ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال فریزر پارس (PARS)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر پارس، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌ لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

 

نمایندگی تعمیر یخچال
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال پارس

یخچال فریزر پارس از باکیفیت‌ترین محصولات تولید داخل و یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند است. از این رو مجموعه کاراباما، طی بیش از ده سال گذشته، نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر پارس را به عنوان بخشی از خدمات گسترده خود به مشتریان ارائه داده است. تکنسین‌های این مرکز از دانش فنی کافی برای انجام تمامی خدمات مرتبط با یخچال فریزر پارس برخوردارند و می‌توانند در زمانی کوتاه پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما را به انجام برسانند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر پارس، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر پارس

1.خاموش و روشن شدن سریع یخچال

دلیل اصلی به وجود آمدن این مشکل ممکن است نوسانات برق، نقص فنی در کمپرسور، عدم عملکرد صحیح ترموستات و خرابی برد باشد. برای رفع این مشکل بررسی تخصصی توسط تکنسین ضرورت دارد.

2.یخ زدن داخل یخچال

دلیل اصلی بروز این مشکل می‌تواند خرابی ترمیستور یخچال باشد. گاهی هم وجود گرد و غبار روی کویل‌های کندانسور این مشکل را به وجود می‌آورد یا ممکن است یک شیء خارجی فن خروجی هوا را مسدود کرده باشد. در بعضی از مواقع هم خرابی برد موجب بروز این اختلال در یخچال فریزرهای پارس می‌شود.

3.خاموش شدن صفحه نمایش یخچال پارس

خاموش شدن صفحه نمایش ممکن است به خاطر عواملی مثل خرابی اتصالات یخچال، نقص فنی در اتصالات درب و برد، اختلال در صفحه نمایشگر، عدم برق‌رسانی درست به خاطر نوسانات برق، اختلال در سوئیچ درب یا مشکل در برد یخچال فریزر باشد.

4.داغ شدن موتور یخچال پارس

برخی از دلایلی که موجب داغ شدن موتور یخچال می‌شوند، عبارتند از: وجود گرد و غبار و آلودگی در پره‌های فن، وارد شدن یک شیء خارجی به داخل یخچال، نوسانات برق و فرسایش برخی قطعات در اثر گذشت زمان.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر پارس خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.قطع و وصل شدن برق یخچال پارس

قطع و وصل شدن برق یخچال ممکن است به عواملی چون وجود اختلال جدی در یکی از قطعات الکتریکی، نقص فنی در برخی اتصالات یا شل شدن محل اتصال آنها، فرسودگی عایق‌بندی اتصالات یا قطعی در یکی از این قطعات و وجود رطوبت بالا در یخچال است.

6.بسته نشدن درب یخچال پارس

از اصلی‌ترین دلایل بسته نشدن درب یخچال می‌توان به مواردی مثل عدم چیدمان درست مواد غذایی، خرابی لاستیک‌های درب، تراز نبودن یخچال یا پر بودن بیش از اندازه یخچال اشاره کرد.

7.بوی بد یخچال فریزر پارس

به طور کلی بوی بد یخچال فریزر ناشی از وجود مواد غذایی فاسد شده در یخچال است. همچنین ترکیب بوی دو ماده غذایی می‌تواند منجر به بوی بد یخچال شود. با نظافت یخچال به طور منظم از ایجاد بوی بد در آن پیشگیری خواهید کرد.

8.سخت باز شدن درب یخچال پارس

از جمله دلایل سفت شدن یا سخت باز شدن درب می‌توان به خرابی لوله‌ها یا تراز نبودن یخچال و همین‌طور کثیفی لاستیک‌های دور درب اشاره کرد. با تمیز کردن لاستیک دور درب یخچال و بررسی سایر موارد، این مشکل برطرف خواهد شد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر پارس

یخچال فریزر
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال پارس

کاراباما، برای آسودگی خاطر مشتریان همواره از بهترین تکنسین‌ها دعوت به همکاری کرده و با فیلترهای فنی و تخصصی، توانسته است در سه بخش نصب، سرویس و تعمیر یخچال، با کیفیت‌ترین خدمات ممکن را به مشتریان عزیز ارائه دهد. سابقه‌ی بیش از 11 سال تعمیرات موفق، تاییدی بر این ادعاست.

تکنسین‌های مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما علاوه بر فیلترهای فنی، فیلترهای اخلاقی را نیز گذرانده‌اند و در طول تعمیرات یخچال، مسئولیت‌پذیری و مراقبت نسبت به صحت عملکرد دستگاه شما را مهم‌ترین وظیفه‌‌ی خود می‌دانند.

در ضمن با وجود 6 ماه گارانتی تعمیرات، دیگر لازم نیست نگران عدم کارکرد یخچال خود باشید زیرا تا 6 ماه پس از تعمیر یخچال توسط تکنسین کاراباما، اگر مجددا همان مشکل برای یخچال شما پیش بیاید، دستگاه توسط کاراباما به صورت کاملا رایگان مجددا تعمیر خواهد شد

متخصصین ما کدام مشکلات یخچال پارس را تعمیر می کنند؟

مشکلاتی که می توانند برای یخچال پارس (PARS) شما اتفاق بیفتند، متفاوت هستند. برخی از مشکلات رایج به قرار زیر هستند:

  • سر و صدای زیاد کمپرسور
  • اتومات نکردن یخچال
  • کار نکردن یخساز
  • کار نکردن آبسردکن دستگاه
  • گرم بودن بخش یخچال در شرایطی که فریزر کاملا نرمال کار می‌کند
  • پوسیدگی یا خرابی لاستیک درب
  • نشت آب
  • ایراد پیدا کردن درب

باید این نکته را ذکر کنیم که قطعات مختلفی از یخچال پارس ممکن است خراب شوند که اولویت کاراباما، کاهش هزینه‌های شماست و به همین دلیل، در صورتی که نتوان قطعات را تعمیر کرد، با قطعات باکیفیت تعویضخواهند شد.برخی از قطعات یخچال پارس که توسط تکنسین‌های کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور

خدمات تعمیر به همراه گارانتی 6 ماهه

اطمینانی که کاراباما بابت کیفیت خدمات خود دارد به این دلیل است که پیش از استخدام تکنسین‌ها و تعمیرکاران یخچال پارس فیلترهای فنی مشخصی را لحاظ کرده است. تنها تکنسین‌هایی می‌توانند با کاراباما همکاری کنند که از سطح قابل قبولی از تجربه و دانش فنی برخوردار باشند. به همین دلیل است که تمامی خدمات تعمیر به مدت 6 ماه گارانتی می‌شوند.

گارانتی 6 ماهه تعمیرا ت به عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می‌شود تا با خاطری آسوده از خدمات کاراباما استفاده کنند. در صورتی که طی مدت 6 ماه از زمان راه اندازی مجدد دستگاه، مشکل برطرف شده توسط تکنسین ما تکرار شد، مجددا دستگاه شما را تعمیر خواهیم کرد بدون اینکه هزینه‌ای از شما دریافت شود. در کاراباما خدماتی فراتر از نمایندگی یخچال پارس دریافت خواهید کرد.

کاراباما در کدام مناطق کشور خدمات تعمیر و سرویس ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر کاراباما خدمات خود از جمله نصب، تعمیر و سرویس یخچال پارس را در استان‌های تهران، البرز، گیلان، اصفهان، مرکزی، فارس، خراسان رضوی، قم  و … و همچنین جزیره کیش ارائه می‌دهد. در صورتی که ساکن این استان‌ها هستید و به نمایندگی یخچال پارس دسترسی ندارید، می‌توانید از خدمات کاراباما برخوردار شوید.

برای ثبت درخواست خود می‌توانید طی 24 ساعت روز و 7 روز هفته درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین امکان ثبت درخواست از ساعت 7 صبح تا 12 شب از طریق تماس با شماره تلفن شرکت وجود دارد.

بد نیست این نکته را نیز بدانید که گستره خدمات کاراباما در حال افزایش است و در آینده‌ای نه چندان دور، بیشتر مناطق کشور را پوشش خواهیم داد. به این ترتیب همه خانواده‌ها در تمامی نقاط کشور از خدمات باکیفیت لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر پارس

هزینه تعمیر یخچال فریزر پارس، با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تعیین می‌شود. همچنین کاراباما به طور کامل بر قیمت‌گذاری نظارت داشته و مشتریان گرامی از این جهت نگرانی خاصی نخواهند داشت. با این حال باید این نکته را ذکر کنیم که به طور کلی  هزینه تعمیرات یخچال، به مدل آن، قطعه خرابی و نیاز یا عدم نیاز قطعه جدید بستگی دارد.

بنابراین تکنسین در صورت توضیح شما قیمت حدودی را اعلام می‌کند و در ادامه، پس از بررسی و عیب‌یابی دستگاه، هزینه کامل را اعلام کرده و در صورت تایید شما به تعمیر یخچال خواهد پرداخت.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر یخچال پارس در تهران

تمامی خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال پارس، در غرب تهران، شرق، شمال وجنوب این شهر و حومه قابل ارائه است. از مناطق 22گانه تهران تا اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، شهر قدس و …، متخصصین کاراباما خدمات مورد نظر شما را ارائه می‌دهند.

یخچال از آن دسته لوازم خانگی است که در صورت خراب شدن، باید فورا تعمیر شود و امکان موکول کردن تعمیر به آینده برای خانواده‌ها ممکن است. متخصصین کاراباما با دانستن این موضوع، در صورت نیاز شما به تعمیر یخچال پارس، در مدت کوتاهی در منزل یا محل مورد نظرتان حاضر شده و تعمیرات مورد نظر را انجام می‌دهند. تنها کافیست با شماره تلفن مرکز تعمیر یخچال پارس تماس گرفته، درخواست تعمیر یخچال پارس در تهران را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام و عرض خسته نباشید.. خواستم تشکر کنم از خدمات بسیار خوبتون.. با جرعت می‌تونم بگم پا به پای نمایندگی یخچال فریزر پارس، خدماتتون کیفیت داره..

مریم مردفرد
13 اسفند 1401

سلام نمایندگی تعمیر فریزر پارس در رامسر یا شهرنزدیک کجاست؟برد فریزر من اتصالی کرده

جعفری
27 بهمن 1400

سلام یخچال فریزر پارس مدل ۱۸۸۰ رو زدم برق الان صفحه نمایشش کار نمیکنه،خواستم ببینم از برد است یا از تنظیماتشه

امین طلا
21 بهمن 1400

یخچال فریزر من پارس ۱۸۰۰ دمای یخچال میاد پایین برای اینکه یخ اب نمیکنه هرماه زنگ میزنم به تعمیر کار میاد پشتشو باز میکنه یخشو اب میکنه میره یکبار هم اومد سنسورشو عوض کرد حالا موندم چکار کنم زنگم میزنم شرکتش یه تعمیر کار جدید میفرسته توروخدا اگه کسی رو میشناسید که وارده معرفی کنید ممنون میشم

فرشته اسدهمدانی
12 بهمن 1400

سلام فریزر پارس ما الان چند روزه اژیر قرمز میزنه و از درجه ۲۲میاد رو نه باز یکی یکی میره بالا علتش چیه

رحیم حیدری پور
13 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام ، یخچال پارس دارم، بعد از اینکه قاب یا همون کاور فن رو جدا کردم، یه قسمت داشت که از جنس فوم و یونولیت و آکاسیف بود ، اون خراب شد ، تکه تکه شد، اسم دقیق اون قطعه چیه ، نمیدونم چطوری تهیه کنم ، چون اسمشو نمیدونم ممنون میشم کمکم کنید .

فرید سبحانی
12 تیر 1400

بعد از 7 ماه استفاده، یخچال یه خورده برفک زده، که به صورت قطرات آب زیر فن چسبیده به بدنه. طبیعیه یا مشکل؟

خسروی
14 آذر 1399

سلام من یخچال فیریزر پارس دارم الان چند روزه برد یخچال دچار مشکل شده . ممنون میشم تماس بگیرید

مهدی خادم
6 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز شما میتونید با تماس با 02154584 سفارش خودتون رو نزد متخصصین تعمیر یخچال پارس کاراباما ثبت کنید تا در اولین فرصت برای تعمیر یا تعویض برد یخچال به منزل شما بیان.

    کارشناس5: شعبانی
    6 آبان 1399

سلام به اساتید . من چند روزه یخچال فریزر دوقلو پارس ۱۷۰۰ خریدم . همه چیش راضی ام اما میخواستم بدونم چرا فریزر دماش در روز چند بار بالا پایین میشه ؟ هیچ اروری هم نمیده و هر وقت دماش کم یا زیاد میشه بعد از یک ساعت به حالت عادیش برمیگرده . میخواستم بدونم که این چیز همون حالت دیفراست هستش یا مشکل خاصی داره ؟ درضمن دکمه سوپر فریزر هم چراغش خاموشه اما باز هم در روز چند بار بالا پایین میشه دماش و بعد به همون دمایی که بهش دادیم بر میگرده . خواهشن بگید دلیل چیه خیلی حساسم سر وسایل خونم

مرتضی شریفی
21 مرداد 1399

سلام
یخچال فریزر ما حداقل ماهی یکبار درجه ی آن کم میشود
چه‌باید کنیم

علی
3 مرداد 1399

سلام وقتی در یخچالمو باز میکنیم چراغش روشن خاموش میشه و یه صدایی میده میخواستم ببینم از چیه؟

پروانه صیامی
13 خرداد 1399

سلام وقتی در یخچالمو باز میکنیم چراغش روشن خاموش میشه و یه صدایی میده میخواستم ببینم از چیه؟

صیامی
13 خرداد 1399

باسلام من ۴روزه یخچال گرفتم‌هیچ کس برای نصب ان جوابگو نیست

مهدیه جویی
6 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، شما با ما نماس گرفته اید؟ یخچال شما ضمانت دارد؟

    کارشناس 4: جعفری
    7 خرداد 1399

    سلام وقت بخیر برد فریزرپارس چطوری وصل میشه به خود یخچال سوکت ها رو میگم سه تا سوکت هست یکی سیاه محافظدار یکی صورتی یکی هم قهوه ای

    بهزاد جهانگرد
    16 مرداد 1399

سلام یک یخچال وفریزر دوقلو پارس خریدم یخچالش زیر فنش داخل یخچال قطرات اب هست که گاهی یخ میشن و گاهی اب میشن و حتی خشک هم میکنم باز دوباره اون قطرات اب پیدا میشه مشکل از کجاست؟

رضا بخشی
1 خرداد 1399

علت تعریق فوم پشت یخچالچ قسمت بالا ازسمت راست ویکسره کار کردن یخچال پارس تازه خریداری شده

روح الله منصورزادگان
26 اردیبهشت 1399

سلام. 2 سوال از خدمتتون دارم. اول اینکه برای یخچال-فریزر دو درب 1880 بهترین و مناسب ترین دما برای یخچال و برای فریزر چه درجه ای است؟
دوم اینکه آبریزش از دریچه بالای یخچال بطور متناوب ایجاد می شود. با برنامه ریزی، محتوا را تخلیه و دستگاه را کلا خاموش کرده و از برق می کشیم. بعد از 24 تا 48 ساعت، مجددا دستگاه را به برق می زنیم و درست کار می کند، تا نوبت بعد که مجددا این مورد تکرار می شود. اخیرا تکرار بیشتری پیدا کرده است، هر چند که بسیار دقت می کنیم که درب را زیاد باز و بسته نکنیم. آیا راه حلی وجود دارد؟
با تشکر فراوان.

قاصدی
23 فروردین 1399

سلام امروز فریزر پارس مدل بوران را خریداری کردیم فقط مشکلی که دارد وقتی مواد غذایی داخل فریزر می گذاریم اخطار LO می دهد و مدام آلارم می دهد بعد از حدود نیم ساعت قطع می شود. علت چیه؟

رضاحیدری
8 اسفند 1398

سلام بنده فریزر f12mc دارم چند روزه که موتور از برد بالای در فرمان نمیگیره بطوری که نه خاموش میشه و نه تغییر دما میشه داد لطفا راهنمایی کنید

حمید بهرامی
6 بهمن 1398

سلام،خواهش می‌کنم جواب بدید بدونم مشکل از چیه. حدود ۴ ساله یخچال فریزر پارس داریم، الآن ۲ روزه دمای یخچال هی کاهش پیدا میکنه و سردتر میشه. قبل از این، همیشه روی ۱۷- بود، الآن حتی به 31- هم میرسه… حتی یکروز کامل یخچالو از برق کشیدیم و محتویات داخلشو خالی کردیم دوباره راه اندازی کردیم، بازم رفته رو 28-
لطفا بگین از چی میتونه باشه؟؟

محمد
16 آذر 1398

با سلام و خسته نباشید ببخشید شما دستگیره این یخچال دو قلو پارس رو هم دارید؟
دستگیره های یخچال خیلی ضعیف بودن و سریع شکستن

ali
5 آذر 1398

    سلام دوست گرامی
    خیر ما فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

    کارشناس 4: جعفری
    6 آذر 1398

با سلام
فریزر قدیمی سه چراغه (زرد و آبی و قرمز) که کارکرد سرمایشی خوبی دارد ولی موقع گرم بودن فریزر یا باز ماندن در آلارم نمی زند و چراغ قرمز روشن نمی شود
ممنون و تشکر

ابوالفضل
20 مهر 1398

سلام خسته نباشید
من یه فریزر بدون برفک پارس دارم آیا میشه جای اون دوتا کشوی جای قالب یخ یه کشوی یخساز معمولی از این پیچی ها روش وصل کرد.
باتشکر

سعید محمدی
19 مهر 1398

سلام من یه یخچال فریزرنوفراست پارس دارم چندسالی که استفاده میکنیم خیلی راضی بودم وحدودیکسال است یه عیبی پیداشده متاسفانه هیچکس نمیتونه درست ویاراهنمایی کنه یخچال راوقی ازبرق میکشیم بعددوروزکه به پریزمیزنیم مثل ساعت کارمیکنه تایکی دوماهه بعدهم صدامیده وهم درعرض یک روزدماخودبخودبالای صفرمیادبخداموندیم چکارکنیم دراردبیل ساکن هستیم متاسفانه هزینه های هنگفتی خرج میکنیم ولی نتیجه نمیگیریم لطفاراهنماییم کنید

علی نامور
22 شهریور 1398

سلام یخچال فریزرمن سه روزدربرقه ولی فریزر یخ نمیزنه

فردین رویین
3 تیر 1398

باسلام.یخدون عوض شد الان ترموسات عمل خاموش کردن رو انجام نمیده و لوله پشت یخچال تا موتور یخ میزنه البته اینطور نبود تا کولر گازی روشن نشده بود و روی چهار پنج اوتمات میکرد ولی الان روی یک هم میزارم باز اوتمات نمیکنه و لوله ها پشت یخ زده

مسعود تفضلی
22 خرداد 1398

سلام.
ما یخچال فریزر پارس داریم که بدون برفک هستش.
آیا میشه واسه تمیز کردن داخل یخچالمون از برق بکشیمش یا به اسطلاح آفش کنیم؟درجه ش خراب نمیشه؟
آخه نمیشه همینطوری روشن باشه و درشو مدت طولانی باز بزارم.

mari
17 بهمن 1397

خدا وکیلی سروصدای یخچال فریزر پار بدون برفک اینقدر عذابم میده که دوست دارم بیرون بندازمش اخه چرا یخچال باید اینقده بوق بوق بکنه باور کنید روانمو بهم ریخته چرا از قطعات خوب در یخچال استفاده نمی‌کنید مسخرشو درآوردید کالای ایرانی کالای ایرانی مسخره

انصاری
17 بهمن 1397

با عرض سلام و خسته نباشید
یخچال تک درب با برد الکترونیکی سه دکمه داریم که بعد از نوسان برق برد الکترونیکی خراب شد و نتونستم عیب یابی کنم . برد الکترونیکی سه دکمه PA160خریدم والان یخچال کار میکند و مشکل اینجاست فن داخلی یخچال (که خودم دستی خاموش میکنم برد الکترونیکی رو )شروع به کار میکند . یعنی برد از خاموش شدن موتور و برد الکترونیکی فن داخلی یخچال شروع به کار میکند لطفاً راهنماییم کنید

مرتضی سعیدی
22 آذر 1397

با عرض سلام و ادب
یخچال تک درب با برد الکترونیکی سه دکمه داریم که بعد از اینکه برق نوسان کرد برد الکترونیکی دیگه از کار افتاد نتونستم عیب یابی کنم . برد الکترونیکی تازه PA160خریدم و الان یخچال کار میکند. ولی مشکل اینجاست فن داخلی یخچال بعد از خاموش شدن برد الکترونیکی که (با خودم دستی خاموش میکنم ) شروع به کار میکرد عیبی هم در سیم کشی یخچال نداریم لطفا راهنماییم کنید ؟

مرتضی سعیدی
22 آذر 1397

سلام شماره نمایندگی استان کرمانشاه رو میخام لطفا

سید سلمان حسینی نوری
19 آذر 1397

    سلام،فریزر پارس دارم دماش خیلی بالا میره حتی تا ۳۱ درجه علت چیه

    س.ش
    10 تیر 1398

با سلام فریزر پارس قدیمی داریم مدل پنگوئنی قدیمی که ریل هاش خراب شدن میخواستم بدونم امکان هست این ریل هارو سفارش بدیم میفرستید یا خیر با تشکر؟

سعیدی
5 آبان 1397

با سلام

یخچال فریزر ما هر بیست دقیقه نیم ساعت یکبار نمایشگر و تمام علائم روی آن شروع به چشمک زدن و خاموش روشن شدن میکند و همزمان با این چشمک زدن ها هم از بوق آلارم درب یخچال صدای بوق های متقاطع و قطع و وصل شدن های سریع میاد که واقعا آزار دهنده و روی اعصابه. کسی میدونه مشکل از چیه؟ اگر بله راه حل چیه و آیا به سیستم یخچال ممکنه آسیب بزنه؟

فرهاد خانی
18 مهر 1397

سلام. فریزر پارس دارم 7تا سبد داره. و قدیمی حدود25ساله بدون دردسرکارمیکرد چندوقت پیش همیشه روشن و اتومات نمیکرد،تعمیرکارامده ودوبارترموستات عوض کرده ولی درست نشده. علت ازکجا دیگر ممکن است باشه. ممنون میشم راهنمایی فرمایید. شمال کشورهستم.

علی. معقولی
9 مهر 1397

سلام
فریز پارس مدل F12MC داریم که تازه به برق زدیم محیط فریزر سرد هست اما صفحه دیجیتالی ۲۴ رو به صورت چشمک زن نشون می ده مشکلش چیه

مهدی
23 مرداد 1397

سلام
یه فریزر پارس داریم ما که خیلی سر و صدای اضافی و بلندی موقع کار کردن داره , ترموستات عوض کردیم مشکل حل نشد
گفتن از نوارشه تعویض کردیم مشکل حل نشد
خیلی دیر ترموستاتش عمل میکنه و بیشتر وقتا موتور در حال کاره
ترموستات رو در هر حالتی میذارم خیلی دیر قطع میکنه و زمان خاموش بودن موتور هم خیلی کمه
سمت رودهن میشینم و نمیدونم کسی که واقعا سر در بیاره از این موضوع این سمت هست یا خیر
لطفا راهنماییم کنید

سعید عبدالله زاده
20 مرداد 1397

سلام.من یخچال پارس دارم.چون برد صفحه نمایشش سوخته ب.د اومدن اونو عوض کردن.حالا با این برق رفتنا تازگیا انقد بوق میزنه که یعنی از ساعت 5تا الان که نه و نیمه همینجوری بوق میزنه البته با ده مین یا دو مین فاصله.ایراد چیه

افسانه سلمانی
6 مرداد 1397

سلام
من دو مشکل دارم خواهش میکنم راهنمایی کنید

یخچال فریزر دو قلوی پارس دارم …یخچال به صدا افتاده و بسیار آزار دهنده هست
شبها خواب نداریم

نوار هر دو هم فاسد شده

هزینه تعویضش با اجرت چقدر میشه؟

الهه س
4 مرداد 1397

سلام خدمت شما بنده یخچال فریزر پارس بدون برفکcmbnf 180 دارم مسیر عبور کابل سوکتی درب یخچال به مدار جوریه که توی یه شیار انحنایی قرار داره وسیم بعد از مدتی دچار قطعی میشه میخواستم بدونم آیا راه دیگری هست سیم رو عبور بدیم این مشکل حل بشه.باتشکر

هدایت صادقیان فر
3 مرداد 1397

سلام و خسته نباشید خدمت اساتید محترم.
یخچال فریزر پارس مدل کمبی 1800 دارم برد پاورش سوخته تعمیرکاراگفتن قابل تعمیر نیست دیگه بد ترکیده بود.
برد کاملش نیاز دارم.شهرستانم میخوام سفارش بدم.لطف کنید اگه موجود دارید اصلاع بدید ممنون میشم

حسین قنبری
29 تیر 1397

سلام
یخچال فریزر پارس دارم ( یخچال بالا فریزر پایین) چند روز است صفحه نمایش روی در یخچال هیچی نمایش نمی ده اما یخچال و فریزر عین همیشه کار می کنند.
علت چیست و چکار باید بکنم؟

کامبیز مهری
3 تیر 1397

سلام و عرض ادب
فریزر مون دو روزه درجه اش از 7-بالا تر نمی ره بلکه تا صفر درجه هم تنزل پیدا می کنه. بدون برفکه، تا چند ساعت از برق هم کشیدیم اما درست نشدفریزر صدای موتور داره از دکمه سوپر هم استفاده کردیم تغییری نمی کنه، یکساله خریدیم.
شاید در خرید باید دقت می کردیم ؟

هانی عزیزپور
15 خرداد 1397

سلام وقت بخیر یخچال ما صداهای ناهنجار زیادی ازش میاد بیرون وقتی کار می‌کنه . هفت ماهه گرفتیم یخچالو . صدای شکستن چوب میده بیشتر اوقات و وز وز کردن خیلی بلنده .

مهرزاد سمیعی
14 خرداد 1397

فریزر قدیمی پارس دارم که نمی توانم درجه ان را روی عدد مورد نظر تنظیم کنم راهنمایی کنید

خیام صحرانورد
13 خرداد 1397

با سلام
چند ماه پیش یخچال پارس گرفتم هر چند ساعت یه بار صدای ناگهانی ترق ترق بشدت بلندی میده علتش چیه؟

مجید گودرزی
14 اردیبهشت 1397

سلام چند ماه پیش یخچال پارس گرفتم چند ساعت یه بار صدای ناگهانی ترق ترق بشدت بلندی میده که شبها آزار دهنده است علتش چیه؟

مجید گودرزی
12 اردیبهشت 1397

سلام فریزر نوفراست دارم که از امروز صدای عجیبی دوبار داده مثل بد کار کردن فن و درجه اش هی پایین و بالا میشه و موتورش همش کار میکنه
لطفا راهنمایی بفرمایید

بهپور
25 اسفند 1396

سلام یک یخچال فریزر پارس مدتی هس خریداری کردم ولی الان یه هفتس صدای ناهنجار تق تق مثل شکسته شدن میده و درجه نشانگر فریزر بالا پایین میشه بین _18تا _25جابجا میشه مشکل از چیه راهنمایی کنین لطفا

حسین مصلی نژاد
24 اسفند 1396

سلام یک فریزر بدون برفک تو خونه دارم که داخلشو شستشو دادیم بعد یک ساعت ک زدم به برق بوق صداش در اومد و هی درجش کمتر میشد و بعد چند دیقه صفحه نمایشگر قطع شو و یخچال گه گداهی فنش خاموش و روشن میشه چ کنم ؟؟

حمیدرضا جفعری
7 اسفند 1396

سلام ببخشید ما دوماهی هست یخچال پارس رو خریدیم،ولی هرسری صدای الارمش بیخود بلند میشه ،دوما اینکه یه صدایی شبیه شکسته شدن یخ یا پرت کردن وافتان یه تیکه یخ از پشت یخچال میاد که شبها خیلی زیاده،ومهمتریم مشکل اینه که تا مدتی قسمت عادی یخچال خنک میکرد اما الان یهو داخلش گرم میشه وخنک نمیکنه و۳باره این اتفاق میفته!وهربار مجبورم خاموشش کنم و۲۴ساعت بعد روشنش کنم !میشه بگین مشکلش چیه؟!

هدا نعمتی
29 بهمن 1396

سلام فریزر پارس بانشانگر دیجیتال دارم مدل سال 1381،مدتی شده نشانگرش به عدد6و 8حساس شده.تا دما میشه منفی 16یا 18خاموش میشه از بردش صدای قطع و وصل زیاد میاد و موتور را هر چند ثانیه ری استارت میکنه،نشانگر روی این اعداد چشمک میزند

علی حسینی
6 بهمن 1396

    سلام من یه یخچال فریزرنوفراست پارس دارم چندسالی که استفاده میکنیم خیلی راضی بودم وحدودیکسال است یه عیبی پیداشده متاسفانه هیچکس نمیتونه درست ویاراهنمایی کنه یخچال راوقی ازبرق میکشیم بعددوروزکه به پریزمیزنیم مثل ساعت کارمیکنه تایکی دوماهه بعدهم صدامیده وهم درعرض یک روزدماخودبخودبالای صفرمیادبخداموندیم چکارکنیم دراردبیل ساکن هستیم متاسفانه هزینه های هنگفتی خرج میکنیم ولی نتیجه نمیگیریم لطفاراهنماییم کنید

    علی نامور
    22 شهریور 1398

4ماه یخچال پارس گرفتم چند ساعت یه بار صدای ناگهانی ترق ترق بشدت بلندی میده که شبها آزار دهنده است علتش چیه؟

مرضیه
26 دی 1396

سلام . فریز ما مدلش f12mc است از دیشب خنک نمی کند و قسمت دیجیتال آن قطع ووصل میشه ( چشمک زن ) و صدای تق تق از داخل برد آن که ظاهرا ناشی از قطع ووصل است میاد خواستم بدونم احتمال هست از برد باشه و قیمت برد چنده . ممنون م تشکر از شما

فریدون نصیری
8 دی 1396

سلام،خواهش می‌کنم جواب بدید بدونم مشکل از چیه. حدود 4 ساله یخچال فریزر پارس داریم، الآن 2 روزه دمای یخچال هی کاهش پیدا میکنه و سردتر میشه. قبل از این، همیشه روی 17- بود، الآن حتی به 25- هم میرسه… حتی یکروز کامل یخچالو از برق کشیدیم و محتویات داخلشو خالی کردیم دوباره راه اندازی کردیم، بازم رفته رو 19-
لطفا بگین از چی میتونه باشه؟؟

میثم
25 آبان 1396

سلام از شیراز تماس میگیرم.یخچال فریز نوفراست۱۸۸۰ خریدم یکسال پیش.اول که خنک نمیکرد بردم نمایندگی.
درست شد.یک ماه پیش از دریچه که هوای سرد فریزر رو به داخل یخچال میاره آب چکه میکرد.خاموشش کردم تا دوروز بعدش درست شد.
الان دوباره داره چکه میکنه. در ضمن دوروز پیش آلارمش هم مدام زنگ میزد که هر چی دکمه رو زدم قطع نشد.
مجبورشدم خاموش و روشنش کنم تا قطع بشه.
ممکنه راهنمایی کنید که علت چیه.
ممنون

زهرازارعی
9 آبان 1396

باسلام..حدود ده سال پیش فریزر نوفراست خریداری کردیم و هرزگاهی برفک رو اب نمیکنه و مجبوریم فریزر رو دوروزی خاموش کنیم تا درست بشه اما بعد چند ماه باز همون اوضاع رو داره..جدیدا وقتی حتی با کلید برد خاموش میکنیم موتورش خاموش نمیشه و همچنان صدا داره تا وقتی که پریز رو بکشیم..مشکل چیه..ممنونم

Mahnaz
5 آبان 1396

    سلام
    امکان خرابی در برد فرمان یا المنت هست که باید حتما توسط تعمیرکار متخصص برسی شود

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام فن یخچال سالم است ولی کار نمی کند وداخل یخچال برفک می زند چکارکنم

حسن صفری محمدی
30 مهر 1396

    سلام
    چرا مطمن هستید که فن سالم است ولی کار نمیکند ؟ احتمال خرابی برد فرمان و عدم فرمان برای کارکرد فن وجود دارد

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام
چند ساله یه یخچال فریزر نوفراست پارس دارم. یه مدت خوب کار کرد بعد چند سال موتورش سوخت . تعمیرکار اومد موتور رو تعویض کرد . بعد از اون درجه یخچال مرتب ببالاپایین میشد و چراغ های چشمک زنش بی دلیل از کنترل خارج میشد و چندین ساعت بوق میزد تا خودش از کار بیافته . ارجاع دادیم به نمایندگی گفتن باید سنسور تعویض شه که کردیم ولی بعد چند روز استفاده دیدیم که مشکل حل نشده و برفک زدن دستگاه درست نشده دوباره تعمیرکار اومد و این دفعه بردشو تعویض کرد . مشکل چراغ های چشمک زن برطرف شد اما برفک زدنش همچنان باقی مونده و هر ماه دو بار باید برفک زدایی بشه وگرنه درجه میاد رو مثبت 4 یا 3 . لطفا بفرمایید من با این کمد چه کنم ؟!

منصور عباسی
8 مهر 1396

    سلام
    دوست عزیز وقتی عیبی در یخچال فریزر به وجود میاید قبل از انحام هر کاری باید از عیب یابی آن مطمن شد و سپس اقدام به تعویض قطعات نمود با توجه به توضیحات شما ظاهرا عیب برفک زدن یک عیب جدید است که باید برسی شود که و البته باور کنید به این صورت امکان راهنمایی فنی به شما وجود ندارد چون دستگاه باید به صورت حضوری کاملا برسی شود ولی توصیه میشود که از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 مهر 1396

سلام آیا بصورت دستی از طریق دکمه های روی کیت فریزر پارس سه دکمه میتوان حالت دیفراست را تحریک و تست کرد روشش چیست؟

رضا امیری
21 خرداد 1396

باسلام،یخچال فریزر پارس دارم،به جای درجه حرارتش مینویسه EF وکل مواد داخل یخچال منجمدمیشه,تعمیرکار امد گفتن سنسور داخل یخچال مشکل داره عوضش کردن،درست شدو چندساعت مثل اول کار میکرد،یه دفعه برق قطع شدوقتی برق امد باز دوباره ارور EF رو نوشت ،مشکل از کجاست؟

فیض الهی
18 خرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی برد فرمان شما بسیار بالاست که باید برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 خرداد 1396

باسلام یخچال پارس لاردر 1700 دارم که بردش گاها صدای آژیر میده کمپرسور دیر روشن میشه و زیاد خنک نمیکنه..کمپرسور و برد و سنسور محیطی عوض کردم اما باز دیر به دیر روشن میشه..لطفا راهنمایی کنید!
امکانش هست از سنسور دومی که داخل اواپراتور قرار داره باشه یا خیر؟

احمدرضا
8 خرداد 1396

سلام وقت بخیر
یک عدد شیر برقی واسه یخچال پارس کمبی 1800 نیاز دارم خیلی فوری فوری
چطوری میتونم تهیه کنم راهنمایی بفرمایید
از اردکان یزد مزاحم شدم

مرتضی طاهری
5 خرداد 1396

با سلام
یخچال فریزر پارس دارم الان یکی دو ساله خودبخود آلارم یخچال به صدا درمیاد هر کاری هم میکنم از طریق تنظیمات نمیتونم قطعش کنم تا حدودا بعداز دو سه دقیقه خاموش می شود
تعمیر کار هم آوردم نتونسته تشخیص بده
یه سری سیم از گوشه بالایی در یخچال رد میشه اگه امکانش هست بگین سیم مربوط به بلندگوی آلارم چه رنگیه که قطعش کنم
به شدت صدای یخچال رو اعصابم مخصوصا اگه نصفه شب بصدا دربیاد
با تشکر

سینا عزیزی
4 خرداد 1396

باسلام،قبلا سوال پرسیدم صفحه برد درجه حرارت یخچال فریزرم مینویسه EF و درجه حرارت رو نشون نمیده،پرسیدید همیشه اینطوریه ،بله کلا درجه حرارت رو نشون نمیده و سرماش کم نشده،تمام مواد داخل یخچال یخ زده

فیض الهی
27 اردیبهشت 1396

    سلام
    سنسور داخل اواپراتوز یخچال فریزر شما یا برد کنترل دستگاه شما خراب بوده به همین دلیل باعث بالا رفتن سرمای یخچال و یخ زدن یخچال فریزر شماست که باید برسی و عیبت بابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 اردیبهشت 1396

با سلام چگونه می توانم برد فریزر F12MB بخرم از شهرستان هستم یک فریزر قدیمی دارم اتومات نمی کند می گوییند باید برد عوض شود ممنون و متشکرم .

سید جلال ال محمدی
24 اردیبهشت 1396

    سلام یخچال منم دقیقا همین مدل هست و دقیقا همین مشکل رو داره اتومات نمیکنه لطفا اگه مشکلت حل شد به من هم اطلاع بده چیکار کنم

    احمد امیدی
    6 تیر 1401

باسلام وخدا قوت
یخچال پارس خریداری نموده ام ولی مدتی است فن داخل آن کار نمی کند وبرفک می زند تعمیرکار گفته عیب از برد است ولی هر از گاهی فن روشن می شود ودوباره از کار می افتد لطفا راهنمایی بفرمایید .

حسن صفری محمدی
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی تعمیرکار قبلی فن را تست کرده و از سالم بودن آن مطمن است ؟ واینکه این روشن شدن گاه به گاه در چه زمانی صورت میگیرد؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

سلام
گزینه super در یخچال فریزر پارس چه کاربردی داره

شاپور رنجبر
13 اردیبهشت 1396

    سلام
    این گزینه به منظور کارکردن یخچال فریزر با تمام توان است

    کارشناس 2 : علوی
    13 اردیبهشت 1396

با سلام
فریزر پارس دارم دو سال هس خریده ام دیروز درجه اش بالا میرف تا32- رف خاموش کردم مشکل چی هس

عادل شاهنده
13 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی این مشکل مربوط به موارد زیادی است که باید برسی شده و عیبب نهایی پیدا شود

    کارشناس 2 : علوی
    13 اردیبهشت 1396

باسلام،من یه یخچال فریزر پارس دارم،چند ساله مشکلی نداشته ،الان جدیدا روی برد درجه حرارتش به جای درجه مینویسه EF و دیگه کار نمیکنه،مشکل کجاست؟

فیض الهی
11 اردیبهشت 1396

    سلام
    این ارور در تمام مدت نشان داده میشود ؟ و اینکه از سرمای یخچال فریز شما کاسته شده است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

      بله من هم همچین مشکلی دارم برا مدتی ارور میزنه ویخچال گرم میشه

      شعفدل
      17 خرداد 1401

سلام . یک یخچال فریزر پارس دو درب داریم . مدتی هست از دریچه هوای سردی که سرمای فریزر رو میاره داخل بخچال آب چکه میکنه . ضمنا یک کاسه هم سر موتور یخچال قرار داره که قبلا از طریق یک لوله ، آب داخل اون ریخته میشد ولی الان مدتی هست خشک هست. احتمالا اینکه دلیل چکه آب به خاطر گرفته شدن مسیر لوله باشه وجود داره ؟!

علی
1 اردیبهشت 1396

    سلام
    بله این مشکل امکان دارد که به دلیل پر سدن لوله های خروجی اب باشد که باید برسی و حل شود اگر مشکل شما برطرف نشد حتما با ما در ارتباط باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

سلام،فریزرپارس دارم،اتومات میکنه پنجاه دقیقه روشنه پنجاه دقیقه خاموش،ولی درجه ی بردش ثابت نیست از 10ـ میره‌تا20ـ هریک دقیقه یه شماره میره بالا،و بلعکس دوباره به 20ـ که میرسه هر یک دقیقه یه شماره میاد پایین تا10ـ میرسه باز همین اتکرار میشه ،مواد غذای توش هم کامل کامل یخ نمیبنده یعنی یخ میبنده مثل سنگ نمیشه وسط های مواد غذای یا بطری آب انگار هنوز آب هستش یا نرمه،مشکل کجاست ممنون میشم راهنمای کنین،باسپاس از خدمات شما،من از ملارد کرج مزاحمتون میشم

مهدی بیدی
24 فروردین 1396

    سلام
    عدم سرما دهی کافی دلایل زیادی دارد از جمله خرابی برد فرمان یا خرابی کمپرسور یا سیکل سرمادهی یخچال فریزر که باید برسی و عیب یابی شود ولی با توجه به توضیحات شما امکان خرابی برد فرمان وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 فروردین 1396

دوستان لطف کنند دیگر سوال از این سایت نفرمایند از جواب نهایی کامنت معلوم است که همه را به تعمیرکار ارجاع می دهند لااقل در خصوص نحوه صحیح استقرار این نوع فریز در محل استفاده , از نظر تراز و شیب ملایم آن به سمت درین صحبت می کردند

قشمي
21 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی جواب دادن به سولات فنی نیازمند یک سری اطلاعات و پیش زمینه است که باید هم در اختیار مشاوره دهنده و هم در اختیار کسی که سوال میکند باشد
    1. اعلام اطلاعات فنی که بتوان از این طریق بدون بازدید دستگاه عیب حدودی را تشخیص داد
    2. داشتن حدعقل تخصص برای شما تا وقتی به شما راهنمایی داده شد قابلیت اجرایی توسط شما داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

سلام یخچال پارس دارم هنگام کار از پشت یخچال صدایی شبیه به آب شدن یخ که در حاله شکستن است به گوش میرسد که شبها خیلی این صدا ناهنجار و گوش خراش است لطفا راهنمایی کنید چه کنم

افشین شریفی
16 دی 1395

    سلام
    این مشکلی است که با راهنمایی امکان حل ان وجود ندارد و در صورت عدم تخصص امکان اسیب رساندن بیشر به یخچال فریزر پارس شما وجود دارد پس توصیه میشود که حتما از یک تعمیرکار مجاز بخواهید برای بازدید و تعمیرات خدمت برسند

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 دی 1395

    شما مشکلت رو چجوری حل کردید لطفا به منم بگید همین مشکلو دارم که یخچال درحالت خاموش صدای تق تق بلندی میده که واقعا شب ها ازار دهندس

    امیر علی
    2 فروردین 1397

سلام فریزر پارس دارم چندروزی هست ک وقتی off میکند دیگر روشن نمیشود باید ضربه به نمایشگر بزنی تا استارت کند

مر تضی جلالی
25 آذر 1395

    سلام
    با توجه به توضیح کم شما باید عرض کنیم که برد یخچال شما با مشکل مواجه شده و باید حتما برای تعمیر با یک تعمیرکار متخصص تماس برقرار کنید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

سلام و خسته نباشید فریزر بدون برفک پارس که کفتم جدیدا برفک میزند و به مرور زمان که برفک ها زیاد می شود دمای فریزر کم می شود تا به -4 میرسد و بوق ان در می اید. با در اوردن ان از برق و اب شدن برفک ها بعد از زدن ان به برق تا 2تا3 روز خوب است و دمای -18 را نشان میدهد ولی بعد از چند روز همان علایم قبلی رو دارد قبلا هم بورد اون رو عوض کردم خوب نشد و همون کارگرد قبلی رو پیدا کرده لطفا راهنمائیمون کنید با تشکر از لطف شما.ممنون

شهاب ترابی
17 مهر 1395

    سلام
    دوست عریر شما مشکل در برفک زدایی یخچال فریزر دارید که این اشکال ممکن است در المتت یا برد فرمان یخچال فریزر وجود داشته باشد اگر تعمیرکار یخچال فریزر نیستید توصیه میکنم که حتما با نمایندگی مجار تعمیرات یخچال فریزر پارس تماس حاصل کنید…

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 مهر 1395

من یک فریزر پارس نوفراست حدود 3 سال خریدم مشکلی جدیدا پیدا کرده.که فریزر برفک میزند و درجه ان دایما کم می شود و موتور ان دایما کار میکند ولی درجه بالا یعنی -18 نمرسد .برد اون رو عوض کردم ولی خوب نشد.چه بکنم

شهاب ترابی
2 مهر 1395

    سلام
    مطرح کردن این سوال جواب کلی دارد که کمکی به شما نمیکند برای حل کردن آن باید اطلاعات تعمیراتی بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا بتوانیم کمک کنیم در غیر این صورت حتما با یک تعمیرکار یخچال فریزر پارس تماس بگیرید تا از تزدیک دستگاه شما را بازدید کنن

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 مهر 1395

با سلام . فریزرم را یک سال قبل خریدم و تقریبا 10 روز قبل برفک زده بود برفکش را با کشیدن یخچال از بین بردم ولی دوباره برفک زده علت را برایم اعلام فرمایید . ممنونم

رضا حکیمی
29 شهریور 1395

    سلام
    برفک زدن یخچال فریزر پارس دلایل زیادی دارد که با این اطلاعات کمی که شما در اختیار ما قرار دادید امکان حل مشکل نیست و در صورت وجود مشکل باید با تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر پارس تماس حاصل فرمایید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 شهریور 1395

    سلام
    دلایلی زیادی میتونه داشته باشه اعم از مادر برد یا مشکل در دیفراست کردن که به قطعات داخلی یخچال فریزر مربوط میشود برای انجام هرچه بهتر کار با تعمیرگاه تخصصی یخچال فریزر پارس تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 شهریور 1395

      سلام یخچال فریزر پارس نوفراست مدل 1880دارم چند روزی هست قسمت فریز اوکی هست ولی قسمت یخچال خنک نمیکنه درجه یخچال رو ۳ و فریز _۱۹
      گذاشتم
      داخل یخچال قسمت سقف یخچال که یه ورودی از فریز هست آب چیکه میکنه تو یخچال
      لطفا بفرمایید مشکلش چیه

      آرزو افشار
      6 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

سلام من دو روزه دو قلو پارس گرفتم، از یخچال راضی ام اما فریزر بعد از اتوماتیک کردن صدای ناهنجاری داره مثل خرناس یه حیوان، لطفا منو راهنمایی کنید البته صداش رو ضبط کردم اگه بشه براتون بفرستم. ضمنا من از ارومیه پیام میدم آیا اینجا یه نمایندگی کار درست دارید؟ اونی که برای سرویس اولیه اومد خیلی با عجله رفت حتی درست وحسابی تراز هم نکرد

بهزاد باقرزاده
22 شهریور 1395

    سلام
    با توجه به اینکه یخچال فریزر پارس شما دارای گارانتی است با شماره ای که مربوط به نمایندگی شهر یا استان شماست تماس برقرار کرده و از ایشان تقاضای سرویس و بازدید داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 شهریور 1395

      من یخچال وفریزر دوقلو پارس دارم مدل نوفراست ۱۷۰ چند وقته که فریزرش دماش هی پایین میاد دو روز خاموشش میکنیم تا یکی دو هفته خوبه بعد دوباره کم کم دماش رو به پایین میاد هرچی هم دماش رو روبه بالا میبرم تغییری نمیکنه نمایندکی فرستادمش گفت گازشه ولی بعد از شارژ گاز هم هیچ تغییری نکرده درضمن لوله ی پایین کنار موتورش هم روش برفک میشینه

      فرشاد دوکانه ای
      18 مرداد 1399

    ریل فلزی یا مقاومتر برای فریزر شش کشو پارس موجود دارید ؟

    م
    18 اردیبهشت 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس