ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG)

به منظور دریافت خدمات تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در تهران و سایر شهرها، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدماتی که می‌خواهید حدود 15 دقیقه زمان می‌برد.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی
ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ

1. خرابی یخساز یخچال سامسونگ

خرابی یخساز یکی از رایج‌ترین مشکلات یخچال فریزر است. قطعه آب ورودی، خرابی قطعات الکتریکی، انسداد فیلتر یخچال و حتی خاموش بودن دکمه یخساز برخی از عوامل خرابی یخساز یخچال هستند.

2. سر و صدای زیاد یخچال سامسونگ

در بسیاری مواقع سر و صدای یخچال طبیعی است؛ با این حال صدای بیش از حد و آزاردهنده یخچال می‌تواند در اثر خرابی یک قطعه یا قطعاتی در یخچال باشد. در اکثر مواقع مسبب سر و صدای زیاد یخچال موتور فن اوپراتور است که در اثر فرسودگی و سرویس نکردن دوره ای یخچال، خشک و فرسوده شده و صدای آزار دهنده‌ای را ایجاد می‌کند. اجزای دیگری مثل فن یخچال و پروانه‌های آن، موتور فن کندانسور و کمپرسور نیز می‌توانند عامل صدای یخچال باشند.

3. خنک نکردن یخچال سامسونگ

ایراد درب مانند چفت نشدن یا ایراد لاستیک دور درب، قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی در یخچال و قرار دادن مواد غذایی در مقابل فن های خروج هوا برخی از دلایل خنک نکردن یخچال هستند. به علاوه، خرابی قطعاتی مثل  کمپرسور و رله کمپرسور نیز می‌تواند عامل خنک نکردن یخچال باشد.

4. نشتی یخچال سامسونگ

نشتی یخچال یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که کاربران ا ین دستگاه تجربه می‌کنند. در غالب مواقع، نشتی در اثر انسداد لوله تخلیه یخچال رخ می‌دهد. ایراد لاستیک درب یخچال نیز دیگر دلیل نشتی این دستگاه است. تجمع هر ماده‌ای در این قسمت مانع محکم بسته شدن درب یخچال شده، و در نتیجه چگالش افزایش می‌یابد و شاهد نشتی یخچال خواهید بود.

تعمیر تخصصی یخچال فریزر سامسونگ خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. روشن نشدن لامپ یخچال

ساده‌ترین دلیل روشن نشدن لامپ یخچال، سوختن آن است! اما این احتمال نیز وجود دارد که پس از بررسی یخچال توسط تکنسین تعمیر یخچال معلوم شود که خرابی سوئیچ درب یا برد الکترونیکی عامل  اصلی روشن نشدن لامپ است.

6. داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

گرم شدن بدنه یخچال‌های جدید امری طبیعی تلقی می‌شود، اما در صورتی که گرا بیش از حد باشد، این احتما وجود دارد که کمپرسور یا موتور یخچال دچار مشکل شده باشد. معیوب بودن کمپرسور یا فشار زیاد روی آن می‌تواند عامل داغ شدن بدنه یخچال باشد.

7. بوی بد یخچال سامسونگ

بوی بد یخچال یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که کاربران این دستگاه تجربه می‌کنند. مواردی چون قرار دادن ظرف غذای بدون درب در یخچال، فاسد شدن مواد غذایی و عدم نظافت یخچال برای مدت طولانی برخی از دلایل بروز این مشکل هستند.

8. بسته نشدن درب یخچال سامسونگ

بسته نشدن درب یخچال از جمله مشکلاتی است که باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنید زیرا می‌تواند مسبب بروز مشکلات دیگر باشد. این احتمال وجود دارد که چیزی درون یخچال مانع بسته شدن درب می‌شود. تراز نبودن یخچال نیز از جمله عوامل بسته نشدن درب این دستگاه هستند. در صورتی که هر دو مورد را بررسی کردید و مشکل رفع نشد، حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال کمک بگیرید.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات یخچال سامسونگ (همراه با جدول هزینه‌ها)

سامسونگ (SAMSUNG) از جمله برندهای معتبر در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی است و با تولید محصولات باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. یخچال فریزر یکی از محصولات این برند است که به دلیل امکانات متنوع، کیفیت فوق العاده و طراحی زیبا طرفداران زیادی دارد.

هر دستگاهی ممکن است پس از مدتی با مشکل مواجه شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد. یخچال فریزر سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

نکته مهم آنکه، با توجه به حساسیت قطعات یخچال توصیه می شود در صورت خرابی دستگاه حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال سامسونگ کمک بگیرید و شخصا اقدام به رفع مشکل نکنید.

مرکز تخصصی کاراباما دارای میانگین 11 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر سامسونگ است و امکان تعمیر انواع مدل‌های دستگاه را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم خواهد کرد.

تعمیر بدون نقص یخچال فریزر

اگر برای تعمیر یخچال خود به کمک نیاز دارید و دسترسی به نمایندگی سامسونگ برای‌تان مقدور نیست، کاراباما در کنارتان است. متخصصان حرفه ای و باتجربه کاراباما می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاه‌تان برطرف شود.

از جمله مشکلات متداولی که نیاز به تعمیرکار یخچال سامسونگ دارد می‌توان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد.

مشکلات متداول یخچال که توسط کاراباما برطرف می‌شود

در صورت مشاهده هریک از موارد زیر می‌توانید برای تعمیر دستگاه خود روی کاراباما حساب کنید:

  • روشن نشدن یخچال فریزر
  • نشت آب از یخچال
  • یکسره کار کردن یخچال فریزر
  • خاموش شدن ناگهانی یخچال
  • خنک نکردن یخچال
  • منجمد شدن مواد غذایی داخل یخچال

کاراباما کدام قطعات یخچال فریزر را تعمیر می کند

لازم است بدانید، به منظور کاهش هزینه‌ تعمیر یخچال سامسونگ و همچنین رفاه حال مشتریان، اولویت تکنسین‌های کاراباما در ابتدا تعمیر بدون نقص قطعات است. تنها در صورتی که امکان تعمیرات وجود نداشته باشد یا قطعه سوخته باشد، اقدامات لازم برای تعویض و استفاده از قطعات اورجینال انجام خواهد شد.

برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر یا اگر لازم باشد تعویض می‌شوند عبارتند از:

  • برد الکترونیکی
  • اواپراتور و کندانسور
  • موتور یا کمپرسور
  • ترموفیوز
  • ترمودیسک
  • سنسورهای محیطی

چرا تعمیرات لوازم خانگی را به کاراباما بسپارید

تعمیرات یخچال سامسونگ
مرکز تخصصی کاراباما سال‌های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی سامسونگ را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات در ذهن مشتریان خود ثبت کند.

این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای و آموزش دیده توانسته  همگام با فناوری روز دنیا کار تعمیر یخچال فریزر در منزل و محل را با کیفیتی مطلوب مشتریان ارائه دهد.

هزینه تعمیرات یخچال سامسونگ (Samsung)

هزینه تعمیرات لوازم خانگی به موارد گوناگونی بستگی دارد و پس از بررسی دستگاه توسط تکنسین مشخص می‌شود. از فاکتورهایی که در تعیین هزینه تعمیر یخچال سامسونگ تاثیرگذار است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان خرابی دستگاه
  • نوع قطعه معیوب
  • هزینه ایاب و ذهاب
  • نوع و کیفیت قطعه جایگزین شده
  • مدل یخچال

نرخ خدمات تعمیر یخچال فریزر سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65.000 / 75.000
2تشخیص عیب در محل50.000 / 65.000
3بازدید دستگاه و عیب یابی در کارگاه120.000 / 150.000
4اجرت تعمیر یا تعویض سوئیچ لامپ – سرپیچ لامپ55.000 / 65.000
5تعویض رله استارت – اورلد – ترموستات95.000 / 115.000
6قطعی مدار سیم کشی و پانل – سنسور100.000 / 120.000
7تعویض اوپراتور – باز و بسته نمودن جهت جوشکاری (اجرت جوشکاری جداگانه است) در صورت سوراخ بودن یا توافق طرفین130.000 / 160.000
8تعویض کمپرسور – باز و بسته نموندن کمپرسور و نصب مجدد با جوشکاری و لوازم برقی و نصب120.000 / 150.000
9تعویض انواع کندانسور120.000 / 150.000
10تعویض فن اوپراتور – اجرت تعویض فن کندانسور (هرفن)95.000 / 115.000
11تعویض لوله موئی – ساکشن (در صورت دولول نبودن توافقی)95.000 / 115.000
13تعویض مخزن آبسرد کن – اجرت تعویض لاستیک پیچی دور درب یخچال معمولی75.000 / 85.000
14شستشوی مدار تبرید با مواد بجز (تعویض روغن)95.000 / 115.000
15شارژ گاز و نشت‌یابی350.000 / 500.000
16اجرت نصب به همراه ایاب ذهاب315.000 / 215.000

کاراباما در کدام مناطق کشور خدمات تعمیر یخچال فریزر را ارائه می دهد؟

خدمات نصب، سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در استان‌های مرکزی، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز، گیلان، اصفهان، قم و … ارائه می‌شود. با این حال، افزایش گستره جغرافیایی خدمات تعمیر از همان ابتدا یکی از اهداف کاراباما بوده است تا خانواده‌های بیشتری به خدمات باکیفیت تعمیرات دسترسی داشته باشند.

از این رو به زودی سایر استان‌های کشور نیز تحت پوشش خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کاراباما قرار خواهند گرفت. در صورتی که در یکی از استان‌های قید شده در بالا ساکن هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم آنلاین یا تماس با شماره تلفن مرکز ثبت نمایید و منتظر انجام هماهنگی بمانید.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG) در تهران

مرکز تخصصی تعمیرات کراباما خدمات خود را به تمامی نقاط استان تهران ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه تعمیرکاران و تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط تهران حضور دارند می‌توانند خدمات مورد نظرتان را در زمانی کوتاه و حتی در همان روز ثبت درخواست ارائه دهند. هر آنچه که از نمایندگی یخچال و ساید سامسونگ می‌خواهید با کاراباما دریافت کنید.

خدمات پس از فروش تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ

کاراباما با هدف اعتماد سازی برای مشتریان خود تمام خدمات و تعمیرات را تا ۱۸۰ روز گارانتی می‌کند. اگر یخچال فریزر شما پس از دریافت خدمات از کاراباما مجددا دچار همان مشکل شد، دستگاه شما بدون پرداخت هزینه مجددا تعمیر خواهد شد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

با عرض سلام و وقت بخیر یخچال ساید سامسونگ دارم طبقه اخرش (پایین) تمام مواد غذایی یخش آب شد و بقیه طبقات یخ داشت مشکل از کجاست ؟

سینا درویشی
15 دی 1402

    مشکل یخچال ساید سامسونگ ممکن است به دلیل مشکلات در خنک‌کننده یا سیستم فن باشد، که باعث ناپایداری دما شده و مواد غذایی طبقه پایین‌تر آب شده است. برای رفع مشکل، می‌توانید درجه حرارت یخچال را بازبینی کرده، سیستم خنک‌کننده را بررسی و اگر احتیاج به تعمیر دارد، تعمیر کنید.

    فائزه کریمی
    16 دی 1402

سلام یخچال سامسونگ داریم دماش رو۳هست داخل یخچال مواد غذایی یخ میزنه حتی دماشا رو هم تغییر میدم میزارم رو ۴یا پنج باز بر میگرده رو ۳

محمدی
17 آبان 1402

    توصیه می‌شود دمای یخچال حدود 3-5 درجه سانتیگراد و دمای فریزر حدود -15 تا -18 درجه سانتیگراد باشد. در صورت تشکیل یخ داخل یخچال، آن را تمیز کرده و دوباره روشن کنید. مطمئن شوید که درب‌های یخچال و فریزر به درستی بسته شده و هیچ نشتی وجود ندارد. نشت هوا می‌تواند باعث ایجاد یخ داخل یخچال شود.

    فائزه کریمی
    17 آبان 1402

سلام
وقت بخیر
صبح دیدم که ساید خنک نمی کنه و درجه های مانیتور بهم ریخته یکبار ترانس را ریست کردم ولی فرقی نکرده و قسمت فریزر خنکی کمی داره

محمد علی نوری
11 مهر 1402

    ابتدا مطمئن شوید که یخچال به برق وصل است و دمای تنظیم شده صحیح است. اگر مشکل ادامه دارد، ممکن است به دلایلی مانند کثیف شدن قسمت‌های خنک کننده، مشکل در سیستم سرمایشی یا مشکل در کمپرسور باشد. برای تشخیص و رفع مشکل بهتر است با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید.

    فائزه کریمی
    12 مهر 1402

با سلام در قسمت فریزر طبقه پایین فریزر مقداری یخ بسته شده از چی میتونه باشه

حسن محمدی
12 مرداد 1402

    سلام. اگر یخچال به صورت مداوم و درست یخ‌زدایی نشود، ممکن است مقداری یخ در قسمت پایین فریزر به وجود آید یا اگر دمای فریزر بالا باشد، می‌تواند باعث تشکیل یخ در این قسمت شود. همچنین اگر درب فریزر به درستی بسته نشود، هوا و رطوبت می‌تواند به داخل فریزر نفوذ کند و باعث تشکیل یخ شود

    فائزه کریمی
    14 مرداد 1402

سلام میخواستم بدونم درجه یخچال وفریزر رو چند باید باشه چون یخ میزنه بعضی از غذاها تو یخچال -الان درجه یخچال رو 3گذاشتم وفریزر روی 20-گذاشتم آیا درسته

امیر پارسایی نژاد فرد
31 اردیبهشت 1402

سلام. نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ هستید شما؟

احمد دولت شاهی
2 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر شامل ۶ ماه گارانتی است.

    یاسمن یگانه
    2 اسفند 1401

یخچال فریزرما یک هفته هست که خوب یخ نمیزد ممنون میشم یک کارشناس بفرستید

سلام حشمت الله عبدالوند
16 بهمن 1401

سلام مخزن اب یخچالSTR RATIGقدیمی ام دارید

خالد
5 بهمن 1401

با سلام. یخچال ساید سامسونگ در حال کار است ولی چند روزی است که خوب سرد نمی کند و بعصی اوقات اجناس داخل فریزر کمی حالت انجماد ندارن ویخ نمیبنده ودوباره خودبخود به روال عادی برمیگرده وروشن میشه… لطف کنیدعیب کار بمون بگیدکه مشکل از کجاست؟؟

عانم منصوری
29 دی 1401

سلام من استان بوشهر هستم لاستیک دور درب فریزر
یخچال سامسونگ فرنچ ۴ sts میخواستم برام ارسال کنید

اصغر نظافت
13 دی 1401

سلام.یکی از شلنگ های ساید پاره شده از زیر در ۲یا۳سانت بیرون .شما تعمیر میکنید

مهدی ستاری
10 دی 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست خود لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    11 دی 1401

یخچال صدا میده انگار زور میزنه فکر کنم صدای موتور باشه

رقیه کاظمی
16 مهر 1401

یخچال ساید بای ساید قسمت یخسازش ابریزی روی یخ داره وباعث میشه یخ تکه تکه نیاد بیرون دستور چیست

سید احمد عظیمی
12 مهر 1401

در یخچال که باز میماند صدای اژیر در میاد ان صدا از دیشب قطع نمیشود

معصومه بختیاری
2 مهر 1401

تعمیر یخچال

خانم اميري
28 شهریور 1401

با سلام و احترام
بعد از نصب ساید توسط نصاب توصیه شد که در سال باید حدود ۴۸ ساعت ساید را خاموش کرد.
آیا از نظر کارشناسان شما این مساله علمی و الزامی است؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
با تشکر.

جواد بابایی
21 شهریور 1401

تعمیرات

مرتضی فرید گبلو
21 شهریور 1401

کمپرسور یخچال فریزر از کار افتاده wide Deluxe مدل ا

عبدارحمان زمان
14 شهریور 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    15 شهریور 1401

با عرض سلام و خسته نباشید، یکی از طبقات قسمت درب یخچال شکسته برای تعویض راهنمایی بفرمایید(قطعات یدکی)، سپاسگزارم
مدل یخچال: مدل: RT53EAEW
SAMSUNG MODEL FREEZER STAR RATING W D H DIMENSION WEIGHT POWER SOURCE RATED CURRENT REFRIGERANT DEFROST INPUT RATED MAXIMUM INPUT OF LAMP CLIMATE CLASS INSULATION BLOWING GAS MADE IN KOREA S / N : 983741AL901524 B RT53EAEW *** 740 mm ( 29.1 inch ) 725 mm ( 28.5 inch ) 1729 mm ( 68.0 inch ) 80 kg ( 176 lbs ) AC 220V / 50Hz 1.1A HFC – 134a 160g ( 5.6oz ) 150W FRE ( 15W ) , REF ( 15W ) T CYCLOPENTANE 13E

هوشنگ صادقی
5 شهریور 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    ممنون از شما
    جناب صادقی عزیز، شما می توانید برای استعلام قیمت و ثبت درخواست خود با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    6 شهریور 1401

سلام بنده از زاهدان تماس می گیرم یخچال سامسونگ از مدل فریزر دو درب هست دوروزه قسمت فریزر سرد نمیشه وتمام مواد غذایی آب شده با اینکه درجه فریزر -2۰ را نشان می دهد در صورتی که قسمت بالا +۵ را نشان داده و کاملا درسته لطفا راهنمایی بفرمایید

۰۹۱۵۴۵۲۱۵۶۷
28 مرداد 1401

هزینه لاستیک یخچال سامسونگ

ولی محمدی
26 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    شما می توانید جهت اطلاع از هزینه و ثبت تعمیرات، به صورت تلفنی با شماره ی 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    26 مرداد 1401

سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم درفصل تابستان درجه یخچال باید روی چه عددی باشه
واینکه یخچال ما الان نگاه کردم دیدم داره یخ های فریزر به سرعت اب میشه و از اون قسمت که پنحره ای هست جلوی درفریزر و پنجره هاش درزیرخودش داخل یخچال هستش داره اب مریزه توی یخچال باسد چکار کنم

محمدی
25 مرداد 1401

یخچال ما حدود دو روزی هست که درقسمت فریزر دچار مشکل شده

محمود بشاش
22 مرداد 1401

یخچال فریزرکارنمیکند

مریم چناری
21 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    شما می توانید جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    22 مرداد 1401

سلام فریزماخوب یخ نمی زنه مشکل داردخواهشااقدامفرمایید

رستم اسماعیل نیا
18 مرداد 1401

    سلام کاربر گرامی
    برای ثبت درخواست لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید

    فرهاد محمدی
    19 مرداد 1401

رنگ درب یخچال خراب شده با استون لاک پاک کردم از روش ولی لکه افتاده چیکار باید کرد؟

یاسمن زند
17 مرداد 1401

کلیدبرق داخل یخچال خراب شده
لطفا ازشما تقاصای تعویض آن را دارم

داریوش هادئی
15 مرداد 1401

    وقت بخیر کاربر گرامی
    برای ثبت درخواست تعمیر لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید و یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل کنید.

    فرهاد محمدی
    18 مرداد 1401

سلام ،وقط بخیر،من ساید دوتیکه دارم الان مدتی هست که برق یخچال وفریز روزی یک بار قطع میشود

داود توتونچی
5 مرداد 1401

    سلام دوست گرامی
    این مشکل باید توسط تکنسین بررسی شود. در صورت نیاز می توانید با شماره تلفن 02154584 تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    9 مرداد 1401

با سلام متاسفانه دسته درب یخچال ساید ما شکسته چگونه میتوانم قطعه یدکیش را پیدا کنم ،وارداتی وقدیمی است

غلامرضا بختیاری
1 مرداد 1401

یخچال ما سامسونگ دو درب فریززش پایین چند روزی است دمای فریز رمرتب تغییر میکنه از _۲۱ به_۹ و دوباره برمیگرده بدنه یخچال هم داغ میشه و آب سرد کن مثل قبل سرد نمیکنه علت چبست ؟

بازیار
17 تیر 1401

سلام ساید بای ساید ارو pc ch داده مشکل چیست مدل ساید fsr12 هست ممنون از پاسخگویی

مسعود کیانی
12 تیر 1401

سلام وقت بخیر
لاستیک دور در یخچال خراب شده و دیگه اون گیرندگی رو نداره و نیاز به تعویض داره.
ممنون میشم پیامم رو تو اولویت پاسخ بدید چون در یخچال بسته نمیشه و لاستیک ول میکنه.

مهتاب
8 تیر 1401

سلام خسته نباشی از ظهر تا حالا فریز یخچال من‌ روی ۱۰ ثابت مونه و هر چی تو یخچال بوده داره اب میشه یخچالم هست دوقلو سامونگ

مریم جعفری
24 خرداد 1401

سلام علیکم نحوه قطع کردن صدای بوق هشدار در یخچال ساید سامسونگ هنگامی که به آب وصل نیست چگونه میباشد

چراغیان
27 اردیبهشت 1401

فریزر یخچال برفک میزنه ، دوبار هم تعمیر شده و این بار سومه . مدل یخچال :
SR-699EV

مینو بلاغی
7 اردیبهشت 1401

    وقت بخیر
    لطفا درخواست خود را از طریق تکمیل فرم موجود در سایت و یا با تماس تلفنی ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

بالای یخچال گرم وپایین خنک میباشد که کم کم رو به گرمی میرود.

علی اصغرسلیمی
31 فروردین 1401

سلام من لامپ ال ای دی داخل یخچالم سوخته هر جا رفتم گیرم نیومده از کجا باید تهیه کنم

اسدی
29 فروردین 1401

سلام یخ ساز یخ رو میسازه ولی متاسفانه یخ خارج نمیشه (طرح فرنچ سه در)

نسترن نصیری
16 فروردین 1401

یخچال فرنچ ۴ مشکل یخ ساز و نوار دور در

مهدی نوروزی
26 اسفند 1400

    وقت بخیر
    برای ثبت درخواست اعزام متخصص به محل، به صورت آنلاین و یا با تماس با شماره تلفن کاراباما (02158406) اقدام کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام آلارم یخچال دوقلوی سامسونگ فعال میشه و هشدار میده درجه ها تغییر می‌کنه.

مرضیه انصاریپور
23 اسفند 1400

باسلام دوقلو سامسونگ دارم کشو پایین فریزر زیرش اب جاری میشه به بیرون از یخچال دلیلش چیه

بتول افتخاری
17 اسفند 1400

نصب یخچال و فریزر

مجید قضاوی
15 اسفند 1400

    سلام
    برای ثبت درخواست، لطفا از طریق تماس تلفنی و یا تکمیل فرم سایت اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام یخچال فریزر سامسونگ دارم اخیرا خوب یخ نمیزنه و زیر جا میوه ای اب جمع میشه لطفا باشماره ایکه فرستادم تماس جهت بازدید

حسین اقاسی
5 اسفند 1400

    وقت بخیر
    دوست عزیز جهت ثبت درخواست اعزام تکنسین لطفا یا به صورنت آنلاین و یا از طریق تکمیل فرم موجود در سایت اقدام کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

بعد از اسباب کشی سیستم سرمایش یخچال ساید برند سامسونگ ما مختل شد.

الهام مهاجر
4 اسفند 1400

    سلام کاربر گرامی
    جهت ارسال تکنسین به محل، لطفا درخواست خود را از سریق فرم موجود در سایت و یا به صورت تلفنی ثبت نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

یخ ساز مشکل دارد

محسن خراسانی
27 بهمن 1400

    سلام کاربر گرامی
    جهت رسیدگی به مشکل، می توانید با ما تماس بگیرید. یا فرم وجود در سایت را تکمیل کنید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

ایراد صفحه نمایش روی در یخچال و خنک نشدن یخچال….مدل دو قلو

ساحل مهربان
16 بهمن 1400

یخچال فریزر مشکلش اینک پایین جای میوه اش آب جمع میشه

فهیمه حق شناس
12 بهمن 1400

سلام یخچال فریزر سامسونگ دارم بعضی وقتها آب در یخچال جمع می‌شود

زهراکامرانفر
12 بهمن 1400

سلام قسمت پلاستیک شفاف جا میوه ای که کشویی هست برا یخچال سامسونگ RL 726 فریزر پایین رو دارین

احسان حسامی
10 بهمن 1400

تغیر صدای موتور .ساید سامسونگ .احتمالا ازفن میباشد

هادی کاشانی
1 بهمن 1400

    دوست عزیز، این مشکل باید توسط متخصصین بررسی شود. می توانید جهت ارسال تکنسین به محل، با ما تماس حاصل فرمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

ببخشید یخچال سامسونگ ما بدلیل نشت گاز تعمیر شده توسط نمایندگی سامسونگ،اما تعمیرکار کل لوله ها تعویض کرده و به پشت یخچال از بیرون وصل کرد میخواستم بدونم از بیرون. کار کرده درست یا نه؟؟

نمایندگی سامسونگ

علیرضا کاوه
2 دی 1400

تعویض فیلتر و رفع صدای یخچال

مهدی حسنی
23 آذر 1400

    وقت بخیر
    جهت اعزام تکنسین به محل، بایستی از سریق تکمیل فرم در وبسایت و یا تماس تلفنی با شماره (02158406) اقدام نمایید.

    فرهاد محمدی
    2 خرداد 1401

سلام از داخل یخچال آب چکه میکنه و داخل جا میوه ای میریزه حدود 2 هفته میشه

ایمان حصارکی
14 آذر 1400

    سلام ایمان عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    15 آذر 1400

سلام یخچال ساید من مشگل پیدا کرده لطف کنید ویک تعمیر کار وارد بفرستید ممنونم

احمد صادق زاده
13 آذر 1400

    سلام احمد عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید بای ساید رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

احتیاج به رله ی فریزر 5 کشوی سامسونگ دارم ولی جایی پیداش نمیکنم

کاظم پوراسماعیلی
9 آذر 1400

    سلام کاظم عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 آذر 1400

سلام خسته نباشید یخچال بالا پایین ما ریزش آب داشت سرویس‌کار اومد با آب داغ شستشو کرد وگفت چندروزی خاموش باشه تا خشک بشه ولی بعداز دوهفته دیگه سرد نمیکنه ولی فن روشن میشه لطفا خواهش میکنم اگر راهی هست راهنمایی کنید سامسونگه

نمایندگی سامسونگ

عباس صاعب
8 آذر 1400

    سلام عباس عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    8 آذر 1400

باعرض سلام دمپریخچال ما خراب شده از کجا می توانم تهیه کنم

کمال البوخنفر
3 آذر 1400

فیلتر تصفیه داخل یخچال ساید سامسونگ آب میدهد

نمایندگی سامسونگ

حسین رضایی
2 آذر 1400

    سلام حسین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 آذر 1400

سلام یخچال من آلارم باز بودن در یخچال را می دهد ولی کاملاً در بسته است

محمد ملاقاسم
1 آذر 1400

    سلام دوست عزیز
    آیا با گذاشتن یک کاغذ نازک بین درب، کامل بسته شدن آن را امتحان کرده‌اید؟ اگر با این تست هم مطمئن شدید درب یخچال بسته است، می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 آذر 1400

تعویض فیلتر

لادن چمشسدی
30 آبان 1400

سلام مدل یخچال ما sr43nmb میباشد قطعات پلاستیکی داخل یخچال شانل کشوی میوه و قفسه های در یخچال شکسته آیا قطعات پلاستیک یدکی مناسب این یخچال موجود دارین؟

بدراق نژاد
12 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

نیاز به تعمیر برای یخچال سامسونگ
نمایندگی سامسونگ

یوسفی
11 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    16 آبان 1400

از کار افتادن یخچال

نورالدین حیدری
11 آبان 1400

درور بر شما. نیاز به سرویس کار ساید سامسونگ دارم.

شهناز رحمتی
8 آبان 1400

    سلام شهناز عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

تعمیر ساید سامسونگ
نمایندگی سامسونگ

مهتاب نعمت پور
8 آبان 1400

    سلام مهتاب عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام. یخسازسایدماتیغه هایخ میزنه وصدای ناهنجارمیده، مجبورمیشیم باکس یخ سازد بیاریم، فیلترم تعویض نکردیم، 5سال بیشترخریداری کردیم.

پورنجف
2 آبان 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

با سلام
یخچال سامسونگ RT 45 خانه ما خراب شده است. لطفا یک تعمیرکار مجرب برای ما ارسال کنید.

محمدحسن خدایی
30 مهر 1400

    سلام محمد حسن عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    9 آبان 1400

سلام یخچال فریزر دو درب سامسونگ دارم سال ۸۸ خریداری شده چند وقتی هست که مواد داخل یخچال یخ میزنه همچنین آب از زیر یخچال بیرون میزنه درضمن صدایی شبیه تق تق از یخچال میاد. لطفا راهنمایی کنید
نمایندگی سامسونگ

کامران ملکیان
22 مهر 1400

    سلام کامران عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 مهر 1400

سلام و عرض ادب
یخچال سامسونگ rt850 زیر کشوی میوه اب جمع میشه و قسمت کاسه پشت یخچال خشک هستش علتش و هزینه تقریبیش رو لطفا توضیح بدید
نمایندگی سامسونگ

علی ن
18 مهر 1400

    سلام علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 مهر 1400

سرد نکردن فریزر

محمدرضا یوسفی
17 مهر 1400

درخواست تعمیر یخچال فریزر سامسونگ
نمایندگی سامسونگ

شعبان بکیان
4 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    10 مهر 1400

یخچال فریزر ما قسمت یخچال سرد نمیکنه؟ مارک سامسونگ.
نمایندگی سامسونگ

ابوالحسن قائمی
2 مهر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

سلام وقت بخیر
سایدمابابرندسامسونگ ازدیشب به مشگل
خورده درجه بالانمی یاد وتمام محتویات آن
میشود لطفاهرچه زودترتکنسین جهت تعمیربفرستید.ممنون

نمایندگی سامسونگ

عباس جعفری
31 شهریور 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    3 مهر 1400

باسلام.پدال آب ریز یخچال ساید خراب شده است.

میثم جلیل وند
6 شهریور 1400

    سلام میثم عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    6 شهریور 1400

یخچال من از دیروز عصر سرد نمیکنه و درجه ۴روی مانیتور در حال خاموش روشن شدن است

معصومه یوسف زاده
4 شهریور 1400

    سلام معصومه عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    4 شهریور 1400

قطعی یک رشته سیم از داخل درب یخچال ساید سامسونگ باعث خاموشی چراغ داخل و بروز آلارم حدودا از هر یک دقیقه گردیده است

سلطانی
3 شهریور 1400

یخچال ما قبلا خیلی خوب خنک می کرد و مواد غذایی رو خوب نگه می داشت الان نه خنک میکنه و نه مواد غذایی رو نگه می داره. نیاز به بازدید دارد ممنون

علیرضا تن زده
1 شهریور 1400

    سلام علیرضای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 شهریور 1400

سلام یخچال فریزر سامسونگ دارم چند روزی هست که از زیر یخچال مایع قهوه ای رنگ می چکه می خام بدونم دلیلش چیه و اگر نیاز به تعمیر دلره هزینش چقد میشه ممنون شماره تلفنم ۰۹۱۹۰۲۲**** جعفری

نمایندگی سامسونگ

زهراجعفری
1 شهریور 1400

    سلام زهرای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    2 شهریور 1400

سلام یخچال فریزر ما از صبح امروز کم کم
داره مواد داخلش اب میشه

شهلا تیموری
26 مرداد 1400

    سلام شهلای عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال فریزر رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    30 مرداد 1400

سلام،فکر کنم یخچال و فریزر درست کار نمیکند.
یکی دو روز یک صدای غیر طبیعی میکرد که متوجه نشدیم مربوط به چیست
تا اینکه دیشب ،صدا قطع شد
هم یخچال و هم فریزر کارکرد درستی ندارد
خواهش میکنم هر چه زودتر مراجعه فرمایید

سعید پرواز
26 مرداد 1400

    سلام سعید عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    26 مرداد 1400

آیا فن یخچال فریزیر دوقلو سامسونگ را دارید

احسان مرادی
17 مرداد 1400

ساید سامسونگ فریزر کفش زیر کشو یخ میزنم علتش چیه

نمایندگی سامسونگ

پروین حسینی
13 مرداد 1400

    سلام پروین عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 مرداد 1400

یخچال ساید بای ساید سامسونگ میباشد که در حین کار کردن از پشت یخچال شروع کرد به صدا دادن و بعد متوجه شدیم که خنک نمیکند
نمایندگی سامسونگ – خدمات سامسونگ

یاسر خدایاری
12 مرداد 1400

    سلام یاسر عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    12 مرداد 1400

یخچال به صورت غیر عادی بدنه آن گرم میشود

محمد علی داودی
4 مرداد 1400

    سلام محمد علی عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچالتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    5 مرداد 1400

با سلام وعرض ادب خدمت کارشناسان محترم خواستم ببینم برای نصب یخچال دوقلوی سامسونگ چقدر هزینه بایدپرداخت شود

علی بختیاری
30 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    31 تیر 1400

سلام من یک یخچال ساید بای ساید سامسونگ داریم که اندازه نوک مداد ضربه خورده می خواستم بدونم میشه کاریش کرد ممنونم

معصومه نوری
30 تیر 1400

تعمیر یخچال ساید سامسونگ قدیمی

هاله اسماعیلی
29 تیر 1400

باعرض سلام .من یخچالم کمی به مشکل خورده (یخچال سامسونک ) صدا میده واگر براتون ممکنه سه تا کشوی فریزرش هم شکسته برامون بیارید ممنون میشم جناب (باسپاس )

فاطمه جباري
26 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    26 تیر 1400

باسلام یخچال ما درجای میوه خیس می شود داخل یخچال عرق می کند پشت یخچال لوله ها یخ می زند

بعقوب احمدی نژاد
24 تیر 1400

سلام وقتبخیریخچال فریز سامسونگ دارم که بمت ۵ماه پس آن جهت استفاده مجددآن راروشن کردم ولی متاسفانه پس ازروشن کردن بمت۳۰ثانیهاستارت نمیکنه وارورمیده وبعلت سعبل عبوربودن مسیرتا محل تعمیر کار ها جهت تعمیر پاسخ منفی میدهند ولازم بذکراست که کارکرد آن بسیار کم بوده لطفاراهنمایی بفرمایید چه کنیم ممنون وسپاس

محمدرضاتوکلی
23 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 تیر 1400

سلام خسته نباشیدما یخچال ساید HM34داریم از ۲روز پیش از زیر جا لیوانی اب میده میخواستم ببینم چه مشکلی پیدا کرده ممنونم میشم راهنمایی کنید

اراسته
22 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    24 تیر 1400

سلام قسمت پایین فریزر کمی یخ میبده

شهلا بهرامیان
21 تیر 1400

یخچال فریزر سامسونگ داریم روی درجه کم هم داخل یخچال یخ می‌زند علت چیست ممنون

علی نداف
20 تیر 1400

یخچال ساید بای ساید دارم که اهرم خروج یخ اون دچار مشکل شده و یخ خارج نمیشه.

سید رسول شاهرضایی
19 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    22 تیر 1400

سلام خسته نباشید ،چند روزی هست که فریزر یخچال من درست کار نمیکند وگوشت ومرغ و آب در آن یخ نمیزند ،لطفا زحمت بکشین و تعمیر کار بفرستین ،ممنون از لطف شما

مریم قاسمی
18 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

موتور سوخته میخوام عوض کنم چند

فرهاد رجبیان
17 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

مشکل خنک کردن یخچال ساید

مقدس
17 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

یخچال ساید سامسونگ خنک نمیکند

مهدی بادی
17 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    19 تیر 1400

یخچال سامسونگ دارم دما نداره و نیاز به تعمیر داره
سریعن نیاز به تعمیرکار داره ممنون میشم راهنمایی کنید

مجید اسدی
8 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

یخچال دو درب سامسونگ دارم نمایشگرودیجیتال آن خاموش شده

امیر فرجی
4 تیر 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

سلام. کشو اخر یخچال فریزرسامسونگ یخ میزند.

محمد جواد نبی پور
31 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    نسیم اسلام پور
    14 تیر 1400

یخچال سای باساید یخ نمیدهد و فیلتر اب هم باید تعویض شود

سعید روح لاهی
28 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

خرابی یخساز ساید

فریبا فخری
27 خرداد 1400

یخچال سامسونگ مشکل دارم

مهدی محمدیان
25 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    31 خرداد 1400

قدرت فریزر یخچال کم شده بعلاوه اینکه اصلا یخ سازی انجام نمیشود

افسانه عبدی
24 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

موتور یخچال کار نمیکند

دادخواه
23 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

درخواست سرویس ساید بای ساید عدم خاموش کردن آن مرتب روشن است

مهدیان
22 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

سلام فریزر مامانم از دیروز اب شده وتمام گوشتها اب شده اگه لطف کنید امروز برین درست کنید

الهه عربی
20 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    پیام شما به واحد مربوطه منتقل شد و در اسرع وقت با شما تماس می گیریم.
    در کنارتون هستیم

    علوی
    25 خرداد 1400

با سلام
یخچال سامسونگ ساید بای سایدما خود به خود خاموش وروشن می شود وبعد از آن صدای تق تق داردبعداز روشن شدن لامپها 8 Eدر صفحه آمده بعدشماره از درجه ۱۱ ۱۱- شروع به کار میکند
ممنونم

سکینه باغفلکی
19 خرداد 1400

عدم خنک کردن یخچال

اسپاعیل نظریه
11 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    12 خرداد 1400

سلام یخچال فریزر ساید بای ساید من قسمت فریزریش یه ترک به اندازه 15 سانتی متر ترک روی بخش داخل فریز برداشته ، دقیقا طبقه دوم است چکار باید کرد

محمدرضا مقدسی
8 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    ما در کنارتون هستیم

    علوی
    9 خرداد 1400

یخچال فرزر۱۶ فوت آب ریزی داره فریز هم کم سرد میکنه

فرج الله بیات
3 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین کارشناسان رو برای تعمیر دستگاهتون ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

با سلام یخچال فزیزر مدل k710
از دیشب تا به حال درجه فریزر پایین امده وبالا نمیرود

بهنام رهبری
2 خرداد 1400

    سلام دوست عزیز
    اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
    موفق باشید

    علوی
    4 خرداد 1400

با سلام یخچال فریزر سامسونگ دارم مدل ۷۱۰
یخچال سرمادهی عالی داره ولی متاسفانه زیر جا میوه ای و توی جا میوه ای اب جمه میشه و یخ نازک میزنه
دوبار درب صفحه اواپراتور را باز کردم دیدم سوراخ تخلیه یخ داره توش و اب پایین نمیره سوراخ رو با آب جوش و نمک باز کردم بعد از دو سه روز مجدد اینطوری میشه تعمیر کار اوردم ترموفیوز و یه سنیور دیگه رو تعویض کرد فابده نداره بازم اب میاد زیر جا میوه ای میگن المنت سالمه چون برای تست المنت رو یکسره کردن کار میکرده الان نمیدونم چکار کنم
پشت رب اواپراتور رادیان هست که برفک میزنه و سوراخ تخلیه رو میگیره

رضا عبدالکریمی
28 اردیبهشت 1400

فن داخل یخچال به صدا افتاده است و به سختی گردش هوا انجام میشود .

فخری توکلی
29 فروردین 1400

سلام
لامپ یخچال،خاموش و روشن میشود

رضایی
26 بهمن 1399

سلام
سوپاپ آب سردکن یخچال آب میدهد باید تعویض شود و یا قابل تعمیر است

جواد عقیلی
25 بهمن 1399

درب فریزرساید سامسونگ هنگام بازشدن صدای تقه دارد

محمدعلی حیدرعربی
14 بهمن 1399

سلام یخچال من سامسونگ هست.یه ماهی هست که زیر و داخل جا میوه ای آب جمع میشه.خیلی ند روز به چند روز باید پاک کنم. نمیدونم نمایندگی تو رشت کجاست؟ یا دلیلش چیه؟

زهرا رحیمب
24 دی 1399

سلام خسته نباشید,یخچال فریزر سامسونگ ما چند روزه وقتی شروع به اتوماتک میکنه صدای بلند و غیر طبیعی میده علتش چیه ؟؟ چه قطعه ای مشکل داره و هزینه تعمیرش چقدر میشه ؟؟

سمیرا زمانی
4 آذر 1399

یخچال کوچک .یک نقطه از صفحه یخچال سوراخ شده و تخلیه گاز صورت گرفته. صفحه لعابی و نو فراست نمی باشد. عمر کارکرد حدود چهار . آیا تعمیر بدون قطعه ممکن است ؟و هزینه آن را اعلام فرمایید

محمد شکوه یار
24 آبان 1399

سلام وقت بخیر نمایشگر قفل فریزرم چشمک میزنه و یا خاموش میشه مشکل چیه؟ آیا لامپش درحال سوختنه؟یخچال من دوقلوی سامسونگ میباشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

افسون
16 آبان 1399

سلام وقت به خیر میخوام بدونم قطعات داخلی یخچال سامسونگ قابل تعویض هست یا خیر؟ مثل کشو و طبقات

الهه زندشيراز
7 آبان 1399

    با سلام. دوست عزیز با نمایندگی یخچال سامسونگ تماس بگیرید احتمال بسیار زیاد این قطعات برای تعویض موجود باشند. اگر طبقه یخچال شکسته شده میتوانید از قطعات یخچال های مشابه در مغازه های دست دوم فروشی هم استفاده کنید.

    کارشناس5: شعبانی
    7 آبان 1399

کمپرسور یخچالم خراب شده بهم گفتن فابریک اکبندش نیست و من باید یا جنس چینی آکبند بخرم یا استوک کره لطفا راهنمایی کنید کدوم بهتره

نازی رمیدگی
20 مهر 1399

بندە چند روز پیش یخچال سامسونگ مدل sr558 دست دوم خریدم متاسفانە اتومات خاموش نمیشە و مرتب کار میکنە دیشب متووجە شدم از زیر یخچال آب میاد امروز صبح خاموشش کردم و بعد از یک ساعت مجددا به برق زدم حین روشن شدن صدایی شبیهه جلز و ولز و برخورد یخ به جایی اومد ممنون میشم راهنمایی کنید

فرید شوریایی
11 مهر 1399

سلام.موتور یخچال سامسونگ استارت نمی زند.روشن نمیشود

حسن محمودبابویی
19 مرداد 1399

با سلام
یخچال سامسونگ دارم .لاستیک درب پاینش سوراخ شده برفک می زند خواستم عوض کنم .آیا پرس هست یا پیج دارد.با تشکر از راهنمایی شما

رضا اسدی
5 مرداد 1399

سلام
ساید سامسونگ دارم که امروز متوجه شدم لوله های کمپروسور سولفاته آبی رنگ بصورت نقطه به نقطه زده
آیا نیاز به بازدید سرویسکار دارد
با سپاس

ساسان غُرقی
31 تیر 1399

سلام.من سامسونگ ساید دارم.درجه یخچال روی ۳ و حالت چشمک زن داشت.من خاموش کردم یخچال رو.بعد اومد روی ۱۸ و ثابت مونده.دمای یخچال هم سرد نیست.باید چی کار کنم؟؟ ممنون

مهتاب ملک محمد
28 تیر 1399

یخچال ما تو محفظه یخش یخ نمیزنه

سید سجاد سادات
18 تیر 1399

سلام یک یخچال فریزر مدل SR -L710EVS دارم یخچال آن برفک میزنه و دیگه خنک نمیکنه. هردو المنتها سالمه وفن سالمه ایراد چی میتونه باشه خواهش میکنم راهنمایی کنید

خشنود کمالی
4 تیر 1399

با سلام
درب یخچال مشکل پیدا کرده . باز شدن درب با مشکل همراه است

سولماز ساعدی
20 خرداد 1399

سلام. اگر یخچال و فریزر نیاز به تعویض موتور داشته باشد، تعمیر کار باید موتور خراب را با خودش ببرد؟

بابک ریزخراتی
1 خرداد 1399

    سلام. برای هر دستگاهی ممکن است نیاز باشد که قطعات مشکل دار به خاطر کمبود امکانات و انجام بررسی های دقیق توسط تعمیرکار برده شود.

    کارشناس 4: جعفری
    3 خرداد 1399

باسلام و احترام
شنیدم یخچال فریزر سامسونگ باید هر ۶ ماه سرویس بشه چون خاک ممکنه به موتور صدمه بزنه این حرف تا چه حد درسته ممنون میشم راهنمایی کنید.
با تشکر

محمد
22 اردیبهشت 1399

سلام . وقت بخیر . ساید سامسونگ دارم . یکروز کامل قسمت نشانگر دما یخچال چشمک می زد . در حال حاضر دمای نمایشگر 20 درجه را نشان می دهد . به هیچ وجه دمای یخچال پائین نمیاد . چه راه کاری دارد ؟؟؟

مهدی قاسمی
18 اردیبهشت 1399

سلام چند روز یخچال فریزرم کار نمیکرد و صدای تیک تیک از موتور شنیده میشد متوجه شدم متور سوخته هزینه خرید موتور و تعمیر ان را باید چگونه اطلاع پیدا کنم

آرش علیپور
17 اردیبهشت 1399

با سلام بنده یه یخجال فریزر دارم که چند روز پیش متوجه شدم خوب سرد نمیکنه بعد از قطع ووصل برق مشکل حل شد ولی دوباره کار نکرد یعنی دمای یخجال به حالت عادی برنمیگرده . از دیرور هم توی پنلش اعداد چشمک میزنن .دلیل چی میتونه باشه
البته توی سرد کردن اصلا مشکلی نیست ولی احساس میکنم دیر به دیر هم روشن و خاموش میکنه

مظفری
15 اردیبهشت 1399

سلام
یخچال فریزر سامسونگ من مدل sr727 است و بخش convection فریزر خراب شده ، خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید چیکار باید بکنم و به کجا مراجعه کنم. سپاس از شما

بنفشه اقبالی
7 اردیبهشت 1399

با سلام.فریزر بنده از صبح یخش باز شد و یخ نمیزند.درحالی که یخچال که در قسمت پایین فریزر می باشد کاملا خنک و بدون مشکل است.مدل یخچالRT60EBMSمی باشد.لطفا مرا راهنمایی کنید.
با تشکر

مهدی باقری
3 اردیبهشت 1399

سلام من یه یخچال فریزر دارم جایخی که باید بچرخونمش و یخها بربزن پایین یه مدته که نمیریزن و یخها میچسبن به جایخی و پایین نمیان چیکارش کنم؟

الهه کلاه کج
24 فروردین 1399

سلام دکمه پاور قسمت فریز یخچال مون مدام روشن خاموش میشه و احساس می کنم مواد غذایی یکم نرم شدن لطفا راهنماییم کنید که اگر اشکال فنیه برای تعمیر یخچال سامسونگ مون اقدام کنیم

اکبر میاهی
16 فروردین 1399

سلام تعمیر ساید سامسونگ که نیاز به تعویض فن قسمت یخچال داره حدودا چقدر میشه؟

ملیحی
16 فروردین 1399

    سلام ببخشید ما یخچال فریز سامسونگ داریم موقع نصب نماینده گفت نیازی به محافظ برق نیست و خود یخچال محافظ داره دو روز پیش بعد از خاموشی برق دمای داخل یخچال بالا رفته و خطای 84E روی صفحه نمایش هست علتش میتونه از قطع و وصل شدن برق باشه؟

    وریا قریشی
    26 دی 1399

سلام من حدود 8 ماه پیش ساید بای ساید سامسونگ خریدم الان یخسازش یخ نمی سازه. میخواستم بدونم نمایندگی یخچال سامسونگ با این شرایط که شرکت سامسونگ از ایران رفته برای استفاده از گارانتی یخچال سامسونگ باید چکار کنم؟

معصومی
4 فروردین 1399

    سلام دوست گرامی شما بهتر است سوالتان را از خود نمایندگی یخچال سامسونگ یا از نمایندگی سام سرویس بپرسید.

    کارشناس 4: جعفری
    4 فروردین 1399

      سلام.آیا تبدیل یخچال به فریزر از نظر شما امکانپذیر میباشد؟

      شنایس جوان
      6 فروردین 1399

سلام صبح بخیر
درب یخچال قسمتی که منبع ابسردکن داره گویا نشتی میداده و درب یخچال فریزر از بیرون دجار زنگ زدگی شده و رنگش ریخته
ممنون میشم کمکم کنین سپاس
مدل:Rl466Wesw

علی اکبر حقیقت خواه
24 اسفند 1398

سلام و عرض ادب . جامیوه ای یخچالم شکسته . سامسونگ مدل SR43NMB . واسه فروش دارید . خیلی ممنون

رحمان اسلامی
13 اسفند 1398

سلام من یه یخچال فریزر سامسونگ دارم. درش رو از چپ گرد به راست گرد تغییر دادم و اصلا برق اونو دست کاری نکردم ولی الان. فریزش خوب کار میکنه اما یخچالش یه بار باز و بسته میشه دیگه از کار می افته مگه دوباره برق و در بیاری وصل کنی. لطفا برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ راهنماییم کنید که مشکل چیه؟

arash
3 اسفند 1398

    سلام. یه یخچال فریزر سامسونگ‌مدل RT77BAEW دارم که دیشب بخاطر قطع و وصل ناگهانی برق و تغییر ولتاژ مشکلی براش پیش اومده. فریزرش کار میکنه ولی دمای یخچال روی ۹ مونده تغییری نمیکنه. مشکلش چیه؟

    یوسفی
    16 اسفند 1398

ساید من قسمت فریزش کار نمیکنه و گفتن موتورش باید عوض بشه یکم شک دارم. گارانتی یخچالم هم تمام شده. با شماره نمایندگی یخچال سامسونگ هم تماس گرفتم اما جواب درست حسابی ندادن. میشه لطفا راهنماییم کنید که چطور بفهمم واقعا باید موتورش تعویض بشه یا نه

فاطمه سلیمی
30 بهمن 1398

    سلام دوست گرامی، شما می توانید درخواست تعمیرات یخچال سامسونگ خود را از طریق تماس و یا فرم آنلاین ثبت کنید تا با حضور تکنسین در محل یخچال شما بررسی شود و پیشنهاد های لازم برای تعمیر دستگاه به شما ارائه شود.

    کارشناس 4: جعفری
    4 فروردین 1399

سلام خسته نباشید عذر میخام یخچال ما مدل سامسونگ SR-L710EV هستش و تقریبا الان یکماهی هستش که متوجه شدم یه مقدار دیر قطع میکنه و گاهی یه صدای اضافی شبیه اینکه چیزی اروم ضربه بزنه به دیواره یخچال میشنوم . هردو دیواره یخچالم خیلی داغ هستش اما خنکی و سرمای داخل یخچال و فریزر کم نشده آیا مشکل خاصی داره به نظرتون اگهنیاز به بررسی کارشناس برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ هست لطفا راهنماییم کنید؟

کاظمی
25 دی 1398

خسته نباشید . ما یخچال فریزر سامسونگ داریم دیروز مامانم برای تمیز کردن یخچال را چند ساعت خاموش کرد و بعد از روشن کردن دمایه فریزر بعد از چند ساعت به دمای اولیه یعنی -18 شد ولی دمایه یخچال بعد از گذشت 24 ساعت رو دمای 9 درجه مانده در صورتی که یخچال تا عدد 7 میتونی تنظیم کنی . میشه راهنمایی کنید چرا درجه یخچال رو 9 درجه مانده ؟

مهسا زمانی
17 دی 1398

باسلام،بنده یه یخچال فریزر سامسونگ مدلsr_l727evدارم و ازش خیلی راضیم،مدتیه که بعضی مواقع که روشن میشه یه صدای زوزه از پشتش میاد البته همیشگی نیست،خودم فکر میکنم صدای فنش باشه،چون خودم فنی هستم و چندین بار قسمت کمپرسورش روتمیز کردم،ممنون میشم راهنمایی کنیدواگر به فنش مربوط باشه خطرناکه؟

محمد متین
6 دی 1398

باسلام یخچال فریزر دوقلو داریم چندروز هس که هنگام بستن درب یخچال صدای شرشر آب میاد علت چیه؟احتیاج به تعمیر هس؟ولی کاملا بی عیب کار میکنه

علی پ
3 دی 1398

سلام، یخچال سامسونگ بالا یخچال پایین فریزر داریم. خنک نمیکرد. برای تعمیر یخچال سامسونگ مون اقدام کردیم. بردیم تعمیر گاه گفت از لوله کندانسور که از دور دیواره کنار درب میگذرد گاز نشتی داره، درستش کرد. مجددا گاز زد. الان یخچال خنک میکنه دماشم رسیده به دمای تنظیمی ولی هروقت روشن میشه4، 5 ساعت طول میشه تا خاموش کنه، به تعمیرکار گفتم میگه گازش زیاده باید کم بشه. آیا این شرایط کار کرد نرماله؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

علی اصغر
25 آذر 1398

با سلام و روز بخیر
بنده بخام بعنوان تعمیرکار برای شما کار کنم باید چیکار کنم
منظورم اینه میخام دوره آموزشی تعمیر لوازم خانگی رو ببینم باید چه موسساتی برم که مورد قبول مجموعه شما باشد لطفا راهنمایی بفرماید
سپاس

مجتبی بهزادی فر
22 آذر 1398

سلام . یخچال فریزر سامسونگ ما چراغ داخل فریزر روشن نمیشه . ال ای دی و میکروسوییچ رو چک کردم سالمه . اولین لحظه وصل دوشاخه یک لحظه چراغ روشن میشه . علت چیه ؟ آیا از بردشه ؟

امیر جعفری
13 آذر 1398

سلام چند ساعتی هست روی نمایشگر حروف S E به نمایش در آمده باید چیکار کنم ؟

امیررضا گرامی
29 مهر 1398

سلام از دیروز پشت یخچال صدای تیک تیک میده و امروز هم سیستم خنک کننده و فریزر کلا قطع شده ولی یخساز و ابسرد کن کار میکنه و چراغ های یخچال و پنل روشنه ولی روی پنل قاطی کرده همه چیش

نجفی
29 مهر 1398

سلام من ساید بای ساید سامسونگ دارم فریزرم یخ نمیزنه مشکل چیه منو راهنمایی کنید

فاطمه زيناپور
31 شهریور 1398

با سلام لاستیگ دور درب یخچال فیزر سامسونگ میخواستم برای تعویض شما آنجام میدهید

غلام رضا مسکری
18 مرداد 1398

با سلام علت برق گرفتگی در بدنه بیرونی یخچال چیست؟؟یخچال ساید هست و به تازگی این مشکل پیش آمده 🙏🏻🙏🏻🙏🏻ممنون از پاسخگویی شما

مهدی رضائی
15 مرداد 1398

با سلام
یخچال فریزر ما مدل Rt790 kats سامسونگ هستش، چند روزه مواد غذایی داخل فریزر خوب منجمد نمیشه. البته نمایشگر میزان برودت رو ٢٣- نشون میده. لطفا راهنمایی بفرمایید.

اميد عبدي
10 مرداد 1398

سلام وقت بخیر من یک یخچال سامسونگ به رنگ سیلور دارم میخواستم بدونم میشه رنگ یخچال و سفید کرد

Farshad abdolhoseini
25 تیر 1398

سلام خسته نباشید.من ۹ سال هست یخچال ساید سامسونگ دارم یه مدتیه از پشت کشو پایینی فریزر آب میاد بیرون و یخ میبنده که اگر شیر آب یخچال و ببندیم قطع میشه.مشکل از کجاست .پیشاپیش ممنون از شما

توکلی
23 تیر 1398

با سلام و خسته نباشید
مدل یخچال سامسونگ من RL466WESW هست
چند روزه که یخچال مشکل عدم سرد شدن توی فریزر و خود یخچال دچار شده ولی من یکبار خاموشش کردم به مدت ۵ ساعت و دوباره زدمش به برق مشکل برای یک روز برطرف شد و حتی یخ میزد اب توی فریزر اما دوباره برگشت به حالت قبل و یخ ها اب شدن و اصلا سرمایی نداره ممنون میشم بگید مشکل از کجاست قبلا درجه فریزر رو میزد روی منفی ۱۹ ولی الان روی ۱۶

حسن
29 اردیبهشت 1398

سلام. بستنی در فریزر شل می شود علت چیست؟

جواد تهرانی
26 اردیبهشت 1398

سلام
وقتتون بخیر
امروز چهارشنبه ۲۹ اسفند و فردا پنجشنبه یکم فروردین و در ایام تعطیلات نوروز هم خدمات ارائه میکنید؟

خشایار نجمی
29 اسفند 1397

    سلام وقت بخیر
    بله ما در تمام ایام تعطیلات آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی هستیم.

    کارشناس 4: جعفری
    5 فروردین 1398

سلام آقای سامسونگ
من یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ دارم چند روز است یخچال آن کار میکنه اما فریزر آ« کار نمیکنه چراغهای داخلش روسن است و تمام مواد غذایی بو گرفته که روانه سطل آشخال شد
بفرمایید چ باید کرد ؟

غفاری
28 بهمن 1397

ساید سامسونگ اینورتر ارور 0p ch میده علتش چی هست ممنونم

محمد رصا ارمات
10 بهمن 1397

    با سلام و عرض خسته نباشید
    ما یک یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ داریم
    منتها ناگهان یخچال از درجه ۳ اومد درجه ۹ و هر کاری میکنیم برنمیگرده به ۳
    لطفا راهنمایی کنید

    فلاحت
    7 آذر 1399

سلام روز بخیر.من یخچال فریزر(یخچال بالا، فریزر پایین)سامسونگ دارم که دربش تو جابجایی ضربه دید وکم کم از همونجا زنگ زده، آیا امکان تعویض درب هست؟هزینه حدودا چقدر میشه؟خیلی ممنون

رهبر
7 آذر 1397

سلام خسته نباشید آیا شما یخچال های مارک دیگه هم تعمیر میکنید؟؟؟؟؟

Nazli
11 مهر 1397

درود
یخچال ساای بای ساد ما فریز خوب است اما یخچال آن بدکارمی کند ومانیتور آن به حال چشمک زن درآمده برای ، تعمیر ساید سامسونگ مون زنگ زدیم مکنیک آمد نگاه کرد وگاز طزیق کرد خوب نشد گفت مقداری گازش زیاداست کمکنید خوب مشه ایکار راکردیم نشد وهمان حالت چشمک زن دارد ویخچال سردنمیکند

حسین بالش زر
12 شهریور 1397

سلام و خسته نباشید.
برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ ما تعمیر کار شخصی اومده و گفته بر اثر گرفتگی لوله گاز باید لوله کشی مجدد شود و دوباره گاز پر شود می خواستم ببینم این کار برای شما هزینه حدودی اش چقدر می شود.

رضا.ک
9 مرداد 1397

سلام
دوسالیه یخچال سامسونگ مدل پایین فریزر بالا یخچال خریداری کردم امسال از بدنه داخل یخچال متصل به پشت یخچال به جای میوه آب چکه میکنه دلیل و راه حل این مشکل چیه ؟

سمیرا ب
25 تیر 1397

با سلام و خسته نباشید
یخچال ساید سامسونگ بعلت نامعلومی روزانه 7الی 8 بار خاموش و روشن می شود لطفا راهنمایی کنید.ممنون.

موسی قبادی
23 اردیبهشت 1397

    یخچال سامسونگ چرا اصلا تولید یخ نمیکنه… در ضمن در حالت گرفتن آب هم قطره قطره آب از مخزنش میاد (چند روز پیش مخزن یخش تکه یخه بزرگی بود که ازش جدا کردمش) اما بلز هم تولید یخ نمیکنه

    سمانه غداوتی
    23 اردیبهشت 1399

با سلام
بر روی صفحه نمایش ساید فقط یک علامت چشمک زن روشن است و تعمیرکار محترم هم فرمودند که برد صفحه نمایش سوخته است ولی بردش الان تو بازار موجود نیست ، لطف کنید بفرمایید اگر خود سامسونگ این برد رو نداره کجا برم تهیه کنم ، قطعا چاله میدون همچین قطعه ای وجود ندارد ، ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید

جعفر قاسمی
17 اردیبهشت 1397

سلام ببخشید من تعمیر کار هستم یک ساید بای ساید سامسونگ دارم روشن نمیشود کل بردها را عوض کردم ولی همان مشکل را دارم کل سیم ها را تست کردم سال میباشد ساید نو است فقط یک سال بصورت نمایشی۲در یک فروشگاه بوده است.
اگر بتوانید کمکم کنید ممنون میشوم.

آزاد اقبالی
7 فروردین 1397

با سلام .
هزینه تعمیر یخچال فریزر سامسونگ مدل RL726PCPN برای تعویض فن چقدر هستش ؟

روح اله صدر
12 آذر 1396

صفحه نمایش دیجیتال یخچال سامسونگ کار نمیکنه و رو حالت استراحت مونده voction و دما رو اصلن نشون نمیده از برق درآوردم باز درست نشد

هنگامه ذاکری
6 آذر 1396

    سلام
    ایا در تنظیمات یخچال تغییراتی ایجاد کرده اید ؟

    کارشناس 1: پیرنیا
    7 آذر 1396

یخچال فریزر مدل SR-58NXA دارم چندروزه صدا میده،بموقع روشن وخاموش میشه اما وقتی روشن میشه انگار صدای فن فریزر بیشتر شنیده میشه،هیچ مشکل دیگه ای هم نداره اعم از وجودآب درجامیوه وغیره را نداره ممکنه بفرمایید دلیلش چیه وچطور رفعش کنم؟درضمن چون منزل نیستم خیلی دربش باز وبست نمیشه الان هم درجه حرارت روی Cold گذاشتم چون چیزای داخل یخچال خیلی یخ زده بود.ممنون میشم راهنمایی م کنید

hadi
24 آبان 1396

یخچال ما از دیروز از کار افتاده الکتریک دارد ولی تمام مواد یه زده اب شدن وقتی وریست میکنیم کار میکنه حنک میکنه ولی دوباره از کار میفته

معصومه سجادي نيا
19 مهر 1396

با سلام
من یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ دارم قصد تعویض کابینت ها رو دارم آیا امکان تعویض درب های معمولی یخچال و فریزر با دربهای توکار هست و اینکه آیا به صرفه هست یا نه

توكلي
18 مهر 1396

با سلام، یک دستگاه فریزر کوچک سامسونگ دارم ( عرض 45 و ارتفاع 110 سانتیمتر. چهار کشو و یک طبقه در بالای کشوها) که مدل و چند فوت بودنش رو درست نمیدونم. به هر حال این فریزر روی قسمت بالای درب خود یک طبقه باریک ولی خیلی کاربردی داشت که مفقود شده. برای تهیه یدک آن چکار باید کرد. آیا شما موجود دارید؟ در غیر این صورت به کجا مراجعه کنم. در صورت نیاز میتوانم عکس داخل فریزر را از طریق ایمیل یا تلگرام ارسال کنم تا مدل دستگاه و قطعه درخواستی را به طور دقیق تشخیص دهید.
با تشکر فراوان

حميدرضا مصفي
13 شهریور 1396

سلام من یخچال فریزر سامسونگ مدل فرنچ 2 دارم از دیروز نمیدونم صدای فن یا موتورشه که خیلی زیاد و بلند شده.. دمای یخچال یا فریز اصلا تغییری نکرده و داخل یخچال هم گرم نشده.. در یخچال که باز میشه صدای یه فن که متوقف میشه به وضوح شنیده میشه .. از وقتی صداش زیاد شده صدای این فن هم شنیده میشه.. میخواستم بدونم مشکل از کجاست؟

محیا خالقی
29 تیر 1396

سلام یخچال سامسونگ دارم ولی نمایشگر دیجیتال آن هر دمایی که با دکمه میدهم قبول نمیکند یک بار روی 9یک بار 8 و همین طور پایین می آید با تشکر

میلاد
16 تیر 1396

باسلام وخسته نباشید
من یه ساید سامسونگ دارم که هنوز استفاده نکرده بودیم به احتمال خیلی زیاد نصاب دربشو دچار فرورفتگی کرد میخواستم بدونم راهی برای تعویض درب هست؟

حمید فرهمندی
31 خرداد 1396

    سلام
    شما باید با نمایندگی یخچال سامسونگ در شهر یا شهرستانتان تماس گرفته و درخواست خرید کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    1 تیر 1396

سلام, دو روز پیش یخچال فرچ ۴ خریدیم و نصب شد دیشب مواد غذایی داخل یخچال گذاشتم و امروز دیدم تمام مواد غذایی یخ زده حتی دوغ با اینکه دمای یخچال روی +۴ تنظیم بود, مشکل از کجا میتونه باشه?

نسیم عاطف
18 اردیبهشت 1396

    سلام
    با توجه به اینکه این یخچال فریزز دارای گارانتی است حتما با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر یا شهرستان خود تماس گرفته و این مشکل را با ایشان در میان بگذارید

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 اردیبهشت 1396

      سلام و عرض ادب و احترام
      ساید سامسونگ مدل RS2229KWSH
      دارم و پس از چند سال استفاده دیروز متوجه دو ترک ۸ سانتی متری در قسمت داخلی درب ساید شدم آیا راه حلی برای رفع مشکل بوجود آمده وجود دارد یا خیر لطفا راهنمایی فرماءید.
      با تشکر و سپاس فراوان از زحماتتون

      رضا محمودزاده
      7 تیر 1398

      یخچال فریزرسامسونگ french2-s دارم فن یخچال صدا میدهد چه مشکلی دارد

      محمدزارعی
      24 آبان 1398

سلام
کف جا میوه ایی یخچال آب میگیره
این آب از کجا میاد؟
یخچال اصلا به هیچ آبی وصل نیسن

محمد جواد کاویانی
17 اردیبهشت 1396

    سلام
    احتمال خرابی در سیکل داخلی وجود دارد یا اینکه خرجی آب به بیرون بسته شده

    کارشناس 1: پیرنیا
    18 اردیبهشت 1396

درود برشماومن یخچال فریزر مدل J3KSSV دارم دیدم هم یخچال و هم فریزر گرم شد ، زنگ زدیم نماینده سامسونگ از نمایندگی تعمیر یخخچال سامسونگ اومد گفت اواپراتور نشتی داره و موتور گازبند نمیشه و باید جفتشونو عوض کنی باید 1 میلیون خرج کنی درست بشه بعدش تمام لوله های مسی یخچالو با سیم چین قطع کرده بود.زنگ زدیم به یه تعمیر کار دیگه اومد دید گفت اواپراتور نشتیش قابل برطرف کردنه و موتور هیچ عیبی نداره چون بعد از جوش دادن لوله ها گاز شارژ کرد و فریزر کار کرد ولی یخچال همینطوری گرم بود.سنسور دمای محیطی و شیر برقی رو هم عوض کردیم درست نشد.دوباره به نماینده سامسونگ زنگ زدیم برای بازدید گفت درست نمیشه بندازش دور یکی دیگه بخر.به این میگن تعمیرکار متخصص سامسونگ . بخرید شما هم همین جوابو خواهید شنید .میشه واقعا دستگاه درست نشه ؟واقعا که .

علیرضا داوری
24 فروردین 1396

    سلام
    کاملا حق با شماست و تمامی وسایل و لوازم بسته به نوع عیب و تصمیم شما که ایا تعمیر کردن آن یا تعویض کردن آن به صرفه است قابل تعمیر است

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 فروردین 1396

      درود بر شما،تصمیم تعویض یا تعمیر را میبایست تعمیر کار تشخیص دهد ، که متاسفانه ایشان فرمودند اگر تعویض یا تعمیر شود بعد از یک ماه دوباره خراب خواiد شد ،و در برگه فاکتور ذکر خواهند کرد که گارانتی 50% ذکر میشود . خواهشا پیگیری اساسی بفرمایید ، اینجانب مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت در خصوص قطعات خودرو هست ،در بر خورد با مشکلها آنرا باید حل کرد ،نباید پاک کرد ، متاسفانه تعمیر کار خوب نداریم ،آنها تعویض کارند ، در صورت وجود تعمیر کار ماهر خواهشمندم آنرا اعزام فرمایید

      علیرضا داوری
      25 فروردین 1396

      سلام
      دوست گرامی شما باید با نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ شهر یا شهرستان خودتان تماس گرفته و مشکل را با ایشان درماین بگذارید

      کارشناس 1: پیرنیا
      27 فروردین 1396

    سلام منم همین مدل رو دارم آشغاله تا حالا کلی خرجش کردم. میخوام ردش کنم بره

    امبن محمدی
    8 اردیبهشت 1397

با سلام. مدل یخچال فریزر بنده RT53EAEW میباشد.چند وقتی است بادامک لولای بالای درب قسمت پائین(یخچال) خراب شده و درب بخوبی بسته نمیشود.لطفا راهنمایی بفرمائید جهت تعویض با کجا تماس بگیرم.متشکرم

منوچهر الیکائی
20 فروردین 1396

    سلام
    برای تهیه قطعات و لوازم باید با مراکز فروش قطعات و لوزام یدکی یخچال فریزر در شهر یا شهرستان خودتان مراجعه نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    21 فروردین 1396

    با سلام یخچال دو قلوی سامسونگ من یخچال معمولی برفک میگیره وسرما نداره لطفا راهنمایی کنید ک چکار کنم هر 10روز یکبار باید باز کنم برفکشو آب کنم بعد خوب میشه حتی سنسورتعویض کردم درضمن المنت نداره از روز اولی که نو خریدم بعد دوسال اینطوری شد

    مجیدمیرزایی
    29 اردیبهشت 1399

      سلام من یخچال ساید دارم دو ساله و بعد دو سال تصمیم گرفتم یخساز رو کار بندازم بعد اینکه اینکارو کردم متوجه شد درب فریزر من یک سانت بالاتر از درب یخچاله.میخواستم ببینم چیکار کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

      جباری
      11 خرداد 1399

      با عرض سلام,یخچال سامسونگ هست,روشن که میشه خنک میشه به دمای تنظیم شده میرسه,بداز خاموش شدن دیگه استارت نمی کنه باید یه بار خاموش روشن کنیم بد دوباره کار میکنه وخنگ می کنه,,آیا ایراد از ترموستاد است,,با تشکر,

      نمایندگی سامسونگ
      نمایندگی یخچال سامسونگ

      علی عارف
      13 مرداد 1400

      سلام علی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      14 مرداد 1400

    سلام
    یخچال من مدل RL726 سامسونگ هستش و با نوسان برق اداره برق متاسفانه روشن که میشه خاموش میشه تعمیرکار محلی میگه موتورش چون میره زیر بار امپر بالا میکشه و خراب شده خلاصه موتؤر خرابه میشه راهنماییم کنید

    روح الله بیات
    24 دی 1399

سلام
یخچال فریزر من دوقلوی سامسونگه.به مدت ۲۰ روز که به سفر رفته بودیم به دلیل قطع برق تمام مواد داخل فریزر فاسد و فریزر بوی خیلی بدی گرفته بود. من نوار لاستیکی داخل درب فریزر را کاملا باز کرده بیرون آورده و شستم و بعد مجددا آن را جا زدم. آیا بیرون آوردن و جا زدن مجدد نوار لاستیکی مشکلی برای فریزر من به وجود نخواهد آورد؟

مهرسا
20 فروردین 1396

    سلام
    اگر لاستیک دور درب را به درستی جا زده باشید نخیر هیچ مشکلی به وجود نخواهد اورد ولی در صورت عدم جاگزاری صحصح امکان اسیب رسیدن به یخچال فریزر شما وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    20 فروردین 1396

سلام یخچال سایدسامسونگ ک به علت اتصال برق خاموش شد و دیگه روشن نمیشه دارای محافظ هم بوده ک محافظ سالم هستش مشکل چی میتونه باشه ایا دکمه پاور داره ک ممکنه خاموش شده باشه اگه داره کجای یخچال تعبیه شده؟اگه مشکل از برد یخچال باشه امکان خرید وجود داره چون من شهرستان هستم ممنون از پاسخگوییتون

یسنا سینایی
16 فروردین 1396

    سلام
    احتمال ریادی وجو دارد که به برد فرمان ساید بای ساید سامسونگ شما اسیب وارد شده باشد و میزان این اسیب تنها در صورت بازدید و چک کردن برد فرمان قابل کارشناسی است شما حتما با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در شهر یا شهر ستان خودتان تماس گرفته و ازایشان خدمات درخواست نمایید

    کارشناس 1: پیرنیا
    17 فروردین 1396

      برد بالای سوخته روشن نمیشه آیا قطعه آن موجود هست

      سلام خسته نباشی یخچال فریزر من سایبایساد است برد بالای سوخته روشن نمیشه آیا قطعه آن موجود هست ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
      30 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

سلام
یخچالمون ساید بای سایده درش خراب شده. امروز که باز کردم درشو دیدم یه میله فنر مانند توش افتاده و دیگه درش به درستی بسته نمیشه. من نمیدونم اسم اون قسمتی که خراب شده چی هستش آیا قطعاتش گیر میاد و میشه درستش کرد؟ اصلا شامل گارانتی میشه یا نه؟

احسان امین
7 اسفند 1395

    سلام
    اگر یخچال ساید بای ساید شما دارای گارانتی است و مدت زمان گارانتی آن به اتمام نرسیده است حتما با نمایندگی یخچال سامسونگ در شهر یا استان خودتان تماس برقرار نمایید در غیر این صورت حتما از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید برای حل کردن این مشکل

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 اسفند 1395

      سلام یخچال وفریزر سامسونگ من درست کار می کند ولی همیشه مقداری آب زیر جامیوه ای جمع مشود لطفا راهنمایی بفرمایید

      مهدی شیخی
      10 آذر 1398

سلام از دیروز یخچال و فریزرمز دیگه خنک نمیکنه و مواد داخل فریزر داره اب میشه از پشت دستکاه هم هر ۵ دقیقه یکبار یه صدای کار کردن و بعد صدای استوپ میاد مشکلش چیه؟؟

فرزانه كهن
4 اسفند 1395

    سلام مشکلات زیادی میتونه داشته باشه یاید دستگاه توسط یک تعمیرکار متخصص چک شده و عیب یابی شود یه این صورت و با این اطلاعات کم امکان راهنمایی کامل وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    4 اسفند 1395

      دستگیره یخچال شکسته

      سید حسن وکیلی
      3 تیر 1400

باسلام. من یه یخچال فریزر ساید دارم که سه ما نصب کرده ام.چند وقت پیش رفتیم مسافرت چند روزه.برگشتیم دیدم احتمالا چون برق رفته و همه چیز اب شده و باز که برق اومده همه چیز یخ بسته. بعد این اتفاق نمایشگر چشمک زن شده و میوه و مواد توی طبقات پایین یخچال یخ می زنه. توی نت خوندم باید از برق بکشیم و دوباره بزنیم برق تا ریست شود.انجام دادم متاسفانه صفحه نمایش روشن میشه اما بعد چند لحظه کامل خاموش میشه. مدل یخچال سامسونک ساید مدل z1… لطفا راهنمایی بفرمایید.

مهران بوستاني
23 بهمن 1395

    سلام
    برای حل این مشکل باید ساید بای ساید سامسونگ شما کاملا مورد برسی قرار گیرد که با این اطلاعات کم امکان پاسخ دهی و نظر قطعی وجود ندارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 بهمن 1395

      سلام آیا یخچال ساید مدل hm 23 دارای فیلتر تصفیه اب می باشد؟

      محمود راد
      24 اسفند 1398

    یخچال سامسونگ مدل french2_wهست دریخچال که باز میکنیم صدای فن قطع میشه وقتی میبندیم صدا میده .توی جای میوه اب میده لطفا راهنمایی بفرمایید

    رسول فتاحی
    28 دی 1400

با سلام یخچال فریزر سامسونگ مدلRL 46 WBSW دارم امروز دیدم داخل آن کمی گرم شده وروشن نمی شود کلید پاور را قطع کردم ومجددا وصل کردم روشن شد وخنک کرد وپس از مدتی که کاملا خنک شد قطع کرد ولیکن هرچه منتظر ماندم روشن نشد دوباره از کلید پاور استفاده کردم وروشن شد وپس از مدتی اتومات کرد وخاموش شد خلاصه مطلب را عرض کنم که عیب دستگاه این است که وقتی خنک کرد وبه حالت خاموش در آمد دیگه روشن نمیشه وبایستی به طریق دستی روشن کنی لطفا راهنمایی فرمایید.

محسن رنجی پور
11 بهمن 1395

    سلام
    با توجه به توضیحات شما امکان خرابی سنسور یا برد فرمان یخچال فریزر سامسونگ شما وجود دارد که در صورت چکاپ کامل دستگاه و برسی آن امکان نظر دادن صحیح و کامل وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    12 بهمن 1395

      باسلام ىخچال سامسونگ دو قلو ما قسمت ىخچال مرتب حدودا هفته اى بکار دماىش افت مى کند و سرمای قسمت داخل از بین مى رود سرویىسکار قسمت پایین را باز کرده و رادیات کاملا بخ بسته بود فن و سنسور دما سالم است چندین بار اىن موضوع تکرار شد که متاسفانه نمایندگی سامسونگ شهر ما علت را تشخیص نمی دهد لطفا نسبت به بررسى و اعلام وضعیت اقدام نمایید ضمنا رادیات فاقد المنت گرم کننده است و حدود ۶ سال از استفاده ىخچال مى گذرد و الان حدود ۲ ماه است که اشکال پیدا کرده است وگر پاسخ دهید بسیار سپاسگزارم

      غلامرضا عسکرزاده
      31 تیر 1399

    با سلام یخچال دو قلوی سامسونگ من ( یخچال معمولی) برفک میگیره وسرما نداره اصلا لطفا راهنمایی کنید ک چکار کنم هر ۱۵ روز یکبار باید باز کنم برفکشو آب کنم

    علی فتاحی
    16 فروردین 1399

    سلام یخچال فریزر من دو هفته است که موتور ان در چرخش کهگاه صدایی خاص میدهد و هرگاه درب آن را باز میکنم تا مدتی صدا قطع میشود
    صمنا کف فریزر مدتی است یخ میزند
    و چراغ انهم خاموش و روشن میشود

    فاطمه صفازاده
    3 اردیبهشت 1399

      باسلام
      یخچال من ساید میباشد هنگام تمیزی اشتباها کارگرم به دسته ها دامستوس زدن و لکه لکه شد میخواستم ببینم دسته را میتوانم جداگانه تهیه کنم

      نویدی
      18 اردیبهشت 1399

      سلام دمای یخچال روی عدد 9 ایستاده هرچه بالا وپایین میکنیم باز بر میگرده روی عدد 9

      روح لاه زارع
      25 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      26 تیر 1400

سلام
دوست عزیز کسانی که مسئول پاسخگویی به تلفن هستند اطلاعات فنی برای پاسخگویی به شما ندارند باور کنید روزی ده ها نفر تماس گرفته وسوالاتی میپرسند که حتی اگر جواب هم داده شود به علت تخصصی بودن کار متاسفانه کاری از دست مشتری بر نمی اید و در نهایت باید با یک تعمیرکار یخچال فریزر سامسونگ تماس بگیرند شما هر سوال فنی دارید میتوانید در همین صفحه یا قسمت آموزش سایت بپرسید تا در کوتاهترین زمان ممکن جواب داده شود.

کارشناس 1: پیرنیا
10 شهریور 1395

    بادرود ، اتومات یخچال مادرم ، زمان زیادی کار نمی کنه ! تمام مواد در داخل فریزر یخش باز میشه !! یخچال فریزر سامسونگ می باشه

    آزیتا اربابی
    2 اردیبهشت 1399

      با سلام و‌ خسته نباشید
      صدای آلارم‌ یخچال ساید مدل روسو آلف چطوری خاموش میشه؟

      مرتضی تقدسی
      22 مهر 1399

      یخچال سامسونگ است بالاش یخچال وپایین فریزر ۳ کشویی است در یخچال آنهایی که به دیواره نزدیک است یخ میزنه درجه‌ ۵ است

      منیر حاجعلی اکبری
      2 مرداد 1400

      یخجال شاید بای ساید دارم میخوام اثاث کشی کنم راه پله داره پله هاش تنگه میخواستم بدونم میتونیم در یخجال رو باز کنیم یا خودتون باید بیاید باز یا جدا کنید هزینه اش چقدر میشه

      نسرین یدالهی
      19 مرداد 1400

      سلام نسرین عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواستتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      21 مرداد 1400

      بدنه داخلی ساید: قسمت فریز و یخچال ترک برداشته

      علی اکبر دلگشا
      26 شهریور 1400

      سلام علی اکبر عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      27 شهریور 1400

      تعمیرگاه مجاز یخچال

      محمد گلیاری
      7 مرداد 1400

      یخچال دو در سامسونگ داریم .درب بالا کلا شکسته و باید تعویض بشه.به کجا باید مراجعه کنیم یا به چه شماره ای زنگ بزنیم؟ممنون

      جولایی
      25 شهریور 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      27 شهریور 1400

      با سلام یخچال فریزرسامسونگ (قسمت بالا یخچال و پایین فریزر)پس از چند ثانیه کار کردن خاموش می‌شود وپیام rd روی صفحه می‌آید ممنون میشم راهنمایی فرمایید

      امیر محمدی
      14 مهر 1401

      سلام وخسته نباشید یخچال سامسونگ داریم یه مدت هست بالای یخچال گرم شده واصلا یخچال خنک نمیکنه دما از 9 دیگه تکون نمیخوره وثابت هست
      نمایندگی سامسونگ

      کرم قشقایی
      20 مرداد 1400

      سلام کرم قشقایی عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      21 مرداد 1400

      سلام هزینه نصب چقدره

      افسانه طاهری
      1 مهر 1400

      سلام افسانه عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای نصب دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      3 مهر 1400

      سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم درفصل تابستان درجه یخچال باید روی چه عددی باشه
      واینکه یخچال ما الان نگاه کردم دیدم داره یخ های فریزر به سرعت اب میشه و از اون قسمت که پنحره ای هست جلوی درفریزر و پنجره هاش درزیرخودش داخل یخچال هستش داره اب مریزه توی یخچال باسد چکار کنم

      محمدی
      25 مرداد 1401

      کشوی یخچال سامسونگ دوتیکه است که بین قسمت جلو و بدنه آشغال جمع می شود آیا می توان قسمت جلو را از ردنه جدا کرد؟ چگونه؟

      زهره ضیا
      12 آذر 1399

      یخچال فریزر دوقلو داریم که مدتی است دما نشان آن روی عدد۹ ثابت مانده و روی هر درجه ای هم که تنظیم کنیم باز به دمای ۹ بازمیگردد

      مهدی جهانبانی
      24 خرداد 1400

      سلام و عرض ادب
      حدود دو سال پیش یخچال دو قلو سامسونگ را خریدم ،نصاب فرمودند نیاز به محافظ ندارد ،راهنمایی می فرمایید.

      کامران مدنی
      12 تیر 1400

      سلام یخچال فریزر دوقلو دارم،بعدازقطع برق و وصل شدن برق فریزر مدام بوق می زنه ودماش روی ۴درجه مونده ودکمه های مانیتورش هم غیرفعال شده ؛لطفا راهنمایی کنید.

      خدیجه شکوهی
      19 تیر 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      19 تیر 1400

      باسلام. سایدسامسونگ قسمت یخچال درجه اش ازعدد4 کم کم رفته به 20رسیده مشکل ازفن یخچال؟ درصورتیکه فریزر مشکلی نداره و متروی منفی 18است وتغییری نکرده

      پری رستگار
      25 مرداد 1400

      درب یخجال خوب بسته نمی شود

      سجاد آصفي
      13 تیر 1400

      یخچال فریزر مدلsr659evدارم مدتی قسمت کف فریزر یخ می زند و مواد غذایی به آن می چشید لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم

      رجب سبزواری
      1 مرداد 1400

      یخچال خنک نمیکنه و فیلترنیازداره چراغش قرمزشده

      مريم عليقلي
      3 مرداد 1400

      یخچال فریزر من برق رفته درجه فریزرش اومده منفی 1 واصلا بالا نمیره091264****

      افسانه نجف
      20 مرداد 1400

      سلام افسانه عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      21 مرداد 1400

      سلام دستگیرهای سایدم موقع جابجایی خراب شدن میخام عوض کنم.هزینشو میخاسم بپرسم

      زینب گودرزی
      20 مرداد 1401

      سلام کاربر گرامی
      جهت ثبت درخواست و اطلاع از هزینه، لطفا با شماره تلفن 02154584 تماس بگیرید.

      فرهاد محمدی
      22 مرداد 1401

      فریز سامسونگ کوچک دارم که دو ساعت درش باز مانده بود بعد دو روز فهمیدیم که همه وسایل آب شده بودند الان متوجه شدیم کار نمیکند ولی صدای فن از فریز می آید فریز را خالی کردیم یک بیست چهار ساعت از برق کشیدیم وباز برق زدیم باز کار نمیکند. از استان گیلان هستیم
      نمایندگی سامسونگ

      سهیل آقائی
      9 مرداد 1400

      سلام سهیل عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر فریزر سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      12 مرداد 1400

      سایدسامسونگ برق رفت ووقتی آمده4عصرالان 7 آف نکرده اشکالی هست ؟

      علی بازرگان
      22 شهریور 1400

    سلام.آیا امکان تبدیل یخچال سامسونگ به فریزر وجود دارد؟

    شنایس جوان
    27 اردیبهشت 1399

      قطعات داخل یخچال سامسونگ تلق کشوی میوه و تلق کشوی فریزر

      هدی ناصحی
      10 مرداد 1399

      یخچال ساید من برفک زده

      حبیب بیگدلی
      5 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      شما می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      5 خرداد 1400

      سلام خسته نباشید
      یخچال فریزر ساید سامسونگ w400 داریم دو روز درب فریزر باز مونده بوده الان قسمت بالای فریزر خنک نمیکنه و همه مواد غذایی که طبقات بالا بوده آب شده باید چکار کنیم، از بندر کنگان پیام میدم

      پیمان کاظمی
      19 مرداد 1400

      یخچال خنک نمی کنه

      مریم کریم پور
      18 مهر 1400

      سلام مریم عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      19 مهر 1400

    سلام من برای فیلتر یخچال ثبت درخواست کردم،دیر تماس گرفتن ولی از کارشون راضی بودم.با تشکر

    بهمن سمیعی
    6 خرداد 1399

      یخچال فریزرسامسونگ(RT 55)
      ریزش آب اززیرجامیوه ای وتکه های یخی که ازپشت جامیوه ای درحال آب شدن میباشد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      آرمان فروتن
      21 مرداد 1399

      یخچال سامسونگ مدل RL71 مشکل ریزش آب از زیر جامیوه ای و جمع شدن آب دارد، ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید
      در ضمن پیچ آب ورودی یخچال هم بسته است

      مژگان کاشانی
      9 آبان 1399

      سلام .یخچال سامسونگ استارت میزنه کار نمی کنه گفتم آدرس یا شماره نمایندگی لطف کنید بهم بدید

      شمس الله کرمی مجد
      29 خرداد 1400

      سلام دوست عزیز
      اگر دستگاهتون نیاز به سرویس یا تعمیر داره می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر و سرویس دستگاهتون رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      علوی
      31 خرداد 1400

      سلام یخچال بعدازیک ماه داخل سردکننده فریزر یخ می بندد خواهش می کنم مساعدت فرمایید مجبورم یک روز ازبرق بکشم تایخش اب شود چون انسولین داخلش دارم باعث فاسدشدنش می شود

      منصورسیلاطانی
      4 آبان 1399

    شرمنده من یه سوال داشتم ،صفحه مانیتور یخچال من از کار افتاده و فقط دما یخچال روی ۳ نگه میداره ،قابل تعمیر یا تعویض هست؟

    زهرا رهنما
    22 تیر 1399

    سلام ببخشید ما یخچال فریز سامسونگ داریم موقع نصب نماینده گفت نیازی به محافظ برق نیست و خود یخچال محافظ داره اما شهرما وضعیت برقش خیلی ضعیفه طوری که این هفته یخچال چندتا از همسایه ها به خاطر نوسان برق سوخته. سوالم این است که آیا یخچال فریزر سامسونگ نیاز به محافظ برق دارد؟ و اگر بله چه مدلی را باید ته‍یه کنیم؟ باتشکر

    محمد شریفی
    30 تیر 1399

    سلام چرا موقع بستن درب یخچال از پشت صدای شر شر آب میاد؟ یخچال سامسونگ

    پیله ور
    8 مرداد 1399

    با سلام جابه جایی داریم خواستم ببینم که زمانی که یخچال خاموش بشه و جا به جا میکنیم بلا فاصله میتونیم به برق بزنیم یا خیر

    عماد سپاسیان
    15 مرداد 1399

      سلام دوست گرامی، اگر یخچال خود را به حالت افقی جا به جا کردید، تا 24 ساعت آن را به برق نزنید اما اگر به صورت عمودی آن را جا به جا نموده اید می توانید بعد از حدود 6 ساعت آن را به برق بزنید.

      کارشناس 4: جعفری
      19 مرداد 1399

      سلام ما ساید داریم قسمت آبریز دستگاه زنگ زده آیا راه حلی داره ر

      سید جابر
      30 مهر 1399

    سلام
    خسته نباشد،یخچال ساید27فوت حدوداً ده سال پیش خریدیم الاهروقت برق قطع و وصل میشه صفحه مانیتور ش فقط دوتاخط روشن داره ولی بافشردن power freeze و powver cool این مشکل حل ومجددروش میشه،حدودٱیکماه هست این اتفاق می افتاد.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

    غلام عباس کریمی راد
    12 آبان 1399

    سلام خسته نباشید قیمت اورجینال فیلتر آب یخچال سامسونگ french4-w چقدره ممنونم

    ناهیدیان
    27 بهمن 1399

    تعویض فیلتر آب داخل یخچال وفیلتر آب بیرون یخچال سامسونگ سای بای ساید

    محمدعلی زمانی
    4 خرداد 1400

    یخچال فریزر سامسونگ داریم روی درجه کم هم داخل یخچال یخ می‌زند علت چیست ممنون

    علی نداف
    20 تیر 1400

    بازدیدورفع اشکال درآلارم مربوط به کشوی به تنظیم رطوبت یخچال سایدبای سایدسامسوتگ مدل RS23LVSW
    نمایندگی سامسونگ

    ابراهیم حسینیان
    19 مرداد 1400

      سلام ابراهیم عزیز
      شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان برای تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ رو ثبت کنید.
      ما در کنارتون هستیم

      نسیم اسلام پور
      21 مرداد 1400

    یخچال سامسونگ مدلrosso2w ارور 84c مشکل از کجاست
    نمایندگی سامسونگ

    اعتضادی
    15 آبان 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس