ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال (ABSAL)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین تعمیر لباسشویی، به منزل یا محل کار شما در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی آبسال

برند آبسال به دلیل تولید محصولات متنوع و باکیفیت طرفدارن زیادی دارد. ماشین لباسشویی یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که به دلیل داشتن کیفیت بالا، در میان تولیدات داخلی شناخته شده است. خرابی و بروز مشکل در ماشین لباسشویی امری طبیعی بوده و ممکن است برای هر دستگاهی پیش آید. ماشین لباسشویی آبسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای جلوگیری از صرف هزینه‌های سنگین برای تعمیرات، توصیه می‌شود تمامی خدمات مربوط به این برند را از مراکز معتبر و دارای تکنسین متخصص دریافت نمایید. تکنسین‌های کاراباما علاوه بر داشتن سال‌ها تجربه کار عملی در این زمینه، از دانش کافی نسبت به لباسشویی برخوردارند و می‌توانند خدمات مورد نظر شما را باکیفیتی بالا انجام دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آبسال

1.ماشین لباسشویی آبسال آبریزی دارد

استفاده بیش از حد از مواد شوینده، مسدود شدن شیلنگ تخلیه آب، پارگی یا سوراخ شدن شیلنگ لباسشویی و انسداد دریچه ورودی آب، می‌تواند علت آبریزی ماشین لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل شیلنگ‌ها، پمپ تخلیه، لاستیک دور درب لباسشویی و محفظه مواد شوینده را بررسی کنید. در صورتی که دستگاه شما همچنان آبریزی دارد، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

2.آب ماشین لباسشویی آبسال تخلیه نمی‌شود

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل مسدود شدن فیلتر پمپ، خرابی پمپ تخلیه معیوب شدن برد الکترونیکی یا استفاده نامناسب از مواد شوینده باشد. برای رفع این مشکل حتما از یک تکنسین آموزش دیده در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

3.ماشین لباسشویی آبسال روشن نمی‌شود

روشن نشدن دستگاه یکی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی است. خراب شدن تایمر، ایجاد مشکل در موتور یا معیوب شدن برد الکترونیکی، می تواند علت روشن نشدن لباسشویی باشد. قبل از ثبت درخواست، اتصالات دستگاه را بررسی کنید و از وصل بودن برق دستگاه مطمئن شوید. در صورتی که لباسشویی شما روشن نشد، از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

4.بدنه لباسشویی آبسال برق دارد

اختلال و خرابی در اتصالات و سیم پیچی‌های لباسشویی، فرسودگی المنت و خرابی فیلتر ماشین لباسشویی، می‌تواند علت برق داشتن بدنه لباسشویی باشد. برای رفع این مشکل بهتر است قطعات الکترونیکی و المنت دستگاه توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

تعمیر تخصصی لباسشویی آبسال خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.لباسشویی آبسال لرزش زیادی دارد

اگر ماشین لباسشویی شما تراز نباشد، کمک فنر و فنرهای نگهدارنده دیگ دستگاه خراب شده باشد یا بار آن متعادل نباشد، شاهد ایجاد لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی خواهید بود. در صورتی که از رعایت این موارد مطمئین هستید، بهتر است یک تکنسین متخصص دستگاه شما را عیب یابی کند.

6.ذرات مواد شوینده روی لباس ها باقی می‌ماند

استفاده بیش از حد از مواد شوینده، خرابی قطعات داخلی دستگاه، دمای نامناسب آب، باقی ماندن جرم و کثیفی درون ماشین لباسشویی و خرابی پمپ، می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. برای شستشوی لباس‌ها حتما از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید. توصیه می‌شود، برای جلوگیری از تجمع جرم و کثیفی در جداره دیگ، هر 6 ماه یک بار درون دستگاه را تمیز کنید.

7.دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی در بیشتر موارد به دلیل از کار افتادن تسمه، ایجاد مشکل در موتور دستگاه یا پر بودن بیش از حد دیگ رخ می‌دهد. برای رفع این ایراد، بار اضافی دستگاه را خارج کرده و مجدد دستگاه را راه‌اندازی کنید. در صورتی که هنوز مشکل پابرجا بود، از یک مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی کمک بگیرید.

8.درب ماشین لباسشویی آبسال پس از شستشو باز نمی‌شود

باز نشدن درب ماشین لباسشویی غالبا به سه علت رخ می‌دهد: اول اینکه ممکن است لولای درب لباسشویی خراب شده باشد، دوم ممکن است میکروسوئیچ معیوب شده یا آب در داخل دیگ لباسشویی باقی مانده باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی آبسال (همراه با جدول هزینه‌ها)

برند آبسال با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. یکی از محصولات این برند، ماشین لباسشویی است که امکانات و قابلیت های متنوعی دارد. هر دستگاهی از جمله ماشین لباسشویی ممکن است پس از مدتی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعمیر دستگاه را هرگز به افراد غیرحرفه ای نسپارید. زیرا علاوه بر آسیب به سایر قطعات می‌توانیم شاهد افزایش چند برابری هزینه تعمیر لباسشویی آبسال نیز باشیم.

سرویس ماشین لباسشویی اهمیت دارد

سرویس لباسشویی از هر برندی که باشد می‌تواند باعث افزایش طول عمر دستگاه و حفظ کیفیت قطعات آن شود. به علاوه با انجام سرویس دوره‌ای، از ایرادات کوچک دستگاه مطلع شده، به موقع نسبت به تعمیر آن اقدام خواهید کرد.
در این رابطه، مجموعه کاراباما با چندین سال سابقه تخصصی آماده است تا خدمات سرویس لباسشویی را با بهترین کیفیت برای مشتریان ارائه کند.برخی از خدماتی که توسط سرویس کار لباسشویی آبسال کاراباما انجام می‌شود عبارت است از:

  • بررسی قطعات اصلی و تعمیر آنها در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب و تعویض آن در صورت فرسودگی
  • تمیز کردن پمپ تخلیه و فیلتر لباسشویی
  • رفع هرگونه انسداد و گرفتگی شیلنگ‌های تخلیه

نصب ماشین لباسشویی را تکنسین ماهر بسپارید

چنانچه می‌دانید در صورتی می‌توان از لباسشویی به خوبی استفاده کرد که نصب آن هم به درستی انجام شده باشد. به همین منظور مجموعه کاراباما با در اختیار داشتن تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب آمادگی دارد تا دستگاه شما را به طور کاملا اصولی نصب و راه اندازی کند. دریافت خدمات نصب از مجموعه کاراباما تنها با یک تماس تلفنی یا درخواست آنلاین به راحتی امکان‌پذیر است.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

برخی از مشکلات متداول ماشین لباسشویی آبسال که توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما برطرف می شود عبارت اند از:

  • دستگاه روشن نمی‌شود
  • آب از لباسشویی به بیرون نشت می‌کند
  • مواد شوینده به داخل مخزن نمی‌ریزد
  • دستگاه قادر به آبگیری نیست
  • پس از شستشو کف روی لباس‌ها باقی می‌ماند
  • مواد شوینده در داخل مخزن حل نمی‌شود
  • آب به داخل دستگاه جریان ندارد
  • دیگ یا مخزن لباسشویی نمی‌چرخد

چنانچه لباسشویی شما دچار چنین مشکلاتی شده است، استفاده از خدمات مجموعه کاراباما می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. برای برخورداری از خدمات تعمیر لباسشویی آبسال، کافی است درخواست خود را از طریق تماس تلفنی با مجموعه یا به شکل آنلاین مطرح کنید تا هماهنگی‌های لازم برای اعزام تکنسین انجام شود.

تعمیر قطعات به جای تعویض

تعمیر قطعات لباسشویی اولویت تکنسین‌هایی است که به منظور تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه شما به منزل‌تان مراجعه می‌کنند. بد نیست بدانید تنها در صورتی تعویض قطعه انجام خواهد شد که به تشخیص تکنسین تعمیر آن امکان پذیر نباشد یا هزینه‌ی بیهوده به شما تحمیل کند. در صورتی که تعویض قطعه تنها راه حال موجود برای تعمیرات ماشین لباسشویی شما باشد، تکنسین از قطعات اورجینال استفاده کرده و دستگاه شما را مجددا راه اندازی خواهد کرد.

تعمیر لباسشویی آبسال در محل

یکی از خواسته‌های مهم خانواده‌ها به هنگام خرابی وسایل برقی از جمله لباسشویی، امکان تعمیر آن در منزل و عدم انتقال دستگاه به کارگاه است. با توجه به این موضوع، مجموعه کاراباما با بهره گیری از بهترین تکنسین‌ها، آمادگی دارد تا خدمات تعمیر لباسشویی در محل یا منزل را بدون نیاز به حمل و جابجایی برای شما ارائه کند.
لازم به ذکر است تنها در صورتی پروسه تعمیر در تعمیرگاه لباسشویی آبسال صورت می‌گیرد که انجام خدمات در منزل یا محل شما به هیچ عنوان امکان پذیر نباشد، امری که نسبتا نادر به نظر می‌رسد.

تعمیرکار کاربلد ماشین لباسشویی

دانش فنی، تخصص و تجربه در تعمیر هر دستگاه و هر برندی اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت خدماتی که دریافت می‌کنید کیفیت لازم را نخواهد داشت و حتی ممکن است مجددا خرابی‌های زودهنگام به سراغ دستگاه بیاید. در واقع تعمیرکار لباسشویی آبسال در زمینه همین برند تخصص کافی دارد.

یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز کاراباما با سایر مراکز این است که نه تنها به طور کاملا تخصصی روی تعمیرات لوازم خانگی کار می‌کند بلکه برای تعمیر دستگاه‌ها و برندهای متفاوت تکنسین‌های متخصص دارد. به این ترتیب زمانی که درخواست سرویس یا تعمیر خود را ثبت می‌کنید، تکنسین متخصص برند و دستگاه شما به منزل‌تان اعزام خواهد شد.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

هزینه تعمیر لباسشویی به عواملی از جمله نوع شرکت ارائه‌دهنده خدمات، تخصص و تجربه تعمیرکار، نوع قطعات استفاده شده در صورت تعویض، مدت زمان تعمیرات و نحوه انجام آن بستگی دارد. از این رو امکان تعیین مبلغ مشخصی برای هزینه تعمیر لباسشویی آبسال وجود ندارد و مبلغ آن همواره متغیر است. در این ارتباط مجموعه کاراباما با داشتن بهترین تکنسین‌ها، خدمات مورد نظرتان را با مناسب‌ترین هزینه ممکن ارائه می‌دهد.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

کاراباما در کدام مناطق ارائه خدمات دارد؟

اگر ساکن تهران، البرز، اصفهان، گیلان، قم و جزیره کیش هستید می توانید برای دریافت خدمات تعمیر لباسشویی آبسال با ما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید. شهروندانی که قصد تعمیرات لباسشویی خود را در شهرهای رشت، قم، لاهیجان، فردیس، اصفهان، کرج و سایر نقاط 5 استان عنوان شده را دارند، می‌توانند دستگاه خود را به کاراباما بسپارند.

تعمیر فوری لباسشویی آبسال در تهران

اگر ساکن تهران و حومه تهران هستید نیز می‌توانید از خدمات باکیفیت کاراباما بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است، از آنجایی که تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط شهر محل سکونت شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات حتی در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال

به دنبال هر خدمتی که برای لباسشویی خود باشید، می‌توانید روی کاراباما حساب کنید. این مجموعه تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آبسال را با استفاده از تکنسین‌های ماهر و باتجربه ارائه می‌دهد. به علاوه، تمامی خدمات این مرکز با گارانتی 6 ماهه همراه هستند. به این ترتیب در صورتی که ایراد برطرف شده در دستگاه شما طی مدت 180 روز بعد از دریافت خدمات تکرار شد، این مرکز بار دیگر دستگاه شما را بدون دریافت هزینه تعمیر و راه اندازی خواهد کرد.

مراحل تعمیر لوازم خانگی در کاراباما

برای برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی، ابتدا باید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین در وبسایت یا تماس با تلفن شرکت ثبت کنید. در مرحله بعد کارشناسان کاراباما جهت انجام هماهنگی‌های اولیه با شما تماس خواهند گرفت. سپس تکنسین با شما تماس گرفته و زمان مراجعه به منزل را با خودتان هماهنگ خواهد کرد.

در نهایت پس از انجام تعمیرات و تست دستگاه شما هزینه تعمیرات را به تکنسین پرداخت خواهید کرد. ناگفته نماند گارانتی 6 ماهه در سیستم به نام شما ثبت خواهد شد. به این ترتیب در صورتی که مشکل دستگاه‌تان تکرار شد، مجموعه مسئولیت تعمیر رایگان آن را بر عهده خواهد داشت.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

باسلام و احترام،، ببخشید برای نصب ماشین لباسشویی، در شهرستان راور استان کرمان، به چه شماره تماس بگیرم،، باتشکر

سعید غفاری
12 مهر 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    کاراباما در حال حاضر فقط در 4 استان تهران، گیلان، البرز و اصفهان خدمات ارائه می دهد.

    فرهاد محمدی
    17 مهر 1401

سلام . زه درب لباسشویی ابسال مدل ۵۵٣ با مدل ۴۵٣ فرق داره یا خیر .چون ۵۵٣ شهر ما ندارن و فقط ۴۵٣ دارن برا تعویض خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد

فولادی
10 بهمن 1400

سلام‌عرض ادب .لباسشویی ما مدل AAS-653 .الان آمدم روشنش کنم اصلا چراغاش روشن نمیشه و کار نمیکنه….فیوز خاصی داره؟؟؟

ارشاد صادقی نیا
31 مرداد 1400

    سلام ارشاد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 شهریور 1400

سلام خسته نباشید لباسشویی آبسال رو سال ۹۱ خریدم و تیر ۹۲ برام نصب کردن
الان حدود دو سه ساله دربش مشکل پیدا کرده و آخرین بار یک سال و نیم پیش خاموش شد دیگه روشن نشد . ممنون میشم شماره نمایندگی رشت رو بهم بدین

زینب اخوی
15 مرداد 1400

    سلام زینب عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مرداد 1400

سلام خسته نباشید قیمت دیگ و تایمر لباسشویی مدل aas-553 را میخوام خیلی ممنون میشم اگر برام پیامک کنید

علاالدین کاشفی
27 بهمن 1399

سلام من در فارسم و دور از دسترس شما ماشین در حال انجام کار یکباره خاموش شد و دیگه روشن نشد برق چک کردم برق داخل تمام قسمتها هست ایا ممکنه ی راهنمایی کنید ( تعمیر کار دردسترس نیست ) ممنون میشم ابسال AES-353

مهدی کریمی
7 آذر 1399

    با سلام. دوست عزیز ممکن است مشکل از تامین برق بوده و یا به خرابی یکی از قطعات لباسشویی مربوط باشد. پیشنهاد میکنیم به مقاله کاراباما در خصوص علت خاموش شدن لباسشویی آبسال مراجعه نمایید که در بخش آموزش قرار دارد.

    کارشناس5: شعبانی
    8 آذر 1399

سلام برد لباسشویی ابسال 6kکیلویی دارید یا ای سی برنامهD78F0523که خراب شده

جعفرطاهری نیا
1 آبان 1399

سلام
مشکلی در مراحل شستشو وجود ندارد،فقط در دور سریع وخشک خیلی زیاد سروصدا ایجاد می کند. و غیرقابل تحمل است.
مدل ماشین هم aed753است.
ممنون می شوم راهنمایی فرمائید.

Shams
22 خرداد 1399

سلام وخسته نباشید:
ماشین لباسشویی مدل AAS553
درش خراب شده٫ازکجا میتونم تهیه کنم؟

مهیار مینافر
3 شهریور 1398

با سلام ماشین لباسشویی ابسال دارم وخیلی هم راضی بودم که یکباره برق داخل پنل قعط شد وچند جا سوال کردم گفتن پنل سوخته وهر کدام مبلغی برا تعمیر خواستن از ۶۵۰ شروع تا ۱۱۵۰ هزار خواهشن راهنمایی کنید کجا بدم تعمیر که هزینه مناسب بگیرن مدل هم ۱۰۳۶ است

سید ولی الله محمدی
21 تیر 1398

سلام.
ماشین لباسشویی آبسال مدل AD738 مشکل ریزش آب داشت بعد از بازکردن متوجه سایش دیگ استیل با بدنه پلاستیکی در اثر خارج شدن دیگ از محور چرخش شدم که این کار باعث سوراخ شدن پوسته پلاستیکی دیگ شده و ضمنا بعد از خارج کردن دیگ از پوسته اش متوجه پوسیدن شدن قطعه اتصال دهنده شفت به دیگ در اثر خوردگی شدم. لطفا راهنمایی کنید مشکل رو چطور برطرف کنم و دیگ کامل رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

احمد فرهنگی
16 خرداد 1398

با سلام
برد ماشین لباسشویی مدل AES 753 سوخت.ظاهرا ضعف این ماشین در سیستم برد این ماشین می باشد و شنیده بودم از تعمیر کار که زیاد اتفاق افتاده و با توجه به قیمت بالای برد آن فکری اساسی بشه وگرنه ایراد دیگری نداره.متشکرم

سعید
13 خرداد 1398

سلام
ماشین لباسشویی من دیروز خراب شده بود و من توی گوگل دنبال تعمیرگاه ماشین لباسشویی آبسال بودم.
امروز (شنبه 21 مهر97 ) که وارد سایت شما شدم چند تا نکته در مورد سایت شما و خدماتتون نظرم رو جلب کرد:
1- سایتتون خیلی خوب طراحی شده و واقعاً از طراحش باید تشکر کرد.
2- فرم ثبت سفارشتون جای مناسبی قرارداده شده و خیلی مختصر و مفیده
3- با اینکه انتظار نداشتم کسی تماس بگیره (یا لااقل زود تماس بگیره) فرم ثبت سفارش رو پر کردم. کمتر از 10 دقیقه با من تماس گرفتند و این فوق العادست.

با اینکه هنوز ماشین لباسشویی من تعمیر نشده (قرار شده فردا بیان) ولی من از سایت و پشتیبانی مشتریانتون راضی هستم. امیدوارم کیفیت تعمیراتتون هم به همین شکل باشه.
با تشکر فراوان

(در حال نوشتن خط پایانی بودم که تعمیرکار شما آقای علی نژاد زنگ زد)

عرفان عبدویس
21 مهر 1397

    باسلام لباسشویی ابسال هفت کیلویی دارم مشکل نشتی آب وکف داشت ازتخلیه پمپ آب بودخودم بازش کردم باچسب اکواریوم بستم حالا وقتی لباسشویی روروشن میکنم آب کلا ازورودی شیلنگ نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید

    mehdineghadi
    13 اردیبهشت 1398

سلام در ماشین لباس شوی بار نمیشه چکار کنم

محمد فخار
12 مهر 1397

این موضوع که در قسمت نظرات مشتریان سایت شما برای تعمیر هر وسیله که جستجو کنید به یک سری نظر تکراری ( فقط با تغییر نام محصول مورد جستجو) از محل یکسان و تاریخ یکسان برخورد می کنیم به نظر مسخره کردن مشتریان و کوتاه فکری طراح سایت شما است که باعث تخریب نظر افرادی مانند من میشود
بهتر است نظر واقعی مشتری با هر کیفیت که هست درج شود تا اولین شرط یک تعمیرکار که صداقت باشه رعایت شود
با اولین برخورد در سایت شما من به عنوان مشتری متوجه دروغ گویی شما میشود پیشنهاد میکنم رویه خود را اصلاح کنید

فریدی
1 مهر 1397

با سلام درب ماشین لباسشویی من آبسال مدلexcel می‌باشد شکسته شده و هنگام کار کردن یه صدایی میده که انگار یه پیچ هاش داخلش افتاده باشه باید چکار کنم شیشه در ماشین لباسشویی سالم است میشه فقط دورش را عوض کرد از اصفهان پیام میدم ممنون

سعید ساغری
26 مرداد 1397

سلام.ماشین لباسشویی ما آبسال تایمری هستش که پس از شستشویی روی خشک کن نمیره و اب رو هم تخلیه نمیکنه .علتش چیه؟

رضا خم ساز
4 اردیبهشت 1397

در تماس برای ثبت سفارش اپراتور در دادن اطلاعات و سوابق ودادن اطمینان به شخص تماس گیرنده احساس خستگی می کند و لحن مناسبی برای اعتماد تماس گیرنده ندارد

دریاباری
1 اسفند 1396

سلام ماشین لباسشویی ابسال ما هنگام شستوشو صدای وزوز میدهد مشکل چیستخواهشا راهنمایی بفرمایید

رحمن محمودی
26 آبان 1396

سلام.ماشین من آبسال 736 است فکر کنم تایمرش قاطی کرده,موقع روشن شدن اب نمیاره بعد روی 4 اب میاره و بعد از خالی کردن اب,خشک کن کار نمیکند.

اسعد باریک
13 آبان 1396

    سلام
    حتما با تعمیرکار متخصص تماس گرفته و درخواست کنید به صورت حضوری بازدید کنند

    کارشناس 2 : علوی
    19 آبان 1396

سلام وخسته نباشید
قیمت بلبرینگ دیگ ماشین لباسشویی و واشر دور قاب دیگ آبسال الگانس مدلafs_538

علی
6 آبان 1396

    سلام
    امکان اعلام قیمت به این صورت وجود ندارد

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

      با عرض سلام و خسته نباشید
      میخاستم سایز و شماره بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی آبسال مدل الگانس تک شیر رو بدونم ممنون میشم

      بهمن شریفی
      10 فروردین 1399

سلام روز بخیر
به کمکتون نیاز دارم
برای یه بنده خدایی لباسشویی فرستادیم شهرستان مدل ad 536 قسمت برنامه ها رو بلد نیست
نمیدونه چطوری کار میکنه لطفا یه توصیح مختصر بفرمایید .سپاس

مریم نجفیان
27 شهریور 1396

    سلام
    دوست عزیز باید از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 مهر 1396

باسلام من ماشین لباسشویی ابسال AD536 دارم بعد از تعویض کردن بلبرینگها و کاسه نمد دستگاه وتمیز کردن داخل دیگ بطور کامل و تعویض پمپ تخلیه در حال حاضر بعداز شستشو وابکشی، بر روی لباسها مقداری کف باقی میماند که باید عمل آبکشی را تکرار کنم تا تمیز شود اشکال کار کجاست البته بنظر خودم دستگاه در زمان آبکشی کردن لباسها بطور درست آبگیری نمیکنه اگر ممکن است راهنمایی کنید متشکرم

حسین مرادیان
22 شهریور 1396

    سلام
    شما باید از سالم بودم موتور ماشین لباسشویی خودتون مطمن بشید و در نظر داشته باشید که این موتور در زمان چپ و راست کردن درست عمل کنه و کاملا عمل چپ و راست کردن موتور انجام بشه

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 شهریور 1396

با سلام و عرض خسته نباشید ماشین لباسشویی آبسال مدل (AD-536 ) تایمری(شامل 3 دکمه و 1چرخنده تنظیم کننده دمای آب ورودی و 1 چرخنده دیگر شامل 1 تا 12 می باشد) لطفا رهنمایی بفرمایید که چگونه آن را راه اندازی کنیم.
بیزحمت جواب آن را هم به ایمیلم ارسال کنید.

علی
19 خرداد 1396

با سلام درلباسشویی الگانس ابسال در دور زیاد پس از اتمام در قسمت نرم کننده اب باقی میماند و باید ظرف را خارج کرد و اب راتخلیه کرد ولی در دور کم یعنی ٧این اتفاق نمی افتد علت چست ؟ ممنون

ماري ثابتي
3 اردیبهشت 1396

سلام.
ماشین لباسشویی ما آبسال مدلAFS-738 پنج کیلویی هست.تایمرش خراب شده.میخواستم بدونم هزینه تایمرش چقدر هست.لطفا هزینه تایمر و تعویضش رو جدا جدا بگید.با تشکر?

امیر پورجمالی
24 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی ما به هیچ عنوان امکان قیمت دهی به این صورت را نداریم شما باید از نمایندگی رسمی تعمیرات شهرستان خودتان درخواست سرویس و تعمیرات داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

    ضمن عرض سلام لباسشویی ابسال نیاز به تعویض بلبرینگ وکاسه نمد وسه نظام سبد دیگ تاب برداشته ازطرفی موتور در حالت شستشو صدای بد و حالت ایم کارمیکنه چقدر هزینه برمیداره که اساسی درست بشه یه جورایی همکارتون هستم ارادتمندم

    قدرت اله علی بخشی
    30 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      31 تیر 1400

سلام ماشین لباسشویی ما ابسال ۷۳۸ پنج کیلویی ست.یکبار در هنگام ابکشی تو دور تند دود سفید از دستگاه بلند شد متوجه شدم که لاستیک دور درب اصلی در اثر اصطکاک داغ شده و دیگ در موقع چرخش لنگ میچرخد و لبه دیگ با لاستیک دور درب تماس پیدا میکند.ولی مشکل برقی اصلا ندارد.لطفا دلیل و هزینه را بفرمایید

بهزاد لک
7 بهمن 1395

    سلام
    این مشکل احتمالا از خرابی شافت یا بلبرینگ لباسشویی شماست و تا چک کردن کامل ماشین لباسشویی و تعیین میزان دقیق اسیب امکان اعلام هزینه وجود ندارد ولی توصیه میشود تا درست شدن لباسشویی از ان استفاده نکنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 بهمن 1395

سلام.درزمان کارکرد، تایمرماشین لباسشویی استپ میکنه و بایددستی بچرخونمش.مشکل و راه حل لطفا

حسین
21 دی 1395

    سلام
    مشکل مربوط به تایمر شما بوده که باید به صورت تخصصی برسی شود البته باید عرض کنیم که این کار بسیار تخصصی بوده که در صورت عدم اشنایی و اقدام به تعمیر کردن ان کل سیستم مختل شده پس توصیه میشود که حتما با یک تعمیرکار متخصص در این زیمینه تماس گرفته و این کار را به ایشان بسپرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 دی 1395

سلام ماشین لباس شویی ابسال بعد جابجای موقع روشن کردن اتصال وفیوز خانه پرید ازان موقع به بعد دیگر روشن نمی شود ایا داخل ماشین فیوز دارد می توان ان را تعویض کرد متشکرم

بهمن کندری
30 آبان 1395

    سلام
    قطعات زیادی در ماشین لباسشویی وجود دارد که امکان اتصال کوتاه شدن آنها وجو دارد که با وصل شدن برف با این مشکل مواجه شده اید شما باید ماشین لباسشویی را کاملا باز کرده و قطعات آن را یکی یکی از مدار جدا کیند تا مطمن شوید که کدام قطعه مشکل ساز شده است و برای خاموش شدن شما باید برق را دنبال کرده و ببیندی در کدام قسمت جریان برق قطع میشود حتی امکان دارد که در قسمت پریز شما با مشکل اتصالی روبرو باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 آذر 1395

سلام ماشین لباسشویی
آبسال مدل ad536
مدتی است هنگام کار بخصوص زمان دور تند و آبکشی صدای بلندی دارد و آیا در کرج نمایندگی دارید.لطفا راهنمایی نمایید.متشکرم.

امراله حسینی
23 مهر 1395

    سلام
    موار زیادی باعث ایجاد صدا و لرزش در هنگام خشک کردن لباس وجود دارد از جمله خرابی کمک لباسشویی خرابی دیگ ماشین لباسشویی آبسال و … برای اطلاع پیدا کردن از شماره و آدرس نزدیکترین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آیسال با 118 شهرتان تماس حاصل فرمایید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 مهر 1395

    سلام شیشه درب لباسشویی ما شکسته آبسال 453 شما دارید؟

    هادی شاکر
    17 بهمن 1399

دو روز پیش ماشین لباسشویی خود را به نمایندگی مجاز در قم نزدآقای رحیمی بردم / که بلبرینگ آن را عوض کند مبلغ 1800000ریال ازمن گرفت بلبرینگ آن را عوض کرد/ حالا ماشین را منزل آورده ام صفحه نمایشش را خراب کرده اند/ یعنی صفحه نمایش سه تا 888 نشان می دهد/ حال میخواهم شکایت کنم /راهنمایی بفرمایید.

محمد یاری
14 مهر 1395

    سلام
    تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی به هیچ عنوان ارتباطی با برد کنترل ماشین لباسشویی ندارد ولی حتما با خود ایشان صحبت کنید و مشکل خودتان را مطرح کنید…

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 مهر 1395

    سلام ماشین آبسال ۷۵۳ دارم ، موقع خشک کردن دیگ صدا میدهد و دور خشک کن زیاد نمیشود آیا مشکل از وزنه تعادل است یا کمک خراب شده ممنون

    شاهین
    20 بهمن 1399

با سلام و عرض خسته نباشید ماشین لباسشویی آبسال مدل (a d – 536 )ما مدتی است که بر نامه شستشو را کامل انجام نمی دهد یعنی روی خشک کن نمی رود و چندین بار باید شستشو را تکرار کنیم تا انجام شود البته دو سه روزی هست که دیگر این هم عمل نمی کند لطفا راهنمایی نمائید با تشکر فراوان

مرتضی تاجیک
13 تیر 1395

    سلام
    دستگاه تایمری است یا دیجیتال؟؟؟؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 تیر 1395

    با زدن دکمه برق فیوز قطع میشه.و دستگاه روشن نمیشه .گویا اتصالی کرده.ممنون میشم راهنمایی کنید

    سید علی رضا حسینی
    29 آبان 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس