ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ (SAMSUNG)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر یخچال ساید بای ساید
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید سامسونگ

طی دو دهه گذشته تعداد طرفداران یخچال ساید بای ساید سامسونگ افزایش زیادی در کشور ما داشته است. به همین نسبت تقاضا برای دریافت خدمات مرتبط با این نوع یخچال افزایش یافته و لزوم در دسترس بودن مراکزی که خدمات باکیفیت ارائه می‌دهند بیش از پیش احساس می‌شود. خوشبختانه، کاراباما با علم به این موضوع، در تمامی ده سال گذشته نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید سامسونگ را در میان خدمات گسترده خود به بهترین شکل ممکن ارائه داده‌است. تکنسین‌‌های این مجموعه از دانش و تجربه کافی برای عیب یابی ساید این برند و همین طور تعمیر و سرویس آن برخوردارند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات ساید بای ساید سامسونگ

1. یخچال ساید سامسونگ روشن نمی‌شود

در صورتی که یخچال ساید شما روشن نمی‌شود، پیش از ثبت درخواست تعمیرات، حتما از وجود جریان برق با چک کردن پریز، دوشاخه و سیم‌ها مطمئن شوید. اگر مشکلی در این مورد وجود نداشت، ممکن است رله استارت، خازن و اورلود دچار مشکل شده باشد. این موارد باید توسط تکنسین بررسی شود.

2. ساید ساموسنگ خاموش نمی‌شود

یکی از مشکلات رایج ساید انواع برندها، خاموش نشدن آن و در واقع یکسره کار کردنش است. قرار گرفتن یخچال در معرض نور خورشید، گرم بودن محیط، قرار دادن مواد غذایی گرم در داخل دستگاه و زیاد باز و بسته شدن درب ساید می‌تواند از دلایل بروز این مشکل باشد. در صورتی که از این موارد مطمئن هستید، تایمر و دیفراست توسط تکنسین مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

3. یخچال ساید سامسونگ خنک نمی‌کند

خنک نکردن ساید از مشکلات رایج این دستگاه است. اشتباه در تنظیم دمای یخچال می‌تواند دلیل بروز این مشکل باشد، اما اگر متوجه شدید که دما به درستی تنظیم شده است، این احتمال وجود دارد که قطعات داخلی دچار خرابی شده باشند. توصیه می‌شود که از یک تکنسین ماهر برای عیب یابی یخچال ساید خود کمک بگیرید.

4. دمای یخچال چشمک می‌زند

در صورتی که مشاهده کردید دمای یخچال چشمک می‌زند، احتمالا دلیل ساده‌ای مثل بسته نشدن درب وجود دارد. در صورتی که از بسته بودن درب مطمئن بودید، اما چشمک زدن دما ادامه داشت، لازم است یخچال شما توسط یک تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. یخچال ساید سامسونگ برفک می‌زند

برفک زدن یخچال ساید و به طور کلی تمامی یخچال‎‌ها به این دلیل است که هوای گرم وارد یخچال شده است. در صورتی که رطوبت محیط بالا باشد، با هر بار باز کردن درب یخچال، هوای مرطوب وارد دستگاه می‌شود و در نهایت شاهد برفک زدن یخچال خود خواهید بود.

6. مواد غذایی داخل یخچال ساید سامسونگ یخ می‌زند

یخ زدن مواد غذایی یکی از مشکلات رایج ساید بای ساید است. ساده‌ترین علت بروز این مشکل تنظیم نبودن دمای ترموستات است. کثیف بودن کویل‌های کندانسور، خرابی ترموستات و ترمیسور از سایر دلایل یخ زدن مواد غذایی در یخچال ساید هستند. بهتر است از یک تکنسین برای عیب یابی دستگاه خود کمک بگیرید.

7. بدنه ساید سامسونگ برق دارد

برای پیدا کردن علت برق داشتن بدنه ساید باید از یک تکنسین کمک بگیرید، چرا که عیب یابی یخچال در زمان بروز این حالت، دشوار است و خطراتی را نیز به همراه دارد. ممکن است ایراد موتور یخچال یا یکی از اجزای داخلی آن مسبب بروز این مشکل باشد. اتصال سیم‌ها نیز می‌تواند سبب تخلیه جریان از طریق بدنه شده، باعث برق دار شدن آن شود.

8. درب ساید سامسونگ بسته نمی‌شود

این مشکل باید در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار بگیرد زیرا باز ماندن درب یخچال با بالا بردن دمای داخل آن مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا دقت کنید که چیزی مانع بسته شدن درب نشده باشد. در صورتی که وسایل زیادی داخل یخچال بگذارید یا چیدمان مواد غذایی نامناسب باشد، ممکن است درب بسته نشود. همچنین ممکن است لاستیک دور درب دچار خرابی شده باشد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ساید بای ساید سامسونگ

ساید بای ساید سامسونگ
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر یخچال ساید سامسونگ (همراه با جدول هزینه‌ها)

در میان انواع و اقسام یخچال‌های ساید بای ساید که در بازارهای جهان و ایران عرضه می‌شود، سامسونگ (SAMSUNG) یکی از بهترین‌هاست. این برند در تولید محصولات خود همواره کیفیت و فناوری روز را مد نظر داشته است. با این حال حتی بهترین محصولات هم ممکن است روزی به دلایل متفاوت دچار ایراد و خرابی شوند.

در این صورت، از یک سو اقدام به موقع و از سوی دیگر، مراجعه به مراکز معتبری که دارای تکنسین‌های متخصص برای تعمیر یخچال ساید بای ساید هستند، منطقی‌ترین گامی است که می‌توانید بردارید.

خوشبختانه، ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید سامسونگ در میان خدمات گسترده کاراباما قرار دارد. این مرکز به کمک تکنسین‌هایی که در زمینه همین دستگاه و برند تجربه و تخصص کافی دارند، خدمات مورد نظرتان را در سطح بالایی از کیفیت و همسان با نمایندگی سامسونگ ارائه می‌دهد. از زمان ثبت درخواست تعمیر تا زمانی که دستگاه‌تان مجددا راه اندازی شود، همه چیز کاملا حرفه‌ای پیش خواهد رفت.

خدمات یخچال ساید سامسونگ (SAMSUNG) در کاراباما

تعمیر ساید سامسونگ در تهران و سایر شهرها مهم‌ترین خدمات کاراباماست که به صورت گسترده‌ای در مناطق تحت پوشش این مرکز ارائه می‌شود. از آنجایی که ارائه خدمات باکیفیت، یکی از اصلی‌ترین اهداف کاراباماست، تکنسین متخصص دستگاه شما به منزل‌تان اعزام خواهد شد. در واقع در خواست شما به تعمیرکار یخچال ساید سامسونگ جهت عیب یابی و در صورت لزوم تعمیر، ارجاع داده می‌شود.

برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن از خدمات تعمیر، اهمیت زیادی دارد که تکنسین اعزامی به منزل شما شناخت کافی نسبت به سیستم دستگاه‌تان داشته باشد. از این روست که کاراباما برای دستگاه‌ها و برندهای متفاوت، تکنسین‌های متخصص را اعزام می‌کند.

سرویس ساید سامسونگ، دیگر خدمت کاراباما برای این دستگاه است. چنانچه می‌دانید، سرویس هر دستگاهی تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر آن و همینطور کارکرد بهینه‌اش دارد.

سرویس دستگاه‌های الکترونیکی منزل یکی از خدمات پرطرفدار کاراباماست که توسط تکنسین‌های متخصص هر دستگاه ارائه می‌شود. روند ثبت درخواست سرویس تفاوتی با ثبت درخواست تعمیر ندارد. از طریق فرم آنلاین در وبسایت کاراباما یا تماس با شماره تلفن مرکز درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی‌ها بمانید.

نصب یخچال ساید بای ساید سامسونگ نیز توسط کاراباما ارائه می‌شود. نصب نادرست می‌تواند یکی از اصلی‌ترین علل خرابی‌های ریز و درشت یخچال ساید باشد. از این رو همواره توصیه می‌شود که کار نصب را به فردی ماهر بسپارید.

در صورتی که به تازگی نقل مکان کرده‌اید و به دنبال کسی هستید که کار نصب را به طور اصولی برای‌تان انجام دهد و به نمایندگی ساید سامسونگ هم دسترسی ندارید، می‌توانید با خیال راحت از کاراباما کمک بگیرید.

ضمانت تعمیرات، خدمتی با هدف آرامش خاطر خانواده‌ها

مرکز تخصصی کاراباما، نسبت به دغدغه‌های خانواده‌ها، از هزینه‌ تعمیر ساید سامسونگ (SAMSUNG) گرفته تا کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود، آگاهی دارد. به همین دلیل است که از همان ابتدا و زمان شروع همکاری با تکنسین‌ها فیلترهای مشخصی را لحاظ کرده است.

تکنسین‌هایی که همکاری خود را با کاراباما آغاز می‌کنند، سطح قابل قبولی از دانش فنی و تجربه دارند و خدمات تعمیر را به طور کاملا مطلوبی ارائه می‌دهند.

در کنار توان بالای تکنسین‌ها، و برای کسب رضایت صد در صدی و آرامش خاطر مشتریان، ضمانت تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ، دیگر خدمت کاراباماست. این ضمانت 6 ماه یا 180 روز زمان دارد و پس از تعمیر و تست دستگاه شما در سیستم ثبت می‌شود.

طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات و در صورت مواجهه با همان مشکل، می‌توانید با کاراباما تماس بگیرید تا دستگاه‌تان را مجددا بدون دریافت هزینه تعمیر کنیم. هرچند، با در نظر گرفتن سطح مهارت تکنسین‌ها، چنین اتفاقی بسیار بعید به نظر می‌رسد.

خدمات تعمیر ساید سامسونگ در تهران

به دنبال مرکزی هستید که خدمات تعمیر ساید این برند را در تهران ارائه بدهد؟ کیفیت بالا، گارانتی تعمیرات، سرعت عمل، هزینه منصفانه و در نهایت تخصص بالای تکنسین‌ها مواردی هستند که در یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی خواهید یافت. کاراباما با برخورداری از همه این ویژگی‌ها خدمات خود را به ساکنین تمامی نقاط تهران و حومه ارائه می‌دهد.
تکنسین‌های ما از تخصص بالایی برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه عیب یابی و تعمیر کنند. به علاوه، از آنجایی که تعمیرکاران ساید بای ساید سامسونگ در مناطق مختلف تهران حضور دارند امکان ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجود دارد.

در صورتی که این برند ساید را دارید و مدت گارانتی یا خدمات پس از فروش دستگاه‌تان تمام شده یا به هر دلیلی دسترسی به نمایندگی تعمیرات سامسونگ ندارید، درخواست خود را ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی بمانید.

کدام یک از استان‌های کشور تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند؟

در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ساید بای ساید سامسونگ در استان‌های زیر ارائه می‌شود:

  • البرز
  • تهران
  • گیلان
  • اصفهان
  • قم
  • خراسان رضوی
  • مازندران
  • فارس
  • مرکزی

بد نیست بدانید که خدمات کاراباما از تهران شروع شده و به مرور به استان‌های دیگر کشور و همین طور جزیره کیش گسترش پیدا کرده است. با این حال، گستره جغرافیایی خدمات کاراباما به همین استان‌ها ختم نمی‌شود و به زودی بسیاری دیگر از استان‌های کشور تحت پوشش خدمات این مرکز قرار خواهند گرفت.

ما باور داریم که تمامی خانواده‌های ایرانی لایق دریافت بالاترین سطح کیفیت خدمات تعمیر هستند؛ و در راستای همین هدف است که تلاش می‌کنیم گام‌های بعدی را در جهت بهبود خدمات و افزایش مناطق تحت پوشش برداریم.

مشکلات متداول یخچال ساید بای ساید سامسونگ (SAMSUNG)

واقعیت این است که برخی ایرادات و مشکلات یخچال ساید انواع برندها بسیار متداول هستند و برای بسیاری از دارندگان این دستگاه رخ می‌دهند. برخی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه به قرار زیر هستند:

  • روشن نشدن دستگاه
  • خنک نبودن فضای داخل ساید
  • روشن نشدن لامپ
  • نرسیدن آب به یخساز
  • تولید صدای زیاد
  • روشن نشدن نمایشگر

مشکل دستگاه‌تان هر چه که باشد فرقی نمی‌کند؛ به هر حال تکنسین‌های ماهر کاراباما با دقت بسیار زیادی دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می‌کنند. نیازی به توضیح نیست که بررسی دستگاه توسط افرادی که مهارت و دانش فنی کافی ندارند، تنها باعث بدتر شدن مشکل دستگاه شما خواهد شد.

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

هزینه‌های دریافتی از سوی تعمیرکار ساید سامسونگ برای نصب، سرویس و تعمیر دستگاه شما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و تحت نظارت مجموعه است و هیچ تکنسینی مبلغی بالاتر از آنچه تعیین شده دریافت نخواهد کرد. در واقع کنترل مناسبی روی هزینه تعمیرات از سوی خود مجموعه وجود دارد.

از سوی دیگر، اگر تمایل دارید هزینه تعمیر ساید سامسونگ را پیش از مراجعه تکنسین به منزل‌تان بدانید، باید بگوییم چنین چیزی عملا میسر نیست. هزینه‌ای که بابت تعمیر دستگاه شما اعلام می‌شود به موارد زیادی از جمله میزان خرابی، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه، نوع قطعه تعویضی و برخی دیگر بستگی دارد.

به همین دلیل اعلام قیمت قطعی پیش از عیب یابی دستگاه شما منطقی به نظر نمی‌رسد. با این حال می‌توانید قیمت حدودی را زمان هماهنگی با تکنسین برای زمان مراجعه جویا شوید.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در منزل و محل شما

طبیعی است که اولویت کاراباما تعمیر ساید سامسونگ در محل باشد؛ چرا که انتقال دستگاه به تعمیرگاه هم برای مشتریان و هم برای خود کاراباما دردسرهایی را به همراه دارد. تکنسین تمامی ابزارهای لازم را برای عیب یابی و تعمیر دستگاه شما به همراه خواهد داشت. انتقال ساید بای ساید به کارگاه تنها در صورتی انجام می‌شود که تعمیر ساید در منزل ابدا میسر نباشد، اتفاقی که به ندرت رخ می‌دهد.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس