ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال بوش

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش، فقط کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

تعمیر یخچال فریزر بوش
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

سرویس و تعمیرات یخچال بوش (همراه با جدول هزینه‌ها)

برند بوش (BOSCH) یکی از مطرح‌ترین برندهای بازارهای جهانی لوازم خانگی است که محصولات بسیار باکیفیتی را تولید و روانه خانه‌ها می‌کند. یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند انواع یخچال فریزر آن است که هم به لحاظ طراحی، ظرافت و زیبایی و هم به لحاظ کیفیت از بهترین‌هاست. هرچند، خرابی و بروز ایراد اتفاقی اجتناب ناپذیر است حتی اگر یخچال شما از برندی چون بوش باشد.

اقدام به موقع و درست است که در زمان بروز خرابی اهمیت بسیار زیادی دارد. واقعیت این است که در صورت اقدام به موقع می‌توانید به افزایش طول عمر دستگاه کمک شایانی کنید. از این رو توصیه می‌شود با رویت هر نشانه هشدار دهنده‌ای از تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیرات کاراباما کمک بگیرید.

کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، این امکان را فراهم کرده تا در هر زمانی از شبانه روز از طریق پر کردن فرم آنلاین در وبسایت مجموعه درخواست تعمیرات یخچال بوش را ثبت کنید.

هماهنگی بعد از ثبت درخواست تعمیر یخچال در محل، خیلی زود صورت گرفته و طی مدت بسیار کوتاهی تکنسین به منزل یا محل مورد نظرتان خواهد آمد. پروسه عیب یابی و در صورت نیاز تعمیر نیز با توجه به تجربه و دانش فنی بسیار بالای تکنسین‌های کاراباما زمان چندانی طول نخواهد کشید.

در شرایطی که نمایندگی تعمیرات بوش در کشور ما وجود ندارد مراجعه به مراکز معتبر دارای تکنسین‌های متخصص عاقلانه‌ترین اقدام ممکن است.

کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات یخچال بوش

تکنسین‌هایی که در حال حاضر با کاراباما همکاری می‌کنند و تمام کسانی که در آینده وارد این مجموعه خواهند شد، از فیلترهای تجربه و دانش فنی عبور می‌کنند. تنها در این صورت است که تکنسینی امکان همکاری با کاراباما خواهد داشت. به علاوه، فردی که به منزل شما اعزام می‌شود در زمینه برند دستگاه شما تخصص دارد یعنی تعمیرکار یخچال فریزر بوش دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر می‌کند.

عیب یابی و تعمیر یخچال توسط تکنسینی که شناخت کامل نسبت به سیستم پیچیده این دستگاه دارد، سبب می‌شود که بهترین نتیجه را پس از پایان پروسه تعمیر شاهد باشید. پایه و اساس کاراباما بر این است که تمامی خدمات خود را به صورت کاملا تخصصی و حرفه‌ای ارائه دهد. ما در این مرکز می‌دانیم که ارائه خدمات در سطح نمایندگی تعمیرات یخچال بوش و در عین حال کسب رضایت صد در صدی مشتری، جز از این طریق ممکن نخواهد بود.

هزینه تعمیرات در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

تمامی هزینه‌هایی که تعمیرکار یخچال فریزر بوش از شما دریافت می‌کند تحت نظارت مجموعه و مطابق با نرخ اتحادیه است. اما اگر به دنبال اطلاع از هزینه تعمیرات پیش از عیب یابی دستگاه‌تان هستید، باید بگوییم چنین چیزی عملا غیرممکن است.

این احتمال وجود دارد که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد. حتی ممکن است دستگاه‌تان خرابی جدی نداشته باشد و مشکلی که با آن مواجه شده‌اید، تنها به دلیل یک خطای ساده رخ داده باشد.

از این رو بهتر است صبر کنید تا تکنسین دستگاه شما را عیب یابی و بعد قیمت قطعی را اعلام کند. با این وجود، با توضیحاتی که زمان هماهنگی، به تکنسین می‌دهید، او می‌تواند به طور حدودی هزینه تعمیر یخچال فریزر بوش‌ را بگوید.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

مشکلات متداول یخچال فریزر بوش

چنانچه گفتیم، یخچال فریزر برند BOSCH از بهترین‌های بازارهای جهانی است. با این حال حتی چنین محصولی نیز گاهی می‌تواند با مشکلات ریز و درشت مواجه شود. برخی از رایج‌ترین مشکلات یخچال فریزر این برند عبارتند از:

  • خنک نبودن فضای داخل یخچال
  • نشت آب یا آبریزش
  • نشت آب به داخل جامیوه‌ای
  • روشن نشدن لامپ داخل یخچال
  • گرم بودن فضای داخل فریرز

برای برطرف کردن هر یک از این مشکلات حتما از یک تکنسین ماهر تعمیر یخچال بوش کمک بگیرید. در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که نه تنها دستگاه به درستی تعمیر نشود بلکه مشکل موجود حتی جدی‌تر شود.

تعمیر قطعات، اولویت تکنسین‌های کاراباما

واقعیت این است که تعویض قطعات یخچال هزینه زیادی را بر دوش خانواده می‌گذارد. از این رو، تعمیر قطعه اولین اقدام تکنسینی است که برای تعمیرات یخچال بوش به منزل یا محل شما خواهد آمد.

با این حال، ممکن است تکنسین بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه شما نظر به تعویض قطعه بدهد، چرا که تعمیر احتمالا صرفه اقتصادی ندارد و ممکن است شما را مجبور کند بارها اقدام به تعمیر دستگاه کنید.

تنها در این صورت است که تکنسین به جای تعمیر، قطعات یخچال بوش را تعویض و بعد آن را به خوبی راه اندازی می‌کند. لازم به ذکر است، گاهی تعمیر به طور موقت مشکل دستگاه را برطرف می‌کند و در نهایت مجبور به تعویض قطعه خواهید شد. از این رو بهتر است در همان اولین مراجعه تکنسین، در رابطه با این موضوع یک تصمیم منطقی بگیرید.

برخی از قطعات یخچال بوش که توسط تکنسین‌های کاراباما تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • ترمودیسک
  • ترموستات
  • لامپ
  • فیلتر
  • لاستیک دور درب
  • المنت

خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در تهران

مراکز زیادی برای تعمیرات یخچال بوش و به طور کلی تعمیر لوازم خانگی در تهران وجود دارد. با این حال پیدا کردن مرکزی که خدمات را به صورت تخصصی برای تمامی دستگاه‌ها و برندهای متفاوت ارائه دهد امری دشوار به نظر می‌رسد.

مرکز تخصصی کاراباما از ابتدا، با هدف بازگرداندن آرامش به خانواده‌ها، خدمات خود را به صورت تخصصی در زمینه لوازم خانگی انواع برندها به ساکنین استان تهران ارائه داده‌است. برخی از بارزترین ویژگی‌های کاراباما به قرار زیر هستند:

  • برخورداری از تکنسین‌های متخصص برند- دستگاه
  • ارائه خدمات فوری سرویس و تعمیرات یخچال بوش، حتی در همان روز ثبت درخواست
  • گارانتی 6 ماهه خدمات تعمیر
  • تعیین هزینه‌های تعمیر بر اساس نرخ اتحادیه

در هر منطقه‌ای از تهران که ساکن هستید، می‌توانید از خدمات باکیفیت تعمیر، نصب و سرویس یخچال فریزر بوش در زمانی کوتاه بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط تهران حضور دارند، ارائه خدمات فوری به ویژه برای خرابی‌هایی که تعمیر آنها فوریت زیادی دارد (مثل تعمیرات یخچال) امکان‌پذیر است.

خدمات کاراباما در کدام استان‌های کشور ارائه می‌شود؟

در صورتی که ساکن یکی از استان‌های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، مازندران، قم، تهران، البرز، گیلان، اصفهان و … هستید و به خدمات پس از فروش بوش دسترسی ندارید یا مدت آن پایان یافته، می‌توانید به راحتی از خدمات نصب، سرویس و تعمیرات این دستگاه در کاراباما بهره‌مند شوید.

هر مشکلی که برای دستگاه‌تان پیش آمده باشد، از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا با پر کردن فرم آنلاین می‌توانید درخواست تعمیر را ارائه داده، منتظر هماهنگی بمانید.

لازم به ذکر است، گسترش خدمات به تمامی استان‌های کشور در برنامه توسعه کاراباما قرار دارد و دیری نخواهد پایید که تمامی نقاط کشور از خدمات باکیفیت و تخصصی کاراباما بهره‌مند شوند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر بوش، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر بوش

خنک نکردن یخچال فریزر بوش

خنک نکردن یا سرد نکردن یخچال فریزر مشکلی است که باید در اسرع وقت برطرف شود زیرا در غیر این صورت مواد غذایی به سرعت فاسد خواهند شد. خرابی فن‌های یخچال، دیفراست و برد الکترونیکی، کمبود گاز و خرابی قطعات دیفراست از اصلی‌ترین دلایل سرد نکردن یخچال هستند.

صدای زیاد یخچال بوش

صدای زیاد یخچال معمولا در اثر تراز نبودن یخچال، مشکلات فن‌های یخچال و معیوب بودن موتور فن کندانسور رخ می‌دهد. پیدا کردن علت اصلی صدا دادن یخچال فریزر باید توسط تکنسین تعمیر یخچال صورت بگیرد.

یکسره کار کردن یخچال بوش

یکسره کار کردن یخچال باعث آسیب دیدن موتور یا کمپرسور یخچال می‌شود. بنابراین باید این مشکل را در اسرع وقت برطرف کنید. برخی از دلایل یکسره کار کردن یخچال فریزر عبارتند از: خرابی موتور یا کمپرسور یخچال، وجود مشکل در قطعات دیفراست، کمبود گاز یخچال، خرابی برد الکترونیکی، خرابی لاستیک درب یخچال، گرم بودن فضای اصراف یخچال و ….

بوی بد یخچال بوش

بوی بد یخچال معمولا ناشی از ترکیب بوی چند ماده غذایی یا مواد غذایی فاسد شده است. برای جلوگیری از بوی بد، بهتر است آن را به طور منظم تمیز کنید و غذاهای مانده را دور بریزید.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر بوش خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

روشن نشدن یخچال فریزر بوش

در صورتی که یخچال فریزر شما به طور کلی روشن نمی‌شود، پیش از هر چیزی باید دوشاخه و پریز را بررسی کنید تا نسبت به وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید. در صورتی که جریان برق به دستگاه وجود داشت، موتور یخچال، رله اورلود، ترموستات یا سنسور توسط تکنسین تعمیر یخچال بررسی خواهد شد.

بسته نشدن درب یخچال بوش

بسته نشدن درب یا سخته بسته شدن آن عموما به دلیل مشکلات لاستیک دور درب است. خرابی لولای درب و تراز نبودن یخچال نیز از دیگر دلایل بسته نشدن درب یخچال هستند.

از کار افتادن یخساز یخچال بوش

از کار افتادن یخساز از جمله مشکلاتی است که بسیاری از کاربران این دستکاه تجربه می‌کنند. در صورتی که یخساز شما یخ تولید نمی‌کند، ممکن است یخچال سرمای کافی نداشته باشد یا آب به یخساز نمی‌رسد، اما اگر یخ از یخساز خارج نمی‌شود، مدول یخساز یا قفل درب مشکل دارد.

منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر بوش

منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر می‌تواند به دلیل وجود مشکل در عملکرد ترموستات، باز بودن بیش از حد دریچه دمپر، تنظیم نبودن دمای فریزر یا اتومات نکردن دستگاه باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر بوش

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات یخچال بوش

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.
از جمله خدمات یخچال بوش (Bosch) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر یخچال بوش و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده یخچال بوش  خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام، دمای فریزر پایین میاد و آلارم روشن می‌شود.

مصطفی رحیمی
14 مرداد 1402

    در صورتی که دمای فریزر به طور ناگهانی پایین می‌آید و آلارم روشن می‌شود، ممکن است علت آن خرابی سیستم سرمایشی، کاهش فشار یا نشتی در سیستم، بسته نشدن درب به‌طور کامل یا بار زیاد باشد. بهتر است با تکنسین مجرب تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهد.

    فائزه کریمی
    15 مرداد 1402

لطفا شماره تلفن نصاب یخچال بوش توکار در منطقه محمود اباد را ارسال فرمایید

مهرداد سامگیس
16 تیر 1401

سلام ادرس یا شماره نمایندگی یخچال بوش در تهران رو لطفا برام بفرستین

شاهین یاراحمدی
20 فروردین 1399

سلام یخچال ما مدتیه صدای خیلی ناهنجار وبلندی ایجاد می کنه جوری که واقعا شب ها موقع خواب آزار دهند است. لطفا از نمایندگی تعمیرات یخچال بوش برای ما یه تعمیرکار خوب بفرستین

شیوا بهادر
20 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی ما نمایندگی تعمیرات یخچال بوش بوش نیستیم بلکه مرکز تخصصی و تعمیرگاه مجاز یخچال بوش هستیم. اگر هنوز گارانتی نمایندگی تعمیر یخچال بوش شما به اتمام نرسیده است، حتما به دفترچه خود مراجعه کنید و با شماره نمایندگی تعمیرات یخچال بوش تماس بگیرید، در غیر این صورت می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی نماییم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 فروردین 1399

باسلام
یخچال ما بوش آلمان است که روزی داخلش یخ می بندد
لطفا یک تعمیرکار وارد که محل کارش نزدیک پارک ملت باشد معرفی فرمایید
باتشکر ازشما

حسین محمودی
13 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی. در صورتی که گارانتی نمایندگی یخچال بوش شما به پایان رسیده است می توانید در همین صفحه از طریق فرم آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست تعمیرات یخچال بوش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن نزدیک ترین تعمیرکار حرفه ای یخچال بوش را به محل مورد نظر شما اعزام نماییم

    کارشناس 4: جعفری
    20 فروردین 1399

سلام خسته نباشید. درب یخچال بوش مدل kgn56lb304 که شیشه ای هست خود به خود شکست. آیا یدکی آن موجود هست؟ ممنون میشم پاسخ دهید.

سعید محقق زاده
13 اسفند 1398

    سلام دوست گرامی، خیر ما تعمیرگاه مجاز یخچال بوش هستیم و فروشگاه قطعات یخچال بوش نیستیم.

    کارشناس 4: جعفری
    20 فروردین 1399

سلام
بنده یخچال دوقولوی بوش مدل kag90aw204 دارم.
یکی از قفسه های روی در یخچال(جای تخم مرغی)یک در شیشه ای داره.
متاسفانه در شیشه ای شکسته.شما دارید؟

محمد
29 شهریور 1398

    سلام دوست گرامی
    متاسفانه ما فروشگاه قطعات به صورت جداگانه نداریم. پیشنهاد می کنیم با شماره نمایندگی یخچال بوش یا شماره های موجود در داخل دفترچه راهنمای یخچال بوش خود تماس بگیرید.

    کارشناس 4: جعفری
    30 شهریور 1398

سلام من یکسال و نیمه که ساید بوش خریدم و استفاده میکنم از حدود یک ماه پیش هم آلارم تعویض فیلتر آب ظاهر شد که من تنبلی کردم و پشت گوش انداختم.جدیدا چه یخ رو روی حالت قالبی انتخاب کنم چه حالت خُرد شده فقط یخ خُرد شده میده بیرون.میشه راهنمایی بفرمایین؟

حسین
12 شهریور 1398

نادر
با سلام-دوساله که ساید بوش از مدل KAP80A40ME والبته از بانه خریداری کردم. چند روزیه یخ سازش کار نمی کنه- لاین آب درسته ، اما آب گیری درون ظرف انجام نمیشه- وبنابراین یخسازی اتفاق نمیفته.
می تونه شیر برقی خراب شده باشه ؟. اگر درست بود ایراد از کجای دیگه ممکنه باشه؟.
خیلی ممنون میشم مثل همیشه سخاوتمندانه جواب شما رو بشنوم. سپاسگزارم.

سلام- نادر اطهری از اراک هستم.
26 مرداد 1398

سلام آقای پیرنیا، بنده یخچال فریزر بوش دارم که حدودا هر 30 روز داخل یخچال گرم میشه و باید به مدت 2 الی 3 روز از برق بکشی و مجددا را اندازی کنی تا به حالت عادی برگردد. به نمایندگی تعمیر یخچال بوش ( خرم آباد لرستان) مرجعه کردم گفتند مشکل از سنسورهای یخچال است و تعویض کرند اما مشکل حل نشد.لطفا راهنمایی بفرمایید.

رشیدی
13 مرداد 1398

سلام اقای پیرنیا,یخچال دوقلوی بوش داریم دوهفتس من دمای فریزر رورومنفی ۱۸ تنظیم میکنم ولی برمیگرده به دمای منفی ۲۴ ومدام بوقش بصدادرمیاد اینم بگم که فریزر خنک میکنه ولی با۲۴ نه تنظیمات ۱۸ خودم,هردرجه ای تنظیم میکنم واسه فریزرتعریف نمیشه وبرمیگرده به منفی ۲۴,ممنون میشم راهنمایی کنید

مهدی شکیبا
29 اردیبهشت 1398

سلام
وقت بخیر
هنگام راه اندازی فریزر بوق میزد که یه بار خاموش روشن کردم تا یکی دو روز ok شد ولی باز بعد از آن بوق میزنه
ممنون میشم که منو راهنمایی کنین با سپاس

سعید شاهمرادی
3 اسفند 1396

بنده یخچال فریزر بوش مدل KGN 56AW20U/03 FD9404 خریداری کرده ام . در حال حاضر یک قطعه پلاستیکی سفید کوچک مربوط به لولای درب قسمت یخ ساز آن شکسته است که میخواهم خریداری کنم و ضمنا نمایشگر روی درب یخچال چشمک میزند در حالی که ظاهرا همه چیز درست است

محمد رضا نوری
2 آبان 1396

    سلام
    اگر به تازگی خریداری کرده اید حتما به شماره داخل دفترچه گارانتی خدمات پس از فروش بوش تماس گرفته و اعلام خرابی کنید

    کارشناس 2 : علوی
    20 آبان 1396

    سلام سال نود یک یخچال فریزر بوش خریدیم پس ازسه سال که دوره گارانتی نمایندگی یخچال بوش دستگاه بود بدون مشکل و خیلی خوب بود اما ازسال نود وسه تا حال یک پرونده ازحضورتعمیرکاریخچال داریم ومدتی هم هست که بی خیال تعمیرکارشدیم وهربیست وچندروزیک بار یخچال گرم میشود وماپس ازتخلیه کامل یخچال وفریزر وبازکردن دیواره وکف فریزریخهای کف راآب ودیواره وکف رامی بندیم ودستگاه رابه برق می زنیم آیا راه حل مناسب این مشکل راسراغ دارید؟

    امامی
    26 مرداد 1398

سلام
بنده یخچال فریزر بوش مدل KGN 56AW20U/03 FD9404 خریداری کرده ام . در حال حاضر یک قطعه پلاستیکی سفید کوچک مربوط به لولای درب قسمت یخ ساز آن شکسته است که میخواهم خریداری کنم و ضمنا نمایشگر روی درب یخچال چشمک میزند در حالی که ظاهرا همه چیز درست است

محمد رضا نوری
2 آبان 1396

سلام ما یخچال دوقلو مدل GSN36Bl304 خریدیم یخچالش صدا میده ولی فریزرش اینطور نیست….مشکلش چیه؟

مهسا
26 مهر 1396

با سلام
طبقه شیشه ای داخل یخچال ما شکسته، چطوری می تونم تهیه کنم؟

حامد پراپری
19 مهر 1396

سلام. من حدود یک هفته است یخچال فریزر روهمی فریزرپایین بوش مدل KGN76AI304 رو خریداری کردم و نصب و راه اندازی شده. دمای یخچال و فریزر خیلی سرد هست منتها مشکلی که واقعا کلافه ام کرده و من حتی در یخچالهای ایرانی هم ندیدم اینه که داخل یخچال همه چیز مرطوبه، همه چیز از بطری آب و شیشه های ترشی و مربا گرفته تا خود قفسه ها و طبقات یخچال که مثل شیشه بخارگرفته زمستونی میشه با دست روشون نقاشی کرد! دما ییخچال رو کم و زیاد کردم ، لاستیک دورش و چک کردم باز نباشه اما مشکل حل نشد. این مشکل تمام یخچالهای بوش هست یا قابل رفعه؟ اصلا ایراد کار از کجاست؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

وحیده خسروشاهی
24 شهریور 1396

سلام و خسته نباشید
فریزر بوش رو دیروز خریداری کردم نصاب ساعت 5:30 عصر نصب کرد شروع به بوق زدن کرد ممتد فرمودن مشکل از اهنربای بوردش می باشد
با یک اهنربای کوچک که روش چرخاند مشکل حل شد تا ساعت 4 صبح که مجدد شروع به بوق ممتد کرد. ایا بنظرتون دلیلش چی می تونه باشه
سپاس

محمد طاعتی
13 تیر 1396

سلام،وقت بخیر.یخچال و فریزر دوقلوی بوش دارم،سوالم اینه که آیا یخچال هم آلارم داره مثل فریزر؟
و یخچال بعد از باز کردن و بسته شدن،صدای خور خور میده و همینطور دیواره ی یخچال برفک زده،ممنون میشم شماره یا آدرس نمایندگی یخچال بوش در تهران رو بگین کجاست.

ایران خرمی
2 تیر 1396

سلام
یخچال و فریزر ساید داریم حدود 8سال کارکرده
جدیدا صدای ابمیوه گیری یا انگار ذاخلش صذای گرفتگی دارد
و ستون بین یخچال و فریزر بسیار داغ است
لطفا راهنمایی کنید تشکر

م داوری
7 خرداد 1396

    سلام چرا یخچال خود به خود کامل خاموش می شود و بعد از کشیدن دو شاخه و دوباره به برق زدم روشن میشود یا بعد از رفتن برق و هنگامی که برق وصل میشود یخچال روشن نمیشود و باید دوشاخه را از برق کشید و دوباره دوشاخه را وصل کرد که یخچال کار کند

    منوچهر
    19 مهر 1399

سلام خدا قوت آقاى پیرنیا
یخچال فریزر ما هر از گاهى صداى تق و توق بلند ازش میاد و یخساز هم نداره.حدود یک ماهه
آلارم مقطع میزنه خاموش میکنیم بعد یک ساعت روشن میکنیم نرمال کار میکنه ولى بعد ۶،٧ ساعت دوباره آلارم میده.یک بارم کلى آب داد زیرش و توش که تمیز کردیم
اگه نیاز به سرویس داره شما تبریز کیو معرفى میکنید ؟حدودا ١٠ سال هست که بدون عارضه کار کرده.

عليرضا كريم زاده
5 خرداد 1396

سلام.و عرض خسته نباشید خدمت کارشناسان محترم.من یخچال فریزر بوش مدل KGN56A03 ME دارم.طی 5 سال استفاده دوبار ترموفیوز سوخته.و توسط نمایندگی خدمات بوش تعویض شده.حقیقتش خسته شدم.مشکل از کجاست.؟از خط تولید ایرادی دارن؟…والا من به سابقهء بوش اعتماد کردم…ولی …پشیمونم
لطفا راهنمایی بفرماین
ممنونم.

امیرحسین مرشد
26 اردیبهشت 1396

    سلام وقت بخیر
    فریزر ۸ کشو بوش داریم(قدیمی)لاستیک دور آن خراب شده،از کجا میتونم یدکی آن را تهیه کنم؟

    سودابه صادقپور
    21 مرداد 1398

باسلام موقع راه اندازی اول فریزر آلارم می دهد و تمام چراغ دماها روشن و خاموش می شند تقریبا ۴ دقیق گذاشتم ولی سرویس نمیاد چرا؟

ساری
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    لطفا کمی واظح تر درباره مشکل صحبت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

باسلام بکارشناسان واقای علوی…بستهاولوله های پشت فریز چک شد موردی نبود اشکال همچنان برقراراست ..چه پیشنهادی دارید متشکرم

علیرضا فرج تبریزی
16 اردیبهشت 1396

باسلام فریزر شش کشو بعدازتمیزکاری موقع خاموش/روشن شدن صدای تق شدید میدهد کار کردنرمال لطفا راهنمایی کنید

علیرضا فرج تبریزی
14 اردیبهشت 1396

    سلام این صدا از کجا شنید میشود ؟ و به احتمال ریاد بست لوله های پشت یخچال شل شده یا باز شده است حتما چک کنید و در صورت برطرف نشدن اطلاع دهید

    کارشناس 2 : علوی
    14 اردیبهشت 1396

با سلام سال 80یخچال وفریزر بوش جدا جدا خریداری کردیم که فریزر بدون برفک هست لیکن 5ساله فریزر هر چند وقتی حدود دوماهی یکبار برفک میزنه چندتعمیرکار امده دیده گفتن بورد خرابه ولی هیچ کدوم نتونستن بوردشو پیدا کنن ایا شما میتونین بورد برام بفرستین یا تعمیرکنید ازشهر رفسنجان هستم ممنون

حمید دهقان مقدم
1 اردیبهشت 1396

    سلام
    نخیر ما امکان ارسال برد به شهرستان را نداریم حتما با نمایندگی رسمی شهر یا شهرستان خودتان تماس گرفته و این مشکل را با ایشان هماهنگ کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 اردیبهشت 1396

سلام
ما یک یخچال فیزر بوش داریم که بعد از نه سال آلارم مقطع میزنه و نمیدونیم چشه لطفا مارو راهنمایى کنید

عليرضا كريم زاده
24 فروردین 1396

    سلام
    از سرمای یخچال فریزر شما کم شده است یا خیر ؟ و چه مشکلی به جز این مشکل به وجود امده ؟ در نهایت یخچال را از برق کشیده و 1 ساعت بعد راه اندازی کنید امکان برطرف شدن عیب بالاست

    کارشناس 1: پیرنیا
    27 فروردین 1396

سلام حدود هفت تا هشت ماه پیش یخچال فریزر ساید باید ساید بوش خریدم الان متوجه شدم قاب دور شیشه طبقات یخچال در حال ترک خوردن است به نحوی که طبقه بالا دو ترک و طبقه وسط یک ترک برداشته است اگر به این ترتیب پیش برود چند ماه دیگر کلا قاب ها خواهند شکست و شیشه ها خواهند افتاد با نمایندگی تعمیرات یخچال بوش تماس گرفتم می گویند شامل گارانتی نمیشود و از طرف دیگر قطعه یدکی آن ایران نیست باید سفارش بدهیم از خارج بیآورند و هزینه اش هم که دویست و هفتاد هزار تومان برای هر طبقه است با شماست, گذشته از هزینه چه تضمینی است که اگر طبقات جدید بخرم آنها هم بعد از چند ماه به این سرنوشت دچار بشوم لطفا راهنمایی بفرمایید آیا جایی هست که قاب دور شیشه ها را عوض یا ترمیم کنند؟

رضا پورهاشمی
18 اسفند 1395

    سلام
    دوست گرامی این قطعات به دلیل خاص بودن هر جایی یافت نمیشود و شاید یکی از دلایل گران قیمت بودن آن همین موضوع است شما حتما باید از مراکز تهیه لوازم و قطعات یدکی درخواست تهیه داشته باشید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395

سلام من یخچال فریزر دو قلو بوش خریدم یخچال برفک میزنه چرا

رويا نگارستاني
24 بهمن 1395

    سلام
    اگر یخچال فریزر بوش نو فرسا خریداری کرده اید نباید برفک بزند ولی اگر این اشکال وجود دارد و هنوز ار تاریخ گارانتی آن باقی مانده است حتما با نمایندگی یخچال بوش در در شهر ستان خود برای ارایه خدمات تعمیرات تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

یخچال بوش الارم داره؟ چون مال ما فقط فریزرش کار میکنه؟

زیبا حسینی
15 بهمن 1395

سلام
ایا یخچال بوش الارم داره یا نه؟

زیبا حسینی
15 بهمن 1395

درب یخچال ما رو تا باز میکنیم دفعه دوم گیر میکنه و باز نمیشه

لیلی
12 بهمن 1395

    سلام
    درب یخچال شما نیاز به ریگلاژ شدن دارد که باید توسط خود شما یا تعمیرکار مجاز یخچال بوش این کار انجام شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 بهمن 1395

سلام می خواستم ببینم ساید بای ساید بوش با ضمانت نامه rk معتبره ؟؟ ممنون میشم جواب برام ایمیل کنید باتشکر

مهدی کبیری
25 دی 1395

    سلام
    دوست عزیز محصولاتی که وارد ایران میشوند ممکن است توسط شرکت های وارد کننده با هر گارانتی ارائه شود که بسته به نوع گارانتی و شرایطی که دارد متفاوت است پس توصیه میشود نوع گارانتی و شرایط آن را از فروشندگان معتبر بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

      سلام خسته نباشید رو در یخچال خط افتاده رنگش رفته درست میشه

      حمید شاهرخی
      3 اردیبهشت 1399

      سلام یخچال فریزیر دوقلوی بوش دوسال پیش خرید کردم یخچالش خیلی عرق میکنه مثلا چیزهای کارتنی یا هرچیزدیگه انگار اب ریخته روش علت چی میتونه باشه؟

      شریفیان
      2 تیر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس