ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل (ELECTRO STEEL)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترواستیل، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماش بگیرید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

 

نمایندگی تعمیر یخچال الکترواستیل
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال الکترواستیل

بیش از یک دهه گذشته، کاراباما در ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر از جمله انواع مدل‌های یخچال فریزر الکترواستیل فعالیت کرده است. این مجموعه با هدف تامین آرامش خانواده‌ها در زمان بروز خرابی لوازم خانگی و درک فوریت تعمیر برخی دستگاه‌ها، تلاش کرده است کیفیت خدمات خود را در سطح بسیار مطلوبی نگه دارد. تکنسین‌های کاراباما، از دانش فنی و تجربه کافی جهت تعمیر انواع یخچال فریزر برخوردارند و شناخت خوبی نسبت به یخچال فریزر الکترو استیل دارند. به این ترتیب پروسه عیب یابی دستگاه شما و متعاقبا تعمیر و راه اندازی مجدد آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورت خواهد پذیرفت.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر الکترواستیل

1. برفک زدن یخچال فریزر الکترواستیل

برفک غالبا در اثر باز و بسته کردن بیش از حد و ورود هوای مرطوب و گرم به داخل یخچال رخ می‌دهد. نکته مهم اینکه برفک بیش از حد موجب آسیب دیدن دستگاه خواهد شد. بنابراین باید به موقع آن را از بین ببرید.

2. خنک نکردن یخچال الکترواستیل

خنک نکردن یخچال از مشکلات شایعی است که عموما به دلیل ایراد درب،  قرار دادن دستگاه در محیط گرم و مقابل نور خورشید، معیوب شدن موتور فن تبخیر و برخی دیگر رخ می‌دهد.

3. سر و صدای زیاد یخچال الکترواستیل

همه یخچال‌ها گاهی صدایی ایجاد می‌کنند که طبیعی است اما در صورتی که صدای تولید شده آزاردهنده باشد، لازم است که آن را عیب یابی و در صورت لزوم تعمیر کنید. تراز نبودن دستگاه و ایراد فن از جمله علل سر و صدای زیاد هستند.

4. برق داشتن بدنه یخچال الکترواستیل

وجود برق در بدنه دستگاه عموما در اثر ایراد سیم‌های رابط، وجود اتصال بدنه در سرپیچ لامپ، ترموستات یا موتور و عدم نصب مناسب سیم ارت رخ می‌دهد. همه این موارد باید توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر الکترواستیل خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. بوی بد یخچال الکترواستیل

به مشام رسیدن بوی بد از یخچال مشکلی بسیار شایع است. این مشکل در غالب موارد به دلیل فاسد شدن مواد غذایی یا ترکیب بوی چند ماده غذایی رخ می‌دهد. با نظافت مرتب فضای داخلی دستگاه مانع بوی بد آن خواهید شد.

6. یکسره کار کردن یخچال الکترواستیل

یکسره کار کردن از جمله مشکلاتی است که برای بسیاری از یخچال‌ها از هر برندی که باشند رخ می‌دهد. ایراد موتور یا کمپرسور و برد الکترونیکی، خرابی قطعات دیفراست و فن و خرابی لاستیک دور درب برخی از دلایل یکسره کار کردن این دستگاه هستند.

7. یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال الکترواستیل

یخ زدن مواد غذایی عموما به دلیل تنظیم نادرست دما است. جمع شدن گرد و خاک روی کندانسور و اختلال عملکرد آن، خرابی ترمیستور و قرار گرفتن مواد غذایی مقابل فن خروجی هوا از جمله دلایل یخ زدن مواد غذایی هستند.

8. بسته نشدن درب یخچال الکترواستیل

بسته نشدن درب معمولا به دلیل خرابی لاستیک دور درب است. پر بودن یخچال، چیدن نامناسب مواد غذایی و تراز نبودن دستگاه برخی دیگر از دلایل بسته نشدن درب آن هستند.

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال الکترواستیل

یکی از برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی برند الکترواستیل (ELECTRO STEEL) است که با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته جایگاه نسبتا خوبی را در بازار کسب کند. از این رو درخواست برای خدمات آن نیز افزایش یافته است. به ویژه که هر دستگاهی از جمله یخچال هم ممکن است با گذشت زمان در اثر استفاده نادرست یا هر دلیل دیگری دچار مشکل شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

اگر شرایط دسترسی به خدمات پس از فروش یخچال را ندارید، می‌توانید خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال الکترواستیل را از مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دریافت کنید. کاراباما خدمات خود را به شهروندان ساکن تهران، البرز، اصفهان، گیلان، قم و جزیره کیش با کیفیتی بالا و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌دهد.

برای دریافت خدمات از کاراباما می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا تکمیل فرم ثبت کنید. به دلیل ضرورت تعمیر یخچال در زمانی کوتاه، امکان ارائه خدمات حتی در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

نصب یخچال را به صورت اصولی انجام دهید

برخی افراد تصور می کنند نصب یخچال فریزر کاری ساده است و خودشان می‌تواننداز عهده آن بربیایند. در صورتی که اگر نصب  براساس استاندارهای لازم انجام نشود، ممکن است پس از مدتی یخچال دچار نشت شود یا عملکرد درستی نداشته باشد و شما را متحمل صرف هزینه سنگین تعمیرات کند. تکنسین‌های متخصص کاراباما با در نظر گرفتن استانداردهای لازم و رعایت دستورالعمل‌های ایمنی اقدام به راه اندازی دستگاه شما خواهند کرد.

سرویس دوره ای یخچال و تشخیص به موقع ایرادات

با سرویس دوره ای یخچال‌تان علاوه بر اینکه ایرادات دستگاه در زمان مناسب شناسایی و رفع می‌شود، هزینه‌های تعمیر یخچال الکترواستیل به میزان زیادی کاهش می‌یابد. گاهی ممکن است دستگاه شما دارای یک مشکل جزئی باشد که با سرویس دستگاه برطرف شود. اما در صورت عدم سرویس ممکن است به قطعات اصلی دستگاه مانند موتور یا برد آسیب وارد شده و شما را متحمل صرف هزینه‌های بیشتری برای تعمیرات یا تعویض قطعات کند.

برخی از خدمات کاراباما هنگام سرویس عبارتند از:

  • شستشوی کندانسور
  • بررسی گاز یخچال و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب
  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از عملکرد صحیح آنها

مرکز مجاز تعمیر یخچال الکترواستیل (ELECTRO STEEL)

اگر به دنبال تعمیرگاه یخچال فریزر هستید می‌توانید روی کاراباما حساب کنید. آنچه شماره به یک باره تجربه کرده‌اید، سال‌هاست که تکنسین‌های متخصص کاراباما تشخیص داده و تعمیر کرده‌اند. از مزایای دریافت خدمات تعمیرات از مرکز تخصصی کاراباما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاراباما برای تعمیر هر دستگاه و برندی تکنسین متخصص دارد
  • کلیه خدمات تعمیرات دارای گارانتی 180 روزه (6 ماهه) هستند
  • امکان ارائه خدمات به شما در سریع ترین زمان ممکن فراهم خواهد شد
  • تمامی هزینه‌های دریافتی بر اساس نرخ اتحایده و تحت نظارت کاراباماست

کاراباما کدام مشکلات یخچال را برطرف می کند؟

تمامی ایرادات یخچال شما توسط تکنسین‌های متخصص کاراباما برطرف خواهد شد. در صورت مشاهده هریک از مشکلات زیر می‌توانید با شماره تلفن کاراباما تماس بگیرید یا درخواست‌تان را ثبت کنید تا هماهنگی برای اعزام تکنسین صورت بگیرد:

  • یکسره کار کردن
  • روشن نشدن لامپ
  • سر و صدای غیرطبیعی
  • برق داشتن بدنه
  • خاموش شدن ناگهانی
  • یخ زدن موادغذایی

هزینه تعمیر یخچال الکترواستیل

باتوجه به اینکه هزینه تعمیرات یخچال به عوامل گوناگونی از جمله قیمت قطعات جایگزین شده، ایاب و ذهاب، مدل یخچال، میزان خرابی و … بستگی دارد، هزینه دقیق تعمیرات پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین متخصص به شما اعلام می شود و تا قبل از آن نمی توان مبلغ مشخصی را تعیین کرد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از مشتریان در کاراباما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه و تحت نظارت کاراباماست.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر یخچال فریزر در محل

از آنجایی که ممکن است دستگاه هنگام انتقال به تعمیرگاه آسیب ببیند و همینطور انتقال و جابجایی این دستگاه دشوار است، کلیه خدمات مربوط به تعمیرات یخچال الکترواستیل در محل و منزل ارائه خواهد شد. پس از ثبت درخواست، تعمیرکار یخچال الکترواستیل با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر دستگاه خواهد کرد.

علاوه بر این هزینه های تعمیرات نیز به میزان زیادی کاهش می‌یابد و نیازی به پرداخت هزینه بابت انتقال و نگهداری دستگاه در تعمیرگاه نخواهد بود. کاراباما کاملا نسبت به دغدغه‌های خانواده‌های آگاه است.

تعمیرات یخچال در کاراباما 180 روز گارانتی دارد

کلیه خدمات تعمیرات یخچال فریزر الکترواستیل در کاراباما با گارانتی 180 روزه ارائه می شود. یعنی تا 6 ماه پس از دریافت خدمات اگر مجدد مشکل دستگاه شما تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی و به صورت کاملا رایگان مشکل پیش آمده را برطرف خواهد کرد.

ناگفته نماند، تکنسینی که به منزل شما اعزام می‌شود در زمینه برند یخچال شما تخصص و تجربه زیاد دارد و احتمال تکرار خرابی بسیار کم است. با این حال، کاراباما احتمال هر رخداد و خطایی را در نظر می‌گیرد و برای آرامش شما خدماتش را 6 ماه گارانتی می‌کند.

تعمیر یخچال الکترواستیل در تهران

اگر به نمایندگی یخچال الکترواستیل دسترسی ندارید، می توانید خدمات تعمیرات را از کاراباما دریافت و کیفیت بالای خدمات را به معنای واقعی تجربه کنید. تکنسین های کاراباما در سراسر شهر حضور دارند و پس از ثبت درخواست، در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام می‌شوند.

کاراباما خدمات خود را به شهروندان ساکن شرق تهران، غرب تهران، شمال تهران و جنوب تهران در زمانی کوتاه ارائه خواهد داد. درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت کنید و منتظر انجام هماهنگی بمانید.

 

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام، وقت بخیر. نمایندگی یخچال الکترواستیل چه فرقی با شما داره؟

شهناز اسدی
13 اسفند 1401

    سلام و احترام. در کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات با کیفیتی مشابه نمایندگی یخچال فریزر الکترواستیل به همراه ضمانت 180 روزه خدمات ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

واشر فریزر یخچال خراب شده

رحیم اسماعیل زاده
23 بهمن 1401

سلام دو روزه صفحه نمایشگر واسه دمای یخچال شمارش ثابت نمیمونه و فقط رو عدد ۱۲ چشمک میزند مشکل از چیه ممنون میشم راهنمائی کنید با تشکر

محسن شریفی
16 بهمن 1401

سلام وقت بخیر
درب یخچال الکترواستیل قسمت پایین که لولا داره یه قسمتی که سفیدرنگ بود شکست و از اون روز قسمت درب در همون قسمت از بدنه فاصله گرفته
از نمایندگی اومدند و گفتند لولا خراب شده ‌ باید تعویض بشه اما در حال حاضر لولا در بازار نیست.

محمدی
13 مرداد 1401

سلام نوار درب یخچال فریزرم خراب شده هرجا که می رم می گن موجود نیست شما می تونید ارسال بفرمایید مدل یخچال Es453 می باشد ممنونم

قدیر ترابی
15 خرداد 1401

با سلام، خداوند قوت بده به همه،
ما یخچال و فریزر الکترواستیل مدلes20 داریم، چند وقتی هستش که نشانگر دیجیتالی قسمت فریزر ثابت نمیشه و مدام چشمک میزنه و دمای درجه قسمت فریزر به درجه‌ای که تنظیم شده نمیرسه و در درجه‌های زیر 7- الی 1- متغیر میشه ولی مدام چشمک میزنه و به درجات بالاتر نمیره! لطفاً راهنمایی بفرمایید، مرس

رضا باقری
26 بهمن 1400

سلام من یخچال فریزر الکترواستیل مدل es27 دارم ،تازگی قسمت فریزر شروع کرده درب هاش برفک میزنه جوری که یاز و بسته کردن درب هاش سخته،مشکلش چیه؟لطفا راهنماییم کنید.

حسین
28 دی 1400

سلام یخچال الکترواستل پایین فریزر چهار کشو و بالا یخچال دیجیتال روی درب ابسردکن دار ایراد یخچال شکستگی کشوی فریزر این قطعه را شما دارید

مصطفی زارعی
19 آذر 1400

    سلام مصطفی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال الکترواستیل رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

سلام خسته نباشید یخچال دوقلوی الکترو استیل گرفتم ولی هنوز نصب نکردم میخواستم بدونم گارانتیش از کی شروع میشه

سعیده عبدالهی
27 شهریور 1400

کابل دیتا مشکل داره خطای 2eوe5وe9 برروی صفحه نمایشگر بالا میاد

مسلم محمدی
20 شهریور 1400

با سلام، ضمن عذر خواهی، بنده یک یخچال الکترو استیل دارم که قریب به یک ماه است که علامت E5 نشان می دهد و قریب به یک ماه است که با همکاران تعمیراتی شما در یاسوج تماس می گیریم ولی متاسفانه امروز و فردا می نمایند اگر خدمات پس از فروش اینطور باشد بنده رضایت ندارم

حسین انوری
29 مرداد 1400

    سلام حسین عزیز
    به نظر می‌رسه شما با نمایندگی الکترواستیل تماس گرفته بودید و سفارشی در کاراباما ثبت نکرده بودید، چراکه در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
    تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
    اگر در هر کدام از این شهرها بودید، ما در خدمتتون هستیم.
    موفق باشید

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سروصدای بلندوشدیدیخچال الکترواستیل

قاسم آهنگری
1 اردیبهشت 1400

سلام یخچال فریزر es27داریم و مدت دو هفته هست که کف فریزر یخ میزنه و کشو به آسانی در نمیاد
دلیل یخ زدن چیه و سوراخ تخلیه آب هم دیده نمیشه میشه راهنمایی کنید که سوراخ تخلیه آب فریزر کجاست

رحیمی
31 فروردین 1400

سلام دسته در یخچال و فریزر کنده شده خواستم بدونم از کجا میتونم تهیه کنم

حمید رضا حسینی
19 بهمن 1399

سلام فریزرم از صب تا شب درش باز مونده بود الان صدا میده درجه اش از 19 اومده روی 5 و میترسم ک بسوزه چیکارش کنممم

راضیه احمدی
17 بهمن 1399

سلا
یخچال فریزر دو قلو ESAR24 چندسالیه خربدم اخیرا درب یخچال بسته(چفت)نمیشه لطفا راهنمایی کنید؟

محمدرضاحیدرزاده
13 دی 1399

یخچال فریزر من صبح یه صدای ناهنجار داد از برق کشیدم بعد از چند دقیقه به برق زدم کار کرد اتومات هم میزد اما بعد از سه ساعت یکسره کار کرد

مژگان همرنگ
16 آذر 1399

باسلام فریززEsAF24 داریم حدود یکهفته هست خطای E5 نشون میده خوب سرد نمیکنه؟.درجه رو دست زدیم فنش شروع بکار کرد تا حدود ۹- میاد دوباره می ره روی E5 لطفا راهنمایی کنید

asgari
19 مهر 1399

سلام
وقتی در یخچال رو میبندیم مانیتور خاموش میشه و صدای بوق بوق میزنه
مشکل چیه؟

اجاقی
30 شهریور 1399

سلام خسته نباشید چند روز پیش در یخچالم دو روز باز موند بعد از خالی کردن یخچال دوباره به حالت قبل برگشت ولی بعد چند روز دوباره با علامت اخطارE6مواجه شدم علتش چیه و چکار باید بکنم؟

میرزاپور
13 شهریور 1399

سلام حدود یک هفته جدید ترین یخچال دو قلو الکترو استیل ES23 راخریدم اصلا راضی نیستم اب ریزش قطره قطره اب میده در صدای موتورش خیلی زیاده چند بار هم زنگ زدم میگن طبیعی می باشد لطفا در هنگام خرید اول جستجو کنید بعد خرید کنید دنبال مارک خوب بگردید الکی این همه تبلیغ میکنن

حجت حسن یرخوش
8 شهریور 1399

سلام وقتتون بخیر یخچال دوقلوی ما همش ارور L1میده میشه راهنمایی کنید

زیبانجف زاده
1 شهریور 1399

یخچال الکترواستیل
درجه اش چشمک میزنه،میره بالا دوباره میاد پایین

فریبرز جواهری
25 تیر 1399

سلام یخچال فریزر الکترو استیل مدل es34 دارم ک خطای 2E میدهد و کلا سرد نمیشه
علت چیست

Ehsan ansari
11 خرداد 1399

سلام یخچال الکترواستیل 34فوت خریدیم از در خونه رد نمیشه میخواستم ببینم میشه نمایندگی بیاد درش رو در بیاره بعد اینکه داخل اوردیم باز در رو نصب کنن

امیر الماسی
6 خرداد 1399

سلام من 24ساعت پیش30 کیلو گوشت رو داخل فریزر گذاشتم تا بعداز ظهر روز بعد دمای فریزر روی 17_بود تما برق سه بار پشت سر هم قطع سد ووصل شد وبعد از اون دمای فریزر رو ب گرما رفت اما شروع ب سرد شدن کرد و تا منفی 14 رسید و 3 ساعت است ک همینطور روی 14_ مانده است مشکلش چیست؟ مدل فریزر:esaf24

فاطمه قربانی
31 اردیبهشت 1399

سلام. من یخچال الکترواستیل را ۷سال خریداری کردم همه چیز خوب ولی قفسه های فریزر ضعیف هستند و زود همان روزهای اول خراب شدند.

مصطفی درودی
1 فروردین 1399

سلام وخسته نباشید این در یخچال دستگیرش شول شده است علت از چیست

مهدی محمودی
15 اسفند 1398

    سلام برد الکترواستیل پاور خروجی نمیدهد

    نوذر
    27 فروردین 1399

سلام
پیچ دستگیره فریزر در حال باز شدنه طریقه محکم کردنش به چه روشی هستش؟؟

محمد ک
12 اسفند 1398

سلام من یخچال فریزر مدلES35 دارم چند وقته نور صفحه نمایشگر بشدت کم شده ممنون میشم راخنمایی کنید

محمد
20 آبان 1398

یخچال الکترواستیل es24خطای e3وe5میده مشکل چیه

محمد پذیرا
13 آبان 1398

بنده 3 سال است که یخچال تک الکترو استیل مدل es24 خریدم
به طور میانگین در این 3 سال ؛ 4 بار تعمیرش کردم !!!!
دیگه حال ام ازش به هم میخوره
آبروی محصول ایرانی رو برده این الکترو استیل
میخوام یخچال رو گلدون کنم و خاک بریزم توش
پیشنهاد میکنم هیچکسی محصولات الکترو استیل رو نخره

حسین
11 شهریور 1398

سلام. یخچال الکترواستیل من مدل ES51 هست چند روزی هست که اخطار E9نشون میده به حالت چشمک زن
اما نه صدای اضافی تولید میکنه و کارکردش هم مثل همیشه و طبیعیه
لطفا راهنماییم میکنین مشکل از کجاس؟!

صباحی
28 مرداد 1398

سلام این دستگیره های متحرک یخچال هفته ای دوبار میشکنه از نمایندگیش میگیریم ولی بازم میشکنه اخه چطوری از کالای ایرانی حمایت کنیم یه دستگیره متحرک نمیتونید بسازید ببندید در کارخونه رو…

محسن گودرزی
26 دی 1397

باسلام
میخواستم بدونم موتور es24
ایتالیایی با اتریشی از نظر کیفیت وکارکرد تفاوت دارد یا یکیه؟

محمدی
17 آبان 1397

سلام،یخچال ما مدلش es35 هستش،دمای یخچالش دائما در حال چشمک زدنه و خودبخود هم کم و زیاد میشه،ایا مشکل خاصی داره؟یکماهه یخچال داره کار میکنه.

ارین خسروی
31 شهریور 1397

سلام
اقا ما یه یخچال الکترواستیل es35داریم،ک مدام چراغ دماش در حال چشمک زدنه و دما تغییر میکنه،۱ ماهی میشه ک خریدیمش،مشکلش از چی میتونه باشه؟؟

ارین خسروی
31 شهریور 1397

سلام من یخچالم ساید الکترو استیل هست داخل یخچال یخ میزنه دوبارم تماس گرفتیم نمایندگی اومده گفته ۲۴ ساعت خاموش کن دوباره بزن برق دوروز تاثیر داشته ولی الان باز داخلش یخ میزنه وخنک نیست قسمت یخچالش .دیواره های یخچال خیلی داغ میشه نمایندگی میگه عادیه ولی من تاحالا تو هیچ یخچالی ندیدم .الان درجه رو یخچال به چهل رسیده نشون میده .ولی درجه ای که نمایندگی تنظیم کرده ۸ و۲۱ هست .الان پس این چهل و۲۲ چی هست رو صفحه نمایشگر میاد

حامد حامدی
26 شهریور 1397

یخچال فریزر ما مدل ای اس ۲۷ هست چند وقتی است ارور ۵ گاها ۳و۶ میده و کار نمیکند دلیل چیست؟؟

احمد ثابت
25 مرداد 1397

سلام مدل یخچال فریزر خریداری شده Es34میباشد که به مدت د‌و هفته کار میکرد ولی ناگهان هشدار الارم روشن شده ولامپ درون یخچال خاموش شده و علامت درب روی نمایشگر باز نشان داده میشود در حالت بسته بودن، درب یخچال فعال میشود و یخچال صدای اب شدن وسایل میدهد باتشکر

موسوی ش
19 مرداد 1397

    سلام یخچال فریزر الکترواستیل مدل es27 داریم مدتیه که کشوی پایینی فریزر یخ میزنه و اصلا نمیشه کشو رو خارج کرد از قسمت پایه های جلویی یخچال هم بعضی وقتا آب میریزه،خطای e11 میده و بدنه یخچال هم داغه.مشکلش چیه؟

    امین عابدزاده
    16 شهریور 1399

سلام خسته نباشین من یه یخچال الکترواستیل es27 خریدم دمای free .temp و دمای ref.temp در فصول مختلف باید چند باشد ممنون میشم پاسخ بدین

رشید عظیمی
5 مرداد 1397

با سلام یخچال فریزر مدل es27 دارم که جدیدا بعد از قطع و وصل برق که این روزا بصورت منطقه ای قطع میکنن و حدودا ۲ ساعتی هم برقها قطع میشه ،بعد از وصل شدن برق درجه فریزر و یخچال چشمک میزنن اما به دمای عادی خودشون که _17و6 هستش برنمیگردن یا اینک زمان زیادی طول میشه نرمال بشه مشکل از کجا میتونه باشه ممنون

حمید مشکانی
26 تیر 1397

سلام یخچال ما الکترواستیل مدل es35 هست
چند وقتیه ارور e6 نشون میده رو دما و چشمک میزنه
به نظتون مشکل از چیه
ممنون

moein
26 تیر 1397

سلام ,یخچال فریزر مدل es27 دارم که دما رو تا یه حدی باید بیاره پایین (مثلا طبق تنظیماتش فریزر باید بیاد رو 17- و دمای یخچال رو 7 ) ولی متاسفانه چند روزیه تا یه جا دما رو میاره پایین (مثلا فریزر 6+ و دمای یخچال 20+) و دیگه دما پایین تر نمیاد، چک کردم نوارش مشکل نداره و در ضمن وقتی فک کردم به خاطر یخ زدگی باشه چون بعضی وقت ها ارور er6 نشون میداد که ,وقتی قبلا خاموشش میکردم مشکلش بر طرف میشد ولی ایندفه باز هم یک روز ونیم خاموشش کردم اما بعد از روشن کردن باز مشکل برطرف نشد و دما باز هم بالا تر از دمایی بود که باید باشه , و دمای فریزر رو+6 و یخچال 23+ثابت میمونه و همش ارور er6 میده ممنون میشم راهنماییم کنید .

علی مومنی
26 تیر 1397

با سلام من یخچال الکترواستیل مدل es27 خریدم الان چند ساله کار میکنه اما الان بعد از چندبار که برق قطع شده درجه فریزر روی صفحه از ۱۲ بالاتر نمیاد همیشه درجش روی ۱۸-بود قبلا.

Hesam
20 تیر 1397

با عرض سلام وعرض ادب ، یک ماهی (اسفند 96) از خرید یخچال تک درب مدل ESAR24 نگذشته بود که از داخل یخچال صدایی بگوش میرسید تا اینکه ارورد داد و متوجه شدیم فن داخلی یخ زده است محفظه را باز کرده و بعداز یخ زدایی مجددا راه اندازی کردیم اما متاسفانه باز هم فن یخ زد و یخ زدایی کردیم درجه را از 7 به 8 تنظیم کردیم بعد از چند روز کار کردن شب ها علامت برفک زدایی فعال می شد و بعداز خاموش شدن درجه یخچال از 8تا 20درجه بالا رفته وبعد مدت زمانی به روی درجه 8 برگشته و ثابت می ماند آیا این بالا رفتن درجه دما طبیعی است یا خیر ممنون از راهنمایی شما

موسوی
14 خرداد 1397

۳ساله یخچال فریزر الکترواستیل ۲۰ دارم چابهارم۶ ماه پیش e6.11داد دوتا فنها عوض شد تاحالا خوب بود الان دمای یخچال کمتراز۱۳ نمیشه وفریزر هم از منفی۱۴ کمترنمیشه موادغذایی یخ بزنن چندروز یکسره موتورکارمیکنه ودرجه هاچشمک زنن تا ارور۶ میده ک باعث یخزدگی دورفن فریزر میشه بردوگازش اوکیه راهنمایی کنید مشکل چیه

سمیراتوکلی
7 خرداد 1397

سلام میخواستم مشخصات دقیق کمپرسور ساید بای ساید طرح تیتانیوم با یخساز اتوماتیک رو بدونم و همچنین دلیل اختلاف قیمت زیادش با مدل مشابه از برند مثلا سامسونگ رو بدونم خیلی ممنون.

مجید
2 خرداد 1397

سلام. دستگاه یکسره صدا میکند انگار اتومات نمیکنه و گاهی صداهایی مثل زوزه و.. که شب هم آدم خواب نداره و تو فضای کوچک میپیچد.دومین مشکل اینه که درب وقتی بیشتر از ثانیه معمولی باز میمونه صدای آلارم باز بودن اصلا نمیدهد حتی اگر کل درب ساعاتی باز بماند.ولی حداقل به این نتیجه رسیدم دیگه هیچ چیز ایرانی نخرم چون من تازه یک ماهه خریدم ساید الکترواستیل را

رضا فیض
8 اسفند 1396

سلام. من یک ماهه ساید الکترواستیل گرفتم صداهای مختلف مثل زوزه یا هواپیما میده و توی کل خونه میپیچد،دوم اینکه درب یخچال بیش از 40 ثانیه باز میماند آلارم آن اصلا کار نمیکند حتی تا یک دقیقه بیشتر خواستم بدونم علت چیست؟! ولی ای کاش همون سامسونگ را گرفته بودم ارزش داشت دو میلیون بیشتر درسته؟!

فیضی
8 اسفند 1396

سلام. من یک ماهه ساید الکترواستیل گرفتم صداهای مختلف مثل زوزه یا هواپیما میده و توی کل خونه میپیچد،دوم اینکه درب یخچال بیش از 40 ثانیه باز میماند آلارم آن اصلا کار نمیکند حتی تا یک دقیقه بیشتر خواستم بدونم علت چیست؟! ولی ای کاش همون سامسونگ را گرفته بودم ارزش داشت دو میلیون بیشتر درسته؟!

فیضی
8 اسفند 1396

سلام. ۵ماه پیش سایدES51یخساز خریدم ولی موتورش سوخته ۲هفته نمایندگی میگه موتور نداریم براتون عوض کنیم.دیگه کلافه شدم خودتون میتونید ۲هفته بدون یخچال سر کنید که اینقدر مشتری رو ادیت میکنید.ما گناه کردیم جنس ایرانی خریدیم؟

اسماعیل دادجو
24 بهمن 1396

سلام. ۵ماه پیش ساید ES51 یخساز خریدم موتورش سوخته. ۲هفته گذشته ولی نمایندگی میگه موتور نداریم براتون عوض کنیم دیگه کلافه شدم.خودتون ۲هفته بدون یخچال میتونید سر کنید که اینقدر مشتری رو اذیت میکنید؟ما گناه کردیم جنس ایرانی خریدیم؟

اسماعیل دادجو
24 بهمن 1396

موفق باشین

بهروزی منش
15 بهمن 1396

سلام.ارور lp علتش چیه؟

حسین.ع
9 بهمن 1396

سلام
من یخچال دوقلو الکترو استیل دارم بعد ۶ ماه گازش خالی شد و یخچال رو به ننایندگی بردن برای تعمیر . از وقتی یخچال برگشته در یخچال خیلی راحت باز میشه و اون محکمی فریزر رو نداره و دستگیره اش هم نسبت به دستگیره فریزر خیلی روان تر و شل و ول تر جابجا میشه
به تعمیرکار زنگ زدم گفتن ربطی به کار ما نداره تو وانت ک بوده بخاطر جابجایی اینجوری شده
لطفا بگین ایا این مشکل درست بشو هست یا نه خیلی اعصابم خورده بعد ۶ ماه بدون هیچ اتفاقی اینجوری شد. در یخچال بسته میشه ولی مثل قبل محکم نییست چکار کنم؟

سمیه بانو
8 بهمن 1396

سلام من یه هفته است جاء تخم مرغی یخچالم شکسته ان را از کجا تهیه کنم به نمایندگی زنگ بزنم برام میارن.

Mohammad
26 دی 1396

سلام یخچال es27 ارور OR و ارور 1E میده علت چیست گارانتی ندارم تعمیرکار خوب هن ندارم لطفا علت را بگویید

محمد گنجی
28 آذر 1396

سلام خسته نباشید..

درجه روی نمایشگر یکسره چشمک میزنه .راهی نداره چشمک نزنه ثابت بمونه؟؟ یخچال es20

علی رضازاده
25 آذر 1396

با سلام .پنج سال پیش تک یخچال مدل 24 ایثار خریدیم که حدود یک ماه پیش درجه از روی 9 به روی 24 رفت که با نمایندگیش تماس گرفتیم گفتن برفک زده باید خاموش بشه تا برفک آن آب بشه ما هم اینکار رو کردیم و کلی آب از یخچال خارج شد.بعد یه هفته مجدد این مشکل پیش اومد و ما مجدد همون کار رو کردیم و نتیجه داد تا اینکه دیروز درجه روی 9 بود و ما وقتی در یخچال رو باز می کردیم صدای خر خر میداد و وقتی می بستیم صدا قطع میشد. مجدد با نماینگی تماس گرفتیم که باز گفتن برفک دستگاه کامل آب نشده بوده و مجدد از برق بکشین. میخاستم بدونم راحل همینه که نماینگی گفتن؟؟مگه این یخچال بدونه برفک نیست؟؟ چرا اینقدر زود به زود برفک میبنده؟؟( لاستیک در خراب نیس که هوا توش وارد بشه و برفک ببنده)

بهروزی منش
12 آذر 1396

سلام و خخسته نباشید یخچال ما بعداز اینکه برق رفت الان درجه هم یخچال و فریزرش همش در حال تغییره.درجه یخچال18بودکه اومده11وفریزر-5بودکه اومده منفی10و9 متغیره.بخوام تنظیمش کنم چطورباید انجام بدم؟گزینه fre temp و ref tempمیزنم نمیدونم باید رو چندباشه هرکدوم که مثل قبلش بشه تنظیماتش.گزینهfre tempکه تا15 میزنم بعد15از منفی5شروع میشه لطفا راهنمایی کنید

هادی حیدری
11 آذر 1396

سلام خسته نباشید
یخچال فریزر الکترواستیل
الان چند روزه از موتورش صدای غیرطبیعی میاد
ی نوع صدای تر تر تر
موقع کار کردن موتور البته
ولی تو کارکردش مشکلی نیس
ممنون میشم اگ راهنمایی بفرمایین

سیس آران
9 آذر 1396

با سلام ما یخچال es27 داریم خیلی وقته خطای F1روی صفحه نمایشگر فریزر اون نشان داده میشه میخواستم بدونم دلیلش چیه ؟ با تشکر

محمد غریبی
3 آذر 1396

سلام ! خدا قوت! یخچال فریزیر الکترواستیل مدل ESA27 دارم که مدتیه کف طبقه ی اول فریزرش یخ میزنه و اگر یخ رو جمعش نکنیم تا حد ممکن و گنجایش اون فضا یخ میزنه. یک بار که خوب دقت کردم دیدم یه رد یخ، مثل شُره ی آب از پشت یک محفظه که قطعا من نمیدونم چیه، ایجاد شده. در بابلسر زندگی میکنم و بابلسر هم دفتر نمایندگی نداره. گارانتی هم یک سال یا بیشتره تموم شده. مقدار یخ که زیاد میشه، به صورت قطرات آب از لای درب به بیرون سرازیر میشه و مجبوریم یک دستمال یا حوله زیر یخچال بگذاریم. تقاضا دارم راهنمایی کنید. ممنونم

مهدی فعله گری
25 آبان 1396

باسلام
چندوقتیه ک از زیر یخچال آب میریزه
اگه ممکنه دلیلشو بگین…ممنون

مصطفی پورباقر
24 آبان 1396

سلام
یخچال فریزر es27 داریم یک ماه پیش درجه یخچال روی 6 و فریزر روی -18 بود که یک دفعه شروع به کم شدن اعداد یخچال و فریزر شد و اعداد شروع به چشمک زدن کردن . تعمیرکار مجاز اومد و سنسور یخچا و فریزر را گفت تعویض کردم. اما دیشب دوباره عدد فریزر از -18 کمتر شد و تا -6 آمد و شروع به چشمک زدن کرد و الان روی -10 مانده و چشمک می زند. لطفا بفرمایید مشکل چیست؟

مهدي پورمهدوي
20 آبان 1396

با سلام ما یخچال es27 داریم یهو یه صدایی اومد فهمیدیم فیوز پریده و محافظ یخچال دیگه کار نمیکنه یخچال به برق مستقیم زدیم متاسفانه کار نیوفتاد همش دما چشمک میزنه و صدایی مثل گاز مانند از پشت میاد یه بار ارور5 داد از برق کشیدیم بعد از 7ساعت بعد به برق زدیم ارور فعلا رفته اما یخچال جز صدایی که گفتم کار نمیکنه و همش چشمک میزنه راهنمایی کنید

اسکندری
19 آبان 1396

    سلام
    امکان اسیب دیدن برد فرمان یخچال فریزر شما خیلی بالاست حتما باید با یک تعمیرکار تماس گرفته تا از نزدیک یخچال را مورد برسی قرار دهد

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 آبان 1396

سلام خسته نباشید حدود هفت ماه هست الکترو استیل خریدم ولی تمام میوه ها فوری خراب میشن ویخ میزنن دلیلش چی هست؟

الهه
9 آبان 1396

    سلام
    درجه یخچال رو کمتر کنید و اگر مشکل برطرف نشد حتما با شماره داخل دفترچه گارانتی تماس برقرار کنید

    کارشناس 2 : علوی
    19 آبان 1396

سلام و عرض ادب بخشید یخچال دوقلو جنرال ما ، فریزش وقتی اتوماتیک میکنه هنگام خاموش شدن صدای خره خر مثل صدا فن میاد تازه هم خریدیم
لطفا راهنمایی کنید

بهار
6 آبان 1396

    سلام
    حتما با نمایندگی تعمیرات که شماره آن داخل دفترچه راهنما تماس یگیرید تا به صورت رایگان نسبت به تعمیر آقدام شود

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام ئ با عرض خسته نباشید.
اینجانب یک یخچال 27 الکترواستیل دارم که حدود دو ماهی است عدد فریزر موجود در نمایشگر ثابت نمی ماند بلکه در روز چندین بار تا صفر درجه می رود و بعد دوباره به حالت اول ( همان عددی که خودمان به دلخواه به نمایشگر داده ایم ) می رسد. همچنین فریزر نیز برفک می زند .خواهشمنداست، اینجانب را راهنمایی بفرمایید.

کامبیز
2 آبان 1396

باسلام مدت 8ساله که یخچال فریزر الکترواستیل داریم وعالی بوده. متائصفانه تنظیم ترموستات فریز ویخچالش روکه بصورت دستی هست فراموش کردم وبه دلیل سردشدن هوا واینکه میخوام درجه فریزرویخچال روکاهش بدم ازتون میخوام راهنمایی بفرماییدکه ترموستات یخچال و فریزر رو برحسب جهت عقربه ساعت یابرعکس برای فریزر کدام جهت ویخچال کدام جهت بایدبرای کم کردن سرمای داخل یخچال وفریزر بچرخانم

مسعودعابدی
29 مهر 1396

سلام یخچال فریزر مدل esaf24 خریداری کردیم که ارور f1 میده و یخچال از کار میافته وقتی هم که از برق میکشیم و دوباره میزنیم یکسره بدون اتومات کردن کار میکنه و بعد از مدتی دوباره همون ارور رو میده و وضعیت همینجوریه لطفا راهنمایی کنید.

هاادی
24 مهر 1396

    سلام
    حتما با شماره داخل دفترچه تماس بگیرید تا به صورت رایگان برسی شود

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

سلام.نزدیک به ۲۰ هست که ما یک جفت یخچال فریزر دوقلو گرفتیم.فریزر مدلESAF 23 از ابتدا تا چهار روز پیش خوب کار میکرد ولی چهار روز هست که یخسازش روزی فقط یک لیوان یخ درست میکنه.لطفا راهنمایی کنید

حامد امیرخانی
20 مهر 1396

سلام
درب یخچال ما بسته است ولی صدای آلارم باز بودن درب پخش می شود و روی صفحه نمایش باز بودن درب اعلام میشود.
بعد از فشار دادن آن، بسته می شود و پس از چند دقیقه مجدد باز می شود.
دمای یخچال خوب است و تاثیری روی محتویات یخچال ندارد.
مشکل از کجاست؟
ممنون میشم کمک کنید.

علی همامی
20 مهر 1396

    با سلام یخچال من مدل e30هستش و قسمت آب سردکنش الان آب نداره چیکار کنم آب بریزم یا خالی باشه

    احمد
    30 تیر 1399

سلام.
یخچال من مدتی هست که ارورE6 میداد. چندبار سنسور اون عوض شد.وقتی یخچال رو باز میکنم همه یخچال یخ زده بود. الان دیگه ارور E5 میده. لطفا راهنماییم کنید.درضمن من بندرعباس هستم لطفا شماره تعمیرکار شرکت رو بهم بدین

امید کریمی
19 مهر 1396

سلام من یک هفته هست یخچال فریزر es34خریدم .آبسرد کن اصلا کار نمی کنه.صداهای بدی هم میده همش تق تق میکنه شب ها نمی تونیم بخوابیم .نمایندگی میگه طبیعیه .واقعا یخچال باید همچنین صداهایی بده؟؟

زینب
12 مهر 1396

یخچال و فریزر دوقلو ،،طلق طبقه داخل درب یخچال شکسته ،بچه صورت تهیه کنم،،ممنونم

محسن تقوائی
11 مهر 1396

    سلام
    از مراکز فروش قطعات ولوازم یدکی در شهر یا شهرتان خودتان

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 مهر 1396

سلام یخچال فریزر e27 داریم 2روزه که e11میده ولی سرمای یخچال و فریزر خوبه
فقط بدنه یخچال کنار درب داغ شده است . آیا مشکلی دارد یا نه

رضا مبارکی
4 مهر 1396

سلام چند روز پیش یخچال فریزر es27,خریدم دمای یخچال و فریزر مرتب کم و زیاد میشه دمای یخچال از ۵میره تا ۱۲ فریزر هم -۱۵ میشه -۱ متغیره ثابت نمی نونه لطفا راهنمایی کنید؟

علی سادات
26 شهریور 1396

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده دوسال ونیم هستش یخچال es27خریدم الان چند روزی هستش که E6 میداد الان قطع شده E11 میده .واقعا کلافه مون کرده .متاسفانه تعمیرکار هم که نمیتونیم گیر بیاریم ممنون میشم جواب بدید

یاشار علیزاده
26 شهریور 1396

سلام درب یخچال ما بسته نمیشود
همه ی کشوهارو هم چک کردم داخل هستن

هادی کلهر
23 شهریور 1396

سلام من یخچال الکترو استیل مدلes30رو دارم فقط سمت چپش خیلی داغ میشه علتش چیه؟

علی مبارز
20 شهریور 1396

    سلام
    تاحدودی این مورد طبیعی است ولی باید برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 شهریور 1396

سلام من مدلes27 رو دارم بوردش تعمیر شده.ولی ارورe10 یکسره چشمک میزنه.

مهرداد اتابکی
18 شهریور 1396

سلام یخچال فریزرe20 ، داریم دو ساله استفاده میکنیم، e5 روی فریزر ظاهر میشد بردیم تعمیر کار میگه گاز خالی کرده،2 دفعه گاز کرده مثلا، الان خوبه ولی زیاد برفک آب میکنه به نسبت قبل، روزی 2 تا 3 بار تقریبا برفک آب میکنه،هر بار هم دمای فریزر از-18میاد میرسه به -11 ، دوباره باز میره تا-18 و ثابت میشه، از وقتی تعمیر کردیم اینجوری شده، قبلا کمتر برفک آب میکردو دمای فریزر هم تغییری نمیکرد، ضمنا دمای یخچال روی 6 ثابته و تغییر نمیکنه،آیا این تغییر دمای فریزر طبیعیه؟تشکر

مصطفی
18 شهریور 1396

با سلام .
بنده حدود 5 ساله یخچال و فریزر (مجزا) مدلESAR24 خریداری کردم و خوشبختانه مشکلی تاکنون نداشتم.تازگی در بخش فریزر در قسمت کف داخلی آن (ردیف آخر درب کشویی) یخ زدگی مشاهده می کنم به طوری که پس از برداشتن درب ، جاگذاری آن به مشکل برمی خورد لذا ابتدا یخ حاصله را برداشته و درب را جاگذاری می کنم.مدت زمان یخ بستن مجدد حدود دو هفته ای طول می کشد. آیا بنده می تونم راه حل های احتمالی که مدنظر جنابعالی خواهد بود رو روی فریزر چک نمایم؟نقشه وایرینگ فریزر رو میشه از سایت دانلود کرد؟ متشکرم

جمشید
17 شهریور 1396

    سلام
    قبل از هر کاری خروجی آب یخچال فریزر را تست و برسی کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 شهریور 1396

سلام یخچال فریزر es35 صفحه نمایشش خیلی کم نور شده لطفا راهنمایی کنید. یک ساله خریدم

نرگس جهاندیده
24 مرداد 1396

به نظرم کلا این بخش سایت رو حذف کنید . چون در جواب همه کامنتها توصیه شده که به تعمیر کار مراجعه بشه. خوب همه همین کارو کنن مزاحم شما هم نشن !

تشکری
20 مرداد 1396

    سلام
    دوست گرامی باور کنید شما برای برطرف کردن بعضی از مشکلاتباید لوازم و ابزار تخصصی همچنین اطلاعات اولیه ای در این زمینه داشته باشید در غیر این صورت تعمیر آن تقریبا غیر ممکن است و با توجه یه این شرایط امکان توضیح داد کامل نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 مرداد 1396

سلام
یخچال فریز مدل es 27 دارم ارور 9 میده وقسمت بالای یخچال شروع به گرم شدن میکنه
المنتش چک کردم درست بود میخوام خودم قطعه ای که خرابه رو درست کنم میشه راهنمایی کنید کدوم قطعه را باید عوض کنم؟

مهدی عفتی
18 مرداد 1396

    سلام
    متاسفانه چون امکان خرابی برد فرمان وجود دارد باید توسط تعمیرکار برسی و نظر داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 مرداد 1396

سلام خسته نباشید من فریزر تمیز کردم بعد دیگه یخ نمیزنه

نیلوفر
11 مرداد 1396

باعرض سلام وخسته نباشید

نمایش کد F1در فریزر تک درب مدل ESAF24 چیست لطفا راهنما یی فرمایید.

محمد کارگر
4 مرداد 1396

سلام من نزدیک ۳ سال است که یخچال فریزر دو درب مدلes27 را دارم و چند وقتی است که صدا تولید میکند و به تازگی e6 وer11 در صفحه نمایش ظاهر میشود مشکل چیست و چقدر خرج دارد. با تشکر

فرهاد قویونلی
1 مرداد 1396

سلام دوسه روزه فریزرماخنک نمیکنه موتورش کارمیکنه اما ازسرماش کم شده میشه بگیدکه مشکل ازکجاست

بابایی
26 تیر 1396

سلام فریزرماازدیروزدماش بالا رفته ویواش یواش موادتوش داره یخشون آب میشه موتورش کارمیکنه ولی خنک نمیکنه

بابایی
25 تیر 1396

سلام فریزر ما مدلesaf24تک درب هست همش ارورe5میده گازهم خالی نکرده
مال چیه؟

میلاد
5 تیر 1396

سلام هاشم حیات از تایباد
یخچال ما مدلes27هست اخطاری روی نمایشگر ان امده که نوشته e12قسمت پایین فریزر خوب کار میکنه و قسمت بالا یخچال کار نمیکنه ولامپ داخل خاموش میباشد عیب ان چیست

09158289017
3 تیر 1396

سلام
یخچال فریزر دو درب دارم مدتی هه هی ریست مشه انگار خاموش و روشن شده ولی از نظر سرما مشکلی نداره حدود یه ساعت این اتفاق می افته بعد خوب مشه تقریبا دو روزی یه بار این مشکل پیش میاد مخواستم بدونم مشکل خاصی نداره….با تشکر

مسعود حریری
29 خرداد 1396

نمایشگر دما چشمک میزند فریزر الکترو استیل چه باید کرد

محمودشاکر
27 خرداد 1396

سلام خدمت شما ما یک یخچال فریزر الکترواستیل es27داریم راضی هستیم ولی چند وقتیه اب کف فیریزر یخ میزنه نمی دونم از کجا میاد ولی این اب از مواد غذایی داخل فیریزر هم نیست اگر مواد غذایی داخل فریزر نگذاریم وروشن کنیم باز هم اب کف فیریزر یخ میزنه میشه راهنماییم کنید

اشکان
18 خرداد 1396

    سلام
    احتمالا خروجی اب کف با مشکل مواجه شده است و اب تخلثیه نمیشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1396

سلام یه یخچال فریزر e۲۷۰ دارم ارور e11 داد فن موتور رو عوض کردم هنوز ارورر میده چه باید کرد… نه فریزر و نه یخچال بدرستی سرد نمیشه

معرفت
17 خرداد 1396

    سلام
    عوض کردن فن موتور نظر چه کسی بوده و اشکال اولیه یخچال چیست و ایا در قسمت فریزر سرما دارید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1396

      سلام ،یخچال الکترواستیل مدل es20 یکی دوروزه دماهاش بهم ریخته تنظیم که میکنم چشمک میزنه وبه دمای تنظیم شده نمیرسه،،منفی شانزده و چهار گذاشتم،،منفی شانزده برای فربزر تنظیم میشه،اما دمای یخچال همش مثبت هفده و شانزده پانزده هست،البته قبل که روی منفی هفت گذاشته بودم شد مثبت بیست یک بارارور ای شش هم داد اما ازوقتی گذاشتم منفی شانزده ازمثبت ده پایینتر نمیاد ددرصورتی که روی مثبت چهاره،لطف میکنید اگه راهنمایی کنید،سپاس

      رضانادری
      27 مرداد 1399

دوماهه یخچال فریزردوقلوی الکترواستیل خریدم.یخچال خوب سرد نمیکنه وکدF0نشان میداد .نمایندگی اومدفنش روعوض کردوبرفکهای روی اواپراتورروباآبجوش بازکرد.تاسه چهارروزی خوب بودمجددهمون عیب روپیداکرده ومعلومه که ازفن نبوده عیب ازچی میتونه باشه؟اینسری دیگه کدخطارونشون نمیده.

hasan
5 خرداد 1396

سلام
مدل فریزر esf.23
مشکل: مدتیه صداهای خیلی پیوسته ونامعمول ازش میشنوم و مدام درحال صدای (تق تق)هستش همراه باصدای دیگه که ناپیوسته ولی مداوم هستش.این ریتم صدا بیش از یک ماهه قطع نشده.
ممنون

Raha1995
29 اردیبهشت 1396

    سلام
    این صدا از کجا یخچال فریزر شما شنیده میشود ؟ و اینکه از سرمای یخچال هم کم شده است ؟ و ایا زمان خاصی این صدا شنیده میشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 اردیبهشت 1396

سلام یخچال es20 دارم چند وقتی شدید صدا میده
خیلی هم طولانی !
هنوز یک سال نیست استفاده می کنم
لطفا راهنمایی فرمایید

روح اله دهنوی
22 اردیبهشت 1396

سلام‌،میشه بگید ارور9 برای چیه؟البته تغییری توی دمای یخچال و فریزر بوجود نیومده.‌ ‌یه بار 3ساعت خاموش کردم وقتی روشن کردم تا نصف روز ارور نداد ولی بعدش دوباره ارور9اومد،البته دمای یخچال و فریزر مشکلی نداره،مدت زمان استفاده شده از یخچال ۲ساله

محسن مختاریان
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    این ارور مشکل خاصی در کارکرد یخچال فریزر به وجود نخواهد آورد اگر یخچال شما از لحاظ برفک زدن یا سرد شدن مشکل خدی نداشته باشد

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 اردیبهشت 1396

سلام یخچال فریزر الکترواستیل خریدم بعد یکسال فریزر آن ارور E5 زد بردیم تعمیرگاه اول سنسورش عوض کرد ولی فایده نداشت باز اومد گاز داخلش کرد بازم کار نکرد بعد گفت موتورش سوخته بقول خودش عوضش کرد ولی فقط یکسال کار کرد الان باز همون ارور E5 زد باز اوردیم تعمیرگاه باز میگه موتورش سوخته اخه ما چقد باید هزینه کنیم

فاطیما
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی باید یحچال فریز شما کاملا چک شده و از علت به وجود امدن این مشکل مطمن شد تا اینکه هر از چند گاهی کمپرسور یخچال عوض شود حتما از نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر بخواهید که علت خرابی کمپرسور را جویا شوند

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

سلام.یخچال فریزر es27 دارم حدود 10 ساعت درب فریزر باز بوده. وقتی متوجه شدم ازش صدای هلیکوپتری میومد درشو بستم ولی صدا چند ساعت یه بار تکرار میشه،آیا مشکلی واسش پیش اومده؟

احمدی
16 اردیبهشت 1396

سلام.یخچال فریزر es27 دارم حدود 10 ساعت درب فریزر باز بوده. وقتی متوجه شدم ازش صدای هلیکوپتری میومد دردشو بستم ولی صدا چند ساعت به بار تکرار میشه،آیا مشکلی واسش پیش اومده؟

احمدی
16 اردیبهشت 1396

سلام،ببخشید خود یخچال فیریزر ES20 محافظ برق داره؟!!!!

Amin
15 اردیبهشت 1396

    سلام
    یک سیستم نویز گیر و فیوز روی برد یخچال فریزر تعبیه شده است ولی این چیزی نیست که منظور شماست بلکه برای اطمینان بیشتر باید از محافظ یخچال که در فروشگاه ها به فروش میرسد استفاده نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

با سلام یخچال فریز دو قلوی الکترواستیل داریم. فریزر شب تا صبح باز مونده الان موتورش صدا میده و در عرض 4 ساعت دماش از 17 تازه رسیده به 9 . ولی موتورش خیلی صدا میده مشکل داره یا درست میشه بعد از اینکه دماش به -16 برسه؟ با تشکر

شایان
11 اردیبهشت 1396

    سلام
    صبر کنید تا به دمایی که مناسب یخچال فریزر هست برسه به احتمال خیلی زیاد درست میشه و احتمالا این صدا مربوط میشه به صدای موتور که دایم برای خنک کردن یخچال در حال کار کردنه

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 اردیبهشت 1396

سلام یخچال دوقلوالکترواسیل پنج سال استفاده میکنم دیروز متوجه شدم یخچال ارورe5 را نشان میدهد و سرمای آ ن کم شده از برق کشیدم مجدد زدم برق درست شد ولی امروز صبح مجددا همان ارور 5 eرا چشمک میزند

اشکان
5 اردیبهشت 1396

اررور 3یخچال فریزر الکترواستیل مدل es27ب چ دلیل است؟ لطفا یه جواب درست بهم بدید اینجا امکان درسترسی ب نمایندگی نیست یخچال ساز هام سر در نمیارن ممنون

احمد
4 اردیبهشت 1396

سلام … من یخچال فریزر ES-26 دارم …یخچال فریزر من صدای خیلی بلندی میده و بعضی اوقات فریزرش گرم میشه.. لطفا راهنمایی کنید

روشنفکر
4 اردیبهشت 1396

سلام خسته نباشید یخچال الکترو استیل es27داریم که اررور سه و شیش میده اول سه بود سرماش خوب بود ولی الان اررور شیشه سرمای بالا کم پایین هم کم و زیاد میشه تروخدا کمک کنید اینجا یخچال ساز هاش نمیفهمن مشکل چیه نمایندگی الکترواستیل هم نداره من از یه شهر دیگه خریدم دوبار بردم تعمیر گاه یکی گفت مشکل برقی داره درست کرد اررور نرفت یکی گفت گاز نداره گاز زد بازم نرفت دیگه کلافه شدیم یکی یه چیزی بگه اگه درست نمیشه بندازیمش بره

مرتضی رحیمی
4 اردیبهشت 1396

سلام اقا من یه یخچال الکترواستیل مدل es27دارم از قبل عید اررور 3میداد بردیم تعمیرگاه گفت در فن خرابه درست کرد اوردیم اررورش نرفت سرماش خوب بود بیخیال شدیم بعد عید اررورش شد 6و سرمای بالا فطع شد پایین سرماش خوبه باز بردیم گفتن گاز نداره گاز زدن باز اررورش نرفته بعد گاز زدن چند روز سرماش خوب بود ولی با اررور 3ک شد اررور 6باز سرماش قطع شد من یخچالمو از مازندران خریده بودم الان بوشهرم اینجام نمایندگی الکترواستیل نداره هیچکدوم از یخچال ساز هام نمیفهمن تروخدا کمک کنید کلافه شدیم دیگه واقعا جا بجایی یخچال سخته

مرتضی رحیمی
3 اردیبهشت 1396

    سلام
    باور کنید با توجه به اینکه شما هیچ گونه اطلاعات فنی و ابراز تخصصی ندارید امکان مشاوره به این صورت برای این کار وجود ندارد ولی حتما از یک تعمیرکار متخصص و خوشنام بخواهید که یخچال فریزر رو بازدید و رفع عیب کنه این مشکل حل شدنی هست البته توسط متخصص این کار

    کارشناس 2 : علوی
    15 اردیبهشت 1396

سلام.یخچال ما الکترو استیل es34است ک دو ماهه خریدیم.از سه روز پیش عدد 11چشمک میزد و فرداش رفت رو 10و باز رفت رو 9و گاهی رو ی 8و7ولی امروز دوباره رفت رو 9و مدام چشمک میزنه و دمای یخچالمون هیچ تغییری نداشته ممکنه ی راهکار بدید

هادی قاسمی
1 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از خرید شما نگذشته است اگر دستگاهی که خریداری کرده اید دارای گارانتی است حتما باید با شماره ای که در دفترچه گارانتی محصول شماست تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

با سلام یخچال es34داریم ک دو روز پیش عدد11چشمک میزد و فرداش شد10 و گاهی میشه 8,9,7 و مدام چشمک میزنه دمای یخچال هم تغییری نداشته و امروز هم برفک زدایی چند ساعتی چشمک زد ولی متوقف شد

محدثه باقری
1 اردیبهشت 1396

    سلام
    مشکل اصلی یخچال فریزر شما چیه ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

با سلام و تشکر از شما
یخچال فریزر 27فوت الکتراستیل دارم یه هفته قبل ارور e5داشت از برق کشیدم بیست و چهار ساعت بعد زدم به برق خوب شد امروز دوباره باز همون ارور و داده میشه لطف کنید چه باید بکنم

کاظم انصاری -بیرجند
31 فروردین 1396

    سلام
    اگر از سرمای یخچال فریزر شما کاسته نشده است مشکل در برد فرمان است که کمی هنگ کرده دوباره یخچال را از برق کشیده و راه اندازی کنید احتمال برطرف شدن مشکل بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    31 فروردین 1396

سلام وقتتون بخیر
چند سالی هست یخچال فریزر دو درب نو فراست مدل ES26 داریم.یه مدتی هست از زیر در فریزر آب پس می داد.با تعیمر کار صحبت کردیم که گفتن درجه فریزر باید روی 2 باشه ولی باز این مشکل هست و کف فریزر هم یخ بسته.لطفا راهنمایی کنید

احمد اقبال
29 فروردین 1396

    سلام
    خروجی یخچال فریزر را چک کرده و از باز بودن آن مطمن شوبد

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

سلام ما یخچال دوقلوی الکترو استیلو داریم بعد اینکه اتومات خاموش میشه کمپرسور صدای زوزه میده دمای فریزرهم منهای هفده و دمای یخچال هفته

رها
27 فروردین 1396

    سلام
    از سرمای یخچال یا فریزر کاسته شده و اینکه این صدا در همه روز شنیده میشود ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 فروردین 1396

      در همه روز نه ولی اکثرا صدا میده و از سرما هم کاسته نشده هیچ مشکلی نداره فقط صداشه

      رها
      31 فروردین 1396

      بعضی وختا موقعی که یخچال کار میکنه هم این صدارو میده

      رها
      31 فروردین 1396

سلام، یخچال ما ارور E3 میده و سرمای یخچال کم میشه!
لطفا راهنمایی کنید.باتشکر

علی سلطانی
24 فروردین 1396

سلام. یخچال فریزرم بوی بد میده بارها هم آب سرد کنش نشتی داده و تعمیر شده. چند ماه بیشتر نیست که خریدیم علت چی میتونه باشه؟ استفاده ای هم ازش نمیشه تقریبا خالیه.

پروانه قديري
24 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی علت های زیادی برای این مشکل وجود دارد ولی اگر یخچال فریزر شما دارای گارانتی است حتما با نمایندگی رسمی الکترواستبل تماس برقرا کنید تا به صورت کاملا رایگان این مشکل حل شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

سلام. چند ماهه که یخچال فریزر ES35 خریدم استفاده چندانی ازش نمیشه چون ما هنوز سر خونه زندگی نرفتیم و داریم خرد خرد خرید میکنیم یخچال بو میده آب سردکنش روو خالی کردم گفتم شاید از آب هست. یخچالو خالی کردم اما بازم بو میده علت چی می تونه باشه؟

پروانه قديري
24 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی دقت کنید که این بو مربوط به کدام قسمت یخچال فریزر شماست و حتما درب یخچال را یک روز باز نگه دارید و چک کنید ببینید این بو برطرف میشوید یا نه

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 فروردین 1396

سلا م فریزر ما با اینکه نو فراست هست دایما قسمت بالا یخ می زند شدیدا بطوری که باعث بیرون آمدن درب بالا می شود وچند بار با تعمیر کار تماس گرفتیم وهر بار کلی هزینه ودفعه قبل سینی که برآمدگی دارد را عوض کرد چند ماهی خوب بود ولی باز همان آش است وهمان کاسه

مصطفی فضلی خانی
23 فروردین 1396

    سلام
    یخ زدن یخچال های نو فراست دلایل زیادی دارد ازجمله خرابی سنسور خرابی المنت و یابرد فرمان یخچال فریزر که باید برسی عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 فروردین 1396

با تقدیم سلام،
مدت یکسال است که یخچال فریزه خریده ام ولی متاسفانه هرزگاهی صدای تیک دلخراشی چه در حالت روشنی و یا خاموشی می شنویم لطفا بفرمائید اشکال از کجاست؟ آیا احتمال ناهماهنگ بودن پایه هاس؟

احمدی
16 فروردین 1396

    سلام
    منظور از تیک چیه و اینکه این صدا از کجای یخچال شنیده میشود و در چه حالتی

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

سلام…من حدود 11ماه یخچال الکترو استیل که پائینش فریزرهست خریدم…که به تازگی صدای قور قور قورباغه و زوزه میده…این چه دلیلی داره آخه؟؟؟

سید
16 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی با این توضیحات انتظار چه کمکی از ما دارید؟؟؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

      این مشکل منم هست.. خوب واقعا نشونه دیگه ای نیست که بشه گفت.. و صدای قورباغه میاد از پشت یخچال!!! منم فقط یه ماهه که گرفتم!!! درجه هم رو ۶ و – ١٩ هست…

      میثم مجاوری
      7 آبان 1397

سلام من مستأجرم یخچال مدلش es20 هستش یخچال روروجابه جا کردیم بعد همسرم بدنه یخچال رواب گرفته الان میزنم برق صفحه دیجیتال و چراغ Ledکارمیکنه اما موتور و فن شروع به کارکردن نمیکنن ولی وقتی دکمه super cool رومیزنم موتور چنددقیقه فقط فریزر روخنک میکنه دیگه کارنمیکنه بایدچیکارکنم

یاسر
13 فروردین 1396

    سلام
    به احتمال خیلی زیاد اب وارد برد فرمان یخچال فریزر شده و مشکلاتی به وجود اورده که باید توسط یک تعمیرکار متخصص بازدید شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

      ضمن سلام به استحضار می رساند درب یخچال الکترو استیل که دارای روکش چرم است به علت استفاده از مواد پاک کننده کدر و خراب شده آیا درب یخچال با روکش چرم موجوده تا خریداری کنم یا نه ممنون میشم کمکم کنید

      محمود بازرگان
      31 فروردین 1401

سلام و خسته نباشید
من یخال فریزر الکترواستیل مدل es33 دارم که چندین بار تعمیر شده
دیروز قسمت فریزر رو جهت یخ زدایی باز کردم که دارای تعدادی فیش برق بود که همگی به مادیگی همرنگ خود وصل بودن ولی یک عدد فیش زرد رنگ وجود داره که به مادگی وصل نیست مادگی زرد رنگ وجود داره که خالیه
به نظرتون این فیش زرد رنگ برای چی هست و آیا باید وصل باشه یا نه؟؟؟

امیر نوری
12 فروردین 1396

حدود 10روز است که دمای فیریزر ما بیشتر شده (یعنی اجناسی که منجمد بودند به حلت نیمه منجمد در آمده اند لطفا” راهنمایی کنید

محرم رزمخواه
12 فروردین 1396

    سلام
    شما حتما درجه یخچال فریزر رو برای دمای بالاتر انتخاب کنید و اگر این مشکل برطرف نشد احتمالا مشکل در سنسور یا برد فرمان یخچال فریزر شماست که حتما باید با یک تعمیرکار متخصص از نمایندگی رسمی جنرال الکتریک در تهران تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 فروردین 1396

با سلام
حدود 5 سالی هست یخچال فریزر es24 داریم، زمانی که یخچال روشن است بسیار صدای بلندی دارد، و در شب واقعا نمیشه خوابید. به نمایندگی هم زنگ زدم گفتن صدای طبیعی خود یخچاله. واقعا باید یک یخچال صداش انقدر بلند باشد؟ واقعا از جنسهای ایرانی متنفرم.

آرش مرتضوی
11 فروردین 1396

    سلام
    نخیر صدای یخجال نباید تا حدی بلند باشد که آزار دهنده باشد و اگر غیراز این است نشان دهنده مشکلی است که رفع نکردن آن ارتباط مستقیم با متخصص نبودن تعمیرکار دارد توصیه میشود با یک تعمیرکار متخصص مشورت کنید تا از یخچال به صورت حضوری بازدید شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 فروردین 1396

باسلام
یخچال تک درب مدل ESAR24 سنسور اواپراتور سوخته می خواستم بپورسم که این سنسور در یخچال الکترواستیل چند اهم کیلو و چند درجه دما است و از کدوم سایت اینترنتی میشه خرید کرد و مشابه این سنسور در یخچالای دیگر است مثال سنسور یخچال سامسونگ یا الجی به الکترولاستیل میخورد یا نه

فرهاد الیاسی
10 فروردین 1396

یخچال فریزر دو قلو مدل esar24
فریزر E5رو در نمایشگر اعلام میکنه!
مسافرت بودیم و کلی وسایل داخل فریزر خراب شد
چکار باید کرد؟

حسین معین
10 فروردین 1396

    سلام
    یخچال فریزر را از برق خارج کنید و دوباره راه اندازی کنید اگر مشکل برطرف نشد حتما مشکل از برد فرمان دستگاه است که باید توسط تعمیرکار برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام
فریزر الکترواستیل منزل ما روی دما -18درجه که به رنگ آبی مباشد خاموش روشن می شود
مشکل چه میتواند باشد
باتشکر از راهنمایی های شما عزیزان

رضا خیری
8 فروردین 1396

    سلام
    اگر از سرمای یخچال فریزر شما کاسته نشده است مشکل جدی نیست ولی در صورت بروز هرگونه مشکل بیشتر باید به صورت حضوری برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

سلام یه یخچال فریزر دارم بعد گذشت یه سال امروز دیدم درب یخچال بازه و بسته نمیشه احتمالا لاستیک آهنرباییش خراب شده امکان داره مشکل از چیزه دیگه ای باشه

امیر بحری
7 فروردین 1396

    سلام
    از تراز بودن یخچال مطمن هستید ؟ و اینکه لبه های لاستیک و بدنه را که به هم میچسبد را تمیز کنید

    meAfshin76
    8 فروردین 1396

سلام. کد e11 یخچال فریزر ES27 برای چیه چند روزه که چند ساعت آلارم میده و قطع میشه و دوباره همون روال تکرار میشه . ممنون میشم راهنمایی کنین .

سید هادی رستمی
7 فروردین 1396

    سلام
    دستگاه را رسیت کنید اگر مشکل حل نشد پیغام بدید تا توضیحات بیشتر داده شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

    با سلام
    ضمن تشکر و خسته نباشد.
    فریزر مدل esaf 24، دو قلو و ضد برفک.
    فریزر ما چندی پیش درش باز مونده بود و دماش بالا رفته بود، بنده داخل فریزر قسمت درپوش اوپراتور رو باز کردم و با سشوار برفک رو آب کردم.
    الان فریزر داره یکسره کار میکنه و اتومات نمیکنه.
    دمای فریزر روی منفی 18 درجه ثابت شده ولی اتومات نمیکنه.
    دما رو از ال سی دی روی منفی 10 تنظیم کردم و اتومات کرد.
    روی ده درجه کار میکنه و اتومات هم میکنه.
    وقتی دوباره گذاشتم رو منفی 18 باز به دمای مورد نظر رسید ولی اتومات نمیکنه(حتی چند ساعت بعد).
    تنظیم کردم که بصورت سوپر فریزر کار کنه ولی دماش از منفی 22 پایینتر نرفت.
    روی دمای منغی 18، وقتی یخچال سرد میکنه، دمای نمایشگر به عدد تنظیم شده میرسه، چه دلیلی میتونه وجود داشته باشه که یخچال اتومات نکنه؟
    موارد زیر رو هم چک کردم :
    لاستیک دور درب هوا نمیده، یعنی در یخچال رو حتما باید با اهرم مربوطه باز کرد چون سفت هست.
    فن داخلی صدای اضافی نداره و کار میکنه.
    (البته نمی دونم دور تند یا کند داره یا نه)
    سنسورهای دمای اوپراتور، سنسور دمای داخلی هم سالم هستن.
    لوله های پشت یخچال هم گرم هستن و حتی قسمتی که بعد از موتور هست داغ هست.
    فن خنک کننده موتور هم دور تند و هم کند کار میکنه.

    قاسمی
    12 خرداد 1399

      منم همین مشکل دارم با همین مشخصات. فقط مدل یخچال فریزر ما Es31 .لطفا” راهنمایی کنید.

      عباس حق‌گوی
      28 تیر 1399

با سلام و خسته نباشید،یخچال الکترواستل ما هر چند ساعتی یک بار صدای تک بوق میدهد مانند صدای دینگ ،لطفا راهنمایی کنید علت چیست

حسام
6 فروردین 1396

    سلام
    ایا در کارکرد یخچال فریزر شما مشکلی به وجود امده است اگر مشلکی ندارد یخچال را به مدت چند دقیقه از برق بکشید و دوباره تا دوباره شروع به کار کند

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

باسلام
بنده مدلes27 دارم بعد چند روزی یخچال e6میده و داخل یخچال هم سرما زیاد شده بعد از نمایندگی اومدن گفتن از بردش به نظر شما تعمیر بشه جواب میده که بعدا ازیت نکنه.

حمیدرضا
25 اسفند 1395

    سلام
    خرابی برد بستگی به نظر تعمیرکار داره که تعمیر بشود یا تعویض

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام
یک هفته است که یک یخچال فریزر دوقلو es23 با یخساز اتوماتیک خریدم که دو مشکل دارد:
1- از قسمت یخ ساز آب می ریزد و وارد محفظه یخ می‌شود و از آنجا به بیرون فریزر می ریزد و از آنجا به بیرون فریزر و روی درب آن می ریزد.
2- وقتی که یخ ساز رو در حالت super Ice قرار می دهم یخ سازی متوقف می شود.
پیشاپیش از راهنماییتتان تشکر می کنم.

fazel
24 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی اگر یخچال خودتون رو تازه خریداری کرده اید حتما با شماره نمایندگی تعمیرات که داخل دفترچه محصولتان است تماس بگیرید تا به صورت رایگان نسبت به تعمیر ان اقدام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

سلام. مشکلs1روی برود مربوط به چی میشه لطفا راهنمایی کنید.ممنون

محمود
23 اسفند 1395

    سلام
    خرابی سنسور داخلی یخچال فریزر وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

باسلام یخچال الکترواستیل مدل es24روی صفحه نمایش علامتe5زده از نظر گاز بردم پیش نمایندگی چک کرده نمیدونم مشکل از کجاست غیر از گازبا تشکر ممنون میشم جواب بدین

حمید
23 اسفند 1395

    سلام
    امکان خرابی برد کنترل دستگاه بسیار بالاست باید کاملا یخچال فریزر چک شده و دقیق تر اعلام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام یخچال فریزرمامدل ES26هست چندسال مااین یخچال راداریم یخچال نوفراست وخودش برفک رااب میکنه تقریبا هردوماه یک بارپاین فریزربرفک میزنه چندبارازنمایندگی امدن حتی قطعه هم عوض کردن ولی بازم همین مشکل پیش امدسری های بعدهم خودمون باسشواربرفک هارااب میکردیم درست میشدچراهمش این مشکل بوجود میادیعنی کیفیت قطعات مشکل داره من حتی ترانس هم برای یخچال خریدم شمابگیدمن چیکارکنم بازم بگیدجنس ایرانی بخرید ؟

دولت ابادی
13 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز این عیب به دلیل پیچیدگی نیاز به چک کردن کامل دستگاه شما را دارد چون باید تک تک قطعات چک شده عیب یابی شود بهترین راه برای این کار تماس با یک تعمیرکار متخصص و مطرح کردن عیب برای برسی است

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

یخچال فریزر es27 دارم حدود یک هفته است که کف فریزر یخ ضخیم می زند

یوسف نژاد
11 اسفند 1395

    سلام
    خروجی آب رو چک کنید ببینید باز هست یا نه اگر باز نیست حتما خروجی آب رو چک کنید در غیر این صورت یخچال فریزر را چند ساعت از برق بکشید و دوباره استفاده کنید در صورت حل نشدن مشکل حتما با یک تعمیرکار معتبر تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 اسفند 1395

باسلام و وقت بخیر
کشوی فریزر را از کجا باید خریداری کرد؟

کریمی
7 اسفند 1395

    سلام
    از مرکز فروش لوازم و قطعات یدکی یخچال فریزر در هر شهر یا استان یا از نمایندگی رسمی الکترواستیل در شهرستاناتان

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

سلام من یخچال فریزر e27 دارم و تازه دیروز خریدم این چراغی که دمای یخچال فریزر رو نشون میده کلا روشن (نور آبی رنگش) کلا همش روشنه میخواستم ببینم چجوری میشه خاموشش کرد توی دفترچشم چک کردم چیزی ننوشته بود لطفا راهنمایی کنید…..بعد یک سوال دیگه دمای یخچال 6 درجه و دمای فریزر منفی 17 درجس مناسبه؟

ashkan_mahone
1 اسفند 1395

    سلام
    بله دمایی که برای یخچال فریزرتان انتخاب کردید دمای مناسبی است

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 اسفند 1395

سلام قیمت برد یخچال فریزر Es20چقدر هست

محمد عزیزی
29 بهمن 1395

    سلام
    قطعات ما تعمیرگاه هستیم و قطعات ولوازم برای فروش نداریم

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 بهمن 1395

سلام. یخچال فریزر27 دارم که برد آن سوخت دادیم نمایندگی برد تعمیر کردند دوباره بعد از سه هفته سوخت.راهنمایی بفرمایید. .با تشکر

روح الله بشارت
28 بهمن 1395

    سلام
    شما باید ولتاژ برق یخچال فریزر و منزل خودتان را چک کرده و اگر نوسان ولتاژ زیاد است حتما یک محافظ بزق در مسیر برق یخچال الکترو استیل خود قرار دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 بهمن 1395

سلام خسته نباشد یخچال فریزر ما هر چند یک با ارورE5 میده بعد از قفل در میارم باز استارت میزنه بعد یخچال کار میکنه مشکلش چیه خوشحال میشم راهنمایم کنید تشکرررر

Morteza
28 بهمن 1395

    سلام
    منظور شما از اینکه بعد از قفل چیه ؟ و اینکه از سرمای یخچال فریزر شما کاسته شده است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 بهمن 1395

سلام،یخچالم مدل ES35 از دیشب روی دمای یخچال E4چشمک میزنه،

Hamed
3 بهمن 1395

    سلام
    ارور E4 مربوط به سنسور یخچال است که 2 احتمال وجود دارد با خرابی سنسور یا خرابی برد فرمان که باید بعد از برسی اقدامات لازم انجام پذیرد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

سلام دمایی یخچال ساید روی۰ آمده ولی فریزر درسته از سرمای یخچال کاسته نشده دلیل چیست لطفا

Mohsen
3 بهمن 1395

    سلام
    اگر فقط نمایشگر شما دما را با خطا نشان میدهد امکان خرابی سنسور یا برد فرمان وجود دارد ولی اگر از سرمای یخچال هم کاسته شده که باید عرض کنم مشکل باید برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 بهمن 1395

ضمن عرض سلام و خسته نباشید من۲ ساله کن یخچال فریزر الکترواستیل دارم روی صفحه ارور e12 چشمک میزنه و هر چند دقیقه یکبار آلارمش به صدا درمیاد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

آرش درخشان
2 بهمن 1395

    سلام
    این مشکل در چه مواردی به وجود میاد ایا همیشه به این شکل است یا در بعضی مواقع ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

سلام فریزر es24دارم که امروز نمایندگی اومدند وصل کردند برام اما درجه آن از 18 پایین نمیاد و ارور e5 را نشان میده یک بار با نمایندگی تماس گرفتم و هم با نصاب آن گفتن از دو شاخه را از پریز خارج وحدود سه ساعت بعد مجددا به برق متصل کنید اما هنوز همان مشکل را دارد .و داخل فریزر خنک نمیشود.

افشین
29 دی 1395

    سلام
    حتما با شماره قید شده در دفترچه گارانتی دستگاه تماس برقرار کنید تا نسبت به حل مشکل شما اقدام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 بهمن 1395

      با سلام،ایا میشیه یخچال وفریزر الکتروستیل رو با هم به یه محافظ وصل کنیم مشکلی پیش نمیاد.ممنون

      عباس
      20 خرداد 1398

      با سلام
      جناب مهندس ، یخچال فریزر ما ارور 33 نشان می دهد ، مشکل از کجاست .
      با تشکر

      حسین یزدانپناه
      28 فروردین 1399

سلام خسته نباشید…
یخچال مدل ES 27 خریدم ولی یکبار برق قطع و وصل شده…دمای نشانگر بالا روی 10 مونده و مدام چشمک میزنه و دما رو پایین نمیاره…ولی دمای فریزر قابل تغییره…اما یخچال هیچ تغییری نمیکنه دلیلش چیه ؟؟؟

امیر علی
24 دی 1395

    سلام
    آبا از سرمای یخچال هم کاسته شده است ؟ اگر جواب شما مثبت است احتمال اسیب به برد فرمان یخچال شما بسیار زیاد است که باید تعمیر یا تعویض شود توصیه میشود اگر دستگاه شما دارای گارانتی است با نمایندگی تعمیرات و شماره درج شده در کارت گارانتی تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

سلام
یخچال فریزر من فقط قسمت بالایی یعنی خود یخچال خیلی خیلی کم خنک میکنه درجش هم تا آخر زیاده . یکدفعه به این مشکل خورد

رضا خیابانی
24 دی 1395

    سلام
    این مشکل دلایل بسیار زیادی دارد که میتوان به کمبود گاز یخچال فریزر اشاره کرد که باید اقدام به شارژ گاز یخچال فریزر نمود و مشکل دیگر نیز خرابی کمپرسور یا برد فرمان است که باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود در هر صورت اگر تخصصی در تست کردن موارد بالا ندارید باید حتما از یک کارشناس تعمیرات یخچال فریزر کمک بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

سلام
کمپرسور دستگاه وقتی خاموش است صدایی شبیه زوزه میده مشکل از کجاست

سیدهادی موسوی
13 دی 1395

    سلام
    سرمای یخچال فریز شما در چه وضعیتی قراردارد؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 دی 1395

سلام
یخچال الکترو استیل دلرم چند وقتیه وقتی که اتوماتیک میکنه و خاموش میشه برای روشن شدن مجدد حتما باید بصورت دستی دما رو تغییر بدم تا دوباره روشن بشه مشکل از چیه و اگه نیاز به سنسور داشته باشه از کجا میتونم تهیه کنم
اگه فروش قطعات بصورت انلاین وجود داره ادرس لطف کنید

ناصر ابراهیمی
9 دی 1395

    سلام
    دوست عزیز برای مطمن شدن از اینکه این مشکل دقیقا مربوط به چه قطعه ای است باید تمامی قطعات به صورت کامل و دقیق چک شود هم سنسور ها و هم برد فرمان و قبل از انجام این کار به هیچ عنوان امکان نظر دادن وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 دی 1395

سلام خسته نباشید یه یخچال تک الکترواستیل دارم که قسمت بالایی سمت چپش کناردیواره شکاف کوچکی خورده ایا این برای کارکرد یخچال مشکل ایجاد میکنه وباید حتما تعمیر بشه؟

سارا اسدی
6 دی 1395

    سلام
    خوب در صورت امکان اگر هرچه زودتر اقدام به تعمیر کنید که مطمنا بهتر است ولی این شکاف داخل یخچال است یا بیرون ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 دی 1395

    سلام مدل یخچالEs26هست کمپرسور سالم فن هم سالمه ترموستات هم همینطور ولی فن داخل فریزر کار نیکنه مشکل از برد هست یا چیز دیگه ای؟

    مصطفی مژدهی
    11 تیر 1399

با سلام
متاسفانه یخچال دو قلوی ما یکی از دستگیرهاش شکسته لطفا راهنمایی فرمائید چکار کنیم.
ممنون

امین
23 آذر 1395

    سلام
    این قطعات کمی با مشکل قابل تهیه کردن است ولی شما متوانید با مراجعه به مراکری که لوازم یدکی یخچال فریزر فرروخته میشود مشکل خودتان را حل کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 آذر 1395

نوفراست واسه چی میزنید روی فریزراتون و ادمو گول میزنید؟
من چندسال فریزر تک درب نوفراستتونو گرفتم اما هردوماه باید برفکاشو تمیز کنم وگرنه همه چیز آب و خراب میشه، دیگر خسته شدم ایندفعه حتماً فیلمش میفرستم فضای مجازی واقعا خسته کننده س

گول خورده
20 آذر 1395

    سلام
    اگر شما مطمنید که یخچال فریزر شما نوفراست بوده و باز هم برفک میزند مطمنا این نشانه مشکل بوده و باید حتما با نمایندگی مربوط تماس بگیرید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 آذر 1395

سلام فریزر خنک هست اما یخچال گرمه مشکل چیست؟

روستايي
12 آذر 1395

    سلام
    لطفا اطلاعات دقیق تری بفرمایید این اطلاعات خیلی کلی و ناقص است لطفا راهنمایی بیشتری بفرمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    14 آذر 1395

باسلام یخچال فریزرماes20هستش بعدازقطع برق همش ارور۱۰میزنه وقسمت فریزرش ازکارافتاده لطفاراهنمایی بفرمایید.باتشکر

پوریا
4 آذر 1395

    سلام
    منظور از قطع برق چیه ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    5 آذر 1395

سلام
یخچال مامدل es20 هست دمای فریزر مشکل نداردولی دمای یخچال روچه کم می کنیم چه زیاد دوباره14می شود ویکسره چشمک می زندچه کنم؟

سحر
26 آبان 1395

    سلام
    شما باید شکل دقیق چشمک زدن واین که چه چراغهایی شروع به چشمک زدن میکنند را توضیح دهید ولی به صورت کلی عرض میکنم که اگر یخچال را به مدت 30 دقیقه از برق کشیدید و باز هم این عیب برطرف نشد حتما با تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر تماس بگیرید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 آبان 1395

سلام یخچال فریزر ما بیش از حدمواد داخل یخچال رو خنک نگه میدارد، در حالی که دمای فریزر خوبه ایراد از چی میتونه باشه اگه ممکنه راهنمایی بکنید.درضمن درجه یخچال فریزرفقط داخل فریزر میباشد و روی صفر گذاشتیم

محمد رضا اهرابی
18 آبان 1395

    سلام
    شما باید به وسیله درجه یخچال دما را کمتر کرده تا این مشکل برطرف شود و اگر با کم کردن درجه باز هم همچنان مشکل یخچال فریزر پابرجاست حتما با نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر الکترو استیل تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 آبان 1395

    سلام، من یخچال دوقلو الکترواستیل مدل es23 خریدم، برای نصب آب شهری خود یخچال یه فیلتر داره، خواستم بپرسم این فیلتر جوابگوی تصویه هست یا نه حتما باید آب تسویه جداگانه بهش وصل کنیم؟

    ارسلان شمشیربند
    2 اسفند 1398

سلام ببخشید میخواستم بدونم قطعات داخلی یخچال es 24 مثل جابطری بزرگش برای فروش هست؟

شادی
16 آبان 1395

    سلام
    شما باید از مکان های که لوازم یدکی دستگاه را در شهر شما میفروشند خریداری کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 آبان 1395

باسلام خدمت شما یخچال فریز نوفراست مدل es27 دارم که بدلیل مسافرت مدت ۲ ماه ازش استفاده نکردم و از برق جدا کردم.بعد مدت مذکور به برق متصل کردم که متوجهشدم رویه دمای ۲۴ درجه موتور یخچال خاموش میشه و ارور ۵ و ۶ رو نشان میده.تعمیرکار مجاز یخچال رو بازدید کرد و گفت احتمالا گاز خالی کرده.نظر شما چیه؟متشکرم.

معین اشرفی
9 آبان 1395

    سلام
    باید خدمتتون عرض کنم که برای اینکه بتوان نظر قطعی داد درباره اینکه دستگاه شما چه مشکلی دارد باید کاملا سیستم رو چک کرد که اگر تعمیرکار شما این نظر رو دادن اجاره انجام کار را به ایشان به شرط درست شدن بدید البته از تخصص تعمیرکار مطمن شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 آبان 1395

      سلام یخچال فریزر دو قلوی الکترواستیل داریم جدیدا درب یخچال از ناحیه لولا ثدا میدهد

      سنجانی
      15 شهریور 1400

      با سلام و وقت بخیر
      یخچال فریزر الکترواستیل مدل ES 26 دارم سال 89خریدم از سال 90تا الان مدام از فریزر صدا میاد انگار داخلش موش میگرده و بیشتر اوقات از زیر فریزر اب میده و خروجی اب از فریزر با یخ زدن مسدود میشه و هر از گاهی اصلا یخچال سرما نمیده باید خاموش و خالی کنم و حدود 8ساعت با پنکه باد بزنم تا یخ خروجی اب بشه ایا راه چاره ای داره
      ممنونم از توجهتان

      ایران رحیمی
      6 آذر 1400

      سلام ایران عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      8 آذر 1400

با سلام
یخچال فریزر es27 خریدم دیروز ،فریزر کار میکنه ولی یخچال نه ،یکبار erorr6 هم روی صفحه آمد ،مشکل چیست ؟

عماد
3 آبان 1395

    سلام
    اگر دستگاه شما دارای گارانتی است اطفا با شماره درج شده در دفترچه گارانتی تماس بگیرید تا از خدمات گارانتی بهرمند شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 آبان 1395

    سلام.من یخچال فریز دوقلو الکترواستیل مدل esr23 هوم بار خریده ام .یخجال در دمای 6 درجه آب داخل پارچ را یخ میزند و میوه و سبزی را ظرف دو روز خراب میکند.سنسور-مانیتور وبردتعویض کردم .خوب نشد.

    فخار
    9 تیر 1399

باسلام یخچال من es27میباشدکه چندوقته علامت e9هر۱۲ساعت یکبارمیادروصفحه ویخچال ازکارمیقته بایستی دگمه پشت یخچال که به قسمت بردوصله بزنیم تادوباره یخچال به کارافتدتعمیرکاراومدبردوعوض کردولی بازهم همون مشکل وداره

امیرعباسی
2 آبان 1395

    سلام
    دلایل زیادی وجود دارد برای این اتفاق وجود دارد از جمله سیستم دیفراست یخچال فریزر و … اما تمام این روش ها باید به وسیله ابزار مخصوص تست شده و برسی شود که انجام این کار فقط از عهده تعمیرکار متخصص یخچال فریزر بر خواهد امد

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 آبان 1395

      ببخشید آبسردکن یخچال از زمان خرید آبش می‌ریزه چطور تعویض کنم

      صدرا
      8 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      9 خرداد 1400

سلام یخچال من الکترو استیل مدل es27 و تقریبا 2 ساله خریدم . به تازگی صدا میده مشکل از کجاس؟

ریحانه جلیلی
30 مهر 1395

    سلام
    این که یخچال الکترواستیل شما صدا میدهد بحث بسیار کلی است که بابد کل سیستم برسی شده و عیب یابی شود برای حل این مشکل با تعمیرگاه الکترواستیل تماس گرفته و مشکلتان را مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 آبان 1395

      سلام من یخچال فریزر دوقلو دارم ومدتی هست که فریزم ارور E3میده چکارباید بکنم

      سروش بزرگی
      22 آبان 1398

      سلام یخچال من الکترواستیل پلادیوم است بعدازاسباب کشی به برق زدیمE6را نشان میدهد میشه راهنمایی کنید

      مهدی علی پناه
      12 مرداد 1399

      سلام یخچال الککتروایستیل es34ددارم بالایخچال دماش بهم میخوره نمایندگی دوباراومد نتونست درست کنه پایین فریزرخوبه ولی بعضی وقتها دماش بهم میخوره ولی درست میشه چکارکنم

      رقیه احمدی عالی
      19 مهر 1400

      سلام رقیه عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      24 مهر 1400

      سلام .یخچال فریزر ما دو قلوه. الکترواستیل ازون قدیمی هاست.الان فریزرش از مدله بدون برفک. ولی برفک میگیره و مواد داخلش یخ نمیکنه و فاسد شده.تعمیرکارم آوردیم میگه مشکلی نداره. امکانش هست مشکل از لاستیک دربش باشه؟

      زهرا موحدی
      4 دی 1399

    فریزر مدل esaf23 دارم بعد از جابجایی ارور e7 میده ، یخساز هم کار نمیکنه ، مشکل کجاست ؟؟

    امیرفتاح
    16 تیر 1399

نمایش کد F1در فریزر تک درب مدل ESAF24 بعد از قطع ووصل شدن برق لطفا راهنما یی فرمایید.

عبدالرضاامیری
18 مهر 1395

    سلام
    لطفا توضیح بفرمایید که این کد در چه زمانی نشان داده میشود و تاچه زمانی وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 مهر 1395

      تعمیریا تعویض بردیخچال فریزرالکترواستیل

      فریبرزنامداری
      15 اسفند 1398

      مدل ES31 دارم. چند روز پیش درب فریزر مدت ۲ روز نیمه باز مونده. الان سرمای فریزر کم شده و به درجه تنظیم شده نمیرسه حتی درحالت سوپر. دمای یخچال سرد نمیشه ولی در حالت سوپر بعداز خارج شدن همه لامپهای نمایش دما روشن میشه. از محل خروج آب در پشت یخچال تخلیه نمیشه. موتور سالم ، گاز کامل.
      لطفا” بگوئید علت چیه؟

      حق‌گوی
      28 تیر 1399

      سلام فضای داخل یخچال گرم شده و روی صفحه حرفEمیاد مدل یخچال هم الترواستیل PD34

      فرشاد اشرف
      28 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

      بنده یه دوقلو الکترواستیل مدل es23 دارم، تا وقتی که برق نره مشکلی نداره کار میکنه، منتها برق بره بیاد، یخچال چشمکش روشن میشه رو دمای نزدیک 15 میمونه و دیگه روی 6 نمیاد، باید یخچال رو خاموش کنم و سشوار بگیرم و برفکش رو آب کنم بعد خوب میشه
      چند تا تعمیرکار هم دیدن هر کدوم یه چیزی عوض کرده ولی درست نشده
      ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      محمد شریف عزیزی
      12 آبان 1399

    دمای منزل یا آشپزخانه بالاست،یعنی محیطی که فریزر نصب شده یا گرمه یا اطرافش کیپ هست. فاصله اش از دیوار هم رعایت کن

    حاج قاسم
    19 آبان 1398

      دمای منزل و آشپزخانه مناسب. دستگاه از دیوار یک متر فاصله داره‌ ولی مشکل برطرف نشده. فن داخل کار میکنه ولی دمای فریزر به اندازه تنظیم شده نمیرسه. یخچال هم خنک نمیشه. لوله پشت موتور برفک میزنه ولی برفک به بدنه موتور نمیرسه.

      حق‌گوی
      28 تیر 1399

      سلام بخچال دوقلو تکنوسان دارم.درب یخچال روکه میبندم.چندتا بوق پشت سرهم میزنه

      پوراکبر
      16 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

      سلام خسته نباشید. یخچال فریزر هیمالیا هوم بار530 مدتی است زیر کشوی اخر فریزر یخ میزنه مشکل کجاست؟ در ضمن حدود سه ساعت از برق کشیدم و تمیزش کردم ولی دوباره یخ زد. ممنون

      محسن
      7 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      8 خرداد 1400

    باسلام یخچال فریزر الکترواستیل دارم که مانیتورفریزرشمارهاش درهم وقاطی میشن مثلا شماره ۸ معلوم نیست ۱۸ یا ۸ درضمن مانیتورچشمک زنه ورومانیتورعلامت دوشاخه بصورت نیمه روشنه باتشکر

    علی اکبر نوروزی
    12 اسفند 1398

    ضامن آبریزیخچال الکترواستیل مدل Es27 شکسته و در شهر تنکابن موجود نمی باشد لطفا راهنمایی کنید

    حمیده ساحلی
    8 اردیبهشت 1399

      با سلام و عرض ادب
      یخچال مدل ES 26 فریزر برفک میزنه و دمای یخچال از 22 درجه مثبت پایین تر نمیاد این در حالیه که دمای فریزر 20 منفیه.
      ممنونم از توجهتون

      علی کیهانی
      30 تیر 1399

    سلام فریزر تک درب esaf 24 دارم مدتی است نمایشگر قفل کودک خاموش یا روشن می شود وصدای بوق از آن می آید.درحالی که درب فریزرهم بسته است.علت چیست ؟

    موسی حیاتی پور
    16 شهریور 1399

    یخچال فریزر الکترواستیل ما کارنمیکند و یخچال داخلش هواش گرمه.وفریزر آب میکنه برفک نمیزنه..و رو صفحه نمایشe۶ میوفته..مشکل از چی میتونه باشه؟

    محمد حسن زاده
    17 تیر 1400

    کابل دیتا مشکل داره

    مسلم محمدی
    20 شهریور 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس