ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ساید بای ساید مابه (MABE)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. در مدت کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ساید بای ساید مابه

برای جلوگیری از آسیب به قطعات ساید بای ساید مابه، توصیه می‌شود کلیه خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید این برند را منحصرا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های متخصص کاراباما، دارای تجربه کافی در زمینه تعمیر ساید هستند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی عیب یابی کنند. علاوه بر این، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی منزل و محل کار شما، هماهنگی برای اعزام تکنسین در همان روز ثبت درخواست انجام خواهد شد.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ساید بای ساید مابه، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ساید بای ساید مابه

1.بوی بد ساید بای ساید مابه

از مهم‌ترین دلایل انتشار بوی بد، باقی ماندن غذای فاسد و تمیز نکردن طولانی مدت قفسه‌ها یا سینی یخچال است. با تمیز کردن منظم محفظه درون یخچال و قراردادن موادغذایی درون ظروف در بسته می‌توانید مانعِ انتشار بوی بد در یخچال شوید.

2.بسته نشدن درب ساید بای ساید مابه

شایع‌ترین دلیل بسته نشدن درب ساید، چیدمان نادرست موادغذایی یا پر بودن زیاد یخچال است. برخی مواقع، فرسودگی لاستیک دور درب و خرابی لولای در علت بسته نشدن درب دستگاه است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

3.تجمع رطوبت روی دیواره‌های داخلی ساید مابه

گاهی هوای گرم و مرطوب باعث افزایش رطوبت داخل یخچال می‌شود که این امر طبیعی است. در صورت باز و بسته شدن زیاد درب یا باز بودن در یخچال برای مدت طولانی نیز این مشکل رخ می‌دهد.

4.برفک زدن ساید بای ساید مابه

برای جلوگیری از برفک زدن، دستگاه را در کنار وسایل گرمایشی قرار ندهید و دمای یخچال را مطابق با فصل (تابستان یا زمستان) تنظیم کنید. گاهی خرابی لاستیک دور درب و معیوب شدن ترموستات علت برفک زدن یخچال است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

تعمیر تخصصی ساید بای ساید مابه خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.کارنکردن یخساز ساید بای ساید مابه

علت کارنکردن یخساز، غالبا کثیفی فیلتر آب و تجمع رسوبات در آن است. (بهتر است هر شش ماه یک‌بار فیلتر آب را تعویض کنید.) گاهی معیوب شدن سنسور و خمیدگی شیلنگ آب علت این مشکل است. در صورت خرابی یخساز بهتر است از یک تکنسین کمک بگیرید.

6.خارج نشدن آب از آبریز ساید مابه

دلیل خارج نشدن آب از آبریز می‌تواند خرابی شیر برقی یخچال یا فرسودگی و پارگی شیلنگ‌های دستگاه باشد. در این حالت بهتر است از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

7.منجمد نشدن موادغذایی در فریزر ساید مابه

منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر ساید عمدتا به دلیل کمبود گاز یخچال و فرسودگی لاستیک دور درب رخ می‌دهد. گاهی خرابی سنسور و معیوب شدن فن علت یخ نزدن مواد غذایی در فریزر است که باید توسط تکنسین بررسی شود.

8.سر و صدای غیرعادی ساید بای ساید مابه

اگر دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد، بررسی کنید دستگاه تراز باشد و پشت یخچال از دیوار فاصله داشته باشد. گاهی به دلیل انقباض و انبساط یخچال سر و صدای غیرعادی از ساید شنیده می‌شود که این امر طبیعی است.

مشاهده سایر مشکلات رایج
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید مابه را در تمامی نقاط استان‌های قم، تهران، البرز، گیلان و اصفهان، و همینطور جزیره کیش و شهرستان اراک ارائه می‌دهد. تهران، کرج، رشت، انزلی، لاهیجان، اصفهان و … از جمله شهرهای تحت پوشش خدمات کاراباما هستند.

نصب، سرویس و تعمیرات ساید بای ساید مابه

یکی از برندهای معتبر خارجی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله ساید برند مابه (MABE) است. ساید مابه امکانات زیادی دارد و به دلیل کیفیت بالا توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. از موارد مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر این دستگاه دچار مشکل شد و نیاز به تعمیرات داشت، برای جلوگیری از آسیب به قطعات آن خدمات لازم را حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر ساید بای ساید مابه که در این زمینه دانش کافی دارد دریافت کنید.

مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع مدل‌های ساید بای ساید از جمله برند مابه است. تکنسین های کاراباما آموزش های لازم را دیده اند و دانش کافی در مورد قطعات ساید دارند. از این رو می‌توانند دستگاه شما را باکیفیتی بالا و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

نصب ساید بای ساید از خدمات ارزنده کاراباما

برخی بر این باورند که راه اندازی ساید ساده است و تخصص نمی‌خواهد. لازم است بدانید، اگر نصب به درستی انجام نشود می‌توانیم شاهد نشت آب از دستگاه، عملکرد نادرست آن، فشار به موتور و … باشیم. از این رو توصیه می شود برای نصب ساید مابه یا هر دستگاه دیگری حتما از مراکز معتبر کمک بگیرید.

در صورتی که به خدمات پس از فروش ساید مابه دسترسی ندارید، می توانید برای دریافت خدمات روی کاراباما حساب کنید. برخی از اقداماتی که توسط تکنسین کاراباما هنگام نصب ساید بای ساید رعایت می‌شود عبارت‌اند از:

  • انتخاب محل مناسب برای نصب
  • بررسی قطعات دستگاه
  • نصب اصولی اتصالات و سیم کشی دستگاه
  • نصب لوله آب
  • تراز کردن ساید بای ساید
  • بررسی و راه اندازی سیستم یخساز و آبسردکن
  • تنظیم دمای یخچال

سرویس ساید بای ساید ضروری است

سرویس ساید بای ساید از آن جهت حائز اهمیت زیادی است که ایرادات دستگاه در زمان مناسب شناسایی و برطرف می‌شود. با سرویس منظم و دوره‌ای هر دستگاهی علاوه بر رفع مشکلات دستگاه در زمان مناسب و کاهش هزینه‌های تعمیر، موجب افزایش عمر مفید آن نیز خواهید شد.

خدماتی که کاراباما هنگام سرویس ساید بای ساید ارائه می‌دهد به صورت زیر است:

  • بررسی قطعات اصلی و اطمینان از سالم بودن آنها
  • بررسی گاز یخچال و شارژ آن در صورت نیاز
  • بررسی فیلتر آب و تعویض آن در صورت نیاز
  • بررسی لاستیک دور درب
  • چک کردن سیستم یخساز و آبسردکن
  • تمیز کردن کندانسور

تعمیر ساید مابه توسط تکنسین ماهر کاراباما

اگر ساید شما سر و صدای زیادی دارد، بدنه اش برق دارد، مواد غذایی داخل آن منجمد می‌شوند و … یعنی یکی از قطعات دستگاه دچار ایراد شده و باید برای تعمیر ساید بای ساید اقدام کنید. نگران مشکلات ساید مابه نباشید، تکنسین‌های کاراباما می‌توانند تمامی مشکلات دستگاه را برطرف کنند.

برخی از مشکلات متداول این دستگاه که توسط تکنسین کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • کارنکردن آبسردکن و یخساز
  • صدای زیاد
  • گرم بودن فضای فریزر و یخچال
  • خاموش شدن ناگهانی
  • روشن نشدن یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال
  • منجمد نشدن مواغذایی در فریزر
  • روشن نشدن لامپ یخچال

هزینه تعمیرات ساید بای ساید چقدر است؟

هزینه تعمیر ساید بای ساید مابه (MABE) با توجه به مدل دستگاه، نوع خرابی، مبلغ قطعه معیوب، هزینه قطعات جایگزین و … متفاوت است. به همین دلیل نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای تعمیرات آن هم پیش از بررسی دستگاه مشخص کرد. هزینه تعمیرات ساید و به طور کلی تمامی دستگاه‌ها پس از بررسی توسط تکنسین به شما اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، تمامی هزینه‌های دریافتی از شما مطابق با نرخ اتحادیه بوده و تحت نظارت کاراباما دریافت می‌شود.

نرخ خدمات تعمیر ساید بای ساید سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب و ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ60.000 / 75.000
4تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات170.000 / 210.000
5قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور160.000 /200.000
6تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین250.000 / 350.000
7تعویض انواع کندانسور170.000 / 210.000
8تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض کندانسور (هرفن)180.000 / 220.000
9تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)140.000 / 170.000
10شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)120.000 / 150.000
11شارژ گاز و نشت‌یابی700.000 / 950.000

تعمیر قطعات ساید بای ساید مستلزم تجربه و تخصص بالاست

اولویت تکنسین متخصص کاراباما در گام اول، تعمیر اصولی و بدون نقص قطعات است. اگر قطعه مورد نظر سوخته باشد و تعمیر آن تحت هیچ شرایطی میسر نباشد، بنا بر تشخیص تعمیرکار ساید بای ساید مابه، اقدامات لازم برای تعویض قطعات و استفاده از قطعه اورجینال صورت می‌گیرد.

برخی قطعاتی که تکنسین کاراباما تعمیر یا در صورت لزوم تعویض می‌کند، عبارتند از:

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • اواپراتور
  • فیلتر
  • فن اواپراتور
  • دمپر
  • برد اصلی
  • لوله مویی
  • ترموستات

و …

تعویض فیلتر ساید بای ساید مابه

از دیگر خدماتی که توسط مرکز کاراباما ارائه می شود، تعویض فیلتر ساید بای ساید است. برای جلوگیری از آسیب به قطعات آبسردکن و همچنین حفظ سلامت افراد خانواده، توصیه می‌شود هر شش ماه یک بار برای تعویض فیلتر ساید اقدام کنید.

تعمیر ساید بای ساید مابه (MABE) با ضمانت 180 روزه

یکی از خدمات منحصر به فرد کاراباما برای مشتریان این است که کلیه خدمات مربوط به تعمیرات لوازم خانگی از جمله ساید را با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می‌دهد. بدین صورت که اگر تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، تکنسین دیگری اعزام شده و بدون دریافت هزینه اضافی مشکل را برطرف خواهد کرد.

هر چند، با در نظر گرفتن سطح مهارت تکنسین‌ها و آشنایی کامل آنها با قطعات ساید مابه، چنین اتفاقی بسیار دور از انتظار است.

تعمیرات ساید بای ساید در محل و منزل

به منظور کاهش هزینه‌های تعمیرات و همچنین آسیب به دستگاه در حین جابجایی، کلیه خدمات مربوط به تعمیرات ساید بای ساید در محل و منزل ارائه می‌شود. پس از اینکه درخواست خود را ثبت کردید، (به صورت اینترنتی یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت) تکنسین متخصص ساید مابه با ابزار و تجهیزات کامل به منزل اعزام می‌شود.

همچنین اگر نیاز به تعویض قطعات دستگاه نیز باشد، ساید بای ساید به تعمیرگاه منتقل نمی‌شود و تعویض قطعه در محل انجام خواهد شد. ایراد دستگاه‌تان هر چه باشد، تکنسین کاراباما با مهارت بالا برطرف خواهد کرد.

کاراباما با اولویت قرار دادن آرامش خانواده‌ها، خدماتی همسان با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی مابه (اگر در کشور ما وجود داشت) به متقاضیان تعمیر ارائه می‌دهد.

کاراباما در چه مناطقی خدمات تعمیرات را ارائه می‌دهد؟

متاسفانه در کشور ما دسترسی به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مابه میسر نیست. در چنین شرایطی راه حل، دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. دست کم، این منطقی‌ترین تصمیمی است که می‌توانید برای رسیدگی به محصول گرانی چون ساید مابه بگیرید. تکنسینی که کاراباما به منزل شما اعزام می‌کند، در زمینه همین برند و دستگاه تخصص دارد و در واقع تعمیرکار ساید بای ساید مابه است.

به منظور رفاه حال مشتریان و دسترسی خانواده‌ها به مراکز معتبر، امکان استفاده از خدمات کاراباما برای ساکنان استان‌های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، مازندران، تهران، البرز، گیلان، اصفهان، قم و جزیره کیش فراهم شده است. برای ثبت درخواست کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید و کیفیتی حتی فراتر از آنچه نمایندگی‌ها ارائه می‌دهند، باشید.

تعمیر ساید بای ساید مابه (MABE) در تهران

ساکن هر منطقه ای از تهران و حومه هستید، شرق، غرب، شمال یا جنوب، می‌توانید از خدمات باکیفیت کاراباما بهره مند شوید. برای تعمیر ساید بای ساید در تهران می‌توانید با کارشناسان کاراباما تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، امکان ارائه خدمات به شما در همان روز ثبت درخواست هم فراهم است. سرعت عمل در ارائه خدمات با توجه به فوریتی که تعمیر برخی از دستگاه‌ها دارد، از اولویت‌های کاراباماست.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس