیست باید از محافظ استفاده کرد .

سیاوش
4 مرداد 1397

    سلام.ماشین لباسشویی سامسونگ ما از نوع A++ هست.متاسفانه از زمان نصب به اندازه آبگیری نمیکند.چند بار با نمایندگی تماس گرفتیم ولی متاسفانه جوابی که دادند مبنی بر این بود که چون کم مصرف هست این شکلی. واقعا چه زمان شستشو و چه آبکشی میبایست چندین بار با پارچ آب داخل ماشین لباسشویی بریزیم که این به هیچ وجه اصولی نیست و خسته کنندست. همه مراحل درست انجام میشه ولی آبی که داخل مخزن ریخته میشه براساس حجم لباس نیست و خیلی کمه.
    به نظر شما راه حل چیست؟ سپاس از راهنمایی شما

    مجید سجادی
    4 اسفند 1399

سلام ماشین لباسشویی من سامسونگ .توی جیب شلوار یک سکه بود من اون سکه رو مشاهده کزدم ولی بعد اتمام زمان ماشین لباسشویی اونو ندیدم بعد از اون زمان گاهی ماشین لباسشویی صدا میدهد هنگام تخلیه اب یا خشک کردن امکان داره سکه از سطل لباسشویی عبور کرده باشه؟

Mahya
7 دی 1396

سلام مدل ماشین رختشویی ما sw1050.فقط شستشو وتا پایان آبکشی را انجام می دهدوخشک کن را انجام نمی دهد ….آیا امکان تعمییر دارد یا قطعه باید عوض شود!هزینه چقدر می شود!

اسدی
26 آبان 1396

با سلام هزینه تعویض بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1278s همراه با تعویض پمپ تخلیه آب چقدر میشود.با تشکر

باقری
17 مرداد 1396

سلام جا پودری سامسونگ مدل B1282 را میخواستم

ابراهیم عبدالله نژاد
5 تیر 1396

    سلام
    از نمایندگی ماشین لباسشویی سامسونگ در شهر یا شهرستان خودتان دریافت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    6 تیر 1396

سلام
آیا دیگ لباسشویی سامسونگ باید حتما بعد از 3 سال عوض شود؟ یعنی اینکه عمر مفید داره یا هر وقت آسیب ببینه باید عوض بشه؟

محمد مولوی
18 خرداد 1396

    سلام
    زمانی نیاز به تعویض دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ هست که دچار مشکل شود و اگر نتوان آن را تعمیر کرد نیاز به تعویض پیدا میکند.

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1396

      سلام خدا قووت ماشین لباسشویی ما سامسونگ وشش کیلویی هست روشن میشه تا پلی میکنم روی تایم مورد نظر تا میخواد کار کنه یه علامت dEمیاد وبوق بوق میکنه و اصلا کار نمیکنه علت چیه؟؟؟

      شکوفه خلیلی
      11 تیر 1400

    سلام آیا بر لباسشویی سامسونگ b1287 موجود هست

    سید بهنام حسینی
    22 اسفند 1398

    سلام ماشین لباسشویی حین ابکشی صدای مثل دریل میده ولی به کارش ادامه میده بعضی وقتها اصلا صدا نمییده راهنمایی کنید متشکرم

    فاطمه کیوانلو
    30 تیر 1399

ممنون از خدمات خوب و عالی شما

یوسفی
5 خرداد 1396

    سلام
    خواهش میکنم خوشحالیم که راضی هستید

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 خرداد 1396

سلام. ما ماشین لباسشویی سامسونگ j1245vww داریم. فشار زیاد آب جاپودری رو شکسته. یدکی اون گیر میاد؟ اگر هست حدود قیمت بگید ممنون میشم.

مسعود
30 فروردین 1396

    سلام
    بله یدکی این قطعه وجود داره که باید از نمایندگی لباسشویی سامسونگ تهیه بشه.

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

سلام قیمت لاستیک درب اصلی و بلبرینگ دیگ لباسشویی سامسونگ ۱۲۸۲ چقدر است؟ مجبورم تعویض کنم. خودم مسلط به تعویض هستم فقط نمیدانم از کجا باید قطعاتش را بخرم.
تشکر از سایت خوبتون

محمدی
19 فروردین 1396

    سلام
    متاسفانه ما امکان قیمت دهی به این صورت را نداریم ولی در صورت نیاز امکان تهیه آن از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شهر خودتان وجود دارد.

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

      درود
      خواستم ببینم هزینه ی بازدید برای عیب یابی چقدر هست واینکه آیا بعد از بازدید امکان این هست ک تعمیر لباسشویی سامسونگ در کرج را به زمان دیگری موکول کرد
      سپاس

      محمد باباخانی
      14 اسفند 1398

با سلام
لباسشویی سامسونگ در مرحله آب کشی متوقف میشود و ارور 4E نمایش میدهد علت چیست?

محسن
21 اسفند 1395

    سلام
    ارور ۴c یا ۴e زمانیکه لباسشویی سامسونگ شما متوجه مشکلی در تغذیه آب دستگاه گردد، بر روی صفحه نمایش لباسشویی سامسونگ نشان داده می شود. معمول ترین دلیل نمایش این ارور به دلیل گرفتگی یا آسیب دیدن لوله تغذیه آب می باشد. توضیحات کامل تر را در مقاله کد خطا و ارور لباسشویی سامسونگ مطلاعه فرمایید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

شافت سه زبانه ماشین لباسشویی سامسونگ مدل دیاموند نیازمندم چگونه تهیه کنم

هدایت سنجری فرد
18 اسفند 1395

    سلام
    با مراجعه به مراکز فروش لوازم یدکی ماشین لباسشویی سامسونگ در شهر خود میتوانید قطعه مورد نظر را خریداری کنید و یا تهیه و تعویض قطعه را به تعمیرکاران باتجربه ما بسپارید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

      سلام و عرض ادب
      درب لباسشویی قسمت ادواش مقداری ترک برداشته. آیا امکان تعویض در وجود داره؟
      سپاس از پاسخگویی شما

      حسینیان
      20 دی 1399

      فیلتر لباسشویی سامسونگ مدل J1284EWT رو از کجا میشه تهیه کرد، شما موجود دارید؟

      مختاری
      12 بهمن 1399

      با سلام
      جهت نصب ماشین لباسشویی .

      عزت لطفی
      15 خرداد 1400

    سلام خسته نباشید وقت بخیر
    ببخشید جناب در لباسشویی ما قفل کرده و باز نمیشه چیکار باید بکنیم

    نقی زاده
    27 آذر 1399

با سلام، ماشین لباسشویی سامسونگ که حدود یک سال هست خریدیم چند روزی میشه که وقتی رو دور آبکشی میره یه صدای تق تق میده از چیه؟
لطفا راهنمایی کنید

محمد رضا گلستانی
18 اسفند 1395

    سلام
    این صدا دلایل زیادی دارد از جمله خرابی بلبرینگ، خرابی شافت، خرابی دیگ و یا افتادن جسم خارجی در آبکش یا دیگ. این مشکل حتما باید توسط تعمیرکار لباسشویی سامسونگ بررسی و نظر نهایی صادر شود.

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

      سلام
      لباس شویی دربالا سامسونگ
      وقتی روشن میکنم بجای اینکه اب پربشه تخلیه میکنه مشکلش از کجاس ایا پمپ ابش مشکل داره

      علی
      14 اردیبهشت 1400

      کار میکنه وسط خاموش میشه دوباره باز روشن میشه

      غلام علی فتاحی
      11 تیر 1400

    لباسشویی سامسونگ من ۱۰ ساله کار می‌کنه. موقع تخلیه آب یا خشک کن مثل تانک صدا میده. مشکلش چیه و حدودا چقدر هزینه داره. یه کلیتی بهم بگید تا بتونم برای ثبت سفارش تصمیم گیری کنم.

    محمودی
    23 اردیبهشت 1399

سلام مدل دستگاه ماشین لباسشویی سامسونگ B1282T هست.آب در مخزن پر میشود اما شروع به چرخش و شستن نمیکند.

حاجی شیخ جعفر
13 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی دلایل زیادی برای بروز این مشکل وجود دارد که با بررسی کامل قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ از جمله هیدروستات، موتور ماشین لباسشویی ، برد فرمان، تایمر دستگاه و… امکان نظر دادن دقیق وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اسفند 1395

    سلام ماشین لباسشویی سامسونگ b1282 داریم که شفت و بلبرینگ ان صدا می دهد لطفا هزینه تعمیر ان را اعلام فرمایید با تشکر

    والی
    30 فروردین 1399

      با سلام . لباسشویی ما وسط شست و شو ارور ۴ میدهد(4E) و بعد از آن متوقف میشود . طبق دستورات دفترچه راهنما ورودی آب رو هم چک کردم هیچ مشکلی نداشت در ضمن گاهی اوقات لباسشویی در حال کار کردن هست ولی تایمر در یک زمان ثابت میماند و بعد از چند دقیقه کار کردن تایمر دوباره شروع به کم شدن میکند .

      جواد خاوری
      24 خرداد 1399

    قیمت برد ماشین لباسشویی سامسونگ 12 کیلویی مدل H146HIB چقدره و آیا اصل و فرع داره؟

    حسین خادم
    19 بهمن 1399

    سلام تعمیر بلبرینگ مخزن لباس گردون چقدره

    اکبر اخوندی
    25 مرداد 1400

با سلام
آیا فیلتر مدل B1282 موجود می باشد. چگونه میتوانم آنرا تهیه کنم.
با سپاس – قاصری

عسگر قاصری
12 اسفند 1395

    سلام
    نخیر متاسفانه این فیلتر موجود نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اسفند 1395

      سلام ماشین لباسشویی حین ابکشی صدای مثل دریل میده ولی به کارش ادامه میده بعضی وقتها اصلا صدا نمییده راهنمایی کنید متشکرم

      کیوانلو
      30 تیر 1399

      با سلام .لباسشویی حین چرخش صدایی شبیه درگیر بودن میده که قبلا این صدا رو نمی داد .لطفا راهنمائی کنید .ممنونم

      علیرضا حسینی
      16 فروردین 1400

    با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما.خواستم از خدمتتون بپرسم در ماشین لباسشویی سامسونگ بجای پودر لباسشویی میتوانیم از مایع لباسشویی استفاده کنیم و مایع آسیبی به لباسشویی نمیزند؟؟؟

    حامد توسلی
    9 فروردین 1399

    باسلام خدمت عرض و ادب لباسشویی اتوماتیک سامسونگ آبگیری می کند وبعدش شستشو رو انجام نمی دهد ایرادش چیه

    جوادسنچولی
    14 فروردین 1399

با سلام، و عرض ادب، سوالم اینکه به علت نوسان برق که خودم شاهدش بودم، در حالیکه فقط سیم برق داخل پریز بود و ماشین لباسشویی سامسونگ خاموش بود، ماشین روشن نشد، لطف کنید راهنمایی بفرمایید که مشکل از کجاس و حدودا میانگین قیمت تعمیر سپاسگذارم

علی شهسواری
27 بهمن 1395

    سلام
    متاسفانه امکان اعلام قیمت تعمیرات لباسشویی سامسونگ به این شکل وجود ندارد و باید به صورت حضوری دستگاه شما بررسی و برآورد قیمت شود.

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 بهمن 1395

      از در لباسشویی اب میریزه بیرون

      احسان خانی فرسنگی
      15 اسفند 1398

      ببخشید چرا نزدیک به دو روزه که ماشین لباس شویی روشن نمیشه مدل QDrive

      رضا علایی
      20 اسفند 1398

      از در زیرش اب میاد

      طهورا عسلی
      11 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      12 خرداد 1400

      سلام بورد لباسشوی سامسنگ مودل۴۹۲۵۸ رودارید ممنون

      چوپانی
      30 تیر 1401

      عصر بخیر کاربر گرامی
      جهت ثبت درخواست و اطلاع از موجودی قطعه، شما می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

      فرهاد محمدی
      2 مرداد 1401

      با سلام ماشین لباسشویی در دور تند صدای پنکه میدهد احتمالا بلبرینگ و کاسه نمد در حال خرابی هست. خواستم بپرسم امکان تعوض بلبرینگ و کاسه نمد در خانه بدون انتقال ماشین لباسشویی به محل کارگاه امکانپذیر هست یا خیر؟

      داود افتخاری
      17 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید برای دریافت پاسخ خود با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو نیز ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      19 خرداد 1400

      سلام. تعمیر کار میخواستم. فکر گنم کمک لباسشویی خرابه…

      علی
      16 مرداد 1400

      سلام علی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مرداد 1400

    ماشین لباسشویی ۱۰ کیلویی در بالا سامسونگ
    تخلیه نمیکند

    یونس جعفری
    18 بهمن 1399

    لباسشویی من مدل درب از بالا هست دبجیتالی ولی مدتی هست مشکل داره مدل میشوره ابکشی میکنه ولی خشک نمیکنه ۷ کبلویی مدل 903fp- sw

    سهیلا ثمری
    15 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      15 تیر 1400

    با سلام وعرض ادب در حال شستن صدا میده ومی لرزه

    علی صبری
    11 تیر 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس