ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر ال جی (LG)

به منظور استفاده از خدمات سرویس، نصب و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمتر از 15 دقیقه جهت انجام هماهنگی‌های لازم با شما تماس خواهند گرفت.

تعمیر یخچال فریزر ال جی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

سرویس و تعمیر یخچال ال جی (همراه با جدول هزینه‌ها)

خراب شدن یخچال و ساید حتی برای چند ساعت می‌تواند باعث از بین رفتن مواد غذایی و ضرر مالی زیادی شود. اما جای نگرانی نیست! تکنسین‌های کاراباما از چالش‌هایی که ممکن است هنگام خرابی یخچال برای شما پیش بیاید آگاهی دارند. از این رو امکان تعمیر یخچال را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهند کرد.

برند ال جی (LG) با تولید محصولات متنوع و باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. یخچال فریزر یکی از محصولات باکیفیت این برند است که دارای قابلیت‌های بسیار متنوعی است. این دستگاه نیز ممکن است پس از مدتی با مشکل روبرو شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

از جمله نکات مهم در نصب، سرویس و تعمیر یخچال ال جی، توجه به انتخاب تعمیرکار ماهر و متخصص است. متخصصین کاراباما با داشتن تمامی الزامات لازم، صلاحیت لازم برای تعمیر یخچال فریزر شما را دارا بوده و با اعطای گارانتی معتبر کاراباما خیال شما را از بابت هر گونه خدمات آسوده می کنند.

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات تعمیر دارید می‌توانید درخواست خود را از طریق تماس با شماره تلفن شرکت یا فرم اینترنتی ثبت کنید و منتظر دریافت خدمات هم‌تراز با آنچه از نمایندگی ال جی انتظار دارید، باشید. امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

نصب یخچال را به کاراباما بسپارید!

نصب و راه اندازی اصولی یخچال فریزر از آن جهت اهمیت دارد که اگر به درستی صورت نگیرد، می توانیم شاهد عملکرد نادرست دستگاه، سر و صدای یخچال یا نشت آب از آن باشیم. اگر به خدمات پس از فروش یخچال ال جی دسترسی ندارید، مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات و همچنین نصب انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، امکان نصب دستگاه را در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

مرکز مجاز تعمیر یخچال ال جی

اگر یخچال یکسره کار می کند، سر و صدای زیادی دارد، مواد غذایی را به خوبی خنک نمی کند یا مواد غذایی در یخچال منجمد می شود، دستگاه شما دچار مشکل شده و می‌بایست برای تعمیر آن اقدام کنید.

اگر برای تعمیرات یخچال به کمک نیاز دارید و به نمایندگی یخچال ال جی دسترسی ندارید، متخصصان حرفه ای و باتجربه کاراباما می‌توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود.

از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال دارد می توان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد.

خدمات پس از فروش یخچال ال جی

تعمیر قطعات یخچال فریزر، اولویت کاراباما

تعمیرکار یخچال ال جی کاراباما پس از عیب یابی دقیق یخچال می‌تواند بنابر صلاح دید، برای تعویض قطعات دستگاه‌تان اقدام کند. این تعویض قطعات تنها با قطعات اورجینال تهیه شده از مراکز مجاز، معتبر و تحت نظارت کاراباما صورت می‌گیرد.

اولویت اصلی متخصصین کاراباما، تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات بوده است. با این کار هزینه تعمیرات یخچال کاهش چشم گیری خواهد داشت. برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار ال جی تعمیر یا تعویض می‌شود عبارت‌اند از:

  • فن یخچال
  • موتور یا کمپرسور
  • کندانسور
  • برد اصلی
  • پمپ شیربرقی
  • اواپراتور
  • میکروسوئیچ درب
  • سنسور و ترموفیوز

خدمات تعمیر یخچال ال جی در محل

برای رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه تعمیرات، کلیه خدمات مربوطه در محل انجام خواهد شد و پس از ثبت درخواست، تکنسین متخصص کاراباما با ابزار و تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می شود. تنها در شرایطی که امکان تعمیر در محل نباشد، اقدامات لازم برای انتقال یخچال به تعمیرگاه انجام خواهد شد.

تعمیر یخچال فریزر ال جی در تهران

ساکنین تمامی مناطق تهران و حومه می‌توانند برای نصب، سرویس و تعمیر یخچال ال جی از خدمات کاراباما بهره‌مند شوند. تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیرات یخچال فریزر در تمامی نقاط تهران حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

هزینه تعمیرات یخچال چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیرات یخچال به موارد گوناگونی از جمله مدل یخچال، نوع قطعه معیوب، میزان خرابی دستگاه و … بستگی دارد. هزینه تعمیرات یخچال ال جی پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان منصفانه بوده و تحت نظارت تعمیرگاه مجاز و مرکزی کاراباما دریافت می‌شود.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر ال جی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیر یخچال ال جی در کاراباما با گارانتی 6 ماهه

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده‌اند و دستگاه شما را کاملا بدون نقص تعمیر خواهند کرد. با این حال، کلیه خدمات مربوط به تعمیر یخچال در کاراباما با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجددا دستگاه‌تان دچار همان مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی دستگاه را تعمیر خواهد کرد. با کاراباما کیفیت نمایندگی ال جی را تجربه کنید.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی

با وجود کاراباما پیدا کردن یک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی که خدمات تعمیر را به صورت سریع و باکیفیت به خانواده‌ها و ادارات ارائه می‌دهد، دیگر یک چالش نیست. بیش از یک دهه است که مجموعه کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع مدل‌های یخچال را ارائه می‌دهد و در تمام این سال‌ها کسب رضایت مشتریان را اولویت اصلی خدمات خود قرار داده است. تکنسین‌های این مرکز، در زمینه نصب و تعمیر یخچال آموزش دیده اند و شناخت کافی روی فناوری یخچال‌های ال جی دارند؛ از این رو می‌توانند پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را در زمانی کوتاه به انجام برسانند و آرامش را به خانه شما بازگردانند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر ال جی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر ال جی

1. خنک نکردن یخچال فریزر ال جی

خنک نکردن یخچال فریزر از جمله مشکلات شایع این دستگاه است. خرابی لاستیک دور درب یخچال، ایراد لوله‌های کندانسور، خرابی ترموستات، نشتی یا کم شدن گاز یخچال، خرابی فن اواپراتور یا فن کندانسور و خرابی برد الکترونیک برخی از علل خنک نکردن یخچال هستند.

2. سخت باز شدن درب یخچال فریزر ال جی

در صورتی که درب یخچال شما سخت باز می‌شود، این احتمال وجود دارد که لاستیک دور درب کثیف باشد یا لولای درب یخچال ایراد پیدا کرده باشد. همچنین باز کردن درب، بلافاصله بعد از بستن آن به دلیل ایجاد خلاء ناشی از ترکیب هوای سرد داخل دستگاه و هوای گرم باعث سخت باز شدن درب دستگاه می‌شود.

3. جمع شدن آب زیر کشوی یخچال ال جی

یخ زدن لوله تخلیه آب یا انسداد آن، ایراد پیدا کردن محفظه آب، شیلنگ‌ها یا اتصالات یخساز و آبسردکن و همینطور خرابی لاستیک درب که سبب تعریق داخل یخچال می‌شود، از جمله دلایل جمع شدن آب زیر کشوی یخچال هستند.

4. برفک زدن یخچال فریزر ال جی

برفک زدن یخچال فریزر می‌تواند ناشی از خرابی یک قطعه باشد. قرار دادن یخچال در یک محیط مرطوب، خرابی لاستیک دور درب یخچال و خرابی ترموستات برخی از دلایل برفک زدن یخچال هستند.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر ال جی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. خاموش شدن ناگهانی یخچال ال جی

خاموش شدن ناگهانی یخچال اتفاقی نسبتا شایع است. با این حال، قبل از درخواست تکنسین جریان برق به دستگاه را چک کنید. در صورتی که جریان برق وجود دارد، برد الکترونیک، ترموستات دستگاه، کمپرسور و اورلود کمپرسور مواردی هستند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

6. برق داشتن بدنه یخچال فریزر ال جی

برق داشتن بدنه یخچال می‌تواند یک مشکل جدی و خطرناک باشد. برخی مشکلات فنی مثل معیوب بودن سیم‌های رابط و مستهلک شدن عایق سیم کشی داخلی می‌توانند علت برق داشتن بدنه یخچال باشند. این مشکل باید توسط تکنسین عیب یابی و رفع شود.

7. سر و صدای زیاد یخچال فریزر ال جی

برخی صداهایی که از یخچال تولید می‌شود طبیعی هستند اما برخی دیگر می‌توانند نشانه وجود مشکل در این دستگاه باشند. خرابی موتور فن اواپراتور، خرابی کمپرسور، ایرادات پروانه فن و خرابی موتور فن کمپرسور برخی از دلایل صدای زیاد یخچال هستند.

8. یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال ال جی

برای رفع مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال ابتدا درجه یخچال را بررسی کنید. در صورتی که درجه به درستی تنظیم شده بود، سنسور کنترل دما، برد الکترونیک و کمپرسور باید مورد بررسی قرار بگیرند. پر کردن بیش از حد یخچال و قرار دادن مواد غذایی در مقابل دریچه دمپر هوا از دیگر دلایل یخ زدن مواد غذایی هستند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر ال جی

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات یخچال ال جی

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند.

از جمله خدمات یخچال ال جی (LG) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر یخچال ال جی و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.

با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای ۱۸۰روز گارانتی می باشد، شما میتوانید با خیالی آسوده یخچال ال جی خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

در مورد نمایندگی یخچال ال جی

کاراباما سالهاست که در خصوص تعمیرات یخچال ال جی برای انواع مدل ها فعالیت می نماید و سابقه درخشان و نظرات مشتریان سابق گواه کیفیت بالای خدمات آن است. با این حال، کاراباما نمایندگی یخچال ال جی نبوده و به طور مستقل فعالیت می نماید.

در صورتی که گارانتی یخچال ال جی شما به پایان نرسیده، برای دریافت خدمات پس از فروش ال جی بهتر است با شرکتی که بعنوان نمایندگی یخچال ال جی دستگاه را گارانتی نموده تماس حاصل فرمایید. در صورتی که گارانتی محصول شما به پایان رسیده می توانید خدمات کاراباما را با هزینه ای بسیار کمتر از سایر شرکت های خدمات لوازم خانگی برای تعمیرات یخچال ال جی خود انتخاب نمایید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

بوق زدن یخچال هر ۳۰ثانیه بادر بسته بی دلیل

وحید قربانی
29 دی 1402

    بوق زدن یخچال هر ۳۰ ثانیه ممکن است به دلیل تنظیم نادرست دما، مشکل در سیستم خنک‌کننده، تشکیل یخ زیاد یا وجود سیستم هشدار خطا باشد. بررسی تنظیمات دما، سیستم خنک‌کننده و اطمینان از عدم وجود یخ زیاد می‌تواند به حل مشکل کمک کند. در صورت عدم حل مشکل، تماس با خدمات پشتیبانی یا مراجعه به تعمیرکار توصیه می‌شود.

    فائزه کریمی
    30 دی 1402

فریزر ساید با اینکه درش بسته است ولی بوق می زنه و همه چراغ های روی فریزر روشنه و نه آبسرد کن اش و هم یخ سازش کار نمی کنه

بهرمند
21 مرداد 1402

    اطمینان حاصل کنید که درب فریزر به درستی بسته شده باشد و هیچ درزی وجود نداشته باشد که هوا به داخل وارد شود. ایراد در قطعات داخلی یا سنسورهای فریزر نیز می‌تواند منجر به این مشکل شود. در این صورت، نیاز به تعمیر توسط تکنسین دارید.

    فائزه کریمی
    22 مرداد 1402

سلام یخچال من اصلا خنک نمیکنه

شهین داراب
13 تیر 1402

سلام. نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تبریز هم شعبه داره؟

بهیار نصرتی
2 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی های برندهای غیر ایرانی چندین ساله که در ایران فعالیت ندارند.

    یاسمن یگانه
    2 اسفند 1401

با سلام و وقت بخیر ،بعضی وقتها صدایی از پشت یخچال قسمته فن میاد ،

امیر حسین اشتری
1 اسفند 1401

باسلام و وقت بخیر
شیشه یکی از طبقات یخچالم شکسته میتونم مثل خودشو پیدا کنم؟
مدل یخچالم Next LG

آرام
1 بهمن 1401

سلام وقت بخیر.ببخشید من ساید اینستاویو دارم میخواستم بپرسم اگه یخساز توپی خراب بشه تعمیر میشه یا نه؟

متین حسینعلی نژاد
25 دی 1401

یخچال فریزر من ال جی هستش از فریز آب میده داخل یخچال

خانم یعقوبی
21 دی 1401

با سلام یخچال من ا ل جی هست وقتی درب فریزر رو با می کنم چراغش روشن خاموش میشه و ثابت روشن نمی مونه و باعث شده باد سردی که میاد توی فریزر قطع و وصل میشه می خوام ببینم علت چیست

سمیعی
2 دی 1401

شیشه یخچال شکست

صدیقه حبیبی
12 مهر 1401

    کاربر عزیز
    روز بخیر
    شما می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    17 مهر 1401

میخوام یه یخچال الجی بخرم دست دوم میخواستم یه کارشناس ببرم با خودم که اگه ایرادی داشت نخرم اگه تایید کنه سالمه بخرم

سارا همتی
23 شهریور 1401

    کاربر گرامی، لطفا درخواست خود را به صورت تلفنی یا آنلاین ثبت نمایید. در صورت امکان برای ثبت درخواست از طریق تلفنی، با شماره ی 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    27 شهریور 1401

سلام یخچال ساید بای ساید ال جی دست دوم خریدم آیا برای جا بجایی ک درب ساید باز بشه و نصب ش کارشناس میفرستید

مریم احمدی
17 شهریور 1401

ساید ال جی کشوی طبقه دو ترک خورده میخوام تعویض کنمو هزینه چقد میشه
ال جی ساید بای ساید مدل ۲۶۷جی سی ایکس

شهناز محمدی
31 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    شما می توانید جهت ثبت درخواست خود، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    1 شهریور 1401

سرویس ساید

علیرضا مهدیزاده
26 مرداد 1401

صدای غیر عادی که با تمام تکان دادن بدنه قطع و دوباره شروع میشه

لیلا گودرزی
25 مرداد 1401

سلام
فریزر برفک میزنه
به احتمال زیاد لاستیک دور درب خراب شده

امیررضا یوسفی سعید
22 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    در صورت نیاز به تعمیرات، می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    24 مرداد 1401

گیلان ، رشت : یخچال فریزر ال جی ازصبح دیروز فاقد سرمای لازم در انجماد مواد موجود وموجب ذوب وشل شدن همه آنها گردید .

سید جواد نعیمی
13 مرداد 1401

    سلام کاربر عزیز
    در صورتی که مشکل شما هنوز وجود دارد، درخواست خود را در وبسایت ثبت کنید یا با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

سلام یخچال ما ساید بساید یک ساله خریدیم واز وقتی وصل کردن اب سردکنش اب راسرد نمی کنه مشکلش چیه

محمد رضا عظیمی
6 مرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بهتر است با نمایندگی تماس حاصل فرمایید. در صورت نیاز به تعمیرات می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    9 مرداد 1401

ریزش آب داخل یخچال

احمدمحرابی
12 تیر 1401

تعویض لامپ فریزر

محمدباقر ابراهیمی
8 تیر 1401

    سلام کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست خود لطفا با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 تیر 1401

با سلام وقتی شستی آب سرد کن رو میزنیم از قسمت زیر درب آب میریزه بیرون ، یخچال ال جی ساید

پیمان
5 تیر 1401

یخچال موتورش مشکل پیدا کرد

اکبر صادقی
3 تیر 1401

جا میوه ای من شیشه اش شکسته اگه امکان داشته برام تهیه کنین

ليلا ابوالحسني
28 خرداد 1401

سلام عصر بخیر این یخچال ما خیلی وقت سرویس نشده و ازشما خواهش میکنم یکی از دوستان زحمت بکشه به منزل ما سر بزنه و یک نگاهی به یخچال بزنه متشکرم با تشکر

فریبرز خلیل وند
26 خرداد 1401

    سلام
    جناب خلیل وند، لطفا جهت اعزام کارشناس به محل، با شماره تلفن 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

سلام خسته نباشید یخچال ال جی اینورتر دارم مدام کارمیکند خیلی کم اتمام می‌کند بار یخچال کم هست دلیل از چیست

رحمان رمضانی
25 خرداد 1401

یخچال ما نیاز به تعمیر داره

سمانه محمدی
21 خرداد 1401

    وقت بخیر
    کاربر گرامی، جهت ثبت درخواست تعمیر، لطفا با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید. یا فرم ثبت درخواست را در وبسایت تکمیل نمایید. تکنسین های ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    28 خرداد 1401

سلام ببخشید مانیتور یخچال ساید بای ساید من شکسته اآیا قطعه واسه تعویض داره؟
قیمتش چنده؟

الهام زندی
19 خرداد 1401

سوراخ شدن لوله گاز و احیانا گرفتگی لوله و موتور

هاجر جمالی
28 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    جهت ارسال تکنسین به محل برای رفع ایراد یخچال، لطفا به صورت تلفنی و یا با تکمیل فرم موجود در وبسایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

خسته نباشید ،درب سایدمون پوسیدگی داره امکانش هست درها و تعویض کنیم

علی ولد
25 اردیبهشت 1401

    روز بخیر دوست عزیز
    برای ثبت درخواست خود با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل نمایید

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

    سلام دوست عزیز
    جهت اطلاع از این مورد و ارسال تعمیرکار برای تعویض قطعه مورد نظر، لطفا با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

ساید ال جی دارماز یخ ساز آب چکه میکنه و خود به خود یخ می زنه بسته میشهوچفت ماشین لباسشوییاگ خرابه

اکرم محجوب
23 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر دوست گرامی
    جهت یافتن پاسخ، لطفا مقاله‌ی علل نشتی آب یخچال را مطالعه بفرمایید. در صورتی که به پاسخ نرسیدید، لطفا درخواست خود را برای حضور متخصصین در محل ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

باسلام، دستگاه استارت میزند : ولی فقط دو سه ثانیه روشن می ماند وسریعا خاموش میشود. ممنون از رسیدگی وپاسخ

تقی فلاح
31 فروردین 1401

    سلام و عرض ادب
    لطفا عبارت “علل خاموش شدن یخچال کاراباما” را در گوگل جستجو کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

موتور ساید صدا میده

دنیا
18 اسفند 1400

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست خود با شماره‌ی 02158406 تماس بگیرید و یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل نمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

چک کردن و رسی فن فریزر ال جی ساید که خطای FFE روی صفحه نمایشگرش میاد

رشید اذرشب
16 اسفند 1400

    سلام دوست گرامی
    لطفا برای ثبت درخواست خود از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم موجود در سایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سایدالجی،یخچال سردنمیشود

ناصرهداوند
22 بهمن 1400

    وقت بخیر
    برای یافتن پاسخ، در گوگل عبارت “علل یخ نکردن یخچال کاراباما” را جستجو کنید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سلام درب یخچال ال جی مابسته نمی شود مشکلش ازچی میتونه باشه؟

فریده آژیده
20 بهمن 1400

    سلام کاربر گرامی
    برای حل مشکلات فیزیکی دستگاه، کارشناسان باید در محل حضور پیدا کنند. لطفا برای حل مشکل خود به صورت تلفنی و یا در وبسایت ما، درخواست خود را ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    24 اردیبهشت 1401

سلام ۱ساله که اب به یخچال وصل نیس و یخ ساز کار خود را انجام میدهد و ترس از خراب شدن ان که مزاحم شما شدم .لطفا راهنمایی کنید .ایا یخ ساز یا اب سرد کن کلید خاموش دارد ؟؟؟

مصطفی شایگان
16 بهمن 1400

    وقت بخیر دوست عزیز
    بله یخساز در برخی مدل‌ها کلید روشن و خاموش دارد. در صورتی که مشکل از آن نبود، و یا نتوانستید مشکل را حل کنید، می‌توانید با شماره 02158406 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

سلام. وقتتون به خیر. خدا قوت
کشوی فریزر ساید ال جی ما شکسته است. آیا شما این کشو را دارید که بخریم؟ و این که هزینه اش چقدر است؟

زهرا شیخی
13 بهمن 1400

    سلام کاربر گرامی
    شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات و تعویض قطعه مورد نظر، با شماره‌ی 02158406 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

سلام، خسته نباشید
یخچال ال جی مدل GR-B482QV کلاس N مدتی هست هرچی توی یخچال قرار میدیم یخ میزنه. نمایندگی شهرستان سلماس اومد گفت اگر ۲۴ ساعت از برق قطع کنید مشکل حل میشه. همین کار رو کردیم ولی حل نشد. از اینترنت کاراباما رو دیدیم گفتم از شما سوال کنم حالا ما چکار کنیم؟
آدرس منزل: آذربایجان غربی، سلماس

محمد دلشاد
21 دی 1400

    وقت بخیر کاربر گرامی
    متاسفانه شرکت کاراباما در حال حاضر در استان آذربایجان غربی خدمات ارائه نمی‌‌دهد. امیدواریم مشکل شما توسط کارشناس مجرب حل شده باشد.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

من از برخورد آقای جعفر جوادی از کارشناس تعمیرات یخچال ال جی بسیار راضی هستم و کمال تشکر از ایشان را دارم

احسان فخارپور
14 دی 1400

در ب آن قسمتی که سمت چپ است آب و یخ ساز قرار دارد از قسمت دستگیره زنگ زده چکار کنیم

سیروس افشاری
3 دی 1400

    سلام سیروس عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

سلام یخچالLG در کفش آب جمع میشه
نمایندگی ال جی

مهدی کیانی
24 آبان 1400

    سلام مهدی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 آبان 1400

سلام یخچال ساید ما روکش جلوی اب خوری زنگ زده وپوسیده .
می خواستم بپرسم میشه تعمیر کرد

خشکوا
14 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

سلام خسته نباشید.سایدال جی مدل j247وب مدت دوهفته است خریداری کردم.اززیز یخچال باد گرم میده بیرون میخواستم علت روبدونم ک خطرناک هست واسه یخچال یاطبیعی هست
نمایندگی ال جی

پریسا طریفی
21 مهر 1400

    سلام پریسای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید ال جی رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلان یخچال خنک نمیکنه و زیر جامیوه ای آب جمع میشه و قسمت فریزرش بستتی شل میشه اما یخ زدگی ایجاد میشه و برودتش از قبل کمتر شده

طیبه ازنب
23 شهریور 1400

    سلام طیبه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    25 شهریور 1400

با سلام یخچال ساید ال جی دارم ار میچر اب ریز سوخته در خواست ارمیچر رو دارم و همچنین قالب یخ یک طرفش شکسته باید عوض شه ازتون ممنونم

فرخ لقا نجاتی
22 شهریور 1400

نصب و گارانتی یخچال دور این دور x39

ابراهیم بزدانی
31 مرداد 1400

مشکل در فریزر ….. وجود دارد

اکرم اسدی
27 مرداد 1400

سلام یخچال فریزر،قسمت فریزر را که می بندم بوق می‌زند،چک کردم در درست بسته شده ولی باز هم بوق می‌زند. آلارم باز بودن در را نشان می‌دهد؟ شماره تلفن ۶۶۲****

زهرا جلیل نسب
14 مرداد 1400

    سلام زهرای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 مرداد 1400

سلام
یخچال ما چند روز بی برق مونده و مواد داخلش و خصوصا گوشت و مرغ دچار فساد شده اند. الان بعد از تمیزکاری و شستن چند باره با مواد شوینده مثل پودر ماشین، وایتکس، آبلیمو و جوش شیرین هنوز بوی بدی از داخل یخچال میاد. به نظر شما راهی برای رفع بو هست یا نه؟

حسین قدیریان
14 مرداد 1400

سلام شیر فشاری آب سرد شکسته شامل کارانتی میشه

ایمان آرمان کیا
2 مرداد 1400

سلام درجه یخچال رو ۳ بود خوب بود ولی الان وسیله ای که داخلش هست یخ میزنه اوردیم رو دو باز هم یخ میزنه

اصغر مهربان راد
25 تیر 1400

سلام وقت بخیر ببخشید یخچال ما قسمت یخ سازش خراب شده ساید هست بی زحمت رسیدگی کنید

زهرا هاشمی
6 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

یخچال الحی داریم که به مدت ١٠ روزی هست که از قیمّت یخدانش هر نیم ساعت ۴۵ دقیقه اب میده بدون اینکه پدال رو بزنیم

سعيدي
12 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

پلاستیک دورفریزر خراب شده نماینده یکی برامون اورده ولی نمیاد نصب کنه فاکتورشم تحویل نمیده

اسد اسماعیلی
3 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواستتون رو جهت ارسال کارشناسان حرفه ای برای حل مشکلتون ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

سلام بابت تعویض فیلتر ساید راضی بودم
ممنون از زحمات شما

سيده فاطمه ميرزكي
19 اسفند 1399

باسلام
یخچال ساید ال جی ما هنگام برداشت آب خنک از دستگاه آب از زیر یخچال خارج می شود و بالا هیچ ابی نمیاید،همچنین نیاز به تعویض فیلتر های آب یخچال دارم.
باتشکر

احمد ترج
17 اسفند 1399

دستگیره فریزر یخچال ال جی ما شکسته است . چطور میتوانم تهیه کنم ؟

ناصر قدرت طلب
4 اسفند 1399

سلام من یخچال ساید ال جی دارم
چند روزی هست صدایی شبیه یک‌ بلبزنگ که بد کار کنه میاد ازش و وقتی درش رو باز کنی تا چند دقیقه قطع میشه
ممکنه به خاطر تراز نبودن جای یخچال باشه یا ایراد دیگه ای داره ؟

مسیح صبوری
3 بهمن 1399

درود و عرض ادب
دستگیره یخچال شکسته چطور می تونم قطعه ش رو بخرم؟

علیرضا قدیم زاده
1 دی 1399

سلام از طریق سایت خوبتون برای تعمیر یخچال ثبت سفارش کردم چون صدا میداد کارشناس تماس گرفتن و بعد تعمیر کار فرستادن گفتن برای فن یخچال هستش که از شرکت تهیه باید کنن ولی بعد از رفتن مجدد صدا شروع شد دوباره تماس گرفتیم آقای جهانی چک کردن گفتن مشکل یه پیچ بوده الان دوباره صدا میده و حل نشده خوشبختانه اومدن مجدد و بدون هزینه رسیدگی کردن و برطرف شد. یک دنیا ممنونم

غزاله حسینی
4 آبان 1399

آیا درب کوچک روی در اصلی یخچال همان در دسترسی آسان برای یخچال ساید ال جی مدل امپراطور قابل تعویض است؟

خانم محمدی
2 آبان 1399

سلام،وقت بخیر
پدال ابسرد کن یخچال من در رفته،یخچالم دوقلوست و سفیده
نمایندگی نداشتن،چکار باید کنم؟مرسی از شما

صدیقه طباطبایی
4 مهر 1399

با سلام و عرض ادب….آیا شما فیلتر با مدل نامبر M7251253F-06 رو جهت ساید بای ساید ال جی دارید؟ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید .با سپاس

حسین غلامی
16 شهریور 1399

سلام خسته نباشید یخچال فریزر ما چند روزیه صدای خرخر از تو موتورش میاد علت چی میتونه باشه

حسین
1 شهریور 1399

سلام یخچال ماساید می باشد زیر کادر دریچه یخ ساز زنگ زده وهرروز بیشتر می شه چکار میشه براش انجام داد

mina moradi
26 مرداد 1399

سلام.وقتتون بخیر.مدتی از زیرمیوه خوری سمت راست یخچال ماآب میرزه.(یک لیوانی میشه که آب میده)علتش چیه

ابراهیم رحیمی
16 مرداد 1399

سلام یخچال ال جی ما درب فریزرش خوب بسته نمیشه و مدام برفک تولید میشه و حدود ۱۲ ساله که داریم

مهنازپاشا
14 مرداد 1399

با سلام یخچال به دلیل جابجایی منزل وشستشو کار نمیکند چراغ داخل یخچال روشن میشود ولی موتو کار نمیکند

علیرضاکاظمی
12 مرداد 1399

یخچال ساید بای ساید ال جی است. خروج اب از زیر یخچال، محتویات باکس زیری داخل یخچال یخ میزند. لامپ قسمت داخل یخچال روشن نمی شود. تعویض فیلتر اب.
با تشکر: گروسی

گروسی
11 مرداد 1399

سلام ایام بکام یخچال ساید بای ساید ال جی مدل درب رنگی یا فرانسوی مشکل ۱یخ زدن قالبهای یخ وعدم انجام صحیح کار ۲ ریختن مایع رنگی جدیدن اززیر درب یخچال ممنون

حبیب عسکری
6 مرداد 1399

باسلام یخچال فریزر 30 فوت بدون برفک مدل F872HLHU چند روز هست که از قسمت موتور که آف میکنه یه صدای مثل ناله میده و دوباره خودش خوب میشه دلیلش چیست دمای در حال حاضر یخچال بر روی عدد 3 است .

سمیه خشت کار
25 تیر 1399

سلام وقتتون به خیر
ببخشید یخچال و فریزر من مدل TF34WB هست قسمت فریزرش برفک می زنه و قسمت یخچالش خنک نمی کنه چه کار باید انجام بدم؟

شیدا
24 تیر 1399

برای تعویض فیلتر یخچال واینکه یخسازم کار نمیکنه انگار یخ زده دریچش

فرشید وحدانی
14 تیر 1399

سلام..وقتی درب یخچالو تا اخر باز میکنیم بوق میزنه.مثل زمانی که درب یخچال بیش از حد باز بمونه.علت چیه

ولی زاده
2 خرداد 1399

سلام خسته نباشید ریل کشوی ساید ال جی موجود دارید

مقدم
19 اردیبهشت 1399

سلام من یه قطعه نیاز دارم طبقه فریزر موجود دارین ساید ال جی مدل kf-p8906sbb

شبنم حبیبی
18 اردیبهشت 1399

با سلام طبقه شیشه ای فریزرم شکسته امکان تهیه اش هست؟
یخچال فریزر ساید مدل GC-J247jabv

فرانک سلطانی
16 اردیبهشت 1399

نصب تصفیه برای آب سردکن(چون مستقیم از شیرآب به یخچال شلنگ وصل شده،نیاز به تصفیه داره تا خراب نشه)
لباسشویی از قسمت شیلنگ تخلیه همش آب میده

سیدرضا اکبری
13 اردیبهشت 1399

سلام برد یخچال ساید رو از کجا میتونم تهیه کنم

احمدسياحي
4 اردیبهشت 1399

با عرض سلام و خسته نباشید.بنده یک یخچال فریزر ال جی دارم حدودا مال 12 سال پیشه. چند روزی می شه که ناگهانی در حین کارکردن خاموش و روشن می شه به جای دمای یخچال یک چیزی مثل d انگلیسی نشون می ده.در این زمان مجبور می شم از برق بکشمش و بعد نیم ساعت که وصلش می کنم مجددا کار می کنه.حالا نگرانم تو این ایام مریضی مارو لنگ نذاره.اگر ممکنه راهنمایی کنید که باید چکار کنم.تشکر فراوان

ابراهیمی
2 اردیبهشت 1399

سلام یخچالم ساید ال جی هست داخل فریزرش ترک خورده چیکار باید بکنم علتش چیه ایا قابل درست شدن هست

فرزانه
1 اردیبهشت 1399

سلام ببخشید من ساید باید ساید ال جی داخل فریزرش یک گوشش شکسته چی کار باید بکنم

Farzaneh
31 فروردین 1399

سلام یخچال ما هم چراغش روشن خاموش میشه هم مواد غذایی داخلش یخ میزنند علت چیه

جعفری
22 فروردین 1399

سلام و عرض خسته نباشید
من برای تعمیر ساید ال جی سوال دارم. مدتی هست که یخ ساز ساید ما همش یخ خورد می ده

لهراسبی
16 فروردین 1399

سلام هنگام برداشت آب از یخچال ساید ال جی صدای موتور پمپ زیاد است

قنبرپور
7 فروردین 1399

سلام عیدتون مبارک چند وقت پیش برای مشکل طعم بد آب آبسردکن یخچال ال جی ما از نمایندگی یخچال ال جی اومدن و گفتن که از فیلتر هست. فیلتر رو عوض کردن الان دو ماه نشده باز همون مشکل بوجود اومده. لطفا راهنمایی کنید. ممنونم

طاهریان
5 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی سال نو شما هم مبارک. اگر یخچال شما همچنان گارانتی دارد و با توجه به این که در مدت زمان کوتاهی دوباره همان مشکل بروز کرده بهتر است با درخواست خود را مجددا در همان نمایندگی یخچال ال جی ثبت کنید.

    کارشناس 4: جعفری
    6 فروردین 1399

ما یخچال فریزر ال جی داریم مدل GR-718AVP 2 تا ظرف میوه شکسته و کشویی ریلی ان نیز شکسته و میخواستم ببینم موجود دارین برای من ارسال کنین؟

رامتین پیروز
24 اسفند 1398

    سلام دوست گرامی، حوزه فعالیت ما سرویس و تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال ال جی می باشد و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

    کارشناس 4: جعفری
    16 فروردین 1399

سلام
ریل ساید الجی رو از کجا تهیه کنم

علی معصومیان
17 اسفند 1398

سلام دستگیره یخچال ال جی tf58wb رو موجود دارید؟

حسن
16 اسفند 1398

    باسلام
    طبقه یخچال GR-T290GBX رو از کجا میتونم تهیه کنم

    مهدی مصباح
    6 اردیبهشت 1399

سلام
میخواستم بدونم هزینه تعویض لوله های اب برای ابسردکن ویخ ساز ساید چقدر است

حمید کیا
29 دی 1398

سلام
یخچالم سایده صدای بیب بیب میده خطای focused cooling نمایش میده
علتش چیه؟

حسن
26 دی 1398

سلام.من یخچال فریزر دُر این دُر ال جی تازه چند ماهی هست که خریدم ولی متاسفانه از فریزر صدای پت پت شنیده میشه علت چی چیزی میتونه باشه؟؟؟؟

شیرلنی
17 دی 1398

سلام
در یخچال ساید ال جی مدل md 72
موجود هست برای تعویض؟
موقع اسباب کشی در ساید آسیب دیده میخواستم برام تعویض کنید
ممنون

Ahmadi
14 آذر 1398

سلام وخسته نباشین
ساید بنده یخ میزنه وبعد از ی ماه یخ نمیزنه
چند بار سرویس کار اومده اوابراتور رو جوش داده و گازش کرده شستشو کرده ولی دوباره مشکل پیدا کرده
الان سه روز گرم بود فریزر الان خود بخود دوباره سرد شد مشکل کجاست

امیرمهدی خلیلی
11 آذر 1398

سلام نصب یخچال نو هزینه دارد یا نه ؟

مجید
25 آبان 1398

باسلام.
نیاز به تعویض یک سری لوازم جانبی مربوط به یخچال الجی مدل پایونیر دارم(GR-S929WF):
جالیوانی – پدال آب – پدال یخ – قیف یخ

کریمی
10 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    شما می توانید درخواست تعمیر یخچال ال جی خود را از طریق فرم ثبت درخواست و یا تماس با شماره 54584 ثبت نمایید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

    کارشناس 4: جعفری
    11 آبان 1398

سلام یخچال فریزر ساید ال جی داریم که الان ۴ماه بخاطر ی واشر بدون استفاده فقط داره خاک میخوره ،ی واشر مال پایین درب فریزر هست که خراب شده ،ی واشرمشکی رنگ هست ،لطفآ راهنمایی بفرمایید

عبداله کوراوند
8 آبان 1398

سلام
داخل فریزر ما بدون اینکه ضربه بخوره یه ترک برداشته میخواستم ببینم باید چی کارش کنم

کتابی
7 آبان 1398

سلام
من یخچال الجی dor in dor گرفتم
1 روز بعد از راه اندازی ارور cf e رو پانل کنترلی میاد
لطفا راهنمایی کنید
ممنو

امین
16 مهر 1398

سلام یخچال ال جی ما طبقه شیشه ای شکسته و یک طبقه پلاستیکی در مدل GR_B842HLPL

یزدانی
15 مهر 1398

سلام؛یخچال از مدل ۲ طبقه بالا یخچال پاپپن فریزر هستش
ی مدتی هست انکار از طبقه بالای یخچال بوی بدی میاد و اصلا اون کارایی و خنکی و گردش هوای قبل رو نداره
لطفا راهنماییم کنید

محمد نوری
19 شهریور 1398

سلام پدال ابسردکن یخچال ما ترک برداشته
مدل gr-439gr
ایا این مدل پدال رو نمایندگی تعمیر یخچال ال جی دارن

صادق آبرا
16 شهریور 1398

سلام درب یخچال من از سه قسمت ضربه خورده وفرو رفته آیا درست میشه

علی قربانی
9 شهریور 1398

سلام دستگیره درب یخچال فریزر ال جی مدل kf_8508DEPF ( دستگیره قسمت یخچال ) بدلیل شکستگی لازم دارم . با سپاس

بابک سامانی
5 شهریور 1398

سلام در سایدم مدل 550ns بالا پایینه باهم مماس نیست

فاطمه میرزازاد
18 مرداد 1398

سلام درب یخچال ساید الجی من از ۳ قسمت ضربه خورده و فرو رفته امکان تعمیر ساید بای ساید ال جی با این شرایط وجود داره لطف راهنمایی کنید

جعفری
2 مرداد 1398

سلام
پایه یکی از طبقات فریزی شکسته است چطوری می توانم تهیه کنم

علیرضا نادری
25 تیر 1398

سلام.خدا قوت
زیر ابریز و یخ ریز یخچال ال جی رنگ سیلور زنگ زده و داره زنگ زدگیش پیشرفت میکنه چیکار کنیم بیشتر نشه و من همیشه خشک میکنم از داخل درب هست چیکار کنیم؟

محمد جواد مرشدی
31 خرداد 1398

    سلام من هم همین مشکل رو دارم

    علي اكبر حسيني
    18 مرداد 1398

سلام خسته نباشید ببخشید یخچال فریزر الجی ما…فریزر بسیار سرد میکند ولی یخچال انگار خاموش شده علتش چیه…با تشکر

نسیم
14 خرداد 1398

با سلام:جک درب بار یخچالم کهGR-P267TLQ هستش .شکسته است.میخواستم ببینم که آیا درست میشه؟وهزینه تعمیر یخچال ال جی من حدودا چقدر میشه؟

فرزاد حاجی میرقاسمی
21 اردیبهشت 1398

بورد ساید 317 ال جی موجود دارید قیمت چنده.
با سپاس از شما

کیارش اقایان
4 آبان 1397

با سلام آیا امکان تعویض درب فریزر یخچال ساید هست چون درب سمت فریزر یخچال ما پوسیده به علت آب و یخ گیری زیاد

Majid
14 شهریور 1397

سلتم و خسته نباشید داخل فریزر من یه ترگ بزرگ برداشته میخاستم ببینم دلیلش چیه چون ضربه ای بهش وارد نشده و اینکه ایا تعمیر میشه؟

لیلا احمدی
28 مرداد 1397

سلام خسته نباشید من یخچال فریزر دوقلو ال جی دارم دخترم رفته کشوفریزر رو باز کنه حواسش نبوده کشیده یک طرف از بدنش جدا شده از کجا باید خدمات بگیرم ؟؟لطف کنید جواب بدین ایا گارانتی 10ساله نمایندگی یخچال ال جی شامل قطعات فریزر هم میشه یا فقط موتوره؟؟

یگانه
27 تیر 1397

مدل ساید بای ساید:GRJ-317PBS
مدل مشابه منتاژ ایران: SX5532SB
ایراد: عدم عملکرد صحیح آبریز
شرح ایراد:
با فشردن میکروسوئیچ آبریز چراغ شب روشن شده و صدای عملکردن رله از کنترل یونیت واقع در بالای سقف یخچال به گوش میرسد. ولی آبی از نازل بیرون نمی آید.
این ایراد پس از قطع و وصل برق به مدت یک ساعت و نیم به وجود آمد.

محمود صمدیان
19 تیر 1397

سلام کشوهای فریزر یخچال ال جی من بر اثر بی احتیاطی در اسباب کشی شکستن لطفا راهنمایی کنید از کجا باید تهیه شون کنم.؟

محدثه
9 تیر 1397

سلام درب بالایی یخچال فریزر ال جی مدل b135dct موجوده؟؟
‌قیمت و هزینه ارسال به سمنان رو لطف می کنید؟؟

علی طباطبایی
13 خرداد 1397

سلام درب یخچال من ضربه خورد و یکمی فرو رفت برای درست کردنش باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟

مونا مولایی
20 اسفند 1396

سلام . یخچال مدتی است یخ می زند و دما رو هم روی عدد 4 تنظیم کردم علت چیست ؟

محدثه صفاری
19 اسفند 1396

سلام خسته نباشید.
مدتی هست حدودا دو هفته که از ساید صدای وزوز میاد و بعد مدتی قطع میشه.این صدا دقیقا از پشت فریزر شنیده میشه و هیچ تغییری در دما یا عملکرد فریزر بوجود نمیاد.فقط میخواستم بدونم مشکلی وجود نداره؟ممنون

مرضیه
1 اسفند 1396

دلیل صدای یخچال

نیلوفر نوری
12 بهمن 1396

سلام وقت بخیرسایدال جی هر30secondصدای beepسه تایی میدهدچراغهای پنل هم روشن میشوندباoff-onهم مشکل برطرف نشدلطفاراهنمایی بفرمایین سپاسگذارم

مهدی نوری فراهانی
8 بهمن 1396

با عرض سلام
ما یه یخچال فریز ال جی خریدیم. اولش که به برق میزنیم درست کار میکنه!ولی بعد یه مدت برد الکتریکیش غیر فعال میشه و دیگه نمیشه با استفاده از برد دما رو تغیرر داد و یه علامت cروی برد نشون میده!
آیا بردش خرابه؟ایراد از کجاست؟اگه بردش خرابه هزینش چه قدر میشه؟

پریا خلیل نسب
14 دی 1396

سلام
از محل برداشت آب یخچال فشار آن خیلی کم است ویا بعضی مواقع اصلا بیرون نمی آید ضمنا وقتی تنظیم یخساز را میزنیم یخی ساخته نمیشود .امکان دارد برای فیلتر یخچال باشد؟ لطفا راهنمایی بفرمائید وچه فیلتری بایستی تعویض گردد.

رضا دهدار
11 دی 1396

با سلام وخسته نباشید،لطفااگه امکان داره بفرمائید چطوری میشه یخچال رو از حالت نمایشگاهی خارج کرد.سپاسگذارم

محمد نوری
5 دی 1396

    سلام
    هر مدل از یخچال ها با روش خاصی از این حالت خارج میشود لطفا مدل یخچال فریزر خودتان رو اعلام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 دی 1396

      سلام، فیلتر هوای یخچال فریزر من چندوقته عوض نشده، چون از یکی از تعمیرکاران شرکت الجی گفت لازم به تعویض نیست فقط شستشو لازم داره، آیا برای یخچال مشکلی پیش میاد؟

      صدیقی
      4 اسفند 1398

سلام یخ ساز بعد ایجاد یخ ، یخ ها به هم میچسبند پارسال از نمایندگی یخچال ال جی امدن یک میلیون پرداخت کردیم و سیستم یخ ساز را تا حدودی درست کرد من جمله تعویض تیغه ولی هم چنان مشگل قبلی را دارد
سوال دوم یکباره دستگاه خروج ابسرد از کار افتاد
سوم اینکه چراغ درب بیرونی چشمک میزند

مهدی افشار
5 دی 1396

سلام خسته نباشید یخچال الی فریزر بالا دارم الان دو روز هست که هر سی ثانیه سه بوق ممتد می زنه برق و درب بررسی کردم مشکلی نداره علت چیست ممنون

محسن چ
25 آذر 1396

سلام
بدنه ی یخچال ما یه ذره فرورفتگی داره
چطور باید صافش کنیم؟؟

احمدرضا
26 آبان 1396

با عرض سلام
بنده از یخچای ساید بای ساید ال جی مدل KF-P890 استفاده میکنم. مشکلی که مدتی هست بوجود اومده اینه که دمای قسمت یخچال خیلی کم هست با اینکه تنظیمات دما روی ۶ درجه هست که بالاترین میزان دما هست
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

مهدی مقیمی
23 آبان 1396

باسلام، هنگام جابجایی یخچال اسمارت اینورتر ازپله ها صدای تق شنیده شد ومدتی بعد از زیریخچال مقداری آب خارج شد علت آن چیست؟

عباس آقایی
21 آبان 1396

سلام وقت بخیر
فن خنک کننده موتور یخچال خراب شده گریپاچ کرده و مدام صدا میده. چطور میتونم فن یدکیش رو تهیه کنم؟
لطفا آدرس نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی رو بگذارید

سروش
18 آبان 1396

    سلام
    از نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در شهر خودتان امکان تهیه این قطعات را دارید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 آبان 1396

سلام یخچال دو قولو ال جی دارم از چند روز پیش از بدنه قسمت پایین یخچالش آب می دهد علتش چیه؟

محمد
27 مهر 1396

صدای ویز ویز بلند یخچال و فریزر دوقلو ب.چ.دلیل است

شیری
13 مهر 1396

Ic یخچال فریزر ال جی 832 نیاز داریم، کجا تهیه کنیم؟

احسان
11 مهر 1396

    سلام
    جایی ای سی یخچال فریزر فروخته نمیشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 مهر 1396

      سلامیخچال فریزرLG درب شیشه ایی است مدتیست داخل یخچال عرق میکنه میوه ومواد دیگر عرق میکن ممنون میشم اگه علت رو بفرمایید

      ع کامیابی نیا
      19 خرداد 1399

سلام ببخشید مدتی است فریزر بنده یخ نمکند خواستم ببینم باید چکار کرد یک میل هم زدم برای شما ممنون شب خوش

نادر
28 شهریور 1396

سلام
میبخشین مزاحم میشم هزینه تمام شده شارزگاز یخچال ساید باگازR120چقدره بااجرت ممنونم اگه لطفا جواب بدین

امیریل
23 شهریور 1396

سلام طبقه داخلی یخچال فریزرم نگهدارنده شیشه که پلاستیکی است شکسته شما دارین؟؟؟؟

صفايي
17 شهریور 1396

    سلام
    نخیر این قطعه برای یخچال فریزر ال جی شما موجود نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 شهریور 1396

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم درب یخچال ساید قابل تعویض هست یا نه اگه هست درب راست قسمت بالا هزینش چقدره

حسین پوررمضان
1 شهریور 1396

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم این سپر زیر یخچال رو دارین توی اسباب کشی گم شده ساید بای ساید ال جی دستگاه مون
منظورم یه پلاستیک زیر دو تا در به صورت سر تا سر هستش

احمد
15 مرداد 1396

    سلام
    باید از مراکز فروش قطعات و لوزام یکی در شهر یا شهرستان محل سکونتتان اقدام به تهیه این قطعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 مرداد 1396

      طبقه پایین در یخچال ساید شکسته منظورم طبقه ی big bottle هست قیمتش چنده؟ و آیا شما دارید؟ مدل MAN636684_01
      GPPS⟨kSC.15.08

      فاطمه جعفری
      23 مهر 1399

سلام
ببخشید شما میتونید درب بیرونی یخچال رو هم تعویض کنید
منظورم اون در کوچیک رو که تو در اصلیه
مدل یخچالم GTF3025GLD

مهدی کارجو
10 تیر 1396

    سلام
    نخیر فعلا این امکان وجود ندارد متاسفانه

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

با سلام
فن DC یخچال ساید ال جی نیاز دارم لطفاً راهنمایی کنید از کجا تهیه کنم

طاها
27 خرداد 1396

    سلام
    چند روزی است که صدای ساید عوض شده است

    یوسف جعفری
    31 مرداد 1399

با سلام چکونه می تونم درب کشو یخچال فریزر ال جی با مدل 3850jS81331G را تهیه کنم

فاطمه مصلایی پور
7 خرداد 1396

سلام ما یخچال قریزر ال جی یک ماه پیش گرفتیم تازه باز کردیم یکی از پایه هاش نیست از کجا میشه تهیه کرد

حسین صمصامی
5 خرداد 1396

    سلام،روزخوش، یخچال ساید ال جی ۲۴ دارم، شلنگ ابخوری از پایین درب فریزر چکه میکنه، گویا سوراخ شده، ایا درب باید تعویص شود یا فقط شلنگ؟ درصورت شکافتن درب جهت تعویض شلنگ، فر یزر اسیب میبیند؟

    کیا رضایی
    25 اردیبهشت 1399

با سلام بنده از سنندج مزاحمتون شدم
شیر برقی سایدم مدل GR – L268FBB دچار مشکل شده با نمایندگی یخچال ال جی در سنندج تماس گرفتم گفتند باید سفارش بدند .خواستم بدونم چند روز طول میکشه بفرستند سنندج و قیمتش چنده؟
با تشکر

پدرام لعلی
3 خرداد 1396

    سلام
    امکان ارائه قیمت به این صورت وجود ندارد و درباره اینکه چند روز طول میکشد باید حتما با نمایندگی یخچال ال جی در سنندج تماس گرفته و از ایشان استعلام کنید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 خرداد 1396

      من یک یخچال الجی دارم ۱۰ سال قشنگ کارگیری ساید خریدم خاموشش کردم حدود۲ماه الان روشن کردم سرماش کم شده اوتومات نمیکنه چقدر هزینه داره تعمیرش کنم – تعمیرگاه مجاز ال جی

      مجیدشافعی
      5 مرداد 1400

      سلام مجید عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      9 مرداد 1400

سلام یخچال فریزر من مدتی ست صدای شبیه وزوز داره،توضیح این که عید مدتی در فریزر باز مانده و بخشی از مواد غذایی آب شدند ،اینک عملکردیخچال و فریزر عادی ست..ممکن است موتور صدمه دیده باشد؟

سرور علوی
14 اردیبهشت 1396

    سلام
    این صدا دقیقا از کدام نقطه یخچال فریزر شما شنیده میشود و اینکه ایا در سرما دهی یخچال فریزر اشکالی به وجود امده است ؟

    کارشناس 2 : علوی
    14 اردیبهشت 1396

      سلام قفس ساید الجی sx5532wB که روی درب از قسمت بالا شکسته موجود هست

      جمشید رضائی
      14 اسفند 1398

سلام ببخشید اب و یخ یخچال ساید مدل در این در به شدت بوی بد میده میخواستم ببینم مشکل ازکجاست

جواد یاسمی
4 اردیبهشت 1396

    سلام
    چند وقت است که فیلتر یخچال تعویض نشده ؟
    و اینکه محفظه آب دستگاه را کاملا چک کنید تا از سالم بودن آب آن مطمن شوید

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

      سلام قسمت فریزر یخچال صدا میده وقتی درش را باز میکنیم بعد میبندیم چند دقیقه قطع میشه بعد بازم شروع میکنه به صدا دادن مشکل چیه

      اکبر عبادی
      18 اردیبهشت 1400

سلام شیشه طبقه وسط یخچال ما شکسته است و تعویض باید شود متشکرم

عبدالرحیم فرامرز عالیان
20 فروردین 1396

    سلام
    مدل یخچال فریزر خوتان را اعلام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

      با سلام
      قفسه نگهدارنده روی درب یخچال (محفظه وسطی ) شکسته از کجا میشه گیر آورد
      با تشکر
      مدل یخچال b1201yc

      مصطفی سلطانی
      25 فروردین 1399

      سلام
      طبقه شیشه ای فریزر lg موجود هست؟

      مهشید رفیعا
      13 شهریور 1399

    سلام. درب سوم یخچال ساید بای ساید ما شکسته. آیا امکان تعویض آن وجود دارد؟
    منظور از درب سوم همان دربی است که روی درب یخچال است و برای دسترسی آسان از آن استفاده میشود.

    امید باقر
    14 اسفند 1398

      سلام خسته نباشید وقتتون بخیر یخچاله ما سه ساله خریداری شده و دو تا از طبقه هاش شکسته و یک طبقه هم روی در یخچال ترک برداشته ایا قابل تعویض هست

      مهری صمدیان
      12 تیر 1400

با سلام .کمپرسور یخچال فریزر ساید LG317نیاز دارم .از کجا تهیه کنم

محمد ابراهيمي
20 فروردین 1396

    سلام
    از نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی یا مراکز فروش قطعات و لوازم یدکی یخچال فریزر

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

      درب یخچال شکسته س
      مدل یخچال
      KF-8505YSS

      بهزاد نورانی
      13 اردیبهشت 1399

قسمت 13 ارور cd مربوط به چی میشه روی صفحه نمایش این ارور نمایش داده میشه

محمود
30 اسفند 1395

    سلام
    یخچال فریزر ال جی شما چه مشکلی دارد در حال حاضر ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

      سلام چراهرموادغذایی داخل یخچال میگذاریم طی مدت دو روز کپک میزند باتشکر

      لیداپولادساز
      26 خرداد 1399

      سلام، دمای یخچال شما تنظیم نیست و به اندازه کافی سرد نیست.

      کارشناس 4: جعفری
      27 خرداد 1399

      سلام میخواستم بدونم آیا راهی هست که بشود ساید الجی مدل ۲۴۷ را به آب شهری وصل شود و آب سرد بدهد چون این مدل آب سرد کن ندارد واز مخزن داخل یخچال بعنوان آبسرد کن استفاده میشود و اگر به آب شهری وصل شود آب سرد نمی‌دهد متشکرم

      حدادی
      24 بهمن 1399

      خرابی یخچال سایت

      محمد رضا جمالی
      6 مرداد 1400

      سرویس یخ ساز وتعویض فیلتر اب

      سعید پازوکی
      6 شهریور 1400

      تعویض فیلتر یخچال

      هوشنگ طالقانی
      29 فروردین 1401

      با سلام
      لطفا جهت رسیدگی به درخواست، از طریق فرو موجود در وبسایت و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.

      فرهاد محمدی
      24 اردیبهشت 1401

      لاستیک فریزر کنده شده ودرب فریزر خوب بسته نمیشه

      پروین صادقی
      25 مرداد 1401

      کاربر گرامی، در صورتی که نیاز به لاستیک جدید برای فریزر دارید، درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید. جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل نمایید.

      فرهاد محمدی
      26 مرداد 1401

      قسمت یخچال خوب سرد نمی کند و درجه کم و زیادش دچار مشکل شده

      سید محمد مرتضوی
      3 آبان 1399

      سلام علت اینکه از قسمت یخساز یخچال خارج نمی‌شود چیست؟ صدای روشن بودن هست اما یخ خارج نمیشود

      ویدا صادقی
      10 دی 1399

      سلام منزل ما شهرستان اراک است لطفا آدرس سرویسکار و تلفن های تماس جهت هماهنگی ارسال نمایید.

      محمد کریمی
      17 بهمن 1399

      من یخچالم ال جی دارم صدای چیرچیرک میده خاموش کردم دوباره روشن کردم باز همان جور صدا می خوره

      معصومه افبال حضوری
      15 فروردین 1400

      درخواست تهیه قطعات یخچال ساید ال جی دارم

      علی بختیاری
      16 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 تیر 1400

      سلام من یک یخچال lg دارم نیاز به تعمیر داره
      محل زندگی مون شهرستان رودسر تو استان گیلان

      مازیار رضاپور
      6 اردیبهشت 1400

      کمپرسور مامشکل داشت خاستم قیمت کمپرسور ال جیfla150nbma روبگین ک چقد هست و آیا شما دارین

      زهرا شهدادی
      18 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      19 خرداد 1400

      سلام یخچال ساید من قسمت درب پلاستیکی شکسته برای تعویض قیمت می خواستم و راهنمایی از این مدل که بار داره

      علی کفایی
      23 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      25 خرداد 1400

      تعویض پایه یخچال(قسمت پلاستیکی پایه جلو یخچال شکسته).

      محمد ملایی
      26 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

      مشکل یخساز

      حجت الله علمی
      9 تیر 1400

      یه شکافت در دیواره فریزر

      وحید محمدیان
      16 تیر 1400

      من درشیراز هستم یخچالم هر از چند روزی یک صدای جیر جیری بمدت تقریبی 30 ثانیه میکند باید چکار کنم و در شیراز با کی تماس بگیرم و آیا مهم هست یا نه ممنون منتظر پاسخ هستم.

      بهمن شورانگیز
      18 مهر 1400

      سلام بهمن عزیز
      در حال حاضر کاراباما فقط در استان های
      تهران، البرز، گیلان و اصفهان نمایندگی فعال داره
      اگر در هر کدام از این شهرها بودید ما در خدمتتون هستیم.
      موفق باشید

      نسیم اسلام پور
      19 مهر 1400

      درخواست خرابی در یخچال

      جمال قاعم مقامی
      4 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      10 مهر 1400

      یخچال ساید ما لوله پلستیکی مربوط به ابسردکن ویخساز پاره شده در لاهیجان ایا قابل تعمیر هست یا نه ؟

      حسین پریانفر
      21 اسفند 1400

      وقت بخیر دوست عزیز
      شما می‌توانید درخواست خود را به صورت تلفنی و یا آنلاین ثبت نمایید. متخصصین کاراباما برای حل مشکل در محل حاضر خواهند شد.

      فرهاد محمدی
      24 اردیبهشت 1401

      سلام یخچال ساید بای سای دارم
      مشکل اش قطع آب ورودی یخساز می باشد لطفا راهنماییم کنید

      عبدالرضا نبات زهی
      15 تیر 1399

      سلام.بنده یه یخچال کره ای قدیمی نوفراست اصل دارم.روی درب فریزرش که بالا هست دو سری چراغ کنار هم هست سمت چپ و راست..یه چند روزی هست که چراغهای روی درب سمت چپی خاموش شده و سمت راست که قبلا ۳ چراغ روشن بود الان ۴ تا روشن شده اما سمت چپی ها کلا خاموش شده…از پریز کشیدم و مجددا زدم چراغها روشن میشه کامل اما بعد از یه یک ساعتی مجددا سمت راستی ها خاموش میشه.یخجال کارکردش خوب هست و اتومات میکنه اما قبلا که داخل فریزش بستنی میذاشتیم بستنی شل نمیشد اما الان بستنی شل میشه و انگار سرمای قبل را نداره…حالا یه دوستی دارم گفت ممکنه ترمودیسکش سوخته باشه..نمیدونم علت این هست و اگر اینه چقدر هزینه تعویضش هست اگر از تعمیرکار از جانب شما باشه…ممنون میشم جواب بدید

      حمیدرضا
      30 تیر 1399

      پنل اطلاعات موجود بر روی درب ساید بای ساید بعد از بسته شدن درب وقتی که لامپ تصویر آن خاموش میشود لامپ مربوط به یخ روشن میماند علت آن چیست

      مهیار ضیائی
      22 مهر 1399

      سلام خسته نباشید . من یه یخچال مدل kf-p9901ubn دارم میخواستم بدونم ممکنه که برای یخچال و فریزر طبقه نصب بشه؟ چون طبقاتش کم هست و جای زیادی نداره

      سمانه ربیعی
      18 آبان 1399

      سلام یخچال ساید من سفید رنگ چکشی هست یه قسمتش چیزی خورده رنگش رفته چیکار میتونم بکنم؟

      پریسا
      14 مرداد 1399

      سلام وقتتون بخیر. یخچال فریزر ال جی دارم چند روزی صدای جیر جیر میداد با فاز متر چک میکنم وقتی روشن میشه فلز بدنه حدود ۱۰۰ ولت برق داره طبیعی هست ؟

      مریم باطنی
      7 آذر 1399

      سلام یخچال مدل GC-J287SLUV
      خریدم برای جهزیه و انقد بازار تقلبی زیاد شده که نمیدونم اصلی یا تقلبی جای اصلی لطفا راهنمایی کنید باتشکر

      زهره کرمی
      30 آبان 1399

      دوست عزیز می توانید با جستجوی مدل دستگاه در اینترنت و یافتن این کالا در وبسایت های رسمی و تطابق شکل ظاهری و جزئیات آن با دستگاه خود از اصل بودن آن مطمئن شوید. روش های دیگر تخصصی بوده و به بررسی برچسب و دستگاه برمی گردد که در توان متخصصین است.

      کارشناس5: شعبانی
      1 آذر 1399

      چراغ یخچال ساید باباز شدن در روشن نمیشه

      زهراپروین
      5 بهمن 1399

      سلام
      فکر میکنم که باید سرویس فیلتر انجام بشه
      بوی ناخوشایندی درون یخچال و فریزر میاد که با تمیز کردن هم بر طرف نشد

      مهدی داودی
      13 مرداد 1399

      چند روزی هست که صدا میده از پشت زمانی که استارت میخوره دقیقا نمیدونم صدا از چیه و چرا ممنون میشم من و راهنمایی کنید

      غزاله حسینی
      30 مهر 1399

      سلام
      یخچال_فریزر ال جی در قسمت فریزر صدا میاد که وقتی درب فریزر باز میشه و محتویات داخل رو جابه جا میکنیم صدا بصورت موقت قطع میشه

      میثم مسعودی
      16 آذر 1399

      یخ نزدن بسته هایی که داخل فریزر قرار می دهیم

      مرتضی نجفی
      7 خرداد 1400

      سلام خسته نباشید؛ببخشید فریزر من هروقت موتور روشن میشه خیلی صدا میده علت چیه؟

      قاسمی
      27 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

      در یخچال بسته نمیشه

      بهروز علیون
      16 مرداد 1400

      سلام بهروز عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      17 مرداد 1400

      سلام رنگ در های یخچال از سفید تغییر پیدا کرده حالت کرم رنگ شده اما بدنه تغییر رنگ نداده و سفید مونده ماده پاک کننده هست برای برگرداندن رنگ در ها؟

      زهرا کشت دار
      27 آبان 1400

      سلام
      با شنیدن صدایی از داخل فریزر درب رو باز کردم و یک قطعه پلاستیکی اندازه یک انگشت شکسته داخل مخزن یخ دیدم که دیگه بخ ساز کار نکرد و زیر مخزن و داخل درب دچار برفک شده که به شدت نگرانم
      درب فریزر هم زمانی که بیش از ٩٠ درجه باز میشه هنگام بسته سدن صدا میده که به خاطر استوکرش هست
      اما مشکل یخ ساز و برفک خیلی جدی هست

      علي عظيمي
      1 آذر 1400

      سلام علی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ال جی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      2 آذر 1400

      سلام کشو فریزر ما شکسته باید عوض بشه
      ساید بای ساید هست

      سعید کرمزاده
      11 آذر 1400

      سلام سعید عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس ساید بای ساید رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 آذر 1400

      لوازم داخل فریزر ساید آب شده

      محمدرضا لرزمانی
      18 آذر 1400

      یخچال ال جی من تق تق صدا میکند و فریزر آن یخ زده و در یخچال هم آب جاری میشه که گاها یخ میزنه.

      زهرا زارع زاده
      26 بهمن 1400

      وقت بخیر کاربر گرامی
      جهت ثبت درخواست خود برای تعمیر، می‌توانید با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

      فرهاد محمدی
      11 خرداد 1401

      دستگیره یخچال شکسته درخواست تعویض دستگیره

      نقی اوشلی
      6 خرداد 1401

      سلام وقت بخیر کاربر گرامی
      برای ثبت درخواست خود با شماره‌ی 02158406 تماس حاصل فرمایید.

      فرهاد محمدی
      11 خرداد 1401

      وقت بخیر کاربر گرامی
      شما می‌توانید جهت ثبت درخواست خود با شماره‌ی 02158406 تماس بگیرید.

      فرهاد محمدی
      11 خرداد 1401

      سلام خسته نباشید اقا از پشت یخچال صدا میاد و فنش به صدا دراومده پشت یخچال پلومت است ممنون میشم هر چه زودتر با ما تماس بگیرید چون صدای خیلی بد میاد

      بهروز پیدایی
      15 خرداد 1401

      وقت بخیر کاربر گرامی
      جهت ثبت درخواست خود می‌توانید با شماره تلفن 02158406 تماس بگیرید.

      فرهاد محمدی
      17 خرداد 1401

      سلام متاسفانه طبقه فریزر من شکسته و نیاز به تعویض داره چجوری میتونم تهیه کنم؟

      رحیمی
      6 تیر 1401

      سلام من ساید الجی پایونیر دارم یخساز کار نمیکنه

      عبدالله احمدی
      13 تیر 1401

      سلام جهت دستگیره یخچال تماس میگیرم یکی از دستگیره ها شکسته

      مهری فرهادی
      28 تیر 1401

      سلام دستگیره یخچال فریزر ال جی مدل lf_218wrd شکسته میخواستم بپرسم قطعات یدکی اون رو دارید یا راهنمایی بفرمایید از کجاباید تهیه کنم؟-

      علی گلباز
      2 مرداد 1401

      باعرض درود وخسته نباشید.
      قربان یخچال الجی مدلGR خاموش روشن نمیکنه

      یوسف رضایئ
      13 شهریور 1401

    برودسایدعمل نمیکنه

    شاهرخ اصلانی
    1 مرداد 1400

    لامپ یخچال ساید بای ساید ۲۹ اینچ قسمت بالا سوخته

    تورج صدری
    3 مرداد 1400

      سلام تورج عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و یا تعویض لامپ یخچالتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      5 مرداد 1400

    مشکل در یخ ندادن یخ ساز

    فرهاد هادی پور
    8 مرداد 1400

      سلام فرهاد عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچالتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      9 مرداد 1400

    تعمیر مکرو ویو کلید های اون شل شده و درست جا نمیره

    نسترن ذوالفقاری
    5 مهر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      10 مهر 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس