ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو (BEKO)

برای دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیر انواع مدل‌های ماشین ظرفشویی بکو، کافیست درخواست آنلاین خود را ثبت کنید یا با ما تماس بگیرید. هماهنگی برای اعزام تکنسین در کمتر از 15 دقیقه انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بکو
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

با توجه فناوری مدرن، کیفیت بالا و پیچیدگی قطعات ماشین ظرفشویی بکو، می‌بایست کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر آن را تنها از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید تا از هرگونه آسیب مالی و جانی جلوگیری شود. تکنسین‌های مرکز تخصصی کاراباما علاوه بر سال‌ها تجربه، از دانش و اطلاعات کافی در زمینه نصب و تعمیر ظرفشویی بکو برخوردارند و می‌توانند دستگاه شما را به صورت اصولی تعمیر کنند. علاوه بر این، به دلیل حضور تکنسین‌های کاراباما در سراسر شهر، هماهنگی برای اعزام تکنسین در همان روز ثبت درخواست هم امکان‌پذیر است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر ماشین ظرفشویی بکو، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بکو

1.ظرفشویی بکو روشن نمی‌شود

قبل از ثبت درخواست این موارد را بررسی کنید: اتصال صحیح دوشاخه به پریز، سالم بودن فیوز، باز بودن شیر آب، بسته بودن کامل درب، تنظیم برنامه شستشو.

2.ظروف در ظرفشویی بکو شسته نشده‌اند

در صورتی که وضعیت شستشوی ظروف‌تان رضایت بخش نیست، قبل از ثبت درخواست این موارد را چک کنید: چیدمان منظم ظروف در سبد، انتخاب برنامه مناسب (برنامه‌ای با درجه حرارت بالاتر و زمان بیشتر انتخاب کنید.)، تمیز بودن پروانه‌های آبپاش، تمیز بودن سیستم فیلتر، قرارگیری فیلترها در جای خود، استفاده کافی از ماده شوینده.

3.ظروف در ظرفشویی بکو خشک نمی‌شوند

خشک نشدن ظروف ممکن است به دلیل قرارگیری نادرست ظروف، کافی نبودن ماده کمک آبکشی و انتخاب برنامه نادرست شستشو رخ بدهد. برای جلوگیری از این مشکل، ظرف‌ها را طوری در سبد قرار دهید که آب، داخل آنها جمع نشود، همچنین پس از اتمام فرآیند شستشو درب دستگاه را باز بگذارید تا بخار دستگاه تخلیه شود، سپس ظروف را خارج کنید.

4.ظروف در ظرفشویی بکو کدر می‌شوند

کدر شدن ظروف غالبا به دلیل کافی نبودن ماده آبکشی، کم بودن میزان نمک یا نشت نمک رخ می‌دهد. برای رفع مشکل دقت کنید نمک اطراف محفظه ریخته نشود و درب آن محکم بسته شده باشد.

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بکو خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.از ماشین ظرفشویی بکو بوی بدی می‌آید

بوی بد عمدتا به دلیل گرفتگی فیلترها، باقی ماندن ظروف کثیف برای مدت طولانی در دستگاه و تمیز نشدن طولانی مدت محفظه رخ می‌دهد. با تمیز کردن منظم فیلترها، محفظه داخلی ظرفشویی و لاستیک دور درب، مانع ایجاد خواهید شد.

6.مواد شوینده در مخزن شوینده ظرفشویی بکو باقی می‌ماند

دلایل باقی ماندن مواد شوینده در مخزن عبارتند از: مرطوب بودن مخزن، بسته بودن مخزن شوینده به دلیل چیدمان نادرست ظروف، استفاده از مواد شوینده نامرغوب، انسداد سوراخ‌های بازوی آبپاش. برای رفع مشکل بررسی کنید مخزن شوینده قبل از پر کردن، کاملا خشک باشد. همچنین از مواد شوینده مرغوب و باکیفیت استفاده کنید.

7.در ظرفشویی بکو لکه‌ای روی لیوان ها باقی می‌ماند

برای رفع این مشکل درجه ماده کمک آبکشی را پایین بیاورید، مقدار سختی آب را بررسی کنید (اگر آب ورودی نرم است، نمک اضافه نکنید) و از جلادهنده به مقدار مناسب استفاده کنید.

8.در ظرفشویی بکو کف تولید می‌شود

اگر ظروف با مواد شوینده دستی شسته شده باشند یا درب محفظه ماده آبکشی به خوبی بسته نشده باشد، در ظرفشویی بکو کف تولید می‌شود.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای ماشین ظرفشویی بکو

ماشین ظرفشویی
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو

در میان کارهای خانه، شستن ظروف یکی از آن مواردی‌ست که برای افراد زیادی ناخوشایند است. به خصوص که کاری هر روزه است و به هر حال باید آن را انجام داد. از این روست که ماشین ظرفشویی برای این افراد بسیار مهم است و خرابی آن آسایش آنها را از بین می‌برد.

آنچه زمان رخ دادن خرابی برای هر یک از اقلام لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی بکو (BEKO) اهمیت دارد مراجعه به مراکز تخصصی است.  خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیرات کاراباما به کمک تکنسین‌های حرفه‌ای خود برای رفع مشکلات دستگاه شما آماده است.

برای بهره مند شدن از خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی بکو می توانید درخواست خود را 24 ساعته در وبسایت مجموعه و از طریق پر کردن فرم آنلان ثبت کنید. روش دیگر ثبت درخواست تماس با شماره تلفن شرکت است.

لازم به ذکر است مرکز تماس این مجموعه از ساعت 7 صبح تا 2 بعد از نیمه شب آماده پاسخگویی به شماست. حدود 15 دقیقه زمان می‌برد تا هماهنگی‌های لازم انجام شود و خدماتی با کیفیت فراتر از آنچه نمایندگی بکو ارائه می‌دهد دریافت کنید.

خدمات کاراباما در کدام مناطق کشور ارائه می‌شود؟

در حال حاضر تعمیرات ماشین ظرفشویی بکو در استان‌های گیلان، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، تهران، البرز، فارس، مازندران، قم و ….ارائه می‌شود. جهت خدمت رسانی بیشتر به شما مشتریان گرامی، کاراباما در تلاش است تا استان‌های تحت پوشش خود را افزایش دهد، تا خانواده‌های بیشتری به خدمات باکیفیت تعمیرات دسترسی داشته باشند. بنابراین به زودی سایر استان‌های کشور نیز تحت پوشش خدمات نصب، سرویس و تعمیرات کاراباما قرار خواهند گرفت.

در هر نقطه‌ای از استان‌های ذکر شده در بالا که باشید، کافی است به صورت تلفنی یا پر کردن فرم موجود در وبسایت در خواست خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا سفارش شما نهایی شده و تکنسین به محل مورد نظرتان اعزام شود. کاراباما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که با سرعت بالایی خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

ضمانت 6 ماهه تعمیرات

به طور کلی کیفیت خدمات تعمیرات یکی از دغدغه‌های مهم کاربران است. کاراباما در جهت تضمین کیفیت تعمیرات لوازم خانگی شما مشتریان گرامی، خدمات خود را به مدت 6 ماه گارانتی یا ضمانت می‌کند.

گارانتی تعمیرات کاراباما که به نوعی خدمات پس از فروش ظرفشویی بکو محسوب می‌شود، به این شکل است که اگر تا 6 ماه پس از تعمیر دستگاه‌تان، همان مشکل مجددا پیش آمد، به صورت کاملا رایگان خدمات تعمیر را دریافت خواهید کرد. با این ضمانت، دیگر نیازی نیست نگران کیفیت تعمیرات باشید.

هزینه تعمیر در مرکز تخصصی کاراباما به چه صورت است؟

در شرایط اقتصادی کنونی، طبیعی است که هزینه تعمیر، یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان گرامی باشد. هزینه تعمیر ظرفشویی بکو نیز مثل هزینه تعمیر سایر لوازم خانگی بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است.

به علاوه، کاراباما تمامی هزینه‌ها را تحت کنترل و نظارت خود دارد. البته باید این نکته را ذکر کنیم که هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی، به مدل، نوع خرابی و همچنین قطعات معیوب آن بستگی دارد. از این رو با وجود مشخص بودن هزینه‌ها، تعیین دقیق هزینه تنها زمانی میسر است که تکنسین دستگاه را مورد بررسی قرار دهد.

پس از آن هزینه دقیق را تعیین کرده و در صورت تایید شما، روند تعمیر را انجام خواهد داد. بنابراین شما مشتریان گرامی، از لحاظ هزینه‌ها نگرانی خاصی نخواهید داشت. فقط کافی است دستگاهتان مورد بررسی قرار بگیرد.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات ظرفشویی بکو

وقتی در مورد هزینه خدمات صحبت می‌کنیم، جزئیات آن نیز مهم است. یکی از موارد مهم در هزینه، تعمیر قطعه معیوب یا تعویض آن است. معمولا تعویض قطعه از تعمیر آن هزینه بیشتری دارد.

کاراباما همواره این موضوع را مد نظر قرار می‌دهد و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا هزینه را برای مشتریان گرامی به حداقل برساند. بنابراین اولویت تکنسین‌های ما این است که قطعه معیوب را تعمیر کنند. تنها در صورتی قطعه معیوب تعویض خواهد شد که هیچ راهی برای تعمیر آن باقی نمانده باشد.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بکو

برخی از مشکلاتی که در زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، در این دستگاه رایج است و ممکن است برای شما هم پیش آمده باشند. مشکلاتی که برخی توسط خود شما ممکن است حل شوند و برخی دیگر باید توسط تکنسین بررسی شوند:

  • تمیز نشدن ظروف در دستگاه
  • روشن نشدن دستگاه
  • نشت آب
  • عدم تخلیه آب
  • بو گرفتن دستگاه و ظروف
  • خشنک نشدن ظروف

لازم به ذکر است که تمامی مشکلات ذکر شده در بالا، در مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما قابل حل هستند. کافی است با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته با فرم موجود در وبسایت را تکمیل کنید تا در اسرع وقت، تکنسین به محل مورد نظر شما آمده و تعمیرات ظرفشویی بکو را انجام دهد.

از زمانی که درخواست‌تان را ثبت می‌کنید تا زمانی که دستگاه مجددا راه اندازی شود، همه چیز سریع و حرفه‌ای پیش خواهد رفت. چه انتظاری از نمایندگی بکو دارید؟ با ما برتر از آن را تجربه کنید.

تعمیر ظرفشویی بکو در تهران

در هر نقطه‌ای از استان تهران هستید، چه در مناطق 22 گانه شهر تهران، چه در شهرستان های اطراف مثل ورامین، رباط کریم، شهر قدس و …، دیگر لازم نیست برای پیدا کردن تعمیرکار ظرفشویی بکو، زمان خود را تلف کنید.

کافی است با کاراباما تماس بگیرید. در تمامی مناطق استان تهران، هرجا که باشید (شمال، شرق، غرب و جنوب) نزدیک‌ترین تکنسین برای انجام تعمیرات ظرفشویی بکو در منزل اعزام خواهد شد و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیرات را برای شما انجام خواهد داد. نکته مهم اینکه دستگاه شما (مگر در موارد نادر) برای تعمیر به تعمیرگاه منتقل نخواهد شد.

متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس