ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر یخچال کنوود (KENWOOD)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر کنوود، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی‌ لازم جهت ارائه خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

تعمیر یخچال فریزر کنوود
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال کنوود

یخچال کنوود یکی از پرطرفداراترین محصولات این برند است که در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. نام کنوود همواره با کیفیت و فناوری بالا گره خورده است چرا که این شرکت قدمت زیادی در تولید لوازم خانگی دارد. بنابراین، وقتی پای تعمیر و سایر خدمات یخچال کنوود به میان می‌آید، مراجعه به مراکزی که تکنسین‌های ماهر و آموزش دیده دارند، ضروری به نظر می‌رسد. اگر یخچال کنوود دارید و به دنبال خدمات تخصصی این برند هستید، کاراباما با برخورداری از تکنسین‌های آشنا به این برند، قطعا نیاز شما را برآورده خواهد کرد. تخصص تکنسین‌ها در زمینه برندها و دستگاه‌های مختلف، پایه و اساس خدمات این مجموعه است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال کنوود، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4 آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر کنوود

1. خاموش و روشن شدن سریع یخچال

علت اصلی بروز این مشکل ممکن است نوسانات برق، نقص فنی در کمپرسور، عدم عملکرد صحیح ترموستات و خرابی برد باشد. برای رفع این مشکل بررسی تخصصی توسط تکنسین ضرورت دارد.

2. یخ زدن داخل یخچال کنوود

خرابی ترمیستور می‌تواند دلیل اصلی بروز این مشکل باشد. گاهی نیز وجود گرد و غبار روی کویل‌های کندانسور این مشکل را به وجود می‌آورد یا ممکن است یک شیء خارجی فن خروجی هوا را مسدود کرده باشد. در بعضی از مواقع هم خرابی برد موجب بروز این اختلال می‌شود.

3. خاموش شدن صفحه نمایش یخچال کنوود

این مشکل ممکن است به خاطر عواملی مثل خرابی اتصالات، نقص فنی در اتصالات درب و برد، اختلال در صفحه نمایشگر، عدم برق‌رسانی درست به خاطر نوسانات برق، اختلال در سوئیچ درب یا مشکل در برد دستگاه باشد.

4. داغ شدن موتور یخچال کنوود

برخی از دلایلی که موجب داغ شدن موتور می‌شوند، عبارتند از: وجود گرد و غبار و آلودگی در پره‌های فن، وارد شدن یک شیء خارجی به داخل دستگاه، نوسانات برق و فرسایش برخی قطعات در اثر گذشت زمان.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر کنوود خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. قطع و وصل شدن برق یخچال کنوود

قطع و وصل شدن برق ممکن است به عواملی چون وجود اختلال جدی در یکی از قطعات الکتریکی، نقص فنی در برخی اتصالات یا شل شدن محل اتصال آنها، فرسودگی عایق‌بندی اتصالات یا قطعی در یکی از این قطعات و وجود رطوبت بالا باشد.

6. بسته نشدن درب یخچال کنوود

از اصلی‌ترین دلایل بسته نشدن درب می‌توان به مواردی مثل عدم چیدمان درست مواد غذایی، خرابی لاستیک‌های درب، تراز نبودن دستگاه یا پر بودن بیش از اندازه اشاره کرد.

7. بوی بد یخچال فریزر کنوود

در کل بوی بد ناشی از وجود مواد غذایی فاسد شده است. همچنین ترکیب بوی دو ماده غذایی می‌تواند منجر به بوی بد یخچال شود. با نظافت فضای داخلی دستگاه به طور منظم از ایجاد بوی بد در آن پیشگیری خواهید کرد.

8. سخت باز شدن درب یخچال کنوود

از جمله دلایل سفت شدن یا سخت باز شدن درب می‌توان به خرابی لوله‌ها یا تراز نبودن یخچال و همین‌طور کثیفی لاستیک‌های دور درب اشاره کرد. با تمیز کردن لاستیک دور درب و بررسی سایر موارد، این مشکل برطرف خواهد شد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کد خطا یا ارورهای یخچال فریزر کنوود

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال کنوود

کاراباما همواره از بهترین تکنسین‌ها استفاده می‌کند و نصب، سرویس و تعمیر تمامی لوازم خانگی را از برندهای متفاوت با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. تجربه‌ی بیش از 1 میلیون تعمیرات موفق، تاییدی بر این ادعاست.

تعمیرکاران کاراباما در طول انجام تعمیرات یخچال از جمله تعمیر یخچال کنوود (KENWOOD) و به طور کلی در تمام خدماتی که ارائه می‌دهند، مسئولیت‌پذیری و دقت نسبت به صحت عملکرد دستگاه مشتریان را مهم‌ترین وظیفه‌‌ی خود می‌دانند.

همچنین، 6 ماه گارانتی تعمیرات، به این جهت حائز اهمیت است که می‌توانید با خیال راحت تعمیرات یخچال کنوود خود را به تکنسین‌های ما بسپارید. زیرا با وجود این گارانتی، اگر تا 6 ماه پس از تعمیرات، دستگاه شما دوباره در همان قسمت دچار مشکل یا ایرادی شود، کاراباما به صورت کاملا رایگان ایراد مربوطه را تعمیر خواهد کرد. هر آنچه از نمایندگی یخچال کنوود توقع دارید را با کاراباما تجربه خواهید کرد!

تعمیر قطعات یخچال کنوود، به جای تعویض آن‌ها

طبیعی است که زمان انجام تعمیرات، مردم بیشتر ترجیح بدهند قطعات به جای تعویض، تعمیر شوند. زیرا هم هزینه تعمیر قطعه از هزینه تعویض کمتر خواهد بود، هم اینکه اورجینال بودن قطعه برای مشتری مشخص است. کاراباما به این دغدغه‌های مشتریان خود اهمیت می‌دهد. بنابراین برای تکنسین‌های ما اولویت این است که قطعه تعمیر شود.

حال اگر قطعه به هیچ صورتی قابل تعمیر نبود یا تعمیر شدن آن فقط یک راه حل کوتاه بود، آن قطعه را تعویض می‌کنند. البته در صورت نیاز به تعویض قطعه، تکنسین‌های کاراباما فقط از قطعات اورجینال استفاده می‌کنند تا خیال مشتری از جهت عمر قطعه و کارکرد درست یخچال راحت باشد.

خدمات تعمیر در کاراباما چند ماه گارانتی دارند؟

در حال حاضر خدماتی که از کاراباما دریافت می‌کنید با 6 ماه گارانتی به عنوان خدمات پس از فروش همراه هستند. تعمیرکار یخچال کنوود که به منزل شما مراجعه می‌کند در زمینه دستگاه شما آموزش دیده و مهارت زیادی دارد. کاراباما نسبت به خدماتی که تکنسین‌ها ارائه می‌دهند اطمینان دارد.

با این حال، بروز خطا در هر فرایندی امری محتمل است. به همین دلیل خدمات کاراباما 6 ماه گارانتی دارند و اگر به هر دلیل مشکل دستگاه‌تان مجددا تکرار شد، بار دیگر آن را به طور رایگان تعمیر خواهیم کرد.

هزینه تعمیرات چگونه محاسبه می‌شود؟

به طور کلی هزینه تعمیر لوازم خانگی برای مشتریان اهمیت دارد و یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های آنهاست. هزینه تعمیر یخچال کنوود تحت نظارت و کنترل کاراباما کاملا منصفانه است. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هزینه تعمیر هر دستگاهی به مدل آن، نوع خرابی، قطعات خراب شده و قیمت قطعه‌ای که باید تعویض شود، بستگی دارد.

از همین رو، تعمیرکار یخچال کنوود فقط می‌تواند پس از پیدا کردن عیب‌‌های یخچال، قیمت دقیق را محاسبه کرده و به شما اعلام کند. پس از آن، اگر شما مبلغ را تعیین کنید، به تعمیر یخچال کنوود شما پرداخته و در نهایت در صورت رضایت شما، هزینه را دریافت خواهد کرد.

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

تعمیرات یخچال کنوود در تهران

در شرایطی که دسترسی به نمایندگی کنوود در کشور ما مقدور نیست، منطقی‌ترین اقدام مراجعه به مراکز مجاز دارای تکنسین‌های متخصص است. خوشبختانه خدمات کاراباما از جمله نصب، سرویس و تعمیر یخچال کنوود، در تمامی شهرهای استان تهران توسط کاراباما پوشش داده می‌شود. از شهر تهران تا  شهرستان‌‌های اطراف مثل شهریار، شهر قدس و …، تمامی خدمات قابل ارائه هستند.

یخچال وسیله‌ای بسیار ضروری در هر خانه‌ای است که اگر خراب شود، نمی‌توان مدت زیادی برای تعمیر شدن آن صبر کرد. به همین دلیل متخصصین ما این موضوع را جدی گرفته و در صورت نیاز مشتریان گرامی به تعمیر یخچال کنوود، در اسرع وقت به منزل یا محل مورد نظر مراجعه می‌کنند و تعمیرات را به اتمام می ‌رسانند. برای برخورداری از خدمات تعمیر یخچال کنوود در تهران، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با شماره تلفن مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

نمایندگی تعمیر یخچال کنوود شمایید؟

مرجانه فریدی
13 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی یخچال فریزر کنوود چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر شامل ۶ ماه گارانتی است.

    یاسمن یگانه
    13 اسفند 1401

سلام و درود . بنده از یخچال کنوود استفاده میکنم . متاسفانه دستگیره دربریخچال شکسته کجا میتونم دستگیره درب رو تهیه کنم ؟

حامد بازگیر
6 اردیبهشت 1401

سلام مادر محدوده شهر آمل هستیم ایا تعمیر کار یخچال فریزر کنوود در شهر آمل هست. فریزر ما ارور e8 می ده .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

محمدی
12 بهمن 1398

    سلام ارور E8 یعنی یکی از سنسور ها خراب شده باید تعویض شن

    محمد رحمتی
    7 دی 1400

سلام یخچال ساید بای ساید کنود ما در شهرستان خوی هست چندین ماه پیش اب چکه میکرد از زیر فریزر بعد سرمای ان کمتر شد و یخ مواد غذایی اب شداز تعمیر کار یخچال خواستیم تعمیر کند (نمایندگی نداشت ) فن فریزر عوض کرد و گاز زد الان دوباره همین کار شده سرما نداره به یخچالساز گفتیم این بار میگه رادیات خارجی وصل کنیم ورادیات خودش رو حذف کنیم چه کار کنم کمک کنید

محمد حاتم زاد
5 آبان 1397

سلام تعمیرکار مجاز شرکت تشریف اوردند گفتند برد فریزر خراب میباشد و باید تعویض گردد ولیکن در شرکت موجود نمیباشد لطفا راهنمایی فرمایید

علی قاسمی
28 تیر 1397

سلام خسته نباشین من یه مشکلی در مورد یخچال ساید کن ود دارم تقریبا هفت سال پیش این یخچال و خریداری کردم مشکل اینه که قسمت اب سرد کنش قسمت پایینش یه حالتی مثل زنگ زدگی پیدا کرده به دلیل ریختن اب از کناره های اب سرد کن حال میخوام بدونم باید چیکار کنم که مشکل حل بشه ایا باید در و رنگ کنم یا تعویض کنم درب و لطفا جواب سوال منو بدین واقعا ممنون میشم

افسانه حيدري
1 شهریور 1396
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس