ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حایر (HAIER)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی حایر، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی حایر

ماشین لباسشویی حایر سال‌هاست که در میان برندهای پرطرفدار خانواده‌ها قرار گرفته است. هم‌راستا با حضور این برند در خانه‌های ایرانی، تقاضا برای دریافت خدمات آن نیز افزایش یافته است. از این رو، مجموعه تخصصی کاراباما با هدف ارائه خدمات به دارندگان تمامی برندها و همینطور بازگرداندن آرامش به خانه‌ها خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی حایر را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه، از شناخت کافی نسبت به لباسشویی حایر برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به دقت عیب یابی و به طور بهینه تعمیر کنند. لازم به ذکر است که مجموعه کاراباما با درک فوریت تعمیر ماشین لباسشویی، سرعت عمل در ارائه خدمات را یکی از اولویت‌های مهم خود می‌داند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی حایر

1. توقف ماشین لباسشویی حایر بعد از چند دقیقه

در صورتی که لباسشویی را روشن می‌کنید و بعد از چند دقیقه متوقف می‌شود به احتمال زیاد تایمر دستگاه با مشکل مواجه شده و باید تعمیر شود.

2. بوی بد ماشین لباسشویی حایر

بوی بد ماشین لباسشویی به طور کلی می‌تواند به دلیل استفاده از حجم زیاد پودر و باقی ماندن کف روی قطعات دستگاه باشد. بد نیست بدانید با تمیز کردن ماشین لباسشویی به طور منظم مانع ایجاد بوی بد در آن خواهید شد.

3. لرزش زیاد لباسشویی حایر

در غالب موارد لرزش لباسشویی به دلیل نامنظم ریختن لباس‌ها داخل دیگ شستشو یا تراز نبودن دستگاه رخ می‌دهد. با این حال اگر از این دو مورد مطمئن هستید، ممکن است کمک فنر دستگاه دچار ایراد شده باشد.

4. نشت آب از ماشین لباسشویی حایر

آسیب دیدگی و پارگی شیلنگ تخلیه و شیلنگ ورودی آب و همینطور تراز نبودن دستگاه، اصلی‌ترین دلایل نشت آب هستند. توصیه می‌شود در اسرع وقت از یک تکنسین کمک بگیرید.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی حایر خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. سر و صدای زیاد مرحله خشک کن لباسشویی حایر

در صورتی که دستگاه شما در مرحله خشک کن سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند، به احتمال زیاد مقدار لباس درون دیگ شستشو بیش از حد کم یا زیاد است. اگر از مناسب بودن حجم لباس‌ها مطمئن هستید، ممکن است کاسه نمد و بلبرینگ دستگاه ایراد پیدا کرده باشد.

6. خشک نشدن لباس‌ها در لباسشویی حایر

در صورتی که پس از اتمام فرایند شستشو، لباس‌ها کاملا خیس باشند، به احتمال زیاد پمپ تخلیه دچار خرابی و ایراد شده است و باید تعمیر شود.

7. نچرخیدن دیگ لباسشویی حایر

نچرخیدن دیگ به دلیل بروز خرابی در تسمه، کاسه نمد یا دینام است. همچنین ممکن است خود دیگ شستشو دچار مشکل شده باشد.

8. روشن نشدن لباسشویی حایر

روشن نشدن دستگاه می‌تواند به دلیل نبود جریان برق باشد. از این رو توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر، دوشاخه و پریز را بررسی کنید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است موتور دستگاه یا برد آن خراب شده باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی حایر

ماشین لباسشویی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی حایر

یکی از محصولات باکیفیت برند حایر (HAIER)، ماشین لباسشویی است که به دلیل کیفیت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و طرفداران زیادی به دست آورد. از این رو خانواده‌های زیادی نیز به خدمات باکیفیت این دستگاه نیاز دارند. در شرایطی که ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر دشوار باشد، بهترین راهکار دریافت خدمات تعمیرات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است.

مرکز تخصصی کاراباما با دارا بودن تکنسین‌های متخصص و آموزش دیده برای نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی امکان تعمیر دستگاه شما را در زمانی کوتاه فراهم خواهد کرد. برای ثبت درخواست می‌توایند با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

سرویس ماشین لباسشویی را جدی بگیرید!

یک سری اقدامات را می‌توان در زمان استفاده از هر دستگاهی انجام داد که در افزایش عمر مفید آن بسیار مؤثر است.یکی از این اقدامات انجام سرویس دوره‌ای است که از طرفی هزینه تعمیر را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم در بازه‌های زمانی 6 ماهه یا یک ساله یکی از این اقدامات است که به میزان قابل توجهی عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. سرویس دوره‌ای لباسشویی شامل شستشوی فیلتر صافی، تمیز کردن لاستیک دور درب دستگاه، جرم‌گیری، شستشوی پمپ تخلیه و فیلتر و … می‌شود.

مرکز تخصصی کاراباما از حضور متخصصانی بهره می‌برد که به صورت سالانه در مورد جدیدترین روش‌های تعمیر ماشین لباسشویی، تحت آموزش علمی و عملی قرار گرفته‌اند و می‌توانند سرویس دوره‌ای دستگاه شما را در سریع‌ترین زمان و با بالاترین میزان کیفیت ارائه کنند.

نصب اصولی ماشین لباسشویی توسط کاراباما

برند حایر یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه تولید و ساخت لوازم خانگی است که ماشین‌های لباسشویی با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. همواره توصیه می‌شود که نصب دستگاه‌هایی چون لباسشویی را به یک فرد ماهر بسپارید چرا که هر خطایی در پروسه نصب می‌تواند پیش زمینه مشکلات آتی شود.

اگر به تازگی نقل مکان کرده‌اید و به خدمات پس از فروش لباسشویی حایر دسترسی ندارید، می‌توانید نصب دستگاه خود را به کاراباما بسپارید. یکی از خدماتی که توسط مرکز تخصصی کاراباما ارائه می‌شود، خدمات نصب و راه‌اندازی است.

کارشناسان و متخصصان این مرکز کلیه خدمات مربوط به نصب را به خریداران این محصولات ارائه می‌کنند. برخی از اقداماتی که تکنسین کاراباما هنگام نصب انجام می‌دهد عبارت است از:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب
  • نصب اصولی اتصالات و سیم کشی
  • نصب شیربرقی
  • تست دستگاه و اطمینان از عملکرد صحیح آن
  • باز کردن پیچ‌های حمل و نقل

تعمیر لباسشویی حایر با گارانتی 6 ماهه

کلیه تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات دیده اند و آشنایی کافی با قطعات هر دستگاهی دارند. به منظور اطمینان خاطر مشتریان، تمامی خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی حایر با ضمانت 6 ماهه همراه هستند.

چنانچه طی مدت 6 ماه پس از دریافت خدمات مجدد ایراد دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد. هر چه از نمایندگی حایر انتظار دارید با ما تجربه کنید.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

ماشین‌های لباسشویی ساخته شده توسط برندهای مطرح دنیا نیز در شرایطی با یک سری مشکلات و ایرادات فنی روبرو می‌شوند که در این شرایط نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. از جمله مشکلات و ایرادات متداول که  ممکن است رای دستگاه شما رخ بدهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن نشدن دستگاه
  • باز نشدن درب
  • نشت آب
  • عدم چرخش درام
  • سر و صدای زیاد به همراه لرزش و تکان‌های شدید در حین انجام کار
  • متوقف شدن دستگاه در اواسط سیکل شستشو
  • آب‌گیری کردن بعد از خاموش شدن دستگاه
  • تخلیه نشدن آب
  • کار نکردن دکمه‌ها

در صورت مواجهه با هر یک از این مشکلات می‌توانید از کارشناسان و متخصصان مجرب مجموعه کاراباما برای تعمیر لباسشویی حایر کمک بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و نسبت به عیب‌یابی و رفع مشکل اقدام کنند.

خدمات تعمیر لباسشویی حایر (Haier) در محل

مرکز تخصصی کاراباما سال‌های زیادی است که خدمات تخصصی مربوط به تعمیر انواع مدل‌های ماشین لباسشویی را در منزل ارائه می‌کند. این خدمات شامل صدها نوع تعمیرات تخصصی می‌شود که توسط متخصصان و کارشناسان مجرب در کمترین زمان و بالاترین کیفیت به متقاضیان ارائه شده است.

پس از ثبت درخواست تعمیرکار لباسشویی حایر با ابزار کامل به منزل اعزام می‌شود و تعمیرات را انجام خواهد داد. از مزایای ارئه خدمات تعمیرات در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه‌تان در زمانی کوتاه تعمیر می شود و نیازی به انتقال آن به تعمیرگاه نخواهد بود
  • هزینه های تعمیرات کاهش پیدا می‌کند
  • دستگاه شما در حین جابجایی آسیب نمی‌بیند

تعمیر قطعات لباسشویی اولویت کاراباماست

یکی از علل اصلی خراب شدن و بروز ایراد فنی در ماشین لباسشویی، آسیب‌ دیدگی قطعات است. در برخی موارد این امکان وجود دارد که قطعه یا قطعات آسیب دیده را تعمیر کرده و مجدد از آن‌ها استفاده کرد تا در صورت موجود نبودن قطعه مورد نظر در بازار، دستگاه بلا استفاده باقی نماند.

در مجموعه تخصصی کاراباما اولویت با تعمیر قطعات معیوب است تا هزینه‌های تعمیر دستگاه کاهش پیدا کرده و کاربران بتوانند با صرف هزینه معقول و مناسب، از دستگاه خود استفاده کنند.

برخی از قطعاتی که توسط تکنسین تعمیر لباسشویی حایر تعمیر / تعویض می‌شود عبارت است از:

  • تسمه‌ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

اعزام تعمیرکار لباسشویی حایر

آشنایی کامل به قابلیت‌های فنی و جدیدترین روش‌های موجود برای تعمیر هر دستگاهی یکی از ویژگی‌های یک تعمیرکار حرفه‌ای و مجرب به حساب می‌آید. با توجه به اینکه قابلیت‌های فنی محصولات مختلف متفاوت از یکدیگر هستند تعمیرکار لباسشویی حایر باید از جدیدترین روش‌های عیب‌یابی و تعمیر دستگاه مطلع بوده و دانش لازم در این زمینه را داشته باشد.

در مجموعه کاراباما برای ارائه خدمات تعمیر لباسشویی‌های مختلف تیم‌های اختصاصی هر برند به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند و از جدیدترین روش‌های تعمیر محصولات برند مربوطه مطلع بوده و به آن احاطه کامل دارند. تعمیرکاران متخصص در این مرکز همچنین در زمینه جدیدترین روش‌ها به صورت سالانه آموزش دیده و خدمات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت به متقاضیان ارائه می‌کنند.

هزینه تعمیر لباسشویی حایر

هزینه‌ای که بابت انجام تعمیرات از مشتری اخذ می‌شود یکی از نگرانی‌های مهم خانواده‌ها به شمار می‌آید. بسیاری از افراد و مجموعه‌های سودجو برای ارائه خدمات خود از مشتریان هزینه‌های سنگین و غیر متعارف را طلب می‌کنند در حالی که خدمت ارائه شده از کیفیت مطلوب برخوردار نیست. به همین دلیل افراد خیلی سخت به تعمیرکاران و مجموعه‌های ارائه دهنده خدمات اعتماد می‌کنند.

در تعیین هزینه تعمیرات لباسشویی حایر (HAIER) علت خرابی دستگاه و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات از مهم‌ترین عوامل محسوب می‌شوند که توسط کارشناسان و متخصصان مجموعه کاراباما مطابق با تعرفه‌های ابلاغی از مراجع ذیصلاح تعیین می‌شود. هزینه تعمیرات در این مرکز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و تمامی هزینه‌ها پس از انجام کار دریافت می‌شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

دارندگان انواع مدل‌های ماشین لباسشویی این برند در شهر تهران می‌توانند تعمیر دستگاه خود را به کاراباما بسپارند. به دلیل حضور تکنسین های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات تعمیر لباسشویی حایر در منزل و محل شما و در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهد شد.م

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام… یعنی واقعا نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر وجود نداره؟؟؟؟؟؟

هومن مجیدی فر
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی ماشین لباسشویی حایر چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

با سلام..آیا شیر برقی ماشین لباسشویی حایر مدل AL600tx موجود دارید..قیمت چنده…اجرت تعویض چقدر میشه.. پیشاپیش ممنون

ونایی
29 دی 1401

سلام لباس شویی خرابه نمایندگی اردبیل هست

محسن اقایی
27 تیر 1401

خرابی لباسشویی حایر موقع خشک کردن صدای مثل ضربه زدن به اطراف ماشین میده وماشین اب میده

فاطمه سایه وند
9 خرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    معمولا مشکل ضربه و تکان خوردن مربوط به تراز نبودن ماشین و یا مخزن آن است. اما موضوع آب دادن ممکن است نیاز به بررسی کارشناس متخصص داشته باشد.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

سلام .من پرده ترمه گزاشتم تو ماشین بعد نیم ساعت دیدم بوی سوختنی میاد از ماشین وخاموشش کردم بعد ازون درحالیکه ماشین خاموش بود توش تب میرفت تا حدی که درماشین باز شد واب ریخت بیرون .تماس میگیرم نمایندگی فقط اشغال میزنه وحواب نمیدن .لطفا پیگیری کنین

افتخاری
18 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    می توانید به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید و یا با تماس تلفنی، متخصصین به محل اعزام خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

سلام
شما نمایندگی تو خراسان جنوبی دارین؟

امید
5 بهمن 1400

    وقت بخیر کاربر عزیز
    متاسفانه خیر. در حال حاضر فقط در چهار استان تهران، البرز، گیلان و اصفهان ارائه خدمات داریم.

    فرهاد محمدی
    11 خرداد 1401

درخواست نمایندگی تعمیرات یخچال و ساید و لباسشویی هایر در مشهد

کیخایی
22 آذر 1400

    وقت بخیر کاربر گرامی
    متاسفانه در حال حاضر فقط در چهار استان تهران، اصفهان، البرز و گیلان قادر به ارائه خدمات به مشتریان هستیم.

    فرهاد محمدی
    17 خرداد 1401

از زیر ماشین لباسشویی از قسمت خشک کن آب میده

ابوالفضل اکبری
23 تیر 1400

سلام ماشین لباس شویی حایر مدل al600tx دارم آب داخل نمی کشه و درجه آب هم روی 60 درجه است لطفا رهنمایی کنید

جعفر حیدرنژاد
29 اردیبهشت 1399

سلام خسته نباشید میخواستم قیمت دیگ کامل لباسشویی هایر را بپرسم ممنونم

عبدالنعیم کر
12 اسفند 1398

سلام شماره نمایندگی تعمیرات حایر در استان لرستان رو میخواستم ممنون

هاشمی
8 بهمن 1398

دوستان همه مشکل قطعه دارن که همش پلاستیکیه و معمولی
همینم ساختنش ازتون بر نمیاد ؟؟؟

فولادی
17 دی 1398

با عرض سلام وادب
میخواستم بپرسم ایا گیربکس لباسشویی حایر (fuzzy )مدل XQB70-Aدر بازار موجود هست یا نه؟درصورت موجود بودن از کجا میتوانم تهیه کنم؟
با کمال تشکر

مهدی رحیمیان زاده
6 آبان 1398

با عرض سلام و وقت بخیر
یه قسمت از تایمر ماشین لباس شویی حایر ۶۰۰ سوخته لازم است کل تایمر عوض شه یا قابل تعمیر هست؟
من در اردبیل هستم آیا در اردبیل نمایندگی دارید؟

احد محمدباقری
2 آبان 1398

    سلام دوست گرامی
    خیر، در حال حاضر خدمات ما در سه استان تهران، البرز و گیلان ارائه می شود .

    کارشناس 4: جعفری
    11 آبان 1398

سلام فقط شلنگ آب سرد را وصل کردم و شلنگ آب گرم فقط به ماشین وصل است و سر آن رها می باشد
اما با روشن کردن دستگاه تمام آب ورودی، از شلنگ آب گرم دستگاه خارج میشود مشکل از کجاست ؟
لظفا راهنمایی کنید با تشکر

علی
29 شهریور 1398

سلام وقت بخیر
امروز به سراغ ماشین لباسشویی رفتم. با این که ماشین خاموش بود دیگ آن پر از آب شده بود و تمام فرش ریز آن هم از آب خیس شده بود. می خواستم بدونم اشکال می تونه از کجا باشه.
ممنون

رضا قاسمی
10 تیر 1398

سلام… ماشین لباسشویی خونه پدرم مدتیه که از قسمت پایین درب از زیر بدنه ریزش آب داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید! ماشین درب از جلو و اتوماته

امین نجاتی
4 خرداد 1398

سلام دوست عزیز ماشین لباسشویی من از چند روز گذشته خشک کن کار نمی کند و بین لباس ها پشم شیشه دیده میشود ممنون میشم راهنمایی کنید

هادی دیلمی
3 دی 1397

فاتحه جنس ایرانی بخونی فاتحه دلم سوخت گفتم جنس ایرانی بخرم 1 ماه دنبال موتورش میگردم پیداش نمیکنم ماشینم 1 سال بیشتر کار نداد تو این 1 سال تمام لباسها رو ب خشک شویی میدادم دلم ب این اندازه نمیسوخت

شفیعی
2 مرداد 1397

سلام،لباسشویی ما یه لوله پلاستیکی مشکی زانویی داره که اون پاره شده وباید تعویض بشه بانمایندگی تماس گرفتم میگه ماقطعه نداریم در صورتی که چیزخاصی هم نیست یه لوله خرطومی شکل معمولیه.
سوالم اینه اگه نمایندگی این قطعه ساده ومعمولی رو نداره پس چیکارکنیم بندازیم بره لباسشویی رو که یکسال نیست خریدیم

سید باقر موسوی
1 فروردین 1397

سلام من ماشین لباسشویم تمام اتوماتیک از دیروز فقط چراغ های ثابت و چشمک زنش روشن میشن و کار نمیکن میخواستم یه راهنمایی بکنید ممنون

علیرضا نوبری
20 اسفند 1396

با سلام
تخلیه اب به صورت رندوم انجام میشود
مدل لباسشویی حایر
Haier
Xqg50-600txb

وحید ملک لو‌
12 اسفند 1396

    با سلام من یه ماشین لباسشویی قدیمی حایر دارم هنگام شستشو موتور جون نداره لباسارو بچرخونه کمکش میکنم موتورش میچرخه.موتورش چک کردم با یه لباسشویی دیگه اوکی بود خازنم هم تست و هم تعویض حل نشد میکروسویچ در هم یه سره کردم و میکروسویچ پاور هم چک اوکی بود مشکل میتونه از تایمرش باشه؟ چون قطعه نسبتا گرونیه خواستم مطمن شم مدل تایمرشم فک کنم ۶۰۰ باشه

    ابوالفضل علم بیگی
    21 خرداد 1399

با سلام ماشین لباسشویی من مدلXQG50-811 می باشد قبلا زمان شستشو بالای یک ساعت بود ولی به تازگی روی هر عددی که میزارم فقط ۱۰ دقیقه شستشو رو انجام میده ودر آخر خشک هم نمیکنه مشکلش از چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر.

بهبود فیروزی
7 بهمن 1396

سلام وقت بخیر
من یه ماشین لباسشویی حایر قدیمی دارم 15 سال پیش خریدم. در حال حاضر با لباس زیاد دیگ نمی چرخه و فقط به صورت رفت و برگشتی تکون می خوره یعنی موتور نمی تونه دیگ رو بچرخونه اما وقتی لباسها رو کم می کنم در حد 4-5 تکه لباس می تونه بچرخونه به نظر شما مشکل از کجاست؟
و اگه ممکنه هزینه تعمیر رو هم بفرمایید
با تشکر از شما

یاسر جهانگردی
5 بهمن 1396

سلام لباسشوئی ما (حایر) مدلAL600tx است و تاید را از جا تایدی نمی برد حالا بابدچکار کنیم و کمی هم صدا میده . میگن بایدبلبرینگ هاسشعوض بشه . یکی از تعمیرکارها هم گفت نباید بلبرینگ را عوض کنید بنظرشما چکار کنیم

کورش سلاطی
4 آذر 1396

    سلام
    مشکل از شیربرقی یا خروجی جا پودری شماست چرا نباید بلبرینگ عوص بشه ؟؟؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

علیزاده. ماشین لباسشویی حایر قدیمی ایتالیایی دارم. دستور اشتباه به موتور میده و موتورش طبق برنامه کار نمیکنه‌ .بعنوان مثال که چرخش ماشین برعکس بوده و تخلیه آب انجام نمی شود.

محمد علیزاده
13 شهریور 1396

سلام . ماشین لباسشویی من از مدل قدیمی ایتالیای هست. برعکس میچرخه. آب داخلش تخلیه نمیشه. میگن از کیت ماشین خرابه. از کجا کیت ماشین رو تهیه کنم؟

محمد علیزاده
13 شهریور 1396

سلام من کلید پاور لباسشوییم از محلش بیرون امده و گم شده و ظاهرلباسشویی رو بد کرده است از کجا میتونم بگیرم قطعات رو ؟

ميرزاحسيني
31 مرداد 1396

با عرض سلام وخسته نباشید
من لباسشویی al-600tx دارم در هنگام خشک کردن لرزش وسرو صدای بسیار دارد
جدیدا هم هنگام شستشو آب کثیف پس میدهد به نظر شما کارشناسان محترم چه باید کرد

محمد حسین
26 مرداد 1396

سلام خسته نباشید .چند وقت پیش ماشین لباسشویی حایر خریداری کردیم.نصاب به ماگفتند که قبل از کار با ماشین روی ریست گذاشته و تا ده بشمارید و بعد لباسشویی را روشن کنید ایا اینکار ضروری هست؟؟

مژده
19 خرداد 1396

    سلام
    خیر این کار ضروری نیست و نیاز به انجام این کار نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 خرداد 1396

با سلام
بتازگی لباسشویی حایر خریداری و توسط نصاب نمایندگی نصب در محل انجام شد
لیکن با توجه به سایز نبودن شیر خروجی ، تعویض شیر و نصب نهایی شلنگ ها به خودمان سپرده شد
حال با عنایت به اینکه شیر آب فقط آب سرد می باشد و لوله کشی آب گرم در نزدیک محل نصب موجود نیست ، فقط شلنگ آب سرد را وصل نمودیم و شلنگ آب گرم فقط به ماشین وصل است و سر آن رها می باشد( به گفته نصاب مشکلی ایجاد نمیشود)
اما با روشن کردن دستگاه برای اولین بار، تمام آب ورودی، از شلنگ آب گرم خروجی دستگاه خارج می گردد.!!!
خواهشمند است راهنمایی فرمایید

سجاد صادقی
7 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی با توجه به اینکه ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی است و حتما با نمایندگی رسمی لباسشویی حایر که اقدام به نسب لباسشویی شما کرده است تماس گرفته و درخواست اصلاح کنید

    کارشناس 2 : علوی
    15 اردیبهشت 1396

    سلام وقتتون بخیر من تازه سایت شمارو پیدا کردم لباسشویی منخراب شده امروز کسی اومد ودید ولی هنوز برای تعمیز مردد هستم بهشون بسپارم چون ایشون گغتن ابکش وشفت و ی سری لوازم لباسشویی باید تعریض بشه وهزینه اش دو میلیون وهفتصد میشه ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا هزینه تعویض ابکش وشفت و ی سری لوازم دیگه اینقدر میشه ؟؟؟

    مينا حسنلو
    30 مهر 1399

      با سلام. دوست عزیز توصیه میکنیم حتما و تنها از متخصصین ماهر برند حایر برای بازدید و عیب یابی و تعمیر لباسشویی حایر خود اقدام کنید. در این صورت از تخصص و عیب یابی آنها مطمئن خواهید بود. کاراباما صها متخصص حایر حاذق در اختیار دارد که با قیمت های شفاف و نظارت شده مشغول به ارائه خدمات گارانتی شده کاراباما می باشند. میتوانید درخواست خود را از طریق تلفن و یا فرم آنلاین ثبت نمایید.

      کارشناس5: شعبانی
      7 آبان 1399

سلام وقت بخیر من لباسشوییم آب داخل نمیاد چک کردیم تایمرش سوخته فک کنم باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنین

بهناز بهرامی
23 آبان 1395

    سلام
    دوست عزیز تایمر قطعه بسیار بزرگ و پیچیده ای است و مطرح کردن این موضوع که تایمر سوخته به هیچ عنوان درست نیست
    به چه دلیل به این نتیجه رسیدید که تایمر دستگاه شما سوخته است ؟
    لطفا در صورت امکان اطلاعات دقیق تری و کامل تری برای کمک به شما عنوان بفرمایید یا اینکه با نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در شهرستان خودتان تماس برقرار کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 آبان 1395

      سلام تایمر مدل ۶۰۰tbx موجود دارین

      مهدی صفاپور
      15 اسفند 1398
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس