ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
ارور e60 ماشین لباسشویی آاگ

ارور e60 ماشین لباسشویی آاگ

ماشین لباسشویی‌های جدید مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند هستند یعنی در صورت وجود مشکل در عملکرد یا اختلال در قطعات از طریق نمایش کد خطا یا ارور روی نمایشگر به کاربران اطلاع می‌دهند که ایرادی در دستگاه وجود دارد و می‌بایست برای رفع آن اقدام کرد.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

ارور e60 لباسشویی آاگ یکی از ارورهای نسبتا رایج این دستگاه است و زمانی نمایش داده می‌شود که در گرم شدن آب ماشین لباسشویی اختلالی ایجاد شده باشد و آب لباسشویی به درستی گرم نشود. گرم نشدن آب لباسشویی ممکن است مشکلاتی را برای شما به وجود آورد. آب گرم تاثیر بیشتری در حذف لکه‌های مختلف از لباس‌ها دارد. اگر آب به میزان کافی گرم نباشد، لکه‌ها ممکن است به خوبی از لباس‌ها پاک نشوند. اما علت گرم نشدن آب لباسشویی و نمایش کد خطای e60 لباسشویی آاگ چیست؟

علت کد خطای e60 ماشین لباسشویی آاگ

همانطور که گفته شد، این کد خطا در صورت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی نمایش داده می‌شود. در صورت آشنایی با معنای ارورهای ماشین لباسشویی آاگ می‌توانید در زمان مناسب اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید. علت گرم نشدن آب لباسشویی و نمایش این ارور می‌تواند یکی از موارد زیر باشد:

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آاگ خود را به کاراباما بسپارید امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته (7 صبح تا 12 شب) درخواست تعمیر

۱. ایراد در المنت گرمایشی لباسشویی آاگ

المنت گرمایشی ماشین لباسشویی یکی از اجزای اصلی در فرآیند گرم کردن آب برای شستشو است. وظیفه اصلی المنت گرمایشی، این است که آب سرد را به آب گرم تبدیل کرده و آب گرم موردنیاز برای شستشو را تامین کند.

المنت گرمایشی به همراه ترموستات کنترل دمای آب را برای هر دوره شستشو تعیین می‌کند. این تنظیمات دما می‌تواند بر اساس نوع لباس‌ها و برنامه‌های شستشو تغییر کند.

المنت گرمایشی با کنترل دقیق دمای آب به مصرف بهینه انرژی، کمک می‌کند. این امر منجر به کاهش مصرف انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

در کل، المنت گرمایشی ماشین لباسشویی نقش مهمی در افزایش کارایی این دستگاه در فرایند شستشو دارد. در صورتی که المنت گرمایشی خراب شده باشد و لباسشویی قادر به گرم کردن آب نباشد، ارور e60 لباسشویی آاگ نمایش داده می‌شود.

با برنامه های شستشو و نحوه استفاده از لباسشویی آاگ آشنا شوید!
با برنامه های شستشو و نحوه استفاده از لباسشویی آاگ آشنا شوید!

اگر ماشین لباسشویی آاگ خود را به تازگی خریداری کرده‌اید یا با برنامه‌های لباسشویی آشنایی […]

۲. ایراد در ترموستات، علت کد خطای e60 لباسشویی آاگ

ترموستات یکی از اجزای مهم در ماشین‌های لباسشویی است و وظایف متعددی دارد. وظیفه اصلی ترموستات در ماشین لباسشویی، تنظیم دمای آب برای دوره‌های شستشو است. در واقع ترموستات وظیفه تنظیم دمای آب را دارد. این تنظیمات دما بسته به نوع لباس‌ها و نیازهای شستشوی آنها تغییر می‌کند. به عنوان مثال، برای لباس‌های حساس می‌توان دمای آب را پایین تر تنظیم کرد تا از آسیب به آنها جلوگیری شود.

در صورت خرابی و وجود مشکل در ترموستات ممکن است دمای آب به درستی تنظیم نشده و کد خطای e60 نمایش داده شود.

۳. خرابی هیدوراستات لباسشویی آاگ

خرابی هیدوراستات لباسشویی آاگ

وجود مشکل در هیدرواستات می‌تواند باعث مشکلاتی مانند گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شود. اگر هیدرواستات ماشین لباسشویی دچار خرابی شود، احتمالا قادر به کنترل و تنظیم مناسب میزان آب نخواهد بود. این ممکن است به عدم گرم شدن آب منجر شود.

اگر هیدرواستات خراب است و نمی‌تواند آب را به درستی گرم کند، احتمالا باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. این کار باید توسط تعمیرکار لباسشویی آاگ انجام شود تا آسیبی به دستگاه‌تان وارد نشود.

۴. ایراد در شیربرقی، علت ارور e60 لباسشویی آاگ

شیر برقی وظیفه کنترل و جریان دادن آب گرم به ماشین لباسشویی را دارد. اگر شیر برقی خراب شود یا عملکرد مناسبی نداشته باشد، ممکن است آب گرمِ ماشین لباسشویی تامین نشود. برای بررسی شیربرقی و اطمینان از سلامت آن بهتر است از یک تکنسین متخصص راهنمایی بگیرید.

در صورتی که علت نمایش این کد خطا، ایراد در شیربرقی باشد لازم است برای تعویض شیربرقی اقدام کنید.

ارور e50 ماشین لباسشویی آاگ و راهکار رفع آن
ارور e50 ماشین لباسشویی آاگ و راهکار رفع آن

ممکن است حین کار با ماشین لباسشویی آاگ متوجه بروز کد خطای e50 روی نمایشگر […]

۵. ایراد در تایمر ماشین لباسشویی

تایمر ماشین لباسشویی وظیفه تنظیم زمان و دمای آب برای هر برنامه شستشو را دارد. در صورت خرابی یا اشکال در تایمر، این تنظیمات به درستی انجام نشده و آب لباسشویی گرم نمی‌شود.

دلایل خرابی و ثابت ماندن تایمر ماشین لباسشویی و راه حل آنها
دلایل خرابی و ثابت ماندن تایمر ماشین لباسشویی و راه حل آنها

تایمر ماشین لباسشویی، یکی از قطعات اصلی این دستگاه است که ممکن است پس از […]

۶. ایراد در قطعات اصلی ماشین لباسشویی آاگ

اگر با بررسی موارد فوق مشکل برطرف نشد ممکن است قطعات اصلی لباسشویی مانند برد دچار مشکل شده باشند یا اتصالات میان برد و سایر قطعات قطع شده باشد. بررسی برد امری تخصصی است و به دانش و مهارت کافی در زمینه تعمیرات نیاز دارد. از این رو توصیه می‌شود از یک تعمیرکار لباسشویی راهنمایی بگیرید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

کلام پایانی

علت کد خطای e60 ماشین لباسشویی آاگ، گرم نشدن آب لباسشویی است. برای رفع مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا از وجود آب گرم در سیستم خود مطمئن شوید. ممکن است مشکل از تامین آب گرم باشد. اطمینان حاصل کنید که سیستم گرمایشی خانه یا سیستم تامین آب گرم درست کار می‌کند.
  2. اطمینان حاصل کنید که تنظیمات دمای ماشین لباسشویی به درستی انجام شده است. ممکن است دمای آب به حالت سرد تنظیم شده باشد.
  3. اگر ماشین لباسشویی دارای تایمر برای تنظیم دما است، از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید. در صورت خرابی تایمر، ممکن است دمای آب به درستی تنظیم نشود.
  4. اطمینان حاصل کنید که شیلنگ‌های تامین آب به درستی متصل شده و سالم هستند. شیلنگ‌های خمیده، خراب یا مسدود می‌توانند باعث مشکل گرم نشدن آب شوند.
  5. در برخی مواقع، المنت‌ گرمایشی ماشین لباسشویی خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

مراقبت از ماشین لباسشویی و انجام تعمیرات دوره‌ای می‌تواند به افزایش عمر مفید لباسشویی و بهبود کارایی دستگاه کمک کند.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس