ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر کولر گازی هیتاچی (HITACHI)

جهات دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی هیتاچی، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. هماهنگی جهت اعزام تکنسین، در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت. در حال حاضر خدمات نصب کولر گازی در این مرکز ارائه نمی‌شود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی هیتاچی

مجموعه تخصصی کاراباما، با هدف خدمت رسانی به دارندگان همه برندهای کولر گازی و با درک اولویت تعمیر اصولی این دستگاه به ویژه در ماه‌های گرم، سال‌هاست که تمامی خدمات مرتبط با کولر گازی هیتاچی را ارائه می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه شناخت کافی نسبت به سیستم این دستگاه دارند و می‌توانند آن را به درستی عیب یابی و با کیفیتی بی نظیر تعمیر کنند. افزون بر این، با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمت مورد نظر شما در سریع‌ترین زمان ممکن و حتی در روز ثبت درخواست فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر کولر گازی هیتاچی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج کولر گازی هیتاچی

1. خنک نکردن کولر گازی هیتاچی

خنک نکردن کولر ممکن است در اثر کم شدن حجم گاز مبرد این دستگاه باشد. در صورتی که حجم گاز نرمال بود، ممکن است برد، ترموستات، کندانسور، سنسور حرارتی، موتور یا برخی دیگر از اجزاء داخلی کولر دچار خرابی و ایراد شده باشد.

2. نشت آب از کولر گازی هیتاچی

نشتی آب در شرایطی که دستگاه خاموش است، عموما ناشی از کثیف بودن فیلتر است. زمانی که فیلتر کثیف باشد، کولرگازی در حین کار یخ می‌زند و در زمان خاموشی دستگاه، یخ‌ها کم کم آب می‌شوند. به این ترتیب شاهد نشت آب از دستگاه خواهید بود.

3. خاموش نشدن اتوماتیک کولر گازی هیتاچی

در صورتی که دستگاه به دمایی که تنظیم کرده‌اید می‌رسد اما خاموش نمی‌شود، ترموستات، فیلترها، سنسور، فن کولر،سیستم مرکزی کولر و کنترل‌های الکترونیکی باید مورد بررسی قرار بگیرند.

4. خاموش شدن ناگهانی کولر گازی

خاموش شدن ناگهانی می‌تواند به دلیل خرابی اجزاء داخلی کولر، ایراد پیدا کردن کنترل الکترونیکی، کثیف شدن فیلترها، خرابی برد و معیوب شدن ترموستات و کمپرسور رخ بدهد.

تعمیر تخصصی کولر گازی هیتاچی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. صدای زیاد از کولر گازی هیتاچی

در صورتی که کولر شما صدای خیلی بلندی دارد به حدی که موجب سلب آسایش اعضای خانواده شده، لازم است از یک تکنسین کمک بگیرید. ایراد پیدا کردن فن، بیلبورد فن یا پروانه فن می‌تواند باعث ایجاد صدای بلند در کولر گازی شود.

6. برفک زدن کولر گازی هیتاچی

برفک معمولا در بخش اواپراتور تشکیل می‌شود و در بسیاری موارد به دلیل کم شدن حجم گاز دستگاه است. کثیف شدن صافی اواپراتور یا ایراد پیدا کردن کمپرسور و لاستیک‌های لرزه گیر کپرسور نیز می‌توانند عامل برفک زدن باشند.

7. کار نکردن دور تند کولر گازی هیتاچی

هنگام بروز این مشکل اولین مواردی که باید مورد بررسی قرار بگیرند، کلید و پنل دستگاه هستند. ساده‌ترین دلیل کار نکردن دور تند کولر می‌تواند خراب شدن دکمه آن باشد و در بدترین حالت ممکن است موتور دستگاه نیم سوز شده باشد. لازم است یک تکنسین ماهر این مشکل دستگاه را مورد بررسی قرار بدهد.

8. برق داشتن بدنه کولر گازی

برق داشتن بدنه ناشی از لخت شدن سیم‌های رابط دستگاه و اتصالی با بدنه است. تکنسین برای برطرف کردن این مشکل سیم کشی داخلی را بررسی خواهد کرد و ممکن است بخشی از سیم پیچی را عوض کند.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای کولر گازی هیتاچی

کولر-گازی
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی هیتاچی

به دنبال تعمیرکار کولر گازی هیتاچی (HITACHI) هستید؟ با توجه به عدم حضور نمایندگی لوازم خانگی برندهای مطرح در کشورمان از جمله نمایندگی هیتاچی، نیاز به نصب، سرویس و تعمیرات باکیفیت این دستگاه توسط برخی مراکز خدمات لوازم خانگی برطرف شده است. یکی از این مراکز، کاراباماست که برای دستگاه‌ها و برندهای مختلف تکنسین‌های متخصص دارد.
به این ترتیب در صورتی که درخواست تعمیر کولر گازی هیتاچی را در وبسایت مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی کاراباما یا از طریق تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید، تکنسینی به منزل‌تان اعزام می‌شود که در زمینه همین برند و دستگاه تخصص دارد. کاراباما برای کسب رضایت صد در صدی مشتریان، تمام تلاش خود را به کار بسته است.

مشکلات متداول کولرگازی هیتاچی

در خوش ساختی و کیفیت بالای کولر گازی هیتاچی حرفی نیست. با این حال، هر وسیله‌ای می‌تواند به دلیل استفاده نادرست یا گذشت زمان و استفاده طولانی مدت دچار خرابی شود. برخی از شایع‌ترین مشکلاتی که دارندگان این دستگاه تجربه می‌کنند، عبارتند از:

  • نداشتن سرمای کافی
  • نشت آب از یونیت داخلی
  • تولید صدای زیاد
  • روشن نشدن دستگاه
  • یخ زدن پنل

طبیعی است که این فهرست کامل نیست و ممکن است شما با مشکلات دیگری در این دستگاه مواجه شوید. در هر صورت اگر به هر یک از این مشکلات یا ایرادات دیگر برخوردید، حتما از یک مرکز مجاز تعمیرات کولرگازی کمک بگیرید تا دستگاه‌تان به طور اصولی تعمیر و مجددا راه اندازی شود.

کاراباما کدام قطعات کولر گازی هیتاچی را تعمیر می‌کند؟

تعمیر قطعه، در صورت امکان، به صرفه‌ترین و کم هزینه‌ترین راه حل برای راه اندازی مجدد دستگاه است. با این حال ممکن است تکنسین بعد از بررسی دستگاه‌تان به این نتیجه برسد که تعمیر قطعات کولر گازی هیتاچی انتخابی منطقی نیست و در آینده هزینه‌های بیشتری به شما تحمیل خواهد کرد.

برخی از قطعات که توسط متخصص ما تعمیر یا تعویض می شوند عبارتند از:

  • برد کنترل اصلی
  • برد کنترل دما
  • برد رله
  • ترموستات
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • ترمیستور
  • اورلود

نصب کولر گازی، تخصص و تجربه می‌خواهد

نصب کولر گازی هیتاچی باید به صورت اصولی انجام شود تا در آینده کارکرد دستگاه تحت تاثیر قرار نگیرد و متحمل صرف هزینه های اضافی برای تعویض قطعات یا تعمیر نشوید. برخی از مهم‌ترین مواردی که می‌بایست هنگام نصب دستگاه به آن توجه داشت بارتند از:

  • تراز بودن کولر گازی
  • وکیوم کردن
  • نحوه جا به جایی دستگاه
  • فضای باز اطراف دستگاه
  • ایمن سازی صفحه نصب
  • لوله کشی و اتصالات برق

تعمیر کولر گازی هیتاچی در منزل

تعمیر کولر گازی هیتاچی در منزل و محل از جمله خدماتی است که توسط تکنسین‌های مجموعه کاراباما به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود. در صورتی که دستگاه شما روشن نمی‌شود، سر و صدای زیادی دارد، سرمای مطلوبی ندارد، به طور ناگهانی خاموش می‌شود، آبریزش دارد، روی لوله‌ها یخ می‌زند، دستگاه نیاز به شارژ دارد و … لازم است اسپلیت شما توسط یک تکنسین متخصص بررسی و عیب یابی شود.

ضمانت تعمیرات کولر گازی هیتاچی (HITACHI)

تکنسین‌هایی که به استخدام کاراباما درمی‌آیند یک سری فیلتر فنی را پشت سر گذاشته‌اند و دانش فنی آنها تایید شده است. از این رو کاراباما نسبت به کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، اطیمنان کافی دارد.

با این حال، به دلیل اهمیت آرامش خاطر خانواده‌ها برای این مرکز، تمامی خدمات همراه با یک ضمانت 6 ماهه به عنوان خدمات پس از فروش کاراباما ارائه می‌شوند.

اگر در طول 6 ماه پس از تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه‌تان، مشکلی که تعمیرکار کولر گازی هیتاچی برطرف کرده، تکرار شد بار دیگر دستگاه‌تان را بدون دریافت هزینه تعمیر خواهیم کرد.

سرعت عمل در ارائه خدمات

با توجه به حضور تعمیرکاران کولر گازی هیتاچی در سراسر شهر، امکان تعمیر دستگاه حتی در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. در واقع می‌توان گفت که سرعت عمل در ارائه خدمات، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های کاراباماست به این دلیل که ما در کاراباما از چالش‌های حاصل از خرابی و فوریت تعمیر برخی دستگاه‌ها به خوبی مطلعیم.

از زمان تماس با شماره تلفن مرکز یا پر کردن فرم آنلاین برای ثبت درخواست، تنها 15 دقیقه زمان می‌برد تا هماهنگی‌ها جهت ارائه سرویس مورد نظرتان انجام شود. می‌توانیم به جرات بگوییم که خدمات دریافتی از کاراباما را با نمایندگی هیتاچی هم تجربه نخواهید کرد.

خدمات تعمیر کولر گازی در کدام مناطق کشور انجام می‌شود؟

تهران، گیلان، البرز، اصفهان، فارس، قم و مازندران استان‌هایی هستند که در حال حاضر تحت پوشش خدمات کاراباما قرار دارند. البته که فهرست مناطق تحت پوشش به همین جا ختم نمی‌شود و تلاش‌ها برای گسترش خدمات به سایر نقاط کشور ادامه دارد. کاراباما بر این عقیده استوار است که تمامی خانواده‌های ایرانی به خدمات باکیفیت لوازم خانگی دسترسی داشته باشند.

در صورتی که ساکن یکی از استان‌های عنوان شده هستید و به خدمات پس از فروش کولر گازی هیتاچی یا نمایندگی این برند دسترسی ندارید، خیلی ساده درخواست خود را با پر کردن فرم آنلاین در وبسایت کاراباما ثبت نمایید و منتظر هماهنگی‌ها بمانید. تماس با شماره تلفن مرکز نیز دیگر شیوه ثبت درخواست است.

تعمیر کولر گازی هیتاچی در تهران

بیش از 11 سال است که نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی هیتاچی در شرق تهران، شمال، جنوب و غرب و تمامی محله‌های تهران ارائه می‌شود. خرابی کولر به ویژه در فصل تابستان با چالش و سختی زیادی همراه است. کاراباما با علم به این موضوع، سرعت عمل را در ارائه خدمات خود همواره مد نظر دارد.

در صورتی که ساکن تهران هستید و کولر گازی هیتاچی دارید، می‌توانید با ثبت درخواست آنلاین در همه ساعات شبانه روز یا تماس با شماره تلفن مرکز تخصصی کاراباما بین ساعات 7 صبح تا 12 شب از خدمات کاراباما بهره‌مند شوید.

کاراباما کدام مدل های کولر گازی هیتاچی را تعمیر می کند؟

تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر اسپلیت، انواع مدل‌های مختلف کولر گازی هیتاچی را تعمیر خواهند کرد. بهرست مدل‌های این برند را در زیر می‌بینید:

  1. مدل RAS-14QHA
  2. مدل RAK-60PPA
  3. مدل RAS-S24HPA
  4. مدل RAK-50PPA
  5. مدل RAS-S18CPA
  6. مدل RAS-36QHA
  7. مدل RAS-S30HPA
  8. مدل RMB012HCHA2E
  9. مدل RAM90QH5
  10. مدل RAK-60PPA T

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام. وقت بخیر.. دوستان اطمینان کنید به کاراباما ضرر نمیکنید چون هم کیفیتش در سطح نمایندگی تعمیر کولر گازی هیتاچی عه و هم ضمانت 180 روزه داره کاراشون.. یعنی امتحانش ضرری نداره…

محمدجواد ملیحی
14 اسفند 1401

سلام ضمن عرض وقت بخیر
کولر گازی 24000 هیتاچی داریم که بدلیل برخورد شی خارجی چند پره از پروانه داخلی پنل شکسته آیا پروانه پنل قابل تعویض هستش الان موقع روشن شدن لنگ میزنه خواهش میکنم راهنماییم بفرمایید
سپاسگزارم

فرهاد زهی سعادت
16 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر عزیز
    جهت بررسی مشکل بهتر است با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

سلام. من دو تا اسپلیت 12000 هیتاچی داشتم که متاسفانه دزد کمپرسور های آونها رو از حیاط باز کرده و برده خواستم ببینم می تونم براشون کمپروسر تامین کنم؟
ممنون

مريم آزاد
7 خرداد 1399

سلام خسته نباشید کولر گازی ما ی مدته کار میکنه ولی خنک نمیکنه مثل قبل ی ساعت طول میکشه

امیر عابدینی
30 تیر 1398

با سلام
مدل کولر گاری بنده 24000می باشد .برق داخل پنل میاد ولی از کنترل فرمان نمی گیرد.چراغ سبز روی پنل 13بار چشمک میزنه .لطفا راهنمایی بفرماید.

امیر مبارک
22 اسفند 1397

قیمت برد دستگاه چقدره ؟ و آیا میتونین برد رو ارسال کنین برای ما؟ پشت کلید روشن خاموش کل دستگاه که درون پنل داخلی هست برق وجود داره و کلید هم سالمه . وای چهارتا کانال داخل رو با فازمتر چک میکنیم برق نداره . قبلشم بگم احتمالا فاز شدن نول ساختمانمونم وجود داشت . ممنون میشم راهنمایی کنین .

امین وثوق
12 تیر 1396

سلام . بنده سال 89 یک کولر هیتاچی خریدم و امثال متوجه شدیم که روشن نمیشه.چند ماه پیش بدلیل فاز شدن ارت نول ساختمان به صورت خفیف ال سی دی خونمون سوخت و مجبور به تعویض بردتلوزیون شدیم . الان متوجه شدیم که کولرمونم کار نمیکنه . متاسفانه بالغ بر 20 جا تلفن کردیم در گیلان و متاسفانه تمام بزرگواران یا فروشنده لوازم کوچک هیتاچی هستند یا ابزار هیتاچی یا کولرهای صنعتی هیتاچی و به صورت کاملا چشم تو چشم میگن که ما هیچ اطلاعاتی در باره خدمات پس از فروش کولر هیتاچی نداریم . به تهران نمایندگی آزادی هم زنگ زدم در جواب میگه خدمات هیتاچی در شهرستان موجود نمیباشد و چون ماکر معروفی نیست داره جمع میشه ما هم بدلیل داشتن کولرهای قدیمی فعلا سرکار هستیم . دوستان گرامی که این متن رو میخونند .در صورت وجود فردی در گیلان که آشنا به کولر هیتاچی هست و قطعات رو میتونه تهیه کنه با شماره 09383204091 تماس بگیره . که من بیشتر از این از خرید کولر هیتاچی پشیمون نشم . ممنون

امین وثوق
12 تیر 1396

سلام . کولر هیتاچی روشن نمیشه . برق داره ولی روشن نمیشه . چه احتمالاتی وجود داره . نمایندگی در رشت شمارشو اگر به خطم مسج کنین ممنون میشم . ۰۹۳۸۳۲۰۴۰۹۱

امین لولمانی
8 تیر 1396

    سلام
    امکان خرابی در برد فرمان وجود دارد یا عمل کردن یکی از فیوز های روی برد

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 تیر 1396

ببخشید اما یک نصاب گاززده چون مقداری کم کرده بود . روزها عالی سردمیکند ولی شبها برفک میزند و پرتاب باد کم می شود و هوا نسبت به روز گرم می شود گفتم شاید کم گاز زده باشد اگه استانداردش را بدونیم میشه بهش بگیم بیاد چک کنه.در منطقه ما نمایندگیوجود ندارد

کیوان
20 خرداد 1396

    سلام
    امکان خرابی در برد فرمان کولر گازی یا فن بلوور داخلی وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 خرداد 1396

سلام اگه میشه لطف کنید معادل غیر وزنی 2.51 کیلوگرم گازبرای موتور هیتاچی 30000 را به روشهای غیر وزنی بنویسید. با تشکر

کیوان
16 خرداد 1396

    سلام
    این امکان برای ما وجود ندارد شما میتوانید از راه های دیگر شارژ گاز استفاده کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 خرداد 1396

سلام کولر گازی هیتاچی 30000 داریم چون در منطقه ما نمایندگی وجود ندارد توسط نصاب های معمولی گازگیری شده اما شب ها پنل داخلی یخ می زند مشکل چیست؟ لطفا راهنمایی کنید. باز هم تکرار میکنم در شهرستان ما نمایندگی وجود ندارد و با نزدیکترین نمایندگی نیز حدود 200 کیلومترفاصله داریم.

کیوان
10 خرداد 1396

    سلام
    یخ زدن کولر گازی دلایل زیادی دارد که ما اموزشی برای دلایل یخ زدن کولر گازی تهیه کرده ایم که حتما این اموزش را مطالعه و در صورت ابهام سوال را در همانحا در مطرح کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 خرداد 1396

سلام
ممنون میشم شماره دفتر مرکزى فروش کولرهاى گازى هیتاچى رو بگید؟ (نمایندگى رسمى رو میخوام که محصولات رو به شهرستانها پخش میکنن)
با یکى از نمایندگیهاى شهرستانها به مشکل بر خوردم میخواستم موضوع رو با نمایندگى مرکزى مطرح کنم

فاطمه جعفرى
23 فروردین 1396

    سلام
    دوست گرامی ما در زمینه فروش محصولات هیتاچی هیچ گونه اطلاعاتی نداریم لطفا با نمایندگی رسمی فروش در شهرستان یا مراکز استان تماس بگیرید

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

سلام کولر هیتاچی اسپیلت ۳۰۰۰۰ دارم که کنترل آن خراب شده احتیاج به یه کنترل اصلی دارم حتی اگر دست دوم باشد

امین خنیفر
25 اسفند 1395

    سلام با دفاتر تعمیرگاه تماس برقرار کنید یا به نمایندگی رسمی کولر گازی هیتاچی در شهر یا شهرستان خودتان مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 فروردین 1396

سلام. کولر گازی هیتاچی مدل ۳۰۰۰۰داریم .چراغ سبزش روشن شده ،فیلترش هم تمیزه..لطفا راهنمایی کنید که علتش چیه؟!!

مهدی پهلوان نژاد
8 شهریور 1395

    سلام
    شما باید مشخصات کاملتری از خرابی کولر گازی برای راهنمایی و تعمیر کولر گازی هیتاچی ارایه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 شهریور 1395

با سلام
کولر گازی هیتاچی داریم که خنک نمی کند…

سید امید علوی
22 خرداد 1395

    با سلام اگر در تهران هستید میتوانید با دفتر تعمرگاه به شماره 88304434 تماس بگیرید برای تعمیر کولر گازیتون

    کارشناس 1: پیرنیا
    22 خرداد 1395
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس