ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین لباسشویی بکو (BEKO)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بکو، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی بکو

نصب، سرویس و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی بکو طی سال‌های گذشته در میان خدمات مجموعه تخصصی کاراباما قرار داشته است. این مرکز، با درک چالش‌های حاصل از خرابی ماشین لباسشویی همواره تلاش کرده است تمامی برندهای پرطرفدار در خانه‌های ایرانی از جمله لباسشویی برند بکو را تحت پوشش خدمات خود قرار بدهد. تکنسین‌های کاراباما از دانش فنی مناسب و شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه برخوردارند، بنابراین می‌توانند دستگاه شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به درستی عیب یابی و تعمیر کنند. لازم به ذکر است که با توجه به حضور تکنسین‌ها در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات مورد نظر شما در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی بکو

1. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی بکو

در صورتی که لباسشویی شما آب را تخلیه نمی‌کند، این احتمال وجود دارد که شیلنگ تخلیه دچار پیچ خوردگی شده باشد. همچنین ممکن است فیلتر پمپ دچار انسداد یاگرفتگی شده باشد.

2. نچرخیدن دیگ شستشوی لباسشویی

نچرخیدن دیگ شستشو می‌تواند به دلیل بیش از اندازه پر کردن آن باشد. در صورتی که از مناسب بودن حجم لباس‌ها مطمئن هستید ممکن است دستگاه بیش از حد گرم شده باشد. کمی صبر کنید تا دستگاه خنک شود و بعد آن را روشن کنید.

3. باز نشدن درب ماشین لباسشویی بکو

باز نشدن درب در شرایطی که کار دستگاه به پایان رسیده اما هنوز مقداری آب داخل دیگ وجود دارد، ناشی از بروز ایراد در سیستم تخلیه است.

4. توقف ناگهانی لباسشویی بکو

در صورتی که دستگاه شما به طور ناگهانی در حین کار متوقف شود، ممکن است به طور اتفاقی دستگاه را روی «نگه داشتن شستشو» تنظیم کرده باشید و در واقع هیچ مشکل فنی برای دستگاه رخ نداده است.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی بکو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. لباسشویی بکو روشن است اما هیچ دکمه‌ای کار نمی‌کند

در صورتی که دستگاه شما روشن است اما هیچ کدام از دکمه‌های آن کار نمی‌کنند، ممکن است قفل کودک را به اشتباه روشن کرده باشید. در صورتی که قفل کودک فعال نبود، بهتر است برای تشخیص علت دفترچه راهنمای دستگاه را به دقت بخوانید.

6. لرزش زیاد لباسشویی بکو

لرزش زیاد می‌تواند ناشی از خطای ساده‌ای مثل نامتعادل قرار دادن لباس‌ها درون دیگ باشد. تراز نبودن لباسشویی روی سطح آشپزخانه نیز علت دیگر تکان و لرزش شدید این دستگاه است.

7. نشت آب از لباسشویی بکو

نشت آب می‌تواند به دلیل نصب نامناسب شیلنگ‌ها و مسدود شدن واشرهای شیلنگ باشد. همچنین نامتعادل بودن پایه‌ها و انسداد زهکشی می‌توانند دلایل دیگر خروج آب از این دستگاه باشند.

8. صدای زیاد لباسشویی بکو

صدای زیاد و حتی عجیب و غریب در غالب موارد به دلیل خرابی پمپ تخلیه باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که در قطعات داخلی دستگاه شکستگی رخ داده باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیر لباسشویی بکو (همراه با جدول هزینه‌ها)

ماشین لباسشویی هم مثل سایر لوازم الکتریکی و مکانیکی نیازمند مراقبت است و بنا به دلایلی همچون وارد آمدن ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه یا صرفا کارکرد طولانی مدت، بالاخره دچار خرابی می‌شود و شاید حتی از کار بیفتد. در چنین شرایطی به تعویق انداختن تعمیرات لباسشویی می‌تواند باعث تشدید مشکل شود و خسارات بیشتری به بار آورد.

آنچه در زمان بروز خرابی هر دستگاهی اهمیت زیادی دارد، مراجعه به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی است؛ مراکزی که برای تعمیر ماشین لباسشویی بکو (BEKO)، از تکنسین‌های آموزش دیده همین برند برخوردارند.

خوشبختانه کاراباما، مرکز تخصصی تعمیرات، به کمک تکنسین‌های متخصص، خدمات مرتبط با این دستگاه را در اختیار دارندگان آن قرار می‌دهد. مهارت تعمیرکاران لباسشویی بکو در مجموعه کاراباما که حاصل سال‌ها تجربه و دانش فنی بالاست، تضمینی بر ارائه خدمات باکیفیت است.

برای ثبت درخواست و برخورداری از خدماتی باکیفیت‌تر از خدمات نمایندگی بکو کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت نمایید.

خدمات ماشین لباسشویی بکو در مجموعه کاراباما

چنانچه گفتیم مراجعه به مراکز معتبر در زمان بروز خرابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کاراباما به پشتوانه گروه بزرگی از تکنسین‌ها که در تعمیر، نصب و سرویس دستگاه‌های برندهای متفاوت تخصص دارند، خدمات خود را به خانواده‌های ایرانی در نقاط مختلف ارائه می‌دهد.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار هر گونه ایراد یا خرابی شده است، می‌توانید از خدمات کاراباما بهره‌مند شوید. تعمیر ماشین لباسشویی بکو، توسط تکنسین متخصص در زمینه همین برند و دستگاه صورت خواهد گرفت.

سرویس لباسشویی بکو (Beko) دیگر خدمت مجموعه تخصصی کاراباماست. چنانچه احتمالا می‌دانید سرویس لوازم الکترونیکی به طور منظم، نقش شایانی در افزایش طول عمر آنها دارد. برخی از مواردی که تکنسین زمان سرویس دستگاه انجام می‌دهد، به قرار زیر هستند:

  • تمیز کردن فیلتر لباسشویی
  • تمیز کردن لاستیک دور درب
  • بررسی قطعات مختلف دستگاه

به این ترتیب هم کارکرد دستگاه‌تان بهینه می‌شود و هم در صورت وجود هر مشکلی در قطعات مختلف آن، پیش از آنکه دیر شود، اقدام به تعمیر آن خواهید کرد.

به تازگی نقل مکان کرده‌اید و به دنبال تکنسین ماهر برای نصب دستگاه‌تان هستید؟ در این رابطه نیز می‌توانید روی خدمات مرکز تحصصی کاراباما حساب کنید. نصب اصولی هر دستگاهی تاثیر بسزایی در کارکرد آن دارد.

از سوی دیگر اگر دستگاه‌تان به درستی نصب نشود، در آینده نزدیک شاهد ایراداتی در آن خواهید بود. کاراباما با خدمات نصب ماشین لباسشویی بکو توسط تکنسین‌های باتجربه در کنارتان است.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی بکو

ممکن است مشکلات مختلفی شما را ملزم به دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بکو کند. هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی BEKO در کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت‌های لباسشویی این برند پذیرفته می‌شود.

برخی از شایع‌ترین مشکلاتی که توسط تکنسین‌های کاراباما برطرف می‌شوند، عبارتند از:

• نچرخیدن دیگ
• نشتی لباسشویی
• لرزش و تکان‌های شدید
• جمع شدن آب در دیگ شستشو
• عمل نکردن دکمه‌های دستگاه
• متوقف شدن دستگاه در اواسط سیکل

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است

در تمام سال‌های فعالیت مجموعه تخصصی کاراباما، اولویت تعمیرکاران و تکنسین‌ها همواره تعمیر قطعات بوده است. همچنین، در برخی مواقع که قطعه اصلی مورد نیاز در بازار موجود نیست، تعمیر قطعه تنها راه موجود به نظر می‌رسد.

با این وجود، پس از عیب یابی دقیق تعمیرکار لباسشویی بکو، ممکن است معلوم شود که جز تعویض قطعه راهی باقی نمانده است. برخی از قطعات که توسط کاراباما تعمیر/ تعویض می‌شوند:

  •  تسمه‌ها
  •  لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی

تعیین هزینه تعمیرات لباسشویی بکو و اساسا تمامی دستگاه‌های الکترونیکی دیگر، پیش از بررسی دقیق دستگاه و عیب یابی آن عملا غیر منطقی به نظر می‌رسد. هرچند با توضیحاتی که به تکنسین خواهید داد، او می‌تواند یک مبلغ حدودی را به شما اعلام کند.

پس از آنکه تکنسین به منزل شما مراجعه و دستگاه را بررسی کرد، هزینه تعمیر را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل شما، پروسه را آغاز خواهد کرد. نکته حائز اهمیت اینکه، هزینه‌های دریافتی توسط تکنسین‌های مجموعه کاراباما تحت نظارت اتحادیه و خودِ مجموعه هستند.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

تعمیرات لباسشویی بکو در کدام استان‌های کشور ارائه می‌شود؟

در حال حاضر خدمات کاراباما در استان‌های مرکزی، فارس، مازندران، خراسان رضوی، قم، کرج، اصفهان، تهران و البرز ارائه می‌شود. در هر یک از این استان‌ها که ساکن باشید، با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت می‌توانید از خدمات این مرکز برخوردار شوید. از آنجایی که تکنسین‌های لباسشویی بکو و اساسا تمامی تعمیرکاران این مرکز تخصصی در نقاط مختلف محل سکونت شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم شده است.

لازم به ذکر است، گستره جغرافیایی خدمات کاراباما هر روز در حال افزایش است و به زودی استان‌های دیگری نیز تحت پوشش این مجموعه قرار خواهند گرفت. این افزایش، با هدف دسترسی همه خانواده‌های ایرانی به خدمات باکیفیت از همان ابتدا توسط مجموعه دنبال شده است و هنوز هم ادامه دارد.

خدمات ماشین لباسشویی بکو (Becko) در تهران

ساکنین تمامی مناطق تهران و حومه که دارای لباسشویی این برند هستند می‌توانند جهت نصب، سرویس و تعمیر این دستگاه از خدمات کاراباما بهره مند شوند. تکنسین‌های متخصص در زمینه تعمیرات لباسشویی بکو در تمامی نقاط تهران حضور دارند و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

کاراباما، با علم به چالش‌هایی که در اثر خرابی ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود، همواره سرعت عمل را یکی از ارکان اساسی خدمات خود قرار داده است. از این رو امکان ارائه خدمات حتی در همان روز ثبت درخواست نیز میسر شده است.

تعمیر لباسشویی بکو در منزل و محل

اولویت کاراباما تعمیر تمامی دستگاه‌ها در منزل و محل شماست. تنها در صورتی دستگاه شما به کارگاه یا تعمیرگاه منتقل می‌شود که امکان تعمیر آن در محل شما ابدا میسر نباشد. جهت برخورداری از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بکو در منزل می‌توانید درخواست خود را در وبسایت مجموعه تخصصی کاراباما ثبت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تجربه کیفیتی فراتر از نمایندگی بکو (در صورت وجود در کشور ما) باشید.

به علاوه، با دریافت خدمات از این مرکز از یک ضمانت 6 ماهه تعمیرات نیز به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما برخوردار خواهید شد. به این شکل که طی مدت 6 ماه از زمانی که دستگاه‌تان تعمیر و مجددا راه اندازی شد، می‌توانید بابت تکرار خرابی با ما تماس بگیرید تا به طور رایگان دستگاه شما را تعمیر کنیم.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام. خدماتی که نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو با خدماتی که شما ارائه میدید چه تفاوتی داره؟

پویا شاهدی
14 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی ماشین لباسشویی بکو چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    14 اسفند 1401

با سلام سال ۹۲ ماشین لباسشویی بکو رودرکاشان خریداری کردم بعداز چهارسالماشین روکه روشن کردم از کار افتاد تعمیر کار آوردم گفت موتورش سوخته من هم یک ماشین دیگه خریداری کردم الان میخوام تعمیرش کنم از یک تعمیر کار تلفنی سوال کردم گفت امکانش ضعیفه سوخته باشه الان ساکن سمنان هستم ماشین هم درسمنان خراب شد الان باید چکار کنم

سیدرضامیراحمدی
14 مرداد 1399

سلام درب لباسشویی شکسته شده چطور باید تعویض بشه

مریم عفتی
22 دی 1398

سلام ماشین لباسشویی بکو با مدل WM2508K کلید تنظیم شستشو خراب شده است آیا امکان تعمیرش هست؟

امیر اشوری
2 بهمن 1397

سلام .لباسشویمونو تازه راه انداختیم.پیش از کف زدن تخلیه میکنه .بعد خشک میکنه.شست و شو انجام نمیده لطفا راهنمایی کنید

بهداد
13 مهر 1397

سلام .ماشین لباسشویی تا مرحله آبکشی پیش میره روی زمان ۲۵ دقیقه متوقف میشه .لطفا راهنمایی کنید .نمایندگی هم نیست شهر

غلامرضا قربانی
20 مرداد 1397

سلام .ماشین لباسشویی تا مرحله آبکشی پیش میره ولی دیگه آبکشی نمیکنه متوقف میشه .لطفا راهنمایی کنید .نمایندگی هم نیست شهر ما

زهرا
5 اسفند 1396

سلام .ماشین لباسشویی زمان تا مرحله آبکشی پیش میره ولی دیگه آبکشی نمیکنه متوقف میشه .لطفا راهنمایی کنید .نمایندگی هم نیست شهر ما

زهرا
5 اسفند 1396

سلام ماشین لباسشویی بکو مدل WMD57120 دارم که شیشه درب شکسته راهنمایی فرمایید.

محمود نظری
15 بهمن 1396

سلام
ببخشید من پنج ماهی میشه لباسشویی بکو مدل WCB 71241 PTL دارم از همون روز اول که نمایندگی برام نصب کرد موقع شستشو و خشکن خیلی صدا داره و لرزش داره.. چند بار به نمایندگی شهرمون گفتم ولی گفت اشکال نداره طبیعیه..ولی ازون روز هروقت که استفاده میکنیم هر دفعه صداش و لرزشش بیشتر میشه..خواهشمندم راهنمایی بفرمائید.ممنون
خراسان رضوی-شهرستان تایباد

محمد
27 مهر 1396

درود.ببخشید جوابیه رو به ایمیل میفرستید؟

وحید احمدی
20 اردیبهشت 1396

سلام ماشین لباسشویی ئسط کار خاموش شد و دیگه روشن نمیشه .اخیرا جابجایی یا هرنو تغییر توی وضعیت لباسشویی نبوده .لطفا راهنمایی کنید چکار کنم.

ابوالفضل
20 فروردین 1396

    سلام
    در چه مرحله ای از این اتفاق میافتد و مدل ماشین لباسشویی خودتان را برای راهنمایی بیشتر اعلام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

ماشین لباسشویی پس از آبگیری بدون اقدام به شستشو اقدام به تخلیه آب می کند

علی
19 اسفند 1395

    سلام
    آیا ماشین لباسشویی را به تازگی جابجا کرده اید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

ماشین لباسشویی بکو مدلWMB71041برد لباسشویی

محمد نجفی
7 بهمن 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس