ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات لوازم خانگی سامسونگ

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیر سامسونگ

طی چند دهه اخیر، برند سامسونگ به عنوان یکی از برترین برندهای بازارهای جهانی بود و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد. این برند طی سال‌ها همواره تلاش کرده کیفیت محصولات خود را در حد مطلوب و فناوری به کار رفته در آنها را به روز نگه دارد. سامسونگ در حال حاضر از سوی بسیاری از خانواده‌های ایرانی انتخاب شماره یک محسوب می‌شود. از این رو ارائه خدمات آن با هدف حفظ آرامش خانواده‌ها، سال‌هاست که در میان خدمات مجموعه تخصصی کاراباما قرار دارد. این مرکز، با به کارگیری تکنسین‌های که شناخت خوبی نسبت به انواع لوازم خانگی سامسونگ دارند، تلاش می‌کند بالاترین کیفیت خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهد. به علاوه، تمامی خدمات تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در این مرکز به همراه 6 ماه ضمانت ارائه می‌شود.

تاثیر تحریم ها بر نمایندگی سامسونگ و کیفیت خدمات پس از فروش سامسونگ

در بهمن 98 با جمع شدن تابلوهای سامسونگ از سطح شهر و فروشگاه های لوازم خانگی و همچنین اظهارات سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا مبنی بر تبعیت شرکت های کره ای از تحریم های آمریکا و خودداری از ارائه مواد اولیه، قطعات و اجازه استفاده از لایسنس برند به شرکت های ایرانی، نگرانی های زیادی برای مشتریان این برند ایجاد شده است که با وجود گذشت ماه ها از این اخبار و شایعات همچنان این دغدغه ها برطرف نشده است.

در این مطلب سعی میکنیم به طور کامل وضعیت نمایندگی سامسونگ و ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ به مشترکین لوازم خانگی این برند معتبر را شرح دهیم و به عنوان شرکتی که سالهاست خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را به صورت تخصصی ارائه می دهد پاسخگوی سوالات شما باشیم.

چه شرکتی به عنوان نمایندگی سامسونگ در ایران فعالیت می کند؟

شرکت سام سرویس نزدیک به دو دهه نمایندگی سامسونگ را به صورت انحصاری در ایران به عهده داشت و تمامی لوازم خانگی سامسونگ فقط با گارانتی سام سرویس به فروش میرسید. البته لازم به ذکر است که محصولات موبایل و تبلت سامسونگ توسط شرکت های دیگری گارانتی میشوند و ده ها فروشگاه، نمایندگی فروش محصولات سامسونگ در اکثر شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، رشت، اصفهان و… را به عهده دارند.

طبق گفته دیجیاتو گروه سام اعلام کرده است که همکاری این گروه با سامسونگ کره ای قطع شده است اما تمامی گارانتی های ارائه شده توسط سام سرویس همچنان معتبر هستند و این شرکت موظف به ارائه خدمات به کسانی که اعتبار گارانتی دستگاهشان به اتمام نرسیده است می باشد. علاوه بر این، با توجه به قطع همکاری سام سرویس و سامسونگ کره و همچنین مشکلات مرتبط با تحریم ها، این شرکت تصمیم گرفته است که تمرکز اصلی خود را به تولید و فروش لوازم خانگی اختصاص دهد و با همکاری با شرکت های چینی اقدام به وارد کردن قطعات چینی جهت تولید لوازم خانگی کرده است.

آیا تحریم ها تاثیری در کیفیت خدمات پس از فروش سامسونگ میگذارد؟

قطعا! به دلیل تحریم ها، سال هاست که شرکت سامسونگ با مشکلات زیادی در واردات قطعات کره ای به ایران مواجه بوده است و با توجه به قطع همکاری گروه سام با شرکت سامسونگ کره و همچنین همکاری گروه سام با تولیدکنندگان قطعات چینی، به احتمال زیاد کیفیت خدمات به طرز چشمگیری افت خواهد کرد که گذشت زمان درست بودن یا نبودن این تصمیمات را مشخص خواهد شد.

علاوه بر این، حتی زمانی که تمرکز اصلی گروه سام بر ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ بود و به صورت انحصاری این خدمات را ارائه میکرد نارضایتی های زیادی از کیفیت خدمات این شرکت وجود داشت و با توجه به اینکه در حال حاضر تمرکز اصلی این گروه تولید لوازم خانگی است و قصد دارند جای خالی لوازم خانگی سامسونگ را با محصولات خود پر کنند پیش بینی میشود که کیفیت خدمات این شرکت نسبت به گذشته نیز افت کند.

آیا شرکت دیگری بجز سام سرویس خدمات لوازم خانگی سامسونگ را ارائه می دهد؟

بله! در صورتی که گارانتی دستگاه شما تمام شده و یا به دلیل نارضایتی از خدمات سام سرویس قصد استفاده از گارانتی سام سرویس را ندارید، شرکت های زیادی هستند که خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را به صورت تخصصی ارائه می دهند. به طور مثال ما در کاراباما سالهاست که این خدمات را ارائه میکنیم و بر خلاف سام سرویس که نماینده انحصاری سامسونگ در ایران بود ما به دلیل اینکه انحصارطلب نبودیم تلاش های زیادی را طی سال های گذشته جهت ارتقا کیفیت خدمات خود انجام دادیم.

خدمات تعمیرات سامسونگ

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات سامسونگ (Samsung) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر لوازم خانگی سامسونگ و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، با خیالی آسوده تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود را به مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ را انجام می دهد و نمایندگی سامسونگ نمی باشد. اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ و در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکت سام سرویس تماس حاصل فرمایید.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام لباسشویی ما بعد از چند دقیقه کار کردن ارور میده و علامت 4E روی نمایشگرش ثبت میشه چطور میشه مشکلش رو حل کرد

علی چیت ساز
22 آذر 1402

    معنای ارور E4 لباسشویی سامسونگ، عدم ورود آب به دستگاه است. از باز بودن شیر آب مطمئن شوید، بررسی کنید شیر برقی سالم باشد.

    فائزه کریمی
    25 آذر 1402

سلام بنده در امر تعمیر یخچال و ساید و لباسشویی در شهر زیباشهر استان قزوین مشغول فعالیت هستم پیشنهاد و درخواست
همکاری با کارباما را لطفا قبول بفرمایید
با تشکر

حسین بیات
18 آذر 1402

    سلام وقت بخیر لطفا به صفحه ثبت نام متخصصین مراجعه کنید. البته کاراباما در حال حاضر در قزوین فعالیت نداره.

    فائزه کریمی
    25 آذر 1402

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

حسین صباغ
20 مرداد 1402

سلام. شما هم مثل نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، خدماتتون شامل گارانتی میشه؟ معتبره این گارانتی که میدید؟

علی کربلایی
1 اسفند 1401

    با سلام. بله تا 180 روز اگر مشکل دستگاه شما برگرده، مرکز تعمیرات کاراباما تکنسین دیگه‌ای برای رفع مجدد مشکل شما اعزام میشه.

    یاسمن یگانه
    1 اسفند 1401

خسته نباشید
تلویزیونو مشگل پرش تصویرداردممنون میشم راهنمایی کنید

محمودی
30 دی 1401

لطفا تماس بگیرید ما چندتا یخچال سامسونگ خریدیم هیچدام گاز ندارن

خالد غلامی پریسا
19 شهریور 1401

با عرض سلام. ببخشید کمپرسور سایدg77 بنده از کار افتاده است.متاسفانه چون حدود 3 ماه از تاریخ گارانتی گذشته است. شرکت و نمایندگی این قطعه را تهیه نمی کنند.لطفا جهت حل مشکل راهنمایی بفرمایید.

فرهاد کس نزانی
18 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیر با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    19 مرداد 1401

خرابی یک دستگاه فریزر مینی و خنک نکردن یه دستگاه یخچال فیلور

سحر شریفی
28 تیر 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    شما می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    2 مرداد 1401

سلام برای فیلتر یخچال و دستگاه تصفیه میخواستم تشریف بیارید

الهه عسگری
29 خرداد 1401

تلویزیون سامسونگ خود به خود روشن نشد وچراغ قرمز روشن خاموش می شود

ابوالفضل غلامی
25 اردیبهشت 1401

سلام تعمیرات افسریه نمایندگی دارین

محمود رنجبر
7 اردیبهشت 1401

جهت تهیه قاب شکسته پنکه پایه بلند سام در رامسر و تنکابن مراجعه کردم پیدا نکردم لطف میکنید راهنمایی کنید…ممنونم

مجید اسلامی
1 اردیبهشت 1401

سلام من یه رادیوپخش سامسونگ ۲۰ سال پیش دوبانده دارم سی دیش کار نمیکنه وهمچنین رادیوش درست کار نمیکنه چونکه ۱۵ ساله استفاده نکروم میشه تعمیرش کرد؟
وهمچنین یه تلویزیون lcd هم دارم که چند خط افتاده توی صفحه اش اونهم قابل تعمیر هست؟

سودابه موحدی
19 فروردین 1401

با سلام.. یخچال سامسونگRT45 …پنچ ساله خریدم ..تقریبا ۲ ماهه کمپورسرش زیاد کار میکنه و دیر اتومات میکنه…و بیشتر خنک میکنه ..

اسماعیل جنگجو
17 فروردین 1401

تیره شدن تصویر تلویزیون نیاز به مراجعه جهت رفع مشکل هست

سمیرا رستمی
26 اسفند 1400

چرا هنگ کرده

فری
23 بهمن 1400

سلام خسته نباشید ببخشید یه ساید دارم مال ۱۵ پیش هست الان متاسفانه فریزش سرمایش ندارد دادیم درستش کردن یعنی موتورش عوض کردن یه رادیاتور براش نصب کردن ولی هنوز سرمایش نداره حالا میگن رادیاتور داخل فریزش خراب شده یا تعویض بشه ممکنه گیر نیاد خواستم ببینم شما همچون قطعیه دارید ممنون میشم

زهرا آهمگری
16 بهمن 1400

خرابی یخچال وفریزر

حمید مختاری
29 دی 1400

یخچال ما خوب کار نمی کند وودرجه یخچال پایدار نیست وکنار های یخچال زیاد داغ می کند

محمد مهدی
25 دی 1400

سلام وقت بخیر
یخچال ساید ما در قسمت بالایی یخچال خنک نمی کند درصورتیکه کشوها خنک هستند لطفا راهنمایی کنید

نمایندگی سامسونگ

محمد فردوس
28 آبان 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    29 آبان 1400

تلویزیون وقتى روشن هست خود بخود روشن خاموش میشه

احد فروغى اذر
25 آبان 1400

سلام المنت یخچال یخ میبنده مشکل پیداکرده میخایم درست
کنیم !!!

ابراهیم زمانی
5 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

سلام
یخچال دو قلو دارم کشوهای یخچاا و فریزر داخل لایه های کناری کشو مواد ریز که گذاشتیم جمع میشه میخاستم ببینم شیشه کشو قابل جدا شدن از کشو هست برای تمیز کردن

کریمی
30 شهریور 1400

سلام تلویزیون من۳۲ سری۴ هست ایا میشه ارتقاش بدم.ایا وای فای داره.چطوری بروزش کنم .خداخیرتون بده جوابم روبدید

مسعودسرشار
26 مرداد 1400

لطفا درخواست دیروز بنده را بدلیل پیدا کردن نمایندگی تعمیرات سامسونگ رشت و دریافت فاکتور سربرگدار و مهردار لغو کنید ،باتشکر

مرتض پورحسینی
23 تیر 1400

    سلام دوست عزیز.
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواستتان را لغو کنید.

    نسیم اسلام پور
    24 تیر 1400

یخچال ساید سامسونگ دارم یخسازش گاهی کار میکنه گاهی نمیسازه به تازگی هم متوجه شدم داخل قالب یخ اب کامل پر نمیشه ولی برای گرفتن اب مشکلی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید

مهراد
9 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 تیر 1400

درحال پخش فلش یو اس بی تلویزیون خاموش کردم بعداز روشن کردن مجدد فلش میخونه و نشون میده فلش وصله و فایل پخش نمیکنه

عباس عبداللهی
17 آذر 1399

درود
بسیار خوشحال شدم یخچال ما توسط کارشناس کاربلد که انسان خوبى هم بود بدون خرج تراشی در کوتاهترین زمان عیب یابی و تعمیر شد (با هزینه ای معقول و منصفانه)
زنده باد انسانهاى انسان دوست

بهرنگ
13 آذر 1399

سلام / هزینه تعمیر و اصلاح مایع ژله روی صفحه بورد ماسین لباسشویی چقدر می باشد.
البته صفحه بورد آسیبی ندیده و کارکرد آن خوب است فقط مایع ژله آن ذوب شده است .
لطفا هزینه تعمیرات آن چقدر است ؟

علی شعبانزاده
24 آبان 1399

سلام من به اشتباه در تنظیمات تلویزیون دستم خورد و تمام برنامه های تلویزیون پاک شد الان هم نمیدونم چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.

پارسا
20 مهر 1399

نمایندگی تعمیرات یخچال ساید در غرب تهران لطفا” معرفی نمائید

ایرج تاجری
7 تیر 1399

    باسلام. فریزر بنده مشکل در بخش چرخش گاز پیدا کرده بود که بصورت حرفه ای توسط کارشناس تشخیص داده شد و مشکل برطرف گردید.

    علیرضا کامجو
    19 تیر 1399

سلام تلویزیون ما سامسون‌گ مدل ۶۳۵۰ است ۲نوار حدود ۲ سانتی در بالا صفحه و۱ نوارحدود۱ سانتی در وسط صفحه هالی سیاه رنگ دارند مشکلی برای تلویزیون پیش امده؟قابل برطرف شدن است؟
سوال دیگر ایا این مدل تلویزیون اپشن رفع مزاحمت نور های بازتابش بر صفحه را دارند؟

حسین الام
29 خرداد 1399

سلام من یک لباسشویی سامسونگ ۳ سال پیش راه اندازی کردم که الان بردش سوخته
نماینده شما اعلام کرده که شرکت بردش وجود ندارد و باید از بازار تهیه کنه در ضمن به گفته تعمیرکتر ۳ ماه برد به تهران فرستاده شده بود که نتونستن تعمیر کنن
توروخدا کمکم کنید سرپا بشه ما تو شهرستان دستمون از همه جا کوتاه
بنده از شاهرود تماس میگیرم

بهزاد میرعبداله ئی
15 خرداد 1399

با سلام و احترام
برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا هنگام روشن کردن و استفاده از کولرهای گازی (با توجه به اینکه این ویروس در محیط های سرد و خنک فعال می شود) در خصوص فیلتر کولرها چه موارد ایمنی را توصیه می کنید؟
برای دریافت مشاوره در این باره با شماره تلفن های شما تماس گرفتم اما گفتند خدمات و مشاوره های این بخش تا یک ماه آینده به صورت ارسال پیام در سایت مقدور می باشد.
لطفا راهنمایی بفرمائید. با سپاس

پرنا ولی زاده
6 خرداد 1399

سلام ریموت کنترول تلوزیونم گم شده توی بازار پیدا نمیکنم از شرکت شما میتونم خریداری کنم ؟ (lcd مدل ua55hu8850ws)مدل کد ua55hu8850wshd کنترول موس دار داشت

مجید رجبی
2 خرداد 1399

سلام تلویزیونم نصف پایین صفحه وقتی که تازه روشن میکنم سیاه یا رنگ قاطی میکنه کنارش که ضربه بزنیم درست میشه میخوام بدونم درست بشو هست یا نه اگه هست هزینه اش چقدره ؟ ممنون

جواد میرزایی
21 اردیبهشت 1399

سلام و خسته نباشید.
کنترل دستگاه دی وی دی من گم شده یدک اون رو از کجا باید پیدا کنم
مدل دستگاه اینه hr755

ستاری
11 اردیبهشت 1399

میخواستم بدونم دور قاب دستگاه سینما خانگی و از کجا میتونم تهیه کنم

پریسا مشهدی
9 اردیبهشت 1399

سلام وقتتون بخیر
ما یه یخچال سامسونگ داریم چند وقتیه که یهویی صدای خیلی بلندی میده انگار یهو یه سنگ بزرگی پرت میکنن توش صدا میکنه برای تعمیرش میخاستم هماهنگ کنم

زهرا قنبری
6 اردیبهشت 1399

    درود
    وقتتون خوش

    ال ای دی 7980 4k پنجاه اینچ دارم، رنگهای صفحه اینترنت را به شکل معکوس نشان میدهد.
    به طور مثال رنگهای سفید را به سیاه، قرمز را فیروزه‌ای، آبی را زرد و سبز را ارغوانی تبدیل میکن. رنگ تصویر را کاملا invert میکند.
    پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم

    علی سلمان
    22 تیر 1399

با عرض سلام خسته نباشی تصویر بالا تلویزیون سیاه شده .بک لایت مشکل داره سوال تعویض چقدر هزینه میبره و ایا در منزل توسط کارد قابل تعمیر است

محسن شمس
5 اردیبهشت 1399

سلام جارو برقی مدل Air TRack وقتی باهاش 10دقیقه کار میکنیم خاموش میکند و بعد از ۳۰ دقیقه دوباره میتوانیم روشن کنیم

zahra gholampour
16 فروردین 1399

سلام، حدود 2 ماه است هرجند روز یکبار یخچال فریزر سامسونگ ما هنگ می کند و چراغ های داخل هر دو خاموش می شود و جریان حرارت قطع می گردد.از طرف نمایندگی برد آن را تست کردند و مشکلی نشان نداد. پس از تست باز همان حالت ایجاد می شود و با روشن و خاموش کردن مقطعی حل می گردد. دلیلش چه می تواند باشد؟ کمک می فرمایید؟
مدل یخچال فریزر SR699EW

محمد محمدی
9 فروردین 1399

سلام نمایندگی سام سرویس الان دیگه فقط محصولات جی پلاس رو گارانتی می کنه؟ یعنی سامسونگ رو دیگه گارانتی نمی کنه؟ من از برند سامسونگ خیلی راضی بودم می خواستم تلویزیونش رو هم بخرم

مجید ترابی
6 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی پیشنهاد می کنیم سوال خود را با نمایندگی سام سرویس مطرح نمایید.

    کارشناس 4: جعفری
    6 فروردین 1399

سلام من 28 اسفند زنگ زدم به نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ و درخواست تعمیر تلویزیون ثبت کردم. الان یه هفته گذشته و هیچ خبری ندادن. تو این شرایط که بیرون هم نمیشه رفت حداقل تلویزیون هم نداریم برنامه ببینیم واقعا کلافه شدیم. اگر میشه شما یک تعمیرکار بفرستین دیگه گارانتی هم برام مهم نیست.

میلاد رشنوی
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی ما تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هستیم و نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ نیستیم. پیشنهاد می کنیم که درخواست خود را مجددا از همان نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ پیگیری نمایید؛ چرا که در صورت اعزام تعمیرکار از طرف ما دستگاه شما از گارانتی خارج می شود.

    کارشناس 4: جعفری
    5 فروردین 1399

      سلام من یه گوشی سامسونگ j3 دارم الان چند وقته یه علامت ربات میاد رو صفحه و بالاش می نویسه (crash mode) و نه گوشی خاموش می شه نه می شه هیچ کاری باهاش کرد
      چی کار کنم؟؟؟

      علی
      3 شهریور 1400

    با سلام
    لباسشویی من چند مدتیه وقتی کار میکنه و میره روی دور تند، صدای بسیار شدیدی میده و خیلی زیاده. خواستم بدونم مشکلش و راه حلش چیه؟
    سپاس

    مجتبی امامی
    25 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

سلام آیا شما فاکتور رسمی نمایندگی تعمیرات سامسونگ هم برای خدمات تعمیرات یا سرویس ارائه می دهید؟

میرزاده
3 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی
    ما نمایندگی تعمیرات سامسونگ نیستیم بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هستیم و در صورت استفاده از خدمات تعمیراتی ما اگر مشتری تقاضای فاکتور رسمی داشته باشد، حتما فاکتور صادر می شود.

    کارشناس 4: جعفری
    3 فروردین 1399

سلام من ساکن فومن هستم. مدتیه ماشین ظرفشویی ما ظرف ها رو درست نمی شوره. هر کاری که بلد بودیم انجام دادیم اما نتیجه ای نداشت. شماره نمایندگی تعمیر سامسونگ توی فومن رو می خواستم برام بفرستین لطفا. متشکرم

ربیعی
3 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود با شماره نمایندگی تعمیر سامسونگ تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    3 فروردین 1399

سلام ببخشید نمایندگی سامسونگ تهران جمع شده؟؟ ما برای استفاده از خدمات پس از فروش سامسونگ برای تلویزیونمون چکار باید بکنیم. تازه 4 ماه هست که تلویزیونمون رو خریدیم ما ساکن غرب تهران هستیم

مهسا قنبری
2 فروردین 1399

    سلام منم همچین سوالی دارم. 5 ماه پیش یه ماشین لباسشویی خریدم اما تازه تصمیم گرفتم ازش استفاده کنم تا حالا اکبند بوده. پریروز هر چی به شماره نمایندگی سامسونگ در تهران زنگ زدم موفق نشدم.

    مریدی
    2 فروردین 1399

سلام من نمیدونم خدمات پس از فروش سامسونگ واقعا شامل چه چیزایی میشه؟؟ من دو بار تا حالا برای تلویزیون و یخچالم اقدام کردم ولی هر دوبار کارایی که انجام دادن گفتن شامل گارانتی نمیشه! واقعا معنای گارانتی یا خدمات پس از فروش چیه؟؟

مهیار رضایی
2 فروردین 1399

    سلام دوست عزیز پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش سامسونگ، با شماره های خدمات مشتریان سام سرویس تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی بخواهید.

    کارشناس 4: جعفری
    2 فروردین 1399

سلام
من یه ساید دارم
درجه یخچال اومده روی ۱۸
تنظیم میکنم روی ۳ ولی باز بر میگرده روی ۱۸
باکس داخل یخچال درست کار میکنه
فریزر درست کار میکنه
ولی یخچال نه
ممنون میشم راهنمایی کنین

مهدی زارعی
27 اسفند 1398

سلام من دفترچه راهنمای مایکروفر مدل سامی سون سامسونگ میخواستم. توی سایت نمایندگی سامسونگ پیدا نکردم چیکار باید انجام بدم ممنون

بهنوش برومند
19 اسفند 1398

با سلام بابت خدمات اراه شده فاکتور رسمی لطفا صادر کنید و به همین ایمیل ارسال کنید تشکر غفاری

سید سعید غفاری
28 بهمن 1398

    سلام من یخچال ساید سامسونگ دارم دیروز به مدت شش ساعت در بار بازمونده بوده و متاسفانه الارمش ازکارافتاده به غیرازاین هیچ مشکلی دیگه خدارو شکرنداره میخواستم بدون یعنی سوخته یا راه دیگه ای وجود داره براش ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم.

    مریم توسلی
    7 اسفند 1398

سلام من از فروشگاه یه یخچال فریزر دو قلو سامسونگ خریدم فروشنده میگه این مدل HM28 هست و اصل کره هم می باشد .اما توی اینترنت و سایت نمایندگی سامسونگ هرچی سرچ میزنم چنین مشخصاتی رو نمیده یعنی اصلا انگار سامسونگ چنین محصولی رو نداره و وجود خارجی نداره میشه لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم

مهدی
14 بهمن 1398

سلام. ماکرو ویو جدید خریدیم . سامسونگ مدل MG40J5133..بعضی از شستی های لمسیش کار نمیکنه..چکار کنیم..؟؟ممنون که راهنمایی میکنید.

بهرام داودنژاد
7 بهمن 1398

    سلام نمایندگی سامسونگ برای تلویزیون 43 دربندرترکمن رومیخواستم روشن خاموش نمیشه وهزینه چقدمیشه ممنون

    علی اونق
    5 اسفند 1398

سلام .یک ماکروفر سامسونگ MG40J5133AT از یک مغازه خریدم ولی گارانتیش رو نتونستم پیدا کنم. گویا زاهدان شعبه نداره. میخواستم ببینم که چگونه نمایندگی خدمات پس از فروش سامسونگ توی زاهدان رو پیدا کنم؟؟؟ ممنون

بهرام داودنژاد
7 بهمن 1398

    سلام وقت بخیر
    از دیشب یخچال ساید به برغ زدیم قسمت فریزر مار نمیکنه دما تو ۱۸ درجه مونده هر چی دما تغییر میدیم باز برمیگرده به ۱۸ مدل ساید hm۳۴ هست
    لطفا راهنمایی کنید
    یخچال کار میکنه

    زینب اصغری
    6 اسفند 1398

باسلام و عرض ادب
من تلویزیون۴٩ اینچ فول اچ دی محدب دارم که قسمتی ازصفحه اون بدلیل ضربه سیاه شده و درخواست تعمیر و اعلام هزینه دارم

مهدي رشيدي
23 دی 1398

سلام ماشین لباسشویی که 3 سال از خریدش گذشته اما آکبند هست، شامل گارانتی میشود؟

داود شعبانلو
9 دی 1398

با سلام
میخاستم بعنوان تکنسین و تعمیرکار در سام سرویس مشغول بکار شوم
لطفا راهنمایی بفرماید
پیشاپیش از راهنمایتون ممنونم

بهزاد
7 دی 1398

سلام ماقصد خرید یخچال سامسونگ دوقلو رو دادیم میخاستم بدونم چطور میشه جنس اصل وتقلی روازهم تشخیص داد وبهترین جنس روخرید کرد باقیمت مناسب

yarii
14 آذر 1398

سلام روی صفحه ماشین لباسشویی بعد از اینکه کارش تموم میشه یه آیکون محفظه و ستاره میاد و خود به خود خاموش نمیشه تا خودم خاموشش کنم این چه خطایی هست؟

آوا
12 آذر 1398

درود فراوان
تلویزیون سامسونگ سری 6 اینچ 40 دارم. بلندگوهاش بد صدا میده. بلند گو موجود هست؟

رضا زیرک
6 آذر 1398

سلام
ببخشید میشه لطفا شماره سام سرویس رو بهم بدید.اگر شماره نمایندگی سام سرویس در شیراز رو بهم بدید که چه بهتر ولی اگر اون رو ندارید شماره نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ یا همون نمایندگی سام سرویس در تهران رو بهم بدید اوکی هست.
مرسی

زهرا
6 شهریور 1398

    سلام
    وقت بخیر
    شماره سام سرویس ۰۲۱۸۲۵۵ هست.

    بابایی
    16 شهریور 1398

سلام ببخشید ، تلویزیون ما بعد از تعویض کانال خاموش میشه ، آیا مشکلش توی خونه حل میشه یا باید به نمایندگی سامسونگ تماس بگیریم؟!

قلی‌پور
31 مرداد 1398

سلام تلوزیون led 31 اینچ داریم فرزندم به صفحه نمایش زده صدا داره اما تصویر نداره میشه بپرسم که چه مشکلی پیدا کرده و هزینه تعمیرش چه مقدار ؟؟

امید میراخورلی
21 مرداد 1398

سلام مدتیه هر چند روز یکبار فریزر سامسونگی که دارم off میکنه به درجه ۵ میرسه بعد که خاموش و روشنش میکنم باز فریز میکنه دلیلش چیه

امین امیرنیا
18 مرداد 1398

سلام ببخشین ادرس نمایندگیتون توی اندیشه کجاست؟

نودی
18 مرداد 1398

    سلام دوست عزیز
    ثبت رخواست تعمیرات سامسونگ و یا سایر برند ها در سامانه کاراباما به صورت تماس تلفنی از طریق شماره پنج رقمی 54584(021) و یا به صورت انلاین از طریق فرم های موجود در سایت می باشد و چون تکنسین به محل شما اعزام می شود مراجعه به صورت حضوری در حوزه خدمات ما نیست.

    کارشناس 4: جعفری
    19 مرداد 1398

سلام ببخشید تلویز یون سامسونگ مدلua46eh5550m
حاله های سبز و آبی رو ی تصاویر وبخش هایی از فیلم میاد یه دوساعتی میشه
میشه راهنماییم کنین مشکلش چیه؟؟

مرتضی محرمی
14 مرداد 1398

    سلام
    من یخچال فریزرم سامسونگه ،چند مدتی هست از فریزر یا از یخچال صدای اب میاد
    دقیق نمیدونم از کدوم هست صدا،خواستم ببینم مشکل کجاست

    زهرا میرزایی
    31 اردیبهشت 1400

ماشین ظرفشویی ایراد ندارد فقط حدود ۲ یا ۳ سال است که استفاده نشده برای راه اندازی شاید نیاز به سرویس داشته باشد

مجید خانی
27 تیر 1398

    ضربه خورده صفحه تلویزیون‌ru7100مدل‌55

    علی‌جعفری
    20 فروردین 1399

سلام تعمیر باند ال سی دی چنده با سرویس و هزینه های جاری…چون صداش از باند پاره شده در میاد…خیلی صداش دلخراشه…

پوریا خیری
22 تیر 1398

سلام
از کجا میتوانم قطعات شکسته یخچال فریزر را در تهران پیدا کنم؟
منظورم صفحه روی جامیوه ای است.

مینا دادبخش
18 تیر 1398

سلام.هزینه تعویض فلت وهمچنین قیمت قطعه فلت در تلویزیون ledسامسونگ چقدره،ممنون

ورمزیار
11 تیر 1398

سلام ساید بای ساید ما نیاز به سرویس وتعویض فیلترداره لطفاً تلفن تعمیرکاردرکرج

بهروز مقراضی
26 اردیبهشت 1398

    سلام دوست گرامی شما می توانید برای ثبت درخواست سرویس و تعویض فیلتر یخچال خود در کرج با شماره 54584-021 تماس بگیرید و یا اینکه درخواست خود را به صورت آنلاین از اینجا ثبت نمایید تا سریعا به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    28 اردیبهشت 1398

سلام واسه صفحه تلویزون ضربه خورده میشه صفحه بیدا کرد/LA40C530F1RXTW

ایمانی
23 اردیبهشت 1398

    من نیاز به تعمیر فوری یخچال سامسونگ بالا و پایین دارم. مشکل یخ زدن در یخچال و احتمالا سوییچ قطع و وصل و چون در آبسرد، کیلان و محله کوهان هستم اگر تعمیرکار برای اینجا دارید تماس بگیرند. ممنون

    مژگان حسینی
    20 اسفند 1399

سلام کابل برق تلوزیون ما قطع شده سامسونگ ال ای دی
تلوزیون فقط چشمک میزنه میخواستم ببینم هزینه کابل برق چقدر هستش

علیرضا بیک زاده
10 اردیبهشت 1398

با عرض سلام یه سوال داشتم یه ماشین ظرف شویی دارم موتور جت با برق مستقیم کار میکنه پمپ تخلیه کار میکنه همه چی سالم بعد ارور do7میده مشکل از کجاست

مهیار
9 فروردین 1398

    طبقه یخچال ترک خورده موجود دارید

    لیدا مهدیان
    17 مرداد 1401

شماره نمایندگی سامسونگ در کرج چند هست؟

اصغر مرادی
26 اسفند 1397

    سلام
    شماره نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج رو میخواید و یا نمایندگی فروش؟

    کارشناس 3: بابایی
    26 اسفند 1397

      سلام سال نو مبارک
      بنده بنده یک دستگاه پخش سه دیسک دارم که دی وی دی هارو لود نمیکنه،میخواستم سرویسش کنم

      مهدی حمیدی
      6 اردیبهشت 1399

      سلام ببخشید شما مانیتور کامپیوترم درست میکنید ؟
      اسلامشهرم نمیاندگی دارین ؟

      امید
      6 اردیبهشت 1399

      سلام دوست گرامی، خیر تعمیرات مربوط به کامپیوتر نداریم.

      کارشناس 4: جعفری
      7 اردیبهشت 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس