ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی آریستون (ARISTON)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع ماشین لباسشویی آریستون می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی‌ جهت اعزام تکنسین به منزل شما، در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آریستون

با پیشرفت فناوری، پیچیدگی لوازم خانگی نیز افزایش یافته است و نیاز به حضور یک تکنسین آموزش دیده برای عیب یابی صحیح هر دستگاه و رفع مشکلات آن ضروری به نظر می‌رسد. مجموعه کاراباما از تکنسین‌های آموزش دیده و ماهر در زمینه ارائه خدمات لباسشویی آریستون برخوردار است و نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه را در زمانی کوتاه و با کیفیتی قابل قبول به مشتریان ارائه می‌دهد. تکنسین‌های کاراباما متعهدانه لباسشویی شما را عیب یابی می‌کنند و با اولویت قرار دادن تعمیر قطعه معیوب، دستگاه‌تان را به بهترین شکل ممکن مجددا راه اندازی خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آریستون

۱. عدم تخلیه آب لباسشویی آریستون

تخلیه نشدن آب می‌تواند به دلیل انسداد فیلتر، انسداد شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه و حتی خرابی برد و تایمر رخ بدهد. بهتر است از یک تکنسین ماهر بخواهید دستگاه را عیب یابی و تعمیر کند.

۲. لرزش زیاد لباسشویی آریستون

تکان خوردن و لرزش زیاد از مشکلات شایع لباسشویی‌های تمامی برندهاست. این مشکل در غالب مواقع به دلیل تراز نبودن دستگاه و نامرتب قرار دادن لباس‌ها درون دیگ شستشو است. در صورتی که این موارد را رعایت کردید و باز هم شاهد لرزش شدید دستگاه‌تان بودید، این احتمال وجود دارد که کمک فنر دستگاه دچار مشکل شده یا یک نقص فنی رخ داده باشد.

۳. نشت آب از لباسشویی آریستون

نشتی آب می‌تواند به دلیل وجود ایراد در شیلنگ تخلیه، پمپ تخلیه لباسشویی، دریچه ورودی آب یا خرابی لاستیک دور درب رخ بدهد. برای عیب یابی دستگاه و همین‌طور برطرف کردن نشتی آب از آن از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

۴. تمیز نشدن لباس‌ها در لباسشویی آریستون

تمیز نشدن لباس‌ها می‌تواند به دلیل نشت روغن از موتور دستگاه باشد. این لکه‌ها پس از شستشوی لباس‌ها دیده می‌شوند و با آب و مواد شوینده از بین نمی‌روند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آریستون خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

۵. لکه سفید روی لباس‌ها

باقی ماندن لکه‌های سفید روی لباس‌ها می‌تواند در اثر استفاده از مواد شوینده نامرغوب و همین طور استفاده از مقدار زیاد مواد شوینده رخ بدهد. تلاش کنید متناسب با حجم لباس‌ها در محفظه مواد شوینده پودر بریزید و از مواد شوینده نامرغوب استفاده نکنید.

۶. نچرخیدن لگن لباسشویی آریستون

نچرخیدن دیگ شستشو می‌تواند به دلیل بیش از حد بودن حجم لباس‌ها رخ بدهد. در صورتی که با حذف مقداری از لباس‌ها مشکل برطرف نشد، این احتمال وجود دارد که سوئیچ یا ضامن درب مشکل داشته باشد، سیم‌هایرابط ایراد داشته باشند، تسمه دچار پارگی شده باشد یا تایمر الکترونیکی دستگاه ایراد پیدا کرده باشد.

۷. آب سرد وارد لباسشویی آریستون نمی‌شود

ممکن است شیر ورودی آب سرد درست به دستگاه متصل نشده باشد یا شیر و شیلنگ متصل به آب سرد در اثر رسوب مسدود شده باشند. عدم وجود آب سرد همچنین می‌تواند به این دلیل باشد که مادر برد اصلی دستگاه فرمان ورود آب سرد را ندهد.

۸. برق داشتن بدنه لباسشویی

برق داشتن بدنه دستگاه معمولا به این دلیل رخ می‌دهد که یکی از قطعات الکتریکی دستگاه اتصال بدنه دارد. همین طور این احتمال وجود دارد که سیم‌های رابط معیوب شده باشند. دقت کنید که این مشکل حتما توسط یک تکنسین ماهر برطرف شود.

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی آریستون

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی آریستون (همراه با جدول هزینه‌ها)

ماشین لباسشویی نیز همانند سایر دستگاه های الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنابر دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و… یا صرفا کارکرد طولانی مدت آن، دچار خرابی و شاید حتی از کار افتادن شود. در چنین شرایطی تشدید مشکل یا بروز مشکلات دیگر با به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی می‌تواند خسارات بیشتری به بار آورد.

با انتخاب برند آریستون (ARISTON) برای منزل‌تان تصمیم درستی گرفته اید، چرا که آریستون در میان باکیفیت‌ترین‌های بازار به شمار می‌آید. قدم بعدی انتخاب تعمیرکار لباسشویی آریستون جهت انجام خدمات سرویس و تعمیرات آن است. اینجاست که دسترسی به یک مرکز مجاز خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی که از تکنسین‌های آموزش دیده برخوردار باشد، دارای ارزش زیادی است.

اگر به تازگی جا به جا شده اید، تکنسین‌های متخصص کاراباما با نصب لباسشویی آریستون بر طبق اصول استاندارد آن می‌توانند برای راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. چنانچه حتما می‌دانید، نصب درست و اصولی هر دستگاهی به کارکرد بهینه آن کمک شایانی می‌کند. در واقع اگر نصب به درستی صورت نگیرد، شاهد ایراداتی در دستگاه خود خواهید بود.

سرویس لباسشویی آریستون نیز دیگر خدمت ارزنده مجموعه تخصصی کاراباماست. پروسه سروس شامل عیب یابی دقیق توسط تکنسین متخصص است که کمک می‌کند با شناخت مشکلات و ایرادات جزئی دستگاه طول عمر مفید بسیار بالاتری داشته باشد.

برای دریافت خدمات مورد نیازتان از کاراباما می‌توانید درخواست خود را در وبسایت به صورت 24 ساعته ثبت کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

همچنین اگر دستگاه‌تان دچار مشکل شده و لباس‌ها را به خوبی نمی‌شوید، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کاراباما مختص شماست. بدون نگرانی بابت دستگاه خود، بیمه آن را در طول تعمیرات از ما بخواهید و کیفیت خدمات انجام شده را با گارانتی معتبرِ پس از ارائه خدمات تجربه کنید. بیش از صدها مورد تعمیرات توسط متخصصین مجرب کاراباما گواهی ب ارائه خدمات باکیفیت است.

کاراباما کدام مشکلات لباسشویی آریستون را تعمیر می‌کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای دستگاه شما به وجود بیاید. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران متخصص کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت‌ها پذیرفته می‌شود. برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه به قرار زیر هستند:

  • نچرخیدن دیگ شستشو
  • نشتی یا آبریزش از دستگاه
  • لرزش و تکان های شدید در حین کار
  • جمع شدن آب در دیگ
  • عمل نکردن دکمه‌ها
  • متوقف شدن دستگاه در میانه سیکل

تعمیر قطعات لباسشویی، اولویت کاراباما

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه های تعمیرات شما کاهش یابند. همچنین، در مواقعی که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، می‌توان به رفع مشکل لباسشویی و ارائه خدمات ادامه داد. پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی آریستون، در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی‌ مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده متخصص بوده و تنها قطعات اورجینال روی دستگاه نصب می‌گردند.

خرابی هر یک از قطعات می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. برخی از قطعات ماشین لباسشویی آریستون که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می‌شوند:

  •  تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون (Ariston)

تمامی خدمات تعمیر کاراباما 6 ماه گارانتی دارند؛ یعنی اگر طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات از سوی کاراباما، مشکل برطرف شده تکرار شد، بار دیگر دستگاه شما را بدون دریافت هیچ هزینه‌ای تعمیر خواهیم کرد.

در واقع خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آریستون در مرکز تخصصی کاراباما، تحت عنوان گارانتی تعمیرات به مشتریان گرامی ارائه می‌شود تا خیال‌شان از بابت کیفیت و اصالت تعمیرات راحت باشد.

این خدمت ارزنده کاراباما تنها با هدف کسب رضایت کامل متقاضیان تعمیر ارائه می‌شود. در واقع مجموعه، از زمانی که درخواست خود را جهت دریافت خدمات ثبت می‌کنید تا 6 ماه پس از انجام تعمیر و تست دستگاه‌تان کنار شماست. به این ترتیب با خاطری آسوده می‌توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

آیا برند آریستون در ایران نمایندگی دارد؟

متاسفانه به دلیل تحریم‌های سال‌های اخیر نمایندگی آریستون (ARISTON) در ایران وجود ندارد. درست به همین دلیل است که در کاراباما کوشیده‌ایم برای دستگاه‌ها و برندهای متفاوت تکنسین متخصص داشته باشیم.

همچنین تمامی تکنسین‌های این مجموعه از جمله تکنسین‌های تعمیر ماشین لباسشویی آریستون، به صورت سالانه آموزش می‌بینند تا سطح کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود مطلوب باقی بماند. کاراباما، با کیفیتی فراتر از نمایندگی آریستون در کنار شماست.

تعمیر لباسشویی آریستون در تهران

در شرق، شمال، غرب یا جنوب و هر نقطه‌ای از تهران که ساکن باشید، فرقی نمی‌کند. کاراباما باز هم با همان اولیوت‌های همیشگی خود از سرعت عمل بالا گرفته تا هزینه منطقی و تخصص بالای تکنسین‌ها آماده است تا به مشکل دستگاه شما رسیدگی کند.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آریستون در تهران می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز فرم آنلاین را در وبسایت مجموعه پر کنید. همچنین در صورت تمایل به تماس تلفنی، مرکز تماس کاراباما از ساعت 7 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به شماست.
لازم به ذکر است که تعمیر لباسشویی آریستون در منزل شما صورت خواهد گرفت و در غالب موارد نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه وجود ندارد.

هزینه تعمیر لباسشویی آریستون چقدر است؟

اعلام هزینه قطعی تعمیرات، پیش از بررسی دستگاه شما توسط تکنسین عملا امکان پذیر نیست. البته، این امکان وجود دارد که با توجه به توضیحاتی که به تکنسین می‌دهید، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون را به صورت حدودی به شما بگوید. با این حال، هزینه واقعی دستگاه شما پس از عیب یابی دقیق دستگاه‌تان میسر است.

مشکل دستگاه شما می‌تواند در اثر یک خطای ساده باشد و تکنسین با اعمال تغییرات کوچک دستگاه‌تان را مجددا راه اندازی کند. در این صورت تعمیر خاصی روی دستگاه‌تان صورت نگرفته و مسلما هزینه‌ زیادی نخواهید پرداخت. از سوی دیگر ممکن است خرابی دستگاه‌تان در حدی باشد که تکنسین نظر به تعویض قطعه بدهد. بنابراین، تنها پس از عیب یابی است که می‌توان هزینه قطعی تعمیرات را اعلام کرد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام.. یعنی واقعا دیگه نمیشه نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در تهران حتی پیدا کرد؟

فرهاد احمدی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی ماشین لباسشویی آریستون چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

ماشین لباسشویی ارور f12 میدهد.و لرزش نیز دارد

عطاردی
15 فروردین 1401

با سلام بنده ساکن شهر ساری مازندران هستم قریب دو ماه پیش کابین فلزی ماشین لباسشویی را بدلیل پوسیدگی از یکی دو قسمت ، اقدام به تعویض توسط یکی از فنی کاران غیرمتخصص و غیرحرفه ای گردید از اون زمان تاکنون همچنان درگیر مشکلات ماشین لباسشویی بوده که نقیصه هایی چون خرابی شیر برقی ، برق داشتن بدنه ، عدم وصل کردن المنت ، و از همه مهمتر در وسط کارکرد Eror میداد و قطع میشد و Eror آن F3 بود که در یکی دو مرحله توسط همون فنی کار و بعد فنی کار دیگه پیدا کردیم ایشان اومد این نواقص را رفع کرد ولی Eror F3 همچنان باقی است و قابل راه اندازی نمی باشد که ظاهرا میگند Eror اش مربوط به موتور است و موتور کار میکنه ولی با دور کم ، ( سری قبلی تعمیرکار اومده بود گفت بردش اشکال داره و باز کرد برد و گفت قطعاتی از اون سوخته بود تعویض کرد و زمانی که آورد نصب کرد و به برق زد فیوز برق اصلی واحد پرید ، و الان بلاتکلیف موندیم چکار کنیم ، فنی کار آخری که اومد برق داشتن بدنه را رفع کرد ، المنت را تعویض و نصب کرد و حالا میگه Eror F3 مربوط به موتور است و قراره یه جلسه دیگه بیاد رو موتور کار کنه ببینه خازن اون اشکال داره یا موتور سوخته ، متاسفانه یه کار را به کارنابلد سپردن اینهمه بلا سرما آورد و الان هم نمیدونیم چکار کنیم آیا امکان سرویس دهی در ساری است براتون ، ممنون میشم راهنمایی فرمائید.

محمد محمودجانلو
8 شهریور 1400

    سلام محمد عزیز
    در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها بودید ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    9 شهریور 1400

درخواست راه اندازی یا تعمیر ماشین لباسشویی آریستون مدل av637t رو دارم

مصطفی سهیلی
29 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز لطفا با تکمیل فرم آنلاین تعمیرات و یا تماس با 02154584 درخواست تعمیر لباسشویی آریستون خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    29 آذر 1399

سلام من یک مشین لباسشویی اریستون همراه با خشک کن داریم الل درجه حرارت آب حتی در صفر هم باشد آب گرم میشود وخشک کن هم طاطی کرده حتی در حالت حذف خشک کن بازم لباسها را خشک وچروک میکند.لطفا راهنمایی کنید.

سلیمانپور
31 تیر 1398

سلام لباس شویی آریستون مدل AL89X داریم که مدتیه از زیر دستگاه آبریزش داره و جدیدا قاطی کرده و خیلی دیر تخلیه میکنه و مدام شست و شو ادامه میده تا وقتی که خاموش و روشن کرده و برنامه را عوض کنیم. ممنون میشم راهنمایی کنید

شفیعیان
25 تیر 1398

سلام:
ماشین لباسشویی آریستون مدل AD 552/1EX دارم. میکرو سوئیچ و واشر درب ماشین لباسشویی خراب است. نمایندگی آریستون در شهرستان ما وجود ندارد. در صورت تهیه این 2 قلم می توانم ماشین لباسشویی را در تعمیرگاه های شهر خود تعمیر کنم. متاسفانه تعمیرکارهای اینجا از تهیه این اقلام عاجزند. لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه می توانم میکرو سوئیچ و واشر درب ماشین لباسشویی آریستون مدل AD 552/1EX را تهیه کنم. ممنون

مسعود رحمانیان
27 فروردین 1398

سلام خسته نباشید، ببخشید دفترچه راهنمای فارسی ماشین لباسشویی آریستون مدل ADVANTAGE AIB 1 4 را لازم دارم، از کجا باید تهیه کنم، اگر کمکم کنید خیلی خیلی ممنون میشم،

عبدالحلیم اللهی
13 اسفند 1396

با سلام – ماشین لباسشویی ما آرستون مدل مارگریتا 2000 میباشد ( 15 ساله) ودرحال حاضر بر د الکتریکی آن سوخته . ومیخواستم بدانم یک عدد برد اورجینال نو چه مبلغی است. میری .

محمدرضا آقامیری
28 بهمن 1396

سلام لباسشوی مدل AVL125دارم وسط کار کردن یهو خاموش میشه بعد ده دقیقه دوباره کار میکنه میخاستم بدونم با ریست کردن درست میشه واگه میشه چطوری ریستش کنم

پیام مرشد
22 بهمن 1396

سلام
لباسشویی آریستون AR6L 105 دارم. میخواستم بدونم آیا این لباسشویی جز لباسشویی های بی صداست؟
و چطور باید ترازش کنن؟ آیا پایه ای برای تراز کردن زیرش داره؟
ده سال پیش خریدم و توضیحات فروشنده در اون زمان رو یادم نمیاد. و توی دفترچش و سایت هایی که سرچـکردم به جز برنامه های شستشو و تاخیرشروع، مشخصات فنی قید نشده.
دلیل این سوالمم اینه که احساس میکنم صداش موقع خشک کردن خیلی زیادتر از ماشینهای معمولی برندهای دیگست. یادم نیست قبلا اینطور بوده یا نه، چون قبلا بهش توجهی نمیکردم. اماالان مدتیه صدای زیادش توجهمو جلب کرده.
پیشاپیش سپاسگزارم از راهنماییتون

دانش
30 دی 1396

سلام منساکن تهران هستم مادرم موقع تمیز کردن ماشین لباسشویی اریستون مدل av61 متوجه نبوده و و تموم اعداد روی ولوم تنظیم شستشو رو پاک کرده اند ایا قطعه یدکی ان موجود هست ؟ ضمن اینکه موقع چرخیدن عادی و شستشو صدای وحشتناکی میکنه ولی بمرور بعد از نیم ساعت کار این صدا کم میشه .لطفا منو راهنمایی کنین . سپاس گذارم

داتام پژوهان
26 آذر 1396

سلام.
اخیراً همسایه ما که خانم مسنی هست از طریق یکی از آشنایانش ماشین لباسشویی آریستون مدل av 61 هدیه گرفته که بنظر میرسه قدیمی هست چون کلید روشن وخاموشش مکانیکی هست خلاصه که برای کارکردن با آن مشکل دارد راهنمای استفاده از آن را ازکجا میشود تهیه کرد؟

امین آقایی
4 آذر 1396

سلام و وقت بخیر.ماشین لباسشویی آریستون مدل AL68X دارم،نمیدونم چجوری باهاش کار کنم،ایا دفترچه راهنمای فارسی هست که بتونم برنامه هاشو وکار با کلیدهاشو یاد بگیرم؟

علی غیاثی
27 آبان 1396

شیشه ماشین لباسشویی مدل آریستون AVL125 شکسته. شیشه اصل خودش رو کجا میتونم پیدا کنم و قیمتش چنده. حتی اگه درب کاملش هم باشه خوبه. اگه کسی سراغ داشت لطفا با این شماره تماس بگیره.
09169625263

حسین احمدی
30 مهر 1396

    سلام
    امکان فروش قطعات و اعلام قیمت به این صورت نیست

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام لباسشویی اریستون دارم نمایندگی و تعمیر کار میگن بردش خرابه آی سی سوخته اما برای تعویض برد اذیت میکنن و کار انجام نمیدن لطفا راهنمایی کنید برد نو یا استوکش هست و اگه هست چند قیمته و چه جوری میتونم تهیه کنم ممنون

علی حسینی
30 مهر 1396

    سلام
    امکان اعلام قیمت به این صورت وجود ندارد

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

باسلام avl105دارم لرزش وتکان هنگام سرعت دارد لطفا راهنمایى کنید سپاسگزارم

محسن حاجى حسينى
28 مهر 1396

    سلام
    باید بلبرینگ ها و قطعات مربوط همگی برسی و عیب یابی شوند

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 مهر 1396

لباسشویی اریستون مدل aqxf 129 خطای f-01 میدهد

حامد شیخ سیرجانی
24 شهریور 1396

باسلام ماشین لباسشویی مدل AR7F105 دارم . دوتا مشکل داره :1) دیکش ترک خورده .2) وقتی که روشنش کنم بعد از 10 دقیقه ارور F-02 میده برای همیه برنامه ها . من رفتم تعمیرات هیچکسی بلد نبود . چه کار کنم ؟

عمار عباس
6 خرداد 1396

    سلام
    دوست گرامی منظور شما اینکه هیچکس تعمیرکار نیست چیه ؟ تمام این مشکلاتی که شما فرمودید قابل حل است و باید بعد از بازدید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و حل شود باز هم اگر شما سوالی دارید میتوانید به صورت واضح و کامل بپرسید تا در صورت امکان پاسخ داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    6 خرداد 1396

لطفا اگه میتونید راهنمایی بفرمایید مشکل از کجاست ماشین لباسشویی اریستونAXD80هست با اینکه دوبار برد تعمیر شده هنوزم همینطوره

ساسا ن رسولی
30 فروردین 1396

ماشین لباسشویی اریستون ارور f02میده دو بارهم تعمیر کار اومده و برد ماشین رو برده برای تعمیر

ساسا ن رسولی
30 فروردین 1396

    سلام
    دقیقا ماشین لباسشویی اریستون شما چه مشکلی دارد ؟ یعنی در چه مواقعی این ارور نشان داده میشود ؟ در تمام برنامه های تنظیمی این ارور نشان داده میشود یا در برنامه های خاص ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 فروردین 1396

سلام
لطفاً نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی مدل AQXF109 رو بفرمایید.مرسی

محسن ثاني
6 فروردین 1396

    سلام
    شما چه مشکلی با کارکرد ماشین لباسشویی دارید ؟

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

با سلام
لباسشویی ما آریستونه. بعد از چند دقیقه یهو خطای F3 میزنه و متوقف میشه. میشه بفرمایید مشکلش چیه
سپاسگزارم

امیر کامیاب
22 اسفند 1395

    سلام
    لطفا دقیق تر بفرمایید که این خطا در چه زمان و چه مرحله ای رخ میدهد در کل اطلاعات دقیق تری عنوان کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام و خسته نباشی . ما یک ماشین لباس شویی آریستون مدل AR7D125 داریم 7 کیلو لطفا راهنای استفاده از این ماشین را برای ما ارسال فرمایید.استفاده از دکمه ها . به صورت تصویری.

توحید قاسمی
26 بهمن 1395

    سلام
    امکان ارسال دفترجه راهنمای ماشین لباسشویی وجود ندارد مشکل خود را موردی بفرمایید تا کمک کنیم

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

باسلام من ماشین مدلCDE12Xدارم مدت زمان شستشو زیاد ونمیدونم خشک کن تنها و لباس کمتراز ظرفیت رو روى چه درجه اى بذارم ممنون میشم راهنمایی کنید

محمداميرى
22 بهمن 1395

    سلام
    این که مدت زمان شستشوی ماشین لباسشویی شما زیاد است ایا به تازیگی زیاد شده است یا از ابتدا به همین شمکل بوده است؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 بهمن 1395

با عرض سلام و خسته نباشید
آیا محصولات آریستون ریست هم دارند؟؟
AR-6L85

مهدی پور
8 بهمن 1395

    سلام
    بله ماشین لباسشویی اریستون تنظیماتی برای ریست کردن هم دارند که بسته به نوع دستگاه و مدل ان متفاوت است

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

با سلام ، لباسشویی آریستون مدل AQXF109 دارم حدود 5 ساله خریداری کردم و تاکنون نیاز به هیچگونه تعمیری نداشته ، به تازگی صدای زیادی در حین چرخش ، خصوصا” در دور زیاد دارد ، با توجه به اطلاعات کمی که دارم فکر میکنم صدای بلبرینگ باشه که باید تعویض شود

رضا حسن زاده 09126400191
26 آذر 1395

    سلام
    بله احتمال خرابی بلبرینگ وجود داشته که باید برسی و تعمیرشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

سلام
ماشین لباسشویی آریستون مدل AVL 84 داریم که مدتی هست درست کار نمی کند و هیچکدام از برنامه هایش سر جای خودش نیست نه درست آبگیری می کند نه به موقع شروع به چرخش می کند و گاهی وقت هی هم چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند و دستگاه در را باز می کند و از کار می افتد به نظرتان مشکل چی می تونه باشه؟!
باتشکر

مسعود توازنی زاده
14 آذر 1395

    سلام
    این مشکلی که شما عرض کردید به دلیل عدم اطلاع کافی و دقیق از مشکل قابل برسی نیست و امکان خرابی چندین قطعه ار جمله برد ، تایمر ، هیدروستات و … وجود دارد و به دلیل تخصصی بودن امکان تست کردن این قطعات توسط شما وجود ندارد برای انجام هرچه سریع تر کار خود با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون در شهر خودتان نماس برفرار فرمایید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 آذر 1395

      آبریزش و نشتی لباسشویی

      محمدباقر همت شندی
      2 مرداد 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس