ارائه خدمات در تهران - البرز - اصفهان - مشهد - شیراز - تبریز - رشت - قم - کیش - اراک

تعمیر پکیج تاچی (TACHI)

برای دریافت خدمات تعمیر انواع مدل‌های پکیج تاچی کافیست با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. در کمتر از 15 دقیقه، هماهنگی برای اعزام تکنسین انجام خواهد گرفت. تعمیرات آبگرمکن و نصب اولیه پکیج در این مرکز انجام نمی شود.

نمایندگی تعمیرات پکیج
10+ سال سابقه
400k+ مشتری راضی
1100+ تکنسین فعال
180 روز گارانتی

کاراباما،
مرکز تخصصی تعمیرات پکیج تاچی

تاچی یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید پکیج است که با تولید محصولات متنوع توانسته جایگاه خوبی را در بازار به دست آورد. توصیه می‌شود هنگام بروز خرابی برای این دستگاه، جهت جلوگیری از آسیب دیدن قطعات و تعمیر اصولی آن کلیه خدمات تعمیر را صرفا از مراکز معتبر و دارای تکنسین‌های متخصص دریافت کنید. تکنسین‌های کاراباما، از دانش و تجربه کافی در زمینه سرویس و تعمیر پکیج تاچی برخوردارند و می‌توانند آن را به صورت اصولی عیب یابی کنند. اولویت کاراباما همواره رضایت مشتریان بوده است.

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

کاراباما از نگاه شما
سوالات متداول
1آیا تکنسین های اعزامی برای تعمیر پکیج تاچی، متخصص همین برند هستند؟
2هزینه های محاسبه شده تعمیرات چگونه و بر چه اساسی اعلام می شود؟
3گارانتی خدمات کاراباما چه مدت زمان دارد و شامل چه مواردی است؟
4آیا تکنسین قبل از مراجعه، با من هماهنگ می‌شود؟
مشاهده سایر پرسش های متداول

مشکلات رایج پکیج تاچی

1.خاموش شدن ناگهانی پکیج تاچی

خاموش شدن ناگهانی پکیج تاچی ممکن است به دلایل مختلفی رخ بدهد: تجمع رسوب در لوله‌ها، خرابی پمپ، عدم هواگیری، خارج نشدن دود احتراق، معیوب شدن فن یا پایین بودن فشار آب. با سرویس منظم دستگاه، تمیز کردن لوله‌ها و انجام هواگیری، می‌توانید از این مشکل جلوگیری کنید.

2.روشن نشدن پکیج تاچی

توصیه می‌شود قبل از ثبت درخواست از وصل بودن جریان برق و باز بودن شیرگاز مطمئن شوید. سپس یکبار دستگاه را ریست کرده و مجدد راه‌اندازی کنید. اگر همچنان مشکل پابرجا بود، باید شمعک، برد اصلی و ترموستات توسط تکنسین مورد بررسی قرار بگیرد.

3.سرد و گرم شدن آب مصرفی پکیج تاچی

دلایل سرد و گرم شدن آب مصرفی عبارتند از: خرابی سنسور آب گرم، تجمع رسوبات در مبدل ثانویه، وجود مشکل در فلوسوییچ و پرشر هوا. قبل از ثبت درخواست از کافی بودن فشار آب مطمئن شوید.

4.گرم نشدن آب مصرفی پکیج تاجی

در صورت گرم نشدن آب مصرفی باید فلوسوییچ، سنسور NTC، سوپاپ بای پاس و شیر سه طرفه توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت خرابی تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر تخصصی پکیج تاچی خود را به تکنسین‌های کاراباما بسپارید

کاراباما 7 صبح تا 12 شب در 7 روز هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است.

ثبت درخواست

5.نشت آب از پکیج تاچی

در صورت نشت آب از دستگاه‌تان برای جلوگیری از آسیب جدی به آن باید سریعا برای رفع مشکل اقدام کنید. عدم آب بندی اتصالات، خرابی مبدل‌ها، معیوب شدن شیر تخلیه و … می‌توانند از علل نشت آب باشند.

6.داغ شدن بیش از حد پکیج تاچی

برای رفع این مشکل، ابتدا بررسی کنید تنظیمات دستگاه درست باشد. (حالت زمستانه و تابستانه). گاهی ممکن است گرفتگی مسیر آب، خرابی ترموستات حد یا وجود مشکل در شیر پرکن علت این امر باشد که باید توسط تکنسین بررسی شود.

7.صدای غیرعادی پکیج تاچی

اصلی‌ترین دلیل صدای زیاد و غیرعادی، نصب نادرست دستگاه است. گاهی به دلیل تجمع رسوبات در لوله‌ها، عدم هواگیری و خرابی پمپ این مشکل ایجاد می‌شود که باید توسط تکنسین چک شود.

8.برق داشتن بدنه پکیج تاچی

اگر سیم‌های داخلی دستگاه با بدنه تماس داشته باشد یا قطعات برقی دستگاه مانند جرقه زن، فن و شیربرقی دچار نقص فنی شده باشند، شاهد برق داشتن بدنه خواهیم بود. استفاده از سیم ارت و سرویس دوره‌ای پکیج تا حدی مانعِ بروز چنین مشکلاتی خواهد شد.

مشاهده سایر مشکلات رایج

کدخطا یا ارورهای پکیج تاچی

پکیج
مشاهده تمام کدهای خطا
شبکه گسترده ای از خدمات

کاراباما خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی را در تمامی شهرهای استان‌ تهران و البرز و همچنین شهرهای اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، اراک، قم، رشت، انزلی، لاهیجان، ساری، شاهین شهر، خمینی شهر، فولادشهر و جزیره کیش ارائه می‌کند.

سرویس و تعمیرات پکیج تاچی

متاسفانه اگر پکیج دچار خرابی شود یا نتواند عملکرد خوبی اراده دهد، سیستم گرمایش خانه نیز با مشکل مواجه می‌شود و بدتر اینکه آب گرم هم نخواهید داشت. بنابراین تعمیر این دستگاه به صورت اصولی و در زمانی کوتاه ضرورت زیادی دارد.

خوشبختانه مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما، متخصصین با تجربه و با دانشی دارد که برای خدمات تعمیر پکیج در محل یا منزل شما، با سرعت هر چه تمام حاضر شده و سرویس مورد نظر شما را ارائه خواهند داد. برای دریافت خدمات تعمیر پکیج تاچی، تنها کافی است با شماره تلفن این مرکز تماس بگیرید.

پکیج تاچی را به متخصصین کاراباما بسپارید

برای سرویس و تعمیر پکیج بر اساس اصول و مطابق با استانداردهای این برند، باید مشکلات رایج آن را بدانیم تا با برطرف کردن آن، از خرابی و افزایش هزینه تعمیر جلوگیری کنیم. برخی از این مشکلات:

  • روشن نشدن دستگاه
  • خاموش شدن
  • نشت آب
  • سر و صدای زیاد و بلند
  • گرم نکردن آب
  • نمایش کد خطا
  • افت فشار مداوم

تمامی مشکلات بالا تحت پوشش متخصصان کاراباما هستند و به سادگی رفع می‌شوند. به سادگی با تماس گرفتن با تعمیرگاه مجاز و مرکزی پکیج، از این خدمات بهره مند شوید.

هزینه تعمیرات مطابق با نرخ اتحادیه

مسئله‌ای که در مورد تعمیرات لوازم خانگی و در این مورد پکیج، ذهن بسیاری از افراد را درگیر می‌کند هزینه تعمیر است. اینکه اگر هزینه بالا باشد آیا دستگاه ارزش تعمیر دارد؟ اینکه هزینه منصفانه و طبق تعرفه خاصی است؟

این سوالات و موارد مشابه، به خصوص در این شرایط یک دغدغه طبیعی است. متخصصین کاراباما این دغدغه را درک می‌‌کند و همواره سعی دارد در جهت آرامش خاطر مشتریان گرامی، در تمامی جنبه‌ها بهترین راه ممکن را پیش بگیرد. در مرود هزینه نیز به همین شکل است.

هزینه تعمیر پکیج تاچی نیز مثل سایر هزینه‌ها طبق نرخ اتحادیه و همچنین تحت نظارت و کنترل کاراباماست. البته هزینه را نمی‌توان قبل از بررسی دستگاه تعیین کرد. زیرا تعیین دقیق هزینه، بستگی به میزان خرابی دستگاه، مدل آن و حتی نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه دارد. به همین دلیل تکنسین های کاراباما برای اعلام هزینه، باید ابتدا دستگاه را مورد بررسی قرار دهند.

اولویت کاراباما، تعمیر قطعات پکیج

به دلیل مسائلی که در مورد قبل توضیح دادیم، طبیعی است که هزینه را موضوع مهمی برای مشتریان عزیز بدانیم. بنابراین درباره تعمیر قطعات نیز، باید هزینه را مد نظر قرار دهیم. به طور کلی تعمیر قطعه از تعویض آن کم‌هزینه‌تر است. به همین دلیل متخصصین کاراباما همواره تعمیر قطعه را بر تعویض مقدم می‌شمارند و تنها در صورتی یک قطعه را تعویض می‌کنند که برای تعمیر آن هیچ راهی باقی نمانده باشد.

البته در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات اصلی جایگزین می‌شوند و کیفیت به هیچ وجه کاهش نمی‌یابد. پس از این بابت نیز نگرانی خاصی متوجه شما مشتریان گرامی نیست. با سپردن پکیج تاچی خود به مرکز تعمیرات تخصصی کاراباما، با خیال راحت منتظر خواهید ماند تا در مدت کوتاهی دستگاه شما در محل تعمیر شود.

ضمانت تعمیر، خدمتی در جهت آسودگی خاطر مشتریان

کاراباما برای تضمین کیفیت تعمیر پکیج تاچی و البته سایر لوازم خانگی تحت پوشش، یک گارانتی 6 ماهه را به عنوان خدمات پس از فروش خود ارائه می‌دهد. به این معنی که وقتی برای مشتریان گرامی پکیج در محل یا منزل تعمیر شد، تا 6 ماه پس از آن اگر مشکلی که حل شده بود دوباره پیش آمد، کاراباما بدون دریافت هزینه عیب پیش آمده را برای شما رفع خواهد کرد. این کار در واقع تضمین کیفیت خدمات مرکز تخصصی کاراباما محسوب می‌شود.

خدمات سرویس و تعمیر پکیج تاچی در تهران

اگر شما هم در یکی از مناطق تهران و حومه هستید و وقتی یکی از لوازم خانگی منزل خراب می‌شود، اولین دغدغه و نگرانی ای که دارید این است که در این ترافیک و شلوغی تهران چگونه تعمیرکار پکیج پیدا کنید، بهتر است ما خیالتان را راحت کنیم.

کافی است با مرکز تخصصی کاراباما تماس بگیرید. یا فرم موجود در وبسایت را تکمیل کنید. متخصصین ما برای تعمیر پکیج تاچی در محل یا منزل شما، در اسرع وقت اقدام خواهند کرد و بدون اینکه لازم باشد دستگاه‌تان به تعمیرگاه منتقل شود، تمامی خدمات مورد نظرتان را ارائه خواهند داد. با کاراباما کیفیتی فراتر از نمایندگی تاچی، تجربه خواهید کرد.

پرسش و پاسخ

در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

شما نمایندگی تعمیرات پکیج تاچی هستید؟ یا خیر؟

فائزه کریمی
14 اسفند 1401

سلام من سرویسکار مجاز در گلستان هستم بعضا قطعات پکیجهای تاچی،ایساتیس، آریستون، فرولی…میتونم از شما تهیه کنم شماره بدید متشکرم

حشمت اله سنایی
4 فروردین 1401

با سلام پکیج تاچی مدل اکو خود به خود از حالت رادیاتور به اب گرم بهداشتی میره
بدون بازو بست شیر اب شعله روشن شده و بلافاصله شعله خاموش میشه برمیگرده حالت رادیاتور و هی تکرار میشه در اب گرم هم همینطور تا این که چند تا پشت سر هم ارور میده دیگه کار نمیکنه e4 e1 منبع انبساط هم خرابه فشار ثابت نمیمونه موتور ۳ راهی و سنسور ntc هم تعویض کردیم درست نشده ممنون میشم راهنماییم کنین

Mehdi mehrshad
22 دی 1400

آیا شما در پاکدشت هم فعالیت داری

بشیری
2 دی 1400

    سلام بشیری عزیز
    بله، ما در استان تهران نمایندگی فعال داریم.
    شما می تونید با کاراباما (خط 02158406) تماس بگیرید.

    نسیم اسلام پور
    6 دی 1400

خوش به خالتون . والا ما تو ارومیه باید هزار زنگ بزنیم اخر سر شاگردشو میفرسته میرینه تو پکیج . احساس میکنه فوق تخصص مغز و اعصابه

امید رحیمی اقدم
16 فروردین 1399

    سلام خسته نباشید
    پکیج ما تاچی اکو هستش
    دائم ارور E1 میده
    تعمیرکار هم میاد درستش میکنه بعد یک ماه بازم ارور میده
    مشکل از چیه؟

    امیر
    22 تیر 1399

با سلام
پکیج تاچی مدل اکو
بعضی وقتا دکمه لمسی کار نمیکند
لطفا دلیل و راهکار؟؟؟
ممنون

محسن افشاریان
8 اسفند 1398

سلام پکیج ما تاچی هستش یه مدته رو حالت زمستانه سوت و زوزه میکشه وقتی دما رو میارم زیر ۶۰ کمتر میشه تعمیرکار آوردم گفت پمپشه ولی فهمیدم بلد نیست الکی میگه ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید که مشکل از کجاست۰

حسین شاماری
15 آذر 1398

سلام ما به تازگی ازپکیج تاچی مدل اکو استفاده میکنیم البته ازقبل روی این خونه بوده وماتازه ازحالت زمستانش استفاده میکنیم درجه رادیاتورها روی ۷هستش اما احساس میکنم خونه بخوبی گرم نمیشه دلیلش چیه ممنون ازشما

عربلو
7 آبان 1398

سلام تورو خدا لطفا جواب بدین واقعا دیوانه شدیم.پکیج ما الان به مدت دوماهه که ارور E1میده و صدا میخوره و وقتی این ارورو میده پکیج و اب سرد میشه تا حالا ۶بار تاسیسات اومده دوتا چیزش هم عوض کرده ولی هنوز درست نشده.اول گفتن تو لولش جرمه باید سابیده شه همه این کارا رو کردن ولی هنوز درست نشده توروخدا اگه میدونین بگین مشکلش چیه.شبانه روز صدا میخوره داره دیوانمون میکنه.پکیجمون همین مارک تاچی مدل اسمارته

شیدا میرحق جو
22 دی 1397

سلام
من از فروشگاه ادارمون پکیج ۲۸۰۰۰ تاچی خریدم
ولی اصلا هیج جای محصول ۲۸۰۰۰ بودنش رو درج نکرده
لازمه بگم بنده پکیج ۲۸۰۰۰ اسمارت (لمسی )خریدم
لطفا راهنمایی کنید
این مورد رو چطور تشخیص بدم؟؟؟
سپاس

محمد رضا فرهمند
14 آذر 1397

باسلام وخسته نباشید لطفا خطای پکیچ E1راچگونه میتوانم برطرف کنم تاحدودی آشنای فنی دراین زمینه دارم

كاظم محمدعليزاده
25 آبان 1397

    باسلام پکیچ تاچی .شعله روشن میشه تاآب گرم بازمیشه یک صدایی میده وشعله آن روشن نمیشه عکس آچار میادبفرمایید ممکنه عیب ازکجاست ودرمشهد یک نمایندگی معرفی نمایید ممنون میشم

    محمدزاده
    23 تیر 1399

    سلام وخسته نباشی .پکیج ما پشت سرهم خطای ای شش میده و ی سره مخصوصن برای اب مصرفی و هواساز استفاده میشه مدام خطا میده .چندین بار تعمیرکار قطعه عوض کرده حتی چندین تا از قطعه های بورد رو‌هم عوض کردیم ولی درست نشده ممنون میشم راهنمایی کنین

    علیرضارضانژاد خیمه سری
    8 دی 1399

با سلام. پکیج ما مدل smart b میباشد.اب سرویس بهداشتی گرم است ولی در حالت زمستانی رادیاتورها اصلا گرم نمیشود.شیر رادیاتورها باز،ورودی وخروجی اب باز میباشد للطفا راهنمایی کنید

فلاح
23 مهر 1397

سلام. من یه دستگاه آبگرمکن دو مبدله تاچی مدل دی گرفتم. الان دوسال هست استفاده میکنم. چند وقت پیش آب سرد و گرم میشد. ثابت نمیموند. تماس با سرویس کار گرفتم و اومد یه سرویس رسوب گیری با مواد انجام داد و درست شد. اما به دو ماه نرسید و دوباره همون حالتی شد. الان سرویسش کردم دوباره اما درست نشد . فقط قسمت آبگرمکنش اینطوری . قسمت شوفاژش درسته. لطفا راهنمایم کنید مشکل از چیه؟

محمد صالحی
16 مهر 1397

سلام علت ارور Ep چیست
ارور Ep صدای بوق ممتد میده علتش چیه ؟ الان توی این فصل شوفاژ رو خاموش کردیم ولی فقط آب گرم داریم هر چند وقت یه بار بوق میزنه و ارور Epمیده باید برق رو قطع کنم اما باز خوب نمیشه چکار کنیم

سمیه بشری
22 مرداد 1397

    باعرض سلام
    1-فشاردستگاه به زیر نیم باررسیده باید فشار رو به 1.2باربرسونین
    2-اگه فشار درست بود ومانومتر فشار هم سالم بود ورسوب نگرفته بود با پرشر آب تست بشه درصورت خرابی تعویض بشه
    3-اورینگ واتصالات دستگاه واتصالات زیر پکیج ورادیاتورها کنترل بشه که نشتی نداشته باشن
    4-فشار وگرفتگی منبع انبساط کنترل گردد

    ذرخشان مهر
    7 دی 1397

      سرویس بشه وقتی اب گرم میشه همش بوق بوق صدا میده

      امنه سلیمی
      10 تیر 1400

سلام ما دو ساله پکیج دیواری تاچی داریم الان اب گرمش سرده دماش بالا نمیره علت چیه با تشکر

مرضیه عسکری
16 اردیبهشت 1397

    دائما هنگ می‌کنه پکیج دیواری ‌خاموش میشه و قرمز میشه

    علی قدیانلو
    17 بهمن 1399

سلام. ما الان ۳ ساله پکیج دیواری تاچی نصب کردیم ولی الان مدتیه هنگ میکنه و یک دفعه دمای شوفاژ میاد پایین. و هرچی دکمه افزایش را میزنیم عمر نمیکنه و اصلا دکمه استارتش هم کار نمیکنه باید پریز را از تو برق در آریم و دوباره بزنیم تا از هنگی در بیاد. برای رفع این مشکل چکار باید کرد. در ضمن نمایندگی در یزد داره یا نه؟؟

الهام
23 دی 1396

سلام
زمانیکه در فصل سرما رادیاتورها گرم ولی شیر آب گرم برای استفاده گرم نمیشود مشکل از چیست؟!

صابر والایی
17 آذر 1396

با سلام و خسته نباشید . دستگاه پکیج دیواری ما الان چند ماه ( در حدود سه ماه ) میشود که فقط ارور 04 میدهد و با اینکه نصاب و تعمیر کار مربوطه منبع انبساط را بدلیل سوراخ بودن تعویض و و یک قطعه دیگر را ( ظاهرا بگفته خودش سنسور آبگرم ) را نیز تعویض نموده و لی بعد از مدت یکی دو روز دوباره همان ارور را میدهد و الان نیز وقتی با نامبرده تماس میگیریم اظهار میکند که دیگر با تاچی کار نمیکند . چکار باید بکنم حتی به تعمیر کار دیگر تاچی نیز در رشت زنگ زدم متاسفانه اظهار داشتند که نصاب مربوط باید کارها انجام دهد و بار دیگر نیز جواب تلفن را هم نداد . البته لازم بذکر است دستگاه مربوط به سال 91 و مدل آن نیز ظاهرا قدیمی و مدل یکتا میباشد . در صور ت امکان با توجه به اینکه مربوط به کارگاه میباشد و کارگر ان نیاز به وسیله گرمایشی با توجه به سردی هوا دارند خواهشمندیم راهنمائی لازم را بفرمائید . البته دستگاه در استان گیلا شهر صنعتی بندر انزلی میباشد . ممنون میشم .

شرکت غزل الکترونیک گیلان
13 آذر 1396

سلام
پکیج کاملا سالم هست. در حالت زمستانی قرار دادم همه شیرها را هم باز کردم. دما رو هم روی ۵٠ قرار دادم ولی شوفاژ ها اصلا گرم نمی شود.( شوفاژها هم کاملا هواگیری شدن و شیر ورود و خروجی ها هم چک شده و باز هستند)

ميثم
2 آذر 1396

علت سرد شدن رادیاتورها چیست؟یا گرم نشدن مجدد رادیاتورها؟

ميرزايي
11 آبان 1396

سلام
آیا سیستم تاچی طوری هست که اگر از آب گرم مصرفی استفاده کنیم همزمان آب رادیاتور دیگر گرم نمیشود؟!

مرتضی فاطمی
13 فروردین 1396

    سلام
    احتمال خرابی سنسور یا سرویس نشدن پکیج شما وجود دارد

    کارشناس 1: پیرنیا
    15 فروردین 1396

    سلام. پکیج دیواری تاچی ما آب گرم نمیکنه و روی صفحه اسکرین ان E9ظاهر شده. وقتی آب سرد هم مصرف میشه مرتب سوت هشدار میزنه

    سهی صالحیان
    16 شهریور 1399
متخصصان با تجربه
180 روز گارانتی خدمات
سرعت در ارائه خدمات
اعلام هزینه قطعی
تضمین اصالت قطعه
اولویت با تعمیر قطعه
درخواست تعمیر تماس