ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
علت چشمک زدن یخچال فریزر: راه حل چیست؟

علت چشمک زدن یخچال فریزر: راه حل چیست؟

یکی از مشکلات رایج یخچال فریر که بسیاری از افراد را آزار داده و فکر آنها را به خود مشغول می‌کند، چشمک زدن یخچال است. در مواقعی که یخچال فریزر چشمک می‌زند، در صورتی که احتمال خرابی و اتصالی سیم‌ها را در نظر نگیریم، که احتمال بسیار پایینی هم دارد، معمولا مشکلی در دستگاه شما وجود دارد و چشمک زدن هشداری بر همین است. علت چشمک زدن یخچال فریزر یا چشمک زدن درجه یخچال و نحوه برطرف کردن آن در این مقاله مطرح شده است.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله و انجام موارد ذکر شده مشکل برطرف نشد و همچنان با مشکل چشمک زدن یخچال رو به رو بودید، لازم است از یک تکنسین باتجربه و حرفه ای برای بررسی و در صورت لزوم تعمیر یخچال فریزر خود کمک بگیرید.

چشمک زدن چراغ یخچال فریزر

چشمک زدن چراغ یخچال فریزر

معمولا در بسیاری از مدل‌های موجود یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی، سه چراغ ال ای دی روی دستگاه قرار گرفته است.

شاید این چراغ‌ها را در مدل‌های امروزی یا در انواع ساید بای سایدهای مختلف نتوان یافت. در یخچال‌های جدید به جای چراغ از صفحه نمایش جهت نمایش وضعیت یخچال و ارورهایی که اتفاق می‌افتد استفاده می‌شود.

به این ترتیب محدوده بروز خطا خیلی دقیق‌تر از مدل‌هایی که تنها از چراغ استفاده می‌کردند، مشخص می‌شود.

در مدل‌های چراغ دار، چراغ‌ها که معمولا در سه رنگ قرمز، سبز و زرد هستند، هر یک معنای خاص خود را دارند که در مواقع مختلف به کار می‌آیند. چراغ سبز، به معنای کارکرد صحیح دستگاه و رسیدن برق به قسمت‌های مختلف است.

چراغ زرد معمولا در مواقع خاصی روشن می‌شود؛ مثلا هنگامی که آپشن یخ سریع یا فست فریز فعال می‌شود، چراغ زرد رنگ نیز روشن می‌شود.

و نهایتا چراغ قرمز یخچال فریزر که می‌تواند در برخی مواقع با چشمک زدن و روشن شدن متوالی به شما هشدار دهد، به معنای بالا رفتن دمای داخل یخچال است.

دلیل چشمک زدن چراغ قرمز یخچال

در صورتی که یخچال را به تازگی نصب کرده اید، یا حجم زیادی از غذا و مواد خوراکی را به تازگی داخل یخچال قرار داده اید یا اینکه دمای یخچال را روی چند درجه کمتر تنظیم کرده اید، ممکن است با چشمک زدن چراغ قرمز یخچال رو به رو شوید که کاملا نرمال است!

به دستگاه خود فرصت دهید تا به دمای تنظیم شده و درجه خنکی مطلوب برسد. پس از رسیدن به این دما، خود به خود مشکل چشمک زدن یخچال فریزر رفع خواهد شد.

تعمیر تخصصی یخچال خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

علت چشمک زدن درجه یخچال فریزر

توجه داشته باشید که در بعضی موارد، ممکن است یخچال فریزر فاقد چراغ ال ای دی باشد و در عوض صفحه نمایش داشته باشد. در بسیاری از مدل‌های امروزی یخچال فریزرها یا بسیاری از ساید بای سایدهای جدید، استفاده از صفحه نمایش برای انجام تنظیمات یخچال و نیز نمایش وضعیت دستگاه مرسوم است.

در این نوع یخچال‌ها، چشمک زدن صفحه نمایش یخچال یا به طور دقیق‌تر، چشمک زدن درجه یخچال فریزر اتفاقی است که مشابه با چشمک زدن چراغ قرمز روی می‌دهد و همان معنای بالا رفتن دمای داخل دستگاه و گرم شدن آن را دارد که ممکن است به دلایل زیر رخ بدهد:

  • زمانی که دمای یخچال فریزر سریعا افزایش می‌یابد
  • زمانی که یخچال فریزر ریست می‌شود

اما اگر چشمک زدن و هشدار یخچال قطع نشود علت اصلی را می‌توان با موارد زیر مرتبط دانست:

  • ایراد احتمالی در داخل فریزر (از کار افتادن فن، مسدود بودن دریچه فن و … )
  • خرابی سیستم خنک کنندگی (اواپراتور)
  • خرابی مدار برفک زدایی یخچال
  • خرابی یخساز یخچال

1. علت چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ

 اگر دمای یخچال فریزر سامسونگ بالای 15 درجه سانتی گراد باشد، شاهد چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ هستیم و این چراغ تا پایین آمدن دما به طور خودکار به چشمک زدن ادامه خواهد داد.

همچنین معمولا در صورت باز ماندن درب یا خاموش شدن یخچال به خاطر قطعی برق، دمای یخچال بالا می‌رود و چراغ دمای یخچال سامسونگ چشمک می‌زند.

 برخی از یخچال فریزرها دارای یک پنل کنترل کوچک برای کشوی وسطی یخچال (کشو گوشت یا کشو دلی) هستند. اگر چراغ‌های موجود در این پنل چشمک می‌زنند یخچال را از برق جدا کرده و بعد از ۲ دقیقه دوباره به برق وصل کنید.

یخچال را روشن کنید و یک دقیقه صبر کنید تا چراغ چشمک زن خاموش شود. اگر مشکل پابرجا بود و متوجه نمی‌شوید علت چشمک زدن یخچال فریزر سامسونگ شما چیست، حتما با یک تکنسین متخصص مشورت کنید.

فهرست کامل ارورهای یخچال های سامسونگ [تمامی مدل‌ها]
فهرست کامل ارورهای یخچال سامسونگ [تمامی مدل‌ ها]

ارور یخچال سامسونگ به منظور دسترسی آسان کاربران، ارورهای یخچال فریزر سامسونگ به همراه علت […]

2. چشمک زدن درجه یخچال الکترواستیل

علت چشمک زدن درجه یخچال فریزر الکترواستیل یا علت چشمک زدن درجه فریزر الکترواستیل نیز می‌تواند به دلایلی مثل باز ماندن درب یخچال، خراب شدن لاستیک دور درب، دمای نامناسب و سایر مواردی که پیش‌تر درباره آنها صحبت کردیم رخ دهد.

همچنین چشمک زدن دمای یخچال الکترواستیل می‌تواند به خاطر اشکال فنی مانند خراب شدن سنسور برفک زدایی، مدار برد کنترل، خراب شدن سنسور یخچال و … باشد.

فهرست ارورهای یخچال الکترواستیل و نحوه رفع هر کدخطا
فهرست ارورهای یخچال الکترواستیل و نحوه رفع هر کد خطا

مشکلات رایج یخچال الکترواستیل برخی از مشکلات رایج یخچال الکترواستیل که ممکن است کاربران با […]

3. دلیل چشمک زدن درجه یخچال فریزر امرسان

علت چشمک زدن درجه یخچال امرسان می‌تواند تنظیم نبودن دمای دستگاه باشد. از طرفی نیز ممکن است به دلیل بروز مشکل فنی مانند معیوب شدن سنسور یخچال یا فریزر شاهد چشمک زدن یخچال امرسان خود باشید.

4. علت چشمک زدن درجه یخچال فریزر هیمالیا

یخچال یا فریزر هیمالیا ممکن است به دلایل مختلفی مختلفی شروع به چشمک زدن کنند. برخی از این آلارم‌ها طبیعی بوده و حاکی از بروز مشکل نیستند.

به عنوان مثال زمانی که یخچال فریزر هیمالیا شروع به برفک زدایی می‌کند، چراغ چشمک زن df روشن شده و تا پایان فرایند یخ زدایی ادامه خواهد داشت.

اما برخی مواقع چراغ چشمک زن یخچال فریزر هیمالیا به دلیل بروز مشکل وارد عمل می‌شود. در چنین مواقعی باید مشکل یخچال یا فریزر به صورت دقیق توسط تکنسین متخصص تعمیر یخچال هیمالیا بررسی و عیب یابی شود.

ارورهای یخچال فریزر هیمالیا + نحوه رفع هر کدخطا
ارورهای یخچال فریزر هیمالیا + نحوه رفع هر کد خطا

ارور یخچال هیمالیا مدل بتا معانی کد‌های خطای یخچال هیمالیا در عیب‌یابی دستگاه و تعمیر […]

5. چشمک زدن چراغ قرمز یخچال فریزر پارس

علت روشن شدن و چشمک زدن چراغ یخچال و فریزر پارس نیز مانند سایر یخچال‌هاست که پیش تر درباره آنها صحبت کردیم.

ممکن است به دلیل ایراد در درب یخچال، لاستیک دور درب، تراز نبودن یخچال یا فریزر یا اشکال فنی مثل معیوب بودن سنسور یخچال یا فریزر، خرابی مدار برفک زدایی و … شاهد روشن شدن چراغ قرمز یخچال فریزر پارس باشید.

به هر حال اگر چشمک زدن چراغ قرمز یخچال فریزر پارس مشکل فنی باشد، باید حتما از متخصصین امر برای تعمیر آن کمک بگیرید چراکه در غیر این صورت ممکن است مشکل یخچال را بزرگ تر کنید.

رفع مشکل چشمک زدن چراغ یخچال

رفع مشکل چشمک زدن چراغ یخچال

در رابطه با راهکار رفع مشکل در هر یک از موارد بالا، به دلیل ماهیت فنی و تخصصی بودن مشکل، توصیه اکید ما مشورت با متخصصان و تکنسین‌های باتجربه مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی است.

بنابراین در صورتی که چشمک زدن یخچال متوقف نمی‌شود و علت اصلی این امر به یکی از موارد بالا مرتبط باشد، بهترین راه حل ممکن تماس با یک تکنسین مجرب است!

گاهی هم صفحه نمایش یخچال با چشمک زدن نور قرمز رنگی به ما هشدار می‌دهد. این مساله نگران کننده نبوده زیرا به معنای فعال بودن قفل کودک است.

برای غیر فعال کردن آن می‌توانید به طور همزمان کلیدهای فریزر و یخچال (Freezer Temperature key + Fridge Temperature key) را چند ثانیه بفشارید. با اینکار قفل کودک غیر فعال شده و هشدار چشمک زن قرمز صفحه نمایش خاموش می‌شود.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی
در این مقاله علت چشمک زدن یخچال فریزر را بررسی کردیم و راهکارهایی جهت رفع علل بروز این مشکل در اختیار شما قرار دادیم. فراموش نکنید، در صورتی که علت چشمک زدن دستگاه، یک مشکل فنی است حتما از یک تکنسین کمک بگیرید و خودتان دست به آچار نشوید.

تلاش برای تعمیر یخچال بدون داشتن دانش فنی کافی نتیجه ای جز آسیب دیدن دستگاه و تحمیل هزینه‌های بیهوده به خانواده شما نخواهد داشت.

سوالات متداول
1چراغ زرد یخچال فریزر به چه معناست؟
2علت چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ چیست؟
3علت چشمک زدن درجه یخچال الکترواستیل چیست؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

یخچال فریزر هیمالیایکماه خریدم تاحالا دوبارکلمه ref چشمک میزندبعدچنددقیقه قطع میشود مشکل چیست

مجید
19 بهمن 1401

یخچال من چراغ چشمک زنش rd نشون میده هنگام روشن شدن احساس میکنم خیلی زور میزند اما هم روشن میشه هم سرد میکنه هم چشمک میزنه

دادخواه
1 دی 1401

باسلام .چن ساعتی درب فریزر یخجال امرسانم باز نونده اشتباها الان هی چشنک میزنه صفحه دیجیتالش جکار باید بکنم ممنمونم

شاهپورزرینی
30 شهریور 1401

سلام یخچال هیمالیا موقعی که به برق میزنیم لامپ داخل یخچال روشن ومشکلی نداره،ولی وقتی که صفحه نمایشگرش روشن وخاموش میشه ودیگه این مشکل قطع ووصل شدن صفحه نمایشگرپابرجاست ودرست نمیشه ولامپ یخچال کلاخاموش شده .ممنون

وحید
23 تیر 1401

سلام یخچال ما بصورت مداوم صفحه نمایش.چراغ داخل.الارم .روشن خاموش میشود دلیلش چیست.باتشکر.

روح الله توکلی
27 فروردین 1401

    وقت بخیر
    آیا با توجه به مدل یخچال مطالب موجود در مقاله را مطالعه کردید؟

    فرهاد محمدی
    26 اردیبهشت 1401

فریزردرجه چشمت زن روی عدد۴ میباشد آلارم میزنه

رجبعلی جواهری
8 فروردین 1401

    وقت بخیر
    مطالب این مقاله به حل مشکل کمک نکرد؟ در این صورت بهتر است با نمایندگی مجاز تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    26 اردیبهشت 1401

سلام، فریزر پارس دارم بعد از شستن فریزر چراغ چسمک زن روشن شد ـ موتورش کا. نمیکنه، باید چکار کنم؟

الهه
19 اسفند 1400

    رزو بخیر کاربر گرامی
    در صورت نرسیدن به پاسخ از طریق مطالب موجود در این مقاله، می‌توانید درخواست خود را جهت اعزام تکنسین ثبت کنید. چه به صورت تلفنی و چه با تکمیل فرم در وبسایت، در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهیم بود.

    فرهاد محمدی
    26 اردیبهشت 1401

سلام،یخچال فریزرالکتروسان دارم چندوقتی هست درجه فریزریخچال چشمک میزندوفن فریزرهم کارمیکند وبعضی مواقع مواگوشتی داخل کشوفریزریخ نمی زندوهمه آبکی هستند ودرجه فریزرثابت نمی ماندومدام چشمک میزندممنون میشم راهنمایی بفرمایید

جاسم نجات
4 دی 1400

    سلام جاسم عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

با درود ایا در کرج شعبه و تعمیرگاه ثابت دارید و متخصصین شما در محل برد یخچال را تعمیر میکنند بصورت تضمینی منتظر مشاوره شما هستم و اگه لازمه خودم تماس بگیرم درود

جواد رسولیانفر
8 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    بله، در کرج هم در خدمتتونیم، لطفا با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید.

    نسیم اسلام پور
    9 شهریور 1400

سلام وقت بخیر،برق خونمون قطع شد یکساعت تقریبا،بعد که وصل شد روی مانیتور فریزر من بجای عدد -18 یک علامت مثل df ظاهر شد،دلیلش چیه؟ممنون میشم راهنمایی کنید

انیس
13 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    13 تیر 1400

سلام 5روز است که یخچال فریزر بنده قسمت یخ ساز آن یخ درست نمیکنند و وسایل داخل فریزرآب میشود کارشناس مراجعه نمود ولی هر کدام نظرهای متفاوت داشتن یکی ایراد از برد و یکی هم موتور یخچال/دیشب برد یخچال را نگاه کردم دیدم چشمک زن سبز برد روشن و خاموش میشه /امروز صبح دیدم یخ ساز تا نصف ظرف یخ ساخته است/حالا از شما بعنوان کارشناس کمک میخواهم علت زدن چشمک سبز در برد چیست/ممنون

داود تقی پور
25 بهمن 1399

من یخچال دوقولو هیمالیا دارم سمت فریزرش علامت قرمز خطا میزنه ویک هفته کار مکنه بعد اوف میکنه باید دو سه روز خاموشش کنم وبعد که روشنش مکنم باز خوب میشه وباز خراب علتش چی

عدنان هواشم
6 بهمن 1399

با سلام. تمام چراغهای ساید ویرپول ما چند روز است چشمک می‌زنند و البته در کارکرد یخچال و فریزر، هیچ مشکلی از قبیل کاهش دما و… دیده نمی‌شود. آیا مشکل نوسانات برقی و… است؟ راهی برای برطرف‌کردنش هست؟

شهريار جهرمي‌نژاد
7 آذر 1399

با سلام و خستہ نباشید
یخچال ما ساید برند ck ھست
چند روزی ھست بوق میزنہ نمایشگر رو صفھہ درب
تو منو
درجہ سانتی گرد ھست یہ شمارہ ھاش میرہ بالا و پایین.
بہ نظرتون ترموستات ھست.
فقط بوق میزنہ
ممنون میشم راھنمایی کنید

منصور بابایی
14 شهریور 1399

باسلام میخواستم نحوه فعال کردن تست مود فریزر بکو مدل RFNE312E23W رو بیزحمت برام بفرمایین

وحید محمدیان
13 شهریور 1399

سلام یخچال فریزر ساید بوش داریم که اخیرا مواد غذایی توو یخچال یخ میزد برد و دمپر و سنسور محیطی تعویض شد ولی چند ساعت بعد دوباره مواد غذایی یخ زد و بعد دمای یخچال عدد ۲۸ رو نشون میداد و واژه ی آلارم روی نمایشگر یخچال اومد
مشکل از چی می‌تونه باشه ؟

مریم
27 مرداد 1399

فریز ما چند وقته خراب بود به برق نبود بعد از دو سه سال درستش کردیم یه هفتس که درسته اما دو روزه که داره پکاش از ۲۲- .. به ۲- رسیده چراغ چشمک زن قرمز هم میزنه نمیدونم چه کارش کنم خود فریزر هم کار میکند فقط چراغ میزند دما امده پاین

سمیه بهرام نژاد
20 مرداد 1399

    سلام
    من به تازگی یخچال فریزر پارس گرفتم. زیر یک ماه و ۶ ساعت پیش دوتا از کشوها رو پر کردم. بعد بستن درب، اولش با بوقش دیوونمون کرد بعدشم هنوز بعد شش ساعت چراغ قرمزش چشمک میزند و دما رو منفی ۵ چشمک میزنه. البته دما در حال سردتر شدن هست احتمالا که من منفی ۵ رو دیدم فقط
    این طبیعیه؟ و برای رسیدن به دمای منفی ۱۶ چقدر زمان نیاز داره؟ ممنونم

    مصطفی
    22 آبان 1399

سلام یخچال و فریزر دوقلو پارس دارم که فریزرش دوروزه چراغ قرمز میزنه و دماش هی تغییر میکنه هرموقع در فریزر رو باز میکنم دماش پایین میره
میشه راهنماییم کنید

فریدون شیری
3 مرداد 1399

فریز ما پارس ما دمای بالای _۲۴ درحه را نشان میدهد لطفا راهنایی کنید

احمد افتخاری
2 مرداد 1399

ساید الکترواستیل دارم.چراغ چشمک میزنه دمای فریزر ثابت میشود ولی دمای یخچال ثابت نمیشود لطفا راهنمایی کنید

سعید اکبری
24 تیر 1399

چراغ قرمز فریزر بوش که قدیمیه روشن مونده درصورتیکه برودت داخل نرمال فن نرمال فقط درجه برودت بجاى ٢٠روی صفر ولى مواد داخل یخزده ان ازراهنمایتان ممنون

داوود تقى پور انورى
20 خرداد 1399

    سلام.من فریزپارس نوفراست مدلFARZN170/Dدارم مشکلی که داره درجه دما گاهگاهی به_۹درجه میرسه وصدای آلارم میده گاهی یه صدای تق هم شنیده میشه ممنونم راهنمایی کنید

    جوادلطفی
    31 تیر 1399

سلام فریزر امرسان دارم بعد از کشیدن و تمیز کردن برفک دوباره که به برق زدم عدد روی صفحه نمایش که روی ۱۷ بود ثابت نمیشه و همچنان چشمک میزنه بعد گذشت یک روز هم به همان صورته

علیرضا سنگ سفیدی
20 خرداد 1399

سلام ببخشید ممکنه علت روشن ماندن چراغ قرمز فریزر بکو رو هم بگین؟

ابوالفضل ترکاشوند
18 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، یکی از دلایل اصلی روشن شدن چراغ قرمز فریزر بکو، خراب شدن سنسور فریزر شماست که باید تعویض شود. البته برای بررسی دقیقتر فریزر شما باید حتما توسط تکنسین متخصص تعمیر یخچال و فریزر بکو بررسی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

      سلام
      یخچال اسنوا چراغ های زرد وسبز وقرمز مرتبا چشمک می زنند ودستگاه روشن نمی شود لطفا راهنمایی فرمایید.

      بهرامی
      2 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      3 مهر 1400

سلام درب بخش فریزر ساید بای ساید بوش ما اشتباها شب تا صبح باز مونده الان مدام داره چشمک می زنه. لطفا راهنمایی کنید که علت چشمک زدن درجه فریزر بوش ما چیه؟ ممنون میشم

قاسم میرزاوند
18 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، علت چشمک زدن درجه فریزر بوش شما بالا رفتن دمای فریزر به خاطر مدت زمان طولانی باز ماندن آن است. پیشنهاد می کنیم برای مدت یک شبانه روز یا 24 ساعت درب فریزر را باز نکنید تا دما به شرایط نرمال بازگردد و چراغ خاموش شود.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

سلام ما یخچال فریزر بوش داریم. وقتی که دمای یخچال رو روی 4 درجه تنظیم می کنیم مدام چشمک می زند و بیشتر اوقات دما بیشتر از مقدار تنظیمی قرار می گیرد. لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

میلاد اختر
18 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، ممکن است کویل های پشت یخچال شما کثیف باشند. یخچال را جلو بکشید و کویل ها را تمیز نمایید. اگر مشکل چشک زدن یخچال بوش شما برطرف نشد حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

سلام
یک یخچال ال جی دارم که با هر بار صدای بوق ال سی دی خاموش و با بوق بعدی ال سی دی روشن میشه یخچال صدای اضافی نداره ممنون میشم کمکم کنید

محمد جواد
17 خرداد 1399

    سلام فریزر ما دماش از 14بالا نمیره چشمک میزنه

    علی مختاری
    6 تیر 1400

سلام،یخچال فریزر دو قلو امرسان دارم که معمولی چند وقتیه برفک میزنه و فریزر اول اون عدد بالای صفحه که درجه رو نشون میده چشمک میزنه بعد یه عددی مثل 25 چشمک میزنه بعد یه مدت دوباره درجه رو ثابت میشه اشکالی پیش اومده به یخچالم؟

azadh
7 خرداد 1399

سلام بعد از رفتن برق ودوباره امدن برق فریزر ازمایش چراق قرمزش روشن شد و نمایش گر دما مکرر میاد روی دو وبرمیگردد لطفا مرا راهنمای بفرمایید

سعیدمختاری کرچگانی
6 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، بهتر است درب فریزر را برای مدت 24 ساعت باز نکنید تا دما به حالت عادی باز گردد.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

یخچال فریزر من مارک دپوینت است دمای فریزر روی ۲ آمده و علامت میزند و آلارم درب بوق میزنه لطفا راهنماییم کنید

Sadra
27 اردیبهشت 1399

سلام فریزر ما امرسان از نیم ساعت پیش در صفحه نمایش 2تاf انکلیسی چشمک می زنه خاموشهم نمیشه لطفا مرا راهنمائی فرمایید

علی حق تقی
20 اردیبهشت 1399

سلام
چراغ ic off یخ ساز ساید سامسونگ چشمک زن شده و یخ هم نمیسازد علت چیست؟

کمالی
20 اردیبهشت 1399

    یخ ساز یخچال شما خاموش شده است، کلید ice off/on را به مدت 6 ثانیه نگه دارید تا ice on روشن شود.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

سلام یخچال ما درجش رو وقتی بالا میبری هی چشمک میزنه و به حالت قبل برمیگرده اسمشم هیمالیاس

پوریامحمدی
14 اردیبهشت 1399

سلام فریزر ما دو روزه صدای آژیرش متوقف نمیشه به حدی که مجبور شدیم از برق اون رو بکشیم ، وقتی به برق وصل میشه صدای آژیرش بی وقفه بلند میشه ، درجه دماش رو هم هی تغییر میده خودش ، وقتی دستی میزاریمش رو ۱۷ همه چی اوکی میشه ولی بعد از چند ثانیه درجه رو تغییر میده و دوباره شروع میکنه به آژیر زدن و چراغ هاشم همه چشمک میزنن ، مشکلش چیه؟

زهرا
19 اسفند 1398

    سلام دوست گرامی، ممکن است مشکل از سنسور یخچال و یا سیستم خنک کنندگی شما باشد. با این حال باید یخچال شما حتما توسط متخصص تعمیر یخچال بررسی و عیب یابی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

سلام..من یخچال هیمالیا دارم چند وقته یه چراغ سبز رنگ به شکل برگ شروع به چشمک زدن کرده خواستم بدونم چیکار باید بکنم
ممنون

محمدرضاآقایی
7 دی 1398

    سلام علامتی که گفتید، حالت پلاسما یخچال شما می باشد که باعث حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی می شود.

    کارشناس 4: جعفری
    18 خرداد 1399

    سلام. فریزر پارس من از اون مدل قدیمی هاست. که بالا سرش 3 تا چراغ داره. تو برق که میزنم چراغ سبز که مال خاموش و روشن کردن، روشن میشه. ولی چراغ وسطیش قرمز داره چشمک میزنه و خاموش هم نمیشه. از ترس اینکه یه موقع نسوزه از تو برق در آوردمش. لطفاً راهنماییم کنین که چیکار باید بکنم؟

    مهران عبدیل زاده
    21 مهر 1399

سلام یخچال هایسنس ۸سال هست دارمش به تازگی چهار روز میشه که صدای هشدار مرتب میده و خنک کنندگی هم مشکلی نداره ولی در که باز میشه لامپ یکبار روشن میشه ولی دفعه بعدش خاموشه-میشه به من کمک کنید مشکلش از چیه و چیکار کنم ای صدا قطع بشه

فاطمه خانم
30 آذر 1398

    فریز بوش دارم مدتی هست چراغ دما که روی 18 درجه سانتی گراد هست چشمک می زند همچنین چراغ بوق آن دائما”قرمز است با تشکر

    کریم پور
    23 اسفند 1398

سلام، ما یخچال دوقلوی دیپوینت داریم، روی صفحه نمایش، علامت بلندگو، چشمک میرند. در ضمن، درجه آن هم تغییر میکند مثلا از ۲ به ۴
ممنون

کنعانی
18 شهریور 1398

    ما یخچال دوقلو پارس داریم بعد از قطع شدن برق چراغهای قرمز و زرد با چراغ هشدار دما روی عدد ۶ چشمک میزند علت چیست ممنون

    حسین عسکری
    22 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی، دمای یخچال پارس شما به علت قطع شدن برق بالا رفته. بهتر است درب یخچال خود را برای مدتی باز نکنید تا دما به حالت نرمال بازگردد.

      کارشناس 4: جعفری
      18 خرداد 1399

      سلام فریزر خونه مون دماش روی منفی ۹ رفته و مداوم صدای بوق میده..نمیدونم چیکار کنم

      نگین صارمی
      29 شهریور 1399

      سلام
      دکمه ی پاورکول در یخچال سامسونگ rz32 چطور غیرفعال میشود؟ بعد از فشردن سه ثانیه روشن شد علامت برف روی دیجیتال ظاهر شد اما دکمه هر کار میکنیم خاموش نمیشه حتی کل دستگاه رو از پریز خارح کردیم اما بعد از روشن شدن مجددا علامت پاورکول روی دیحیتال اومده‌
      باید چه کنیم؟

      نغمه نقشین پور
      2 تیر 1399

    یخچال فریزر پارسه دماش کاملا پایین اومده وچراغ چشمک زدن فعال شده وموتورش روشن نمیشه

    امیرعلی
    17 تیر 1399

      سلام ببخشید فریزر امرسان من از دیشب به جای نشان دما علامت d5 چشمک زن شده مقطع نمیشود البته یخچال هم همینطور شد و بعد از مدتی که از برق کشیدم چشمک میزد بعد خود به خود درست شد فریزر هم الان همینطور شده

      ادهمی
      8 آبان 1399

      یخچال من یخساران هست سه روزهست چراغ قرمز روشن است و خاموش نمیشود

      اقبالجو
      24 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      24 تیر 1400

    سلام یخچال فریزربکوداریم ک چراغای دمای یخچال وفریزربه حالت چشمک زن دراومده ومثلث قرمزهشدارش هم روشن شده وقسمت یخچال وفریزرگرم شده وخنک نمیکنه

    افشاری
    4 اردیبهشت 1400

    سلام فریزر پارس دارم،هر روز ظهر چراغ چشمک زن قرمزش روشن میشه و هشدار میده و دمای یخچال به منفی یک میرسه،دلیلیش چیه؟

    سارا
    5 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 تیر 1400

سلام خسته نباشید. ما شش ماهه که یخچال ساید رو نصب کردیم ولی اخیرا چراغ فیلتر بنفش شده. میخواستم بدونم باید تعویض بشه؟؟
ممنون از راهنماییتون

سارا خالدی
28 مرداد 1398

    سلام.
    معمولا زمان تعویض فیلتر یخچال بستگی به مدل و برند یخچال بین 6 تا 12 ماه هست. البته نوع فیلتری هم که استفاده میشه و عمر مفیدش تو این زمان تاثیرگذاره.
    تغییر رنگ چراغ فیلتر هم به معنی زمان تعویض اونه. اگر می تونید تغییر طعم آب رو حس کنید یا تغییر شفافیت یخ های ساخته شده رو پس قطعا فیلتر یخچال رو تعویض کنید. درکل توصیه میکنیم اینکار رو انجام بدید چون داشتن فیلتر مناسب داخل یخچال لازمه.

    کارشناس5: شعبانی
    2 شهریور 1398

      سلام خسته ببخشید فریزر ما بهی است زمانی که داخل ان مواد غذایی گذاشته می شود چراغ ان قرمز می شود ودمای ان پایین می ایید علت چیه؟ چطور برطرف کنیم.

      امیر سالاری
      10 دی 1399

      سلام من یخچال ساید آ ا گ دارم امشب بعد تمیز کردن و زیاد باز بودن درب قسمت یخچال دما روی ۱۸ درجه ثابت مونده قابل تغییرم نیست و چراغ آلارمشم همچنان روشنه لطفا راهنماییم کنید ممنونم

      علیرضا فررین
      24 بهمن 1399

    سلام خسته نباشیدفریزرپارس دارم درجه دماچشمک میزندعلت چیست ممنون

    محمدعجمی
    29 اردیبهشت 1400

    علت چشم زدن آلارم قرمز رنگ یخچال فریزر پارس

    صادق پروری
    25 شهریور 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس