ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا (SNOWA)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا، می‌توانید درخواست آنلاین خود را ثبت کرده یا با ما تماس بگیرید. در مدت زمان کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی جهت اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی اسنوا

تعمیر ماشین لباسشویی می‌بایست توسط تکنسین متخصص و آموزش دیده انجام شود تا در آینده متحمل صرف هزینه‌های سنگین برای تعمیرات یا تعویض قطعات نشوید. مجموعه کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه کار تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا، امکان تعمیر دستگاه شما را در کم‌ترین زمان فراهم خواهد کرد. تکنسین‌های مجموعه کاراباما علاوه بر داشتن تجربه کافی، از شناخت کاملی نسبت به لباسشویی اسنوا برخوردارند و می‌توانند خدمات نصب، سرویس و تعمیر آن را با کیفیتی بالا ارائه دهند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی اسنوا

1.ماشین لباسشویی اسنوا روشن نمی‌شود

روشن نشدن دستگاه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اگر برق لباسشویی قطع باشد، میکروسوئیچ درب معیوب شده باشد، موتور خراب شده باشد و تایمر آن دچار ایراد شده باشد، می‌توانیم شاهد این مشکل باشیم. قبل از ثبت درخواست، از متصل بودن برق دستگاه مطمئن شوید سپس بررسی کنید که درب آن به طور کامل بسته شده باشد.

2.ماشین لباسشویی اسنوا آبگیری نمی‌کند

اگر فرایند آبگیری شروع نمی‌شود، ابتدا شیر ورودی آب و شیر برقی دستگاه (در پشت دستگاه قرار دارد) را بررسی کنید. خراب بودن دکمه آبگیری، پارگی شیلنگ، پر بودن بیش از اندازه دیگ از دیگر مواردی است که می‌تواند باعث ایجاد این مشکل شود. برای عیب یابی لازم است دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

3.ماشین لباسشویی اسنوا نشتی آب دارد

از جمله مواردی که می‌تواند باعث نشتی آب شود، می‌توان به پارگی یا گرفتی شیلنگ، مسدود شدن مسیر تخلیه آب، معیوب شدن لاستیک دور درب، ایجاد مشکل در محفظه مواد شوینده و … اشاره کرد که باید دستگاه توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.

4.خشک کن ماشین لباسشویی اسنوا کار نمی‌کند

تنظیمات نادرست یا فشردن دکمه  no spin، بار اضافی دیگ شستشو، خرابی و معیوب شدن برخی از قطعات از جمله خازن، بلبرینگ، تسمه موتور، برد الکترونیکی و … می‌تواند علت از کار افتادن مرحله خشک کن باشد که باید توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی اسنوا خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.آب ماشین لباسشویی اسنوا گرم نمی‌شود

اگر ترموستات معیوب شده باشد، هیدروستات و تایمر خراب شده باشد، شیر برقی با مشکل روبرو شده باشد یا شیلنگ آب گرم خراب شده باشد، آب لباسشویی گرم نمی‌شود. برای رفع این مشکل از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

6.مواد شوینده در ماشین لباسشویی اسنوا حل نمی‌شود

استفاده از مواد شوینده نامرغوب، کثیفی محفظه مواد شوینده، استفاده از پودر شستشو در زمان نامناسب، خرابی شیر آب، استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده می‌تواند علت بروز این مشکل باشد. برای رفع مشکل حل نشدن مواد شوینده، از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید و پودرهای شوینده را از همان ابتدا داخل محفظه بریزید تا زمان کافی برای حل شدن مواد وجود داشته باشد.

7.ماشین لباسشویی اسنوا حین کار خاموش می‌شود

بروز مشکل در برق ورودی دستگاه یا پر کردن بیش از ظرفیت دیگ از مواردی است که باعث خاموش شدن لباسشویی در حین کار می‌شود . گاهی هم وجود نقص فنی در بخش‌هایی مثل برد الکترونیکی، خازن یا موتور، ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود. قبل از ثبت درخواست، اتصالات برق، حجم لباس‌ها و ظرفیت دستگاه را بررسی کرده و مجدد دستگاه را روشن کنید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، از یک تکنسین کمک بگیرید.

8.ماشین لباسشویی اسنوا لرزش و ارتعاش زیادی دارد

پر کردن بیش از اندازه دیگ شستشو، تراز نبودن پایه‌ها، تخلیه نشدن آب، معیوب شدن کمک فنر و … می‌تواند باعث ایجاد لرزش و سر و صدای زیاد لباسشویی شود. قبل از ثبت درخواست، حجم لباس‌ها را بررسی کنید و از تراز بودن پایه‌های دستگاه مطمئن شوید. چنانچه هنوز این مشکل وجود داشت، اقدامات لازم را جهت تعمیر آن انجام بدهید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی اسنوا (همراه با جدول هزینه‌ها)

با انتخاب برند اسنوا (SNOWA) برای ماشین لباسشویی منزل‌تان تصمیم درستی گرفته‌اید، چرا که از دستگاه‌های باکیفیت بازار به شمار می‌آید. بعد از انتخاب دستگاه باکیفیت، انتخاب مرکزی که از تکنسین‌های آموزش دیده در زمینه برند دستگاه شما برخوردار باشد، گام صحیح بعدی است.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما، به کمک تکنسین‌هایی که از فیلترهای تجربه و دانش فنی عبور کرده‌اند، خدمات مورد نظر شما را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد و رضایت صد در صدی شما را جلب می‌کند.

آنچه در تمامی سال‌های گذشته، انگیزه کاراباما برای خدمت رسانی بوده است، بازگرداندن آرامش به خانواده‌هاست؛ چرا که خرابی ماشین لباسشویی با چالش‌های زیادی همراه است و زندگی پرسرعت امروزی را با دشواری‌هایی روبرو می‌کند. تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا، توسط متخصصین این برند، خدمتی است که سال‌هاست توسط این مرکز ارائه می‌شود.

کارشناسان مجرب و آموزش دیده مرکز تخصصی کاراباما که به صورت سالانه شیوه‌های نوین ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی را به صورت عملی آموزش می‌بینند. هدف کاراباما از آموزش تعمیرکاران به روز نگه داشتن دانش آنها در وهله نخست و کسب رضایت کامل متقاضیان در وهله دوم است. می‌توان گفت هر چه درباره نمایندگی اسنوا و خدماتی که ارائه می‌دهد در ذهن دارید، به بهترین شکل ممکن است کاراباما دریافت خواهید کرد.

سرویس دوره‌ای لوازم خانگی، راهکاری برای افزایش طول عمر

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به منظور مراقبت از ماشین لباسشویی باید انجام بگیرد و می‌تواند در افزایش عمر مفید دستگاه نقش بسیار مهمی ‌ایفا کند، انجام سرویس‌های دوره‌ای طی بازه‌های زمانی مشخص است. برخی از اقدامتی که طی انجام سرویس ماشین لباسشویی اسنوا انجام می‌شود به قرار زیر هستند:

  • شستشوی فیلتر صافی
  • تمیز کردن لاستیک دور درب دستگاه
  • جرم‌گیری
  • شستشوی پمپ تخلیه
  • بررسی قطعات مختلف دستگاه

نکته حائز اهمیت اینکه سرویس لباسشویی به کارکرد بهینه دستگاه کمک شایانی خواهد کرد. به هر حال واضح است که هر دستگاه نیازمند مراقبت بهینه است. تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما، کلیه خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای را به کاربران این محصول ارائه می‌دهند. مراحل ثبت درخواست سرویس دستگاه شما به همان صورت ثبت درخواست تعمیرات است.

نصب لباسشویی اسنوا (SNOWA)

برند اسنوا یکی از برندهای داخلی در زمینه طراحی و ساخت لوازم خانگی است که محصولات مختلفی را در این زمینه با کیفیت مناسبی طراحی و به بازار عرضه می‌کند. ماشین‌ لباسشویی از پرطرفدارترین محصولات این برند به حساب می‌آید، به طوری که افراد زیادی یکی از مدل‌های این دستگاه را در خانه دارند. برای استفاده بهینه از این دستگاه و همچنین افزایش طول عمر آن، نصب درست و اصولی اهمیت زیادی دارد، موضوعی که توسط بسیاری افراد نادیده گرفته می‌شود.

در صورتی که به تازگی نقل مکان کرده‌اید یا دستگاه خود را به تازگی خریداری کرده‌اید و به خدمات پس از فروش اسنوا یا نمایندگی اسنوا دسترسی ندارید، می‌توانید باکیفیت‌ترین خدمات نصب ماشین لباسشویی اسنوا را از کاراباما بخواهید. نصب دستگاه شما توسط کارشناسان مجرب در کمترین زمان و با کیفیت عالی ارائه خواهد شد. کافیست درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا به صورت آنلاین ثبت نمایید.

مشکلات متداول لباسشویی اسنوا

برخی از رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی اسنوا به قرار زیر هستند:

  • روشن نشدن دستگاه
  • باز نشدن درب
  • نشتی آب
  • عدم چرخش دیگ شستشو
  • سر و صدای زیاد
  • لرزش و تکان‌های شدید در حین کار
  • متوقف شدن دستگاه در اواسط سیکل شستشو
  • آب‌گیری کردن بعد از خاموش شدن دستگاه

تمامی این موارد ممکن است پس از یک دوره زمانی استفاده از ماشین لباسشویی بروز پیدا کند. این مشکلات در اغلب موارد با انجام یک سری تعمیرات به راحتی برطرف می‌شوند. کافیست فردی که دستگاه شما را بررسی می‌کند تعمیرکار لباسشویی اسنوا باشد و در زمینه این برند تجربه و مهارت کافی داشته باشد.

کارشناسان و متخصصان مجرب مرکز تخصصی کاراباما در زمان بروز هر یک از مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن به منظور عیب یابی دستگاه و رفع مشکل در محل حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت انجام تعمیرات لباسشویی اسنوا را انجام می‌دهند.

تعمیر قطعات لباسشویی اسنوا اولویت کاراباماست

در اغلب موارد عملکرد ناقص و آسیب‌ دیدگی یکی از قطعات ماشین لباسشویی دلیل اصلی بروز ایراد فنی و خرابی است. به منظور کاهش هزینه تعمیرات بهترین راه تعمیر قطعات معیوب و استفاده مجدد از آن‌ها است. در صورت تعمیر قطعه مورد نظر ایراد فنی دستگاه برطرف شده و کاربر می‌تواند از آن استفاده کند.

متخصصان و کارشناسان مجموعه کاراباما نیز اولویت را در تعمیر قطعات قرار داده‌اند و در صورتی که تعمیر امکان‌پذیر نباشد یا با تعمیر ایراد دستگاه بر طرف نشود، نسبت به تعویض قطعات اقدام می‌کنند. لازم به ذکر است کاراباما تمام مراحل تهیه، تست و نصب قطعه را در صورت تمایل مشتری بر عهده می‌گیرد. برخی از قطعاتی که توسط متخصصان این مجموعه تعمیر یا تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • تسمه‌ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

تعمیرکار لباسشویی اسنوا

یکی از پیش‌نیازهای تعمیر دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی به خصوص در مورد ماشین‌های لباسشویی، آشنایی کامل تعمیرکار به قابلیت‌های فنی و فناوری‌های به کار رفته در ساخت یک محصول است. با توجه به اینکه قابلیت‌های فنی مدل‌های مختلف ساخته شده توسط برندها ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد، کار تعمیر دستگاه باید به افرادی سپرده شود که از آشنایی کامل با محصولات برند مورد نظر برخوردار باشند.

در مجموعه تخصصی کاراباما، تعمیرکاران تخصصی اسنوا (SNOWA) حضور دارند که به فناوری‌ها و قابلیت‌های فنی محصولات ساخت این برند شناخت کامل داشته و در مورد جدیدترین روش‌های تعمیر لباسشویی اسنوا آموزش‌ دیده‌اند. به همین دلیل این کارشناسان می‌توانند کلیه خدمات مربوط به تعمیر را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین میزان کیفیت به مشتریان ارائه کنند.

تعمیر لباسشویی اسنوا (SNOWA) در محل

سال‌های زیادی است که تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا در منزل و محل توسط مرکز تخصصی کاراباما به متقاضیان ارائه می‌شود. این مرکز به منظور جلب اطمینان مشتریان نسبت به کیفیت خدمات، کلیه خدمات تخصصی خود را همراه با گارانتی 180 روزه یا 6 ماهه ارائه می‌دهد.

اگر از دارندگان هر یک از مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا هستید و گارانتی محصول که توسط شرکت‌ سازنده ارائه شده به پایان رسیده است می‌توانید خدمات مربوط به تعمیر دستگاه خود را به متخصصان و کارشناسان با تجربه و مجرب این مجموعه واگذار کنید. این خدمات در مجموعه کاراباما با بالاترین سطح دانش فنی، سریع‌ترین زمان و با هزینه مناسب و مقرون به صرفه انجام می‌شود که در نتیجه می‌توانید خدمات با کیفیت همراه با ضمانت معتبر را تجربه کنید.

هزینه تعمیرات در کاراباما چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیرات یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که با خرابی یکی از لوازم خانگی خود مواجه شده‌اند. با توجه به اینکه بسیاری از افراد و مجموعه‌هایی که خدمات تعمیر لباسشویی را ارائه می‌کنند، هزینه‌های سنگین و خارج از تعرفه دریافت می‌کنند، شرایطی به وجود آمده است که افراد کمتر به مجموعه‌های مختلف برای انجام کار تعمیرات اعتماد می‌کنند.

هزینه‌های تعمیر ماشین لباسشویی توسط کارشناسان و متخصصان مرکز تخصصی اسنوا مناسب و مقرون به صرفه بوده و مطابق با تعرفه‌های ابلاغی از اتحادیه تعیین می‌شود. یکی از ویژگی‌های برجسته این مجموعه، اخذ هزینه‌های تعمیر دستگاه پس از انجام کامل کار، تست دستگاه و رضایت مشتری است.

نکته مهم بعدی در مورد هزینه تعمیر لباسشویی اسنوا این است که اعلام مبلغ قطعی قبل از بررسی دستگاه شما عملا میسر نیست. زیر عوامل متفاوتی می‌تواند بر هزینه‌ای که به تکنسین خواهید پرداخت موثر باشد. برخی مواردی که می‌توانند در تعیین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی و اساسا هر دستگاهی موثر باشند، به قرار زیر هستند:

  • علت خرابی دستگاه
  • نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه
  • نوع قطعه‌ای که معیوب شده
  • میزان خرابی دستگاه

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیر لباسشویی اسنوا در تهران

ساکنان شهر تهران که از مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی اسنوا استفاده می‌کنند می‌توانند به راحتی تقاضای خود را برای دریافت خدمات در مجموعه کاراباما ثبت کنند. در هر نقطه‌ای از استان تهران که هستید، بعد از ثبت درخواست‌تان و انجام هماهنگی‌های لازم، تکنسینی که محدوده فعالیتش در نزدیکی محل زندگی شماست به منزل‌تان اعزام خواهد شد. دقیقا به همین دلیل است که می‌توانید خدمات مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

در صورت بروز هر گونه ایراد و نقص فنی در دستگاه و در شرایطی که گارانتی شرکت سازنده پایان یافته است، می‌توانید از خدمات تعمیر کاراباما که توسط کارشناسان و متخصصان مجرب این مجموعه ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید. کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در تهران در سریع‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت توسط کاراباما ارائه می‌شود.

خدمات تعمیر لباسشویی اسنوا در کدام استان‌ها ارائه می‌شود؟

یکی از شکایت‌های اصلی کاربران لوازم خانگی در سایر شهرهای کشور این است که امکان دسترسی به خدمات باکیفیت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی و به طور کلی تمامی لوازم خانگی در شهر محل سکونت‌شان مهیا نیست. کاراباما با این هدف که ساکنین تمامی استان‌های کشور بتوانند از خدمات فوری و باکیفیت لوازم خانگی بهره‌مند شوند، آغاز به کار کرده‌است.

این مرکز در حال حاضر در استان‌های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، مازندران، قم، تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه خدمات دارد و به زودی چند استان دیگر نیز تحت پوشش کاراباما قرار خواهند گرفت. ساکن هر یک از این استان‌ها که باشید می‌توانید با ثبت درخواست خود از خدمات تخصصی کاراباما بهره‌مند شوید. قم، لاهیجان، رشت، فردیس، محله‌های مختلف تهران و اصفهان و …. تنها برخی از شهرهای تحت پوشش هستند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا هم دیگه تو ایران وجود نداره؟

شراره امیدی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. اسنوا برند ایرانی هست و نمایندگی این برند در ایران فعالیت داره. اما در کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات با کیفیتی مشابه با نمایندگی ماشین لباسشویی اسنوا به همراه ضمانت ۶ ماهه خدمات ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

لباسشویی اسنوا دارم مدتی است تادقیقه ۱۲ و ۱۱و۱۰ میرود و خشک کن کار نمیکنه و دوباره به شماره ۱۲و همین طور تکرار و دیگه خاموش نمیکنه مشکل چیه ؟ ممنونم از راهنماییتون

ایرج صفاری
7 دی 1400

سلام ماشین لباسشویی من اسنوا6kهست ده دقیقه کار میکنه بعد ارور1Eمیده.تو این ده دقیقه که کار میکنه تایمر کم نمیکنه

محمدقریشوندی
15 آذر 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    15 آذر 1400

زمان خشک کردن لباس لرزش شدید دارد طوری که لباس شویی وسط آشپزخانه میاد

محمود حقی
14 آذر 1400

    سلام محمود عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    15 آذر 1400

سلام لباسشویی اسنواSWD-171SN
توی 11دقیقه زمانش متوقف میشه و فقط لباسها میچرخن و زمان تموم نمیشه باید لباسشویی رو خاموش کنم و لباسهارو خیس دربیارم دلیلش چیه؟

فاطمه ابراهیمی
9 آذر 1400

    سلام فاطمه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر متاشین لباسشویی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام وخسته نباشید ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل اکتا پلاس دارم که اولا میخواستم بدانم که در برنامه شسشو این ماشین مشاهده میشود که لباسها با وزن 2 کیلو وکمتر باید استفاده شود با این حساب یعنی این ماشین به درد نمیخورد چراکه 9 کیلوی ماشین خریده بودیم که 8 کیلو بشوییم. شما محترم چه نظری دارید
ماشین در حین شستشو در زمانی معین هنگ میکند و درجا میزند یعنی برنامه پیش نمیرود این از چه هستش متشکرم راهنمایی بفرمایید

محمد احمدی
10 آبان 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

سلام لباسشویی ما پایه بتونیش شکسته است هرچه میکنم برام گیر نمیاد مهز رضای خدا بامن تماس بگیرید ممنون

برهان عزیزی
22 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    درخواست شما به واحد مربوطه ارجاع داده شد. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.
    در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

لباس شویی اسنوا ما دربش خراب شده بسته نمیشه

علی تقی زاده
19 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    19 خرداد 1400

سلام وقت بخیر
کلید خاموش روشن شکسته
موجود هست؟
اسنوا مدل SWD-F1021

مصطفایی
16 اسفند 1398

    لباسشویی ما درحال شستشویی خودبه خود درش بازمیشه مشگل مال درب سویچ

    علی تقی زاده
    15 خرداد 1400

سلام شماره بلبرینگ های ماشین لباسشویی استوا چنده

حسین هنرور
15 خرداد 1398

با سلام و خسته نباشید
ماشین لباسشویی من آب واردش نمیشه و به محض روشن شدن شروع به حرکت می کنه با سرعتی که انگار لباس را خشک می کنه ولی در واقع آبی وارد نشده که حتی بشویه .

معصومه
4 مهر 1397

سلام لباسشویی مدل نانو سیلور دارم زمان خشک کنش ک میرسه لرزش خیلی داره صداشم خیلیه

سجاد میرزاوند
12 مرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی بلبرینگ یا شافت ماشین لباسشویی یا کمک های آن هست باید برسی و تعمیر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 مرداد 1396

    سلام اگه امکان داره دفترچه راهنمای لباسشویی اسنوا
    swa_f611 میخواستم .ممنون

    سعیدمرادی
    22 اسفند 1399

سلام ماشین لباسشویی ما نصفه میشوره بعد چراغ چشمک زن قفل در شروع به کار میکنه و درب بسته است بعد باید خاموش کنی دوباره ریست و سپس خشک کنی تا در باز شه به نظر شما مشکلش چیه

صادق امیری
10 اردیبهشت 1396

سلام لباس شویی ما از بغل درش اب و جای پودرش اب میریزه بیرون و eror IE میده مشکلش چیه گارانتی هم داره

علی
5 اردیبهشت 1396

    سلام
    اگر ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی است حتما با نمایندگی رسمی اسنوار در شهر یا شهرستان خود تماس گرفته تا به صورت کاملا رایگان این مشکل را حل کنند

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

    سلام
    من لباسشویی اسنوا مدل swd-f1031دارم خطای E8می دهد موقعی که شروع به کارمی کنه اب میگیره می مونه.

    اقبالی
    22 شهریور 1396

سلام ماشین لباس شویی استوا دارم یه مدتیه وقتی خاموشه توش آب جمع میشه من مجبور یک بار روشن کنم آبش تمام شه و دوباره ک خاموش شد سریع لباس توش بذارم علت چیه؟ممنون

ناهید
31 فروردین 1396

    سلام
    جمع شدن اب در ماشین لباسشویی دلایل خیلی زیادی دارد که از جمله میتوان مشکل در مسیر تخلیه آب خرابی شیر برقی و برد فرمان دستگاه اشاره کرد که باید این موارد توسط تعمیرکار متخصص برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 فروردین 1396

با سلام
آیا امکان عکس نمودن جهت باز شدن درب ماشین لباسشویی اسنوا وجود دارد؟

مجتبی
28 اسفند 1395

    سلام
    نخیر این امکان وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام لباسشویی اسنوا دارم وقتی به مرحله خشک کن میرسه صدا بلند زوزه میکشه

منصور اسدی
21 دی 1395

    سلام
    عموما بیشتر ماشین لباسشویی ها بعد یک مدت استفاده و شاید استفاده غیر اصولی به بلبرینگ ها و دیگر قطعات ماشین لباسشویی اسیب وارد شده که این اسیب باعث ایجاد لرزش های بسیار زیادی خواهد شد مخصوصا در حالت خشک کردن لباس پس توصیه میشود که شما با یک تعمیرکار ماشین لباسشویی صحبت کرده تا از نزدیک ماشین لباسشویی شما را بازدید کنند

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 دی 1395

      لباس شووی اسنوا دارم میخوام روشن کنم صفحه کلید روشن میشه ولی کارنمیکنه

      حسین مرادی
      16 فروردین 1400

    ماشین لباسشویی اسنوا دیگر خشک نمیکند ایراد از چیست؟

    محمدترک
    12 اردیبهشت 1399

      سلام لباس شویی اسنوا دارم در حین کار کردن ایستاد و بوی سوختگی ازش بلند شد.درب باباشو باز کردن بوی سوختگی از آرمیچر رو برد بود.که خیلی داغ شده بود.آیا قابل تعمیره یا باید کل برد عوض بشه

      نمایندگی اسنوا

      سجاد بیرانوند
      29 مرداد 1400

      سلام سجاد عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      30 مرداد 1400

با سلام
دکمه ای که باعث شروع ومتوقف شدن شستن لباس می شوند ازکار افتاده چکار کنم ؟

محمد جواد مهدوی
12 دی 1395

    سلام
    از کار افتاده یعنی چی ؟ شکسته شده یا اینکه با زدن این دکمه ماشین لباسوشی شما کاری انجام نمیدهد؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 دی 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس