ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ساید بای ساید

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید و یخچال فریزر در تهران و سایر شهرها، می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین متخصص، در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

خدمات تعمیر ساید بای ساید
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی
مشاهده سایر برندها

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید

حضور یخچالی که کارکرد درستی دارد معمولا در آشپزخانه نادیده گرفته می‌شود! به همین دلیل است که وقتی یخچال‌تان دچار مشکل می‌شود دوست دارید در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر شود. تمام تلاش کاراباما هم این بوده که زمان تعمیر و راه اندازی مجدد یخچال ساید بای ساید شما را به حداقل برساند و آرامش را به خانواده‌ها بازگرداند. از این رو تکنسین‌های کاراباما نه تنها در زمینه تعمیر یخچال ساید آموزش دیده‌اند، بلکه دانش آنها همگام با نوآوری‌ها به روز می‌شود. کیفیت، همواره زیربنای تمامی خدمات کاراباما از نصب و سرویس تا تعمیرات بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما از نگاه شما
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1تخصص و تجربه‌ی تکنسین‌های تعمیرات ساید بای ساید کاراباما در چه سطحی است؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیر و سرویس یخچال ساید (همراه با جدول هزینه‌ها)

چند دهه از عرضه یخچال‌های ساید بای ساید به بازار می‌گذرد، اما در همین مدت محبوبیت زیادی به به دست آورده‌اند. حقیقتی که با توجه به زیبایی و کارایی این نوع یخچال کاملا قابل درک است. غالب یخچال‌های ساید فضای بیشتری را به قسمت یخچال و فضای کوچک‌تر را به فریزر اختصاص داده اند. اما در صورتی که دوست دارید هر دو بخش به یک اندازه باشند، نمونه‌هایی از برخی برندها در بازار موجود است.

یخچال‌های ساید بای ساید گران‌تر از سایر انواع یخچال‌ها هستند، که البته این موضوع بی‌دلیل نیست. یخچال‌های ساید نه تنها دو فضای مجزا برای یخچال و فریزر دارند، بلکه به صرفه جویی در مصرف انرژی هم کمک می‌کنند چرا که وقتی درب یکی از قسمت‌ها را باز می‌کنید، هیچ گونه اتلاف سرما رخ نمی‌دهد.

در صورتی که سالمند در خانه دارید یا قرار است برای والدین‌تان یخچال بخرید، یخچال ساید بهترین گزینه است چرا که برای استفاده از فریزر نیازی به خم شدن نیست. این ویژگی برای افرادی که کمردرد دارند نیز بسیار ارزشمند است.

نصب ساید بای ساید

نصب یخچال ساید به طور صحیح، برای کارکرد بهینه آن اهمیت زیادی دارد. یخچال‌های ساید بای ساید قطعات مختلفی دارند که هر کدام باید به درستی نصب شده، در جای مشخصی قرار بگیرند. در واقع عدم نصب صحیح دستگاه می‌تواند شما را با مشکلاتی مواجه کند. بنابراین توصیه می‌شود که پروسه نصب را به یک تکنسین آموزش دیده در زمینه یخچال‌های ساید بسپارید. به این ترتیب، هم خیال‌تان بابت نصب صحیح دستگاه و کارکرد بهینه آن راحت خواهد بود و هم می‌توانید اطمینان داشته باشید که در آینده دچار هیچ گونه ایرادی نخواهد شد.

همچنین، مهم است که یخچال را در قسمت مناسبی از آشپزخانه قرار بدهید. معمولا توصیه می‌شود که یخچال را در قسمتی که رطوبت یا نور خورشید وجود ندارد، قرار بدهید. به علاوه، دستگاه باید حدود 10 سانت از دیوار فاصله داشته باشد.

سرویس دوره‌ای لوازم خانگی ضرورت دارد

چنانچه حتما می‌دانید، سرویس دوره‌ای تمامی لوازم خانگی تاثیر مثبتی بر طول عمر آنها خواهد داشت. یخچال‌های ساید بای ساید نیز از این قاعده مستثنی نیستند. نکته مهم در رابطه با سرویس یخچال ساید بای ساید این است که مانع بروز مشکلات جدی خواهید شد. در واقع تکنسین با بررسی دقیق دستگاه متوجه ایرادات جزئی شده، به موقع آنها را مورد رسیدگی قرار خواهد داد. از سویی دیگر، با تمیز کردن دوره ای برخی از قسمت‌های یخچال می‌توانید به بهبود کارکرد آن کمک کنید و مانع بروز ایرادات جدید شوید.

برخی از اقداماتی که هنگام سرویس دوره ای یخچال ساید می‌توانید انجام بدهید، عبارتند از:

تمیز کردن کویل‌های کندانسور: کار کویل‌های کندانسور خنک کردن گاز مبرد و درنتیجه فضای داخل یخچال است. جمع شدن گرد و خاک روی کویل‌ها به مرور زمان، باعث می‌شود که این بخش به درستی کار خود را انجام ندهد.
تنظیم دمای یخچال: درجه یخچال معمولا با توحه به فصلی که در آن قرار دارید تغییر می‌کند. قرار دادن یخچال روی دمای درست، تاثیر بسزایی روی مصرف انرژی دارد. به علاوه، به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند.
بررسی فیلتر یخچال و در صورت لزوم تعویض آن: در صورتی که فیلتر یخچال را به موقع تعویض نکنید، نه تنها آب مصرفی‌تان طعم و بوی نامناسبی خواهد داشت، بلکه ممکن است اعضای خانواده دچار بیماری‌های گوارشی شوند.

چه زمانی لازم است برای تعمیر ساید اقدام کنیم؟

یک یخچال خوب می‌تواند سال‌ها دوام داشته باشد، اما همه دستگاه‌ها در نقطه‌ای از زمان کم کم ایراد پیدا می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند. یخچالی که سر و صدا دارد، عرق می‌کند، قسمت پشت آن بیش از حد داغ است، به اندازه کافی خنک نمی‌کند، نشتی دارد یا به طور مکرر خاموش و روشن می‌شود، در واقع به شما می‌گوید که به شدت نیازمند تعمیر است یا حتی بدتر، ممکن است لازم باشد که آن را با یک یخچال ساید نو جایگزین کنید.

همه چیز بستگی به نوع خرابی و شدت آن دارد. توصیه ما به شما این است که از همان ابتدای خرید یخچال ساید بای ساید، با دنبال کردن نکات مراقبتی و انجام سرویس دوره ای، سلامت دستگاه را در حد بهینه نگه دارید و در عین حال طول عمر آن را افزایش دهید.

به عنوان یک قاعده کلی که در مورد همه دستگاه‌ها صدق می‌کند، بهتر است با دیدن کوچک‌ترین ایراد با یک تکنسین تعمیر یخچال ساید تماس بگیرید. به این ترتیب هم از بزرگ‌تر شدن مشکل پیشگیری خواهید کرد و هم هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

مشکلات متداولی که توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند

یخچالی که عملکرد درست و بهینه دارد، کاری بیش از نگه داشتن غذاهای فاسد شدنی انجام می‌دهد. در واقع یخچال سالم مواد غذایی را تازه و رقم صورت حساب برق شما را در کمترین حد ممکن نگه می‌دارد! با این حال، غالب کاربران، نشانه‌های هشدار دهنده خرابی یخچال را نادیده می‌گیرند تا زمانی که مشکل به بدترین حالت خود برسد.

برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال ساید که باید به موقع نسبت به تعمیر آنها اقدام کنید عبارتند از:

سر و صدای خیلی زیاد یخچال ساید: در صورتی که یخچال ساید شما صداهایی مثل تق تق، خر خر، ویبره یا جوشیدن ایجاد می‌کند، ممکن است مشکلاتی در موتور، موتور فن اوپراتور یا موتور فن کندانسور وجود داشته باشد یا حتی ممکن است یخچال تراز نباشد. به هر حال بهتر است بررسی علت صدای یخچال ساید توسط یک تکنسین ماهر صورت بگیرد تا مشکل به طور اصولی برطرف شود.
یخچال ساید خنک نمی‌کند: خنک نکردن یخچال یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که کاربران این دستگاه تجربه می‌کنند. برای رسیدگی به این مورد و برطرف کردن آن پیش از هر اقدامی مطمئن شوید که یخچال به برق متصل است. سپس ترموستات را تنظیم کنید و از مسدود نبودن دریچه‌های انتقال هوا مطمئن شوید. اگر مشکل خنک نکردن یخچال با بررسی این موارد برطرف نشد، احتمالا مشکل از فن اوپراتور یا فن کندانسور است و باید یک تکنسین تعمیر یخچال ساید بای ساید کمک بگیرید.
یکسره کار کردن یخچال ساید: مشکل در کمپرسور یا موتور یخچال، مشکل در گاز یخچال و خرابی برد الکترونیکی از جمله دلایل یکسره کار کردن یخچال ساید هستند. برای بررسی علت و برطرف کردن این مشکل، حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

تعمیرات یخچال ساید توسط مرکز تخصصی کاراباما

یخچال، از هر نوع و شکلی که باشد، عضو جدایی ناپذیر آشپزخانه‌های امروزی است. تصور زندگی بدون یخچال دشوار به نظر می‌رسد و در واقع خرابی این دستگاه حتی برای مدت کوتاه می‌تواند هر خانه و خانوده‌ای را با چالش‌ مواجه کند.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما با درک این موضوع و همینطور در نظر داشتن شلوغی و کمبود وقت زندگی امروز همواره تلاش کرده است همه خدمات مرتبط با لوازم خانگی و تعمیر یخچال فریزر و ساید را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیتی مطلوب برای مشتریان ارائه دهد.

بهترین تعمیرکار ساید بای ساید را از کاراباما بخواهید

مجموعه تخصصی کاراباما با هدف قرار دادن رضایت مشتریان و باز گرداندن آرامش به خانواده‌ها، کیفیت را پایه و اساس همه خدمات خود از جمله نصب، سرویس و تعمیرات قرار داده است. به همین منظور، تمامی تکنسین‌های این مرکز در زمینه تعمیرات یخچال ساید آموزش دیده اند.

به علاوه، همزمان با تغییر تکنولوژی، دانش تکنسین‌های کاراباما نیز به روز می‌شود. بنابراین می‌توانید اطمینان داشته باشید که متخصصین کاراباما یخچال ساید شما را مثل روز اول تحویل‌تان می‌دهند.

هزینه تعمیر ساید چقدر است؟

هزینه بستگی به شرایط دستگاه‌تان دارد. بنابراین طبیعی به نظر می‌رسد که پیش از بررسی دقیق یخچال ساید شما امکان اعلام هزینه قطعی تعمیرات ممکن نباشد. با این حال باید بگوییم که همه هزینه‌ها بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

رفع تمامی مشکلات یخچال ساید توسط کاراباما

دستگاه‌تان نشتی دارد، صدای زیادی تولید می‌کند، خنک نمی‌کند، مواد غذایی در یخچال زود فاسد می‌شود، مشکل یخچال‌تان هر چه که باشد تکنسین‌های کاراباما قادر به برطرف کردن آن هستند. نکته مهم در رابطه با تعمیر ساید بای ساید این است که به موقع اقدام کنید. اقدام به موقع جهت رفع ایراد یخچال ساید، دو مزیت به همراه دارد. اول اینکه، با این کار از جدی‌تر شدن مشکل موجود پیشگیری خواهید کرد. دوم، رسیدگی به موقع به دستگاه‌تان باعث می‌شود که هزینه گزاف بابت تعمیرات نپردازید.

تعمیر قطعات، اولویت کاراباما

تعمیر قطعات ساید از آن جهت اهمیت دارد که مانع تحمیل هزینه هنگفت به خانواده‌ها می‌شود. از این رو، اولویت تکنسین‌های کاراباما همواره تعمیر قطعات به جای تعویض آنها بوده است. تعمیرکار ساید بای ساید که به منزل یا محل کار شما مراجعه می‌کند، ابتدا می‌کوشد قطعه معیوب یخچال را به بهترین شکل ممکن تعمیر کند.

اما در صورتی که تعمیر امکان پذیر نباشد، تعمیرکار نظر به تعویض قطعه داده، با استفاده از قطعات اورجینال دستگاه شما را مجددا راه اندازی خواهد کرد. کندانسور، ترموستات، فیلتر و کمپرسور برخی از قطعات یخچال ساید هستند که در این مرکز ارائه می‌شوند.

تعمیر یخساز ساید بای ساید

خرابی یخساز یکی از رایج‌ترین اشکالاتی است که برای دستگاه‌های ساید بای ساید رخ می‌دهد. روشن نشدن یخساز، منجمد نشدن یا شل بودن یخ‌ها، عدم تولید یخ، چسبیدن یخ‌ها به هم و …. از جمله مشکلات شایع یخساز هستند که خانواده‌ها بابت رخ دادن‌شان به مراکز تخصصی تعمیرات مراجعه می‌کنند.

دلایل زیادی می‌توانند عامل خرابی‌های شایع یخساز باشند، به عنوان مثال در صورتی که یخساز شما یخ تولید نمی‌کند ممکن است مجموعه دمپر، موتور یخساز یا حتی برد الکترونیکی دچار ایراد شده باشند. همچنین در صورتی که یخ از یخساز خارج نمی‌شود، احتمالا دریچه دمپر دچار ایراد شده است.

در هر صورت، برای تعمیر یخساز ساید بای ساید لازم است از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. دستکاری یخچال و ساید بدون برخورداری از دانش فنی کافی، نتیجه‌ای جز خرابی بیشتر دستگاه و تحمیل بار مالی سنگین‌تر به خانواده‌تان نخواهد داشت.

تعمیر برد یخچال و ساید بای ساید

خرابی برد از جمله مواردی است که رسیدگی به موقع به آن و برطرف کردن آن تاثیر زیادی بر طول عمر یخچال و کارکرد بهینه آن دارد. برد یخچال وظیفه کنترل بخش‌های مهم یخچال از جمله فن، موتور، یخساز و … را بر عهده دارد و طبیعی است که خراب شدن آن تاثیر بسزایی بر کارکرد یخچال دارد. نکته حائز اهمیت اینکه تعمیر برد یخچال کار هر کسی نیست و لازم است یک تکنسین ماهر و کاربلد به بررسی و تعمیر این قطعه بپردازد.

بد نیست بدانید که هزینه تعمیر برد یخچال نیز به عواملی چون برند یخچال، مدل یخچال، مشکل برد و … بستگی دارد. از این رو لازم است تکنسین ابتدا به دقت اوضاع برد یخچال تان را بررسی کند و بعد به تعمیر آن بپردازد.

تعمیرات ساید بای ساید در تهران

ساکنین تمامی نقاط تهران می‌توانند با ثبت درخواست خود از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی کاراباما، خدمات تعمیر ساید در منزل را دریافت نمایند. همچنین بد نیست بدانید، به جز در موارد نادر یخچال شما به تعمیرگاه لوازم خانگی منتقل نخواهد شد.

از آنجایی که کاراباما به خوبی از فوریت تعمیر دستگاه‌هایی چون یخچال فریزر و ساید آگاه است، خدمات مورد نظرتان را با سرعتی مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد. طی 5 دقیقه از زمان ثبت درخواست‌تان، هماهنگی لازم صورت گرفته و کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت.

کاراباما کدام برندها را تعمیر می کند؟

تمامی برندهای مطرح یخچال ساید بای ساید از جمله ال جی، سامسونگ، بوش، ویرپول، جنرال الکتریک، وایت هاوس، مابه، دوو، فریجیدر و …. در مرکز تخصصی کاراباما تعمیر و سرویس می‌شوند. نکته قابل توجه در مورد کاراباما این است که تکنسین‌های متخصص برند دارد.

به این منظور که یخچال ساید شما از هر برندی که باشد، تکنسینی را به محل کار یا منزل‌تان اعزام می‌کند که در زمینه همان برند به خوبی آموزش دیده است و تجربه کافی دارد. به این ترتیب، تعمیرکار ساید بای ساید در زمانی کوتاه پروسه عیب یابی یخچال ساید را انجام داده، مشکل پیش آمده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.

شارژ گاز یخچال ساید بای ساید

شارژ گاز یخچال ساید از آن جهت مهم است که با کم شدن حجم گاز، این دستگاه نمی‌تواند به طور بهینه خنک کند. گازی که محیط داخلی یخچال را خنک می‎کند در لوله‌های قسمت پشت یخچال جریان دارد. این گاز سبب تخلیه هوای گرم و جایگزین شدن آن با هوای سرد می‌شود. در نتیجه، کاهش حجم آن سبب گرم شدن فضای داخلی یخچال خواهد شد. برای شارژ گاز یخچال ساید لازم است از یک مرکز مجاز تعمیرات کمک بگیرید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

تعمیر یخچال الجی ساید

مصطفی نکوکار
16 آذر 1402

فن فریزر
یخچال فریزر ساید برند آرچلیک ترکیه صدا می دهد آیا فن این برند را دارید؟

صفرعلی به نیک
9 بهمن 1401

سلام خوبید یخچال ساید وسایل داخلش یخ میزنه چند بار هم رو درجه ۱۶ منهای ۲ گذاشتم ولی باز یخ میزنه حالا نمیدونم چیکار میشه کردشاید من اشتباه میزنم لطفا راهنمایی کنید یکایک متخصص بیاد ببینه ممنون

احمد عزتی
24 آذر 1401

سلام ۸۴ c میزند یخچال وفریز ر کارنمیکند

میزایی
28 شهریور 1401

سلام، یک عدد طبقه یخچال ساید بای ساید الجی ۲۸ فوت

نصرالله کریمی فر
9 شهریور 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس