ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش (Bosch)

جهت استفاده از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی بوش می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی لازم جهت اعزام تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر لباسشویی بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

سرویس و تعمیر لباسشویی بوش (همراه با جدول هزینه‌ها)

ماشین لباسشویی برند بوش از جمله پرطرفدارترین لباسشویی‌ها در میان خانواده‌های ایرانی است. این برند همواره فناوری به کار رفته در تمامی محصولات خود را به روز می‌کند و هر بار ویژگی‌های کاربردی قابل توجهی را به دستگاه‌های خود اضافه می‌کند. با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در لباسشویی بوش به کار رفته است، توصیه می‌شود که نصب، سرویس و تعمیر آن را به افراد متخصص و آموزش دیده بسپارید. مجموعه کاراباما، طی 10 سال گذشته تمامی خدمات مربوط به لباسشویی بوش را با کیفیتی کم نظیر ارائه داده است. تکنسین‌های این مجموعه از شناخت کافی نسبت به ماشین لباسشویی بوش برخوردارند و در زمانی کوتاه خدمات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهند.

ضرورت نصب لباسشویی بوش توسط یک تکنسین ماهر

ممکن است تصور کنید نصب لباسشویی بوش امری ساده است که هر کسی می‌تواند آن را به انجام برساند. با این حال کوچک‌ترین خطا در پروسه نصب می‌تواند دستگاه شما را با مشکلات جدی روبرو کند. از این رو توصیه می‌شود نصب دستگاه خود را به یک فرد آموزش دیده و دارای دانش فنی قابل قبول بسپارید. یک تکنسین ماهر و باتجربه، به خوبی می‌داند که چه مواردی را باید هنگام نصب رعایت کند و چطور از اشتباهاتی که می‌توانند در آینده به دستگاه آسیب برسانند پرهیر کند. به این ترتیب، نه تنها لباسشویی شما کارکرد بهینه خواهد داشت بلکه دچار مشکلات ناگهانی حاصل از خطاهای کوچک نخواهد شد.

بهترین خدمات ماشین لباسشویی بوش در کاراباما

در حالی که مهندسی دقیق و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در ساخت لباسشویی های بوش سبب عملکرد عالی آنهاست، گاها سرویس و تعمیرات برند معتبری چون بوش نیز برای رفع مشکلات دستگاه و افزایش عمر مفید آن مورد نیاز است.
متخصصین تعمیرکار لباسشویی بوش در کاراباما بهترین انتخاب شما برای هرگونه سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش می باشند. بیش از صدها مورد تعمیر لباسشویی بوش اعم از 6، 7، 8 و 9 کیلویی از سری 4، 6 و 8 توسط متخصصین مجرب کاراباما انجام شده است و ما با تکیه بر سالها تجربه و دانش تخصصی تعمیرکاران خود، قادر به ارائه بهترین خدمات ماشین لباسشویی بوش هستیم.
متخصصین بوش کاراباما جهت نصب، سرویس و تعمیر لباسشویی آماده کمک به شما هستند. نصب اصولی و مطابق با استانداردهای بوش در جلوگیری از بسیاری از مشکلات موثر است. سرویس لباسشویی بوش شامل عیب یابی دقیق، تمیز کردن دستگاه، رفع ایرادات جزئی و در صورت نیاز تعویض قطعات آن است. خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش نیز جهت برطرف کردن هرگونه مشکل به وجود آمده و خرابی دستگاه، اعم از نچرخیدن دیگ، از کار افتادن پمپ تخلیه، آبگیری بیش از حد شیر برقی، تمیز نشستن البسه، گرم نشدن آب، تعویض و تعمیر برد الکترونیکی، قفل درب و سایر قطعات معیوب در سریعترین زمان ارائه می گردد.

چرا باید تعمیر لباسشویی بوش را به کاراباما سپرد؟

با توجه به مواردی از جمله قیمت اولیه، کمبود قطعات ارجینال، حساس بودن دستگاه از لحاظ الکتریکی بودن آن و نهایتا تکنولوژی ها و پیچیدگی های ساختاری خود دستگاه، در نحوه کار و انجام تعمیرات بر روی لباسشویی بوش باید نهایت دقت و احتیاط را به خرج داد.
هرگونه آسیب و خرابی دستگاه می تواند خسارات زیادی به همراه داشته باشد، مخصوصا اگر کار را به افراد بدون تخصص و ناآشنا به برند بوش بسپارید. تنها اعتماد به متخصص لباسشویی بوش می تواند خیال شما را از بابت تعمیرات اصولی و پرداخت کمترین هزینه آسوده نماید
متخصصین بوش کاراباما هر ساله با گذراندن دوره های تخصصی، دانش فنی خود را به روز کرده و با توجه به تجربه پیشین صدها تعمیرات مشابه بر روی انواع لباسشویی های بوش، بیشترین صلاحیت را برای انجام سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش شما دارند. علاوه بر این، تعهد کاراباما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن و نیز با گارانتی خدمات انجام شده تا 180 روز پس از خدمات، به مشتریان ثابت شده و اینگونه تضمین کیفیت خدمات متخصصین خود را نشان می دهد.

سرویس لباسشویی بوش شما را بی نیاز از تعمیر دستگاه خواهد کرد

سرویس لباسشویی بوش بر اساس یک زمان بندی مشخص نه تنها به افزایش عمر مفید دستگاه کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود به موقع از وجود خرابی‌های کوچک مطلع شده، جهت رفع آنها اقدام کنید. لباسشویی یکی از پرمصرف‌ترین لوازم خانگی است که حضور آن بار زیادی را از دوش اعضای خانواده کم می‌کند. از این رو توصیه می‌شود با نظافت به موقع و سرویس دوره‌ای لباسشویی، سلامت آن را به خوبی حفظ کنید.

هزینه تعمیر لباسشویی بوش چقدر است؟

به طور کلی برآورد هزینه‌های تعمیر لباسشویی بوش در ابتدای کار امکان پذیر نیست. زیرا تعمیرکار باید قطعات معیوب را شناسایی کرده و بر اساس امکان تعمیر آنها و قطعاتی که ممکن است تعویض شود، هزینه‌ها را محاسبه کند. از این رو اعلام هزینه قطعی تنها پس از پایان کار تکنسین میسر خواهد بود.

مجموعه کاراباما با جذب تکنسین‌های مختلف در تعمیر انواع برندها از جمله بوش تلاش می کند تا خدمات خود را در مناسب‌ترین هزینه ارائه کند. اگر تمایل به استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی بوش توسط تکنسین‌های کاراباما دارید، از طریق تماس تلفنی یا به صورت آنلاین، درخواست خود را ثبت کنید.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیرکار لباسشویی بوش

تعمیرکار لباسشویی بوش علاوه بر داشتن دانش فنی قابل توجه، شناخت خوبی هم نسبت به سیستم این دستگاه دارد. بنابراین می‌تواند، خدمات مورد نظر شما از نصب گرفته تا سرویس و تعمیرات را به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار بدهد. مجموعه کاراباما، با هدف کسب رضایت متقاضیان خدمات لوازم خانگی، از ابتدا دانش و تجربه تعمیرکار را پایه و اساس فعالیت‌های خود قرار داده است.

نصب و تعمیر لباسشویی بوش در تهران

نصب و تعمیر لباسشویی بوش در تهران از جمله خدمات گسترده مجموعه تخصصی کاراباماست. این مجموعه با گروهی از تکنسین‌های آموزش دیده و باتجربه طی سال‌های گذشته تلاش کرده است خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به متقاضیان ارائه دهد. تکنسین‌های این مجموعه می‌توانند دستگاه شما را به طور صحیح و اصولی نصب و به درستی عیب یابی و تعمیر کنند. از این رو خدمات مورد نظر شما با کیفیت بالا و در زمانی کوتاه صورت خواهد گرفت.

تعمیر لباسشویی بوش در کرج

مجموعه تخصصی کاراباما با گرد هم آوردن بهترین تکنسین‌ها آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در تمامی ایام هفته است. تکنسین‌های کاراباما در تعمیر برندهای مختلف از جمله لباسشویی بوش، آموزش های تخصصی را گذرانده‌اند و به خوبی بر کار تعمیرات دستگاه احاطه دارند. با توجه به این موارد در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در کرج دارید، مجموعه کاراباما می‌تواند مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند. به این منظور ثبت درخواست از طریق تماس تلفنی و به شکل آنلاین برای شما فراهم شده است.

تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان

پیدا کردن یک شرکت معتبر که کار تعمیر لباسشویی را با کیفیت بالا و هزینه مناسب انجام دهد، برای مردم در هر شهری یکی از مشکلات اساسی است. به خصوص اگر لباسشویی محصول برندهای خارجی از قبیل بوش باشد. در این صورت کار تعمیرات این دستگاه به چالشی جدی برای خانواده‌ها تبدیل می‌شود. در این خصوص مجموعه کاراباما با جذب بهترین تکنسین‌ها که در تعمیر انواع برندهای لباسشویی تخصص دارند، توانسته است گام موثری برای خانواده‌های ساکن اصفهان بردارد. در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان، با یک تماس تلفنی یا پر کردن فرم آنلاین، به راحتی درخواست خود را برای دریافت خدمات ثبت کنید.

تعمیر لباسشویی بوش در رشت

شهر رشت از جمله شهرهایی است که خدمات مجموعه تخصصی کاراباما در آن ارائه می‌شود. بنابراین چنانچه تمایل به تعمیر لباسشویی بوش در رشت  را دارید، تکنسین‌های این مجموعه با در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام خواهند شد. راه‌های ارتباطی با این مجموعه از طریق تماس تلفنی با به شکل درخواست آنلاین برای شما مشتریان گرامی امکان‌پذیر شده است.

تعمیر لباسشویی بوش در لاهیجان

‌در صورتی که بخواهید کار تعمیر لباسشویی شما با کیفیت بالا انجام شده و قطعات آن هم عملکرد سابق را به خوبی حفظ کنند، باید حتما به سراغ شرکت‌های تخصصی معتبر بروید. به ویژه آن که لباسشویی شما محصول برندی خارجی همانند بوش باشد. بر این اساس مجموعه کاراباما با فراهم کردن انواع امکانات روز و جذب بهترین تکنسین‌ها در شهر لاهیجان، توانسته است در تعمیر انواع لباسشویی گام‌های موثری بردارد. شهروندان لاهیجان که نیاز به تعمیر لباسشویی بوش دارند، به راحتی می‌توانند درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنند.

کاراباما متخصص تعمیر لوازم خانگی در محل شما

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی برند بوش از جمله پرطرفدارترین لباسشویی‌ها در میان خانواده‌های ایرانی است. این برند همواره فناوری به کار رفته در تمامی محصولات خود را به روز می‌کند. با توجه به فناوری پیشرفته‌ای که در لباسشویی بوش به کار رفته است، توصیه می‌شود که نصب، سرویس و تعمیر آن را به افراد متخصص و آموزش دیده بسپارید. مجموعه کاراباما، طی 10 سال گذشته تمامی خدمات مربوط به لباسشویی بوش را با کیفیتی کم نظیر ارائه داده است. تکنسین‌های این مجموعه از شناخت کافی نسبت به ماشین لباسشویی بوش برخوردارند و در زمانی کوتاه خدمات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1چطور مطمئن شود که تکنسین تعمیر لباسشویی بوش از تخصص کافی برخوردار است؟
2هزینه تعمیرات لباسشویی بوش چگونه محاسبه می‌شود؟
3آیا امکان اعزام تکنسین تعمیر لباسشویی بوش در روز ثبت سفارش وجود دارد؟
4آیا خدمات وتعمیرات لباسشویی بوش توسط کاراباما گارانتی می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش

1. روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش

روشن نشدن لباسشویی می‌تواند علت ساده‌ای مثل نبود جریان برق داشته باشد. بنابراین، پیش از ثبت درخواست تعمیر خود، پریز، دوشاخه و فیوز منزل را بررسی کنید. در صورتی که از سالم بودن آنها مطمئن شدید، ممکن است برد کنترلی، تایمر لباسشویی و قفل درب دچار مشکل شده باشند.

2. نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی بوش

نچرخیدن لگن ماشین لباسشویی یکی از مشکلات رایجی است که کاربران این دستگاه تجربه می‌کنند. نامتعادل بودن لباس‌های داخل دستگاه می‌تواند اولین عامل بروز این مشکل باشد. پارگی تسمه درام، تمام شدن زغال موتور، خرابی کوپلینگ موتور، مشکلات یاتاقان‌ها و خرابی قفل درب، برخی از علل نچرخیدن لگن لباسشویی بوش هستند.

3. تخلیه نشدن آب لباسشویی بوش

تخلیه نشدن آب لباسشویی بوش در غالب موارد به دلیل انسداد یا خم شدن شیلنگ رخ می‌دهد. مسدود شدن فیلتر، خرابی قفل درب و همینطور وجود مشکل در پمپ تخلیه، برخی دیگر از دلایل عدم تخلیه آب لباسشویی هستند.

4. آبگیری نکردن لباسشویی بوش

آبگیری نکردن لباسشویی بوش می‌تواند در اثر انسداد یا خم شدن لوله‌ها رخ بدهد. همچنین در صورتی که فشار آب خیلی پایین باشد یا شیر برقی ورودی مشکلی داشته باشد، شاهد آبگیری نکردن ماشین لباسشویی بوش خواهید بود. توصیه می‌شود این موارد توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی بوش

آبگیری بیش از حد لباسشویی بوش می‌تواند در اثر خرابی شیر ورودی آب رخ بدهد. ایراد سوئیچ فشار و همین طور خرابی محفظه فشار از دیگر دلایل آبگیری بیش از حد لباسشویی بوش و سرریز کردن آن هستند. بهتر است برای پیدا کردن دلیل اصلی این مشکل از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

6. نشتی لباسشویی بوش

نشتی لباسشویی بوش می‌تواند از پشت، جلو یا زیر دستگاه باشد. نشتی از پشت دستگاه غالبا به دلیل ایراد در شیلنگ آب ورودی یا خروجی رخ می‌دهد. در صورتی که لباسشویی شما از قسمت جلو نشتی دارد، احتمالا محفظه پودر یا فیلتر لباسشویی مشکل دارد. نشتی آب از زیر لباسشویی نیز احتمالا در اثر یک مشکل جدی است و لازم است تکنسین دستگاه شما را مورد بررسی قرار دهد.

7. باز یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بوش

باز نشدن درب  لباسشویی غالبا به دلیل فعال شدن قفل کودک رخ می‌دهد. همچنین گیر افتادن تکه‌ای لباس بین درب و بدنه، وزن بیش از اندازه لباس‌ داخل دیگ شستشو و ایراد قفل درب، سایر دلایل باز یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بوش هستند.

8. لرزش شدید لباسشویی بوش

لرزش شدید لباسشویی بوش می‌تواند به دلیل تراز نبودن دستگاه یا قرار دادن آن در محل نامناسب رخ بدهد. باز نکردن پیچ‌های حمل و نقل و همین طور نامتعادل پر کردن دیگ شستشو نیز موجب لرزش شدید لباسشویی بوش می‌شود.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات لباسشویی بوش

از جمله خدمات ماشین لباسشویی بوش (BOSCH) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر ماشین لباسشویی بوش و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده ماشین لباسشویی بوش خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

تعمیرات تخصصی لباسشویی بوش

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش را انجام می دهد و نمایندگی ماشین لباسشویی بوش نمی باشد. اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند؛ و در صورتی که گارانتی و ضمانتنامه لباسشویی بوش شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با شرکت یا نمایندگی بوش تماس حاصل فرمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی. محل قرار گرفتن لباسشویی تراز هست. اما گویا دیگ داخل ماشین لباسشویی دچار لرزش بسیار زیاده.

فرهاد
13 شهریور 1402

ای باابااا من چند ماه پیش از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش درخواست تعمیرکار دادم بعد الان فهمیدم که نمایندگی ها دیگه نیستن… کلی از من به اسم نمایندگی گرون تر گرفتن هزینه رو

صبا شمس اللهی
2 اسفند 1401

تعویض شیر برقی ماشین لباسشوئی بوش

امیر یزدانپور
18 خرداد 1401

لباسشوییه من تقریبا یک سال هست که وقتی لباسومیشوری بوی بدی داره و حتی وقتی باهرنهوی خشک بشه بازم بوی نامطلوبی داره چیکارکنم؟

مظفریان
15 اردیبهشت 1401

با عرض سلام و احترام.من خشک کن بوش سری ۶ دارم .چند روزه که در حین کار علامتی رو صفحه نمایشگر میاد و خشک کن متوقف میشه….علامت یه ظرف چهار گوشه است یه قطره آب در حال ریختن تو ظرفه.من به دفترچه راهنما دسترسی ندارم . با سپاس

فرخنده دواتگر
23 بهمن 1400

سلام ماشین لباس شویى درب فیلترش باز نمى شه چه کار کنم مارکش بوش هست

زهرا مقدس
31 شهریور 1400

    سلام زهرای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

آخرین بار حجم لباس برای شستشو یکم بیشتر از معلوم بود و موقع شست و شو یکم صدا میداد، الان لباس گذاشتم نمی چرخه… درست میشه؟

س.حسینی
25 شهریور 1400

سلام
چرخش دیگ ماشین بسیار سفت و پرصدا شده

ابراهیم شیرعلی
2 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین کارشناسان رو برای تعمیر دستگاهتون ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

باعرض سلام ماشین لباسشویی مابوش هست آب تخلیه نمی کنه اون درب خروجی را هر کاری می کنیم باز بشه یه کم پیچ میخور ه ولی باز نمیشه می خواستم راهنمایی بفرمایی

محمدرضا انصاری
22 اردیبهشت 1400

نصب ماشین لباس شویی بوش

صيرفيان پور
5 اردیبهشت 1400

سلام وقت بخیر .من فردا اثاث کشی دارم بلد نیستم پیچ حمل و نقلماشین رو ببندم میشه کمکم کنید هبچ جا هم چیزی در مورد چجوری بستن پیچ ها نوشته نشده

زیرک
14 تیر 1399

سلام
لباسشویی من مدل هوشمنده که i-dos داره. مشکل مهمش اینه که برنامه‌ی شستشوی نیم ساعته نداره و من معمولا لباسها رو روی برنامه‌ی mix که نزدیک یک ساعته میگذارم. امّا مشکلی که اخیرا پیدا کرده اینه که ضمن شستشو ساعت آن افزایش پیدا میکنه و مثلا از ۵۳ دقیقه تبدیل میشه به یک ساعت و ۱۰ دقیقه. این تغییر ساعت بیش از یک بار هم پیش می‌آید به طوریکه حدود ۲ ساعت شستشو طول میکشه. با کارا سرویس تماس گرفتم مشکل رو نمیپذیرن. ظاهرا بلد نیستن مشکل رو رفع کنن. ممنون میشم راهنمایی کنید.

باران
3 تیر 1399

سلام،ماشین لباسشویی من مدلWAY28862IR هستش. مشکلی ک داره اینه ک بارها شده وقتی استارت و میزنم شروع و بعد از چند ثانیه متوقف میشه و کار نمیکنه (ارور نمیده و صفحه نمایش روشن هست)،
ممنون میشم بگید مشکل از چی میتونه باشه .

محمدی
31 خرداد 1399

    پس از شستشو درب ماشین لباسشویی باز نشد وقفل شده چکار کنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    معصومه مطلق
    9 اردیبهشت 1400

سلام . شما در همدان نمایندگی ندارید؟ لباسشویی من مدل who 2430 . خیلی ساله داره کار میکنه و ازش راضیم .جدیدا از زیر لباسشویی آخر کار کمی آب میریزه. فیلترش رو تمیز کردم ولی بعد از خوندن دفترچه متوجه شدم شیلنگ تخلیه ایراد داره و باید عوض بشه . آیا نمایندگی بوش تو همدان هست ؟ شما میتونین کمک کنید . ممنون

م. نورایی
28 خرداد 1399

سلام خسته نباشید
بنده یک لباسشویی در کرج دارم آیا امکان تعمیر رو دارید ؟

رضاهاشمی
19 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، اگر گارانتی نمایندگی لباسشویی بوش شما به پایان رسیده است، می توانید درخواست خود را از طریق فرم به صورت آنلاین و یا از طریق تماس، ثبت نمایید. تا به مشکل شما رسیدگی نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    17 اردیبهشت 1399

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش 7 کیلویی که نیاز به تعویض برد داره حدودا چقدر میشه؟

مجتبی بیات
11 فروردین 1399

سلام برای استفاده از خدمات لباسشویی بوش از نمایندگی حتما باید گارنتی داشته باشیم یا اگر گارانتی هم تمام شده باشه می تونیم از خدمات ماشین لباسشویی بوش استفاده کنیم.

امین میرزاوند
11 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، اگر نیاز به خدمات لباسشویی بوش دارید و گارانتی نمایندگی لباسشویی بوش شما به پایان رسیده است، می توانید درخواست خود را از طریق فرم درخواست آنلاین یا تماس با شماره 54584-021 ثبت کنید تا سریعا به درخواست شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    11 فروردین 1399

    سلام
    چرخش دیگ ماشین لباسشویی خیلی سفت و سخت شده و در دورهای تند صدای زیادی تولید می‌کند

    ابراهیم شیرعلی
    2 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین کارشناسان رو برای تعمیر دستگاهتون ثبت کنید.
      موفق باشید

      علوی
      4 خرداد 1400

سلام به تازگی از شیراز به تهران امده ام. لباسشویی ما بعد از جابه جایی مشکل پیدا کرده و وسط برنامه شستشو متوقف می شود. می خواستم بدونم الان می تونم از گارانتی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش که از شیراز خریدم در تهران استفاده کنم؟

ایرج صادق زاده
10 فروردین 1399

سلام من ساکن اصفهانم. لباسشویی ما مشکل تخلیه آب پیدا کرده. آدرس یا شماره تعمیرگاه لباسشویی بوش در اصفهان رو می فرستین برام لطفا؟ ممنون می شم

نازنین شهسواری
9 فروردین 1399

سلام ببخشید هزینه تعمیر لباسشویی بوش که نیاز به تعویض برد داره حدودا چقدر میشه؟

ناصرپور
9 فروردین 1399

سلام من لباسشوییم رو کمتر از یکساله که از نمایندگی لباسشویی بوش در تهران خریدم. اما ساکن قم هستم. الان می خوام بدونم برای استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی بوش می تونم به نمایندگی شهر خودمون درخواست بدم یا اینکه نه چون از تهران خریدم نمی تونم از خدمات پس از فروشش توی قم استفاده کنم؟

شکرابی
5 فروردین 1399

سلام شماره تلفن نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در مراغه رو لطفا میفرستین من خیلی نیاز فوری دارم. ممنون میشم

حسین مشکات
5 فروردین 1399

سلام
ماشین لباسشویی ما لاستیک آبندش پاره شده زنگ زدم نمایندگی لباسشویی بوش تو شهرستان میگه 735 هزینشه، خیلی زیاده واقعا کمک کنید لطفاً

حامد میرزاعلیزاده
6 بهمن 1398

سلام شما تعمیرات ماشین لباسشویی بوش رو توی شیراز هم انجام میدید؟ نمایندگی بوش شیراز کجاست ادرسش؟

زهره رابط نژاد
20 مهر 1398

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر در شیراز خدمات تعمیرات بوش نداریم. در صورتی که هنوز گارانتی لباسشویی شما به پایان نرسیده است، می توانید با شماره های داخل دفترچه راهنمای دستگاه خود تماس بگیرید و درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی بوش خود را ثبت کند.

    کارشناس 4: جعفری
    20 مهر 1398

سلام
من ماشین لباسشویی بوش دارم و خیلی ازش راضی هستم بعد از جابجایی به خوته جدید ماشین خطای بسته نبودن رو میده و کارنمیکنه درب هم بسته میشه و قفل هم میشه ولی کار نمیکنه لطفا راهنمایی کنید که اگر خودم نمی تونم رفعش کنم تا برای تعمیرات لباسشویی بوش درخواست ثبت کنم. ممنونم

آرش آبادی
11 مهر 1398

سلام
مدتیه احساس می کنم لباسشویی ما لباس ها رو مثل قبل تمیز نمی شوره. میشه برای من یه سرویس کار لباسشویی بوش بفرستین که دستگاه رو سرویس کنه یا اگر نیاز به تعمیر خاصی داره انجام بده. ممنون

الیاسی
9 مهر 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید از طریق تماس و یا پر کردن فرم ثبت درخواست به صورت آنلاین، درخواست خود را اعلام کنید تا به سرعت به مشکل شما رسیدگی کنیم و یکی از نزدیک ترین متخصصین سرویس کار ماشین لباسشویی بوش به محل شما اعزام نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    9 مهر 1398

خسته نباشید ممنون به خاطر این مطالب مفید

اردو عید
24 شهریور 1398

سلام
من حدود سه ماه است ماشین لباسشویی بوش سری 8خریدم الان میخوام روشنش کنم فقط دکمه های روشن و استپ روشن شده و رو صفحه نمایش کلمه end زده و وارد مرحله شستشو نمیشه لطفا راهنمایی کنید

حبیب رنجبر
28 مرداد 1398

سلام وقت بخیر
ماشین لباسشویی بوش خریدم و هنوز پلمپ هستش باز نشده کارت گارانتی نمایندگی لباسشویی بوش رو گم کردم
راه حل چیست؟
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید

امیر
23 آبان 1397

سلام
ماشین بعد از آبکشی دوباره آب واردش میشه و باعث بو گرفتن میشه برای همین باید فلکه آب ورودی را ببندیم لطفا بفرمایید وسیله قطع کن مدلwfl2060tr/01 هست یا نه؟
ممنون

مسعوذ
10 آبان 1397

سلام ماشین لباسشویی من وقتی روشنش می کنم ده دقیقه می چرخه برق کل ساختمون قطع میشه به عبادتی فیوز می پره راهنمایی می خواستم اگر لباسشویی ایراد فنی داره لطفا بفرمایین برای تعمیر لباسشویی بوش چکار کنم؟ ممنون

قاسمی
30 شهریور 1397

    احتمالا هیتر سوخته و اتصال بدنه ایجاد می کنه . بهتره اون رو تعویض یا از مدار خارج و در برنامه از اب سردبرای شستشو استفاده کنید.

    م . کشاورز
    3 بهمن 1398

برام سخت بود دوباره بیام نظر بدم ولی حتما باید از مجموعه ای که در این وضع بد اقتصادی به این خوبی خدمات میده تشکر میکردم امیدوارم تا اخر به همین شیوه خدمات رسانی کنید سریع دقیق و حرفه ای

مهوش قاسمی
10 مرداد 1397

    سلام تمام تلاش ما در مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی بوش ارایه خدمات سریع و با کیفیت به شماست رضایت شما تمام خستگی کار رو از تن همکارانم به در میکنه

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 مرداد 1397

سلام
ببخشید من لباس شوی بوش دارم پام محکم خورد درش قفل شد و دستگیرش انگار شکسته. ایا دربش باز میشه و دستگیره قابل تعویض هست

سودا محمدی
28 تیر 1396

    سلام
    بله هم دربش باز میشه و هم دستگیره قابل تعویض است

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 تیر 1396

باسلام حدود سه سال هست از لباس شویی بوش استفاده میکنیم ولی متاسفانه مدتی علی رغم روشن شدن وشروع کردن برای شستن لباسها آبگیری نمیکنه بعبارتی آب وارد نمیشه میشه لطفا راهنمایی بفرمایید اگر هم کاری از دست ما برنمیاد تا از تعمیرگاه لباسشویی بوش درخواست کمک کنم.

محمد
27 تیر 1396

    سلام
    امکان خرابی برد فرمان یا تایمیر یا شیر برقی یا کابل های ارتباطی ماشین لباسشویی بوش شما وجود دارد که باید برسی و رفع عیب شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 تیر 1396

سلام. قفل درب سوخته همزمان یکی از ترایاک یا تریستور ها هم منفجر شده بود. قطعه عوض شد. قفل درب عوض شد. اما همچنان ارور بازبودن درب می دهد. اصولا می بایست برد عوض شود. اما من میخواهم برق ورودب به قفل را یکسره کنم و یک کلید اضافی تعبیه که پس از پایان شستشو برق را از مسیر قفل قطع کند. سوکت آن سه کنتاکت دارد. اما سیم های ضعیفی نیز با سیم های پرآمپر همراه و موازی شده اند. آیا با یکسره کردن می توان تا مدتی لباس ها را شسته و به محض اتمام برنامه شستوش آنرا قطع کرد؟

اسد
22 تیر 1396

سلام ببخشید من ماشین اباسشویی بوش مدل wf0226strدارم بهترین حالت شستشو کدام گزینه است ودورموتور چقدر باشد؟ متشکرم

احمد اهوازی
9 تیر 1396

    سلام
    دوست گرامی بهترین حالت شستشو برای ماشین لباسشویی شما مربوط به نوع لباسی هست که شما جهت شستشو انتخاب میکنید مثلا برنامه شستشوی لباس شب یا مهمانی با لباس کتان یا لی کاملا متفاوت است برای اطلاع از برنامه ماشین لباسشویی بوش خود حتما به دفترچه راهنمای لباسشویی مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

    امروز تیم کاراباما براز تعمیر ماشین لباسشویی آمدند.
    بسیار منظم و دلسوزانه و حرفه‌ای

    عسگری
    7 اسفند 1398

با سلام
من چند ماهیه از ماشین لباسشویی بوش استفاده میکنم،از همه نظر راضی ام،ولی چیزی که داره اذیتم میکنه ،سر و صدای ماشینه.
یه صدایی مثه صدای پمپ و مکش داره که خیلی زیاده و واقعا رو اعصابمه.خواهشا راهنماییم کنید.

الهه.ع
25 دی 1395

    سلام
    دوست گرامی اگر ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی است حتما با شماره داخل دفترچه گارانتی تماس گرفته توسط نمایندگی لباسشویی بوش مورد برسی قرار گیرد ولی کلا اگر نیاز به راهنمایی ما دارید باید اطلاعات دقیق تری را اعلام کنید ار جمله این صدا چه زمان و در حین اجرای چه برنامه ای تولید میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

با سلام. ببخشید ما تازه ماشین لباسشویی بوش خریدیم. از همه چیزش هم راضی هستیم ولی خب خیلی کم اب میگیره هم در موقع شستن هم در موقع ابکشی.به نظرم دیگه خیلی صرفه جویی میکنه.ماشین قبلی اسنوا بود که دکمه ابکشی اضافه داشت و هر موقع لازم بود با زدن دکمه لباسها خیلی خوب ابکشی میشدن. اما این لباسشویی این امکان رو نداره و ی ذره پودر بیشتر ریخته بشه سفیدی پودر باقی میمونه ایا میشه با تنضیم هیدروستات ابگیریش رو افزایش داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این لباسشویی انتخاب من بوده حالا داد همه سر من دراومده……ممنون میشم جواب بدید.

محمد
9 دی 1395

    اولا که اگر ماشین لباسشویی بوش شما از نمایندگی رسمی بوش خریداری شده حتما دارای گارانتی بوده و برای رفع هر گونه مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید و به هیچ عنوان خودتون اقدام به دستکاری نکنید ولی درباره مشکلی که گفتید شاید شما برنامه ماشین لباسشویی رو در حالت نا مناسب قرار دادید باید دقت کنید که زمانی که برنامه ماشین لباسشویی روی حالت شستشوی لباسهای کتان است مقدار ابگیری بسیار کم میشود تا لباسها خوب چنگ زده شود و اگر برنامه روی لباسهای حساس تنظیم شود مقدار ابگیری زیاد خواهد بود …

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 دی 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس