ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک
دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری تاچی

دانلود دفترچه راهنمای پکیج دیواری تاچی

شرکت سازنده پکیج دیواری تاچی (Tachi) یکی از تولید کنندگان موفق در ساخت پکیج های دیواری است که محصولات خود را در تیپ های A، B، C، D و F و 3 مدل معروف استار (star)، اکو (eco) و اسمارت (smart) روانه بازار کرده است.

تأیید‌‌‌‌‌‌‌شده توسط تیم تخصصی کاراباما

اطلاعات این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست. قبل از هرگونه اقدام اساسی، با متخصصین مشورت نمایید.

یکی از خدمات ارائه شده توسط شرکت تولید پکیج تاچی، ارائه دفترچه راهنمای پکیج دیواری به همراه این محصولات بوده، که حاوی اطلاعاتی ارزشمند از جمله نحوه نصب صحیح پکیج دیواری، آشنایی با عملکرد و طریقه استفاده و شیوه صحیح نگهداری از دستگاه می باشند. لذا یکی از مهمترین منابعی که در ارتباط با پکیج های تاچی می تواند به شما کمک نماید، دفترچه های راهنمای این محصولات می باشد.

هرچند توجه به این امر حیاتی ست، که گاهی مشکلات و خطاهای بوجود آمده در عملکرد پکیج دیواری به قدری تخصصی و جدی است که تنها افراد دارای دانش تخصصی فنی و نیز تجربه کافی در زمینه سرویس پکیج تاچی می توانند از پس رفع آنان برآیند. در چنین مواردی کافی است با شماره 54584-021 تماس گرفته و یا درخواست خود برای تعمیر پکیج دیواری تاچی را بصورت آنلاین ثبت نمایید.

تعمیر تخصصی پکیج خود را به کاراباما بسپارید پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته درخواست تعمیر

در این مقاله از کاراباما، فایل pdf دفترچه راهنمای پکیج دیواری تاچی برای مدل های استار (star)، اکو (eco) و اسمارت (smart) آورده شده و شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی لینک دانلود دفترچه راهنما از آن بهره مند شوید.

در مواقعی که موفق به عیب یابی آن نشدید پیشنهاد ما: خدمات فوری و تخصصی کاراباما پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
10+

سال سابقه

+1100

تکنسین ماهر

180

روز گارانتی

دفترچه راهنمای فارسی پکیج تاچی برای مدل های استار Star – اکو Eco – اسمارت Smar

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

پکیج تاچی مدل اکو تک مبدله. وقتی در حالت گرمایش کار میکنه لوله فنری آب مصرفی زیر پکیج بیش از حد داغ ضربه میزنه راهنمایی کنید ممنون میشم

امیر سعیدی
18 دی 1401

سلام خسته نباشید ببخشید درمورد پکیچ تاچی مدل اکوراهنمایی میخاستم.وقتی رادیاتور روشنه رو درجع ۶۰ میزارم فشارش میاد رو۳ وبیشتر وخاموش میشه هواگیری هم انجام دادم ولی نمیدونم مشکل از کجاست

اصغری
22 آذر 1399

    احتمال دارد فشار هوای منبع انبساط کاهش یافته باشد.

    علیرضا شهیرعباسی
    15 دی 1400

    مطمئنا با بررسی دستگاه بهترمیتوان نظر قطعی داد ولی با توجه به شرایطی که فرمودید احتمال اینکه مسیرآبگرم پکیج شما جرم گرفته باشد وجوددارد ومورددومی که موجب چنین حالتی میشودحسگریا ترمیستور ی که دمای آبگرم را کنترل میکند مشکل دارد وآخرین مورد احتمال وجودمشکل در برددستگاه میتواندباشد.

    س م بافت
    28 دی 1400

سلام خسته نباشید.پگچ ما مدل ایکو هست تو مصرف آب گرم هنگام حمام .درچه نمایش رو گزاشتن رو ۴۳.درهین استفاده به ۶۰ می رسه. سریع بر میگرده رو ۴۰.همین جوری تکرار میشه عقربه رو ۱ گزاشتن به ۶۰ که می رسه سریع رو ۱ نیم میره باز به یک بر میگرده

حسین خمسلو
5 شهریور 1399

سلام
پکیج تاچی اسمارت
آبگرم مصرفی کارنمیکند،رادیاتورها مشکل ندارند امابابازکردن آبگرم مصرفی ته علامت دوش روی صفحه ظاهرمیشود ونه آبگرمی وجوددارد وصدای مشعل هم نمیاید،یعنی اصلاسیستم آبگرم مصرفی کارنمیکند وروشن نمیشود،انگارازبرددستورنمیگیرد،علت رامیخواستم بدانم،وبینمکدوم قطعه بایدعوض شود وازکجاتهیه کنم،نمایندگی درشهرما متاسفانه فعال نیست

سعیدفلاحی
28 اردیبهشت 1399

    اولین احتمال درموردوجوداین اشکال میتواندبه توربین ورودی آبگرم مربوط باشدکه قطعه سوخته باشدیا پروانه ی پلاستیکی این قطعه شکسته باشدونتواندجریان ورودی آبگرم مصرفی را به برد گزارش دهدتاشعله تشکیل شود ودرموردهمین قطعه چنانچه فیش اتصال آن به بردقطع شده باشد بازهم درکارکرددستگاه اختلال ایجادمیکند.دومین قطعه که میبایست سلامت واتصال صحیح آن کنترل وبررسی شودترمیستوریاحسگردمای آبگرم خروجی دست گاه است که قطعه ای کپسولی شکل است وروی لوله ی خروجی آبگرم داخل دستگاه بالاترازمحلیست که شیلنگ آبگرم خروجی ازدستگاه را به لوله کشی آبگرم ساختمان وصل میکند.آخرین مورداختلال وایراددرپکیج همیشه به برددستگاه مربوط میشودکه تشخیص وتعمیرآن کار کاربرنیست ونیازاست افرادصاحب تجربه یا یک متخصص الکترونیک آن را بررسی کند.

    س م بافت
    28 دی 1400

دفترچه تنظیمات پکیچ دیواری تاچی

فرهاد کریم نژاد
7 مهر 1398

    با سلام و احترام
    لطفا در خصوص تبدیل حالت زمستانی به زمستانی پکیچ تاچی تیپ c (اکو) بنده را راهنمایی کنید ممنون

    حسین پاشا
    29 فروردین 1399

      سلام پکیج تاچی،تو حالت زمستونی که میزاری مثلا 40 باز میاد پایینتر و هی تکرار میشه،خیلی هم بوق میزنه رو مخه،چشه؟ممنون

      علی احمدی
      9 مهر 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس