ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کرال (CORAL)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی کرال، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی کرال

برند کرال یکی از زیر مجموعه‌های گروه پاکشوماست که به دلیل تولید محصولات باکیفیت و متنوع شهرت زیادی دارد. این برند با انتخاب تکنولوژی پیشرفته، سبک خاص طراحی و کیفیت بالای محصولات توانسته جایگاه مناسبی را در خانه‌های ایرانی پیدا کند. با این حال، این برند از ماشین لباسشویی نیز ممکن است پس از مدتی با مشکل روبرو شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. به دلیل پیچیدگی فناوری این دستگاه، لازم است برای تعمیرات آن حتما از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید. تکنسین‌های کاراباما با داشتن سال‌ها تجربه کار عملی در زمینه تعمیرات لباسشویی، امکان تعمیر دستگاه شما را در کم‌ترین زمان و باکیفیتی بالا فراهم خواهند کرد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی کرال، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی کرال

1.نشتی آب از ماشین لباسشویی کرال

اولین علتی که باعث نشتی آب می‌شود،  مربوط به پارگی یا گرفتی شیلنگ‌های دستگاه است. خرابی پمپ تخلیه، پوسیدگی لاستیک دور درب، خرابی دیگ و بلبرینگ و ایجاد مشکل در محفظه مواد شوینده نیز می‌تواند باعث نشتی آب لباسشویی شود. قبل از ثبت درخواست، شیلنگ تخلیه و شیلنگ آب ورودی لباسشویی را بررسی کنید.

2.بوی بد ماشین لباسشویی کرال

بوی بد به دلایل مختلفی ممکن است رخ بدهد: اگر لباس‌های خیس چند ساعت پس از شستشو درون دستگاه باقی بمانند، لاستیک دور درب پس از اتمام شستشو خشک نشود و محفظه مواد شوینده کثیف باشد، می‌توانیم شاهد بوی بد از لباسشویی باشیم. برای رفع این مشکل، بلافاصله پس از شستشو درب لباسشویی را نبندید و پس از هربار شستشو لاستیک دور درب و دیگ آن را خشک کنید.

3.روشن نشدن ماشین لباسشویی کرال

از رایج‌ترین دلایلی که باعث روشن نشدن این دستگاه می‌شود، می‌توان به قطع بودن برق آن و ایجاد ایراد در پریز اشاره کرد. معیوب شدن میکروسوئیچ، خرابی موتور و تایمر، ایراد در برد الکترونیکی و … از دیگر مواردی است که باعث ایجاد این مشکل می‌شود. قبل از ثبت درخواست تعمیر، اتصالات برق لباسشویی را بررسی کنید.

4.سر و صدای ناهنجار ماشین لباسشویی کرال

اگر حجم لباس‌ها بیشتر یا کمتر از میزان استاندارد باشد، پایه‌های لباسشویی تنظیم نباشد، بلبرینگ یا پمپ خراب شده باشد، کاسه نمد معیوب شده باشد و … می‌توانیم شاهد ایجاد سر و صدای زیاد و لرزش باشیم. اگر قطعات داخلی دستگاه خراب شده باشد لازم است از یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی کرال خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.برق داشتن دیگ ماشین لباسشویی کرال

خرابی سیم‌های اتصالات داخلی لباسشویی، خرابی فیلتر برق دستگاه و فرسودگی و از بین رفتن المنت می‌تواند علت برق داشتن دیگ باشد. برای رفع این مشکل باید قطعات الکترونیکی و المنت توسط یک تکنسین متخصص بررسی شده و در صورت خرابی تعویض شود.

6.تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی کرال

خرابی پمپ تخلیه، استفاده بیش از حد از مواد شوینده و کف زیاد، انسداد فیلتر پمپ، گرفتگی مسیر خروجی آب و خرابی شیلنگ تخلیه، می‌تواند باعث تخلیه نشدن آب شود. برای رفع این مشکل لازم است قطعات دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

7.تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی کرال

استفاده بیش از حد از مواد شوینده، مواد شوینده نامرغوب، انتخاب تایم کم برای شستشو، کثیف بودن درام، حجم زیاد لباس‌های درون دیگ، کثیفی محفظه مواد شوینده و انسداد شیلنگ تخلیه از مواردی است که باعث تمیز نشدن لباس‌ها می‌شود.

8.خاموش نشدن ماشین لباسشویی کرال

در صورتی که برخی از قطعات دستگاه از جمله برد الکترونیکی، تایمر، هیدروستات، میکروسوئیچ، پمپ تخلیه و موتور لباسشویی خراب شده باشند، لباسشویی خاموش نمی‌شود. قبل از ثبت درخواست، از اتصالات برق مطمئن شوید. اگر این مشکل پابرجا بود، قطعات داخلی دستگاه باید توسط تکنسین بررسی شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی کرال

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی کرال (همراه با جدول هزینه‌ها)

اگر به تازگی جا به جا شده اید، متخصصین کاراباما با نصب لباسشویی کرال (CORAL) بر طبق اصول استاندارد آن می‌توانند در راه اندازی دستگاه به کمک شما بیایند. سرویس لباسشویی کرال با عیب یابی دقیق توسط تکنسین‌های آموزش دیده، خدمت دیگری از مجموعه کاراباماست که مشکلات و ایرادات جزئی دستگاه شما را رفع و به عمر مفید آن می‌افزاید.

همچنین اگر لباسشویی‌تان دچار مشکل شده و لباسها را به خوبی نمی شوید، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مختص شماست. بیش از صدها تعمیر موفق توسط متخصصین مجرب کاراباما به انجام رسیده و تجربه و دانش فنی متخصصین ما صلاحیت آنها برای رسیدگی به دستگاه شماست. در کاراباما کیفیتی فراتر از کیفیت خدمات نمایندگی لباسشویی کرال خواهید یافت.

سرویس لباسشویی، به عمر مفید آن می‌افزاید

با سرویس لباسشویی کرال در دوره‌های منظم می‌توانید از وضعیت دستگاه و مشکلات آن آگاه شوید. سپس با اقدام به موقع برای تعمیر، طول عمر دستگاه را افزایش داده و در هزینه‌های بلندمدت صرفه جویی کنید. اگرچه برای اینکه سرویس لباسشویی نتیجه رضایت‌بخشی داشته باشد باید از متخصصین واجد شرایط و باتجربه کمک بگیرید. تمامی جزئیات هنگام بررسی دستگاه اهمیت دارند و اگر به مشکلات کوچک توجه نشود، این اقدام بی‌نتیجه خواهد بود.

متخصصین کاراباما به دلیل سال‌ها تجربه نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی کرال می‌توانند کوچک‌ترین عیب‌های دستگاه را شناسایی کنند و در همان لحظه تعمیرات دستگاه شما را انجام دهند.

نصب لباسشویی کرال (Coral)

راه اندازی و نصب لباسشویی باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود. چراکه اقدامات اشتباه می‌تواند مشکلات پرهزینه‌ای را ایجاد کند. همچنین درنظر داشته باشید که تکنسین‌های کاراباما هنگام نصب به بررسی سلامت دستگاه هم می‌پردازند و در صورت وجود مشکل آنها را در همان لحظه برطرف می‌سازند. اما اگر نصب توسط افراد ناآشنا صورت بگیرد، بی‌توجهی به ایرادات سطحی در آینده به خرابی‌های اساسی منجر می‌شود.

کاراباما کدام مشکلات ماشین لباسشویی را برطرف می‌کند؟

اگر هنگام استفاده از لباسشویی با مشکلات کم‌اهمیت یا حتی اتفاق‌های غیرعادی مواجه شده‌اید، بهتر است از کارشناسان کاراباما برای عیب یابی و تعمیر کمک بگیرید. تقریبا بروز هر اتفاق غیر منتظره‌ای را می‌توان نشانه‌ای از خرابی لباسشویی دانست که نیاز به رسیدگی و بررسی دارد.

برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه عبارتند از:

  • خاموش شدن دستگاه هنگام شستشو
  • کار نکردن دکمه استارت با وجود جریان داشتن برق
  • عدم اجرای دستورات یا اختلال در کارکرد برخی عملکردها
  • نشتی آب از درب یا زیر لباسشویی
  • تولید صداهای ناهنجار
  • تکان‌های شدید هنگام شستشوی لباس

تعمیر قطعه، اولویت تکنسین‌های کاراباماست

بسیاری از مواقع تعمیر قطعات لباسشویی کرال اقدامی به صرفه است و مزایای بسیاری از جمله کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و حفظ منابع طبیعی را در پی دارد. به همین دلیل متخصصین کاراباما تمام دانش خود را جهت تعمیر قطعات به کار می‌گیرند و این کار را اولویت اصلی خود قرار داده‌اند.

اما در مواقعی تمام شدن طول عمر قطعات، آسیب‌های خیلی شدید یا اختلاف اندک هزینه‌های تعویض و تعمیر باعث ‌می‌شوند کارشناسان تعویض قطعه را توصیه کنند. در این شرایط کاراباما می‌تواند قطعات اصل لباسشویی کرال را با گارانتی در اختیار کارشناسان قرار دهد تا تعمیر دستگاه‌تان در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

تعمیر لباسشویی کرال در منزل و محل

با استفاده از خدمات کاراباما جهت تعمیرات لباسشویی کرال در محل می‌توانید در هزینه‌های انتقال لباسشویی به مرکز تعمیرات صرفه جویی کنید و از آسیب دیدن دستگاه حین جابه‌جایی پیشگیری نمایید. تکنسین‌های ما تعمیر قطعات و دستگاه در منزل را اولویت خود قرار می‌دهند تا مشکلات به سرعت رفع گردند. اما اگر تعمیر قطعه‌ای به دستگاه‌های تخصصی و صرف زمان طولانی نیاز داشته باشد، قطعات معیوب را به کارگاه‌های کاراباما منتقل می‌کنند.

از آنجایی که متخصصین ما در نقاط گوناگون شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم گشته است. تنها کافی‌ست درخواست خود را از طریق فرم آنلاین ثبت کنید یا با شماره‌ تلفن ذکر شده تماس بگیرید تا در طی چند ساعت کارشناسان تعمیر لباسشویی کرال در منزل شما حضور یابند.

کاراباما، متخصص در تعمیرات لباسشویی کرال

با استفاده از پلتفرم کاراباما دستگاه خود را به بهترین تعمیرکاران لباسشویی کرال خواهید سپرد چرا که تکنسین‌ها در کاراباما پیش از استخدام، از فیلترهای دشواری عبور می‌کنند. متخصصین ما به‌طور میانگین ۱۱ سال تجربه کاری دارند و می‌توانند در زمانی کوتاه دستگاه شما را عیب یابی و به درستی تعمیر کنند.

همچنین در نظر داشته باشید مجموعه کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار لباسشویی کرال را برعهده گرفته و خدمات تعمیر را تا 6 ماه گارانتی می‌کند.

هزینه تعمیر لباسشویی چطور محاسبه می‌شود؟

باتوجه به مشکلات متنوع و راه‌کارهای مختلفی که برای تعمیرات این دستگاه وجود دارد، نرخ تعمیرات تغییر می‌کند. از این رو تعیین هزینه تعمیر لباسشویی کرال بدون عیب یابی دستگاه توسط تکنسین‌ها ممکن نیست.

البته در صورتی که اطلاعات دقیق و تخصصی درباره مشکل ایجاد شده دارید، کارشناسان ما می‌توانند به‌طور تقریبی هزینه تعمیر لباسشویی کرال را اعلام کنند. مجموعه کاراباما بر روند تعیین قیمت نظارت کامل دارد تا کارشناسان هزینه‌ای منصفانه بابت خدمات‌شان دریافت کنند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کرال سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی کرال (CORAL) در تهران

ساکنین تمام نقاط تهران می‌توانند از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کرال بهره‌مند شوند. این مرکز با تکنسین‌هایی که از فیلترهای فنی دشواری عبور کرده‌اند، خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی متمایز و در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. ثبت درخواست تعمیرات لباسشویی با پر کردن فرم آنلاین در وبسایت این مرکز تخصصی قابل انجام است.

همچنین می‌توانید با شماره تلفن کاراباما تماس بگیرید تا درخواست‌تان ثبت شود. هماهنگی جهت دریافت خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر لباسشویی در کدام مناطق کشور انجام می‌شود؟

در تمام سال‌های اخیر افزایش تعداد استان‌ها و شهرهای تحت پوشش خدمات کاراباما از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی کرال، در برنامه توسعه کاراباما قرار داشته است. در واقع ما در این مرکز تخصصی تعمیرات بر این باوریم که همه، در کشورمان ایران باید به خدمات باکیفیت و دارای ضمانت لوازم خانگی دسترسی داشته باشند، و برای تحقق این باور تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

در حال حاضر خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کرال در تمامی نقاط استان‌های قم، تهران، البرز، اصفهان و گیلان، شهرهای اراک و مشهد و همین طور جزیره کیش ارائه می‌شود. در صورتی که ساکن یکی از این مناطق هستید و به خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی کرال دسترسی ندارید، می‌توانید درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین در وبسایت کاراباما یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید. زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست، هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان مطابق با آنچه از نمایندگی کرال توقع دارید، انجام خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

آیا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کرال نشونه خاصی داره؟ یعنی علامتی چیزی؟ چطور باید اعتماد کرد؟

پیمان مرادی
14 اسفند 1401

با عرض سلام لباسشویی کرال دارم هفت کیلویی میباشد برده ام نمایندگی شهرمان گفتند بورد آن با تعویض شود ولی ما نمی‌توانیم برایتان تهیه کنیم آیا برای شما امکان هست که بورد این لباسشویی بفرستید تا مشکلم حل شود هزینه آن هم برایتان ارسال میکنم باتشکر از شهرستان جهرم

محمد جواد اعتصامی
24 مهر 1401

وقتی خاموشه پراز اب میشه وسر ریز میکنه دو روزه اینجور شده

عقیل نظری
28 مرداد 1401

سلام لباسشویی کرال ۸کیلویی مدلCWMCORAL14008ADWدارم خراب شده بردمش پیش تعمیر کار گفتن که بردش باید تعمیر بشه
ولی گفتن که بردش تعمیر نشده
برد نو گرفتیم ولی پنل لباسشویی با این برد کار نمیکنه
اگه ممکنه راهنماییم کنید
آذربایجان غربی _سردشت

توفیق رسولی
5 اردیبهشت 1401

سلام لباسشویی کرال خریدم در استان گیلان، شهرستان رودسر، شهر واجارگاه
میخواستم بپرسم نزدیکترین نمایندگی به ما کجاست ؟ میشه نام و شماره نمایندگی رو بدید؟

مریم شعبانی
28 فروردین 1401

برای نصب ماشین لباسشویی کرال با چه سماره ای تماس بگیرم

صالحی
16 فروردین 1401

جهت نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی(گارانتی دارد)

رویا مقصودی
22 بهمن 1400

سلام من دو سال پیش لباسشویی کرال خریدم ولی هنوز نصب نکرده ایم ایا گارانتی شامل حال لباسشویی ما می شود یا خیر

زهرا پارسا
21 بهمن 1400

سلام وقت بخیر لولای ماشن لباس شویی بند ه شکسته نیاز به یک عدد لولای در دارم کورال

سید عباس موسوی
16 بهمن 1400

نشتى از درب

احتشام رحمانى
18 شهریور 1400

سلام لباسشویی ما کرال هست بعد از روشن کردن اب وارد لباسشویی می شودوهمان موقع تخلیه می شود علت چیست

قاسم مطهری
6 شهریور 1400

سلام ماشین لباسشویی کرال. ٢ماهی هست گرفتم اکنون چراغ استارت چشمک میزنه شروع به کار نمیشه

رضا. محمدی کیا
12 شهریور 1399

سلام من لباسشویی رو هشت ماه میشه خریدم پنج ماه میشه دکمه هاش خراب شده عمل نمیکنه زنگ زدم به همون نماینده که نصب کرده الان دو ماه میشه منو سرکار گزاشته امروز فردا میکنه حالا بعد از دو ماه امروز اومده پنل رو باز کرده برده میگه بیست روز دیگه قطعه از شرکت میاد میارم نصب میکنم حالا به نظر شما من به فکر یه لباسشویی دیگه بار مارک دیگه بخرم یا یه سال دیگه منتظر باشم

سجاد محمدی
3 تیر 1399

مراحل ریسیت کردن لباسشویی کرال رو انجام دادم،به خطای ELT که می رسه دکمه temp رو 5ثانیه نگه داشتم، خطا حذف نمیشه

سیامک نگارنده
18 اردیبهشت 1399

داخل دفترجه ی راهنمام هیچ شماره ای نیست بتونم با نمایندگی تماس بگیرم

پرستواحمدپور
17 دی 1398

باسلام
لباسشویی بنده 6 کیلویی است – گارانتی تمام شده – بعد از اینکه روی تایمر میزارم و لباسها کامل شسته میشود حدود 5 الی 6 دقیقه آخر که باید آب را بکشد و خشک کند متاسفانه دوی قسمت نشانگر ال سی دی پیام Eror می آید و 3 بوق خورده و لباس ها را باید از بین آب کثیف بیرون بکشم…. لطفا با راهنماییتون بنده را مساعدت فرمایید.
( از آنجایی که داخل شهرستان یزد ساکن هستم و متاسفانه شرکت شما نمایندگی ندارد لطفا اگر شماره تلفن محل تعمیرات مطمعنی را دارید بهم بدید.
با تشکر
98/04/25

سالار جلال
25 تیر 1398

    سلام
    ماشین لباسشویی زمانی که کار می‌کنه هم لرزش داره هم صدا بدی میده از زیر ماشین اب لباس میاد بیرون.
    لطفاً شماره نمایندگی در مشهد رو بگید

    رسولی
    16 اردیبهشت 1399

چرا موقع شستشوی لباس ماشین خیلی تکان میخورد. باتشکر

علی جعفری
7 دی 1397

سلام خسته نباشید چرا لباس شویی موقع کار لرزش داره؟!

نادییا طراقی
12 آذر 1397

سلام وخسته نباشی حدود سه ماهی است ماشین لباسشویی خرید کردم با ضمانت بوده به نمایندگی مراجعه کردم فقط اسمش نماینده است جا ومحل مشخصی ندارد وتلفن خریداران پاسخ نمیده ما کجا مراجعه کنیم برای رفع مشکل ماشین لباسشویی

کریم شاوردی
6 دی 1396

    سلام
    اگر هنوز از مدت زمان ضمانت دستگاه شما زمان باقی است حتما با شماره داخل دفترچه راهنما تماس بگیرید و تا شما را راهنمایی کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

سلام چرا موقع روشن کردن تایمر چشمک میزند و لباسشویی استارت نمیخوره؟ممنون میشم جوابم بدید

زهرا مرادی
26 آبان 1396
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس