ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر کولر گازی گری (GREE)

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی گری می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد. در حال حاضر خدمات نصب در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی گری

کولر گازی گری در سال‌های اخیر در میان برندهای پرطرفدار این دستگاه در کشور ما قرار داشته است. همراستا با این افزایش محبوبیت، تقاضا برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر آن نیز افزایش یافته است. مجموعه کاراباما، با هدف پوشش دادن تمامی برندهای لوازم خانگی و باز گراندن آرامش به خانواده‌ها در زمان بروز خرابی، سال‌هاست که خدمات کولر گازی گری را توسط تکنسین‌های آموزش دیده ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه از دانش فنی و شناخت کافی نسبت به سیستم کولر گازی این برند برخوردارند و می‌توانند خدمات مورد نظرتان را با کیفیتی کم نظیر در اختیارتان بگذارند.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی گری، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی گری

1. روشن نشدن کولر گازی گری

روشن نشدن دستگاه می‌تواند در اثر یک مشکل ساده مثل نبود جریان برق باشد. بنابراین قبل از ثبت درخواست تعمیر خود حتما با چک کردن کابل‌ها، پریز و دوشاخه از وجود جریان برق مطمئن شوید. اگر دستگاه برق داشت، ممکن است کمپروسور دستگاه دچار ایراد شده باشد و باید از یک تکنسین متخصص کمک بگیرید.

2. گرم بودن باد کولر گازی

چک کردن فیلترها اولین اقدامی است که در صورت بروز این مشکل باید انجام بدهید چرا که کثیف بودن فیلترها می‌تواند علت تولید باد گرم باشد. در صورتی که مشکل از فیلترها نبود، ممکن است حجم گاز مبرد کم یا کمپرسور خراب شده باشد.

3. برفک زدن کولر گازی

برفک زدن می‌تواند به دلیل خرابی فن باشد. زمانی که فن دچار ایراد می‌شود نمی‌تواند باد سرد را بیرون بدهد و ماندن هوای خنک درون دستگاه سبب ایجاد برفک می‌شود. از دیگر علل برفک زدن می‌توان به کم شدن حجم گاز مبرد و سوراخ شدن لوله‌ها یا مخزن گاز مبرد اشاره کرد.

4. صدای زیاد و غیرعادی کولر گازی گری

در بسیاری موارد صدای زیاد ناشی از بروز ایراد در فن است. این احتمال نیز وجود دارد که قطعات داخلی دستگاه دچار شکستگی شده باشند یا محل قرار گرفتن کمپرسور در کندانسور شل شده باشد. برای تشخیص علت صدای زیاد، یک تکنسین باید دستگاه شما را مورد بررسی قرار بدهد.

تعمیر تخصصی کولر گازی گری خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. خاموش شدن ناگهانی کولر گازی گری

اورلود شدن دستگاه، خراب شدن یکی از قطعات برد  و سوختن خازن برخی از اصلی‌ترین دلایل خاموش شدن ناگهانی هستند. برای برطرف کردن این مشکل حضور تکنسین ضرورت دارد.

6. نشت آب از کولر گازی

نشت آب یکی از رایج‌ترین مشکلات این دستگاه از برندهای مختلف است. در بسیاری موارد نشت آب به دلیل یخ زدن کولر گازی است، به این ترتیب که بعد از خاموش شدن دستگاه و کاهش سرما، یخ‌ها آب شده و کولر نشتی پیدا می‌کند. شکستن لوله یا سینی ناودان نیز دیگر عامل نشت آب است.

7. خاموش نشدن کولر گازی گری

خاموش نشدن دستگاه می‌تواند در اثر خراب شدن ترموستات، کثیف بودن فیلترهای دستگاه، کوتاه بودن سیم ترموستات و گیر کردن فن کولر رخ بدهد. در صورتی که مشکل از فیلترها باشد، خودتان هم می‌توانید آن را برطرف کنید. با این حال، سایر موارد قید شده باید توسط یک تکنسین بررسی و در صورت لزوم برطرف شوند.

8. بوی بد کولر گازی گری

بوی بد می‌تواند در اثر وجود باکتری یا قارچ در دستگاه و اجسام خارجی مثل برگ یا حیوانات مرده داخل موتور دستگاه باشد. همچنین در صورتی که لوله خروجی کولر گازی دچار انسداد شود، ممکن است بوی بدی از این دستگاه به مشام برسد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای کولر گازی گری

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی گری

در زمان بروز خرابی انواع کولر گازی از برندهای متفاوت، مراجعه به مراکز مجاز تعمیرات کولر گازی که از تکنسین‌های آموزش دیده برخوردارند و به طور تخصصی فعالیت می‌کنند، اهمیت زیادی دارد. مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما، بیش از یک دهه پیش با هدف ارائه خدمات تخصصی انواع لوازم خانگی از جمله کولر گازی شروع به کار کرد و در حال حاضر بیش از 110 تکنسین متخصص در زمینه دستگاه‌ها و برندهای متفاوت دارد.

در صورتی که به دنبال مرکزی جهت تعمیر کولر گازی گری خود هستید، کاراباما خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه ارائه می‌دهد. به علاوه، خدمات تعمیرات این مرکز با گارانتی 6 ماه همراه هستند.

نصب کولر گازی گری

نصب کولر گازی گری دارای مراحل مختلفی است و می‌بایست به صورت اصولی انجام شود تا پس از راه اندازی به دستگاه آسیبب وارد نشده، نیاز به صرف هزینه برای تعمیر دستگاه شما نباشد.

لوله کشی کولر گازی، انتخاب محل مناسب و بررسی اتصالات الکتریکی دستگاه، از موارد مهم هنگام نصب است که باید به دقت انجام شده تا دستگاه دچار مشکل نشود.

تعمیرات کولر گازی مهارت و تجربه زیادی می‌خواهد

تعمیر کولر گازی گری از جمله کارهایی است که باید توسط یک مرکز تعمیر لوازم خانگی معتبر و تکنسین آموزش دیده در این زمینه انجام شود تا از ایجاد هزینه‌های اضافی برای خانواده جلوگیری کند.

اگر اسپلیت شما برفک می‌زند و گرمای مطلوبی ندارد، روشن نمی‌شود یا به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، نشتی دارد یا آب پرتاب می‌کند، لازم است در اسرع برای تعمیر آن اقدام کنید و از یک تعمیرکار کولر گازی گری کمک بگیرید.

سرویس کولر گازی گری

سرویس کولر گازی گری به صورت منظم، علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه شما به افزایش بهره‌وری کولر گازی و کاهش مصرف انرژی کمک بسیاری خواهد کرد.

در صورتی که تعمیرات و سرویس، توسط فرد متخصص انجام شود، ایرادات جزئی دستگاه تشخیص داده شده، از بروز آسیب جدی‌تر به دستگاه شما جلوگیری خواهد شد.برخی از کارهایی که در پروسه سرویس کولر گازی انجام می‌شود به قرار زیر است:

  • شستشوی فیلتر هوای اسپلیت
  • شارژ گاز کولرگاز
  • بررسی لوله درین (مسیر خروجی آب)
  • بررسی اجزاء مختلف و احتمال وجود ایرادات جزئی

تعمیر کولر گازی گری در تهران

سرویس و تعمیر کولر گازی در تهران در کم‌ترین زمان و باکیفیتی بالا توسط کاراباما انجام می‌شود. بررسی و عیب یابی به موقع دستگاه و پیداکردن ایرادات جزئی علاوه بر کاهش مصرف برق و افزایش کارکرد کمپرسور، شما را از صرف هزینه‌های بیشتر برای تعویض قطعات یا تعمیر اسپلیت گری نجات می‌دهد.

تمامی ساکنین استان تهران می‌توانند از خدمات تعمیر کولر گازی گری در مرکز تخصصی کاراباما بهره‌مند شوند. ثبت درخواست با پر کردن فرم آنلاین یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز صورت می‌گیرد. تمامی مراحل ارائه خدمات از زمان ثبت درخواست تا تست و راه اندازی دستگاه شما به صورت کاملا حرفه‌ای و منظم صورت خواهد گرفت.

ضمانت تعمیرات، خدمتی با هدف آرامش خانواده‌ها

کاراباما با هدف آسودگی خاطر خانواده‌ها خدمات خود را به همراه 6 ماه گارانتی ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این مرکز زمان استخدام تکنسین‌های خود سختگیری‌هایی را به خرج می‌دهد، نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان زیادی دارد.

از سوی دیگر، با در نظر گرفتن احتمال هر گونه خطا، خدمات خود را گارانتی می‌کند. در صورتی که طی مدت 6 ماه پس از تعمیر دستگاه‌تان، ایراد برطرف شده تکرار شد، بار دیگر دستگاه شما را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهد کرد.  ضمانت تعمیرات کولر گازی گری از خدمات ارزنده کاراباماست.

در صورتی که گارانتی یا خدمات پس از فروش کولر گازی گری شما تمام شده است، بهترین ایده استفاده از خدماتی است که توسط مرکز تعمیرات گارانتی شده باشد.

تعمیر کولر گازی گری در منزل

با حضور تکنسین‌های متخصص کاراباما در سراسر شهر، اقدامات لازم برای تعمیر کولر گازی گری در منزل و محل در سریع‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. کافیست نسبت به ثبت درخواست خود در وبسایت یا از طریق شماره تلفن مرکز تخصصی کاراباما اقدام کنید. هماهنگی جهت دریافت خدمات مورد نظرتان در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

کاراباما تمام مشکلات کولر گازی شما را رفع می کند؟

برخی از رایج‌ترین مشکلات کولر گازی گری که توسط تکنسین‌های ماهر کاراباما برطرف می‌شوند، به قرار زیر هستند:

  • دستگاه نشتی آب دارد
  • فن بیرونی دستگاه به خوبی کار نمی‌کند یا روشن نمی‌شود
  • کولر سر و صدای عجیبی دارد
  • سرمای دستگاه کم شده یا به خوبی خنک نمی‌کند

مشکل دستگاه‌تان هر چه که باشد، می‌توانید برای عیب یابی و تعمیر اسپلیت گری با مرکز تعمیر لوازم خانگی کاراباما کمک بگیرید.

اولویت همواره با تعمیر قطعات است

باتوجه به اینکه هزینه‌ تعویض قطعات بسیار بیشتر از هزینه تعمیر  است، اولویت تکنسین کاراباما در گام اول، تعمیر قطعه معیوب دستگاه خواهد بود. در صورتی که امکان تعمیر وجود نداشته باشد، تکنسین اقدام به تعویض قطعه و استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت می‌نماید.

برخی از قطعاتی که توسط مرکز کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شود:

  • اواپراتور
  • بلوور
  • کندانسور
  • ریموت
  • موتور فن
  • برد
  • فیلترهوا
  • کمپرسور
  • خازن
  • لوله مویی

کاراباما کدام مدل‌های کولر گازی گری را تعمیر می کند؟

تکنسین متخصص و آموزش دیده کاراباما، می‌تواند انواع مختلف مدل‌های کولر گازی گری را نصب، سرویس و تعمیر نماید. مدل‌هایی که توسط مرکز کاراباما تعمیر می‌شود عبارتند از :

  1. مدل اکسنت Accent
  2. مدل G4 Matic-H24C3
  3. مدل S4 MATIC
  4. مدل پلار Pular
  5. مدل Q4 Matic-H24C3
  6. مدل S4 MATIC J24H1
  7. مدل ICOOL-H12H1
  8. مدل SAVE-H30H1

خدمات تعمیر کولر گازی گری در کدام نقاط کشور ارائه می‌شود؟

تعمیرات کولر گازی گری و بسیاری برندهای دیگر در بسیاری از مناطق کشور در میان پردرخواست‌ترین خدمات لوازم خانگی قرار دارد. از سویی خانواده‌های بسیاری به مراکز تعمیرات تخصصی کولر گازی که خدمات باکیفیتی را ارائه بدهند، دسترسی ندارند. از این روست که در کاراباما بنا را بر گسترش خدمات به تمامی مناطق کشور گذاشته‌ایم.

در حال حاضر استان‌های قم، گیلان، اصفهان، تهران، البرز، شهرستان‌های اراک و مشهد و همینطور جزیره کیش تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند. با این حال، مفتخریم اعلام کنیم که همچنان در حال تلاش برای افزایش وسعت فعالیت‌های کاراباما در کنار بهبود کیفیت هستیم و به زودی مناطق دیگری نیز تحت پوشش خدمات این مرکز قرار خواهند گرفت.

ساکنین این مناطق کشور می‌توانند خدماتی دریافت کنند که به لحاظ کیفیت با نمایندگی کولر گازی گری (در صورت وجود) برابری کند چرا که تعمیرات کاراباما توسط تکسینی انجام می‌شود که روی همین برند تخصص دارد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با سلام،لوله های رفت و برگشت اسپیلت ۲۴ گری اکسنت تی ۱ می‌تواند ۶ و ۱۲ هم باشد؟لطفا پاسخ بنده را بدهید که برای چندمین بار مزاحمتان می‌شوم و جواب آن برایم بسیار مهم است،باتشکر

محمدرضا جیلانی
2 مرداد 1401

سلام از اسپیلت گری 24 واقعأ راضی هستم ، وقتی که کولر زیر بار میره صدای عجیبی میده آیا مشکلی داره؟

جعفر نبوی نژاد
27 تیر 1401

کولر اسپیلت ۳۰۰۰۰ گری دارم سال دومه که داره کار میکنه.امروز به طور اتفاقی متوجه چسبیدن گرد و غبار به لوله های ورودی و خروجی پنل بیرونی شدم.که گرد و خاک چسبیده حالتی روغنی داشت علت چی میتونه باشه؟؟

مصطفی
18 خرداد 1401

کولر گازی گری دچار مشکل شده نیاز به سرویس داره

آقای کامران
16 اردیبهشت 1401

    سلام وقت بخیر
    برای سرویس کولر گازی خود با ما تماس بگیرید، و یا در سایت سفارش خود را ثبت کنید.

    فرهاد محمدی
    21 اردیبهشت 1401

با سلام و خسته نباشید
من میخواستم نمایندگی محصولات گری بگیرم میشه در این راه کمکم کنید
با تشکر

حامد مظلومی
3 اردیبهشت 1401

برای سرویس کولراسپیلت گری شماره تلفن میخوام دزفول

دیناروند
29 فروردین 1401

    وقت بخیر
    متاسفانه کاراباما در حال حاضر فقط در 4 استان تهران، اصفهان، البرز و گیلان خدمات ارائه می‌دهد.

    فرهاد محمدی
    25 خرداد 1401

سلام. من کولر سرد و گرم ۲۴۰۰۰ گری دارم. حدود ۲ ماه پیش از حالت گرمش هم استفاده می کردم که ارور E1 داد و دیگه کار نکرد حتی با قطع و وصل کردن فیوز، حالت سردش هم مثل قبل خنک نمیکنه و موقع کار کردن هم قطع نمیشه یعنی یه سر کار میکنه. مشکلش چیه؟
تعمیرکار میگه باید وقتی هوا گرم شد بررسی بشه، آیا این حرف درسته؟

جدایی
16 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    20 آذر 1400

تعویض شیر برنجی کمپرسور اشار کامل گاز

حمداله مرشدزاده
28 خرداد 1400

سلام. هزینه نصب کولر گری مدل 12000 بدون احتساب لوله کشی چقدره؟
هزینه گارانتی چقدره و برای چه مدت؟

کارگران
28 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

سلام ببخشید کولر ما وقتی از گرمایشش استفاده میکنیم دستگاهی که بیرون از خونه هست برفک میزنع وار زیرش آب چکه می‌کنه آیا این طبیعی هست؟

شیخ پور
13 اردیبهشت 1399

    سلام
    پنل داخلی کولر یخ میزنه و آب میچکه، خنکه امت نسبت به قبل گرمتر شده
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    دنا بختیاری
    9 خرداد 1399

با سلام
رادیات داخلی ( پنل ) کولر ۳۰ هزار گری مدل power
خواستم رادیات کولر خودم چند بار جوش کاری شده
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

محمد حشمت پور
10 اردیبهشت 1399

با سلام..خواستم بدونم پنل هم‌ دارین

ابراهیم ندایی
6 اردیبهشت 1399

با سلام و احترام
با یک نصاب کولر تماس گرفتم و برای جابجایی کندانسور کولر گری مراجعه و کار را انجام داد. الان که به محل اتصال لوله های مسی به کندانسور نگاه کردم یکی از درپوش ها محکم بسته نشده و تقریبا نیمه باز است . آیا از لحاظ فنی مشکلی ندارد؟ نباید درپوش کاملا بسته شود؟

موسوی
5 اردیبهشت 1399

سلام من کولر بیست وپنج هزار گری ( پنجره ای) دارم ترموستات ش خراب شد هر جا میگردم پیدا نشد شکل های دیگه پیدا میشه ولی ترموستات کولر من گیر نمیاد لطفا راهنمایی کنید

فاطمه حیاتی
27 فروردین 1399

سلام . چطور میشه مطمعن شد که کولر گازی حالت گرمایش داره

یونس پور
21 فروردین 1399

سلام. من یه کولر ۴۸ هزار ایستاده گری دارم الان دو هفته ی میشه تا دمای داخل ب ۲۹ میرسه میره رو فن و بادش گرم میشه و بعد که دما داخل ب ۳۰ رسید باز میره رو موتور .وقتی رو موتوره خنکیش خوبه ولی این رو فن رفتن زیادی باعث شده دما از ۲۹ پایین نیاد لطفا بگید مشکلش چیه

شکاری
16 مرداد 1398

سلام
ما یک ماه کولر گازی گری خریدیم و نصب کردیم استان سرد و خشک هستیم.این کولر اصلا کار نمیکنه.موتور پشت بام روشن نمیشه و گاهی ارور e5 میده چکار کنیم گرما داریم‌میپزیم هزینه بالایی برای کولر دادیم بی فایده

سعیده همتیان
11 مرداد 1398

سلام میخوام کولر گری بخرم باتوه به شرجی بودن استان گیلان و همچنین تحریم موجود و اینکه گفته کیشه برد کولر به مشکل برمیخورد و کسی جواب گو نیست بهترین مدل که مصرف کم برق و سرما دهی بالا داشته باشد کدام مدل است

خسین
11 اسفند 1397

سلام
ارور E7 در کولر گازی گری ٣۶ هزار بخاطر چیه؟؟؟

بهزاد صادقي
11 اردیبهشت 1397

با سلام
بنده اسفند سال ۹۳ اسپلیت دو تکه اینورتر سرماشی و گرماشی گری از شرکت نیا تهیه کرده ام
بعد دو سال پنل داخل در دور تند سرمایش یخ میبنده و خنک نمیکنه کارشناس میگه اواپراتور خراب شده و باید تعویض بشه
ولی این کولر اصلا کار نکرده زیاد و سرویسش به موقع اتحام شده
اگر میشه راهنمایی کنید و قیمت واپراتور مدل گری ۲۴
ای متیک رو بگید ممنون

محمد کاردان
2 شهریور 1396

از چند نفر پرسیدم میگن کولر گری بهتره از بدون ضمانتش استفاده شه واقعا اینجوری بهتره؟؟!!واقعا اگه اینجوریه ک مسخرس که?

… … …
18 تیر 1396

    سلام
    دوست گرامی باور کنید ما امکان نظر دهی درباره انواع مدل های کولر گازی گری را نداریم ولی منطقی ترین حالت استفاده از مدل با ضمانت این کولر گازی است

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 تیر 1396

سلام و خسته نباشید.کولر ایستاده مدل گری هر چند دقیقه eror E8 میده میخواستمن بدونم برا چیه.خروجی لوله هاشم چک کردم همش درسته ولی بازم اررور میده

مصطفی
10 تیر 1396

    سلام
    اصلا کولر گازی شما روشن و باد سرد تولید میکند یا نه قبل از راه اندازی کمپرسور این مشکل به وجود میاید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

سلام خسته نباشید من کولر گازی گری ای کول 30000 خریدم.اسپیلت کولر صدای یخچال مانند میده نمیدونم طبیعی هستش یا سرویس میخواد

ناصر آنائی
7 تیر 1396

    سلام
    منظور شما از اسپیلته کولر چیه ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 تیر 1396

با عرض سلام ، من یه کولر ٣۶٠٠٠ گرى خریدم پرتابش خوبه بادش هم خنکه نه سرد دماى خونه تا قبل از روشن شدن کولر بین ٣۵تا٣٨ درجه هست کولر که ده ساعت روشن باشه دما از روى ٣٠ پایینتر نمیاد خواستم ببینم مشکل از کولره یا ساختمان بیش از حد گرمه .گازش هم توسط تعمیرکار چک شده ،متراژ ساختمان هم ١١٢متر هست ولى موقع خاموشى کولر به شدت گرمه تو ساختمون و اکثرا هم درش قفله و خالیه

آرمين فرهيخته
31 خرداد 1396

    سلام
    دوست گرامی شما نباید از این کولر انتظار داشته باشید که تمامی محیط شما را خنک کند این کولر گازی مناسب این محیط نیست و باید بازهم به ان اضافه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 تیر 1396

سلام من یه کولر گرى ٣۶٠٠٠ گرفتم متراژ خونه هم ١١٠متره و درب اتاقا هم قفله ولى سرماش کمه امروز هم که روشن بود فیوز ٣٢ آمپرى که سر راهش بود خراب شده فیوز هم تو حالت روشن موند و اصلا نپرید مشکل میتونه چی باشه ضمن اینکه با فازمتر که بدنه کمپرسور رو چک کردیم یه برق جزیی داشت که با دست مشخص نبود ممنون میشم راهنماییم کنید.

مهران رمضانى
26 خرداد 1396

با سلام ،من یک هفته پیش کولر ٣۶٠٠٠ هزار گرى خریدم پرتابش خوبه ولى بادش زیاد سرد نیست نسبت به کولرهاى مشابه با خودش ، گازش هم توسط تعمیر کار کولر گازی گری چک شده که گفت نشتى نداره ،مشکل میتونه از کجا باشه ،

پويان
23 خرداد 1396

سلام یه کولر گازی گری میخوام بخرم چه مدل بخرم که یه خونه 120متری خنک کنه

علی
22 خرداد 1396

    سلام
    شما باید اطلاعاتی رو که دارید با مراکز فروش درمیان بگذارید تا بهترین خرید و انتخاب رو به شما ارایه دهند

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1396

سلام.قصد خرید کولر گازی دارم اما محدودیت مکانی دارم
میشه لطف کنید ابعاد سینی داخل اطاق و پایه دیواری برای نصب تو تراس را برام بفرستین.
میخوام ببینم اصلا امکان نصب اش هست یا نه
ممنون میشم

سید محمد
8 خرداد 1396

سلام
کولر گازی ایستاده 55 هزار t matic برند گری 5 عدد مربوط به حسنیه
بعد از این که در زمستان قسمت گرمایش استفاده شده ، در تابستان قسمت cool
کمپرسور به سرویس نمی اید….مدار برقی و گاز را چک کردم مشکلی ندارد
فن های کندانسور کار می کنن ولی کمپرسور نه……؟

حجت طحان
27 اردیبهشت 1396

    سلام
    روشن نشدن کمپرسور کولر گازی شما دلایل بسیار زیادی دارد که باید برسی و شناسایی شود از جمله سوختن کمپرسور خرابی کنتاکتور افت ولتاژ و …. با این اطلاعات کم امکان راهنمایی دقیقی وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 اردیبهشت 1396

سلام من یک کولر گری خریدم حدودا 1ماه از روزی که نصاب اونونصب کرده فقط ارورE6میزنه بادشم گرمه چندین بار نمایندگی کولر گازی گری اومده نگاش کرده یکبار میگه بردشه یبار دیگه میگه سنسور وقتی هم بهش میگیمشماره شرکت وبهمون بده میگه ندارم ما باید مشکلمونو به کی بگیم ما کولر خریدیم برای تابستان نه فقط برای دکور

امین محمدی
25 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوست گرامی اگر کولر گازی شما بدون گارانتی است که باید توسط یک تعمیرکار متخصص برسی و تعمیر شود ولی اگر کولر گازی شما دارای گرانتی است و ازنمایندگی رسی کولر گازی گری خریداری شده است حتما با شماره داخل دفترچه تماس بگیرید تا از خدمات پس ار فروش نمایندگی کولر گازی گری به صورت رایگان بهرمند شوید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 اردیبهشت 1396

سلام من برای فضای 75 متر (آشپزخونه+پذیرایی) و طبقه چهارم و اخرین طبقه شمالی پنجره های دوجداره نوساز تعداد پنجره ها کم می باشد سمت غربی منزل من ساخته شده یعنی پر هست و سمت شرقی خالی است با این تفاسیر کولر چند هزار بگیرم و اینکه مدل گری چطور مدلیه نسبت به سامسونگ و ال جی و میدیابرای من البته اولویت کم مصرف بودن یا همون اینورتر مهمه و بقیه موارد مث اسکن هوشمند و این چیزا مهم نیست
لطفا راهنمایی کنید

مهدی لاهیجی
25 اردیبهشت 1396

    سلام
    دوس گرامی با توجه به توضیحات شما امکان این که ما برند ها یا مدل های مختلف کولر گازی را از نظر کیفی و قیمتی مقایسه کنیم وجود ندارد شما میبایست با مراجعه به دفاتر فروش این اطلاعات را دخواست کنید اما درباره اینکه چه کولر گازی با چه ظرفیتی خریداری کنید باید عرض کنم که شما میتوانید یک کولر گازی 240000 هزاز تهیه کرده و در این فضا استفاده کنید التبه اگر نیاز دارید که اتاق های خواب شما هم خنک شود حتما باید برای هر یک از آنها کولر گازی تهیه و نصب نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 اردیبهشت 1396

با سلام مجدد
پیرو سئوال قبلی اینجانب بعد از خاموش کردن کولر یونیت داخلی حدود 10 دقیقه روشن هست و کار میکند ولی روی صفحه نمایشگر علامت خاموش میباشد
یونیت بیرونی هم خاموش میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید
با سپاس

پیمان عباسی
17 اردیبهشت 1396

    سلام
    باور کنید که اصلا سوال شما واضح نیست منظور شما این است که کولر گازی کاملا به کار خود ادامه میدهد و سرما و دارد ولی زمانی که کولر گازی خاموش میشود یونیت داخلی به مدت 10 دقیقه کار میکند و خاموش میشود ؟ منظور این است ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 اردیبهشت 1396

      سلام جناب پیرنیا
      بله همینطور هست
      کارکرد کولر کاملا درست است ولی زمانی که کولر را خاموش میکنم کمپرسور بیرونی خاموش میشود ولی یونیت داخلی با اینکه علامت قرمز خاموش رو نمایش میده به مدت 10 دقیقه پرتاب باد دارد و کار میکند سپس خاموش میشود

      پیمان عباسی
      7 خرداد 1396

      احتمال خرابی در یکی از رله ها برد وجود دارد که باید برسی شود البته قبل از هر کاری کولر گازی را ریست کنید و دوباره راه اندازی کنید تا مطمن شوید

      کارشناس 1: پیرنیا
      12 خرداد 1396

با سلام مجدد
پیرو سئول قبلی اینجانب بعد ار خاموش کردن کولر بونیت داخلی حدود 10 دقیقه روشن هست و کار میکند ولی روی صفحه نمایشگ. علامت خاموش میباشد
یونیت بیرونی هم خاموش میباشد لطفا راهنمایی بفرمایید
با سپاس

پیمان عباسی
17 اردیبهشت 1396

    با سلام سه باره
    لطفا به سئوال من هم جواب بدید
    پیشاپیش سپاسگزارم

    پیمان عباسی
    29 اردیبهشت 1396

با سلام کولر اسپلیت 24 هزار گری گرفتم فقط یک روز حالت عادی کار کرد روز دوم کولر رو که روشن میکردی پنل بیرونی استارت میخورد فن چند ثانیه روشن میشد اما روی موتور نمیرفت تعمیرکار اوردم. با شک دادن خازن چهار روز کار کرد اما دوباره مشکل پیدا کرد یه تعمیر کار دیگه اوردم خازن و کمک خازن انداخت اونم حدو یک هفته کار کرد بعد از اون دیگه نه با تعویض خازن و کمک خازن جواب نداد داد امپر کشی که کردن هفت بود گفتن از کمپروسر هست باید تعویض بشه نظر شما چیه در این موردد و ایا اگه کمپرسر تعویض بشه دوباره این مشکل پیش نمیاد

احسان علایی
13 اردیبهشت 1396

    سلام
    با توجه به کارهایی که برای کولر گازی شما انجام شده است باید عنوان کرد که احتمال خرابی کمپرسور شما بالاست ولی قبل از هر اقدامی چک کنید که ولتاژی که به کمپرسور میرسد مناسب است (کمتر یا بیشتر از حد مجاز نیست؟) و اگر از این موارد مطمین شدید کمپرسور را باید به صورت ولتاژ مستقیم تست کنید البته با توجه به اینکه کولر گازی گری خود را تازه خریداری کرده اید و دارای گارانتی است حتما با نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری در شهرستان خود تماس برقرار کرده و مشکل را مطرح نماید

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 اردیبهشت 1396

سلام ، نمایندگی فروش و تعمیرات کولر گازی گری شیراز دارید؟

H
4 اردیبهشت 1396

    سلام
    لطفا با 118 شهر شیراز تماس گرفته تا شماره های نمایندگی تعمیرات گری در مناطق مختلف را در اختیار شما قرار دهند

    کارشناس 2 : علوی
    7 اردیبهشت 1396

با سلام
من کولر گری 300000 دارم امسال که روشن کردم هنگام خاموش شدن 10 دقیقه فن توی مدار میماند و بعد کولر کاملا خاموش میشود
لطفا راهنمایی بفرمایید
با سپاس

پیمان عباسی
2 اردیبهشت 1396

    سلام
    در این ده دقیه کمپرسور و فن بیرونی هم مشغول به کار بودند یا اینکه فقط یونیت داخلی کار میکرد ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 اردیبهشت 1396

      با سلام جناب پیرنیا
      کولر را خاموش میکنم فقط یونیت داخلی کار میکند و فن و کمپرسور خاموش هستند

      پیمان عباسی
      13 اردیبهشت 1396

سلام باعرض خسته نباشی به همه تعمیرکارای خوبتون من مسئول اتاق سرور یک شرکت بزرگ که نمیشه نامش رو ببرم هستم اگر دیشب ساعت 11 شب همکارای شما برای تعمیر کولر گازی گری نمیرسیدند حتما مشکل جدی برای کار ما پیش میامد واقعا دست مریزاد خدا خیرتون بده
این تعمیرگاه کارش عالیه من واقعا راضی هستم

سید رضا میر صالحی
22 فروردین 1396

با سلام
سایز لوله های کولر گازی 18000 و 24000 چقدر است
آیا اگر از سایز لوله بزرگتر یا کوچک تر استفاده شود ایرادی به وجود خواهد امد؟؟
ممنون

مهران
18 فروردین 1396

سلام از اسپیلت گری دو کاره استفاده میکنم در تابستان و زمستان خیلی زیاد روی حالت فن میرود و انگار خاموش شده بعد از حدود 5 الی 10 دقیقه شروع به کار کردن میکند نمایندگی کولر گری جواب درستی هیچوقت نداد علت چی میتونه باشد؟
و چند روزی هست که از حالت سانتی گراد به فارنهایت تغییر داده شده چه جوری میتونم به حالت سانتی گراد برگردانم؟
با تشکر

مهدی الهامی
15 فروردین 1396

    سلام
    درباره سوال اول باید عرض کنم که در چه حالتی فن فعال میشود گرمایش یا سرمایش
    درباره سانتی گراد هم شما میتوانید در تنظیمات کولر گازی این گزینه را تغییر دهید و اگر موفق به این کار نشدید کولر گازی را کاملا ریست کنید تا مشکل برطرف شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 فروردین 1396

      سلام
      در هر دو حالت فن فعال میشود.
      کدام تنظیمات را انجام دهم؟؟؟؟ نحوه ی ریست کردن هم لطفا توضیح دهید.

      مهدی الهامی
      16 فروردین 1396

      این که میفرمایید روی فن میرود یعنی یک زمان خاص این اتفاق میافتد که اگر مدت کوتاهی مثلا چندین دقیقه کولر کار میکند و بعد مشکل اف شدن دارد احتمال اورلود کردن کمپرسور بسیار بالاست که باز هم باید برسی و نظر دقیق داده شود البته این توضیحات با توجه به اطلاعات کم شماست که اگر اطلاعات فنی دقیق و بیشتری در اختیار ما قرار دهید امکان دادن نظر دقیق تری هست و درباره ریست کردن هم بهترین راه قطع کامل برق کولر گازی گری به مدت چند دقیقه و وصل کردن آن است
      دقت داشته باشید که امکان مشکل در برد فرمان نیز وجود دارد

      کارشناس 1: پیرنیا
      17 فروردین 1396

آیا در استان گیلان نمایندگی گری وجود دارد لطفا راهنمایی فرمایید؟

ابوالفضل سلطانی فر
15 فروردین 1396

    سلام
    با 118 شهر یا شهرستان خودتان تماس یگیرید و از ایشان شماره نمایندگی تعمیرات اسپیلت گری را درخواست نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    16 فروردین 1396

سلام
من برای مناطق جنوب کشور که دارای شرجی (رطوبت) زیاد هستند می خوام اسپلیت گری بگیرم
به نظر شما برای این مناطق اسپلیت های معمولی بهتره یا اینورتر دار؟
در کل به نظر شما چه سری از مدل های گری رو بگیرم (پاور یا جی ماتیک یا ای کول و …)؟
فضای من آپارتمانی دارای فضای 55 متر شامل اشپزخانه و سالن پذیرایی می باشد. اسپلیت 24000 یا 30000 بگیرم؟
ممنون

ع.ب
10 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی هیچ فرقی بین کولر گازی معمولی اینورتر به جز مصرف برق وجود ندارد فقط تفاوت هایی از نظر هزینه و بازده کولر گازی هست که باید با هم مقایسه شود ولی توصیه میشود که در مناطقی که شرجی بسیار بالایی دارد از کولر گازی معمولی استفاده شود چون امکان اسیب رسیدن به برد فرمان وجود دارد ولی این نکته خیلی علمی نیست فقط شاید از نظر احتیاط زیاد میتوان این کار را کرد
    درباره مدل های مختلف کولر گازی گری هم باید عرض کنم که از دفاتر فروش باید برسی شود اینجا امکان نظر دادن در این باره نیست همچنین دو فضای مختلف که از نظر مساحت برابر هستیند برای خنگ شدن به شرایط زیادی بستگی داردند از جمله میزان تردد – نورگیر بودن – تعداد اتاق – و …………

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

سلام- با مشکل دار بودن رادیاتور کولر گری فقط میتوان رایاتور آن را تعویض کرد؟

ساناز دريايي
25 اسفند 1395

    سلام
    اگر بتوانید این رادیات های کندانسور اسپیلت گری رو پیدا کنید و مشکل از همین قطعه باشد بله با عوض کردن آن امکان برطرف شدن عیب هست

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام* کولر گازی سوپر مکس از لحاظ کارکد چطوره؟ لطفن راهنمایی بفرمایید برای خرید* بعدش اگه قسمت فن بعضی کولر بزرگتر از بقیه هستن دلیلش چیه در یک سایز مثلن 24000 گری فنش کوچکتر از سوپر مکس هست؟ چرا؟

رسول
22 اسفند 1395

    سلام
    ما یه هیچ عنوان امکان نظر دهی درباره برند یا مدل را نداریم و فقط امکان مشاوره فنی برای ما وجود دارد برای سوال دوم شما هم باید عرض کنم که این طراحی کاملا به نوع مهندسی و نظر شرکت سازنده بستگی دارد و امکان نظر دهی خواصی نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

با سلام
من کولر گازی گری مدل GREE GWH24MD-K1NTE5E/0 AIR CONDITIONE را خریدم برای استفاده در استان گیلان آیا در گیلان نمایندگی دارد؟ و این مدل را می توان در شمال استفاده نمود یا نه؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

ابوالفضل سلطانی فر
22 اسفند 1395

    سلام
    بله امکان استفاده این کولر گازی در شمال کشور وجود دارد و شما میتوانید این کولر گازی استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام خسته نباشید این کولر گری آیا سیستم گرمایشی هم داره؟ رو هیت میبرم گرما نداره چرا؟

کیوان
21 دی 1395

    سلام
    دوست عزیز شما باید اول چک کنید که ایا کولر گازی شما دارای سیستم گرمایش هست یا نه و بعد نخوه استفاده از اون رو که در اموزشی تخت عنوان نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی وجود دارد مطالعه کنید و در صورتی که به نتیجه نرسیدید با یک تعمیرکار کولر گازی گری تماس گرفته و از ایشان کمک بخواهید البته اگر سوال دیگری هم داشتید در خدمت هستیم.

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 دی 1395

سلام اسپیلت گرمایشی GREE دارم فقط گرمایشی برای سرویس غیر از شستشو فیلتر ها آیا سرویس دیگری بایستی بشود یا خیر؟؟؟

محسن یعقوبی
28 آذر 1395

    سلام
    مسلما هر یک سال یا 2 سال باید سرویس کلی برای بالا بردن راندمان دستگاه انجام شود ولی کاری که شما بتوانید انجام دهید فقط تمیز کردن فیلتر داخلی میباشد و کار بیشتری نمیتوان انجام داد

    کارشناس 1: پیرنیا
    29 آذر 1395

با سلام و روز بخیر
از اسپیلت خود برای گرما دهی استفاده میکنم و بعد از نیم ساعت کار کردن روی قسمتی که درجه درج میشود H1 نوشته میشود و دیگر کار نمیکند.علت چیست؟
با سپاس از شما

ملیکا سبزی
2 آذر 1395

    سلام
    دوست عزیز این علامت دیفراست یا یخ زدایی اجباری سیستم است به دلیل سرمایی هوا بعد از مدتی استفاده کویل های کندانسور کولر گازی در بیرون یخ زده و باید این یخ به وسیله سیستم دیفراست اب شود و این عمل کاملا طبیعی است ولی اگر بعد از مدتی کولر گازی دوباره شروع به گرمادهی نکند دچاز مشکل بوده و باید حتما توسط تعمیرکار متخصص نمایندگی کولر گری چکاب شود تا علت این عیب مشخص شود ما هم نمیتوام توضیحی در مورد علت این اشکال بدیم چون فقط با بازدید حضوری یک تعمیرکار این کار عملی است

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 آذر 1395

با سلام
بله جناب. از اورلود نبود و موتور کاملا” جام شده بود و با برق مستقیم هم کار نکرد..اما چندتا تعمیر کار اوردم نتونستن علت را متوجه بشند. گفتن تعجب آوره موتور پیستونی بعد از 4 ماه کار کردن الان که هوا خنکه اینطور جام کرده..بنظر شما چطور باید علت جام شدن رو بفهمیم..ممکنه سیستم کولر ایراد داشته باشه؟
البته الان دیگه کولر رو بردن که روش موتور بذارند./با سپاس فراوان

پریصا
26 مهر 1395

    دلایل زیادی برای جام کردن یا سوختن کمپرسور اسپیلت گری وجود دارد که نمیتوان یه صورت حدسی یا تقریبی به این موارد اشاره کرد بلکه باید حتما تمام سیکل کولر گازی مورد برسی قرار گرفته و علت سوختن یا جام کردن کمپرسور پیدا بشه…

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 مهر 1395

با سلام و تشکر از پاسختون
بررسی کردند و مشخص شد اورلود می کند. چون فن و موتور باهم از کار می افتن.. با توجه به اینکه اورلود درون پوسته کمپرسور است رفع عیب امکانپذیر است؟
با سپاس

سمیرا حاجی شاه
25 مهر 1395

    دوست عزیز در صورت ار کار افتادن فن و کمپرسور کولر گازی گری همزمان با هم مشکل از اورلود نیست چون در صورت اورلود کردن دستگاه فقط کمپرسور از مدار خارج میشود نه فن و کمپرسور باز هم برسی دقیق تری داشته باشید و اطلاع بدین

    کارشناس 1: پیرنیا
    25 مهر 1395

با سلام و خسته نباشید
کولر بعد روشن شدن روی کمپرسور نمی افتد و بعد 20 دقیقه ارور E5 می دهد و چراغ روشن خاموش چشمک می زند.
تعمیر کار کولر گری چک کرد از خازن و برق نبود اما موتور با شوک راه نیفتاد. به تنهایی هم امتحانش کردن کار نیفتاد. خواستم ببینم امیدی هست از کمپرسور نباشد؟

پریصا
24 مهر 1395

    سلام
    اگر کمپرسور با برق مستقیم وارد مدار نشده است و اینکه خازن هم عوض شده ولی مشکل خل نشده احتمال خرابی کمپرسور کولر گازی گری خیلی بالاست ولی باز هم اگر مطمن نیستید باید با یک کولر شما توسط یک تعمیرکار دوم برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 مهر 1395

    سلام کولر گازی گری 36 هزار دارم ی چند روز میشه که کولر آف نمیشه و سردی قبل هم نداره قبلا اصلا نمی‌شد که روشنش کنی از نظر سرد کردن الان. یک ساله گرفتمش ولی امسال اصلا مثل پارسال نیست از نظر خنک کردن و الان هم این مشکل آف نشدن داره لطفاً رهنمای کنید

    پیمان. ق
    31 تیر 1399

سلام وقتی گمپرسور وفن همزمان خاموش بشه و پنل داخلی کارمیکنه با فشار دادن شاسی کنتاکتور کمپرسور میاد تو سرویس ولی فن نمیاد
امکان داره ترموستات دستور قطع رو بده البته ترموستات کمپرسور رو خارج میکنه
وسیله اندازه گیری امپر ندارم متاسفانه

مجید رضایی
18 مهر 1395

    سلام
    دوست عزیز بیشتر کولر گازی های موجود ازکنتاکتور فقط برای راه اندازی کمپرسور اسپیلت استفاده میکنند نه برای فن به دلیل اینکه گاهی اوقات نیاز است فن بدون دخالت کمپرسور فعال باشد به همین دلیل با توجه به مشکل شما احتمال خرابی در بردفرمان وجود دارد یا اشکال در کابل فرمان به هرحال به وسیله ابزار مخصوص باید کاملا برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 مهر 1395

سلام
من یک کولر اسپلیت گری دارم دیروز پنل خارجی خاموش شد
دوشاخه رو از برق کشیدم و زدم برق دوباره کولر رو با ریموت روشن کردم ولی متاسفانه کمپرسور و فن بیرونی بعد از پنج ثانیه در سرویس بودن همزمان با هم خاموش،میشه ولی پنل داخلی روشن میمونه. کنتاکتور و خازن هم نو کردم ولی مشکل حل نشد . ممکنه از برد داخلی باشه؟ برد واسه خرید گیر میاد؟ حدودا قیمتش چنده . خواهشا راهنمایی کنید
با تشکر

مجید رضایی
17 مهر 1395

    سلام
    دوست عزیز قبل از اینکه شما بخواهید کاری انجام بدین یا اینکه به قکر تهیه برد کولر گازی یا یک کولر گاری نو باشید منطقی ترین کار پیدا کردن عیب کولر گازی است که اگر شما تعمیرکار کولر گازی گری هستید اطلاعات بیشتری بدین مثل اینکه وقتی کمپرسور یا فن بیرونی قطع میشود آیا روی برد بیرونی فرمان دارید یا اینکه کلا مادر برد فرمان را به کمپرسور و فن قطع میکند؟ یا اینکه کولر گازی شما قبل از قطع شدن کمپرسور چند آمپر می کشد و…..

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 مهر 1395

نحوه خاموش کردن و روشن کردن کولر گازی رو از روی پنل می خواستم بدونم…..ممنون

mojtaba mohammadi
12 مهر 1395

    سلام
    در مدل های مختلف کولر گازی گری دکمه پاور در جاهای مختلفی نصب شده است ولی معمولا در سمت راست پنل یک دکمه برای خاموش یا روشن کردن پنل تعبیه شده است

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 مهر 1395

سلام وقت بخیر
کولر گازی که خریدم مدل9000 هست دوسال پیش خریدم الان روشن که میکنم ارورh3 میدهد
لطفا راهنمایی کنید
باتشکر

گودرز پیشکار
2 مهر 1395

    سلام
    برای اطلاع پیدا کردن از علت و نوع ارور کولر گازی گری لطفا به قسمت آموزش سایت مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 مهر 1395

سلام
وقت بخیر
میخواستم ببینم این اسپلیت12هزار گری که از سمت جنوب واردمیشه به قول معروف یکیش بانه اعتبار داره
گارانتی هم نداره
میشه اینارو گارانتی کرد
در مقابلش وجهی رو به نمایندگی داد تا گارانتی بشن
قیمت این اسپلیت 12 هزار بدون گارانتی وبا گارانتی چقدر هستش؟
سپاسمندم اگه پاسخ بدین
یاعلی

سراوانی
2 مهر 1395

    سلام
    این کالاهایی که عموما بدون گارانتی هستن قاچاق بوده و نمایندگی کولر گازی گری هم این کالا ها را گارانتی نمیکند درباره کیفیت هم باید عرض کنم که هیچ گونه نظری درباره کیفیت نمیتوان داد
    و اینکه ما به هیچعنوان از قیمت محصولات اطلاعی نداریم.
    ولی توصیه میکنیم که محصولات خودتان را با ضمانت از فروشنده دریافت کنید یا از نمایندگی رسمی کولر گازی گری خرید کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    2 مهر 1395

سلام کولر گری ۳۰ هزار دارم بعد از یک قطعی برق شهر دچار خطایی بشکل زیر شد که هر سه ثانیه چراغ پاور قرمز چشمک میزنه و کنترل عمل نمیکنه حالا خواهشمندم اول علت مشکل و بعد نحوه برطرف کردنش و نیز کد خطای گری به فارسی را برام ارسال فرمایید با تشکر فراوان

روح اله قیطاسی
21 شهریور 1395

    سلام
    برای برسی خطای ذکر شده باید کولر گازی مورد برسی قرار بگیرئ ولی درباره کد خطای کولر گازی گری شما میتوانید به قسمت آموزش سایت مراجعه و آن را دانلود کنبد آموزش

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 شهریور 1395

با سلام و خسته نباشید
چند روزی هست کولر اسپیلت گری خونه دقیقا سرساعت 2/30 نصف شب خاموش میشه وبعد ما باید دوباره بلافاصله اونو روشن کنیم ضمنا تایمر کنترول کولر هم به حالت خاموشه. یکی از دوستان میگه اشکال از سنسورییه که مانع یخ زدن کولر میشه لطفا راهنمایی فرمائید. با تشکر

عادل مَنِش داوي
21 شهریور 1395

    سلام
    شما برق اصلی کولر گازی خودتون رو به مدت 20 دقیقه قطع کنید و باطری کنترل کولر گازی خودتون رو هم خارج کنید و بعد از 20 دقیقه هم باطری را جازده و هم ابینکه برق کولر رو وصل کنید و کولر گازی را روی حالت cool روشن کنید اگر با این کار کولر به حالت عادی برنگشت به احتمال قوی برد یا یکی از متعلقات آن دچار مشکل شده است

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 شهریور 1395

باسلام آیا برچسب انرژی نصب شده روی کولر گری واقعی است یا جنبه تبلیغاتی دارد

رسول کاویانی
20 شهریور 1395

    سلام
    اگر کولر گازی خود را از نمایندگی کولر گری خریداری کرده باشید و نه از فرشنده های نامعتبر تمامی اطلاعات روی برچسب فنی صحت داشته به دلیل اینکه هنگام تولید و واردات کولر گازی تمامی مراحل صحت استاندارد انجام میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 شهریور 1395

سلام . من تازه کولر گری گرفتم . برای امتحان سیستم گرمایش آن متوجه شدم که صدای بسیار زیادی داره در حالی که در حال سرما دهی این مشکلو ندارم و خیلی بی سرو صدا کر میکنه . صدای موتور در زمان گرمایش بسیار زیاده علت چیست؟ ممنمون

رسول مهرعیزاده
19 شهریور 1395

    سلام
    این صدایی که شما میفرمایید دقیقا ار کدام قسمت سیستم شنیده میشود و اگر دستگاه شما دارای گارانتی است باید با شماره ای که داخل دفترچه گارانتی تماس گرفته و از نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری درخواست سرویس کنید تا کولر شما را به صورت کامل مورد برسی قرار دهند

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 شهریور 1395

سلام.خسته نباشید
اسپلیت 30000 گری من ساعت 8 صبح اتومات روشن میشهو 5 بعد از ظهر خاموش میشه.روی کنترل رو چک کردم و دیدم روی تایمر 8 صبح onو 17بعد از ظهر off زده.لطفا راهنمایی کنید تا از روی تایمر بردارم

محسن میرزایی
18 شهریور 1395

    سلام
    اگر دنبال یاد گرفتن نحوه کارکرد ریموت کنترل کولر گازی هستید میتوانید به این آموزش مراجعه کنید ولی ساده ترین ترین راه برای کنسل کردن این حالت این است که شما برق اصلی کولر گازی ر ا قطع کرده و باطری ریموت کنترل هم خارج کنید و دوباره جا بزنید در این حالات کولر گازی در اتوماتیک روشن شده که میتوانید از طریق گزینه مود آن را به حالت سرمایش تغییر دهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 شهریور 1395

سلام وقتتون بخیر من سرویس کار سرمایشی و… هستم کمبرسور گری مدل 24000هایلی 417چند بیتیو هست میخام تعویض کمبرسور کنم …یا میشه شماره تعمیر کار فنی تون رو برام برارید ممنون شما شمارم 09111149550 حسن نیا

حسن حسن نیا
15 شهریور 1395

    سلام
    تعویض کمپرسور کار کاملا تخصصی هست که پیشنهاد میدم به هیچ عنوان اگر تجربه کافی ندارید اقدام به این کار نکنید مهمتر از تعویض کمپرسور پیدا کردن علت سوختن کمپرسور قبلی است پس حتما این کار را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری شهرتان یا یک تعمیرکار کولر گازی گری حرفه ای و باتجربه بسپارید.

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 شهریور 1395

با سلام و خسته نباشید
من یک کولر گازی گری دارم که ما به دلیل تعمیرات پنل رو باز کردیم.و بعد از نقاشی اونرو توسط متخصص نصب کردیم سرجاش.یک هفته اسپیلت بدون ایراد کار می کرد.ام بعد از یک هفته از پنل شروع به ابریزی کرد.چندتا تعمیرکار اومد دید و گفت پنل تراز هست و درست.اب داخل لوله درین میره اما بعد از 5دقیقه دیگه نمیره.انگار خلع شده.علت چی میتونه باشه؟ما لوله رو هم فنر زدیم و تا 15 متر باز بود.چون لوله های درین به فاضلاب متصل هستند.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم.

محمد رضا یعقوبی
13 شهریور 1395

    سلام
    این مورد باید توسط کارشناس دقیقا برسی بشه که مشکل اصلی از کجاست ولی شما خروجی لوله رو تست و از باز بودن وشیب داشتن مطمن شوید اگر باز هم حل نشد لوله خروجی اب را تا یک متر بعد از پنل داخلی کولر گازی عایق کنید و نتیجه را از همین طریق گزارش بدین

    کارشناس 1: پیرنیا
    13 شهریور 1395

با سلام من قصد دارم یک نمایندگی کولر گازی گری در اصفهان بزنم،البته ناظر و طراح تاسیسات مکانیکی پایه 2 هستم و تا حدودی تجربه دارم.اگر امکان داره راهنمایی کنید

رضا الله بخشیان
10 شهریور 1395

    سلام
    شما باید با دفتر نمایندگی کولر گازی گری در تهران تماس حاصل کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 شهریور 1395

سلام .آیا کمپرسور کولر گازی گری ساخت شرکت میتسوبیشیه؟

آرش محمدی
8 شهریور 1395

    سلام
    کمپرسور کولر گازی گری نسبت به مدل های مختلف آن برند های مختلفی است

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 شهریور 1395

سلام کولرما36000هزارمی باشدازپنج شنبه خاموش شدتعمیرکارآوردیم گفتندفن سوخته می باشد فن جدید خریدیم ولی متاسفانه هرنیم ساعت به حالت فن می افتدوصدای فن هم درمی آیدمشکلش چیه لطفاراهنمایی کنین هوابسیارگرم می باشد

عبدالرحیم قاطع
6 شهریور 1395

    سلام
    دوست عزیز منظورتون از فن کدوم فن ؟ فن داخلی کولر گازی یا فن بیرونی و اگر میتونید اطلاعات دقیق تری برای راهنمایی ارایه کنید و در غیر این صورت حتما باید تعمیرکار کولر گازی گری از نزدیک کولر رو چک کنن

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 شهریور 1395

با سلام،،،،نزدیک به سه ماه است کولر گری بیست و چهار هزار خریدم و از زمان نصب تا الان ریزش اب داره و همچنین آب رو پرتاب میکنه ،،،طوری ریزش ابش زیاده که گچ خونه م خراب شده وچند بار هم با نصاب تماس گرفتم که راه حلی پیدا نکرد،،،ضمنا کولر من گارانتی هم داره که نصاب گفتن باید یک قطعش تعویض بشه که تا الان اینکارو نکردن ،،،،لطفا بنده رو راهنمایی کنین تا سریعتر بتونم مشکل کولرم رو برطرف کنم چون هم گچ خونه م خراب شده هم ارامش ندارم به علت پرتاب اب ،،،،ممنونم،،،ازستان کرمان براتون پیامک میفرستم

علی دادخدایی پور
3 شهریور 1395

    سلام
    تمام هماهنگی های تعمیراتی باید با نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری شهرستان خودتان انجام شود و در صورت هرگونه عدم رسیدگی و شکایت میتوانید این مشکل را با نمایندگی گری تهران درمیان بگذارید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 شهریور 1395

سلام خسته نباشید
بهترین نوع کولر اسپلیت گری فقط سرمایش چه مدلی هست از نظر شما؟
به من نوع G matic رو گفتن خیلی خوبه فقط همین جی ماتیک سه نمونه رو خودم دیدم
G matic H – G matic N – G matic E لطفا راهنماییم کنید تا بهترینش رو خریداری کنم

منصور
21 مرداد 1395

    سلام
    این مدل های کولر گازی گزی تقریبا در یک رنج است و برای اطلاعات دقیق درباره مشخصات فنی و قیمت باید به نمایندگی کولر گازی گری مراجعه کنید یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 مرداد 1395

سلام در مورد کولر گازی گری 24000 میشه طوری تنظیمش کرد که مثلا دمای سالن به 25 که رسید اتوماتیک خاموش بشه یه مدت که گذشت هوای سالن رو به گرمی رفت باز اتوماتیک روشن بشه؟؟؟؟

علی رمضانپور
19 مرداد 1395

    سلام
    سیستم کارکرد تمامی کولر گازی ها به همین شکل است که شما منظورتون هست وقتی مثلا temp را روی 22 قرار میدید دما را به 22 رسانده و کمپرسور خاموش شده وقتی هوا گرم شد دوباره روشن میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 مرداد 1395

سلام split gree 30000 power j30c3گرفتم صدای اون زیاده فن هم رو کمترین حالته ! مشکل از کجاشه

علي جاويدان
19 مرداد 1395

    سلام
    با نمایندگی کولر گازی گری محل زندگی خود تماس بگیرید تا بازدید کنند به این شکل نمیتوان عیب را تشخیص داد

    کارشناس 1: پیرنیا
    19 مرداد 1395

سلام کولر گری 9000دارم بعد حدود 2ساعت کارناگهان فشارپرتاب باد شدید وروی صفحه مانیتورعلامت H6 ظاهر وسپس خاموش با نمایندگی تماس اما متاسفانه پاسخگو نبودند چکار کنم

محمود جهانگیری
28 تیر 1395

    سلام
    این ارور مربوط به فن یونیت داخلی است رمانی که فن در دور بالاتر یا پایین تری از میزان تعیین شده کار کنید این ارور نمایش داده میشود به دلیل تخصصی بودن برطرف کردن این عیب شما میبایست با نمایندگی تعمیرات کولر گازی گری تماس گر فته و مشکل خود را درمیان بگذارید

    کارشناس 1: پیرنیا
    30 تیر 1395

سلام یک کولر گری ٣٠٠٠٠ دوتکه دارم از ساعت یازده صبح الی شش بعداز ظهردر فصل تابستان ارور E6 میزنه ولتاژ برق ٢٢٠ ولت است در ضمن کابل ارتباطی بین دو پانل را عوض کردم ولی تغییر نکرد به تمام تعمیر کاران کولرگازی گری در شهرستان مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم

عبدالله باقري اصل
25 تیر 1395

    سلام
    توجه کنید زمانی که کولر شما با مشکل مواجه میشود دقبقا زمانی است که دمای هوا در بالاترین حد خودش قرار داره که بیشتر کولر هایی که مشکل دارند در این ساعت از کار میافتند حتما چک کنید که کندانسور در جای مناسبی نصب شده باشد (از نظر تایش افتاب و تخلیه هوا) و اینکه از تمیز بودن و سرویس شدن به موقه کندانسور و پنل داخلی اطمینان حاصل کنید و دقت کنید که گاز دستگاه شما سالم و کامل باشد
    البته احتمال مشکل داشتن کمپرسور هم وجود دارد که این در مرحله اخر و احتمال کمتری دارد که بعد از چک کردن این موارد در صورت برطرف نشدن با یک تعمیرکار کولر گری مشورت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    25 تیر 1395

سلام من یه کولر گری ۳۰۰۰۰گرفتم بعد از دو ماه استفاده یه هویی خاموش میشه بعد دوباره رو شن می کنم بعد از پنج دقه دوباره خاموش میشه لطفا راهنماییم کنید مشکل از چیه راستی بعد از خاموش شدن روی نمایشگر کولر دمای ۳۱ نشون میده

محمد حسین
19 تیر 1395

    سلام
    با این اطلاعات هیچ گونه راهنمایی نمیشه کرد باید حتما کولر توسط تعمیرکار کولر گری بازدید شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 تیر 1395

باسلام
کولر گاری 24000 داریم چهار ساعت روشن است و باد سرد میده بعد از آن موتورش از کار می افته و فقط فن آن کار میکنه

مهدی شیروانی
10 تیر 1395

    سلام
    با این اطلاعات کم نمیتوان به عیب دستگاه پی برد ولی اگر مطمن هستید که این کاربه صورت طبیعی انجام نیمشود یعنی کولر زمانی که دمای اتاق شما را به اندازه کافی میرساند قطع میشود با یک تعمیرکار مشورت کنید
    البته قبل از ان در صورت امکان حتما با مراجعه به قسمت اموزش نسبت به سرویس کولر اقدام کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    10 تیر 1395

سلام اگه موتور فن داخلی سوخته باشه
راه تشخیص دادنش چطوریه،،، و قیمت تعویضش چقدره.؟
اگه میشه راهنمایم کنید

امیرمحمد رمضانی
9 تیر 1395

    سلام
    اگر تعمیرکار باشید به راحتی قابل تشخیص است ولی به صورت تئوری قابل توضیح دادن نیست حتما باید با یک تعمیرکار مشورت کنید کار نکردن موتور فن همیشه دلیل یر سوختن ان نیست
    نسبت به توان و ظرفیت و مدل دستگاه قیمت های مختلفی دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 تیر 1395

از کجا بفهمم که برد دستگاه با مشکل مواجه شده؟؟

امیرمحمد رمضانی
9 تیر 1395

    سلام
    از راه تست کردن باید فهمید اگر برد فرمان صادر نمیکند و فرمان نمیگیرد یا اینکه فرمان ها را ناقص صادر میکند دچار مشکل شده و لفظ سوختن نیز برای برد درست نیست چون شاید تمامی این اشکلات از به مشکل خوردن یک خازن یا مقاومت روی برد به وجود امده باشد پس حتما باید در این زمینه با یک تعمیرکار مشورت کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    9 تیر 1395

    باسلام‌ کولر ما ‌که ۴ ماه‌ کارکرده‌ از پنل‌ ان ‌اب‌ ریخته ‌می‌شود‌ علت ‌ان ‌چیست

    غلامرضا‌ارجمند
    27 خرداد 1399

به قسمتکد خطا مراجعه کردم انگلیسی بود لطفا راهنمای کنید

امیرمحمد رمضانی
7 تیر 1395

    سلام
    این ارور مربوط به موتور فن داخلی است یا عدم کاردکرد آن
    این موارد را چک کنید
    سیم ترمینال قطع نشده باشد
    موتور را بادست بچرخانید شاید جام کرده باشد
    برد دستگاه با مشکل مواجه شده است
    یا در آخر اختمال سوختن موتور قن داخلی هست

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 تیر 1395

خوب برای رفع باید چیکارکنم

امیرمحمد رمضانی
7 تیر 1395

سلام یه کولر گازی اسپیلت خریدم ، ولی هر وقت میخواهم روشن کنم ،دودقیقه کارمیکنه بعدش روی نمایشگرش H6 را نشان میده میخواستم بدونم مشکل کولر اسپیلت چیه؟

امیرمحمد رمضانی
7 تیر 1395

بسیار عالی میباشد.

سیدمهدی موسوی
3 تیر 1395

بهترین وضعیت کولر گری ۳۶۰۰۰ که سر کنه تو چه حالتی هست?

سیدمهدی موسوی
3 تیر 1395

    سلام
    کولر گازی اصلی ترین کازش تولید سرما است و یهترین حالت دستگاه نسبت به شرایط آب و هوایی شما متغییر است مثلا اگر در مناطق مرطوب هستید باید در حالت dry یا رطوبت گیر استفاده کنید
    ولی کلی ترین و بهترین حالت ممکن برای کولر گازی تنظیم اون روی درجه 20 تا 22 درجه است چون این درجه درجه اسایش ما انسانهاست که نه احساس سرما کرده و نه عرق میکنیم .

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 تیر 1395

      سلام خدمت دوست گرامی حالت dry به هیچ عنوان برای مناطقی با درصد رطوبت بالا نباید استفاده شود و باید در حالت cool باشد حتما

      j.sh
      5 آبان 1398

سلام اسپلیت ۲۴۰۰۰ گری دارم پرتاب بادش خود ب خود کم و زیاد میشه

مجید تدین
25 خرداد 1395

    سلام
    2 حالت وجود دارد
    1- دستگاه شدیدا به سرویس نیاز دارد که در صورت توان میتوانید به قسمت آموزش سایت مراجعه و از آموزش تعمیر کولر گازی استفاده کنید یا با تماس با دفاتر تعمیرگاهی درخواست سرویس کنید
    2- خرابی موتور فن بلور یا برد فرمان کولر گازی شما که برای تشخیص دقیق نیاز به بازدید تعمیرکار نمایندگی کولر گازی گری است
    با تشکر

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 خرداد 1395

    با سلام ریموت کنترل روی حالت اتومات هست از این حالت خارج کنید

    j.sh
    5 آبان 1398

با سلام من اسپیلیت گری خریدم گارانتی دار. نمایندگی اسپیلیت گری گنبد بعد از ده روز برای نصب اومدن ولی متاسفانه کارت گارانتی در دستگاه من موجود نبوده یا توسط فروشنده تحویل داده نشده یا تو حمل و نقل گم شده.حالا راهی برای المپنی کارت گرفتن موجود هست یا نه اگه هست چطوری .با تشکر

ناصر سارلی
5 خرداد 1395

    سلام
    متاسفانه فقط از طریق فروشگاهی که خریداری کردید امکان پیگیری هست

    محمد پیرنیا
    6 خرداد 1395

سلام کولر گازی من همش از زیرش اب میده تو تابستان مشکلش چی میتونه باشه

فرزاد
5 اردیبهشت 1395

    سلام به شما کاربر گرامی
    ابریزش کولر دلایل قراوانی دارد که یکی از انها کمیود با نبود گاز سیستم است ولی با زمانی که کولر توسط یک متخصص بازدید نشود نمیتوان نظر قطعی داد

    admin2
    6 اردیبهشت 1395

      سلام من یک کولری گازی پنجره ای بیست و پنج هزار (پنجره ای ) دارم ترمستات ش خراب شده هر جایی گشتم پیدا نکردم تورو خدا راهنمایی کنید از کجا میتونم پیداش کنم

      فاطمه حیاتی
      27 فروردین 1399

      سلام اگه مشکل از ترموستات باشه یه ترومستات کولر 24000هم بزاری ایرادش برطرف میشه

      عباس زینلی
      18 اسفند 1399

    سلام مشکلی نداره دوتا لوله ی پانلت که تو خونه وصله خب عایق نشده.پانلت رو در بیار لوله ی خود پانل که متصل میشه به لوله ای که میره به قسمت موتوذ با چسپ مخصوص که میپیچن دورش عایقش کن تا رطوبت دورش جمع نشه

    مصطفی
    18 اردیبهشت 1395

      بله شماهم درست میگین این هم یکی از دلایله ابریزی کولر گازیه

      admin2
      18 اردیبهشت 1395

      سلام
      من کولرم پشت پنجره ای ۲۵۰۰۰گریه متاسفانه بدلیل هوای گوگردی منطقه آواپراتورش از بین رفته چندین جا مراجعه کردم موفق نشدم گیر بیام ..شما قطعات هم میفروشین؟

      علی یوسفی
      23 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      24 تیر 1400

    سلام خسته نباشید میشه یه قسمت اشنایی با کنترل اسپیلت گری هم بزارید …

    سالاری
    31 شهریور 1395

      سلام
      ما در قسمت آموزش سایت یک آموزش مفصل درباره نحوه استفاده از ریموت کنترل قرار داده ایم که با جستجو در سایت امکان مشاهده آن وجود دارد.

      کارشناس 1: پیرنیا
      31 شهریور 1395

    سلام ریموت کنترل ما مادر رو شماره ۲۵ثابت مونده بالا پایین نمیره اصلا کنترل سالمه علامت torbo رنگ قرمز رو صفحه کولر هست کولر گری مدل ۳۶هزار

    parisa rzaii
    15 خرداد 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس