ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
دانلود دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بکو

دانلود دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی بکو

بکو شرکت تولید کننده لوازم خانگی در ترکیه بوده و یکی از زیر مجموعه های برند آرچلیک است. ماشین ظرفشویی‌های بکو با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از باکیفیت ترین برندهای حال حاضر ماشین ظرفشویی در بازار به حساب می آید. برای آنکه با نحوه استفاده از دستگاه آشنا شوید و به درستی از ظرفشویی استفاده کنید، توصیه می‌شود حتما دفترچه راهنمای محصول را مطالعه کنید.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

شرکت بکو در راستای اهداف خدمات پس از فروش خود، اقدام به تهیه و تدوین دفترچه های راهنمای محصولات خود به ویژه ماشین ظرفشویی بکو کرده است. این دفترچه‌های راهنمای فارسی مطالب بسیار مهمی اعم از نحوه نصب ماشین ظرفشویی، طریقه استفاده صحیح و بسیاری نکات کاربردی دیگر را شامل می‌شوند.

همچنین بخش مربوط به ارورها و کدهای خطای نشان داده شده توسط دستگاه و معانی هر یک از آنها در عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو بسیار مفید و کاربردی است، به طوری که در مواقع بروز خطا یا مشکلات کوچک برای ظرفشویی‌های بکو، به کمک دفترچه راهنما می توان آن‌ها را حل کرد.

باید متذکر شد که هنگام بروز مشکلات جدی یا ارورهای اساسی، لازم است ظرفشویی بکو حتما توسط تکنسین ماهر بازرسی و تعمیر شود.

در صورتی که نحوه صحیح استفاده از ماشین ظرفشویی بکو را نمی‌دانید، بهتر است حتما از دفترچه راهنمای آن استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است با استفاده اشتباه، باعث آسیب رسیدن به ظرفشویی شده و مجبور شوید از یک مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو کمک بگیرید. همه چیز درباره ماشین ظرفشویی بکو، در دفترچه راهنمای آن پیدا خواهد شد. بنابراین بهتر است استفاده از آن را بیهوده تلقی نکنید.

دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی بکو 

در این مقاله لینک دانلود دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی بکو قرار داده شده است. برای دریافت نسخه pdf، کافیست روی گزینه دانلود دفترچه راهنما کلیک کنید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

مدل بکو dnh1001 هست و نمیتوانیم تنظیمات انتخاب برنامه شستشو را بیاوریم.لطفا راهنمایی بفرمایین

غفاری
10 خرداد 1401

    سلام ماشین ظرفشویی مدل dfn۱۰۰۱ بکو دارم فیلم طرز کار رو پیدا نمیکنم .بلد نیستم از ان استفاده کنم

    سارا
    16 دی 1401

با سلام ماشین ظرفشویی بکو دارم مدتی است درب جایگاه قرص در هنگام شستشو باز نمیشه وعملا فقط با آب ظرفها شسته می شود چه کار کنم؟

غفوریان
3 اردیبهشت 1400

    مخزنی که شما در اون قرص میذارید مخصوص مایع یا پودره بهتر قرص به کف دستگاه بندازید

    مسعود اسدی
    1 بهمن 1400

باسلام.در هنگام راه اندازی ظرفشویی سرویس کار گفت اصلا نباید نمک به این دستگاه بریزید ولی در دفترچه و خود دستگاه به ریختن نمک اشاره شده و روی مانیتور دستگاه علامت نمک مثل علامت مایع نشان داده میشود که هنگام پر کردن مایع علامت خاموش میشود ولی این علامتو نمیدونم یعنی نمک لازم داره بریزم که چراغش خاموش بشه یا کلا همیشه روشنه؟ اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید.باتشکر

نفیسه عظیمی
27 خرداد 1399

    با سلام به دلیل خوردنده بودن نمک و دیده شده ایراد نشتی از درب ظرف نمک این پیشنهاد به شما داده شده در صورت استفاده از قرص نیازی به نمک نیست

    مسعود اسدی
    1 بهمن 1400
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس