ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت (BAUKNECHT)

به منظور برخورداری از خدمات سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت، کافیست درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. هماهنگی جهت ارائه خدمات مورد نظر شما در کمتر از 15 دقیقه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی باکنشت

تعمیر ماشین لباسشویی باید توسط تکنسین‌هایی صورت بگیرد که از دانش فنی و تجربه کافی برخوردار باشند و بتوانند دستگاه شما را به درستی عیب یابی کنند. خوشبختانه سال‌هاست که خدمات تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت توسط تکنسین‌های مجموعه کاراباما با کیفیتی بالا ارائه می‌شود. تکنسین‌های این مجموعه به طور میانگین 11 سال تجربه دارند و از این رو می‌توانند دستگاه شما را در زمانی کوتاه عیب یابی و به درستی تعمیر و راه اندازی کنند. به علاوه، با توجه به اینکه تکنسین‌های کاراباما در تمامی نقاط شهر حضور دارند، امکان ارائه خدمات مورد نظرتان در همان روز ثبت درخواست نیز فراهم است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین لباسشویی باکنشت

1. ماشین لباسشویی باکنشت روشن نمی‌شود

روشن نشدن دستگاه می‌تواند به دلیل نبود جریان برق باشد. از این رو توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست تعمیر با بررسی دوشاخه و پریز از وجود برق مطمئن شوید. در صورتی که جریان برق وجود داشت، ممکن است ارتباط سیم‌ها و کلید اصلی تایمر دستگاه، رابط میکروسوئیچ و هیدروستات دچار مشکل شده باشد.

2. ماشین لباسشویی باکنشت آبگیری نمی‌کند

در صورتی که فرایند آبگیری انجام نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که درب nsj’hi به درستی بسته نشده است. در صورتی که نسبت به بسته شدن درب اطمینان دارید، ممکن است میکروسوئیچ، هیدرواستات یا پمپ دچار خرابی یا ایراد شده باشد.

3. روند آبگیری لباسشویی باکنشت متوقف نمی‌شود

در صورت بروز این مشکل ممکن است شیر ورودی دستگاه خراب شده باشد. اگر آبگیری دستگاه با قطع برق متوقف شود، احتمالا تایمر دستگاه ایراد پیدا کرده است.

4. ماشین لباسشویی باکنشت نشت آب دارد

در صورتی که شاهد نشت آب از دستگاه‌تان هستید، ممکن است رابط‌های لاستیکی آب پوسیده باشند. ایجاد ترک در محفظه پودر و خرابی واتر پمپ نیز دیگر دلایل نشت آب هستند.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی باکنشت خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5. آب لباسشویی باکنشت گرم نمی‌شود

یکی از اصلی‌ترین دلایل گرم نشدن یا دیر گرم شدن آب جرم گرفتن سطح المنت است. خرابی هیدروستات نیز دلیل دیگر بروز این مشکل است.

6. لباسشویی باکنشت تخلیه آب را انجام نمی‌دهد

عدم تخلیه آب در غالب موارد به دلیل انسداد مجاری تخلیه یا خرابی پمپ تخلیه رخ می‌دهد. ممکن است لازم باشد پمپ توسط تکنسین متخصص تعویض شود.

7. ماشین لباسشویی باکنشت لباس‌ها را خشک نمی‌کند

خشک نشدن لباس‌ها غالبا به دلیل بروز ایراد در المنت، تسمه و موتور است که باعث می‌شود دیگ چرخش تندی نداشته باشد. عدم تخلیه آب لباسشویی نیز دلیل دیگر خشک نشدن لباس‌ها است.

8. لباسشویی باکنشت هنگام کار حرکت و لرزش شدید دارد

حرکت لباسشویی از جای خود عموما به دلیل تراز نبودن آن است. توصیه می‌شود پیش از ثبت درخواست تعمیر دستگاه را در محل قرارگیری خود به خوبی تراز کنید. در صورتی که مشکل برطرف نشد ممکن است کمک فنر، فنرها و تسمه دیگ دچار خرابی و ایراد شده باشد.

مشاهده سایر پرسش های متداول

کدخطا یا ارورهای ماشین لباسشویی باکنشت

ماشین لباسشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت (همراه با جدول هزینه‌ها)

یکی از برندهای معتبر ماشین لباسشویی، باکنشت (BAUKNECHT) است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته جای خود را در بازارهای جهانی تثبیت کند. همواره توصیه می‌شود خدمات مرتبط با این دستگاه را از سرویس گرفته تا تعمیر از یک مرکز معتبر دریافت کنید چرا که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و اگر آن را به افراد ناشی بسپارید ممکن است متحمل هزینه بیهوده شوید.

مجموعه کاراباما در همان ابتدای امر با هدف ارائه خدمات باکیفیت نصب، سرویس و تعمیرات به ساکنین تمامی مناطق کشور آغاز به کار کرده ‎است و سال‌هاست که به جذب تکنسین‌های متخصص برندها و دستگاه‌های مختلف در میان بهترین ارائه دهندگان خدمات لوازم خانگی قرار گرفته است.

ما از چالش‌ها و نگرانی‌های مشتریان هنگام خرابی لوازم خانگی آگاهی داریم، از این رو امکان ارائه خدمات به شما در زمانی کوتاه و در همان روز ثبت درخواست فراهم خواهد شد. برای دریافت خدمات تعمیرات کافیست با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید یا فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

نصب اصولی ماشین لباسشویی توسط کاراباما

نصب و راه اندازی اصولی هر یک از اقلام لوازم الکترونیکی اهمیت زیادی دارد و برای جلوگیری از آسیب به آن لازم است از یک تکنسین آموزش دیده و ماهر کمک بگیرید. تکنسین‌های متخصص کاراباما دارای سال ها تجربه در زمینه تعمیر و نصب انواع مدل‌های ماشین لباسشویی باکنشت هستند و به دلیل حضور در سراسر شهر، امکان نصب دستگاه‌ شما را در کمترین زمان ممکن فراهم خواهند کرد.

مرکز مجاز تعمیر لباسشویی باکنشت (BAUKNECHT)

برخی مواقع ممکن است دسترسی به یک مرکز معتبر که خدمات مربوط به تعمیرات یا تعویض قطعات را ارائه دهد دشوار باشد یا حتی امکان دسترسی به نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت وجود نداشته باشد. در چنین مواقعی بهترین راه، دریافت خدمات از مراکز معتبر تعمیرات است.

مجموعه کاراباما دارای 11 سال تجربه درخشان در زمینه تعمیرات برترین برندهای لوازم خانگی از جمله باکنشت است. این مرکز با به کارگیری تکنسین‌های باتجربه و آموزش دیده و به روز نگه داشتن دانش فنی آنها، خدمات تخصصی تعمیرات لباسشویی را در سریع‌ترین زمان ممکن و باکیفیت مطلوب به مشتریان ارائه می‌دهد.

رفع مشکلات رایج لباسشویی توسط تکنسین‌های ماهر

مشکلات مختلفی برای لباسشویی از هر برندی که است، به وجود می‌آید که برخی از آنها رایج‌تر از بقیه هستند. لازم است بدانید که تمامی مشکلات  توسط تعمیرکار لباسشویی باکنشت در کاراباما قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل‌ها و ظرفیت ها پذیرفته می‌شود. برخی از مشکلاتی که به تکرار توسط کاراباما برطرف می‌شود عبارتند از:

  • لرزش و صدای زیاد هنگام کار
  • تمیز نشدن لباس‌ها
  • نشت آب از زیر دستگاه
  • برق داشتن بدنه
  • نچرخیدن دیگ شستشو
  • بوی بد
  • کار نکردن دکمه‌های پنل
  • توقف ناگهانی دستگاه در حین کار

تعمیر بدون نقص قطعات لباسشویی، اولویت کاراباماست

اولویت متخصصین کاراباما تعمیر قطعات دستگاه است تا هزینه هایی که مشتریان بابت تعمیرات می‌پردازند، کاهش بیابد. با این وجود، پس از عیب یابی دقیق در صورت نیاز به تعویض قطعه ای از دستگاه، تمامی مراحل تهیه، تست و نصب قطعه بر طبق استانداردهای موجود، برعهده تعمیرکار لباسشویی باکنشت بوده و تنها قطعات اورجینال روی دستگاه شما نصب می گردند.

برخی از قطعاتی که توسط کاراباما تعمیر یا تعویض می‌شوند، عبارتند از:

  • تسمه‌ها
  • لاستیک دور درب
  • دمپر
  • سوئیچ فشاری
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ آن
  • قفل درب و مجموعه آن
  • تایمر
  • برد الکترونیکی

تعمیر فوری لباسشویی باکنشت در تهران

دسترسی به یک مرکز معتبر تعمیرات که بتواند تعمیر لباسشویی باکنشت (BAUKNECHT) را در کوتاه‌ترین زمان و با صرف هزینه مناسبی انجام دهد، همواره یکی از دغدغه‌های مشتریان است. مجموعه کاراباما که در شهر تهران مستقر است، با دارا بودن تکنسین‌های متخصص، امکان تعمیرات را در تمام روزهای هفته برای مشتریان تهرانی فراهم کرده است. هر انتظاری که از نمایندگی باکنشت دارید، با کاراباما به آسانی تجربه کنید.

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل

به منظور رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه تعمیرات کلیه خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی در محل و منزل شما انجام خواهد شد. پس از ثبت درخواست اینترنتی یا تماس با کارشناسان ما، تعمیرکار لباسشویی باکنشت با تجهیزات کامل و ابزار لازم به منزل شما اعزام شده و دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد. به ندرت رخ می‌دهد که دستگاه به تعمیرگاه کاراباما منتقل شود.

هزینه تعمیر لباسشویی باکنشت (BAUKNECHT)

هزینه تعمیرات به عواملی مختلفی بستگی دارد و باتوجه به نوع قطعات استفاده شده در صورت تعویض، مدت زمان تعمیرات و نحوه انجام آن بستگی دارد. از این رو امکان تعیین مبلغ مشخصی برای هزینه تعمیر لباسشویی باکنشت وجود ندارد و مبلغ آن همواره متغیر است.

لازم به ذکر است، کلیه هزینه های دریافتی از مشتریان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و تحت نظارت مجموعه کاراباما دریافت خواهد شد.

نرخ خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سال 1401

ردیفمواردنرخ (تومان)
1ایاب ذهاب65000 / 75000
2تشخیص عیب در محل100.000 / 120.000
3اجرت تعویض شلنگ و ورودی آب60.000 / 75.000
4اجرت تعویض لاستیک دور درب320.000 / 400.000
5اجرت تعویض شیلنگ خروجی100.000 / 120.000
6اجرت تعویض تایمر الکترونیکی420.000 / 520.000
7اجرت تعویض میکروسوئیچ150.000 / 180.000
8اجرت تعویض موتور لباسشویی200.000 / 250.000
9اجرت تعویض المنت180.000 / 220.000
10اجرت تعویض شیر برقی لباسشویی150.000 / 180.000
11اجرت نصب و آموزش لباسشویی220.000 / 300.000
12اجرت تعویض تسمه100.000 / 120.000
13اجرت تعویض بلبرینگ موتور هر دو عدد بدون بلبرینگ400.000 / 480.000
14اجرت و تعویض و بلبرینگ سه نظام و کاسه نمد بدون تراشکاری بدون دیگ (در منزل)1.200.000 / 1.500.000
15اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در منزل)900.000 / 1.100.000
16اجرت تعویض دیگ یا آبکش کامل بدون هزینه جنس (در کارگاه)820.000 / 1.000.000
17اجرت تعویض برد لباسشویی350.000 / 450.000
18اجرت تعویض پمپ لباسشویی200.000 / 250.000

خدمات پس از فروش لباسشویی باکنشت (BAUKNECHT)

تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز تخصصی کاراباما، با گارانتی 180 روزه به مشتریان ارائه می شود. بدین صورت که اگر تا 6 ماه مجدد دستگاه شما دچار مشکل شد، کاراباما بدون دریافت هزینه دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد. لازم به ذکر است که گارانتی 6 ماهه تعمیرات به عنوان خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

سلام، وقتتون بخیر نمایندگی تعمیرات لباسشویی باکنشت شما هستید؟

حمیدرضا مانی
14 اسفند 1401

    با سلام و احترام. متاسفانه نمایندگی‌‌های رسمی برندهای غیر ایرانی از جمله نمایندگی ماشین لباسشویی باکنشت چندین ساله که داخل ایران هیچ فعالیتی ندارند. اما در کاراباما برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز کلیه خدمات تعمیر با ۶ ماه گارانتی در تهران و سایر استانها ارائه می‌شود.

    یاسمن یگانه
    14 اسفند 1401

سلام درخواست تایمرلباسشوی باکنشت مدل 5055راداشتم

احمدرضاتقی زاده
26 اسفند 1400

سلام برد لباسشویی باگنشت موجود است

اکبر گلزاری
6 بهمن 1400

سلام برد ماشین لباسشویی باگنشت دارید سفارش دهیم

اکبر گلزاری
6 بهمن 1400

سلام خسته نباشید.ماشین لباس شویی باکنشت مدلwa5055دارم تایمر آن دردو جاگیر میکنه ورد نمشه آیا تایمر آن موجوداست یا نمونه دیگری جایگزین نمیشه کرد.باتشکر

غلامرضا رحمانی
26 آذر 1399

با سلام و خسته نباشید لباسشویی باکنشت دارم سه نظامش شکسته لطفا راهنمایی کنید با تشکر

سید مهدی عباسی
25 خرداد 1399

    سلام دوست گرامی، سه نظام لباسشویی باکنشت شما باید تعویض شود.

    کارشناس 4: جعفری
    25 خرداد 1399

لباسشویی باکنشت در قسمت صافی آبریزی دارد

کاظم
10 بهمن 1398

    سلام لباسشویی من تایمرش از کار افتاده تو شهرمون این قطعه رو‌پیدا نکردم.
    تو تهران از کجا میتونم بخرم؟؛

    رضا ایروانی
    27 فروردین 1399

      سلام دوست گرامی، ما تعمیرگاه مجاز لباسشویی باکنشت هستیم که در حوزه سرویس و تعمیرات لباسشویی باکنشت فعالیت می کنیم و فروش قطعات به صورت جداگانه نداریم.

      کارشناس 4: جعفری
      31 فروردین 1399

      سلام وقت بخیر ، یک لباسشویی باکنشت Wa 5056 داریم موقع خشک کردن خیلی سروصدا میکنه و لرزش شدید داره ، عیب از چی میتونه باشه ، ممنون از پاسخگوییتون

      امیرحسین رحیمی
      17 اردیبهشت 1399

سلام لباسشویی من تایمرش از کار افتاده تو شهرمون این قطعه رو‌پیدا نکردم.
تو تهران از کجا میتونم بخرم؟؛

فریبا وکیلی
17 دی 1398

سلام
دفترچه راهنما ماشین لباسشوئی را میخواستم.با تشکر

شهاب شرعیاتی
24 آذر 1398

سلام.دفترچه راهنمای ماشین باگنشت رو میخواستم

کتی احمدی
5 آذر 1398

سلام من هم ماشین لباسشوئئ مدل wa5055 دارم و الان خیلی اذیت میکنه تایمر جلو نمیره و اگه حواست بهش نباشه تموم لباسا رو با حرارت زیاد داغون میکنه و از قسمت جاپودری بخار بسیار داغ بیرون میاد در حالیکه دماش صفره و دمایی بش ندادم .میشه راهنمایی کنید حداقل میشه درستش کرد یا نه متشکرم

هادی نعمتی
11 آبان 1398

سلام
میخواستم نحوه استفاده از ماشین لباسشوئی باکنشت مدل WA5056 جهت hand wash رو بدونم و اینکه این نوع شستشو چقدر زمان می بره.روی ماشی لباسشوئی فقط شکل داره و تایمر نداره.

تابان
24 مهر 1398

سلام
من 12 ساله لباسشویی باکنشت دارم مدل WA5056 و تا الان مشکلی نبوده الان خود به خود اب و گرم میکنه به طوری که اصلا نمیشه به شیشه ماشین دست بزنی اینقدر داغ میشه به نظرتون مشکل از کجاست؟

بایرامی
31 خرداد 1398

سلام من وقتی لباسهام رو میشوم لکه سفید مواد شوینده روش میمونه باید چیکار کنم اگه ممکنه راهنمایی کنید.ممنونم

مریم
10 اردیبهشت 1398

با سلام
مشکل فیکس ماندن تایمر لباسشویی باکنشت مدل WA 5100 چگونه حل میشود?
سپاس

اسماعیل خوش اخلاق
30 دی 1397

سلام روز بخیر
ماشین لباسشویی ما با زبان آلمانی است.
میخاستم اطلاعات دقیق آن را بفهمم
مدل WAK600 هست

حامد
20 مهر 1397

یه ماشین لباسشویی باکنشت دارم ازش راضیم خیلی ساله دارم خاستم یه اطاق نو براش بگیرم فرسوده شده

ابراهیم افشارزاده
17 مهر 1397

سلام لباسشویی باکنشت7kgارورF08میده تعمیرکار میگه از برد هستش لطفا راهنمایی کنید.

احمدزارعی
5 مهر 1397

سلام ماشین لباسشویی باگنشت دارم دکمه استارت رو که میزنم ماشین آبگیری نمیکند و خطای f02 میدهد و صدای پمپ تخلیه فقط میدهد و پمپ تخلیه را عوض کردم درست نشد شلنگهای هیدرو استات را چک کردم سالم است شلنگ اب ورودی هم سالم است ولی از هیدرو استات به سوییچ برق نمیرسد ایا احتمال دارد هیدرو استات خراب باشد.در ضمن امکان دارد برد مشکل پیدا کرده باشد.این اتفاقات زمانی شروع شد که ماشین را جا به جا کردم و مسیر تخلیه افزایش پیدا کرد.لطفا راهنماییم کنید.

محمد جواد
21 تیر 1397

سلام. تقریبا دوماه پیش تعمیرکار پاکنشت اومدن لباسشویی مارو تعمیر کرد ازش یه فاکتور بابت تعمیر درخواست کردیم یه فاکتور بدون مهر شرکت داد به ما زمانیکه درخواست فاکتور معتبر یعنی دارای مهر شرکت درخواست کردیم دقیقا نزدیک دوماه هستش که دارن هر دفعه به یک شکلی از دادن فاکتور تفره میرن. میخوام بدونم مگه هزینه اضافی گرفتن که یه فاکتور معتبر به ما نمیدن

مهدی دوستی
15 اردیبهشت 1397

سلام .وقت بخیر.ما لباسشوی باکنشتwa5100
دارم کارکرد عادی خودشو دار اما یعضی مواقع وقتی ماشین داره کار میکنه اب ورودی به داخل مخزن قطع نمیشه و مخزن سر ریز میشه .علت چی میتونه باشه.با تشکر

یوسف رحیمی
26 فروردین 1397

سلام مرسی از اطلاعات مفیدتون. حدود یک ساله که ماشین لباسشویو روشن میکنم داخل جای پودر
هیچ آبی ریخته نمیشه تا پودر ماشین به داخل مخزن بره خودم با لیوان اب میریزم تا پودر شسته بشه. مرسی از راههنماییتون

الهه
27 اسفند 1396

سلام
یه لباسشویی باکنشت مدله 5055-500wA آنالوگه.
روشه استفاده شو یاد ندارم میشه یه راهنمایی بکنید.در ضمن شیره پشتش رو به آبه گرم وصل کردم چون تک شیره مشکلی نداره ؟حالتشم گذاشتم روی minچون خیلی بخار میکرد.لطفا اگه دفترچه راهنما هم داره بفرستین

امین
9 اسفند 1396

    سلام شماره یک برای لباس های خیلی چرک و دوبار شست وشو هستش شماره دو آبکشی و شماره سه یکبار شست و شو . این ماشین لباسشویی خودش گرمکن داره و احتیاجی به اب گرم نداره اما می تونین از اب گرم هم استفاده کنین ولی نباید انقدر گرم باشهک لباسها خراب شن

    محمد
    6 خرداد 1399

با سلام. تایمر ماشین لباسشویی من خراب شده است. آیا تایمر موجود دارید.

آصفی
14 آبان 1396

    سلام
    نخیر امکان فروش قطعات یدکی را نداریم

    کارشناس 2 : علوی
    19 آبان 1396

      سلام من وقتی لباسهام رو میشوم لکه سفید مواد شوینده روش میمونه باید چیکار کنم اگه ممکنه راهنمایی کنید.ممنونم

      مریم
      10 اردیبهشت 1398

از اینکه پاسخی به سوال بنده ندادید گله مندم.

رضا قنوی
26 شهریور 1396

سلام.خوشبختانه ماشین لباسشویی ما بعد از حدود 10-12سال هیچ مشکلی نداره فقط در لایه های پلاستیکی دور درب جرم گرفته.چجوری میتونم جرمگیری کنم؟ خودم به فکر این افتادم که از پشت دستگاه ، باز کنم و لاستیک دور در را بیرون بیاورم و بعد از شستشو مجددا سرجایش ببندم.

رضا قنوی
22 شهریور 1396

کارتون خیلی درسته من لباسشوییم خراب بودن به ده جا که میگفتن نمایندگی لباسشویی باکنشت هستن زنگ زدن نتونستن درستش کنن ولی همکار شما 3 روزه مثل روز اول درستش کرد

حسن ریاضی
6 تیر 1396

    سلام
    خواهش میکنم دوست گرامی وظیفه ما ارایه خدمات تخصصی و به موقع به شماست

    کارشناس 1: پیرنیا
    6 تیر 1396

WA5055_500
سلام
این مدل ماشین لباسشویی را دفترچه راهنماش رامیخواستم دراصفهان به نمایندگیها سرزدم نتونستم پیداکنم میشه کمکم کنید؟

نوید
5 فروردین 1396

    سلام
    متاسفانه دفترچه راهنمای این محصول موجود نمیباشد

    meAfshin76
    6 فروردین 1396

با سلام لباسشویی قدیمی باکنشت مدل wa 709s دارم باکس کنترل مرکزیش خراب شده ایا قطعه ش موجود هست ؟ تعویض کنیم.با تشکر وسپاس از کرمانشاه.

حمید جوست
23 اسفند 1395

    سلام
    نخیر متاسفانه این قطعه موجود نیست

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام ازاصفهان مزاحم میشم باکنشت١۴٠٠فرانکفورت داریم وقتى دوشاخ برق روبه پریزمیزنیم کنتوربرق میپره لطفاًراهنمایى کنیدعلت چیه؟ممنونم

محسن يزدى زاده
23 اسفند 1395

    سلام
    دوست عزیز این مشکل دلایل زیادی دارد که باید برسی شود و به صورت دقیق نظردهی شود امکان اتصالی و خرابی در قطعات زیادی مانند موتور ماشین لباسشوی ، پمپ تخلیه و …. وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    23 اسفند 1395

سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی من باکنشت آنالوگ هست زمان آب گیری آب از جا پودری میزنه بیرون و قل قل میکنه مشکلش چیه؟

رضانیا
20 اسفند 1395

    سلام
    امکان بسته شدن ورودی آب از شیر برقی به جا پودری یا بسته شدن خروجی آب به دیگ وجود دارد که باید سیستم به صورت کامل برسی شود

    کارشناس 1: پیرنیا
    24 اسفند 1395

با سلام و خسته نباشید.
لباسشویی wa 5056 دارم. در قسمت فوقانی مخزن مواد شوینده، تنظیم کننده مسیر آب دارای قطعه پلاستیکی قرمز رنگی میباشد که شکسته شده. آیا این قطعه موجود است و یا راه حل دیگری پیشنهاد میکنید.
با تشکر

امین قنبرزاده
28 بهمن 1395

    سلام
    نخیر این قطعه شما موجود نیست برای تهیه به نمایندگی رسمی باکنشت در شهر یا استان خود مراجعه کنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    28 بهمن 1395

سلام علیکم
یه دستگاه ماشین لباسشوئی باکنشت 11 کیلوئی داریم
ارور F11 میده
میگن اسپید کنترلر آن آسیب دیده
ممکنه بفرمائید چقدر هزینه تعمیر آن هست
تشکر
09121433512

موسوی
9 بهمن 1395

    سلام
    امکان اعلان قیمت برای تعمیر ماشین لباسشویی باکنشت شما به این صورت وجود ندارد شما باید با نمایندگی لباسشویی باکنشت در شهرتان تماس گرفته و موضوع را با ایشان درمیان یگذارید

    کارشناس 1: پیرنیا
    11 بهمن 1395

    سلام دوست عزیز F11 میشه رله هیتر آب گرم بهتر بگم رله هیتر آب گرمکنش خراب شده و اگر میخواهد دستش نزنید و کار کند با دکمه های تنظیم دما که در جلوی ماشین قرار دارد با دکمه منفی دمای آب بیارید پایین ب شکلی که فقط بشه آب سرد

    سیدحسین
    11 اردیبهشت 1396

باتشکر از لطف شما

نوروز علی پناه
25 دی 1395

سلام من از اصفهان مزاحم میشم ماشین لباس شویی ما باکنشت.
مخزن پراز اب می شود البته از نصف بالاتر. واب از جا پودر ی میزنه بیرون. تعمیر کار اوردیم هیدروستات رو عوض کرد اما عیب بر طرف نشد لطفا ما را راهنمایی کنید

نوروز علی پناه
25 دی 1395

    سلام
    ماشین لباسشویی شما چه مدلی است و اینکه دیجیتال است یا انالوگ و این اتفاق چه زمانی برای شما ایجاد میشود

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

سلام چهارساله ماشین لباسشویی 6 کیلویی باکنشت دارم چند وقته زود به زود پمپ پر میشه و گاهی کف میزنه بیرون اشکال از کجاست؟
آیا اتصال این ماشین به آبگرم آبگرمکن ضرری ندارد؟

خانم جواهری
25 دی 1395

    سلام
    منظور از پر شدن پمپ چیه ؟ و این که بیرون زدن کف از ماشین لباسشویی دلایل زیادی داره که یکی از دلایل آن استفاده زیاد از حد از موار شوینده است و درباره وصل کردن اب گرم ابگرمکن به ماشین لباسشوی باید عرض کنم این کاره درستی است به شرطی که به شیر مخصوص اب گرم ماشنی لباسشویی وصل شود چون در غیر این صورت به ماشین لباسشوی و لباس های شما اسیب وارد خواهد شد

    کارشناس 1: پیرنیا
    26 دی 1395

سلام
باتشکر اززحمات جنابعالی
ببخشید برد آن قابل تعمیر نیست ؟
یا جایگزین دیگر.

اژدر
15 دی 1395

سلام
از اصفهان مزاحم شما میشوم لباسشویی بکنشت مدل فرانکفورت 1400دارم که برنامه را کامل اجرا نمیکند وتعمیرکاران عیب را خرابی برد آن میدانندکه باید تعویض شود آیا شما برد آن را دارید. لطفا شماره تماس اعلام فرمایید .باتشکر

اژدر
14 دی 1395

    سلام
    متاسفانه برد کنترل این دستگاه فعلا موجود نمی باشید .

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 دی 1395

با سلام لباس شویی ما باکنشت مدل فرانکفورت 1400 است مدتی است که برنامه را کامل اجرا نمیکند لطفا یک نمایندگی در اصفهان به من معرفی کنید
باتشکر

هادی اژدر
30 آذر 1395

    سلام
    شما برای اطلاع از نمایندگی های شهرستان خودتان باید شماره تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی باکنشت را از 118 شهرستان خودتان درخواست کنید و در صورت عدم دسترسی به نمایندگی محلی به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی در اصفهان سر بزنید

    کارشناس 1: پیرنیا
    3 دی 1395

      با سلام خسته نباشید ماشین لباسشویی باکنشت دارم که آب را خوب تخلیه نمیکنه و طبیعتا خشک هم نمیکنه پمپ تخلیه را مدتی قبل عوض کردن ولی درست نشد ممکنه اشکال فقط از پمپ نباشه لطفا مشاوره بدین

      فرهاد
      16 تیر 1399

سلام من از مشهد مزاحمتان می شوم . لباسشویی ما چندی است که تامیر کار نمی کند لطفا یک تعمیر گاه در مجاز انگشت در مشهد معرفی بفرمایید -با تشکر

عباس فرزانه
7 آذر 1395

    سلام
    برای پیدا کردن نمایندگی در شهر یا شهرستانتان باید با 118 تماس گرفته و شماره انها را از 118 بخواهید

    کارشناس 1: پیرنیا
    8 آذر 1395

    سلام لباسشویی فرانکفورد1400 هست ارورf14میده مال کدوم قسمت از دستگاه هست ممنونم

    محمد حسینی
    30 شهریور 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس