ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو (DAEWOO)

به منظور دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت نمایید تا کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه هماهنگی لازم را انجام دهند. در این مرکز به دستگاه‌های دارای گارانتی خدمات ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال دوو

تعمیر یخچال فریزر دوو تخصص می‌خواهد. به همین دلیل است که در طول بیش از یک دهه گذشته، کاراباما سرویس و تعمیرات یخچال فریزر این برند را در مجموعه فعالیت‌های گسترده خود قرار داده است. تکنسین‌های این مجموعه از دانش فنی مناسب و میانگین 11 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع یخچال فریزر، خدماتی با کیفیت را در اختیار مشتریان دارای این برند ارائه می‌دهند. به علاوه، با توجه به اینکه تکنسین‌ها در تمامی نقاط شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم است، مزیتی که با توجه به فوریت تعمیر یخچال فریزر بسیار قابل توجه به نظر می‌رسد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سرویس و تعمیرات یخچال دوو (همراه با جدول هزینه‌ها)

تعمیر یخچال فریزر دوو (DAEWOO) و به طور کلی تعمیر یخچال فریزر از هر برندی که باشد تخصص می‌خواهد. این همان چیزی است که با ثبت سفارش تعمیر در کاراباما، تجربه خواهید کرد. کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، به کمک تکنسین‌هایی که در زمینه تعمیر، نصب و سرویس انواع یخچال آموزش دیده اند و تجربه زیادی دارند، عالی‌ترین سطح کیفیت تعمیر لوازم خانگی دوو را ارائه می‌دهد.

تکنسینی که به منزل شما برای تعمیرات یخچال دوو مراجعه می‌کند از دانش فنی در زمینه همین برند-دستگاه برخوردار است و به خوبی نسبت به سیستم آن شناخت دارد. از این رو، هم پروسه عیب یابی دستگاه‌تان و هم تعمیر آن در زمان بسیار کوتاهی صورت خواهد گرفت. به علاوه، تا مدت‌ها بعد از تعمیر، یخچال فریزرتان به خوبی کار خواهد کرد. از کاراباما خدماتی همسان با نمایندگی دوو بخواهید.

سرویس یخچال فریزر دوو، توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما

اگر از آن دسته افرادی هستید که در نگهداری از لوازم الکترونیکی خود دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهید، حتما سرویس دوره‌ای دستگاه‌ها را مد نظر دارید. با سرویس یخچال دوو و اساسا تمامی دستگاه‌ها به طور منظم، به افزایش طول عمر مفید دستگاه کمک شایانی خواهید کرد.

البته اهمیت زیادی دارد که برای سرویس دستگاه خود به یک مرکز معتبر دارای تکنسین‌های آموزش دیده مراجعه کنید. مرکز تعمیر لوازم خانگی کاراباما، به کمک تکنسین‌های ماهری که دارد، این خدمت را نیز در عالی‌ترین سطح کیفیت انجام می‌دهد به طوری که عدم حضور نمایندگی یخچال دوو در تهران و سایر نقاط کشور توسط خانواده‌ها حس نشود.

برخی از کارهایی که تکنسین در حین سرویس دستگاه انجام می‌دهد، به قرار زیر هستند:

  • بررسی لاستیک دور درب
  • تمیز کردن سیستم تهویه داخلی
  • بررسی سوئیچ درب
  • تنظیم ترموستات
  • تمیز کردن موتور

مشکلات متداول یخچال فریزر دوو (Daewoo)

مشکلات متداول، صرف نظر از برند دستگاه‌تان، اجتناب ناپذیرند. برخی از رایج‌ترین مشکلاتی که دریافت خدمات یخچال دوو را ایجاب می‌کند در زیر می‌بینید:

  • سر و صدای زیاد کمپرسور یخچال هنگام کار
  • اتومات نکردن یخچال (یکسره کار کردن آن)
  • کار نکردن یخساز
  • کار نکردن آبسردکن یخچال
  • گرم بودن بخش یخچال
  • پارگی یا کنده شدن لاستیک درب
  • خرابی قفل درب

توصیه می‌شود زمانی که با هر یک از این مشکلات مواجه شدید، از یک تکنسین ماهر تعمیر یخچال فریزر دوو کمک بگیرید. عدم مراجعه به مراکز معتبری که از تعمیرکار یخچال فریزر دوو برخوردار نیستند، می‌تواند باعث بدتر شدن مشکل موجود و تحمیل هزینه‌های بیهوده به خانواده‌تان شود.

تعمیر قطعات در مرکز تخصصی کاراباما

اولویت هر تکنسینی که به منزل شما جهت انجام تعمیرات یخچال مراجعه کند، تعمیر قطعه است نه تعویض آن. کاراباما با درک بالا رفتن هزینه‌های زندگی، همواره تلاش می‌کند با ارائه خدمات باکیفیت تعمیرات، مانع تحمیل هزینه‌های گزاف به خانواده‌ها شود. از این رو، تعویض قطعات یخچال دوو، آخرین اقدامی است که تکنسین انجام می‌دهد.
برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار یخچال دوو قابل تعویض هستند، عبارتند از:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور
  • فن کمپرسور
  • هیتر دیفراست

خدمات پس از فروش یخچال دوو

گارانتی تعمیرات یخچال فریزر دوو

تمامی تعمیراتی که توسط تکنسین‌های کاراباما ارائه می‌شود با 6 ماه یا 180 روز گارانتی همراه است. به این ترتیب که پس از تعمیر دستگاه شما توسط تکنسین و تست آن، 6 ماه گارانتی در سیستم برای شما ثبت می‌شود.

اگر طی این مدت خرابی برطرف شده توسط تکنسین کاراباما تکرار شود، این مسئولیت ماست که آن را مجددا بدون دریافت هرگونه هزینه‌ای تعمیر کنیم.

مرکز تخصصی کاراباما برای اطمینان از کیفیت خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در همان ابتدا و پیش از استخدام تعمیرکاران یخچال فریزر، سختگیری‌هایی به خرج می‌دهد.

در واقع همه تکنسین‌ها سطح بالایی از دانش فنی دارند و می‌توانند دستگاه شما را به خوبی تعمیر کنند. با این حال، کاراباما باز هم خدمات خود را گارانتی می‌کند تا خاطر مشتریان از کیفیت خدمتی که دریافت می‌کنند راحت باشد. هرچند نمایندگی یخچال فریزر دوو و به طور کلی این برند در کشور ما وجود ندارد، با کاراباما همانی که می‌خواهید را تجربه خواهید کرد.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر در کاراباما چطور محاسبه می‌شود؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه تعمیرات دستگاه شما اثرگذار هستند، مواردی چون نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه، سطح خرابی یخچال، قیمت قطعه‌ای که تعویض می‌شود و …. از این رو قبل از بررسی یخچال توسط تکنسین عملا نمی‌توان قیمت قطعی تعمیر آن را اعلام کرد. با این حال، ممکن است تکنسین زمان صحبت با شما جهت هماهنگی، از روی توضیحات‌تان بتواند به طور حدودی قیمتی را به شما اعلام کند.

آنچه اهمیت زیادی دارد، این است که هزینه تعمیر یخچال دوو و تمامی دستگاه‌های دیگر مطابق با نرخ اتحادیه هستند و تکنسین مبلغی بالاتر از آنچه تعیین شده دریافت نخواهد کرد. به علاوه، مبلغ را پس از تست دستگاه و راه‌اندازی آن پرداخت می‌کنید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر

اعلام هزینه تعمیر یخچال فریزر شما قبل از عیب یابی دستگاه عملا امکان پذیر نیست چرا که تکنسین باید به دقت شرایط دستگاه شما را ارزیابی کند تا بتواند قیمت قطعی را اعلام کند. البته، با توضیحاتی که قبل از حضور تکنسین در منزل‌تان به او ارائه خواهید داد، اعلام هزینه حدودی تا حدی میسر است.

با این حال، رقم اعلام شده بعد از بررسی دستگاه توسط تعمیرکار به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. آنچه اهمیت دارد، این است که تمامی هزینه‌های اعلامی تحت نظارت مجموعه و بسیار منصفانه هستند.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر دوو سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر یخچال فریزر دوو در تهران

انتخاب مرکز معتبری که خدمات پس از فروش یخچال دوو را در تهران ارائه بدهد، کار دشواری به نظر می‌رسد چرا که مراکز تعمیراتی زیادی در این شهر مشغول به کارند. کیفیت خدمات تعمیر، ضمانت خدمات، سرعت عمل و هزینه منصافه برخی از مواردی هستند که در یک مرکز قابل قبول رعایت می‌شوند.

خوشبختانه مرکز تخصصی کاراباما کار انتخاب را برای ساکنین تهران آسان کرده‌است. در هر نقطه‌ای از تهران که ساکن باشید، می‌توانید در زمان کوتاهی از خدمات باکیفیت کاراباما بهره‌مند شوید.

تکنسین‌های این مرکز در تمامی نقاط تهران حضور دارند و می‌توانند خدمت مورد نظرتان را اعم از نصب، سرویس و تعمیرات، در زمانی کوتاه ارائه دهند. کافیست نسبت به ثبت درخواست تعمیر یخچال دوو در تهران به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت اقدام کنید.

کدام استان‌های کشور تحت پوشش خدمات کاراباما هستند؟

فراهم کردن شرایطی برای اینکه ساکنین تمامی استانهای کشور بتوانند به خدمات باکیفیت لوازم خانگی دسترسی داشته باشند، یکی از اساسی‌ترین اهداف کاراباماست. در حال حاضر خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر دوو در منزل و محل در استان‌های زیر ارائه می‌شود:

  • قم
  • تهران
  • البرز
  • اصفهان
  • گیلان
  • مرکزی
  • خراسان رضوی
  • فارس
  • مازندران

با این حال، افزایش گستره جغرافیایی خدمات همچنان توسط تعمیرات لوازم خانگی کاراباما دنبال می‌شود و به زودی بسیاری از نقاط دیگر کشور نیز تحت پوشش خدمات این مرکز که عملکردی بالاتر از حد و اندازه‌های نمایندگی یخچال دوو (DAEWOO) دارد، قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است تکنسین جهت تعمیر دستگاه‌تان به منزل شما مراجعه خواهد کرد و نیازی نیست که دستگاه به تعمیرگاه منتقل شود.

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر دوو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر دوو

1. روشن شدن چراغ فیلتر آب یخچال فریزر دوو

اولین کاری که برای رفع این مشکل باید انجام دهید، تعویض است. فیلتر یخچال، هر 6 ماه یک بار باید تعویض شود. در صورتی که دیر اقدام کنید، شاهد روشن شدن چراغ فیلتر خواهید بود. در صورتی که بعد از تعویض فیلتر چراغ هنوز هم روشن بود، یک بار یخچال را از برق بکشید و بعد از چند دقیقه مجددا به برق بزنید.

2. خنک نشدن مواد غذایی در یخچال فریزر دوو

گاهی تنظیم نبودن دمای در یخچال این مشکل را به وجود می‌آورد؛ گاهی هم قرار دادن یخچال در جای گرم و زیر نور خورشید، باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود و در مواقعی هم خرابی کمپرسور و یا موتور این مشکل را به وجود می‌آورد. قبل از ثبت درخواست تکنسین، این موارد را بررسی کنید.

3. یخ زدن غذا در یخچال دوو

چنانچه دمای یخچال کمتر از 5 درجه نباشد یا شارژ دستگاه مشکلی نداشته باشد، قرار دادن مواد غذایی در مقابل دریچه‌ی هوای یخچال این مشکل را به وجود خواهد آورد. بهتر است ابتدا دمای یخچال را بررسی کنید و دقت کنید که مواد غذایی مقابل دریچه نباشد. در صورتی که مشکل حل نشد، با تکنسین تماس بگیرید.

4. برفک زدن یخچال فریزر دوو

دلیل اصلی که موجب برفک زدن یخچال می‌شود، مسدود بودن دریچه‌های ورود و خروج هواست. با خاموش کردن یخچال و آب کردن برفک‌ها و در برخی موارد تعویض لاستیک دور درب، مشکل برطرف می‌شود. گاهی هم فرسودگی و یا مسدود بودن کانال تخلیه فریزر این مشکل را به وجود می‌آورد.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر دوو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. سر و صدای زیاد یخچال فریزر دوو

اگر احساس می‌کنید یخچال بیش از حد سر و صدا می‌کند، دلیل آن تراز نبودن یخچال است یا  ممکن است خرابی فن باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشد. سالم بودن فن باید توسط تکنسین یخچال فریزر بررسی شود.

6. وجود قطره‌های آب روی دیواره یخچال دوو

زمانی شما قطره‌های آب را روی دیواره‌های یخچال مشاهده خواهید کرد که دمای محیط خیلی بالا باشد، درب یخچال را برای مدت زمان طولانی باز نگه داشته باشید یا مواد خوراکی که درون آن قرار داده‌اید گرم بوده و این مشکل را به وجود آورده‌اند. با رعایت این موارد مشکل برطرف خواهد شد.

7. نشتی آب از یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر شما زمانی دچار نشتی آب می‌شود که لوله تخلیه دستگاه مسدود شده یا سینی تخلیه دچار مشکل شده باشد. گاهی هم خرابی فن اواپراتور و برفک زدن این مشکل را به وجود می‌آورد. در برخی موارد هم خرابی آبسردکن یا باز ماندن درب یخچال ممکن است علت نشتی آب ازباشد. در هر صورت بهتر است یک تکنسین ماهر دستگاه شما را عیب یابی کند.

8. گرم بودن داخل یخچال

گرم شدن دمای داخلی یخچال ممکن است به خاطر قرار دادن یخچال در یک مکان گرم یا در مقابل نورخورشید باشد. همچنین ممکن است یخچال را در مجاورت وسایل گرم‌کننده قرار داده باشید. خرابی کمپرسور و فن‌های یخچال هم گاهی این مشکل را به وجود می‌آورد. بهتر است قبل از ثبت درخواست تعمیرات، مطمئن شوید که یخچال در جای مناسبی قرار گرفته است.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر دوو

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

من از خدمات شما استفاده کردم و میتونم بگم اعتمادی که میشه به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو داشت، میشه به شما هم داشت.

طاها ابراهیمی
2 اسفند 1401

با سلام و خسته نباشید
من یک یخچال فریزر دوو مدل 0028ss گرفتم ولی متاسفانه در حمل و نقل طبقه بندی یخچال شکسته میخواستم بدونم از کجا میتونم تهیه کنم
با تشکر

محمد سلطانی
9 خرداد 1401

کف یخچال آب جمع میشه میشه راهنماییم کنیم مشکل از چیه

منصور
11 اردیبهشت 1401

امروز بعد از تمیز کردن یخچال که اول از پریز برق کشیدیم وبعد تمیزش کردیم درب یخچال در همین حالت یک ساعت باز بوده از اون موقع دیگه روشن نمیشه درواقع نمایشگر روشن و خاموش میشه.لطفا راهنمایی کنید

سعید جعفرزاده
27 اسفند 1400

یخساز یخ نمیسازد ولی یخچال اب دارد

ناشناس
21 اسفند 1400

با سلام یخچال فریزر ۲۲ فوت دوومدلFR-5901EW
دارم میخوام راهنمایی کنید دیفراست دستی چطور انجام بدم منظورم کدام دکمه های روی پنلش را بزنم تا به صورت دستی المنتش بیاد تو مدار ممنون

ناشناس
13 اسفند 1400

سلام و خسته نباشید.اب به پشت یخچال میاد پمپ آب کار میکنه اما آب سرد کن آب نمیده

ناشناس
7 اسفند 1400

سلام یخچال دوقلو دوو دارم یخچال نمیدونم چرا از قسمت پایین آب میده

ناشناس
3 اسفند 1400

یخچال یک صدای بلندی میده ما یخچال رو حدود دو سه ماهی میشه خریدیم

ناشناس
19 بهمن 1400

خرابی یخچال و فریزر

ناشناس
19 بهمن 1400

سلام
متاسفانه هنگام جا به جایی منزل نیاز به جدا کردن دربهای ساید بود و در این میان محافظ پلاستیکی روی سیم های بالای دربها گم شد. آیا یدکی آنها برای خرید و نصب موجود است؟ اگر جواب مثبت است قیمت یک جفت آن چقدر می شود؟

ناشناس
16 بهمن 1400

سلام وسایل بدنه یخچال دوو ۲۷ فوت میخواسم

ناشناس
10 بهمن 1400

سلام یخچال من دوسال خریدم حدود یک هفته ای میشه هر پنج یا شش ساعت یکبار حدود سه الی ۴ثانیه صدای بلند موتور از پشت یخچال میاد ولی به غیر اون خوب کار میکنه و هیچ ایراد فنی نداره

ناشناس
3 بهمن 1400

سلام فریز خوب کار میکنه اما احساس میکنم امروز قسمت یخچال خنک نمیکنه؟ وسرد نیست

زینب سادات فتوحی
24 دی 1400

سلام یخچال ما دوو دو در فریزر بالا یخچال پایین هست بارها یخچال گرم شده و تعمیر کار اوردیم ولی دوباره گرم شده و ولی یخدونشم برفک زده و خیلی سر وصدا هم میکنه بارها نمایندگی اوردیم چند هفته درسته انا دوباره بر میگرده به حالت اول لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

نرگس احمدی
12 دی 1400

    سلام نرگس عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

عرض سلام کشوی یخچال ساید دوو شکسته آیا موجود هست

مهدی طحانی
21 آذر 1400

سلام امشب متوج شدم درب جلو کامل بسته نمیشه درب کوچیکع مثل مربع میشخ راهنمایی کتبد قابل تعمیرع البته ۸ سال پیش خریدم ولی ۳ سال دارم ازش استفاده میکنم قابل تعمیر هست یا باید عوض شع

فاطمه کولیوند
2 آذر 1400

    سلام فاطمه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

با سلام یخچال بنده فریز یخ زده بود هر کسی رو میاوردم نمی تونست درست کنه دیگه می خواستم برم یک یخچال بگیرم تا تماس با نمایندگی گرفتم واقای ایمانی رو فرستادن درست کرد الان درست شوده خدا خیرش بعده

سعید ناصری
5 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحالیم که راضی بودین.
    ما همیشه آماده خدمت رسانی هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

وقتی درب یخچال باز می‌شود خاموش روشن میشه

غلامرضا اقامحمدی
13 تیر 1400

    درب جلو بستع نمیشه تازع امروز فهمیدم درب کوچیکع ک میگن بار ۸ سال پیش خریدم ولی ۳ سال استفاده دارم میکنم ساید هست مدل نمیدونم

    فاطمه کولیوند
    2 آذر 1400

باعرض سلام
مدت دو سه روزی میشه ازقسمت ابسردکن یخچال وقتی فشارش میدهیم ابی خارج نمیشود ولی چراغ ان روشن میشود درخاست تعمیرکارداریم

آرزومجیدی
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    9 خرداد 1400

سلام خسته نباشید
یخچال و فریزر بالا دوو 500 لیتری استیل مدل FR-5901EW دارم
که قسمت فریزر کار میکند و اتومات هم میکند ولی بخش یخچال اصلا خنک نمیشود.
چند روزی است بعد ۸سال قسمت فریزر کمی برفک میزند
فریزر مث سابق سریعا مواد رو منجمد نمیکنه.
لطفا راهنمایی کنید برای انجام تعمیرات به کدام نمایندگی مجاز مراجعه کنم.

با سپاس از شما

ناصر مهرنیا
7 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما جهت پیگیری به واحد مربوطه منتقل شد.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    8 خرداد 1400

پنل ساید مدل۲۴۱۱ من خود به خود قسمت sleep آن on و off میشود و موتور ساید کار نمیکند وبعد از کشیدن یخچال از برق و زدن دوباره به برق درست شده و پس از چند ساعت دوباره همون جوری میشود و کار نمیکند. ممنون

مهدی امیری
25 آذر 1399

سلام وقت بخیر یخچال فریزر ساید دوو دارم که یخ ساز آن عمل نمی کند و تنها زمانی که برای یک روز خاموش میشود شروع بکار کردن میکند و مخزن ان که پر میشود عمل نمی کند. سپاسگزارم

فرزانه امامی
5 آذر 1399

سلام نمایشگر یخچال دوو ما خاموش نمیشود و یه هفته اس ک همش روشنه، و حتی گاهی اوقات تنظیمات یخچال خود به خود تغییر میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید برای تعمیر یخچال دوو با این مشکل باید چکار کنم؟

انصاری
20 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی، احتمالا مشکل از برد یخچال شما باشد، اما برای عیب یابی و تعمیر یخچال دوو خود می توانید درخواست خود را از طریق فرم آنلاین و یا تماس ثبت نمایید

    کارشناس 4: جعفری
    20 فروردین 1399

      قسمت داخلی درب یخچال پوسیده و در حال کنده شدن است.به همین خاطر درب یخچال کاملا بسته نمیشود. از درب یخچال، مدام آب میریزد گاهی آنقدر زیاد که کل آشپزخانه خیس میشود

      آیت فردوس
      23 آبان 1399

    یخچال مدل اف آر ۵۹۰ فریزر کار میکنه ولی یخچال کار نمیکنه ودر دو مرحله توسط نمایندگی یخچال دوو در شهرستان تعمیر شده و لی دو ماه کار کرده و حالا هم کار نمیکنهلطفا راهنمایی بفرمایید

    محمد شهیدی
    6 اردیبهشت 1399

      سلام وقت بخیر
      یه سوال در مورد یخچال فریزر دوو داشتم
      یخچال من سالی ۲ یا۳ بار کار نمیکنه و مجبور میشم ۴۸ ساعت خاموشش کنم تا دوباره کار کنه میشه لطفا دلیلشو بگین

      ندا محمدزاده
      30 شهریور 1399

      سلام ساید دوو داریم که قسمت آبریز ولاستیک او خراب شده خواهشمندم دراسرع وقت بامن تماس بگیرید

      عزت اولیایی
      16 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

سلام چند روزی هست که کف یخچال ما آب جمع میشه مشکل چیه و برای عیب یابی یا تعمیر یخچال دوو چکار باید کرد؟

مریم دلارام
20 فروردین 1399

با عرض سلام و خسته نباشید
بنده دارای ساید دوو مدل FRN_U20FCC هستم که قسمت فریزر کار میکند و اتومات هم میکند ولی بخش یخچال اصلا خنک نمیشود و مشکل اساسی بنده این است که من ساکن کشور آلمان هستم لطفا در صورت امکان به بنده بفرمایید کدام بخش ممکنه مشکل داشته باشه و چطور میتونم مشکل رو رفع کنم
با سپاس فراوان
بهرام نوری

بهرام نوری
27 اسفند 1398

    سلام..درب یخچال دوو من ضربه خورده و دچار تو رفتگی و رنگ پریدگی شده…آیا صفحه فلزی روی درب قابل تعویض هست یا در کامل باید عوض شود

    فرشاد موسی نژاد
    18 اردیبهشت 1399

      سلام مشکل خرابی قفل درب یخچال دوو دارم. چطور باید تعمیر بشه؟

      عباس حقی کاشانی
      23 آبان 1399

    سلام من یک یخچال 5فوت قدیمی دوو دارم مدلFR141درجا یخی شکسته دریخچال مدل دیگه بهش میخوره درش از بالا باز میشد بست پایین ممنون میشم راهنمایی کنید

    احمد زمانی نژاد
    2 خرداد 1399

    سلام وقت بخیر من یخچالم اصلا صدا نمیداد ولی امروز صدای فن یخچالم میاد درحالی که احساس میکنم داره به سختی میتابه یعنی اینطور بگم که صدای فن میاد که اروم میتابه مثل چرخش لباس داخل لباسشویی همچین صدایی میده تاحالا صداشو نشنیده بودم الان میخوام بدونم فن یخچال ایراد پیدا کرده یا اینکه طبیعی ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    ش.مهران فر
    2 بهمن 1399

    نگهدارنده درب ساید دوو قطعه پلاستیکی خراب شده در به پایین کح می‌خوام قطعه بالا و پایین تو شه

    سید سعید کاظمی
    15 شهریور 1401
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس