ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی + راه حل

علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی + راه حل

چرا ماشین لباسشویی یکسره آبگیری می‌کند؟ علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی چیست یا تخلیه شدن آب ماشین لباسشویی به خرابی کدام قطعه مربوط است؟ ممکن است این سوالات، سوالات شما نیز باشند! در این صورت، مقاله حاضر را بخوانید. در این مقاله به توضیح دلایل قطع نشدن آب ورودی به لباسشویی، تخلیه شدن آب دستگاه یا آبگیری و تخلیه همزمان خواهیم پرداخت.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

البته توجه داشته باشید که تعمیر ماشین لباسشویی به هیچ وجه کار ساده و بی دردسری نبوده و توصیه می‌کنیم تنها برخی از مواردی را که نیاز به تجربه فنی یا تخصص بالایی ندارند، شخصا انجام دهید. سایر موارد به دلیل حساس بودن قطعات و پیچیدگی‌های ساختاری ماشین لباسشویی، نیازمند مهارت و تجربه بالا در انجام تعمیرات است.

در صورت دستکاری‌های ناشیانه، نه تنها ممکن است باعث تشدید مشکل به وجود آمده شوید، بلکه حتی می‌توانید به خود و دستگاه نیز آسیب وارد کنید. از این رو حتما از یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی جهت رفع مشکلاتی که علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی هستند، کمک بگیرید.

علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی

علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام استفاده از لباسشویی و شروع به کار دستگاه، متوجه آبگیری زیاد لباسشویی و قطع نشدن آب آن شوید.

گاهی حتی با کشیدن پریز برق دستگاه هم ورود آب به داخل قطع نمی‌شود! طبیعتا در این موارد سرریز کردن دور از انتظار نخواهد بود. اما چرا آبگیری ماشین لباسشویی متوقف نمی‌شود؟ علت آبگیری مداوم لباسشویی چیست؟

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی خود را به کاراباما بسپارید ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

1. خرابی شیر ورودی آب یا شیر برقی لباسشویی

شیر ورودی آب لباسشویی که شیر برقی هم نامیده می‌شود، برای پر کردن ماشین لباسشویی از آب سرد یا گرم استفاده می‌شود.

این شیر با استفاده از سلنویدهای الکتریکی و به وسیله تایمر یا برد کنترل الکترونیکی و همچنین سوئیچ سطح آب کنترل می‌شود.

بدین ترتیب که ابتدا جریان به وسیله تایمر یا برد به سوئیچ سطح آب و پس از آن به سلنویدهای شیر برقی می‌رسد تا باز یا بسته شوند.

یکی از دلایل قطع نشدن آبگیری لباسشویی به خرابی شیر برقی مربوط است. در صورت وجود ایراد در شیر ممکن است هنگام آبگیری لباسشویی دستور بسته شدن سلنویدها صادر نشود.

تعویض شیر برقی راهکار ساده ایست که می‌تواند در این مواقع مشکل دستگاه شما را برطرف سازد.

  • برای تشخیص معیوب بودن شیر، لباسشویی را از برق بکشید، اگر همچنان آبگیری ادامه داشت، شیر مشکل دارد.
  • اما در صورتی که ورود آب به داخل لباسشویی متوقف شد، ایراد از برد کنترلی یا تایمر لباسشویی خواهد بود.
دلایل خرابی و ثابت ماندن تایمر ماشین لباسشویی و راه حل آنها
دلایل خرابی و ثابت ماندن تایمر ماشین لباسشویی و راه حل آنها

تایمر ماشین لباسشویی، یکی از قطعات اصلی این دستگاه است که ممکن است پس از […]

2. معیوب شدن تایمر یا برد کنترل الکترونیکی

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی یکی دیگر از موارد دخیل در مشکل آبگیری زیاد لباسشویی است. این برد در صورتی که معیوب باشد، می‌تواند فرمان اشتباهی به شیر برقی یا سایر قطعات ارسال کرده و در روند آبگیری دستگاه مشکل به وجود آورد.

پیش از اقدام به تعویض برد که هزینه بالایی دارد، بهتر است ابتدا تمامی موارد دیگر را بررسی کنید.

3. ایراد سنسور آب یا سوئیچ تشخیص سطح آب

این قطعه وظیفه تشخیص میزان آب ورودی به لباسشویی و مقدار آب موجود در داخل لباسشویی را برعهده دارد. اگر ایرادی در سوئیچ سطح آب باشد، سیگنال اشتباه به شیر برقی ارسال می‌کند که از بسته شدن آن جلوگیری کرده و عامل قطع نشدن آب ورودی لباسشویی خواهد بود.

علت تخلیه شدن آب لباسشویی یا آبگیری و تخلیه همزمان لباسشویی

علت تخلیه شدن آب ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات آبگیری ماشین لباسشویی، تخلیه شدن آب لباسشویی به صورت خود به خود و نیز آبگیری و تخلیه همزمان لباسشویی است.

در این حالت آب وارد شده به داخل لباسشویی بلافاصله یا پس از مدت کوتاه خارج می‌شود یا با آبگیری و ورود آب به داخل لباسشویی، همزمان آب تخلیه و خارج می‌شود.

تخلیه آب توسط پمپ تخلیه و پمپاژ آن صورت می‌گیرد یا آب از طریق مسیر تخلیه بدون عمل پمپاژ خارج می‌شود، که به این روند اصطلاحا “سیفون شدن” گفته می‌شود.

این مشکل می‌تواند لباسشویی را در یک چرخه طولانی درگیر ساخته و زمان شستشو را ساعت‌ها طولانی کند. برخی از مواردی که می‌بایست در این حالت بررسی شوند عبارتند از:

1. خرابی پمپ تخلیه لباسشویی

در صورتی که تخلیه آب از لباسشویی در حالی انجام می‌شود که پمپ باز بوده و مسیر تخلیه باز است اما پمپاژ صورت نمی‌گیرد، عملیات سیفون انجام می‌شود.

این مورد که علت تخلیه شدن آب داخل لباسشویی است، موجب می‌شود تا لباسشویی برای ورود آب همچنان تلاش کرده و دستگاه دچار مشکل آبگیری و تخلیه همزمان شود.

باز بودن پمپ تخلیه می‌تواند به دلیل گیر کردن پمپ، گیر افتادن لباس یا جوراب داخل پمپ و باز ماندن آن یا خرابی و ایراد در ساختار و مکانیزم پمپ تخلیه اتفاق افتاده باشد.

آموزش تعویض پمپ و شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی (راهنمای تصویری)
آموزش تعویض پمپ و شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی (راهنمای تصویری)

یکی از مشکلات متداول ماشین های لباسشویی جمع شدن آب در داخل آنها بوده که […]

2. ارتفاع کم شیلنگ تخلیه

مسیر خروج و تخلیه آب از ماشین لباسشویی، ابتدا از طریق شیلنگ تخلیه و سپس چاه فاضلاب خانه است. شیلنگ تخلیه باید به طور معمول 50 الی 60 سانتی متر از سطح زمین بالاتر باشد.

در صورتی که چاه فاضلاب نسبت به سطح آب داخل لباسشویی در مکان پایین‌تری قرار داشته باشد، به واسطه نیروی گرانش تخلیه آب اتفاق خواهد افتاد.

بنابراین هنگام نصب لباسشویی به روش صحیح نصب لوله‌ها و اتصالات دقت کنید.

3. خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

برد الکترونیکی وظیفه کنترل و ارسال جریان به قطعات مختلف دستگاه را بر عهده دارد. بنابراین در صورتی که اشکالی در آبگیری یا تخلیه لباسشویی وجود داشته باشد، ممکن است به دلیل ارسال فرمان اشتباه از برد به قطعه صورت گیرد.

این مشکل که به دلیلی خرابی و ایراد برد الکترونیکی اتفاق می‌افتد، با تعویض برد توسط متخصص تعمیرات لباسشویی قابل حل خواهد بود.

با این حال دقت کنید که پیش از آنکه به بررسی و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی اقدام کنید، تمامی موارد موجود دیگر را نیز بررسی کنید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی
در این مقاله به توضیح علت قطع نشدن آب ماشین لباسشویی، علت تخلیه شدن آب لباسشویی و همینطور دلیل آبگیری و تخلیه همزمان پرداختیم. راهکارهای ممکن را نیز در اختیار شما قرار دادیم.مراجعه به مراکز معتبر تعمیر لوازم خانگی در زمان بروز هر مشکلی برای لباسشویی و سایر دستگاه‌های شما همواره توصیه می‌شود.

سوالات متداول
1خرابی برد الکترونیکی چطور باعث قطع نشدن آب لباسشویی می‌شود؟
2وظیفه سنسور آب یا سوئیچ تشخیص سطح آب چیست؟
3چطور می‌توان معیوب بودن شیر برقی را تشخیص داد؟

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ماشین لباسشویی فقط آب داخل مخزن می آید وقطع نمیشود و شستشو هم انجام نمی‌دهد تخلیه میکند و خشک کن هم کار میکند فقط شستشو انجام نمیده و مخزن پر آب میشه

مطاهری
15 مهر 1402

    سلام از تنظیمات درست برنامه شستشو اطمینان حاصل کنید.

    فائزه کریمی
    19 مهر 1402

با سلام لباسشویی سامسونگ دارم چهار ماهه بعصا هنگام ابگیری تخلیه همزما دارد علت دقیقا چیست از هر چهار یا پنج شستشو یک بار وقتی خاموش و دوباره روشن میکنم کار میکنه

علیزاده
7 بهمن 1401

سلام ماشین لباسشویی هفت کیلویی بوست آبش پر میشه زیاد نمیشوره خالی میشه پرمیشه و اینکه آبش گرم نمیشه پودر لباس میندازم هم نمی‌بره همینجوری هست

طاهره موسوی
29 دی 1401

سلام .ماشین لباسشویی ۵کیلویی آبسال مدتی هست که تایمر روی درجه های شستشو کار نمیکنه باید ی فشاری روی سقف ماشین بیارم تا کارکنه ولی درجه خشک و تخلیه کارمیکنه.علتش چی میتونه باشه

شهربانو آدرم
12 شهریور 1401

لباسشویی تمام اتومات سامسونگ درب از بالا داریم اخیرا موقع آبگیری همزمان آب را تخلیه نیز می کند ودر نتیجه آب به آن سطح لازم جهت شروع عملیات شست وشو نمی رسد البته با یکی دو بار روشن خاموش کردن موقتا مشکل برطرف می شود

علی چگینی
1 بهمن 1400

با سلام و تشکر لباسشویی کنووداب ازشیربرقی دوقلو بافشارزیاد وارد لباسشویی میشود داخل لباسشویی پراز اب شده ولی لباسشویی کار نمیکند

یاسرقلی زاده
25 دی 1400

با سلام لباسشویی سامسونگ درب از جلو هستش وقتی روشن میکنیم درب قفل میشه ولی چراغ قفل روشن نمیشه بخاطر همین کار نمیکنه

نمایندگی سامسونگ

محمد حسن زاد
15 دی 1400

    سلام محمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر لباسشویی سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 دی 1400

سلام
ماشین لباس شویی اتومات سامسونگ داریم
آبگیری میشود اما به جای اینکه عمل شستشو را انجام بدهد آب را تخلیه میکند .ممنون میشم در صورت امکان راهنمایی بفرمایید

کامران
7 دی 1400

سلام .وقت بخیر . ماشین لباسشویی ابسال 5 کیلویی دارم . ماشین روشن میشود . تمام دستورات در صفحه نمایشگرش ظاهر میشود و حتی زمان ، دور موتور و نوع دستور قابل مشاهده است ولی ماشین شروع بکار و ابگیری نمیکند . شیر برقی و هیدرواستات و حتی برد هم تست شد و سالم میباشد .
چیکار کنم . 2 تا تعمیر کار هم نفهمیدن مشکل چیه ؟

سید هادی شیردل
20 دی 1399

سلام وقت بخیر لباسشویی سامسونگ اتومات روی برنامه low خوب کار میکنه ولی روی max پس از آب گیری آب را بدون اینکه پمپ تخلیه روشن شود تخلیه میکند لطفا راهنمایی بفرمایید

امید فلاحی
12 دی 1399

با سلام.لباسشویی آبسال داریم که موقع آبگیری و شست و شو آب بیش از حد میگیرد.لطفا راهنمایی بفرمایید .ممنونم

علی باباگلی
7 آبان 1399

با سلام لباسشویی هنگام آبگیری قطع نمیشود گاهی وقت‌ها همزمان تخلیه میشود گاهی وقتها هم از آب پر می شود دلیل چیست

فرشاد رضائی
5 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز بنظر میرسد که شیر برقی ورودی آب به لباسشویی شما دچار مشکل شده و نیاز به تعویض دارد. اگر تجربه و تخصص لازم برای تعویض شیر لباسشویی را ندارید، برای رفع مشکل آبگیری مداوم لباسشویی تان متخصصین کاراباما را به شما پیشنهاد می کنیم.

    کارشناس5: شعبانی
    6 آبان 1399

سلام
لباسشویی دوقلو دارم که آب تخلیه می‌کنه سیفون (لاستیک)مورد نداره فنر رو عوض کردم باز هم اب خالی میکنه

عبدالحسین عباسیان
23 مرداد 1399

    با سلام. ماشین لباسشویی ماپاکروان اتوماتیک ۸ کیلویی مدل ۸۴۴۰۱ است از شیر آب گرم هیچگونه آبی داخل دستگاه نمی شود ایا در حال شستشوی همه حالات و نوغ لباسها باید اب گرم وارد سیستم شود. ما همیشه زمان را روی ۳۰ دقیقه حالت شستشوی سریع تنظیم می کنیم. آیا ممکن است دلیل نیامدن اب گرم انتخاب حالت شستشوی سریع باشد یا اینکه در هر حالتی ماشین کار کند باید از هردو نوع اب گرم و سرد استفاده کند؟در ضمن شیر داخلی ورودی اب را نیز عوض کردم و جواب نداد. سوال دوم اینکه در این حالت که فقط یک ورودی اب کار می کند ایا بهتر است از اب گرم استفاده کنم یا همان اب سرد استفاده شود؟ممنونم از کسانیکه پاسخ دهند و سایت خوب شما

    امیر ارسلان اسعدی کیش
    3 آبان 1399

      با سلام.
      دوست عزیز اگر لباسشویی تنها به شیر آب سرد هم متصل باشد، برای کارکرد آن کفایت میکند چون دستگاه برای آب گرم موجود برای شستشو میتواند توسط هیتر داخلی خود آب را گرم کند. نیاز به آب گرم با توجه به برنامه اتخابی شما است. در برنامه ای که دمای آب به مقدار لازم بالا نباشد، آب گرم لازم نیست. اما اگر برنامه انتخابی شما دمای آب را در 50 60 درجه تنظیم کند آب گرم لازم است که یا دستگاه با هیتر تامین میکد و یا از شیر آب گرم وارد میشود. در این حالت شیر آب گرم برای کارکرد بهتر دستگاه و حفظ انرژی و عملکرد بهینه تر مناسب میباشد. با توجه به گفته شما احتمال خرابی شیر وجود دارد که باید دقیقتر توسط متخصص بررسی شود.

      کارشناس5: شعبانی
      7 آبان 1399

      مایک لباسشویی حایر داریم روشن میکنیم فقت یکسره آب میریزه

      حسام محمدی نیا
      10 آذر 1400

      سلام حسام عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ماشین لباسشویی رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 آذر 1400

باسلام ماشین دوقلو پاکشوما بعداز آبگیری بلافاصله خودبخود شروع به تخلیه آب میکند.لطفا راهنمایی بفرمایین

اسماعیل پیکر
14 مرداد 1399

باسلام.دستگاه لباسشویی خانه ما،شروع به کار که آب میگیره،از اون طرفم خارج میکنه.چطور شیرتخلیه رو تست کنم؟

محمد قاسمی
10 مرداد 1399

سلام..از کرج تماس میگیرم ..لباسشویی ما آبسال AD536 هست که انالوگ میباشد و تنظیمات ان با یک ولوم چرخشی انجام میشود..مشکل اونجاست که ماشین بین کار روی یه حالت گیر میکنه و آبگیری مستمر داره و قطع نمیشه. به صورتی که آب از ماشین به شدت بیرون میریزه و وقتی به صورت دستی این ولوم رو یه درجه یا تیک به جلو میبریم، آبگیری قطع و دستگاه به کار خودش ادامه میده تا انتها…مشکل اون گیر هست که اگه نباشیم آب تمام خونه رو میگیره… لطفا علت این آبگیری مداوم لباسشویی رو توضیح بدید و بگید چجوری حل میشه؟ ایا قابل تعمیره یا باید تعویض بشه؟

اکبر سرمستی
16 خرداد 1399

    با سلام. دوست عزیز احتمال مشکل در تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی شما است که سبب قطع نشدن آبگیری لباسشویی شده است. این مشکل قابل حل بوده و کافیست با یک تعمیرکار ماهر جهت بررسی و عیب یابی لباسشویی تماس بگیرید.

    کارشناس5: شعبانی
    26 خرداد 1399

ممنون. مشکل آبگیری مداوم و تخلیه آب لباسشویی داشتیم که با کمک راهنمایی های شما مشکل حل شد. بسیار متشکرم

علی رضایی
21 فروردین 1399

    با سلام. خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم دوست عزیز

    کارشناس5: شعبانی
    26 خرداد 1399

با سلام
ماشین لباسشویی مدیا مدل 1277 دارم ، به محض روشن شدن آبگیری شروع و یکسره ادامه پیدا می کند. گفتند عیب از برد هست و باید تعویض بشه. سوال من اینه که برد قابل تعمیر هست یا نه؟ با توجه به قیمت بالای برد اگه خرید کردم و باز هم مشکل حل نشد و معلوم شد عیب از برد نبوده تکلیف چیه ؟

جواد ميرزائي ورزنه
24 دی 1398

سلام خسته نباشید. لباسشویی اتوماتیک داریم ولی آب داخلش جمع نمیشه یعنی به محض اینکه آب میاد تخلیه میکنه سریع. مشکل از کجاست؟ اگه راهنمایی انجام بدید ممنون میشم

حامد حسینی
22 آذر 1398

    با سلام. دوست عزیز همانطور که گفتیم علت تخلیه شدن آب لباسشویی به صورت غیر عادی به ایراد پمپ تخلیه، شلنگ تخلیه و برد لباسشویی مربوط است که باید توسط تعمیرکار ماهر بررسی شود.

    کارشناس5: شعبانی
    26 خرداد 1399

سلام من لباسشویی رو به طرف بغل خواباندم که پیچ زیرش را عوض کنم بعد که روشن کردم دائم آبگیری میکنه دلیلش چیه ؟البته به نظر خودم سنسور کنترل سطح آب هست ولی نمیدونم کجاست دقیقا؟

فتاحی
26 مهر 1398

سلام و خسته نباشید و ممنون از وقتی که برای کمک صرف میکنید
لباسشویی من هیتاچی درب از بالا هست. متوجه شدم که هنگام آب گرفتن برای شستشو، ماشین بیش از حد آبگیری میکنه و قطع نکرد تا حدی که آب از لگن داخلی سر ریز کرد و از زیر لباسشویی بیرون زد. این اتفاق چه دلیلی میتونه داشته باشه و آیا امکان صدمه به موتور در این حالا وجود داره؟ ممنون.

مهرداد قدسی
24 شهریور 1398

    سلام خسته نباشین من لباسشویه توشیبا در از بالا ۱۰ کیلویی دارم درحال آبگیری آبش تخلیه میشه شلنگ تخلیه ش هم چک کردم ک ۵۰ سانت از زمین فاصله داشته باشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    محمدی
    16 تیر 1400

دستگاه ال جی وقتی دستگاه خاموش است اب را قطع نمیکند چکارباید بکنم لطفا راهنمایی کنید متشکر

حکیم هوتی
24 شهریور 1398

    سلام دوست عزیز. لباسشویی شما باید بازدید شود تا بتوان بطور قطع گفت اما احتمال بسیار زیاد ایراد از شیر برقی است که باید تعویض شود

    کارشناس5: شعبانی
    30 شهریور 1398

باسلام
مدل لباسشویی من کنوود 863میباشد. شیر برقی سالم میباشد ولی آبگیری انجام نمیشود.

میرهاشم موسوی
1 مرداد 1398

    سلام دوست عزیز. مواردی که ممکن است سبب این مشکل شوند بسیارند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عدم ورود آب به دستگاه مطلب اختصاصی ما را مطالعه فرمایید.

    کارشناس5: شعبانی
    30 شهریور 1398

سلام و خسته نباشید
لباسشویی بنده مشکل تخلیه آب داره و آب داخل دیگش نگه نمیداره. آروم آروم تخلیه میشه. مشکل از کجاست؟
اگه امکانش هست راهنمایی کنید

احمد
14 تیر 1398

واقعا زحمت کشیدین با راهنماییتون تونستم مشکل آبگیری لباسشویی رو برطرف کنم

رضا
30 اردیبهشت 1398

    با سلام. همزمان که آب وارد میشود از پایین خارج میشود و ذخیره سازی انجام نمی دهد باید چیکار کرد . LG SMART INVERTER

    عیسی نوشاد
    11 خرداد 1398

      با سلام دوست عزیز. اولا به یاد داشته باشید که رفع مشکل لباسشویی به این سادگی نیست و حتما باید تعمیرکار ماهر دستگاه را بازبینی کند و بعد از عیب یابی دقیق برای رفع آن اقدام شود. اما اگر مشکل آبگیری و تخلیه همزمان لباسشویی دارید، مواردی که باید بررسی شوند برد دستگاه، پمپ تخلیه و لوله تخلیه هستند. در صورتی که مشکل برطرف نشد شیر برقی و سوئیچ سطح آب هم باید بررسی شوند.

      کارشناس5: شعبانی
      30 شهریور 1398

سلام خسته نباشید
ماشین لباسشویی ما مدل Hisense HQ قدیمی هست
به هر روشی امتحان کردیم نشد، لباسشویی یکسره آب رو تخلیه میکنه و نمیزاره شستشو انجام بشه
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنیم

شهریار مویدنژاد
12 دی 1397

    سلام ماشین لباسشویی 7کیلوی سامسونگ دارم موقعی که روشن میکنم آب از ورودی مخزن مواد شوینده که میاد از سمت تخلیه آب خالی میکنه اب داخل ماشین لباسشویی نمیمونه خالی میشه اگه میشه علت این موضوع را به من راهنمایی کنید ممنون

    محمد
    4 شهریور 1401

سلام. قطع نکردن اب ورودی لباسشویی از خرابی شیر برقی میتونه باشه؟ لباسشویی پر از اب میشه ،ممنون میشم راهنمایی کنید.

سبحانی
19 اسفند 1396

سلام لباسشویی ما جدید زیاد بلدنیستیم باهاش کار کنیم .نمیدونم چرا همش آب رو تخلیه میکنه .باید شلنگ رو بگیریم بالا. مدلش الجی.14 کیلو.دکمه خاصی داره که آب رو داخلش حفظ کنه

ندا
4 اسفند 1396

    سلام، وقت بخیر
    لباسشویی نا سامسونگ تمام اتوماتیک و درب بالا می باشد. مدتیست زمان روشن شدن و تعیین زمان، فقط آب وارد دستگاه میشود و همان لحظه و بدون توقف خارج میشود یعنی آب در ماشین جمع نمیشود که ماشین راه بیفتد. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    مهناز انصاری
    17 بهمن 1399

      سلام. ما هم دقیقا همین لباسشویی رو داریم. همین مشکل هم داشت.با افزایش ارتفاع محل تخلیه به حدود 1 متر، مشکل حل شد

      جلال ک
      8 شهریور 1400

سلام ماشین لباسشویی ما مدل ال جی تمام اتومات WFT9200EP هست مشکل لباسشویی اینه که به محض اینکه لباسشویی هنوز چنددور نچرخیده برای شستن لباس در حین چرخش داره تخلیه هم میکنه بعد که یکم اب تخلیه میشه باز لباسشویی عمل ابگیری انجام میده خب اینطوری هم پودر لباسشویی تخلیه میشه و فرصت تمیزی لباسها پیدا نمیشه علت چیه؟

فرزانه
21 آذر 1396

    سلام ماشین لباسشویی ما هیوندا مدل8112میباشد مشکلی که دارد این که وقتی لباس میریزی میخواد شروع به شستشوکنه آب داخل ماشین میشه بعد 2دقیفه ارورE11میده وقتی دوباره استارت میزنی آب داخل ماشین میشه که بیش از اندازه که باید باشه آب میشه وباز ارورE11میده بنظر شما مشکل از کجاست .درضمن فشار آب طرف صبح خیلی خوبه من همان صبح روشن میکنم باز ارورمیده

    شهلا شفیعی
    25 شهریور 1399

      باسلام ماشین لباسشویی پارس۷کیلویی دارم که مدام درحال شستنه وتخیله وخشک نمیکنه مجبورم خاموش کنم وبعد بزنم تخلیه و خشک کارکنه اتوماتش کار نمیکنه

      همت محمودی
      8 دی 1399

سلام. وقت بخیر
من یه ماشین لباسشویی دوقلو لایف مشکل تخلیه آب داریم. موقع کار کردن آبش کم کم تخلیه میشه به طوری که موقع اتمام شست و شو آب کمی داخل دیگ شست و شو وجود داره، یه مشکل دیگه هم اینه که تا یه حد مشخصی میتونم آب بریزم. تقریبا تا روی پرزگیرش و بیشتر از اون با سرعت تخلیه میشه. میشه لطفا راهنمایی کنین؟ ممنون

سارا
17 آذر 1396

با سلام ماشین لباسشویی باکنشت است. پس از شستشو و آبکشی اقدام به تخلیه آب مینماید. ولیکن تخلیه متوقف نمیشود و تا زمانی که تایمر را با دست جلو نبریم همچنان لباسشویی درحال آبگیری و تخلیه همزمان آب میباشد. لطفا راهنمائی فرمائید

محمدعلی محمودی کهنی
7 اسفند 1395

    سلام آیا تخلیه آب انجام میشود یا بعد از تخلیه آب این مشکل به وجود میاید ؟
    ولی در کل احتمال خرابی تایمر و یا پمپ آب وجود دارد که باید بررسی و نظر دقیق صادر شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس