ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر لوازم خانگی مابه

جهت برخورداری از خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی مابه، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در مدت کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مابه
متخصصان باتجربه

تکنسین‌های کاراباما به طور میانگین 11 سال تجربه کار عملی داشته و با گذراندن دوره‌های عملی سالیانه، با جدیدترین متدهای تعمیر آشنا هستند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر و نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند، امکان ارائه خدمات در همان روز ثبت درخواست فراهم شده است.

گارانتی خدمات

کاراباما مسئولیت تمامی خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های خود را با گارانتی 180 روزه بر عهده دارد.

هزینه‌های منصفانه

تمامی هزینه‌هایی که به تکنسین پرداخت می‌کنید، تحت نظارت مجموعه بوده، هزینه حدودی پیش از انجام کار اعلام و پس از اتمام کار دریافت خواهد شد.

اولویت با تعمیر قطعات

اولویت تکنسین‌های کاراباما تعمیر قطعه معیوب است. تعویض قطعه، تنها در زمانی صورت می‌گیرد که امکان تعمیر وجود نداشته باشد.

تضمین اصالت قطعات

تمامی قطعاتی که جایگزین قطعه معیوب دستگاه شما می‌شوند، اورجینال هستند. کاراباما اصالت قطعات را تضمین می‌کند.

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مابه

مابه شرکتی مکزیکی است که در سال 1946 پای به عرصه تولید لوازم خانگی گذاشت. این برند در حل حاضر به عنوان یکی از برندهای مطرح جهانی به بیش از 70 کشور جهان صادرات لوازم خانگی دارد. برخی از محصولات این برند نیز از جمله ساید بای ساید در کشور ما به فروش می‌رسد و طرفداران خاص خود را دارد. مجموعه کاراباما نیز با هدف پوشش دادن تمامی برندها، خدمات مرتبط با محصولات مابه را به صورت کاملا تخصصی و به کمک تکنسین‌های آشنا به این برند ارائه می‌دهد. در صورتی که یکی از محصولات برند مابه را دارید و به دنبال خدمات تخصصی هستید، کاراباما آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
نمایندگی تعمیرات انواع برندهای لوازم خانگی
برخی از آمارها اعتماد شما، پشتوانه ما
5+ سال سابقه

گذر از پنجمین سال حضور در صنعت تعمیرات

۱۱۰۰+ تکنسین

گروهی از متخصصین تمامی برندها و دستگاه ها

1M+ تعمیر موفق

ارائه خدمات ایمن، سریع و تضمین شده

شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سوالات متداول
1آیا تکنسین‌های اعزامی برای تعمیر لوازم خانگی مابه، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

تعمیرات لوازم خانگی مابه

در شرایطی که دسترسی به خدمات پس از فروش و نمایندگی لوازم خانگی مابه (MABE) امکان پذیر نیست، می‌توانید خدمات مورد نظرتان را از مراکز معتبر تعمیرات دریافت کنید. خوشبختانه خدمات این برند اعم از نصب و سرویس و تعمیرات تحت پوشش کاراباماست.

کاراباما برای ارائه خدمات این برند تکنسین‌های متخصصی دارد که هم تجربه بالایی دارند و هم دانش فنی به روز. برای ثبت درخواست کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم آنلاین را تکمیل کنید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در سریع‌ترین زمان ممکن و حتی همان روز ثبت درخواست انجام خواهد گرفت.

نصب لوازم خانگی مابه را به کاراباما بسپارید

نصب لوازم خانگی باید به صورت اصولی و مطابق دستورالعمل های ایمنی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است شاهد عملکرد نادرست دستگاه باشیم. برای مثال اگر لباسشویی مابه به درستی راه اندازی نشود ممکن است پس از استفاده نشت آب داشته باشد یا سر و صدای غیرطبیعی تولید کند.

تکنسین‌های کاراباما آموزش های لازم را در زمینه نصب ساید بای ساید و … دیده اند و می توانند دستگاه شما را به صورت اصولی راه اندازی کنند. برای نصب لوازم خانگی مابه در سریع‌ترین زمان ممکن کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید یا فرم آنلاین را تکمیل کنید.

چرا سرویس دوره ای لوازم خانگی اهمیت دارد؟

از مهم ترین مزایای سرویس منظم لوازم خانگی مابه از جمله ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ساید بای ساید، می‌توان به افزایش عمر مفید لوازم خانگی، شناسایی مشکلات جزئی دستگاه در زمان مناسب و کاهش هزینه‌های تعمیر اشاره کرد.

از جمله اقداماتی که سرویس‌کار کاراباما هنگام سرویس ساید بای ساید انجام می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض فیلتر ساید بای ساید
  • تمیز کردن کندانسور یخچال
  • بررسی گاز ساید بای ساید و شارژ آن در صورت نیاز

مرکز مجاز تعمیر ساید بای ساید مابه

مرکز تخصصی کاراباما امکان تعمیر ساید بای ساید مابه را باکیفیتی بالا و در کمترین زمان برای شما فراهم خواهد کرد. از مزایای دریافت خدمات از این مرکز تخصصی می‌توان به ارائه خدمات فوری، ارائه ضمانت نامه تعمیرات، اعزام تکنسین متخصص برند و دستگاه، قیمت منصفانه تعمیرات و در اولویت قرار دادن تعمیر قطعات به جای تعویض آنها اشاره کرد.

برخی از مشکلات متداول ساید بای ساید مابه که تعمیرکار کاراباما برطرف می‌کند عبارتند از:

  • منجمد شدن مواد غذایی در یخچال
  • نشت آب
  • یکسره کار کردن ساید بای ساید

خدمات پس از فروش لوازم خانگی مابه (MABE)

تکنسین‌های کاراباما آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مابه دیده اند و فردی مطمئن برای تعمیر دستگاه شما محسوب می‌شوند. با این حال، به منظور اطمینان خاطر مشتریان، کاراباما خدمات تعمیرات خود را با گارانتی 180 روزه ارائه می‌دهد. بدین صورت که اگر تا 6 ماه پس از دریافت خدمات ایراد دستگاه تکرار شد، کاراباما بدون دریافت هزینه اضافی، مجدد مشکل دستگاه را برطرف خواهد کرد.

تعمیر قطعات لوازم خانگی مابه، اولویت کاراباما

لوازم خانگی برند مابه در کنار خوش ساختی و کیفیت بالا، قیمت بالایی هم دارد. قطعات این برند نیز قیمت بالایی دارد. از این رو کاراباما با هدف حذف هزینه‌های بالا از دوش خانواده‌ها، بنا را بر تعویض قطعه قرار داده است. تکنسینی که برای تعمیر ساید مابه یا هر وسیله دیگری به منزل شما مراجعه می‌ند در ابتدای امر تلاش می‌کند، قطعه معیوب را تعمیر کند.

با این حال، گاهی تعمیر قطعه نه تنها راه حل نیست بلکه خود باعث تحمیل هزینه می‌شود. در واقع ممکن است تکنسیت تشخیص بدهد که تعمیر قطعه راه حل موقتی دستگاه شماست و کمی بعد مجددا باید روی آن کار شود یا قطعه تعویض شود. در این شرایط جایگزنی قطعه با یک قطعه باکیفیت بهترین اقدامی است که یک تکنسین ماهر می‌تواند انجام بدهد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی مابه

هزینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله هزینه تعمیر ساید مابه یا هر دستگاه دیگری به موارد گوناگونی بستگی دارد و ابتدا لازم است دستگاه شما توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد. پس از عیب یابی دستگاه، هزینه نهایی تعمیرات به شما اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است، تمامی هزینه های دریافتی از مشتریان در کاراباما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است و به طور مستقیم از سوی مجموعه کاراباما مورد نظارت قرار می‌گیرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس