ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر پکیج آریستون (ARISTON)

برای دریافت خدمات تعمیر پکیج آریستون، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین، در مدت کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج آریستون

شرکت آریستون با تولید پکیج‌های باکیفیت و متنوع توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. به دلیل فناوری پیچیده و حساسیت قطعات پکیج آریستون، می‌بایست خدمات تعمیر این دستگاه را از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های مجموعه کاراباما، دارای سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع مدل‌های پکیج هستند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی عیب یابی کنند. همچنین به دلیل ضرورت تعمیر این دستگاه در سریع‌ترین زمان ممکن، امکان ارائه خدمات در زمانی کوتاه فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج آریستون، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج آریستون

1.پکیج آریستون روشن نمی‌شود

مهم‌ترین دلایل روشن نشدن این دستگاه عبارتند از: افت فشار آب، تجمع رسوب و جرم داخل لوله‌ها، کم شدن فشار گاز، انسداد و گرفتگی مسیر رادیاتورها و وجود ایراد در قطعات دستگاه. در صورت روشن نشدن پکیج باید دستگاه شما توسط یک تکنسین متخصص عیب یابی شود.

2.پکیج آریستون آب را گرم نمی‌کند

اگر ارتفاع شعله و فشار آب کم باشد، برد اصلی خراب شده باشد، لوله‌ها هواگیری نشده باشند، فلوسوئیچ آبگرم معیوب شده باشد و … آب گرم نخواهید داشت. برای رفع مشکل می‌بایست قطعات دستگاه توسط تکنسین بررسی شود.

3.پکیج آریستون صدای زیادی می‌دهد

در صورت نصب پکیج در محل نامناسب، وجود ایراد در فن، کم بودن فشار آب یا عدم انجام هواگیری، شاهد صدای زیاد از دستگاه خواهید بود. با انجام سرویس منظم و رفع ایرادات جزئی، می‌توانید تا حدودی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

4.پکیج آریستون نشتی آب دارد

مهم‌ترین دلایل نشت آب، پوسیدگی قطعات داخلی، خراب شدن مبدل حرارتی و وجود مشکل در اتصالات لوله‌های دستگاه است. برای جلوگیری از آسیب به پکیج باید سریعا مشکل نشتی آب را برطرف کنید.

تعمیر تخصصی پکیج آریستون خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.پکیج آریستون دچار افت فشار می‌شود

اگر دستگاه شما دچار افت فشار می‌شود، ممکن است در شیر پرکن دستگاه، مبدل حرارتی یا منبع انبساط آن ایرادی وجود داشته باشد. برخی مواقع ممکن است نشت آب، موجب افت فشار شود. برای رفع مشکل نشتی آب و بررسی قطعات دستگاه باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

6.پکیج آریستون انفجاری روشن می‌شود

اگر فشار گاز تنظیم نباشد، فشار اولیه گاز زیاد باشد، جریان جرقه ضعیف باشد، فاصله الکترود جرقه زن و مشعل تنظیم نباشد یا دودکش خراب شده باشد، دستگاه انفجاری روشن می‌شود. برای رفع مشکل باید دستگاه شما به صورت اصولی عیب یابی شود.

7.پکیج آریستون ناگهانی خاموش می‌شود

شایع‌ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی دستگاه، کمبود فشار آب در دستگاه است. برخی مواقع خرابی فن و وجود ایراد در برد اصلی باعث این مشکل می‌شود. برای جلوگیری از آسیب جدی به پکیج سریعا از یک تکنسین کمک بگیرید.

8.پکیج آریستون بیش از حد داغ می‌شود

داغ کردن غالبا به دلیل خرابی ترموستات، فلوسوئیچ ، شیر سه طرفه یا وجود مشکل در شیر پرکن رخ می‌دهد. اگر مشکل بیش از حد داغ شدن حل نشود، ممکن است عملکرد دستگاه شما با مشکل جدی روبرو شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج آریستون

پکیج
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

تعمیرات پکیج آریستون

استفاده از پکیج دیواری و کارایی بالای این دستگاه در تامین گرما و آب گرم مورد نیاز ما، موجب گسترش روز افزون آنها و به میان آمدن بسیاری از برندهای معتبر دنیا به رقابت در بازار سیستم های گرمایشی منازل شده است. یکی از بهترین و باکیفیت ترین برندهای تولید کننده این دستگاه، آریستون (ARISTON) است.

آریستون با به کارگیری فناوری پیشرفته و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز در ساخت محصولات خود، توانسته است عملکرد و راندمان حرارتی پکیج های دیواری را ارتقا بخشیده و رضایت بالای مشتریان خود را کسب نماید.

با این حال خرابی و بروز مشکل در این دستگاه غیر ممکن نیست. زیرا این دستگاه‌ها از پیچیدگی‌های بسیاری برخوردار بوده و هر گونه نقص در بخش مربوط به گاز، برق یا خرابی یک قطعه از دستگاه، می تواند به بروز مشکل و خرابی کلی پکیج دیواری شما بیانجامد. اما جای نگرانی نیست. با تکمیل فرم اینترنتی یا تماس با کارشناسان ما، در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرکار پکیج آریستون به منزل اعزام می‌شود.

تعمیرات پکیج با ضمانت 180 روزه

جهت اطمینان خاطر مشتریان کلیه خدمات مربوط به تعمیرات با گارانتی 180 روزه به شما ارائه می شود. چنانچه تا 6 ماه دستگاه شما دچار همان مشکل شد، می توانید با کاراباما تماس بگیرید تا هماهنگی مجدد برای اعزام تکنسین صورت بگیرد و به طور رایگان دستگاه‌تان تعمیر شود.

مرکز تخصصی تعمیر پکیج آریستون (ARISTON)

همانطور که اشاره شد، ساختار پیچیده پکیج‌های آریستون و نیز کمبود قطعات یدکی اورجینال، تعمیرات آنها را به سبب کمبود تعمیرکار متخصص کمی دشوار ساخته است. به علاوه، ریسک واگذاری دستگاه به تعمیرکاران غیر متخصص نیز بالا بوده و امکان تشدید مشکل یا رفع موقتی مشکل وجود دارد.

زیرا این افراد دانش تخصصی، تسلط بر اجزا و تجربه قبلی کار بر روی انواع مدل های پکیج دیواری آریستون را ندارند. کاراباما برای جبران این خلأ، با گردآوری بیش از صدها متخصص باتجربه آریستون در چند استان کشور، خدمات تعمیر پکیج آریستون را توسط متخصصین مجرب و حرفه ای در کوتاهترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه می نماید. سایر مزایای استفاده از خدمات تعمیرات کاراباما عبارت است از:

  • تعمیر پکیج در سریع ترین زمان ممکن (همان روز ثبت درخواست)
  • ارسال فوری تکنسین
  • ضمانت 180 روزه تعمیرات
  • اعزام تکنسین‌های متخصص همان برند
  • تعمیر اصولی قطعات بجای تعویض آنها (تنها در شرایطی که قطعه سوخته باشد یا شرایط تعمیر نباشد، قطعات تعویض می‌شود.)
  • دریافت هزینه تحت نظارت کاراباما

کاراباما کدام مشکلات پکیج را برطرف می کند؟

کاراباما کلیه مشکلات دستگاه‌تان را به صورت اصولی برطرف خواهد کرد. برخی از مشکلات متداول پکیج آریستون که توسط کاراباما برطرف می‌شود عبارت‌اند از:

  • استشمام بوی گاز
  • سر و صدای بلند و غیرطبیعی
  • کارنکردن دکمه‌های دستگاه
  • گرم نشدن آب
  • سرد بودن شوفاژها
  • داغ بودن بیش از حد آب

در این مواقع تنها تعمیرکار کاربلد پکیج آریستون می‌تواند به کمک شما بیاید.

تعمیر قطعه به جای تعویض

یکی دیگر از مزایای متخصصین ما که سبب صلاحیت هر چه بیشتر آنان برای انجام خدمات تعمیر پکیج آریستون شما می‌شود، در اولویت قرار دادن تعمیر قطعات پکیج شماست. برخی از تعمیرکاران بدون در نظر گرفتن هزینه های مشتریان، پس از تشخیص معیوب بودن یک قطعه با تعویض آن سبب افزایش هزینه تعمیرات می‌شوند.

در حالی که دانش تخصصی و تجربه متخصصین ما، آنها را در امر تعمیر قطعات به تسلط رسانده و تنها در صورت غیر قابل تعمیر بودن قطعه معیوب، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود.

برخی از قطعات پکیج دیواری آریستون که توسط کاراباما تعمیر / تعویض می شود عبارت‌اند از:

  • برد اصلی
  • ترموستات حد
  • سنسورهای حرارتی
  • شیر اطمینان
  • مبدل حرارتی

هزینه تعمیر پکیج آریستون

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به موارد گوناگونی بستگی دارد و پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین اعلام می‌شود. میزان خرابی دستگاه، نوع قطعه معیوب شده، هزینه قطعه جایگزین شده، مدل دستگاه و … از جمله عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تعمیر پکیج است. لازم به ذکراست، تمامی هزینه‌های دریافتی منصفانه بوده و تحت نظارت کاراباما از مشتریان دریافت خواهد شد.

کاراباما درچه مناطقی خدمات تعمیرات پکیج را ارائه می دهد؟

در برخی مواقع امکان دسترسی به نمایندگی تعمیرات پکیج آریستون وجود ندارد. در چنین شرایطی بهترین گزینه دریافت خدمات از مراکز معتبر معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. اگر ساکن تهران، البرز، گیلان، اصفهان، قم و جزیره کیش هستید، می‌توانید از خدمات تعمیرات کاراباما استفاده کنید. شما می‌توانید درخواست تعمیرات پکیج خود را با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن شرکت ثبت کنید.

تعمیر پکیج آریستون (ARISTON) در تهران

اگر ساکن تهران (شمال تهران، شرق تهران، غرب تهران، جنوب تهران) و حومه هستید، می توانید برای تعمیر پکیج از تکنسین های کاراباما کمک بگیرید. همچنین به دلیل حضور تعمیرکاران کاراباما در سراسر شهر، امکان تعمیر دستگاه شما در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد.

خدمات فوری تعمیر پکیج در محل

کاراباما کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات پکیج را در محل و منزل ارائه می دهد. پس از ثبت درخواست، تکنسین با تجهیزات و ابزار کامل به منزل اعزام می شود و دستگاه را تعمیر می‌کند. سایر مزایای تعمیرات پکیج آریستون در منزل عبارت است از:

  • انجام تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن
  • کاهش هزینه تعمیرات
  • عدم نیاز به صرف هزینه برای حمل و نقل و جابجایی

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام پکیجegis اریستون دارم . پکیج را که خاموش میکنیم با سرد شدن اب فشار شدید افت میکند و وقتی که روشن میکنیم در ابتدا با کمی باز کردن شیر دستگاه فشار به بالای یک میرود و دستگاه کار میکند ولی هر چه اب گرمتر فشار مدام بیشتر و بایستی مدام اب داخل رادیاتور را تخلیه کنم تا به زیر ۲ برسد لطفا راهنمایی بفرمایید .

آریایی
21 دی 1401

با سلام و ادب
دنبال پمپ پکیج اریستون هستم ، کجا میتونم پیدا کنم؟

احمد رضا شهاب
10 دی 1400

    سلام احمد عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس پکیج آریستون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

نیاز بتعمیر کار پکیج آریستون ۲۸ ffدارلطفآ راهنمایی فرمایید
۰۹۱۲۲۵۰**** یزدی .

حسین اسپرنیا
16 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    17 تیر 1400

باسلام و عرض تبریک سال نو. مادرمنزل ی پکیج اریستون داریم که وقتی روی آب گرم هست هیچ مشکلی نداره ولی وقتی روی شوفاژ میزاریم کد ارور 104 را میده.

بهروز زارعیان
30 اسفند 1399

سلام پکیج ما هیدرو بلوک چپ مدل اریستون شکسته هزینه تعویض چقدر است

رضا سمیعی
28 دی 1399

سلام ما یک پکیج اریستون جنوس 36ff داریم درحالت زمستان وقتی شیرآبگرم ظرفشویی را باز می کنیم وازاب گرم استفاده می کنیم بعد دقیقا به مدت نیم ساعت پکیج صبر می کند وبعد روشن میشود در این مدت رادیاتورها سرد می شود وسرما می خوردیم !! درکدهای تنظیمانش هم چیزی پیدا نکردم لطفاً راهنمایی بفرمایید برای تعمیر پکیج آریستون با این مشکل باید چکار کنیم

رضا رامینی
27 دی 1398

پکیج آریستون مدل ۲۴ دارم چند وقته وقتی میخواد استارت بزنه روشن بشه صدای چک استارتش خیییییلی زیاد شده مشکلی در استارت زدن نداره ولی صداش استارت زدن اولیه اش خیلی زیاد شده …. صدای چک

عظیمی
28 آذر 1398

از اریستون راضی نیستم هر سال یک خرج بالای میلیون روی دستمون میذاره با اونکه سالی یکی دوبار سرویس میشه کلا پنج ساله خریدمش . قطعات هم که دیگه اصلی نیست . یک چیز دیگه رو تعمیرکار متخصص از شرکت میاد به قطعه دیگه میخواد بخورونه

ملیسا خ
25 آبان 1398

سلام .اقای حیدریان .پکیج ما هم دقیقا همان مشکل رو دارد .برای تعمیر پکیج آریستون تون اقدام کردین؟میشه راهنمایی کنید چطورمشکل پکیج رو حل کردین.

S.m
8 آبان 1398

باسلام پکیج مدل clas28دارم که کدهای خطای مختلف رو نشان میده شامل302. 307 201 و غیره و وقتی روشن میکنی تا مدتی کل چراغها روشنه بعدش با ریست کردن مدتی درست میشه ولی موقع باز کردن آب روشن و خاموش میشه چند نفر اومدن میگن برد باید عوض بشه ولی خودم دقت کردم متوجه شدم مشکل از برد نمایشه و در حالتی که سالمه فیش برد نمایش رو در آوردم الان چند روزه بدون مشکل کار میکنه لطفا راهنمایی کنین چون در کرمانشاه هستیم و متخصص خوب نداریم آیا برد صفحه نمایش خرابه؟

علی حیدریان
25 مهر 1397

سلام، پکیج آریستون مدل اجیس پلاس24 دارم گاهی اوقات آب راگرم نمیکند روی پنل خطای 5P3 را میدهد و دائما خاموش و روشن میشود. لطفا راهنمائی کنید متشکرم

سید محمد میرقائمی
19 فروردین 1397

    پکیج من حدود یکسال خطای 5PS و 3PS می داد و مرتب روشن خاموش می شد با تمیز کردن الکترودهای جرقه زن و چشم شعله کنار مشعل مشکل کامل برطرف شد

    علیرضا
    25 آذر 1399

با سلام و خسته نباشید
بنده حدود 10 روز میشه پکیج آریستون گرفتم و تمام پولوش دادم ولی به علت اختلاف با نمایندگی( فروشنده) هنوز راه اندازی نشده که این باعث تبلیغ منفی این برند خوش نام پکیج شده است . لطفا رسیدگی نمایند.

جلیل خلیلی
22 اسفند 1396

با سلام مشکل گرم شدن رادیات و حمام یهو سرد و گرم میشه

حسین حسینی
5 بهمن 1396

با سلام از خدمات تان متشکریم خصوصا نحوه پاسخگویی به مشتریان

حسین ناجی حسینی
5 بهمن 1396

سلام
پکیج دیواری تکمبدله، مدتی است که کنترل دما را انجام نمیدهد و تا بیشترین دما گرم میشود. ضمنا ترموستات هم سالم است و تعمیرکار مجاز هم با جایگزینی چندین ترموستات نتوانسته مشکل را حل کند و علیرغم پیگیری چندین باره، مجددا برای بررسی و رفع عیب نیامده است. راه حل چیست؟

سید محمود سخایی
19 آذر 1396

سلام
پکیج دیواری تکمبدله، مدتی است که کنترل دما را انجام نمیدهد و تا بیشترین دما گرم میشود. ضمنا ترموستات هم سالم است و تعمیرکار مجاز هم با جایگزینی چندین ترموستات نتوانسته مشکل را حل کند و علیرغم پیگیری چندین باره، مجددا برای بررسی و رفع عیب نیامده است. راه حل چیست؟

سید محمود سخایی
19 آذر 1396

سلام من پکیج اریستون دارم چند وقت بود وقتی شیر ابگرم باز میشد شعله روشن نمیشد و چراغ زرد روشن میشد ولی در حالت عادی بدون باز کردن شیر شعله روشن میشد و گرمایش فن خوب بود از دیروز چراغ زرد دایم روشنه و شعله روشن نمیشه
ممنون

محمد امیرپور
25 اسفند 1395

    سلام
    دلایل زیاد وجود داره باید توسط تعمیرکار پکیج آریستون برسی و اعلام نظر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

با سلام
علت قرمز شدن چراغ قطره آب در پکیج چه می باشد؟
وقتی ریست میشود چراغ قرمز خاموش میشود ولی اولین بار که شعله روشن میشود مجددا چراغ قرمز شده و آب گرم قطع و رادیاتورها سرد میشوند.
متشکرم

سعيده حاتمي
17 اسفند 1395

    سلام
    دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که باید توسط تکنسین تعمیر پکیج آریستون برسی و عیب یابی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اسفند 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس